شنبه ۰۵ خردادساعت ۰۲:۳۹May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 26 اردیبهشت 1395 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 31 فروردین 1395 ایران خبر 31 خرداد 1395 ایران خبر 31 تیر 1395 ایران خبر 31 مرداد 1395 ایران خبر 31 شهریور 1395 ایران خبر 30 مهر 1395 ایران خبر 30 آبان 1395 ایران خبر 30 آذر 1395 ایران خبر 30 دی 1395 ایران خبر 30 بهمن 1395 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 1 اردیبهشت 1395 ایران خبر 2 اردیبهشت 1395 ایران خبر 3 اردیبهشت 1395 ایران خبر 4 اردیبهشت 1395 ایران خبر 5 اردیبهشت 1395 ایران خبر 6 اردیبهشت 1395 ایران خبر 7 اردیبهشت 1395 ایران خبر 8 اردیبهشت 1395 ایران خبر 9 اردیبهشت 1395 ایران خبر 10 اردیبهشت 1395 ایران خبر 11 اردیبهشت 1395 ایران خبر 12 اردیبهشت 1395 ایران خبر 13 اردیبهشت 1395 ایران خبر 14 اردیبهشت 1395 ایران خبر 15 اردیبهشت 1395 ایران خبر 16 اردیبهشت 1395 ایران خبر 17 اردیبهشت 1395 ایران خبر 18 اردیبهشت 1395 ایران خبر 19 اردیبهشت 1395 ایران خبر 20 اردیبهشت 1395 ایران خبر 21 اردیبهشت 1395 ایران خبر 22 اردیبهشت 1395 ایران خبر 23 اردیبهشت 1395 ایران خبر 24 اردیبهشت 1395 ایران خبر 25 اردیبهشت 1395 ایران خبر 26 اردیبهشت 1395 ایران خبر 27 اردیبهشت 1395 ایران خبر 28 اردیبهشت 1395 ایران خبر 29 اردیبهشت 1395 ایران خبر 30 اردیبهشت 1395 ایران خبر 31 اردیبهشت 1395 
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۲۳:۳۵    
همایش بین المللی همصدا با اقصی با هدف حمایت از مردم مظلوم فلسطین در تهران برگزار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۲۳:۳۲    
به گزارش رویترز، پلیس آنکارا با مسدود کردن مسیرهای منتهی به محل برگزاری نشست فوق العاده کنگره حزب حرکت ملّی گرای ترکیه از حضور اعضای منتقد این حزب در این نشست جلوگیری کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۲۳:۱۲    
رئیس جمهور کرواسی به منظور انجام سفری رسمی و در رأس یک هیأت عالیرتبه بعدازظهر سه شنبه 28 اردیبهشت ماه وارد تهران می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۲۳:۰۹    
یک منبع آگاه در پلیس آگاهی تهران بزرگ در خصوص حادثه تیراندازی بامداد امروز در محله نواب گفت: هنوز پرونده یا گزارش قتلی در این خصوص به این مرکز اعلام نشده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۲۲:۰۶    
از خان طومان تا خوان تومان، روایت دو مکتب، دو نگرش و دو سبک زندگی است که در متن جامعه جاری و ساری است. این یادداشت به بررسی این دو مکتب می پردازد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۲۱:۵۴    
شبه نظامیان داعش به سایت گازی واقع در شمال بغداد حمله کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۹:۵۵    
رئیس جمهور با بیان اینکه در سیاست خارجی نگاه صفر یا صدی معنا ندارد، گفت: لغو ادعاهای واهی و قطعنامه های ظالمانه علیه ملت ایران مستلزم تلاشی سخت و پیچیده بود که در برجام حاصل شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۹:۵۵    
فائزه هاشمی رفسنجانی دختر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفته که از دیدار با عضو ارشد بهائیان پشیمان نیستم.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۹:۰۵    
مستند موسیقی فارسی با عبور از گالری های هنری و کافه های تاریک، مخاطب را به تصویری از آزادی در ایران می رساند که مطلوب دنیای غرب است، تصویری که رنگ و بوی موسیقی زیرزمینی و دود سیگار دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۹:۰۲    
درصورت موافقت هیات دولت، عبدالناصر همتی رئیس کل بیمه مرکزی می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۸:۴۲    
اگر علی عسگری نتواند با سرعت هرچه تمام تر، نه صرفا تغییر، که یک انقلاب محسوس و قابل رویت در سازمان پدید آورد، بعید است او نیز عمر مدیریتی طولانی داشته باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۸:۳۹    
یک مرد 50 ساله در ایستگاه راه آهن ورودی به مشهد به قصد خودکشی خود را روی ریل قطار انداخت و جان باخت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۷:۵۲    
بخش دوم پرونده حادثه دانشگاه شیراز که در دادسرای نظامی استان فارس در حال رسیدگی است، 5 متهم دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۷:۴۹    
