جمعه ۲۸ اردیبهشتساعت ۱۹:۳۲May 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 13 بهمن 1397 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 29 اسفند 1396 ایران خبر 31 فروردین 1397 ایران خبر 31 اردیبهشت 1397 ایران خبر 31 خرداد 1397 ایران خبر 31 تیر 1397 ایران خبر 31 مرداد 1397 ایران خبر 31 شهریور 1397 ایران خبر 30 مهر 1397 ایران خبر 30 آبان 1397 ایران خبر 30 آذر 1397 ایران خبر 30 دی 1397 ایران خبر 1 اسفند 1397 ایران خبر 1 بهمن 1397 ایران خبر 2 بهمن 1397 ایران خبر 3 بهمن 1397 ایران خبر 4 بهمن 1397 ایران خبر 5 بهمن 1397 ایران خبر 6 بهمن 1397 ایران خبر 7 بهمن 1397 ایران خبر 8 بهمن 1397 ایران خبر 9 بهمن 1397 ایران خبر 10 بهمن 1397 ایران خبر 11 بهمن 1397 ایران خبر 12 بهمن 1397 ایران خبر 13 بهمن 1397 ایران خبر 14 بهمن 1397 ایران خبر 15 بهمن 1397 ایران خبر 16 بهمن 1397 ایران خبر 17 بهمن 1397 ایران خبر 18 بهمن 1397 ایران خبر 19 بهمن 1397 ایران خبر 20 بهمن 1397 ایران خبر 21 بهمن 1397 ایران خبر 22 بهمن 1397 ایران خبر 23 بهمن 1397 ایران خبر 24 بهمن 1397 ایران خبر 25 بهمن 1397 ایران خبر 26 بهمن 1397 ایران خبر 27 بهمن 1397 ایران خبر 28 بهمن 1397 ایران خبر 29 بهمن 1397 ایران خبر 30 بهمن 1397 
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۴:۳۵    
القاء کرده بودند هر دولتی باشد می تواند اسلام را اجرا کند / شعار می دادند نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران / این فهم غلط را 200 سال در ذهن ما کردند که امام (ره) آن را تغییر دادند/ بپذیریم ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۳:۳۵    
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان گفت: به منظور پوشش بیمه ای فاقدان بیمه، کدملی و کدپستی افراد بدون بیمه، در اختیار کارگزاریها قرار می گیرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۲:۱۴    
سخنگوی تعزیرات حکومتی گفت: براساس گزارش دریافتی از اتحادیه فرش، گشت های مشترک تعزیرات بر این هایپرها نظارت جدی می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۰:۳۴    
مدیر مرکز ملی مطالعات و تحقیقات باروری ابرها معتقد است: در کشور برای بارورسازی ابرها هیچ گونه هزینه کلانی انجام نشده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۰:۳۴    
رئیس کلانتری جوادیه تهرانپارس از شناسایی 5 مامور قلابی خبر داد و گفت: این متهمان تحت پوشش مامور بیش از 30 فقره مرتکب سرقت از اتباع افغانستانی شده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۰:۲۴    
دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اعلام کرد تا زمان رسیدگی به تخلفات حمید عسگری، خواننده پاپ، او اجازه اجرای کنسرت ندارد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۰۹:۳۴    
رئیس کل بانک مرکزی با هشدار نسبت به تزریق 9 هزار میلیارد تومان پول پرقدرت به اقتصاد ایران در صورت تصویب پرداخت سود تحقق نیافته خرید و فروش ارز، گفت: با چاپ پول مخالفیم.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۰۹:۲۴    
سگ وحشی یک کودک 8 ساله ساوجی را از ناحیه گردن به شدت زخمی کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۲۳:۳۰    
در پی انتشار خبری مبنی بر احتمال برکناری رئیس جمعیت هلال احمر، مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال احمر این خبر را جعلی و ساخته ذهن افرادی با مقاصد سیاسی دانست.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۲۳:۳۰    
نماینده ویژه پوتین در امور سوریه و سرگی ورشنین معاون وزیر خارجه روسیه و هیات همراه با دستیار ارشد وزیر خارجه در امور ویژه سیاسی و مذاکره کننده ارشد ایران در امور سوریه و یمن دیدار کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۲۲:۳۰    
دبیر سندیکای شرکت های ساختمانی گفت: حجم گسترده ای از شرکت های پیمانکاری جوان در کشور داریم که برای آنها پروژه عمرانی وجود ندارد تا وارد فعالیت شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۲۰:۲۰    
