شنبه ۰۵ خردادساعت ۱۹:۳۲May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 11 اردیبهشت 1395 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 31 فروردین 1395 ایران خبر 31 خرداد 1395 ایران خبر 31 تیر 1395 ایران خبر 31 مرداد 1395 ایران خبر 31 شهریور 1395 ایران خبر 30 مهر 1395 ایران خبر 30 آبان 1395 ایران خبر 30 آذر 1395 ایران خبر 30 دی 1395 ایران خبر 30 بهمن 1395 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 1 اردیبهشت 1395 ایران خبر 2 اردیبهشت 1395 ایران خبر 3 اردیبهشت 1395 ایران خبر 4 اردیبهشت 1395 ایران خبر 5 اردیبهشت 1395 ایران خبر 6 اردیبهشت 1395 ایران خبر 7 اردیبهشت 1395 ایران خبر 8 اردیبهشت 1395 ایران خبر 9 اردیبهشت 1395 ایران خبر 10 اردیبهشت 1395 ایران خبر 11 اردیبهشت 1395 ایران خبر 12 اردیبهشت 1395 ایران خبر 13 اردیبهشت 1395 ایران خبر 14 اردیبهشت 1395 ایران خبر 15 اردیبهشت 1395 ایران خبر 16 اردیبهشت 1395 ایران خبر 17 اردیبهشت 1395 ایران خبر 18 اردیبهشت 1395 ایران خبر 19 اردیبهشت 1395 ایران خبر 20 اردیبهشت 1395 ایران خبر 21 اردیبهشت 1395 ایران خبر 22 اردیبهشت 1395 ایران خبر 23 اردیبهشت 1395 ایران خبر 24 اردیبهشت 1395 ایران خبر 25 اردیبهشت 1395 ایران خبر 26 اردیبهشت 1395 ایران خبر 27 اردیبهشت 1395 ایران خبر 28 اردیبهشت 1395 ایران خبر 29 اردیبهشت 1395 ایران خبر 30 اردیبهشت 1395 ایران خبر 31 اردیبهشت 1395 
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۲۳:۴۶    
عیادت وزیر بهداشت و معاون اجرایی رییس جمهور از محمد محمدی گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری در بیمارستان.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۲۳:۴۳    
روابط عمومی کل سپاه از شهادت سرهنگ حسن اکبری از افسران آموزش سپاه حفاظت ولی امر (عج) در حین اجرای ماموریت آموزشی و تمرینی خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۲۳:۳۶    
نرخ سکه تمام طرح جدید در مقایسه با هفته گذشته افزایش یافته و در بازار امروز - شنبه - یک میلیون و 50 هزار تومان فروخته می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۲۲:۳۴    
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت درباره وقوع انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در شرق بغداد گفت: در این حادثه به زائران ایرانی عتبات آسیبی وارد نشده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۲۱:۳۱    
نتایج یک تحقیق نشان داد که 23 درصد از دانش آموزان مدارس درعربستان درمعرض آزار و اذیت قرار دارند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۲۰:۲۶    
مخترع، کالین فرز یک دوچرخه پهپادی ساخته است و در مورد آن گفته که این عصبانی کننده ترین چیزی است که تا به حال رانده ام.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۹:۴۷    
مردی زیر پل عابر پیاده در خیابان میرداماد خود را به دار آویخت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۹:۱۲    
یک اندیشکده آمریکایی در گزارشی تاکید کرده که مواضع عملی و گفتاری اقلیم کردستان عراق در قبال داعش، متناقض بوده و اربیل به تروریست ها کمک تسلیحاتی کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۸:۳۰    
در این میان تکلیف یکی از کرسی های حوزه انتخابیه اصفهان هنوز مشخص نشده است و بنا به گفته شورای نگهبان سرنوشتش به انتخابات میان دوره ای موکول شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۶:۳۳    
آزاده نامداری این روبان خیلی ها را کنجکاو می کند که از من سوال کنند. من هم اطلاعاتی را که بهم داده اند، به آنها منتقل می کنم.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۶:۲۱    
شایع ترین علت کم خونی به خصوص در زنان، فقر آهن است. آهن جزء مهم هموگلوبین است و اگر بدن به اندازه کافی آهن نداشته باشد، اکسیژن به اندازه کافی به سلول های قرمز نمی رسد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۶:۱۹    
کنفدراسیون فوتبال آسیا بار دیگر رایی سیاسی را صادر کرد که طبق آن عراق می تواند تمام بازی های خود به استثنای بازی با عربستان را در تهران برگزار کند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۶:۱۱    
رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت سه شنبه بیست و یکم اردیبهشت ماه به کرمان سفر می کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۵:۴۸    
رییس جمهور در دیدار رییس مجلس سنا بلژیک تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران آماده توسعه و تعمیق همکاری ها با کشورهای عضو اتحادیه اروپا از جمله بلژیک در حوزه های دوجانبه، منطقه ای و بین المللی است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۵:۴۸    
بازیگران سرشناس زن هالیوودی در بعضی از فیلم هایشان با گریم های خاصی ظاهر می شوند که باعث می شود چهره زشتی در آن فیلم و با آن گریم داشته باشند!
