شنبه ۰۵ خردادساعت ۰۶:۰۶May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 9 اردیبهشت 1395 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 31 فروردین 1395 ایران خبر 31 خرداد 1395 ایران خبر 31 تیر 1395 ایران خبر 31 مرداد 1395 ایران خبر 31 شهریور 1395 ایران خبر 30 مهر 1395 ایران خبر 30 آبان 1395 ایران خبر 30 آذر 1395 ایران خبر 30 دی 1395 ایران خبر 30 بهمن 1395 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 1 اردیبهشت 1395 ایران خبر 2 اردیبهشت 1395 ایران خبر 3 اردیبهشت 1395 ایران خبر 4 اردیبهشت 1395 ایران خبر 5 اردیبهشت 1395 ایران خبر 6 اردیبهشت 1395 ایران خبر 7 اردیبهشت 1395 ایران خبر 8 اردیبهشت 1395 ایران خبر 9 اردیبهشت 1395 ایران خبر 10 اردیبهشت 1395 ایران خبر 11 اردیبهشت 1395 ایران خبر 12 اردیبهشت 1395 ایران خبر 13 اردیبهشت 1395 ایران خبر 14 اردیبهشت 1395 ایران خبر 15 اردیبهشت 1395 ایران خبر 16 اردیبهشت 1395 ایران خبر 17 اردیبهشت 1395 ایران خبر 18 اردیبهشت 1395 ایران خبر 19 اردیبهشت 1395 ایران خبر 20 اردیبهشت 1395 ایران خبر 21 اردیبهشت 1395 ایران خبر 22 اردیبهشت 1395 ایران خبر 23 اردیبهشت 1395 ایران خبر 24 اردیبهشت 1395 ایران خبر 25 اردیبهشت 1395 ایران خبر 26 اردیبهشت 1395 ایران خبر 27 اردیبهشت 1395 ایران خبر 28 اردیبهشت 1395 ایران خبر 29 اردیبهشت 1395 ایران خبر 30 اردیبهشت 1395 ایران خبر 31 اردیبهشت 1395 
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۲۱:۰۰    
جدول هقته 28 ام لیگ برتر با صدرنشینی استقلال و سوط پرسپولیس همراه بود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۲۰:۵۲    
هواداران استقلال پس از پیروزی مقابل سایپای تهران، سرود قهرمانی سر داده و از سید مهدی رحمتی و دیگر بازیکنان این تیم تشکر کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۲۰:۴۴    
در آستانه سالروز شهادت امام هفتم شیعیان، اعضای یک تیم تروریستی در کاظمین بازداشت شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۲۰:۳۵    
منصوریان به قولش عمل کرد و با شکست پرسپولیس استقلال را به صدر جدول برگرداند و استقلال اهواز هم در رده دوم قرار گرفت تا پرسپولیس به رده سوم برسد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۲۰:۱۵    
رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه پوشش رسانه ای انتخابات توسط 250 خبرنگار داخلی و خارجی انجام می شود، گفت: رأی گیری از ساعت 8 صبح فردا تا 6 بعدازظهر انجام می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۲۰:۰۲    
پرسپولیسی ها به دلیل شباهت منصوریان و کمکش، آنها را اشتباه گرفتند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۹:۵۹    
یوسفی گفت انگار تمام اتفاقات سپاهان زیر سر استیماچ بود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۷:۵۳    
طبق آماری که ما داریم، حضور یک میلیون نفری که در طول 30 سال گذشته می توانستند رای بدهند و نداده بودند، موثر بود و نتیجه را تغییر داد ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۶:۳۶    
تا حنجره هست، به گزارش ادامه می دهم . یک ماه قبل، این آخرین جمله جواد خیابانی در برنامه زنده تلویزیونی رضا رشیدپور بود. جمله ای ناامیدکننده برای مخاطبان فوتبال های شبانه خارجی!