رئیس سابق شورای شهر تهران گفت: ما ملتی هستیم که در سختی ها رشد کردیم و امروز هم می توانیم با توجه به نیروهای داخلی خود در برابر نامردانگی ها و سختی ها بایستیم ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۲۰:۱۰    
فرمانده پلیس فرودگاه های کشور از آمادگی پلیس برای انتقال تجربیات مبارزه با موادمخدر در حوزه فرودگاه ها به پلیس قطر خبرداد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۲۰:۱۰    
شهرداری تهران مدیریت 189 پارکینگ را در سطح شهر بر عهده دارد که از این میان منطقه 4 بیشترین تعداد پارکینگ را دارد؛ اما بیشترین ظرفیت پارک خودرو در منطقه 22 است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۲۰:۰۰    
رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا مدارک مورد نیاز جهت اعتراض به قبوض جرایم رانندگی را اعلام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۸:۳۰    
دادستان تهران گفت: این توقع که وضع اقتصادی و اجتماعی به هم بریزد ولی آمار برخی جرایم مثل سرقت بالا نرود، با واقعیت منطبق نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۸:۳۰    
تهدیدهای نظامی امریکا علیه ایران همچنان ادامه دارد در حالی که به گفته رئیس مجلس شورای اسلامی؛ هرچند امریکایی ها بی عقلی می کنند ولی مختصر عقلی دارند که رویِ مین پا نگذارند تا ویلچری نشوند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۸:۳۰    
فیلم همه می دانند از نوزدهم بهمن ماه - 8 فوریه - در آمریکا روی پرده می رود، این درحالی است که نیویورک تایمز برای کارگردان این فیلم یعنی اصغر فرهادی لقب بزرگترین کارگردان ایران را در نظر گرفته و به ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۸:۳۰    
رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: پیشنهاد مشخص ما در خصوص مصرف سوخت این است که بنزین با نرخ 5 هزار تومان به فروش برسد و ما به التفاوت 4 هزار تومان در قالب یارانه نقدی پرداخت شود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۸:۳۰    
تولید دانه بندی و کنسانتره سنگ آهن شرکت های بزرگ در 9 ماه امسال 22درصد افزایش یافت.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۸:۳۰    
فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به تمرکز سپاه بر پروژه های کوچک و زودبازده، محرومیت زدایی از مناطق محروم را از مزایای این قبیل پروژه ها عنوان کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۷:۳۰    
مرضیه هاشمی، خبرنگار پرس تی وی در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره روزهایی صحبت کرد که در زندان آمریکا به سر برده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۷:۳۰    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تصریح اینکه امام (ره) به جوانان اعتماد کرد اما امروز ما جرأت نمی کنیم که به جوانان اعتماد کنیم، مهم ترین ویژگی وزارتخانه متبوع خود را جوانگرایی و شفافیت اعلام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۷:۳۰    
هیئت آمریکایی از دیوان بین المللی دادگستری خواست تا پرونده قضایی ایران در مورد دارایی های مسدودشده در ارتباط با قربانیان بمب گذاری سال 1983 در لبنان را رد کند و قرار است نتیجه این اعتراض در 24 بهمن ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۶:۲۸    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در دولت دهم گفت: در دوران تحریم های سال 91، ما یک قدم از تحریم ها جلوتر بودیم اما در تحریم های امسال از آمریکایی ها عقب تر هستیم.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۶:۲۸    
سفیر کشورمان در لندن در رشته توییت هایی به برخی انتقادات و ایرادات "غیردقیق" درباره اینستکس انتقاد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۶:۲۸    
سازمان هواشناسی با صدور اخطاریه ای اعلام کرد: به مردم در جنوب و جنوب شرق کشور توصیه می شود طی روزهای یکشنبه و دوشنبه (14 و 15 بهمن ماه) از تردد و توقف در حاشیه مسیل ها و رودخانه ها خودداری کنند ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۵:۵۸    
