شنبه ۰۵ خردادساعت ۰۱:۰۱May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 22 اردیبهشت 1395 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 31 فروردین 1395 ایران خبر 31 خرداد 1395 ایران خبر 31 تیر 1395 ایران خبر 31 مرداد 1395 ایران خبر 31 شهریور 1395 ایران خبر 30 مهر 1395 ایران خبر 30 آبان 1395 ایران خبر 30 آذر 1395 ایران خبر 30 دی 1395 ایران خبر 30 بهمن 1395 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 1 اردیبهشت 1395 ایران خبر 2 اردیبهشت 1395 ایران خبر 3 اردیبهشت 1395 ایران خبر 4 اردیبهشت 1395 ایران خبر 5 اردیبهشت 1395 ایران خبر 6 اردیبهشت 1395 ایران خبر 7 اردیبهشت 1395 ایران خبر 8 اردیبهشت 1395 ایران خبر 9 اردیبهشت 1395 ایران خبر 10 اردیبهشت 1395 ایران خبر 11 اردیبهشت 1395 ایران خبر 12 اردیبهشت 1395 ایران خبر 13 اردیبهشت 1395 ایران خبر 14 اردیبهشت 1395 ایران خبر 15 اردیبهشت 1395 ایران خبر 16 اردیبهشت 1395 ایران خبر 17 اردیبهشت 1395 ایران خبر 18 اردیبهشت 1395 ایران خبر 19 اردیبهشت 1395 ایران خبر 20 اردیبهشت 1395 ایران خبر 21 اردیبهشت 1395 ایران خبر 22 اردیبهشت 1395 ایران خبر 23 اردیبهشت 1395 ایران خبر 24 اردیبهشت 1395 ایران خبر 25 اردیبهشت 1395 ایران خبر 26 اردیبهشت 1395 ایران خبر 27 اردیبهشت 1395 ایران خبر 28 اردیبهشت 1395 ایران خبر 29 اردیبهشت 1395 ایران خبر 30 اردیبهشت 1395 ایران خبر 31 اردیبهشت 1395 
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۲۳:۵۳    
مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت که دانش آموز 10 ساله بجنوردی به علت تنبیه بدنی معلم ورزش دچار آسیب دیدگی از ناحیه اندام تناسلی شده و در بیمارستان تحت درمان قرار گرفته است .
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۲۳:۱۷    
300 اصله نهال در زابل با اسیدپاشی افراد ناشناس، خشک شد!
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۲۳:۰۳    
کمیته حقوق بشر مجلس سنای کانادا روز چهارشنبه نشستی با موضوع حقوق بشر ایران برگزار و ایران را به نقض حقوق بشر متهم کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۲۲:۴۴    
معاون حقوقی رئیس جمهور با بیان اینکه تلاش کرده ایم با تبیین و تسهیل راه های دسترسی به مبانی حقوقی نقش بهره گیری افراد از مبانی حقوقی را در زندگی روزانه آنها ارتقا دهیم ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۲۲:۰۹    
عضو ارشد تیم هسته ای گفت که احتیاط در خصوص فروش آب سنگین به آمریکا به معنای لغو قرارداد منعقده نیست و افزود ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۲۱:۵۴    
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: تا ساعت 17:25 دقیقه هیچ موردی مصدومیت یا تلفات گزارش نشده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۲۱:۳۰    
منابع از وقوع انفجار خودروی بمب گذاری شده در یکی از ورودی های کاظمین عراق و همچنین انفجاری در بغداد خبر دادند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۲۰:۳۹    
رییس جدید بیمه مرکزی ایران منصوب شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۲۰:۳۰    
قیمت جهانی نفت در بازار معاملات آتی روز چهارشنبه با روند نزولی آغاز به کار کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۹:۵۹    
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری تاکید کرد که خبرسازی ها و جعل خبر در خصوص دستور رهبر معظم انقلاب به رییس جمهوری برای تغییرات در بدنه دولت ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۹:۲۷    
بارندگی و رعد و برق شدید باعث غافلگیری مردم، سیلابی شدن معابر شهری و بین شهری، آب گرفتگی واحدهای تجاری ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۹:۱۰    
اینترنت ثابت در ایران تحت تاثیر اینترنت موبایل قرار گرفته و اپراتورهای تلفن همراه در بسته های تخفیفی اینترنت قیمت هایی ارائه می کنند که بسیار پایین تر از قیمت تمام شده آنهاست.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۸:۲۹    
نظر به استعفای جناب آقای محمّد سرافراز و با تشکر از تلاش های انقلابی و ارزشیِ دلسوزانه ی ایشان که هرگز نباید فراموش شود ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۸:۲۰    
در حالی که هشتمین روز برپایی نمایشگاه کتاب تهران با استقبال نسبتا خوب مردم مواجه شد باد و باران شدید در عصر این روز فضای نمایشگاه را تحت تاثیر خود قرار داد و باعث هجوم بسیاری از بازدیدکنندگان به ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۸:۱۴    
