شنبه ۰۵ خردادساعت ۰۷:۵۰May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 29 اردیبهشت 1395 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 31 فروردین 1395 ایران خبر 31 خرداد 1395 ایران خبر 31 تیر 1395 ایران خبر 31 مرداد 1395 ایران خبر 31 شهریور 1395 ایران خبر 30 مهر 1395 ایران خبر 30 آبان 1395 ایران خبر 30 آذر 1395 ایران خبر 30 دی 1395 ایران خبر 30 بهمن 1395 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 1 اردیبهشت 1395 ایران خبر 2 اردیبهشت 1395 ایران خبر 3 اردیبهشت 1395 ایران خبر 4 اردیبهشت 1395 ایران خبر 5 اردیبهشت 1395 ایران خبر 6 اردیبهشت 1395 ایران خبر 7 اردیبهشت 1395 ایران خبر 8 اردیبهشت 1395 ایران خبر 9 اردیبهشت 1395 ایران خبر 10 اردیبهشت 1395 ایران خبر 11 اردیبهشت 1395 ایران خبر 12 اردیبهشت 1395 ایران خبر 13 اردیبهشت 1395 ایران خبر 14 اردیبهشت 1395 ایران خبر 15 اردیبهشت 1395 ایران خبر 16 اردیبهشت 1395 ایران خبر 17 اردیبهشت 1395 ایران خبر 18 اردیبهشت 1395 ایران خبر 19 اردیبهشت 1395 ایران خبر 20 اردیبهشت 1395 ایران خبر 21 اردیبهشت 1395 ایران خبر 22 اردیبهشت 1395 ایران خبر 23 اردیبهشت 1395 ایران خبر 24 اردیبهشت 1395 ایران خبر 25 اردیبهشت 1395 ایران خبر 26 اردیبهشت 1395 ایران خبر 27 اردیبهشت 1395 ایران خبر 28 اردیبهشت 1395 ایران خبر 29 اردیبهشت 1395 ایران خبر 30 اردیبهشت 1395 ایران خبر 31 اردیبهشت 1395 
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۳:۴۷    
علی رغم پیشروی های گسترده نیروهای ارتش و بسیج مردمی سوریه در مناطق حاشیه شرقی استان حمص این کشور، حملات پیدر پی گروه ترویرستی تکفیری داعش به پاسگاههای نظامیان سوری در سایر مناطق همچنان ادامه دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۳:۱۲    
چهار سرباز ترکیه در بمب گذاری پ.ک.ک جان خود ا از دست دادند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۲:۱۱    
کولیندا گرابار کیتاروویچ رئیس جمهوری کرواسی روز چهارشنبه با آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار و گفت و گو کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۱:۲۷    
نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: آمریکا به صراحت اعلام کرده است برای حفظ رهبری خود در جهان اگر بخواهیم از سلاح نظامی و هسته ای هم استفاده می کنیم و این واقعیت امروز جهان ما است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۰:۲۳    
هیئت وزیران، صدور پروانه تولید جدید لامپ های التهابی رشته ای بالای (40) وات و همچنین ثبت سفارش و ورود این نوع لامپ ها را ممنوع کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۹:۳۳    
این نمونه ای تازه از قتل اقلیت های دینی و فعالان سکولار در یکی از پرجمیعت ترین کشورهای اسلامی است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۹:۰۳    
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۸:۱۸    
رقابت های والیبال انتخابی المپیک نه روز دیگر در ژاپن آغاز خواهد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۸:۱۰    
نیروهای ارتش عراق درپی پیشروی برای آزادسازی موصل، منطقه ای را آزاد کردند که داعش در آن شهر زیرزمینی ایجاد کرده بود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۷:۱۸    
عقیده دارم که ترکیب مجلس خبرگان رهبری در آینده انقلابی خواهد بود و هیئت رئیسه هم از انقلابیون انتخاب خواهند شد ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۶:۴۳    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: با توجه به فسادآور بودن بازار دو نرخی ارز، بانک مرکزی امیدوار است امسال بتواند موضوع یکسان سازی نرخ ارز را عملیاتی کند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۵:۵۵    
سه مطالعه بزرگ کشوری در زمینه آمار شیوع دیابت، از افزایش 35 درصدی جمعیت افراد دیابتی طی هفت سال اخیر خبر می دهد که حاکی است ایران در آستانه سونامی دیابت قرار دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۵:۴۳    