سازمان حج و زیارت درحالی که وارد محدوده زمانی قرمز عملیات حج تمتع 95 شده است، با انتشار بیانیه ای از دولت عربستان خواست در اسرع وقت نسبت به فراهم کردن زمینه مناسب برای اعزام حجاج ایرانی بر اساس شرایط ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۷:۴۳    
سخنگوی وزارت کار و امور اجتماعی عراق روز یکشنبه اعلام کرد که نام کشورش در کتاب رکوردهای جهان 'گینس' به خاطر بیشترین انگشت نگاری به ثبت رسیده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۷:۴۳    
نامزد جمهوریخواهان آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری 2012، برای کنار زدن نامزد جنجالی این حزب در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری فعالیت هایی را آغاز کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۷:۳۴    
امعاون میراث فرهنگی، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور از تهیه پرونده ثبت جهانی مجموعه حرم مطهر امام رضا(ع) در قالب پروژه ها و ویژه برنامه های مشهد 2017 خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۷:۳۴    
دنی آلوز بازیکن بارسلونا یکی از رکوردهای پله را شکست.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۷:۲۸    
مایکروسافت بعد از فروش مایوس کننده 15 میلیون گوشی، تصمیم به بستن واحد موبایل خود با برند نوکیا را گرفته و ظاهرا خریدار نیز کسی جز کمپانی تایوانی فاکسکان نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۷:۲۰    
سخنگوی نیروی انتظامی با اعلام اینکه شناسایی و دستگیری یکی از عناصر منافق از سوی اینترپل انجام شده است، افزود: متهم، یک زن است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۷:۱۴    
با گذشت نزدیک به دو هفته از تشکیل فراکسیون فراگیر و اعلام حمایت 181 نماینده از ریاست لاریجانی، نگرانی هایی دال بر پایبندی تمامی آنان بر سر عهدی که بسته اند شکل گرفته است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۶:۳۶    
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: فرقه ضاله بهاییت یک فرقه استعمار ساخته و منحرف است که همیشه با همین انحراف شناخته شده و ما همیشه از این فرقه تبری جسته و میجوییم.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۶:۰۹    
عارفی گفت: به دلیل نزدیکی زیستگاههای جانواران در معرض انقراض به محل سکونت و تردد انسانها، تصادفات جاده ای نقش بسیار موثری در مرگ و میر آنها دارند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۵:۴۲    
عرصه ارتباطات و فن آوری اطلاعات، دنیای مجازی یا همان قاره ششم را پدیدار کرده و شرایط کنونی ایجاب می کند که روابط عمومی ها همگام با قاره ششم گام بردارند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۵:۱۴    
محمدرضا گلزار نیز مانند برخی هنرمندان وارد عرصه رستوران داری شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۴:۵۰    
آثار محمد رضا دومیری گنجی، عکاس خلاق ایرانی که عکس های مبهوت کننده ای از معماری با شکوه مساجد و بناهای تاریخی ایران زمین عکاسی می کند مورد توجه تلگراف قرار گرفته است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۴:۰۹    
پزشکان می گویند، بیماری واریکوسل (Varicocele) که در نتیجه آن، اتساع و پیچ خوردگی غیرطبیعی شبکه سیاهرگی بالای بیضه ها رخ می دهد، در حال حاضر شایع ترین علت قابل اصلاح ناباروری در مردان است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۴:۰۰    
مطالعات محققان نشان می دهد مصرف امگا 3 بهترین گزینه برای کاهش پرخاشگری کودکان و نوجوانان در کمترین زمان ممکن است
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۳:۴۵    
بعد از دسترسی مجدد کاربران ایرانی به سرویس Google Analytics، حالا نام جمهوری اسلامی ایران در فهرست کشورهایی که وبسایت آمازون به آنها کالا ارسال می کند نیز به چشم می خورد که به نوبه ی خود موضوع جالبی ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۳:۳۶    
2 فوریت طرح الزام دولت به پی گیری اخذ غرامت از آمریکا تصویب شد+متن کامل]2 فوریت طرح الزام دولت به پیگیری جبران خسارات ناشی از اقدامات و جنایات آمریکا علیه ایران و اتباع ایرانی با 181 رأی موافق در ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۳:۳۶    
نماینده مردم ملایر در مجلس با اشاره به گفته های متضاد مسؤولان دولتی گفت: این مسؤولان وقتی قرار است یارانه مردم را پرداخت کنند آن را مصیبت عظما می خوانند اما برای پرداخت حقوق میلیونی مشکلی ندارند!
