شنبه ۰۵ خردادساعت ۰۸:۳۵May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 23 اردیبهشت 1395 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 31 فروردین 1395 ایران خبر 31 خرداد 1395 ایران خبر 31 تیر 1395 ایران خبر 31 مرداد 1395 ایران خبر 31 شهریور 1395 ایران خبر 30 مهر 1395 ایران خبر 30 آبان 1395 ایران خبر 30 آذر 1395 ایران خبر 30 دی 1395 ایران خبر 30 بهمن 1395 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 1 اردیبهشت 1395 ایران خبر 2 اردیبهشت 1395 ایران خبر 3 اردیبهشت 1395 ایران خبر 4 اردیبهشت 1395 ایران خبر 5 اردیبهشت 1395 ایران خبر 6 اردیبهشت 1395 ایران خبر 7 اردیبهشت 1395 ایران خبر 8 اردیبهشت 1395 ایران خبر 9 اردیبهشت 1395 ایران خبر 10 اردیبهشت 1395 ایران خبر 11 اردیبهشت 1395 ایران خبر 12 اردیبهشت 1395 ایران خبر 13 اردیبهشت 1395 ایران خبر 14 اردیبهشت 1395 ایران خبر 15 اردیبهشت 1395 ایران خبر 16 اردیبهشت 1395 ایران خبر 17 اردیبهشت 1395 ایران خبر 18 اردیبهشت 1395 ایران خبر 19 اردیبهشت 1395 ایران خبر 20 اردیبهشت 1395 ایران خبر 21 اردیبهشت 1395 ایران خبر 22 اردیبهشت 1395 ایران خبر 23 اردیبهشت 1395 ایران خبر 24 اردیبهشت 1395 ایران خبر 25 اردیبهشت 1395 ایران خبر 26 اردیبهشت 1395 ایران خبر 27 اردیبهشت 1395 ایران خبر 28 اردیبهشت 1395 ایران خبر 29 اردیبهشت 1395 ایران خبر 30 اردیبهشت 1395 ایران خبر 31 اردیبهشت 1395 
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۲۲:۳۵    
وزارت حج و عمره عربستان سعودی با انتشار بیانیه ای ایران را مانع اصلی عدم شرکت حجاج ایرانی در مراسم حج دانست.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۲۲:۰۵    
وزیر امور خارجه کشورمان عصر امروز با نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی دیدار کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۲۱:۴۴    
آنچه محققان دانشگاه کالیفرنیا در ایروین به دست آورده اند باتری است که عمرش چندین برابر باتری های لیتیوم بوده و حتی پس از 200 هزار بار شارژ تنها 5 درصد از ظرفیت خود را از دست می دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۲۱:۰۶    
تصویر خروج کرم از سوسیس یکی از برندهای مطرح کشور را عکس زیر مشاهده می کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۲۰:۱۲    
در روسیه جمجمه هایی مربوط به 6000 سال پیش یافت شده که نشان می دهد سوراخ کردن جمجمه در بین طبقات اجتماعی بالاتر مرسوم بوده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۹:۳۹    
در سرزمین هند آدم های عجیب زیادی زندگی می کنند، این بار هم آرایشگری در آن ظهور کرده که با دهانش می تواند موها را کوتاه کند!
