شنبه ۰۵ خردادساعت ۰۲:۳۹May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 1 اردیبهشت 1395 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 31 فروردین 1395 ایران خبر 31 خرداد 1395 ایران خبر 31 تیر 1395 ایران خبر 31 مرداد 1395 ایران خبر 31 شهریور 1395 ایران خبر 30 مهر 1395 ایران خبر 30 آبان 1395 ایران خبر 30 آذر 1395 ایران خبر 30 دی 1395 ایران خبر 30 بهمن 1395 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 1 اردیبهشت 1395 ایران خبر 2 اردیبهشت 1395 ایران خبر 3 اردیبهشت 1395 ایران خبر 4 اردیبهشت 1395 ایران خبر 5 اردیبهشت 1395 ایران خبر 6 اردیبهشت 1395 ایران خبر 7 اردیبهشت 1395 ایران خبر 8 اردیبهشت 1395 ایران خبر 9 اردیبهشت 1395 ایران خبر 10 اردیبهشت 1395 ایران خبر 11 اردیبهشت 1395 ایران خبر 12 اردیبهشت 1395 ایران خبر 13 اردیبهشت 1395 ایران خبر 14 اردیبهشت 1395 ایران خبر 15 اردیبهشت 1395 ایران خبر 16 اردیبهشت 1395 ایران خبر 17 اردیبهشت 1395 ایران خبر 18 اردیبهشت 1395 ایران خبر 19 اردیبهشت 1395 ایران خبر 20 اردیبهشت 1395 ایران خبر 21 اردیبهشت 1395 ایران خبر 22 اردیبهشت 1395 ایران خبر 23 اردیبهشت 1395 ایران خبر 24 اردیبهشت 1395 ایران خبر 25 اردیبهشت 1395 ایران خبر 26 اردیبهشت 1395 ایران خبر 27 اردیبهشت 1395 ایران خبر 28 اردیبهشت 1395 ایران خبر 29 اردیبهشت 1395 ایران خبر 30 اردیبهشت 1395 ایران خبر 31 اردیبهشت 1395 
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۲۳:۳۲    
عبدالرحمن شاه حسینی درباره پلمپ شدن منزل مسکونی مهرداد اولادی می گوید: ابتدا جا دارد درگذشت این فوتبالیست ارزنده را به خانواده وی و جامعه فوتبال تسلیت بگویم ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۲۳:۱۱    
ستاره شناسان معتقدند سیاره ای شبیه به زمین کشف کرده اند که به دور ستاره ای در فاصله 16 سال نوری از ما می چرخد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۲۱:۴۹    
دکتر حسن روحانی به عنوان برنده جایزه بینش استراتژیک مرکز مطالعات استراتژیک ترکیه و آسیا (تاسام) برگزیده شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۲۱:۰۰    
یک روزنامه چاپ ترکیه مدعی شده، ایران از رجب طیب اردوغان درخواست کرده نقش میانجی را برای اعزام زائران ایرانی به عربستان ایفا کند!