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۶:۱۸    
وزیر علوم به منظور شرکت در کنگره بین المللی کاشت حلزون شنوایی امروز به شیراز سفر کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۶:۱۸    
بخشی از نیروهای آمریکا به شهر عین عیسی واقع در ریف شمالی رقه رفته اند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۵:۴۸    
به نوشته یک سایت عراقی، کنفدراسیون فوتبال آسیا با برگزاری مسابقات تیم ملی فوتبال عراق در چارچوب رقابت های انتخابی جام جهانی 2018 روسیه ، بجز مسابقه این کشور با عربستان، با میزبانی ایران موافقت کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۵:۳۳    
احمد توکلی با انتشار مطلبی در کانال تلگرامی خود به موضوع گشت نامحسوس واکنش نشان داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۵:۱۸    
داریوش قنبری نماینده اسبق مجلس در اعتماد نوشت:احمدی نژاد در حالی که سعی داشت خود را سمبل استکبارستیزی نشان دهد ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۴:۴۶    
مشکلات دندانی بسیاری وجود دارد که می توانید با روش های طبیعی آنها را درمان کنید. برای مثال مواد طبیعی هستند که می توانید با آنها دهان تان را خوشبو و دندان دردتان را آرام کنید ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۴:۲۱    
به گزارش ایران خبر ، دادگستری آمریکا علاوه بر رضا ضراب دو نفر دیگر را هم به اتهام مشارکت در مبادلات مالی چند صد میلیون دلاری که ناقض تحریم های ایران بوده متهم کرده است. ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۳:۵۷    
بازیگری سینما چیزی نیست مگر اجرای نقش شخصیتی در فیلم، از درون کنش ها و واکنش ها، ژست ها، تغییر حالت های چهره، تغییر رفتار و تغییر لحن گفتار به تناسب نقش.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۳:۴۸    
رضا ضراب در دادگاه فدرال نیویورک اتهام توطئه چینی به همراه دو نفر دیگر برای کمک به ایران به منظور دور زدن تحریم های آمریکا و پولشویی میلیون ها دلار از طریق شرکت هایش را رد و ادعای بی گناهی کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۳:۴۲    
رییس جمهوری گفت: براساس قانون اساسی هر نماینده ای که از هر حوزه انتخابیه انتخاب می شود پس از رای آوردن، اعتبارنامه آن باید در مجلس بررسی شود و هیچ نهاد دیگری نمی تواند در آن مداخله کند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۳:۳۹    
گرد و خاک، حاوی موجوداتی میکروسکوپی به نام مایت است که از عوامل قوی آلرژی زا هستند، پس اولین چیزی که نیاز دارید جاروبرقی است. باید هر چیزی که در اتاق وجود دارد را جارو برقی بکشید.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۳:۳۳    
تالارهای نمایشی تهران، این روزها میزبان آثار مختلفی است، که علاقه مندان می توانند آخر هفته به دیدن این نمایش ها بنشینند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۳:۱۹    
کره شمالی هشدار داد، اگر واشنگتن سیاست های خصمانه اش را علیه این کشور تغییر ندهد آن را با "گلوله های اتمی غسل تعمید می دهد. "
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۳:۱۱    
مهم ترین بخش هر گجت همراه باتری آن است که مفهوم همراه بودن را محقق می کند و طول عمر آن همیشه یکی از دغدغه های اصلی کاربران است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۳:۰۸    
دست کم سه کودک از بیماری عجیبی رنج می برند که مشابه آن تا کنون از هیچ نقطه از جهان گزارش نشده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۳:۰۲    
پس از گذشت چندین ماه از مهاجرت برخی هنرپیشه های ایرانی به شبکه ماهواره ایی GEM TV هنوز هم برخی در مورد کوچ هنرپیشه ها سخن هایی می گویند ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۲:۳۲    
نامزد جمهوری خواه انتخابات آمریکا گفت: اوباما در برابر دشمن سر خم کرد. توافق هسته ای ایران را به یک قدرت بزرگ منطقه تبدیل کرد. قدرت بزرگِ بزرگ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۲:۳۲    
به گزارش ایران خبر، در این ویدیو، نیروهای سوری یک تک تیرانداز داعشی را که در یکی از ساختمانها مخفی شده است، با موشک هدف قرار می دهند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۲:۰۳    
به گزارش ایران خبر، با دیدن این تصاویر به دلیل خطای دید یا عکاسی در زمان مناسب اکثرا فکر می کنند که این تصاویر با فتوشاپ درست شده اند درحالی که اینطور نیست .
