چهارشنبه ۰۲ خردادساعت ۰۹:۰۲May 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 19 اسفند 1396 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 31 فروردین 1396 ایران خبر 31 اردیبهشت 1396 ایران خبر 31 خرداد 1396 ایران خبر 31 تیر 1396 ایران خبر 31 مرداد 1396 ایران خبر 1 شهریور 1396 ایران خبر 30 مهر 1396 ایران خبر 30 آبان 1396 ایران خبر 30 آذر 1396 ایران خبر 30 دی 1396 ایران خبر 30 بهمن 1396 ایران خبر 1 اسفند 1396 ایران خبر 2 اسفند 1396 ایران خبر 3 اسفند 1396 ایران خبر 4 اسفند 1396 ایران خبر 5 اسفند 1396 ایران خبر 6 اسفند 1396 ایران خبر 7 اسفند 1396 ایران خبر 8 اسفند 1396 ایران خبر 9 اسفند 1396 ایران خبر 10 اسفند 1396 ایران خبر 11 اسفند 1396 ایران خبر 12 اسفند 1396 ایران خبر 13 اسفند 1396 ایران خبر 14 اسفند 1396 ایران خبر 15 اسفند 1396 ایران خبر 16 اسفند 1396 ایران خبر 17 اسفند 1396 ایران خبر 18 اسفند 1396 ایران خبر 19 اسفند 1396 ایران خبر 20 اسفند 1396 ایران خبر 21 اسفند 1396 ایران خبر 22 اسفند 1396 ایران خبر 23 اسفند 1396 ایران خبر 24 اسفند 1396 ایران خبر 25 اسفند 1396 ایران خبر 26 اسفند 1396 ایران خبر 27 اسفند 1396 ایران خبر 28 اسفند 1396 ایران خبر 29 اسفند 1396 
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۵:۰۷    
علیرضا قربانی خبر از مجوز نگرفتن کنسرت هایش در شهرهای ساری و طرقبه با دستور دادستان داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۱:۲۳    
اکسولوتل، مخلوق کوچک و ناشناخته ای است که محبوبیت زیادی به عنوان یک حیوان خانگی دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۰:۱۸    
بسیاری از افراد مشغله زیادی در زندگی دارند و نمی توانند بین خواب و ورزش کردن خود تعادل برقرار کنند. این سوال بر این افراد پیش می آید که کدام یک از خواب و ورزش اولویت دارند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۹:۵۹    
الناز شاکردوست از خستگی ناشی از فیزیوتراپی هایی که بابت مصدومیتش انجام می دهد نوشت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۸:۴۹    
3 باند بزرگ تهیه و توزیع مواد محترقه منهدم شد. ماموران پلیس آگاهی تهران با دستگیری از اعضای این باند ها، بیش از 17 تن انواع مواد محترقه را نیز کشف کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۶:۵۹    
محققان دانشگاه میشیگان نمونه اولیه یک قاب موبایل را طراحی کرده اند که قابلیت اندازه گیری و نظارت بر فشار خون کاربر را دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۵:۴۹    
لایه بیرونی سفید رنگ دندان هاست که عاج زرد رنگ دندان زیر آن قرار گرفته است. با نازک تر شدن مینا، عاج دندان ظاهر و باعث زرد دیده شدن دندان ها می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۳:۴۹    
هفده تن انواع ترقه جات ( 73 میلیون عدد) اموال مکشوفه از سه باند توزیع مواد محترقه روز شنبه در پلیس آگاهی تهران بزرگ نمایش داده شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۲:۳۹    
مهریه یک بانوی خوش ذوق، با سواد کردن ده کودک توسط شوهرش تعیین شده است
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۳:۲۵    
ورود مارهای سمی و خطرناک افعی درچادرهای مردم زلزله زده در غرب کشور،این مسئله با تمام شدن فصل زمستان شدیدتر خواهد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۳:۰۰    
یک کیسه مرموز حاوی 27 جفت دست بریده و یخ زده انسان در زمین های پوشیده از برف پیدا شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۰:۵۵    
دختر وزنه بردار 8 ساله اردبیلی در مراسم اختتامیه جام فجر وزنه برداری بر روی تخته رفت و وزنه زد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۰:۱۵    
دادستان تهران از شورای شهر تهران خواست بر اقدامات شهردار نظارت کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۸:۴۰    
رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم فرمودند: هر کدام از زنان مسلمان در هنگام زایمان بمیرد، خداوند نامه عملش را در روز قیامت نخواهند گشود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۷:۲۵    
پنج زن و مرد بر اثر آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی در نازی آباد دچار دودگرفتگی شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۶:۴۶    
پزشکان در یک بررسی مشاهده کردند مردانی که بیش از چهار ساعت در روز به تماشای تلویزیون می نشینند در مقایسه با آنهایی که مدت زمان کمتری را به این کار اختصاص می دهند بیشتر احتمال دارد در مدت شش سال به ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۶:۰۶    
در مقطعی مدیران ارشد رادیو به جد اعلام کردند که با کوچ هنرمندانشان به رسانه ی برادر، تلویزیون مخالف هستند و یکی از علت ها را بر هم خوردن ذهنیت شنوندگانی اعلام کردند که مدت ها با صداهای مورد علاقه خود ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۴۶    
دور جدید تمرینات تیم ملی فوتسال بانوان از امروز آغاز شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۱۱    
به گزارش ایران خبر ،فرارو- چوگان با فیل نوعی از ورزش چوگان است که در آن به جای اسب از فیل استفاده می شود. این ورزش در کشور های نپال، هند، تایلند طرفداران زیادی دارد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۴:۱۲    