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۵:۲۴    
حضور زنان در اجتماع و فعالیت های مختلف آنان همواره مورد بحث و گفتگو بوده و هست. در زمان های قدیم زن را فقط به عنوان مادر و همسر خانواده می شناختند و حضور وی در اجتماع خیلی کمرنگ بود و درواقع زن در ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۵:۱۵    
به گزارش ایران خبر، مراسم روز جهانی کارگر با راهپیمایی هزاران کارگر تهرانی صبح امروز برگزار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۴:۳۲    
پژوهشگران دانشگاهی کشور موفق به راه اندازی شبکه اختصاصی اینترنت اشیاء شدند. این شبکه نخستین درگاه شبکه اشیاء در خاورمیانه است و ایران را در کنار کشورهای دارای این فناوری قرار می دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۴:۲۶    
مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی با کسب اجازه انتشار تصویر مربی کودک ربایی که اقدام به ربودن کودکی به مدت 11 روز کرده بود از شهروندان خواست در صورت شناسایی وی مراتب را به پلیس اگاهی گزارش کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۴:۱۷    
شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که بیرون از خانه، مردی حریم خصوصی تان را نقض کرده و به شما آزار برساند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۴:۱۴    
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حالی پایان یافت که زنان موفق به کسب 17 کرسی بهارستان شدند و این یک رکوردی قابل تامل محسوب می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۴:۰۶    
به جز یکی از کرسی های حوزه انتخابیه اصفهان که به گفته شورای نگهبان سرنوشتش به انتخابات میان دوره ای واگذار شده است، ساکنین 289 کرسی دیگر مشخص شده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۳:۵۲    
وزیر پست و تلگراف دولت میرحسین موسوی و آیت الله هاشمی متعقد است که هاشمی رفسنجانی فردی است که همواره در همه عرصه های سیاسی کشور حضور پر رنگ داشته است و این حضور طبیعتا به علت توانایی منحصر به فرد ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۳:۳۱    
یک کودک 5 ساله تونسی برای چند ساعت رئیس جمهور کشورش شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۳:۳۱    
پلیس فتا درباره کلاهبرداری در فضای مجازی از طریق ارسال تبریک روز معلم هشدار داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۳:۳۱    
میزان مشارکت مردم در مرحله دوم انتخابات مجلس دهم، به نسبت همین انتخابات در مجلس نهم، 3 درصد رشد داشته است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۳:۲۲    
تکنولوژی لای فای کاملا وابسته به نور به خصوص لامپ های LED است. در حقیقت، قدم بعدی در فرایند هوشمندسازی خانه است و اگر بخواهیم به صورت خلاصه بیان کنیم ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۳:۱۹    
یک مطالعه نشان می دهد مکمل های امگا 3 روغن ماهی اثر داروهای ضد افسردگی را افزایش می دهند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۳:۰۷    
دو رویدادی که روزنامه های از مدت ها پیش از آن اطلاع داشتند و می توانستند سوژه ها و تیترهای خود را برای آن آماده کنند، یکی یازدهم اردیبهشت ماه، روز کارگر بود و دیگری ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۲:۵۲    
فیلم خواب است پروانه دومین اثر مزدک میرعابدینی کارگردان و بازیگر سینمای ایران، از 18 اردیبهشت ماه در گروه سینمایی هنر و تجربه روی پرده می رود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۲:۴۶    
رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راه راهور با تشریح اخرین وضعیت ترافیکی راه های مواصلاتی کشور از بارانی بودن محورها و جاده های 5 استان خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۲:۳۸    
رضایت اجتماعی یک فرد زمانی حاصل می شود که ببیند همه دست به دست هم داده اند تا رنگ را به یک زندگی برگردانند، زنی که عید نوروزش را با سیاهی شروع کرده بود ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۲:۳۲    
به گزارش ایران خبر ، نسخه نهایی برنامه ی اینستاگرام با تمام ویژگی هایی که قبلا برای سیستم های اندروید و iOS عرضه شده بود، برای سیستم های ویندوز 10 موبایل هم منتشر شد. ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۲:۲۴    
مدتی است در ایران برخی شرکت ها و تولید کنندگان محصولات مختلف از هنرپیش ها، خواننده ها و ورزشکاران برای تبلیغ محصولات خود استفاده می کنند. البته این امر با استقبال هنرپیشه ها هم روبرو شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۲:۲۴    