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۹:۰۱    
سخنرانی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان آغاز شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۸:۰۹    
آیت الله هاشمی رفسنجانی در دومین روز سفر خویش به استان گیلان با جمعی از دبیران، اعضا و نمایندگان احزاب و تشکل های استان دیدار کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۸:۰۳    
به تازگی تصویری جالب از مهدی مهدوی کیا در فضای مجازی منتشر شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۸:۰۳    
کشور ما کشور کتاب نیست ولی کشور عقل و هوش است، مردم کم کتاب می خوانند ولی اگر خلافی مشاهده کنند می رنجند. مردم از ما ادب، عقل، راستی و درستی می خواهند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۷:۳۴    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با پرده برداشتن از سیاست کاخ سفید در قبال سوریه گفت: آمریکا استمرار جنگ در سوریه را برای اثرگذاری بر انتخابات ریاست جمهوری خود می خواهد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۷:۲۶    
غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی معتقد است که جلیلی و احمدی نژاد در صورت کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری شکست خواهند خورد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۷:۱۷    
عارف با بیان این که در لیست امید برای انتخابات مجلس دهم به ائتلافی بالاتر از ائتلاف اصلاح طلب ها رسیدیم، گفت: می خواهیم حماسه ای که مردم در سال 92 آغاز کردند را با حاکمیت اخلاق و عقلانیت ادامه بدهیم.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۶:۲۷    
نامزد پیشتاز و جنجالی جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در یک مصاحبه تاکید کرده که طرحش برای ممنوعیت ورود مسلمانان به این کشور، تنها یک پیشنهاد است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۵:۵۸    
پست بانک در سال گذشته، 23 میلیارد ریال پاداش بابت هفته بانکداری، 499 میلیون ریال بابت تشویق دانش آموزان ممتاز کارکندان و 11 میلیارد ریال نیز ذیل عنوان "سایر" به کارکنان بانک پرداخت کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۵:۴۶    
سناتورهای برزیلی در نشست امروز (پنجشنبه) خود، رئیس جمهور این کشور را بطور موقت از سمتش برکنار کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۳:۵۶    
هر دو سال سه یوزپلنگ ایرانی بر اثر تصادف در جاده تلف می شوند که با در نظر داشتن تعداد کل 40 تا 70 یوزپلنگ ایرانی، تلف شدن یک و نیم یوزپلنگ در سال درصد بسیار بالا و قابل توجهی را نشان می دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۳:۵۳    
سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد: شهر زابل در ایران به دلیل طوفان های شنی در ماه های تابستان آلوده ترین شهر جهان لقب گرفت و 4 شهر آلوده بعدی نیز در هند قرار دارند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۳:۴۷    
فردی که خط رندی را از الناز شاکردوست خریده بود، چک مربوط به آن را منتشر کرد؛ پس از این اتفاق، وی هر روز با مزاحمت های تلفنی و پیام های مختلف مواجه شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۳:۲۶    
آمریکا در صدد است روز پنجشنبه، سپر دفاع موشکی 800 میلیون دلاری را در رومانی فعال کند و مدعی است که این پروژه برای مهار حملات احتمالی موشکی ایران است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۳:۲۳    
حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی گفت: فکر حج امسال را باید از سر به در کنید چون دلیلی ندارد که در مقابل یک عده مزدور تن به ذلت داده و سخنان آنها را بپذیریم.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۲:۱۶    
زمزمه هایی از سوی اعضای حزب جمهوری خواه به گوش می رسد که سناتور باب کورکر، رئیس کمیته روابط خارجی سنا گزینه ی معاون اولی ترامپ است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۳:۰۶    
به گزارش ایران خبر شهر آفتاب در برگزاری هشتمین روز نمایشگاه کتاب برای دومین روز متوالی شاهد طوفان و رگبار شدید در محوطه نمایشگاهی بود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۳:۰۶    