حمید شاه ابادی در اولین نشست خبری خود برنامه های نوروز رادیو را اعلام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۳:۴۷    
محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره استفاده از ارز دیجیتالی تلگرام گفت: درباره ارز دیجیتالی تلگرام باید بانک مرکزی تصمیم گیری کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۳:۳۷    
فردی که درجریان درگیری مسلحانه یک زن 36 ساله را به قتل رسانده بود، در کمتر از 6 ساعت و در یک عملیات ضربتی توسط کاراگاهان پلیس شهرستان دلگان دستگیر شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۳:۳۷    
فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه دشمن به دنبال از بین بردن امنیت در کشور است گفت: شهادت طلبی عامل اصلی امنیت در کشور است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۳:۳۲    
حمید بعیدی نژاد سفیر ایران در لندن حمله عناصر تشیع انگلیسی به سفارت کشورمان را شرح داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۳:۲۲    
مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد گفت: فعلا از اعلام هویت مابقی جانباختگان سقوط هواپیمای تهران - یاسوج خودداری می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۳:۱۷    
سخنگوی دولت نسبت به تعرض عده ای به سفارت کشورمان در لندن واکنش نشان داد و تاکید کرد این موضوع واکنش قاطع جمهوری اسلامی را در پی خواهد داشت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۳:۰۲    
دبیر فدراسیون کشتی گفت: از زمانی که کریمی به خاطر حاضر نشدن مقابل نماینده رژیم اشغالگر قدس برابر حریف روسی کشتی را واگذار کرد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۲:۵۷    
افتتاح یک پردیس سینمایی در مشهد که در اطلاعیه آن حضور هنرمندان مشهور سینمایی قید شده با حواشی زیادی روبرو شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۲:۴۲    
به گزارش ایران خبر ،آیین گرامیداشت شهید آیت الله حکیم و شهدای حشدالشعبی. (احسان نادری پور/ایرنا) آیین سنتی صدای پای بهار در کندوله ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۲:۲۲    
سفیر سابق لیبی در عربستان از سرنوشت جسد دیکتاتور سابق لیبی پس از شش سال از کشته شدنش پرده برداشت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۲:۰۷    
سردار شریف اعلام کرد آیین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فردا بیستم اسفند برگزار می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۲:۰۷    
دزد حرفه ای که با سرقت های برق آسا در حاشیه بزرگراه آسیایی، رانندگان عبوری را به ستوه آورده بود، با صدور دستورات ویژه قضایی و تلاش ماموران پاسگاه انتظامی سلطان آباد مشهد به دام افتاد و به چندین سرقت ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۵۷    
سارق مسلح که با بمبی دست ساز کارمندان و مشتریان موسسه اعتباری کوثر تبریز را تهدید کرده و 12 میلیون سرقت کرده بود، توسط ماموران دستگیر شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۴۷    
گروهی از "موسسه تحقیقات پزشکی وست مددر استرالیا (Westmead Institute for Medical Research)" دریافتند که ویتامین D از بروز بیش از حد زخم و ضخیم شدن بافت های قلب پس از حمله قلبی جلوگیری می کند که این ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۳۲    
استاندار یزد با بیان اینکه شرایط جذب اعتبارات توسط دستگاه های استان ایده آل نیست گفت: این شرایط نیاز به بررسی های دقیق دارد که دستگاه هایی که در جذب اعتبارات ضعیف عمل کردند ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۲۷    
رئیس جمهوری آمریکا در گفت وگو با همتای چینی خود از وی خواست همچنان به حفظ فشار تحریم ها علیه کره شمالی به رغم گشایش هایی که اخیرا در تعامل با این کشور به دست آمده، کمک کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۱۲    
مراسم تشییع پیکر زنده یاد همایون شهنواز سریال های تاریخی دلیران تنگستان و روزهای به یادماندنی با حضور جمعی از هنرمندان، مردم و خانواده آن مرحوم در حال برگزاری است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۰:۲۷    
گزارش بانک مرکزی از تحولات بازار مسکن در بهمن ماه سال جاری نشان می دهد بیشترین سهم معاملات انجام شده در یازدهمین ماه سال 96 به آپارتمان های مسکونی با زیربنای 60 تا 70 مترمربع معادل 4 ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۰:۰۲    
2 هزار و 600 زمین لرزه از ابتدای سال تاکنون در استان کرمان رخ داده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۹:۵۲    
زن جوانی همراه خواهر کوچکترش وارد دادگاه شد. هردو لباس های ساده ای برتن داشته و آرام و متین بودند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۸:۳۲    
دختر امریکایی که سال ها در اسارتگاه شیطانی پدر و مادرش هدف آزارهای وحشیانه قرار گرفته و دو فرزند خردسال هم به دنیا آورده، از سوی مأموران پلیس ایالت اوهایو نجات داده شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۶:۳۲    
آسانسور خیلی محل خطرناکی است. آنجا چون فضای محدودی دارد و درش هم بسته می شود خیلی می تواند برای جوانان خطرناک باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۱:۵۷    
صفحه اول روزنامه های شنبه 19 اسفند 1396 را مشاهده کنید.