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۳:۰۶    
جوان 33 ساله ای که از ناحیه دست چپ با چاقو مجروح شده بود و خون ریزی شدیدی داشت نجات پیدا کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۳:۰۳    
علی جنتی در دیدار با آیت الله مکارم شیرازی درباره فیلم 50 کیلو آلبالو گفت: اگر از چگونگی فیلم خبر داشتم، اجازه ساخت و اکران به آن نمی دادم.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۲:۵۷    
باور کنید یا نه؛ چاقی شکمی عوارض زیادی برای سلامت دارد و حتی خطرات آن از چاقی عمومی بدن بیشتر است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۲:۴۵    
انتظار عقلی ما از دولت احیای هامون است."زابل" با طوفان های شن همیشگی از سوی سازمان جهانی بهداشت به عنوان آلوده ترین شهر دنیا انتخاب شده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۲:۳۶    
در شهرک رسالت، زیر گوش پایتخت زمین های کشاورزی با فاضلاب خام خانه ها و درمانگاه ها آبیاری می شود. سنگ کلیه و بیماری های دستگاه گوارشی بلای جان ساکنان شهرک 15 هزار نفری رسالت شده است
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۲:۲۷    
بسیار متاسفم می شویم و باید بگوییم بدابه حال هنر هفتم ما که رو به زوال می رود و افرادی ناشناس، بدون سواد و معلومات کافی در این زمینه یکه تاز میدان شده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۲:۲۱    
روس ها تلاش بسیاری کرده اند تا آمریکایی ها را در عهد اوباما متقاعد کنند که باید به راه حل سیاسی رسید چه آن که روس ها به خوبی می دانند با آمدن رییس جمهور جمهوریخواه اوضاع خیلی سخت تر از گذشته خواهد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۲:۰۳    
او با تاکید براینکه نبود شیخوخیت در میان جریان اصولگرایی موجبات تشتت آرا در میان آنها را به وجود آورد، این موضوع را دلیل ورود برخی اصولگرایان در لیست امید عنوان کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۱:۳۶    
بازدید از موزه سینما در تاریخ 29 اردیبهشت ماه و به مناسبت روز جهانی موزه رایگان اعلام شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۱:۳۶    
عضو شورای عالی سیاست گذاری گفت: کسانی که با نردبان امید بالا آمدند؛ کسی که در فضای انتخابات با عارف عکس گرفته و الان به فراکسیون امید پشت می کند و به جریان دیگری می رود ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۱:۲۷    
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با بیان اینکه بهائیان مزدوران صهیونیست ها هستند، گفت: دیدار فائزه هاشمی یا هر ایرانی با اعضای بهائیت به قصد حمایت کاملاً اشتباه است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۱:۲۴    
همواره و از دیرباز این یک رسم در میان ایرانیان بوده است که هر قدر هم که با رفقا و آشنایان خود اختلاف داشته باشند به هنگام بیماری و ناخوشی که می شد سراغ یکدیگر رفته و از هم دلجویی می کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۱:۲۱    
مدیرشبکه سه سیما درباره ادعای جلب نظر مخاطب با استفاده از چهره های ممنوع التصویر پاسخ داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۱:۱۵    
عسلی که از گل مرکبات بدست می آید رقیق و عسل حاصل از گل آویشن غلیظ می باشد عسل گندم سیاه دارای بیشترین خاصیت آنتی اکسیدانی است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۱:۱۰    
چندی پیش امیرحسین مقصودلو، خواننده زیرزمینی تصویری از شاهنامه خوانی خود در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد،
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۱:۰۱    
کارشناس هواشناسی گفت: گردو غبار از امروز وارد استان های غربی کشور می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۰:۵۵    
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی همراه با محمدباقر قالیباف شهردار تهران و علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مجموعه شهر آفتاب و ایستگاه تازه تاسیس متروی این مجموعه بازدید کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۰:۵۰    