دکتر زهرا عبدالهی، مدیر دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت ضمن هشدار نسبت به عوارض استفاده از نمک دریا ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۵:۵۸    
در نه ماه نخست امسال 76 هزار و387 نفر به دلیل آسیب های ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان تهران مراجعه کرده اند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال 96 که تعداد مراجعین به دلیل نزاع به مراکز ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۵:۵۸    
درحالی که پیش از این وزیر راه و شهرسازی از ممنوعیت فروش بلیت هواپیما به صورت چارتری خبر داده بود، رییس سازمان هواپیمایی کشوری گفت که نمی توان شبکه چارتری را به صورت کامل قطع کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۴:۴۷    
هیئت وزیران در مصوبه ای، رقم پاداش آخر سال کارمندان و بازنشستگان دولت را که در بهمن ماه پرداخت خواهد شد، یک میلیون تومان اعلام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۴:۴۷    
در پی حواشی به وجود آمده درباره سخنران مراسم 22 بهمن کرج و در راستای حفظ وحدت، سخنرانی علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در این روز در کرج لغو شد ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۴:۱۷    
بررسی تازه ترین آمار گمرک از تجارت خارجی ایران نشان می دهد، در ده ماه سال جاری یک میلیون و 116 هزار تن برنج به ایران وارد شده که ارزش آن رقمی در حدود یک میلیارد و 101 میلیون دلار است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۴:۱۷    
مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از درخواست کمپانی ATR به وزارت خزانه داری آمریکا برای صدور مجوز اوفک جهت تحویل هواپیماهای باقیمانده به ایران ایر خبر داد و گفت: هما بلیت چارتری ندارد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۴:۰۷    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی از آغاز مرحله نخست رهاسازی آب از سد مخزنی دریک سلماس به سمت دریاچه ارومیه در سال آبی 98-97 خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۳:۱۷    
تالاب بین المللی شادگان با وسعت 450 هزار هکتار و اکوسیستمی گسترده در جنوب شهر شادگان واقع شده است و طبق مصوبه کنوانسیون رامسر جزو 24 تالاب بین المللی جهان محسوب می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۳:۱۷    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از تامین امنیت راهپیمایی 22 بهمن و مراکز خرید و تجاری در روزهای پایانی سال خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۳:۱۷    
بخشنامه بانک مرکزی در توقف ظهرنویسی چک ها، راه را بر سفته بازی ها مسدود کرده؛ اما برخی شعب بانکی اجرای بخشنامه مربوط را برای مشتریان خاص خود، دور می زنند و می گویند متن الزام آور نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۲:۴۷    
مهربانی یک پرستار اتاق عمل در چین سوژه رسانه های اجتماعی شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۲:۴۷    
با آغاز به کار صرافی های بانکی، امروز شنبه 13 بهمن ماه 97 قیمت هر دلار آمریکا با 250 تومان کاهش نسبت به پنجشنبه هفته گذشته، به 11550 تومان رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۲:۴۷    
پسر 4 ساله بلغارستانی مهربان فداکارانه به اعضای خانواده معلولش کمک می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۲:۴۷    
تبریز- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی آذربایجان شرقی از ضرب و شتم تکنسین های اورژانس در تبریز خبر داد و گفت: این موضوع را از طریق نهادهای مربوطه پیگیری قضایی می کنیم.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۲:۴۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مفهوم نه شرقی نه غربی به معنای قلم قرمز کشیدن بر روابط دیپلماتیک با کشورهای جهان نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۲:۴۷    
وزیر امور خارجه می گوید در دوران مذاکره هسته ای نگرانی ما بیشتر بابت خنجرهایی بود که از پشت می خوردیم.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۲:۴۷    