در آستانه نیمه شعبان، مسجد مقدس جمکران تحت پوشش سرویس اینترنت وای فای همراه اول قرار گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۵:۳۱    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، کنترل و مهار تورم، اصلاح رابطه مالی دولت و بانک مرکزی، بازگرداندن آرامش به بازار ارز و برقراری انضباط در بازار پول را از جمله موفقیت های بانک مرکزی دانست که با تفکر علمی ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۵:۰۹    
شرکت های جهانی هتل داری در حال تاسیس شعبه هایی در ایران هستند، و پیش بینی می کنند برداشته شدن تحریم ها علیه ایران باعث افزایش بسیار گردشگران و سفرهای تجاری پس از دهه ها انزوای اقتصادی شود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۵:۰۴    
مراسم اکران فیلم آآآدت نمی کنیم در پردیس سینمایی چارسو با حضور عوامل فیلم، هنرمندان سینما و مخاطبان برگزار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۴:۵۵    
فکر می کنید چه سنی برای شروع رابطه جنسی در زوج ها مناسب است؟ آیا سن طرفین زمانی که برای اولین بار این رابطه را تجربه می کنند اهمیت دارد؟ آیا میان سن افراد ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۴:۳۱    
تازه ترین اخبار از روند بررسی و ابلاغ بودجه 1395 حاکی از آن است که قانون بودجه به زودی با ابلاغ مجلس در دستور کار دولت قرار خواهد گرفت و احکام مربوطه از جمله افزایش حقوق کارکنان از هفته آینده در ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۴:۲۲    
خبری مبنی بر جدایی طارمی از تیم پرسپولیسی و پیوستن او به یک تیم اروپایی در فضای مجازی پخش شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۴:۱۹    
این مدل های بافته بسیار رمانتیک و ظریف اند و توجه هر کسی را در همان نگاه اول به خود جلب می کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۴:۱۳    
رهبر معظم انقلاب اسلامی ایمان به خدا و کفر به طاغوت را مبنای اصلی و واقعی اقتدار دانستند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۳:۴۹    
معاون اول قوه قضاییه گفت: دیدار فائزه هاشمی با یکی از اعضای فرقه بهاییت زشت و قبیح بوده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۳:۳۱    
عملیات برشکاری سرد بر روی خط لوله 4 اینچ گاز احیا در منطقه نفتخیز گچساران منجر به انفجار لوله گاز شد که در این حادثه یک نفر کشته و 6 نفر مصدوم شده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۳:۲۸    
به گزارش ایران خبر، گروهی از فعالان مخالف گاوبازی، آزمایش جالبی را جلوی دوربین انجام دادند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۳:۱۰    
عضو حقوقدان شورای نگهبان اعلام کرد که نتایج دور دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تمامی حوزه های باقی مانده، به جز بندرلنگه به تأیید این شورا رسیده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۳:۰۷    
آخرین نتایجی که از سرشماری جمعیت کشور به دست آمد نشان داد که از مجموع یک میلیون و 433 نفر از مهاجران، 590 هزار نفر بی سواد هستند، آماری که تأکید داشت 40 درصد از افغان ها ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۳:۰۷    
وزارت راه و شهرسازی جزییات محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی آخر هفته از چهارشنبه تا یکشنبه سوم خرداد ماه را اعلام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۳:۰۱    
در پی فعال شدن سایت ایران خودرو در کشور سوریه، این شرکت قصد دارد محصولات جدید خود از جمله دنا، رانا و سورن را به زودی در این سایت به تولید برساند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۲:۵۳    
این روزها بازار کمدی بیشتر از اجراهای جدی داغ است و حتی گاهی این کمدی آمیخته با تراژدی می شود و شاید تنها دلیلش جذب مخاطبان تئاتری است که یا حوصله فضاهای جدی و اندوه بار و تلخ محض را ندارند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۲:۵۳    