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۲۰:۵۷    
مدیر کل آزمایشگاه های مرجع سازمان غذا و دارو گفت: با وجود نظارت صنف بر عملکرد عطاری ها اما شاهد توزیع داروهای غیر مجاز در برخی از عطاری ها هستیم، بنابراین باید برای نظارت بهتر ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۲۰:۰۷    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ورامین از اعلام نظر پزشکی قانونی در پرونده قتل دختر 6 ساله افغان تا اواسط هفته آینده خبرداد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۲۰:۰۱    
خوننده محبوب راک در اینستاگرامش تصویری از خودش و اندیشه فودلادوند در کنار پزشک و جراح مغز و اعصاب سرشناس ایرانی منتشر کرد و شعر جالبی برایش نوشت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۹:۳۴    
باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا امروز با دعوت رسمی سلمان بن عبدالعزیز پادشاه سعودی وارد ریاض شد اما با استقبال وی پا به سرزمین آل سعود نگذاشت بلکه فیصل بن بندر فرماندار ریاض به استقبال وی رفت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۹:۱۶    
یک تحلیل گر آمریکایی با نگارش مقاله ای در مجله نیوزویک به دولت ایالات متحده آمریکا توصیه کرد از دخالت مستقیم در نبردهای فرقه ای در خاورمیانه خودداری کرده و اجازه دهد قدرت های منطقه ای همچون ایران با ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۹:۰۲    
سرپرست دادسرای امور جنایی تهران بزرگ گفت: این موضوع که گفته می شود خانه مهرداد اولادی پلمب شده است و یک دختر هم در این پرونده با دستور قضایی بازداشت شده است صحت ندارد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۸:۲۱    
دو طرف درباره راههای تقویت روابط دوجانبه، آخرین تحولات منطقه ای و بین المللی و بحران های خاورمیانه و مبارزه با تروریسم گفتگو کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۸:۱۲    
پس از گذشت یک سال از تصویب قانونی در کنگره برای مقابله با حزب الله، این قانون از نیمه ماه جاری میلادی اجرایی شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۶:۴۳    
شرکت اینتل به دلیل شرایط بد بازار کامپیوترهای شخصی، 12 هزار نفر از کارمندانش را اخراج کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۶:۲۵    
سهراب سپهری در 15 مهر ماه 1307 در شهر کاشان به دنیا آمد. پدرش اسدالله سپهری کارمند اداره پست و تلگراف بود و هنگامی که سهراب نوجوان بود پدرش از دو پا فلج شد ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۶:۱۳    
ممکن است شبکه ی اجتماعی مورد نظر خود را درست انتخاب نکرده باشید. برای نمونه، اگر شرکتی هستید که اکثر مشتریانتان را جمعیت روستایی تشکیل می دهند، روی توئیتر هیچ نتیجه ای نخواهید گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۶:۰۴    
خبر درگذشت استاد جمشید مشایخی بازیگر پیشکسوت تئاتر و تلویزیون شایعه است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۶:۰۱    
برای دومین سال متوالی، گوگل گزارش امنیتی مربوط به اندروید را منتشر کرده که موارد بسیار جالب توجهی در آن به چشم می خورد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۵:۵۰    
شاخص بورس اوراق بهادار تهران پس از یک روز تعادل، دوباره به روند منفی ادامه داد تا با 161 واحد کاهش، سهامداران را همچنان منتظر روزهای خوب نگه دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۵:۵۰    
رهبر انقلاب فرمودند: حزب الله پیکره رشید خود را در دنیای اسلام نشان می دهد، گیرم فلان دولتِ فاسدِ وابسته توخالیِ پوک با پول و دلار نفتی در فلان بیانیه، حزب الله را محکوم کند؛ به درک! چه اهمیتی دارد؟!
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۵:۳۵    
استعمال دخانیات سالانه عامل 22درصد از کل مرگ و میرهای ناشی از سرطان در جهان است که نزدیک به یک میلیون نفر از این قربانیان بر اثر ابتلا به سرطان ریه ناشی از مصرف سیگار می میرند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۵:۳۲    
عصر روز گذشته خبری تلخ تیتر یک خبرگزاری ها شد، خبری که از رفتن و پرکشیدنِ یک جوان دیگر سخن میگفت. از رفتن یک ورزشکار دیگر. "مهرداد اولادی درگذشت". به همین سادگی!