با توجه به آمار موجود از اعتیاد دانشجویان و دانش اموزان، این سوال در ذهن شکل می گیرد که این افراد به عنوان مشمول چگونه و با طی چه مراحلی به خدمت وظیفه اعزام می شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۱:۲۲    
مدیر و موسس اپلیکیشن تلگرام فروش این کمپانی را به گوگل رد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۲:۱۸    
3000 تومان، مجازاتی است که قانون برای برخورد با عابران قانون شکن در نظر گرفته؛ عابرانی که رفتار خودخواهانه شان زمینه را برای گرفتار شدن شهروندان قانونمدار فراهم می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۲:۱۵    
مردم بسیاری از چهره های سیاسی را با این لقب می شناسند. یکی از این آقازاده ها که سال هاست در راس اخبار کشور است. این مرد را می شود متفاوت ترین آقازاده ایران دانست.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۱:۴۵    
رئیس پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی از تک رقمی شدن نرخ تورم تا اوایل فصل پاییز امسال خبرداد و گفت: امسال نرخ سود بانکی متناسب با نرخ تورم کاهش می یابد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۱:۳۳    
رئیس جمهور کره جنوبی فردا (یکشنبه) در صدر یک هیات بزرگ اقتصادی و تجاری به ایران می آید.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۱:۱۶    
سایت رویترز تصاویری از سال 2015 از یک بیمارستان صحرایی در شهر دوما منتشر کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۱:۰۴    
به مناسبت سالگرد انقلاب فرهنگی به این مساله پرداخته ایم که انقلاب فرهنگی در چه فضا و شرایطی اتفاق افتاد و ستاد انقلاب فرهنگی چه عملکردی داشت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۰:۵۶    
غلامرضا میرحسینی مدیر شبکه سوم سیما، در خصوص برنامه های جدید این شبکه گفت: از امروز (شنبه) برنامه حالا خورشید را با اجرای رضا رشید پور خواهیم داشت. برنامه ای که از 8 تا 10 صبح با فضایی شاد پخش می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۰:۵۳    
سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات گفت: در قانون اساسی درباره ترتیبات تنظیم و صدور اعتبارنامه نمایندگان هیچ حکمی وجود ندارد و تعبیر صورت گرفته در این مورد درست نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۰:۵۰    
اگرچه دولت هنوز تصمیم جدید خود درباره قیمت نان را اعلام نکرده اما برخی نانوایان آزادپز قیمت را به بهانه خرید آرد گران تر بالا برده اند و برخی نانوایان دولتی هم وزن چانه ها را کم کرده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۰:۴۵    
اون وقت چرا از دیوار مهربونی اش باید به من فقط یه جفت جوراب برسه؟! از مسوولین تقاضای رسیدگی دارم!
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۰:۳۶    
فرصت امروز نوشت:نشریه Car همچنین ادعا می کند 960 روی پلتفرم جدیدی ساخته خواهد شد که از آن در خودروهای آینده گروه فولکس واگن نیز استفاده خواهد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۰:۳۶    
تعداد بالای جمعیت جوان در ایران در کنار رکود اقتصادی، معضل بی کاری را در کشور بیش ازپیش بغرنج کرده است
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۰:۲۵    
فرماندار تهران، از ابلاغ تعرفه های جدید تاکسی و اتوبوس در پایتخت خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۰:۱۷    
تلاش گروه فشار در کرج برای لغو یا اخلال در کنسرت حمید عسگری ناکام ماند و این برنامه هنری با نظم و امنیت و به طور کامل برگزار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۰:۱۴    
دو کار آفرین ایتالیایی با اعمال مهندسی ژنتیکی روی سیر، موفق به پرورش سیری شده اند که طعم مطبوعی دارد، به آسانی هضم می شود و از همه مهمتر، سبب بوی بد دهان نمی شود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۰:۱۱    
سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: بر اثر تصادف زنجیر ه ای 13 خودرو در اتوبان قزوین ، 13 مسافر راهی بیمارستان شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۰:۰۸    
بهزاد فراهانی درباره ی لزوم نقدپذیری رسانه ملی گفت: اصلاً نقدپذیر نیستند، چون اصلاً نقدها را گوش نمی کنند و تا کسی می خواهد حرف بزند، می گویند یا اجنبی و جاسوس هستی و یا به جایی وابسته ای.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۰:۰۰    
طبق این بخشنامه جدید، مقرر شده در هر اداره کل یک یا چند گروه رسیدگی ویژه زیر نظر یکی از روسای امور مالیاتی تشکیل شده و رسیدگی به اطلاعات تراکنش های بانکی واصله، صورت پذیرد ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۰:۰۰    