فارین پالیسی در مطلبی، نظریه های مختلف درباره دلیل پیوستن زنان و دختران غربی به گروه تروریستی داعش را بررسی کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۲:۴۷    
جوانی، آغاز شکفتن است. جوانی، میلاد دوباره انسان است. انسان در جوانی، بار تکلیف الهی را به تازگی بر دوش گرفته است. خداوند، بسیاری از نعمت هایش را در جوانی به انسان ارزانی می دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۲:۴۴    
ویدئوی تازه ای که "داعش" منتشر کرده است، تعدادی از تروریست های آسیایی عضو این گروه را نشان می دهد که در حال سوزاندن گذرنامه های خود در سوریه هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۲:۳۸    
بر اساس گزارش جدید نیویورک تایمز، گوگل قرار است فردا طی روند برگزاری کنفرانس I/O 2016 در کنار معرفی طیف وسیعی از قابلیت های جدید اندروید N ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۲:۲۴    
"احمدی بافنده"، مدیرعامل جدید شرکت بهره برداری مترو پایتخت شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۲:۲۱    
روسیه حق و حقوق بهره برداری از اولین بلوک انرژی نیروگاه بوشهر که توسط روسیه در ایران ساخته شد بطور کامل به تهران منتقل شد. ایران مجوز بهره برداری صنعتی آن را دریافت کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۲:۱۵    
فروردین ماه امسال تولید هفت مدل اتوبوس در خودروسازان داخلی به صفر رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۲:۱۵    
عباس جعفری دولت آبادی این مطلب را در جلسه ای با حضور سرپرست و قضات ناحیه 10 دادسرای عمومی و انقلاب تهران عنوان کرد که در این جلسه متهمی 20 ساله با بیش از 50 فقره سرقت حضور داشت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۲:۰۹    
مشاور انجمن خودروسازان ایران گفت: حدود 24 درصد قیمت هر خودروی تولیدی به صورت مستقیم و غیرمستقیم مانند پرداخت مالیات ارزش افزوده، هزینه گمرکی، مالیات عملکرد، تامین اجتماعی و غیره به دولت پرداخت می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۲:۰۶    
هنر مدل معمولاً به معنی پوشیدن و نمایش لباسهای جدید طراحی شده توسط طراحان لباس و شرکت های تولید پوشاک است به افرادی که در کار خود موفق تر و مشهورتر هستند سوپر مدل می گویند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۱:۵۷    
روح الله حسینیان عضو شاخص جبهه پایداری می گوید تعداد نمایندگان راه یافته از طیف متبوعش به مجلس دهم در شرایطی که برخی محافظه کارهای اصولگرا هم رای نیاوردند، غنیمت است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۱:۵۱    
بر اساس اسناد منتشره، سه فقره چک کاپیتال بانک آذربایجان جمعا به مبلغ 12.5 میلیون دلار به سررسید 14 آگوست 2015 ( 23 مرداد 1394) در تاریخ سررسید وصول نشده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۱:۴۸    
مایکل روبین، از محققان ارشد موسسه امریکن انترپرایز در جلسه استماع کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمرکا گفت: لحن مبهم متن توافق هسته ای به ایران اجازه داد از بهترین مشتریان دشمنان آمریکا شود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۱:۴۲    
زمان زیادی به پایان کار مجلس نهم باقی نمانده است. این مجلس در روزهای پایانی قاعدتاً باید سعی کند کار نیمه تمام یا اقدامی نیمه کاره برای آیندگان باقی نماند ولی این روزها وقت مجلس به کار دیگری سپری می ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۱:۳۷    
امروز قرار است چند سند موافقتنامه و تفاهم نامه در حضور روسای جمهوری اسلامی ایران و کرواسی توسط مسوولان ارشد دو کشور امضا شود و سپس دکتر روحانی و کیتاروویچ در کنفرانس خبری مشترک حضور یابند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۱:۳۴    
مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: نیروهای مسلح به حدی از قدرت رسیده اند که دشمن جرأت نگاه چپ به این کشور را ندارد و این شعار نیست و یک واقعیت مسلم و انکار ناپذیر است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۱:۲۵    