صادق زیباکلام درباره عملکرد رئیس صداوسیما گفت: با حضور سرافراز در صداوسیما آن تنگ نظری که در دوران آقای ضرغامی بود بیشتر شد و برنامه های صداوسیما در این 18 ماه یکسویه تر و بسته تر شده است و اگر چهره ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۸:۰۶    
مدیرعامل شرکت ملی نفتکش با اشاره به اینکه تحریم بیمه نفتکش ها به طور کامل برطرف شد، گفت: به دنبال نوسازی نفتکش ها با همکاری سازندگان داخلی هستیم.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۷:۵۲    
وزش باد شدید در تهران از دقایقی قبل آغاز و موجب شکسته شدن تعداد زیادی از شاخه های درختان شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۷:۱۰    
باقر لاریجانی معاون آموزشی وزارت بهداشت در ششمین همایش فصلی و سومین گردهمایی جامع سالانه انجمن پزشکان عمومی ایران که در روز چهارشنبه 22 اردیبهشت ماه 1395 در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد به ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۶:۳۴    
اتفاقی که فرزاد حسنی در برنامه اکسیر رقم زد و واکنش هایی که به دنبال داشت بار دیگر نگاه مردم به مجریان برنامه های تلویزیونی را جدی تر کرده و حالا همه از شأن و شئون یک مجری تلویزیون و باید ها و نباید ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۶:۳۱    
وزیر نفت دولت احمدی نژاد معتقد است که بدون شک دولت حسن روحانی چهار ساله خواهد بود و او در برابر احمدی نژاد شانسی نخواهد داشت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۶:۲۵    
این پرسش که آیا تلفن های همراه باعث بروز سرطان مغز می شوند به طور قطعی تایید شد و پزشکان و دانشمندان گردآمده در یک کنفرانس درباره عواقب استفاده گسترده این نوع تلفن ها هشدار دادند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۶:۱۱    
عضو حقوقدان شورای نگهبان، توضیحاتی را پیرامون آخرین وضعیت لایحه بودجه سال 95 ارایه داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۵:۵۹    
در کنار بیماری های جسمی که گهگاه به سراغ کودکان می آید، بیماری های روحی از جمله افسردگی نیز حائز اهمیت است و والدین باید مراقب این حالت در فرزندان خود باشند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۵:۲۶    
بائوج لاهوتی گفت: زمین خواری اتفاق پیچیده و جدیدی نیست و اگر مسئولان اموال دولتی، مراقب باشند، زمین خواری پیش نخواهد آمد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۵:۱۲    
حسام نواب صفوی گفت: هتاکان به مدافعان حرم، خائنین به وطن هستند، افرادی که دوست ندارند یکپارچگی و استقلال ایران را ببینند آنها خواستار تجزیه ایران هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۵:۰۳    
باوجود اینکه همیشه آیفون اپل توجه زیادی به خود جلب می کند ولی 82.8 درصد گوشی های هوشمند فروخته شده در سال 2015 مجهز به اندروید بودند که این برتری را می توان متأثر از تفاوت های چشمگیر خط مشی این دو ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۵:۰۰    
وزارت کشور در حال انجام اقدامات لازم است.نباید بگذاریم بدعتی گذاشته و قانون نقض شود که اگر چنین شود امید به آینده از دست می رود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۴:۴۲    
تحقیقات نشان می دهد که پدران ممکن است بیش از مادران در رشد هویت جنسی سالم دختران نقش داشته باشند. پدران تاثیر زیادی بر تقویت رفتار کودکانشان می گذارند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۴:۲۴    
در هفته گذشته حجت الاسلام احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در صحبت های خود انتقادات تندی به برنامه خندوانه کرد و نوع خندیدن زن و مردها در این برنامه را عاملی برای شکستن حریم ها دانست ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۴:۱۳    
استاندار تهران با اشاره به اینکه بر اساس بررسی های دستگاه های اطلاعاتی و نیروی انتظامی، حادثه سوء قصد به میرمحمود موسوی(کارمند وزارت امور خارجه) سیاسی و امنیتی نبوده است گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۴:۱۰    
رییس کل بیمه مرکزی بعد از انتشار فیش های چند ده میلیون تومانی از سمت خود استفا داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۴:۰۷    
به اعتقاد برخی فعالان بخش مسکن و ساختمان، افزایش تسهیلات مسکن نمی تواند تاثیر چندانی در خروج مسکن از رکود داشته باشد ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۴:۰۴    
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران، گفت: دادستان تهران برای تخریب پاساژ علاءالدین مهلت سه ماهه به مالک داده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۳:۵۶    