خودرو های گران قیمت و خاص همواره از مشتریان مخصوص به خود بهره مند هستند. در ادامه گران ترین خودروهای تولیدی جهان را معرفی خواهیم کرد که در حال حاضر امکان خرید آن ها موجود است. با ما همراه باشید.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۰۹:۴۵    
گواهینامه های رانندگی ایران در کره جنوبی هم اعتبار پیدا کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۰۹:۴۳    
بهنوش بختیاری عکسی متفاوت از خود انتشار داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۰۹:۲۹    
اصلاح قانون شوراها در سال 95...می خواهند جنگ احزاب راه بیندازند...آمادگی برای تولید تانک های T-90روسی..زیان های برجام به مراتب بیشتر از غارت 2 میلیارد دلاری آمریکاست
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۰۹:۲۹    
گروه تروریستی داعش فیلم مربوط به حملات خود به 3 قبضه توپخانه ارتش ترکیه را منتشر کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۰۹:۲۶    
وزیر امور خارجه در جدیدترین واکنش خود به رای دادگاه آمریکا در پرونده پترسون علیه بانک مرکزی که به مصادره تقریبا 2 میلیارد دلار از اموال این بانک منجر شده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۰۹:۱۴    
حسین ذوالفقاری بیان کرد: بعد از بررسی های انجام شده قرار است نیروی انتظامی گشت های ارشاد را به همان روال قبلی یعنی به صورت کاملا محسوس و آشکار ادامه دهد و غیرمحسوس بودن گشت های ارشاد مختص امنیت ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۰۸:۵۱    
'استفان دوجاریک' سخنگوی دبیرکل سازمان ملل روز جمعه گفت، این سازمان نامه وزیر امور خارجه ایران را بررسی و به حل مناقشه بین تهران و واشنگتن کمک می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۰۸:۴۹    
رسانه های سوریه تصویری از "بشار اسد" رئیس جمهور سوریه در زمانی که وی در ارتش این کشور و با درجه افسری خدمت می کرد منتشر کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۰۸:۳۷    
این زن سالخورده، که متولد 1299 است، برای مشارکت در تعیین سرنوشت خود و منطقه خود به تنهایی به شعبه اخذ رای مراجعه کرده و به نامزد منتخب خود رای داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۰۸:۳۲    
بنیامین بهادری شب جمعه گذشته تاریخ (95/2/2) در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین کنسرت موسیقی برگزار کرد که با اعتراضات و حاشیه هایی همراه بود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۰۸:۲۶    
از بامداد امروز شهرستان آمل طی زلزله های 1.5 و 3 ریشتری، 2 بار لرزید.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۰۸:۲۰    
آمریکا تصمیم گرفته است یک جنگ سایبری با هدف فلج کردن شبکه ارتباطی داعش بر روی اینترنت راه اندازی کند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۰۸:۱۴    
روسیه پس از رفع مشکلات فنی که پرتاب نخستین موشک از پایگاه فضایی جدید این کشور را به تعویق انداخته بود، دیروز (پنج شنبه) توانست این پرتاب را با موفقیت انجام دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۰۸:۰۹    
یک متخصص علوم زیستی و گیاهان دارویی گفت: کم خونی در تمام طبقات جامعه است, زیاد خوردن غذا برای رفع کم خونی کافی نیست و برای رفع کم خونی راهکاری مناسب نیست ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۰۸:۰۳    
مسئولان ژاپنی با طرح ساخت شهر ربات ها به صورت یک پارک بسیار بزرگ با کارکنان رباتیک موافقت کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۰۷:۵۴    
جک لو، وزیر خزانه داری آمریکا 10 روز پیش اعلام کرد که به زودی در پشت اسکناس های 20 دلاری تصویری از هریت تابمن، بانوی مبارز آمریکایی حک خواهد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۰۷:۵۱    
صفحه اول روزنامه های شنبه 11 اردیبهشت 1395 را مشاهده می کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۰۳:۲۱    
در پی اظهارات وزیر خارجه ترکیه علیه مصر که در آن مصر را کشوری بی فایده خوانده بود جنگی لفظی میان دو کشور درگرفته است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۰۱:۱۳    
وزنه بردار دسته 94 کیلوگرم ایران پس از نماینده قزاقستان به مدال نقره رقابتهای وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان آسیا در تاشکند ازبکستان دست پیدا کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۰۰:۱۱    
در فروردین ماه 95 قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در شهر تهران 3 میلیون و 990 هزار تومان بود که نسبت به ماه قبل 5.9 درصد ارزان تر و نسبت به ماه مشابه سال قبل 4.3 درصد گران تر شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۰۰:۰۲    
وحید السبعاوی وزیر نفت گروه تروریستی داعش در عراق کشته شد.