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۲:۰۳    
جیسون رضائیان در دانشگاه هاروارد درباره آینده روابط ایران و امریکا پژوهش خواهد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۱:۵۷    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق یک مرکز خرید ورزشی در میدان منیریه خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۱:۵۷    
حسین مرعشی سخنگوی، حزب کارگزاران در دو گفت وگوی جداگانه با خبرگزاری های ایرنا و ایلنا درباره موضوعات مختلفی، از جمله انتخابات مجلس ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۱:۵۱    
پایگاه اینترنتی بلومبرگ در گزارشی نوشت کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس دیگر ثروتمند نیستند و وارد دنیای کسری بودجه و اعتصابات شده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۱:۵۱    
اگرچه مصرف برنج به افراد چاق یا افراد مبتلا به دیابت توصیه نمی شود، اما انواع متفاوتی برنج وجود دارند که برای این افراد هم سالم هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۱:۴۲    
جنجال بر سر توقیف اموال ایران در آمریکا همچنان ادامه دارد. این دعوا دو سو دارد. یک سوی آن در داخل میان حامیان دولت و مخالفانش در جریان است و سوی دیگر آن دعوایی است میان تهران و واشنگتن در آن سوی آب ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۱:۳۷    
نتیجه یک مطالعه پنجاه ساله نشان می دهد تنبیه بدنی هیچ اثر مثبت و سازنده ای بر تربیت ندارد؛ بلکه سبب افزایش لجبازی و بی نظمی کودکان می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۱:۳۱    
گریم متفاوت ماهایا پطروسیان انتشار داده شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۱:۲۸    
بنابر قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، شورا یکی از ارکان نظام می باشد و یکی از ویژگی های خاص شهرداری ها، حضور شورای شهر با این امکانات در کنار شهرداری ها است ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۱:۲۵    
داستان کامنت پر حرف و حدیث کوچک زاده نماینده در حال اتمام مردم تهران، پای عکس عراقچی این هفته جنجالی شد و پایش را از مجاز به واقعیت رساند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۱:۱۶    
اعتبار خالقی صادر نشده که به مجلس ارسال شود با بیان این جملات از سوی رحمانی فضلی اذهان به سمت آنچه رفت که علی مطهری در 31 فروردین افتادند که گفته بود ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۱:۱۶    
وزیر دفاع آمریکا در جلسه استماع کمیته امور مسلح سنا، ایران را یکی از پنج چالش استراتژیک پیش روی آمریکا خواند؛ چالشی که واشنگتن باید با آن مقابله کند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۱:۰۵    
دونالد ترامپ میگوید اقتصاد و ارتش آمریکا ضعیف شده و دشمنان این کشور دیگر نه از واشنگتن میترسند و نه حتی آن را جدی میگیرند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۰:۵۰    
علی مسعودی با انتشار این تصویر در صفحه اینستاگرام، از مراسم عقدش خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۰:۵۰    
پوشاک و نساجی ازجمله صنایعی است که در ایران قدمت زیادی دارد و می تواند با توجه به ظرفیت های رشد این صنعت درکشور اشتغال زیادی را فراهم کند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۰:۵۰    
تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران در مرحله نیمه نهایی رقابت های جهانی در برزیل با شکست دادن آمریکا به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۰:۵۰    
یک عنصر گروه تروریستی داعش برای ترور رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر انگلیس، مبلغ اندکی را به عنوان جایزه تعیین کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۰:۵۰    
وزارت خزانه داری آمریکا هزینه های پروازی به ایران را به صورت مشروط مجاز اعلام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۰:۵۰    
مهدی چمران رئیس شورای عالی استانها اعلام کرد در طول 17 سالی که از عمر این شورا می گذرد تاکنون تنها 35 لایحه به مجلس داده اند که درباره مسایل شهرداری ها تصویب شده.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۰:۵۰    
سایت معتبر “fourfourtwo” سردار آزمون را از نظر خصوصیات فیزیکی با زلاتان ابراهیموویچ مقایسه کرده است
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۰:۵۰    
طبق یک ضرب المثل انگلیسی خانه یک مرد، قصرپادشاهی اوست. اما امروزه این قصرها به گروه کوچکی از ثروتمندان جهان تعلق دارد. معضل مسکن فقط به ایران یا انگلیس و فرانسه تعلق ندارد ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۰:۵۰    