شهرزاد بی گمان پدیده بود، اما اتفاقی نبود، بی گمان شهرزادی های در نیاز شناسی مخاطب امروزی با تیزهوشی عمل کردند، نیاز هایی که شناخته شد چه بود؟ شهرزادی ها چه کردند که پدیده ساختند؟
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۳:۴۱    
در پی وقوع انفجاری مرگبار در شهرک صدر در پایتخت عراق، 31 نفر کشته و 60 نفر زخمی شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۳:۲۴    
براثر برخورد شدید دو دستگاه خودروی سواری در روستای شرفشاده، سه جوان جان خود را از دست داده و یک نفر دیگر راهی بیمارستان شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۳:۰۸    
به گزارش ایران خبر، سایت نشنال جئوگرافی از عکاسان خود خواست که از توله سگ های خود تصاویری تهیه کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۲:۴۶    
سخنگوی گروه پژو سیتروئن گفت: در دور جدید همکاری های خود با خودروسازان ایرانی سرمایه و تکنولوژی را با هم وارد ایران خواهیم کرد تا ساخت داخل افزایش یابد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۲:۳۴    
"نخست وزیر فرانسه" در اظهاراتی جالب، دونالد ترامپ ، نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری امریکا را، مردی "حقیر" و "شخصی پَست" خواند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۲:۲۵    
یکی از توطئه هایی که دشمنان دارند و در رسانه های جمعی خود تبلیغ می کنند و متاسفانه برخی رسانه های داخلی هم با توجه یا بی توجه، دانسته یا ندانسته همان خط را دنبال می کنند، آن خط دو قطبی بودن کشور است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۲:۱۶    
فراوانی پرونده های قضایی تشکیل شده در حوزه کودکان و نوجوانان حاکی از این است که تخلفات راهنمایی و رانندگی، ضرب و جرح عمدی و سرقت، جرائم اول تا سوم ارتکابی کودکان و نوجوانان محسوب می شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۱:۴۶    
مسئله تجاوز جنسی برای کودکان مسئله ای نیست که بتوان از کنار آن به راحتی عبور کرد. چشم ها را بر روی این فاجعه بست، چرا که تبعات بسیار ناگوار و ناخوشایندی برای فردی که مورد تجاوز قرار گرفته در پی دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۱:۴۶    
قرار است طرح نهایی پیراهن تیم ملی با نظر کی روش تعیین شود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۱:۳۷    
نخست وزیر انگلستان در حضور ملکه این کشور بدون توجه به روشن بودن میکروفن، رهبران کشورهای افغانستان و نیجریه را فاسدترین در جهان خواند و با واکنش رسمی دولت های این دو کشور مواجه شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۱:۳۴    
در واقع به نظر می رسد سازمان میراث فرهنگی بیش از تغییر رییس و یا تبدیل شدن به وزارتخانه، بر خلاف نامش به نو شدن و تازگی نیاز دارد تا از زیر یوغ افراد جامد و بی خلاقییت رها شود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۱:۲۵    
به گزارش ایران خبر، مراسم افتتاحیه انجمن کوچولوهای ایرانی ( کوتاه قامتان بلند همت ) همزمان با ولادت امام حسین (ع) عصر سه شنبه بیست ویکم اردیبهشت در خیابان نبردجنوبی تهران برگزار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۱:۱۰    
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تعیین خط قرمز 40 کیلومتری مرزها را به عنوان مصوبه ستاد کل نیروهای مسلح برای مقابله با تدیدات گروهک های تکفیری مورد اشاره قرار داده و می گوید ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۱:۰۱    
به گزارش ایران خبر در مسابقه دو تیم نوجوانان برزیلی یکی از بازیکنان گل زیبایی به ثمر رساند که موجب تعجب و تحسین تماشاگران شد
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۰:۳۶    
مدیر عامل بانک صادرات ایران در سفر به استان کرمان ضمن دیدار با فعالان اقتصادی از اعتماد به این بانک به عنوان سرمایه ارزشمند اجتماعی و معنوی تعبیر کرد و ضرورت صیانت از این سرمایه را خاطر نشان ساخت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۰:۳۳    
بره ای بدون سر ، هنگام ذبح یک میش از شکمش خارج شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۰:۳۳    
برخی ناظران تلاش کرده اند تا مجموعه ای از باورها و اعتقادات این سیاستمدار جنجالی را در حوزه سیاست خارجی که چیزی شبیه به دکترین ترامپ است، شناسایی کنند ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۰:۲۲    
درحالی که ممکن است فناوری رو به افول باشد، جهان همیشه پذیرای خدمات و محصولات بسیار داغ و مبتکرانه است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۰:۱۹    