برگزارکنندگان سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، با ابراز تاسف از درگذشت همسر نصیریان، این ضایعه را به بازیگر سرشناس سینمای ایران تسلیت گفته اند و برای او، در این غم بزرگ، صبر و شکیبایی آرزو کرده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۲:۴۷    
رییس پلیس پایتخت جزئیات دستگیری عاملان فراری دادن یک مجرم از بیمارستان امام خمینی(ره) را تشریح کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۲:۴۷    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: امسال با تضمین دولت پنج هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت ارائه می شود که توزیع آن توسط دولت خواهد بود و با انجام آن ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۲:۴۷    
سیف الله ابوترابی، سخنگوی سازمان ثبت احوال از صدور کارت های ملی هوشمند تولید داخل از پایان بهمن ماه خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۱:۳۷    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در نیروهای مسلح و در همه حوزه های دفاعی، تفکر آمریکایی و گدایی فناوری از غرب را کنار گذاشته ایم و روی پای خودمان ایستاده ایم ولی در حوزه اقتصاد و صنعت از زمان بنی صدر ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۱:۲۷    
رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه امسال بنزین گران نمی شود، گفت: قیمت بنزین برای سال 98 به تصمیم گیری مجلس در خصوص لایحه بودجه مرتبط است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۱:۲۷    
پزشکان در دو بررسی جدید نشان دادند که احتمال سکته مغزی پس از ابتلا به آنفلوآنزا و بیماری شبه آنفلوآنزا به طور چشمگیری بیشتر است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۱:۲۷    
تبریز- سرویس مدرسه ای در شبستر واژگون شد و هفت دانش آموز در این حادثه به شدت مصدوم شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۱:۰۷    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از لغزندگی معابر و بارش برف در محورهای شمال، شمال غربی و غرب کشور از امشب خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۰:۳۸    
وزیر نیرو با بیان اینکه رتبه کشور ظرف چهل سال گذشته از نظر تولید برق از رتبه 38 به رتبه 14 جهانی ارتقا پیدا کرده است و ما اکنون با همه همسایگان و خود ظرفیت تبادل برق داریم ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۰:۳۸    
مراسم فرش قرمز و نشست خبری فیلم سینمایی قصر شیرین به کارگردانی و تهیه کنندگی رضا میرکریمی و بازی حامد بهداد، ژیلا امیرشاهی، یونا تدین و نیوشا علیپور ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۰:۳۸    
بزرگداشت ایام الله دهه فجر و زنگ انقلاب در مجتمع آموزشی جمهوری اسلامی ایران در کراچی با حضور محمدی سرکنسول کشورمان در کراچی برگزار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۰:۳۸    
از ابتدای دی ماه امسال تاکنون 930 دستگاه کارتخوان که به آن سوی مرزها منتقل شده شناسایی و مسدود شده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۰۹:۲۸    
سخنگوی پیشین وزارت امور خارجه با بیان این که نباید به صورت کامل دست رد به سینه اروپایی ها بزنیم، تاکید کرد ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۰۹:۲۸    
معاون عملیات سازمان امداد و نجات گفت: امدادگران در 72 ساعت گذشته به 1259 نفر خدمات امدادی ارائه دادند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۰۹:۲۸    
یک جوان 28 ساله در ایستگاه احمدآباد رفسنجان هنگام گرفتن سلفی با قطار تسلیم سرنوشت مرگباری شد .
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۰۹:۲۸    
دادستان نیکشهر از حمله گروهک تروریستی جیش الظلم به یکی از واحد های سپاه در شهر نیکشهر خبر داد
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۰۹:۲۸    
یکی از جرایمی که در سال های اخیر پرونده های زیادی را در پلیس فتا و مجتمع های قضایی به خود اختصاص داده، تهیه فیلم سیاه است ...