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۵:۲۳    
رئیس سازمان هواشناسی کشور با بیان این که میانگین بارش ها تاکنون بیش از دو درصد حد نرمال بوده است، از ادامه بارش ها تا یک ماه آینده خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۵:۲۰    
در همین حال "غیرت دینی" نیز یکی از محورهای سخنرانی سعید جلیلی در میبد بود که به نظر می رسد در واکنش به سخنان حسن روحانی مطرح شده باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۵:۲۰    
کمی بیشتر از یک ماه از خبر ساخت هتلی در سلمان شهر مازندران یا همان متل قو خودمان می گذرد؛ هتلی که به گفته سازنده هایش همزمان چند اولین را قبل از اسمش یدک می کشد ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۵:۱۷    
یک متخصص گفتار درمانی گفت: برای فرزندانتان وقت بگذارید و با آن ها ارتباطات خوبی برقرار کنید، حتی در زمان نوزادی فرزندتان اگر با وی صحبت کنید ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۵:۱۱    
قاضی صلواتی رئیس شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی تهران، حکمی اصلاحی برای بابک زنجانی متهم اصلی پرونده نفتی صادر کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۴:۵۳    
سلیم احمدی مدیر برنامه های بنیامین بهادری خواننده پاپ با انتقاد از رویه برخی از رسانه های مکتوب و مجازی طی روزهای اخیر که شایعاتی درباره زندگی شخصی خواننده موسیقی پاپ کشورمان ایجاد کرده اند توضیح داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۴:۵۱    
فیسبوک و جی میل مولاوردی هک شد. به گزارش ایران خبر ، شهیندخت مولاوردی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از هک شدن حساب های کاربری خود در جی میل (gmail) و فیسبوک(facebook) خبر داد. ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۴:۴۸    
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در واکنش به اظهارات اخیر عضو شورای اسلامی شهر تهران، گفت: جسد هیچ کودکی کشف نشده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۴:۴۰    
خوب یا بدِ هر کسی به خودش مربوط است، هنر کنیم خودمان خوب باشیم، ما همان جماعتی هستیم که تا زنده ایم تیشه به ریشه هم می زنیم و زمانی که برای همیشه سر بربالین گذاشتیم از مرده یکدیگر بت بسازیم.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۴:۳۲    
فرمانده کل ارتش گفت: برخی از داوطلبان به سوریه اعزام شدند که تحت مسئولیت همان سازمان مسئول هستند و ممکن است از تیپ 65 نیز در میان آنها باشند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۴:۲۹    
قدیمی ترین پیام درون بطری جهان، که 108 سال قبل از آلمان به قصد رسیدن به انگلیس به آب سپرده شده بود، کشف شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۴:۲۰    
ما به چند دلیل نباید دست به ترکیب هیدرولوژیکی دریای خزر بزنیم، اول اینکه از نظر حقوقی ممکن است با مشکلاتی روبه رو شویم، چرا که دریای خزر آبگیر مشترکی بین 5 کشور است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۳:۴۷    
پدرت را بیشتر دوست داری یا مادرت را از آن دسته سؤالاتی است که بهتر است از کودکان پرسیده نشود چرا که پدر و مادر هر دو، بال های روانی کودک را برای پرواز در آسمان عزت نفس و اقتدار تشکیل می دهند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۳:۲۹    
بنری جالب در شهر اردبیل نصب شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۳:۱۸    
کارگردان انیمیشن های دیرین دیرین با اشاره به چند قسمتی که برای جشنواره جهانی فیلم فجر ساخته شده، بیان کرد که در آنها با آثار مطرح ایران و جهان شوخی شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۳:۱۰    
شرکت سونی همواره در زمینه بروزرسانی نرم افزاری گوشی های خود خوب عمل کرده است. اکنون گوشی ها و تبلت های سری Z2 و Z3 این شرکت، بروزرسانی اندروید مارشمالو را دریافت کرده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۳:۰۷    
سخنگوی ناجا با بیان اینکه 50 درصد جرائم کشور توسط معتادان اتفاق می افتد، گفت: بر اساس آمارها در جهان 200 میلیون نفر از مواد مخدر استعمال می کنند در حالیکه یک میلیون سلول مغزی افراد بر اساس مصرف مواد ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۲:۲۷    