کارگروه ساماندهی گندم، آرد ونان ابلاغ کرد :با توجه به سقف قیمت تعیین شده برای نان های آزاد در استان های مختلف و کاهش قیمت گندم مصارف آزاد نسبت به دوره قبل ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۳:۰۳    
او یکی از قدیمی ترین نیروهای سازمان به شمار می آید که به صورت پلکانی مراحل ترقی را یک به یک پشت سر گذاشت و در دوران عزت الله ضرغامی نیز جزو مدیران ارشد سازمان بود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۳:۰۰    
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه ای قطع یارانه خانوارها را به دلیل تراکنش بانکی بالا یا دریافت سود بانکی تکذیب کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۲:۵۱    
رفتار عجیب فرزاد حسنی مقابل شرکت کننده برنامه اکسیر واکنش های زیادی برانگیخت... چرا رفتار فرزاد حسنی را دوست نداشتیم؟ چرا فرزاد حسنی خیلی غیر واقعی عمل نکرد؟ اتفاقا او واقعی بود ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۲:۴۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی، انتصاب عبدالعلی علی عسگری به ریاست سازمان صداوسیما را تبریک گفت و از زحمات سرافراز تشکر کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۲:۳۳    
اخیرا، انتشار یک خبر، بحث ملکه های زیبایی دنیا را بار دیگر داغ کرد. این بار اما حرف و حدیث ها به خاطر برگزاری یک مسابقه انتخاب ملکه نبود بلکه انتشار خبر یک رسوایی ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۲:۲۷    
یک مطالعه نشان می دهد که پیش بینی خطر سکته مغزی در افراد نباید به اندازه گیری موردی فشار خون متکی باشد، بلکه لازم است یک الگوی کلی بررسی شود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۲:۲۵    
وقوع انفجار انتحاری در بغداد دست کم 6 کشته و زخمی برجای گذاشت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۲:۱۹    
کتاب صداهایی از چرنوبیل اثر منتشر شده از نویسنده برگزیده جایزه نوبل 2015 با استقبال خوبی از سوی مخاطبان بیست و نهمین دوره نمایشگاه کتاب تهران همراه شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۱:۴۹    
برای اولین بار یک زن مسلمان توانست با کسب اکثریت آراء در آلمان به ریاست پارلمان یکی از ایالت های جنوب این کشور درآید.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۱:۴۰    
با در نظر گرفتن چپ دستی توانا و هنرمند همچون لئوناردو داوینچی، می توان تصور کرد که چپ دست ها در زمینه های هنری همچون نقاشی، معماری و خصوصا مجسمه سازی بسیار موفق ترند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۱:۳۱    
تنها ساعاتی پس از انتصاب عبدالعلی علی عسگری به عنوان رئیس جدید رسانه ملی، امیر تاجیک از مدیریت شبکه مستند استعفا داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۱:۲۸    
مهدی مهدوی کیا در کنار فیگو، کاناوارو و پویول عکس یادگاری گرفت
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۱:۲۵    
در این پرسشنامه از فعالان اقتصادی پرسیده شده است که چه نرخ ارزی را برای استمرار فعالیت های خود مناسب می دانند؟ این پرسش به شکل گزینه دار با فعالان اقتصادی مطرح شده و چهار گزینه برای پاسخ پیشنهاد شده ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۱:۱۵    
به گزارش ایران خبر، فیلمی از تصادف یک دستگاه خودروی پژو 405 با خودروی پراید در جاده سیرجان به حاجی آباد را مشاهده می نمایید که منجر به آتش گرفتن دو خودرو شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۱:۱۲    
مدیر آتش نشانی سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی گفت:سایت فاز نخست پارس جنوبی که دچار آتش سوزی شده بود با اعزام تیم آتش نشانی در مدت 50 دقیقه مهار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۱:۱۰    
روزنامه ایران چند روز پیش طی گزارشی که با تیتر مرگ زودرس خلبانان و میهمانداران در فشار دوره تحریم ها منتشر شد از یکی دیگر از فواید و محسنات برجام پرده برداری کرد!
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۱:۰۱    
فدراسیون فوتبال با انتشار اطلاعیه ای خبر برکناری سرمربی پرتغالی تیم ملی را تکذیب کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۰:۵۰    
راننده کامیونی که هر روز آشغال ها را در سطح شهر جمع آوری می کند بدترین شغل دنیا را دارد یا کسی که با جان خود بازی می کند تا شیشه آسمان خراش ها را پاک کند؟ کدام بدترین شغل است؟ هیچ کدام!