29 اردیبهشت ماه سال 1261، یعنی درست 134سال قبل وزیر دفتر ناصرالدین شاه صاحب پسری شد که بعدها تمام مناسب مهم سیاسی را تصاحب کرد و قدم آخرش را با ملی کردن صنعت نفت برداشت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۱:۲۲    
کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه که مسوولیت توقف فعالیت های مخرب در فضای مجازی را به عهده دارد، در سال 1388 و در پی تصویب قانون جرایم رایانه ای در مجلس شورای اسلامی و تایید آن توسط شورای نگهبان ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۱:۱۷    
عمدتا مردان نمی پذیرند که مشکل از سوی آنان است که به سرعت زمینه را برای سردی ها در همسر خود فراهم می کنند ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۰:۵۲    
به گزارش ایران خبر رزمایش مبارزه با عملیات خرابکارانه (رهایی گروگان) عصر سه شنبه در ایستگاه آزادی مترو مشهد برگزار شد
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۰:۴۳    
این چول کیم، رئیس دانشگاه هانکوک مدرک دکترای افتخاری این دانشگاه را به خانم ابتکار اعطا کرد و گفت انتخاب رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست ایران به خاطر تلاش های وی به منظور تقویت همکاری ها در زمینه صلح ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۰:۳۲    
وزیر بهداشت گفته مردم دیگر برای خرید دارو، فرش زیر پایشان را نمی فروشند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۰:۲۹    
سونی از فبلت میان رده ی جدید خود با نام Xperia XA Ultra رونمایی کرد. این گوشی به صفحه نمایش 6 اینچ با رزولوشن 1080p مجهز شده است و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی آن نیز لرزش گیر اپتیکال دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۰:۲۳    
شاید متوجه نشوید ولی قیمت نفت در حال افزایش است و نزدیک به هر بشکه ای 50 دلار رسیده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۰:۲۰    
رنی فوربس در مصاحبه ای گفت، مردم آمریکا از شنیدن جزئیات دستگیری ملوان های آمریکایی در آب های ایران در اوایل امسال بهت زده خواهند شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۰:۱۷    
خانه سینما همچنان از حل ابتدایی ترین مشکلات رفاهی اعضای صنوفش عاجز است و در این شرایط جشن های مختلف در این نهاد برگزار می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۰:۱۲    
اتباع بسیاری از کشورهای غربی به گروه موسوم به دولت اسلامی پیوسته اند، اما تا کنون سندی در مورد حضور شهروندان آمریکایی در میان آنها به دست نیامده بود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۰:۱۲    
سفر نخست وزیر هند به ایران...مبهم صحبت کردن هنرِ حداد است...حکم گلی پور صادر شد...عبدالفتاح سلطانی به مرخصی آمد...پرچم داعش روی بانک عربستانی .. ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۰۹:۵۷    
موزه ها مکان هایی هستند برای مردم یک کشور که در آن می توانند هویت خود و کشورشان را بهتر و بیشتر بشناسند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۰۹:۵۴    
وزارت خارجه مالدیو در بیانیه ای بامداد چهارشنبه اعلام کرد این کشور روابط دیپلماتیک با ایران را قطع کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۰۹:۴۸    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره محتمل ترین گزینه برای ریاست مجلس خبرگان گفت: در مورد ریاست خبرگان هم هرگونه که نمایندگان خبرگان تصمیم بگیرند، انتخاب خواهد شد.بنا ندارم خودم را برای ریاست مطرح کنم.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۰۹:۴۵    
نشریه وکس در گزارشی نوشت: سپاه که مهمترین عامل بازدارنده راهبردی ایران را در اختیار دارد، نفوذ غرب را شدیدترین چالش می داند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۰۹:۴۵    
رئیس انجمن جراحی زانو ضمن هشدار در ارتباط با مصرف قرص های غضروف ساز، ضد آرتروز و پوکی استخوان که توسط شبکه های ماهواره ای تبلیغ می شود ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۰۹:۳۶    
انفجارهای تروریستی در مناطق مختلف پایتخت عراق 187 کشته و یا مجروح برجا گذاشت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۰۹:۳۱    