پیروزی در رقابت درون حزبی ایالت نیویورک رویای ترامپ و هیلاری را برای مصاف با یکدیگر در انتخابات نهایی ریاست جمهوری آمریکا که در 8 نوامبر برگزار می شود، به حقیقت نزدیکتر کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۲:۲۴    
حمید عسکری متولد 1357 از شهر آبادان خواننده پاپ، آهنگساز و ترانه سرای ایرانی خبر از پدر شدنش داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۲:۱۳    
پدرم برایم همه چیز بود، چنانکه اکنون نیز در نظرم چنین است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۲:۰۲    
اعضای خاندان سلطنتی بریتانیا سه شنبه به صحنه فیلمبرداری قسمت تازه جنگ ستارگان رفتند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۱:۵۹    
صبری حسن پور سخنگوی تشکل غیر قانونی کنگره ملی ایرانیان برای نجات ایران و مجری شبکه ضد انقلاب سیمای رهایی (فعال در هلند) که در پوشش دیدار با خانواده خود به ایران عزیمت کرده بود، دستگیر شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۱:۵۹    
زمانی که یک نامزد انتخاباتی می گوید که یک ماشین بازگشت به گذشته دارد که به طرز جادویی می تواند ما را به عصر طلایی گذشته بازگرداند، احتمالا چیزی را به ما می فروشد که تاریخ مصرفش مدت هاست که گذشته است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۱:۵۳    
به دلیل ارزش غذایی بالای کلم می توان از آن برای درمان انواع بیماری ها، دردها و ورم های بدن مثل سردرد و ورم دست و پا استفاده کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۱:۵۰    
فتحی پور با بیان اینکه قانون هدفمندی یارانه ها باید از ابتدا در خدمت تولید داخلی قرار می گرفت، افزود ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۱:۴۷    
تمام کردن یک رابطه عاطفی به هیچ وجه ساده نیست. اما یادتان باشد که قبل از هر تصمیمی، خوب در مورد دلایلی که به خاطر آن دارید از عشق زندگی تان می گذرید، فکر کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۱:۴۱    
مشاور توسعه و منابع امور انسانی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تمدید زمان ثبت نام دانشجویان برای دریافت بن کارت دانشجویی خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۱:۳۵    
هنوز 24 ساعت از فوت مهرداد اولادی نگذشته که برخی به فکر استفاده تبلیغاتی از نام او افتاده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۱:۱۵    
سعدی تخلص و شهرت مشرف الدین ، مشهور به شیخ سعدی یا شیخ شیراز است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۱:۰۶    
سفر زائران ایرانی به سامرا حدود دو سال پیش، پس از حملات گسترده داعش به این شهر سنی نشین متوقف شد اما از حدود یک ماه پیش با آزادسازی این شهر اعزام کاروان های ایرانی از سر گرفته شد ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۱:۰۰    
عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد: افزایش کرایه های حمل و نقل عمومی از امروز ابلاغ شد و بر این اساس کرایه تاکسی و اتوبوس 15 درصد و مترو 23 درصد افزایش یافته است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۰:۴۶    
F87 ب ام و M2 کوپه مدل 2016 که اخیراً معرفی شده، به تازگی صاحب یک همسان جدید از شاخه M ب ام و شده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۰:۳۸    
آخرین وضعیت پرونده ستایش...انتقاد فردوسی پور از تیترهای ورزشی...تکذیب اسارت 4 ایرانی در سوریه...پرونده رئیس سابق ایمیدرو در انتظار تعیین دادگاه
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۰:۳۵    
آیت الله سبحانی با انتقاد از برخی حرکات سخیف و دور از شئون جامعه اسلامی خواستار مراقبت بیشتر مسئولان از فضای دینی جامعه شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۰:۰۲    
به نظر می رسد بعد از درخشش نسل جوان در حوزه کارگردانی، امسال سال حضور چهره های مستعد در حوزه بازیگری هم باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۰۹:۳۸    
اعضای باندی که حساب های مردم را به بهانه برنده شدن آنها در قرعه کشی خالی می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۰۹:۱۵    
کارکنان این پارک وقتی که در حال رفتن برای انجام کارهای روزانه خود بودند لحظات وحشتناکی و پر از هراسی را داشتند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۰۹:۰۶    
خیلی باید انسان بد شانسی باشی تا در روز دامادیت، خودروی اجاره ای 240 هزار پوندی (1200000000تومانی) را به دیوار بکوبید!