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۰:۴۱    
از زمان آغاز جنگ داخلی در سوریه بیش از دو میلیون پناهجوی سوری به ترکیه رفته اند. دولت ترکیه می گوید تا کنون بیش از 8 میلیارد دلار برای پناهجویان سوری هزینه کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۰:۳۰    
مردم دنیا سالانه بیش از بیلیون ها دلار پول خرج محصولات رژیمی می کنند. بیشتر این افراد پس از اینکه یک روش برایشان عمل نمی کند با صرف هزینه به دنبال استراتژی دیگری می روند و این چرخه مرتب ادامه دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۰:۲۵    
منتخب مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس دهم با انتشار بیانیه ای شایعات مبنی بر راهیابی فرد دیگری به جای وی به مجلس دهم را تکذیب کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۰:۱۹    
به گزارش ایران خبر، فرمانده یگان تکاوران دریایی سپاه پاسداران سردار محمد ناظری شب 21 اردیبهشت مصادف با روز پاسدار هنگام انجام ماموریت در منطقه دریایی نازعات بدلیل عارضه شیمیایی به درجه رفیع شهادت ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۰:۱۳    
رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، از ایرانیان سراسر جهان خواست چنانچه اطلاعاتی درباره اشیاء تاریخی کشورمان در خارج از کشور که به طور غیرقانونی خارج شده اند دارند ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۰:۱۰    
عبدالعلی علی عسگری ازجمله افرادی است که از پیش از انقلاب اسلامی با نهضت حضرت امام خمینی(ره)؛ بنیانگذار انقلاب اسلامی؛ همراه بود ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۰۹:۵۸    
اکثر دنبال کنندگان بازیگران مطرح سینما در اینستاگرام افرادی هستند که صفحات عجیبی دارند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۰۹:۴۹    
منابع عراقی اعلام کردند که عامل انفجار انتحاری شهرک صدر این کشور که 146 کشته و مجروح به جا گذاشت، یک تبعه سعودی بود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۰۹:۴۳    
رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در نامه ای خطاب به وزیر اقتصاد، استعفای رییس بیمه مرکزی را جسورانه عنوان کرد و با اشاره به برخی اعمال خلاف قانون و عرف در بانک ها ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۰۹:۳۴    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی رئیس جدید سازمان صدا و سیما را فردی مومن دانست و گفت: انتظار داریم که وی گروه گرایی و تعصب گروهی که در صدا و سیما حاکم شده بود را پایان دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۰۹:۳۱    
300 نویسنده، ناشر و کتاب فروش که با هماهنگی معاونت امورفرهنگی وزارت ارشاد و خانه کتاب برای حضور در برنامه خندوانه دعوت شده بودند ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۰۹:۱۷    
جواد هروی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در روزنامه ایران نوشت:هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در نشست اخیر خود به این جمع بندی رسیده است که بررسی برنامه ششم توسعه به مجلس آینده موکول شود ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۰۹:۱۱    
سفیر و معاون نمایندگی دائمی ایران در سازمان ملل مداخله نظامی در کشور عراق را یکی از دلائل عمده شکل گیری گروه های افراطی و تروریستی خواند و تاکید کرد که ایران همواره در مبارزه با تروریسم ثابت قدم بوده ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۰۸:۵۹    
امام سجاد(ع) سرچشمه نور هدایت و چهارمین پیشوای پرهیزگاران است؛ امام همامی که با هویت بخشی و آموزش پیروانان خویش با زبان دعا و بر پایه های آموزه های مکتب انسان ساز اسلام توانست آنها را به سعادت حقیقی ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۰۸:۵۳    
جاده ای از شرق چین آغاز می شد و به منطقه مدیترانه می رسید، اما در درازای تاریخِ پرتکاپویش هیچ گاه با نامی واحد شناخته نمی شد تا اینکه بارون فردیناند فون ریشتوفن، کاشف آلمانی قرن نوزدهم ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۰۸:۴۷    