در شرایطی که برخی در ایران تولید مشترک را به عنوان یک تهدید معرفی می کنند، قطر به سرعت در حال بهره برداری از این ظرفیت برای گسترش نفوذ و قدرت خود در عرصه های بین المللی فیلمسازی است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۰:۴۱    
سعید منتظرالمهدی سخنگوی نیروی انتظامی درباره برخی میهمانی های زنانه در باغ تالارهایی برخلاف موازین شرعی و اخلاقی گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۰:۳۸    
امام جمعه موقت تهران با اشاره به اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان ساخت: این نظام، طراح صحنه ساز صفوف امام عصر(عج) و افشاگر اسلام آمریکایی است و با بسترسازی برای رفاه طلبان ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۰:۳۵    
سال گذشته که مباحثات بر سر توافق هسته ای در واشنگتن بالا گرفت، مخالفان توافق به شکلی بی امان یک استدلال محکم را تکرار می کردند ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۰:۳۵    
بسیاری از کارشناسان معتقدند بانک ها منابع مالی لازم برای افزایش سقف وام 10 میلیونی ازدواج از محل سپرده های قرض الحسنه مردم را دارند و نباید از نبودن منابع مالی لازم گلایه کنند ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۰:۲۶    
حرکات صورت جالب یک سگ فنلاندی مقابل دوربین به نمایش گذاشته شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۰۹:۱۵    
با انتشار خبری مبنی بر دستگیری یک عضو منافق در آلبانی، مسعود کشمیری،محمدرضا کلاهی،خورشید فرجی و اعضای طراحی انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در دایره حدس و گمان ها قرار گرفتند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۰:۱۴    
توضیح درباره حمله به میرمحمود موسوی....201 امضا برای الزام دولت به پیگیری اخذ غرامت....مصباح یزدی: از اصل افتادیم و به فرعیات دچار شدیم... اعتبارنامه خالقی باید به مجلس برود.. ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۰:۰۵    
اولین تجربه سینمایی او دو همسفر به کارگردانی اصغر هاشمی است که ثریا قاسمی او را کشف و به این کارگردان معرفی نمود در ضمن امین حیایی زندگی هنری خود را مدیون اوست ازسال 1370 وارد عرصه ی هنر شده است شروع ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۰۹:۵۶    
رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور گفت: به دنبال تصویب طرح اجباری کردن مشاوره قبل از ثبت ازدواج در مجلس شورای اسلامی هستیم.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۰۹:۴۴    
نمایشگاه هنرهای اسلامی ایرانی روز چهارشنبه در موزه دانشگاه مورسیای اسپانیا با استقبال بسیار خوب شهروندان مورسیا و ایرانیان مقیم این شهر افتتاح شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۰۹:۴۴    
در حاشیه تغییرات مدیرتی جدید در صدا و سیما کاریکاتوری انتشار داده شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۰۹:۳۲    
روزنامه همشهری با تیتر عجیبی گاف داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۰۹:۲۹    
حسین شریعتمداری در یادداشت روز کیهان با عنوان گرش ببینی و دست از ترنج بشناسی... نوشت:جریان آلوده ای که فتنه 88 را رقم زد و امروزه گشایش اقتصادی و رفع همه مشکلات را در همراهی با آمریکا جست وجو می کند ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۰۹:۲۶    
مازیار ناظمی درصفحه اینستاگرام خود یه احتمال تعطیلی برنامه نود در دوره مدیریت محمد سرافراز، رئیس مستعفی صدا و سیما اشاره کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۰۹:۱۸    
معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران در سال 95 را اعلام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۰۹:۰۰    
سخنگوی نیروی انتظامی از بازداشت یکی از منافقان که در انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی نقش آفرین بود خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۰۸:۵۷    