مرتضی اشراقی نوه امام خمینی (ره) درباره پایان فصل اول سریال شهرزاد در صفحه اینستاگرامش نوشت:
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۰:۱۹    
وزیر اطلاعات با تاکید بر اینکه این دولت جناحی نبوده و جناح را نمی شناسد اظهار کرد: دولت تدبیر و امید به دنبال سربلندی ملت ایران است و برای همه اقشار جامعه نیز احترام قائل است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۰:۱۳    
محور اصلی مذاکرات هیئت ها و وزرای بلندمرتبه کشورهای اروپایی، آمریکایی و آسیایی سرمایه گذاری مشترک و حضور طولانی مدت در بازار ایران است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۰:۱۳    
علی اکبر مهرفرد قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور بازرگانی طی روزهای اخیر از ادامه این ممنوعیت تا پایان امسال به دلیل کافی بودن موجودی کشور خبر داده بود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۰:۰۷    
رئیس جمهور روسیه هنگام بازی هاکی روی یخ در سوچی نقش بر زمین شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۰:۰۱    
سردار محمد ناظری از فرماندهان نیروی دریایی سپاه و عملیات مقتدرانه دستگیری متجاوزین انگلیسی به آب های خلیج فارس در اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۰:۰۱    
امید و دلهره آخرین تصویری است که از شهرزاد در پایان فصل اول در ذهن ها مانده است و حالا همه مخاطبان این سریال دوست داشتنی در انتظار ادامه داستان هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۰:۰۱    
مسن ترین منتخب مردم تهران در مجلس دهم، ضمن تشریح روند تشکیل هیأت رئیسه سنی مجلس، بیان کرد: رقابت برای کرسی ریاست قطعاً بین عارف و لاریجانی خواهد بود اما در حال حاضر نمی توان پیش بینی دقیقی داشت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۰۹:۴۹    
در حاشیه گمانه زنی های قوی برای استعفای سرافراز و جایگزین شدن رییس سازمان صداوسیما کاریکاتوری انتشار داده شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۰۹:۴۹    
دستور لاریجانی درباره خان طومان /آمریکا دست از پا خطا کند...اختلاف نظر در باره میزان دارایی های بابک زنجانی.. ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۰۹:۴۳    
رقابت های مقدماتی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با پیروزی ترامپ در ویرجینیای غربی و برتری سندرز از کلینتون در این ایالت حکایت دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۰۹:۴۳    
تیم فوتبال ماشین سازی تبریز بعد از پیکان مجوز حضور در لیگ برتر را دریافت کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۰۹:۳۵    
هر کجا نامی از درگیری و اعتراضات غیرمتعارف است باید به دنبال یک عضو جبهه پایداری بود که احتمالا در آنجا حضور دارد حتی اگر چند روز بیشتر به پایان حضورشان نمانده باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۰۹:۳۵    
به گزارش ایران خبر ، در حالی که فرزاد حسنی در پشت صحنه برنامه اکسیر مدعی شد که رفتارش با مهمان اخیر برنامه سناریویی از پیش تعیین شده بود ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۰۹:۲۹    
موفقیت ایران در مذاکرات طولانی و ادامه دار با جامعه بین المللی از 2003 تا 2015 به دلیل آن بود که توانست مدتی طولانی به اندازه کافی از نقاط ضعف ان پی تی استفاده کند ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۰۹:۲۳    
در یکی دو هفته اخیر، شایعه ها و گمانه زنی ها پررنگ تر شده اند و ابعاد تازه ای به خود گرفته اند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۰۹:۱۷    
اگر با بیماری مزمنی مانند آرتریت یا دردهای کوتاه مدت اما دردناک دست و پنجه نرم می کنید، با تغییر دادن برنامه غذایی می توانید التهاب بدن را کاهش دهید.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۰۹:۱۴    
رییس انجمن ارتوپدی ایران گفت:زمین خوردن کودکان سبب ایجاد تومورهای استخوانی و مفصلی نمی شود اما تومورهای استخوانی ممکن است زمینه زمین خوردن مداوم کودک را فراهم کند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۰۹:۰۹    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در بیانیه ای رسمی اعلام کرد فروش سامانه موشکی اس-300 روسیه به ایران بر اساس قوانین بین المللی است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۰۸:۲۴    
معرفی فیلم های اکران عید فطر سینماها نشان می دهد که سازمان سینمایی، همچنان بر دادن فرصت خودنمایی به فیلم های کمدی مبتذل اصرار دارد!