در شرایطی که چند هفته از مصوبه شورای رقابت مبنی بر افزایش قیمت خودروهای داخلی می گذرد، بازار همچنان در رکود به سر می برد و قیمت ها نیز چندان دچار تغییر نشده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۰۸:۴۴    
بورس اوراق بهادار تهران در هفته جاری شاهد غلبه عرضه بر تقاضا و افت یکپارچه قیمت سهام بود. موضوعی که منجر به رقم خوردن زیان ده ترین هفته بازار سهام از هفته پایانی فروردین ماه 94 (پس از 55 هفته) شد ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۰۸:۴۱    
رییس سازمان پزشکی قانونی کشور از خودکشی 4020 نفر در سال گذشته خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۰۸:۳۸    
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به کمبود اعتبارات در بخش راهداری گفت: با کمبود اعتبارات در بخش راهداری مواجه هستیم.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۰۸:۳۵    
در نمایشگاه گردشگری آلمان، آژانس های خارجی به همتایان ایرانی خود تذکر و اخطار دادند که اگر قیمت سفر به ایران بیش از این افزایش یابد، باید منتظر ریزش گردشگر باشیم.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۰۸:۲۳    
نوشیدنی های طبیعی زیادی وجود دارد که حال تان را بهتر می کند. در ادامه 6 نوشیدنی مفید را به شما معرفی می کنیم.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۰۸:۰۸    
محققین انگلیسی موفق به کشف تعداد زیادی ژن شده اند که رابطه مستقیمی با پیشرفت سرطان سینه دارند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۰۷:۵۰    
منابع امنیتی عراقی از کشته و زخمی شدن دستکم 115 تن در انفجار خودروی بمبگذاری شده در شهرک صدر بغداد خبر دادند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۰۷:۴۴    
جدا از تمام این نظرات و راهکارها مسلم است که اصلاح طلبان در تلاش هستند تا از هرگونه تنش و از آسیب دیدن وجه سیاسی لاریجانی و عارف جلوگیری کنند تا توان ملی و سیاسی هر دوی آنها به صورت کامل و بهترین شکل ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۰۷:۴۱    
در ادامه صفحه اول روزنامه های امروز پنج شنبه 23 اردیبهشت را مرور می کنیم.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۰۷:۱۷    
رشد مصرف قلیان در بین زنان بیشتر از مردان است و مضرات تنباکوهای معطر که به ترکیبات سرطان زای قطعی مانند ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۰۶:۰۶    
همان طور که ما آدم ها کم کم برای فصل تابستان و گرما آماده می شویم باید به فکر آماده کردن دکوراسیون داخلی خانه ها برای فرار از گرما هم باشیم ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۰۵:۲۸    
تحقیقات اخیر نشان می دهد که خوردن گوشت بوقلمون برای مقاومت در برابر بیماری هایی که سیستم ایمنی بدن را تهدید می کنند مفید هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۰۴:۰۸    
این روزها افراد زیادی را اطراف خود می یابیم که مبتلا به یکی از اختلالات شایع تیروئیدی یعنی پرکاری یا کم کاری تیروئید یا بیماری خود ایمنی تیروئیدی هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۰۳:۲۲    
در این مطلب سعی کرده ایم فهرستی از اپلیکیشن های موبایلی برایتان آماده کنیم که در موقعیت های مختلف به کارتان بیاید ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۰۲:۰۷    
اگر شما هم از طرفداران فصل گرم سال و تفریحاتش هستید و می خواهید کلاههای پشمی و لباس های گرم را کنار گذاشته و زودتر به پیشواز عینک های آفتابی و تفریحات ساحلی بروید حتما این ویلاهای ساحلی زیبا برای شما ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۰۱:۰۶    
میل به زیبایی علاقه ای فطری در وجود همه انسان ها است. رنگ کردن موها یکی از روش هایی است که اغلب افراد از آن برای زیبا تر شدن استفاده می کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۰۰:۰۸    
دو موسس اینستاگرام حدودا 30 ساله بودند که پیشنهاد خریدی از فیسبوک دریافت کردند. با انجام شدن این خرید و پولی که نصیب شان شد در همان سن کم به ثروت زیادی رسیدند.