عضو کمیته پیگیری پرونده زنجانی در مجلس معتقد است: تقاضای آزادی موقت زنجانی اقدامی انحرافی است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۰۹:۱۶    
فائزه هاشمی با فریبا کمال آبادی عضو ارشد بهائیت ایران که بتازگی بعد از 8 سال زندان به مرخصی آمده است دیدار کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۰۹:۱۶    
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، زمان آغاز بهره برداری خط تولید سایپا در کشور الجزایر را پایان امسال اعلام کرد و گفت: قرارداد سایپا و سیتروئن خردادماه امسال امضا می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۰۹:۱۱    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در مورد حضور زنان در کنسرت های موسیقی و همچنین شرایط آزمون های استخدامی برای زنان توضیحاتی ارائه داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۰۹:۰۵    
این هفته با طرفدراران پرو پا قرص شهرزاد که هم کلام شوی مرتب می گویند انگار چیزی را گم کرده اند، 28 هفته عاشقانه سپری شد و فصل اول شهرزاد پایان گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۰۸:۴۷    
این نقاشی که یک هنرمند تایوانی روی برنج کشیده تصویری از رییس جمهور تایوان است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۰۸:۱۴    
در باغ وحش طبیعی Lehe Ledu چین، گردشگران با ماشین وارد محوطه می شوند و حیوانات آزاد را بازدید می کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۰۷:۰۷    
خودروی پژو 206 با 111 تخلف و مبلغ 4/275/000 تومان توسط پلیس راهور بابل توقیف گردید
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۰۷:۰۱    
برخی از فعالان انقلابی بحرین با منتشر کردن تصویر گذرنامه یک شهروند بحرینی! بار دیگر از جنایت آل خلیفه علیه کشور و مردم بحرین خبر داده اند ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۰۶:۵۸    
مغز انسان یکی از پر کارترین اعضای بدن است که در حالت های مختلف امواج متفاوتی ایجاد می کند که یکی از این حالات هنگام دروغ گویی است .
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۰۶:۵۲    
گران ترین بستنی امارات که ظاهری زیبا دارد حاوی دانه وانیل ماداگاسکار، زعفران ایران و قارچ سیاه ایتالیا و طلای قابل خوردن است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۰۶:۳۷    
در اثر وقوع یک انفجار مهیب در پادگان نیروهای امنیتی ترکیه مستقر در شهر آنکارا دست کم 30 نظامی ترک کشته و 60 تن دیگر بشدت زخمی شده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۰۶:۱۹    
صدراعظم جدید اتریش امروز-سه شنبه- سوگند یاد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۰۶:۱۶    
صفحه اول روزنامه های چهارشنبه 29 اردیبهشت 95 را مشاهده می کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۰۵:۲۱    
ویکتوریا نولاند دستیار وزیر امور خارجه آمریکا یک هفته پس از پایان نشست بی نتیجه چهارجانبه نرماندی برای حل درگیری های اوکراین و بروز تنش بین وزیر خارجه این کشور و روسیه ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۰۴:۱۵    
جلسه ای در خصوص قاچاق کالا، عصر روز (سه شنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۰۳:۱۵    
اگر برای مقابله با حملات موشکی به شهر کیلیس کمکی از دیگر کشورها دریافت نکنیم، خودمان داعش را شکست می دهیم .
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۰۱:۱۱    
در تربیت فرزندان برخورد با کودکانی که مشکلات رفتاری دارند، والدین را دچار نوعی درماندگی و ناکامی می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۰۰:۲۱    
دبیرکل خانه پرستار در نامه سرگشاده به وزیر اقتصاد و دارایی، خواستار رسیدگی به دریافتی های چند ده میلیونی توسط برخی پزشکان در نظام سلامت شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۰۰:۲۱    
تراکتورسازی با وجود ارائه یک نمایش تهاجمی مقابل النصر، با گل هایی عجیب با نتیجه 4 بر یک بازی را واگذار کرد.