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۰۷:۵۶    
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با بیان اینکه چندین هکتار از مزارع کشاورزی جنوب تهران توسط فاضلاب خام آبیاری می شود و این فاجعه زیست محیطی است ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۰۷:۴۷    
روی تابلوی بزرگ و شیک فروشگاه نوشته شده نمایندگی اصلی... . پشت ویترین یک پیراهن زنانه پرزرق وبرق تن مانکن بود ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۰۷:۳۸    
بدون عمل جراحی در بیمارستان ولایت قزوین، مسواک از معده دختر 23ساله خارج شد. این دختر برای خارج کردن تیغ ماهی از دهان خود از مسواک استفاده کرد که سبب بلعیدن این مسواک شده بود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۰۷:۳۵    
این روزها همه در شهرداری تهران از پول حرف می زنند؛ اما نه مثل گذشته از افزایش درآمدها بلکه از نبود درآمد ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۰۷:۲۹    
شهروندان تهرانی از نخستین روز فروردین ماه تاکنون هوای پاک و سالم تنفس کرده اند و شاخص کیفیت هوا طی این مدت در شرایط ناسالم قرار نگرفته است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۰۷:۲۷    
مقام پیشین آمریکا در گفت و گو با نشریه وابسته به دربار آل سعود ضمن اتهام زنی به مقام های ایران گفت: باید از مخالفانی که حامی ایرانی "دموکرات و غیر اتمی" هستند، حمایت کنیم.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۰۷:۲۱    
بورس تهران در طول فعالیت خود در مقاطع مختلفی هیجانات زیادی را تجربه کرده است. این موضوع که دلایل و ریشه های زیادی داشته ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۰۷:۱۸    
مدیرکل دفتر اطلاعات آمار و جمعیت ثبت احوال با اشاره به اینکه آمار ازدواج دوم به بعد در بین مردان و زنان به ترتیب 5.4 درصد و 4.1 درصد است، گفت: سن متعارف ازدواج افزایش یافته است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۰۶:۲۲    
پرس تی وی نوشت: نتایج یک تحقیقات جدید نشان می دهد پنج جزیرۀ کوچک در اقیانوس آرام به دلیل فرسایش و بالا آمدن سطح آب دریا ناپدید شده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۰۵:۱۷    
فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از دستگیری پیرمردی 81 ساله به اتهام قتل در این شهرستان خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۰۴:۴۳    
برای یادگیری بهتر یک زبان و اجتناب از دلسردی پس از گذشت چند هفته از آغاز آموزش، در نظر گرفتن چند نکته مهم خالی از لطف نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۰۳:۲۶    
در توضیح المسائل امام خمینی(ره) ازدواج با عده ای از زنان بر اساس احکام و موازین اسلامی حرام شمرده شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۰۲:۲۳    
دست عامل ایجاد مزاحمت اینترنتی در قزوین رو شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۰۱:۱۱    
یکی از مدیران سابق مک دونالدز، مشتریان این رستورانهای فست فود زنجیره ای را از خوردن یکی از غذاهای آن برحذر داشت.