وزیر صنعت، معدن و تجارت از تصویب آیین نامه ای در جهت حمایت از مصرف کنندگان در دولت خبر داد و گفت: این آیین نامه در کل به نفع خریدار است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۰:۵۰    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با انتقاد از سیاست های دولت در قبال بدعهدی های آمریکا، گفت: دستگاه دیپلماسی رسما نقض برجام از سوی آمریکا را اعلام کند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۰۹:۲۵    
روزبه روز بر محبوبیت و فروش کراس اوورها و SUVها در حال افزوده شدن است و این روند تا جایی پیش رفته که فروش این خودروها حتی از مدل های سدان هم پیشی گرفته است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۰۹:۲۵    
راه حل مشکل بیمه شخص ثالث مشخص شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۰۹:۱۰    
عبارت طالع بینی بین 20 کلمه اول جستجوی ایرانیان جای دارد اما آیا این ادعاها علمی اند؟ آیا علم ثابت کرده که ماه تولد افراد بر شخصیت شان اثرگذار است یا فیزیک امروز وجود انرژی مثبت یا هاله انرژی افراد ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۰۸:۵۸    
رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی با اشاره به ماده 63 قانون کار گفت:روز کارگر بر اساس قانون کار ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۰۸:۵۲    
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد از تهیه و توزیع کارت های شهروند نمونه و کارت های خوش حجابی در شهر یزد خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۰۸:۰۹    
وزارت امور خارجه روسیه در گزارش جمع بندی سیاست خارجی این کشور اعلام کرد: روابط مسکو و تهران در سال 2015 پرثمر و در مسیر توسعه قرار گرفته است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۰۷:۴۳    
معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو، بدهکاری شدید بیمه ها به داروخانه ها و بیمارستان ها را از جمله مشکلات حوزه سلامت عنوان کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۰۷:۲۰    
پسربچه 3 ساله که در حال بازی با اسلحه بود به خود شلیک کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۰۷:۱۱    
در زمانی که خبری از داروهای روانپزشکی جدید نبود، بیماران را درون پتوهای خیس می پیچیدند و بر سرشان نیز دستمال های مرطوب قرار می دادند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۰۷:۰۸    
کنسرت موسیقی دوستی ایران و فرانسه شامگاه چهارشنبه توسط نوازندگان فرانسوی و با حضور بیش از صد نفر از گردشگران این کشور به همت اداره کل میراث فرهنگی ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۰۷:۰۵    
سه حوزه انتخابیه استان تهران در حالی مهیای برگزاری باشکوه انتخابات دهم اردیبهشت ماه می شوند که بر اساس آمارها بیش از یک میلیون و 625 هزار تهرانی واجد شرایط رأی دادن هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۰۶:۵۷    
جسد یک وال در سواحل کالیفرنیا مسئولین این ایالت را سردگم کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۰۶:۵۴    
صفحه اول روزنامه های پنجشنبه 9 اردیبهشت 1395 را مشاهده می کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۰۶:۳۳    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه مردم در 24 خرداد سال 92 حماسه ای به یادماندنی را رقم زدند، گفت: جریان اصلاحات هرگز منافع ملی را به منافع جناحی ترجیح نداد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۰۵:۳۳    
سخنگوی جنبش انصار الله یمن اعلام کرد که امیر کویت تا هر زمان که لازم باشد، از مذاکرات هیأت های یمنی و عربستانی برای رسیدن به نتایج مطلوب حمایت می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۰۴:۲۷    
نماینده تهران در مجلس با توصیه به رئیس جمهور برای پرهیز از اشتباه رئیس دولت گذشته در خصوص برنامه توسعه، به تشریح جلسات ویژه بررسی دعاوی مطرح شده در این زمینه به دستور رهبر معظم انقلاب پرداخت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۰۳:۲۶    
در پی انتشار خبری مبنی بر فوت شناگر کهنسال در یکی از مجموعه های آبی متعلق به موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی، مدیرعامل این موسسه به ارائه جزئیات حادثه مذکور پرداخت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۰۲:۲۳    
یک عضو حزب کنگره ملی یمن تأکید کرد عربستان در طول بیش از یک سال جنگ افروزی به هیچ یک از اهدافش به سبب ایستادگی ملت یمن نرسید و شکست های بزرگی که متحمل شد ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۰۱:۱۶    
استاد مشهور دانشگاه های آمریکا در مصاحبه ای دلیل نزدیکی ژنرال السیسی به آل سعود و اسرائیل را، یهودی بودن وی و وابستگی اش به صهیونیست ها دانست.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۰۰:۳۱    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی از سفر قریب الوقوع رئیس جمهور به آذربایجان غربی خبر داد.