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۰۹:۰۴    
کاریکاتور 7 هزار پلیس نامحسوس! را انتشار داده شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۰۸:۵۵    
سازمان علمی فرهنگی وتربیتی سازمان ملل (یونسکو)، درخواست رژیم صهیونیستی برای تغییر نام مسجد الاقصی به جبل الهیکل را رد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۰۸:۴۳    
وزیر حمل و نقل فرانسه در تهران در نشستی از نهایی شدن قرارداد فروش هواپیماهای ساخت این کشور به ایران خبر داد
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۰۷:۵۶    
مهرداد اولادی به علت ایست قلبی در بیمارستان شهدای تجریش تهران درگذشت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۰۷:۴۷    
شبکه خبری سی اِن اِن آمریکا از پیروزی دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون در رقابت مقدماتی دو حزب دموکرات و جمهوریخواه در ایالت نیویورک خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۰۷:۴۱    
رئیس جمهور آمریکا گفت: پیش بینی من این است تا پایان سال شرایطی فراهم خواهیم کرد که موصل در نهایت از دست آنها خارج خواهد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۰۷:۳۸    
اولین وظیفه ما در قبال مردم احترام به شخصیت و جایگاه و کرامت مردم است. کرامت انسانی را خدا به انسانها داده و این کرامت مقدم بر دین است. کرامت همه باید حفظ شود. ما مردم خوب و وظیفه شناسی داریم.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۰۷:۳۲    
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت:امیدوارم بتوانیم در این 2 روز باقی مانده تا بازی استقلال اهواز تیم را از نظر روحی جمع کنیم چون همه امروز در تمرین از این اتفاق شوکه شده بودند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۰۷:۲۳    
قاضی شهریاری می گوید جسد بازیکن ملوان برای انجام آزمایش سم شناسی به پزشکی قانونی منتقل شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۰۷:۱۷    
صاحبان حیوانات خانگی برای آن ها جشن تولدهای جالبی می گیرند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۰۷:۰۵    
سید حسن طباطبایی سرپرست فدراسیون کاراته در پیامی درگذشت مهرداد اولادی را به جامعه فوتبال و خانواده وی تسلیت گفت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۰۷:۰۲    
باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا برای دیداری رسمی ازعربستان سعودی، راهی این کشور شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۰۶:۵۹    
صفحه اول روزنامه های چهارشنبه 1 اردیبهشت 1395 را مشاهده می کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۰۶:۱۳    
برخی از گروه های تروریستی در سوریه با دست یابی به موشک دوش پرتاب "اف ان 6" که ساخت چین است، از آن برای هدف قرار دادن جنگنده های سوری استفاده می کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۰۵:۱۲    
به دنبال بارش های اخیر و جاری شدن آب در معابر و خیابان های شهر سامن، شهر دستکند و زیرزمینی سامن نیز در معرض خطر و تهدید باران قرار گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۰۳:۱۲    
به منظور طراوت بخشی و زیبایی فضاهای سبز شهری فرش های گل با کاشت گل های فصلی در معابر اصلی و میادین شمال تهران گسترده شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۰۲:۱۱    
رئیس جمهور گفت: قفل درها امروز به همت مردم باز شده است و خود ما باید حرکت کنیم و برجام فقط درها را باز کرده است و تحرک باید از مردم باشد و همه به میدان بیایند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۰۱:۱۱    
یک تارنمای آمریکایی نوشت: دولت آمریکا بر اساس کارپ- قانونی کمتر شناخته شده - برخی ازمسلمانان را از کسب حق شهروندی در این کشور از طریق تاخیر یا مخالفت با تقاضای شهروندی آنها بدون مجوز قانونی محروم می ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۰۰:۰۹    
هم اکنون 400 میلیون نفر در جهان و چهار میلیون نفر در ایران به دیابت مبتلا هستند و دیابت شایع ترین علت نابینایی در ایران و از چهار علت عمده مرگ و میر در جهان است.