وزیر خارجه آمریکا در سفر به جده عربستان با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۰۸:۵۵    
دو اسیر توسط دو کودک فرانسوی عضو داعش اعدام شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۰۸:۵۵    
کارشکنی های آشکار عربستان در پذیرش حجاج ایرانی و صدور بیانیه ای از سوی وزارت حج و عمره سعودی مبنی بر خودداری مسئولان ایرانی از امضای سند تواقفنامه سازماندهی کننده حج امسال ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۰۸:۴۹    
سه مسافر خطوط هوایی که اقدام به قاچاق شمش طلا در روده خود کرده بودند، بازداشت شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۰۸:۴۶    
منصوره حسینی، مجری شبکه من و تو بازداشت شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۰۸:۴۰    
قائم مقام سازمان امداد و نجات از برخورد خونین اتوبوس با تریلر در محور کرج چالوس خبر داد و گفت: 14 مسافر در این حادثه مصدوم شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۰۸:۳۴    
زمین لرزه ای به بزرگی 3.5 در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) پیرانشهر، آذربایجان غربی را لرزاند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۰۸:۳۱    
بیش از 40 درصد افت قیمت در حذف هزینه های زائد به جیب دلالان و سودجویان می رفت که در نتیجه برجام، این هزینه در خزانه مملکت درخدمت پیشرفت و آبادانی کشور قرارمی گیرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۰۸:۲۵    
گروهی از فعالین سیاسی آلمان در اعتراض به حمایت عربستان از داعش با پروژکتور تصویر پرچم داعش را بر ساختمان سفارت عربستان منتشر کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۰۸:۱۹    
اندی واو طراح سرشناس انگلیسی زیباترین قایق لوکس و تفریحی دنیا را طراحی کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۰۸:۱۶    
ارتش سوریه و همپیمانان آن ضمن پیشروی در مناطق مختلف دمشق، تروریست ها را در مناطق داریا و المعظمیه در ریف دمشق محاصره کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۰۷:۵۸    
صفحه اول روزنامه های یکشنبه 26 اردیبهشت 95 را مشاهده می کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۰۶:۲۷    
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: وقتی داعش قصد نزدیکی به مرزهای غربی کشور را داشت،بالگردهای هوانیروز بالای سر آنها به پرواز درآمده بود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۰۵:۲۶    
در درگیری مسلحانه نیروهای ویژه ارتش روسیه با تروریست های داعش در جمهوری خودمختار داغستان، 6 نفر از طرفین کشته شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۰۴:۲۱    
یک نماینده دوره هشتم مجلس شورای اسلامی گفت: عوامل پشت پرده ای که از نامزدی آقای ظریف در سال 96 برای انتخابات ریاست جمهوری صحبت می کنند در واقع به دنبال جایگزینی برای مهره سوخته خود هستند که این تلاش ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۰۳:۱۷    
ارتش اردن قصد دارد با کمک برخی نیروهای ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا رزمایشی را با اهداف چند منظوره از فردا (یکشنبه) آغاز کند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۰۲:۲۱    
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران، گفت: شرکت پست در سال 94 بیش از 52 میلیارد تومان زیان داشته و باید با افزایش سوددهی آذربایجان شرقی در این بخش در سال آتی، شاهد پیشرفت شرکت پست باشیم.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۰۱:۱۷    
اعضای داعش روز شنبه در حمله ای به مواضع نیروهای پیشمرگه کرد در شمال عراق با استفاده از سلاح شیمیایی 14 نفر را مصدوم کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۰۰:۳۰    
سفیر ایران در پاریس اقدام دادگاه عالی آمریکا در صدور رای برای مصادره 2 میلیارد دلار دارایی ایران را ناقض حقوق بین الملل و بدعتی خطرناک خواند که اگر با آن برخورد نشود می تواند برای بقیه کشورها هم رخ ...