جمعه ۱۴ اردیبهشتساعت ۲۱:۰۵May 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 11 فروردین 1398 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 29 اسفند 1396 ایران خبر 29 اسفند 1397 ایران خبر 31 اردیبهشت 1398 ایران خبر 31 خرداد 1398 ایران خبر 31 تیر 1398 ایران خبر 31 مرداد 1398 ایران خبر 31 شهریور 1398 ایران خبر 30 مهر 1398 ایران خبر 30 آبان 1398 ایران خبر 30 آذر 1398 ایران خبر 30 دی 1398 ایران خبر 30 بهمن 1398 ایران خبر 29 اسفند 1398 ایران خبر 1 فروردین 1398 ایران خبر 2 فروردین 1398 ایران خبر 3 فروردین 1398 ایران خبر 4 فروردین 1398 ایران خبر 5 فروردین 1398 ایران خبر 6 فروردین 1398 ایران خبر 7 فروردین 1398 ایران خبر 8 فروردین 1398 ایران خبر 9 فروردین 1398 ایران خبر 10 فروردین 1398 ایران خبر 11 فروردین 1398 ایران خبر 12 فروردین 1398 ایران خبر 13 فروردین 1398 ایران خبر 14 فروردین 1398 ایران خبر 15 فروردین 1398 ایران خبر 16 فروردین 1398 ایران خبر 17 فروردین 1398 ایران خبر 18 فروردین 1398 ایران خبر 19 فروردین 1398 ایران خبر 20 فروردین 1398 ایران خبر 21 فروردین 1398 ایران خبر 22 فروردین 1398 ایران خبر 23 فروردین 1398 ایران خبر 24 فروردین 1398 ایران خبر 25 فروردین 1398 ایران خبر 26 فروردین 1398 ایران خبر 27 فروردین 1398 ایران خبر 28 فروردین 1398 ایران خبر 29 فروردین 1398 ایران خبر 30 فروردین 1398 ایران خبر 31 فروردین 1398 
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۳ - ۱۴:۱۶    
وزیر نیرو از احیای بسیاری از تالاب های کشور خبر داد و گفت: تراز آب دریاچه ارومیه 32 سانتی متر بالا آمد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۶:۲۵    
شهر تهران برای دهمین روز متوالی هوای پاک را تجربه کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۳:۱۵    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی گفت: محموله 12 تنی گوشت چرخ کرده غیرقابل مصرف در مشهد کشف و توقیف شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۲:۳۵    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران گفت: پس از 55 سال بهره برداری از سد امیرکبیر، نه تنها مشکل انباشت رسوبات وجود ندارد بلکه در بهترین شرایط بهره برداری از آن قرار داریم.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۱:۱۵    
سازمان مدیریت بحران طی اطلاعیه ای به ساکنان اطراف مسیل ها و رود دره ها خواست از تردد در این مسیرها پرهیز کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۰:۴۵    
معاون اول رئیس جمهوری، اولویت اول دولت در بحران سیل اخیر را جبران خسارات وارد شده به بخش های مرتبط با زندگی مردم دانست و گفت: به هر بخش از زندگی مردم از قبیل خانه ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۲۳:۳۰    
مسئول روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه به نقل از دادستان کرمانشاه گفت: باتوجه به احتمال جاری شدن سیلاب در بخش هایی از استان ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۲۳:۳۰    
مرکز اطلاع رسانی ناجا اعلام کرد: ناجا با هماهنگی ستاد مدیریت بحران مناطق سیل زده و سازمان های مسئول، مردم این مناطق را پس از تخلیه، در مساجد، مدارس و نقاط امن این شهرها اسکان داده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۲۱:۲۹    
اهواز با وجود همه اخطارهای صادرشده برای حضور نیافتن در مناطق خطرآفرین، مردم به این تذکرها بی توجهی می کنند به گونه ای که اکنون بوستان های ساحلی اهواز مملو از جمعیت است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۲۱:۲۹    
وزیر کشور با اشاره به آغاز موج جدید بارش ها در اغلب نقاط کشور گفت: وضعیت استان ها در ابعاد مختلف به صورت لحظه ای رصد شده و به محض وصول گزارشی مبنی بر مشکل یا نارسایی سریعاً نسبت به رفع آن اقدام می ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۲۱:۲۹    
در پی بارش های اخیر و رها سازی آب سدها و با افزایش خروجی سد دز به بیش از یک هزار و 800 مترمکعب در ثانیه و شکستن سیل بندها ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۲۰:۱۹    
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از کشف و توقیف 3.5 تن مرغ فاسد در یک رستوران بین راهی در استان زنجان خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۹:۲۹    
دکتر بهرام بختیاری سعید، رئیس شورای استان گلستان در پیامی به دکتر محمد حاتمی، ریاست سازمان از حضور 80 روانشناس و مشاور در یاری رساندن به آسیب دیدگان ناشی از سیل در استان گلستان خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۹:۲۹    
مسئولان شهرستان های استان قزوین در جلسه ستاد مدیریت بحران استان قزوین گزارشی از عملکرد و تدابیر لازم برای مقابله با سیل و آب گرفتگی شهرها ارائه دادند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۸:۲۹    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ترامپ نیز مانند همتایان قبلی اش، خواهد آموخت که ایرانی ها هرگز تسلیم فشار نمی شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۸:۲۹    
سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: از 25 اسفند پارسال تا 10 فروردین بیش از 18 هزار پرواز در فرودگاه های کشور انجام شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۸:۲۹    
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از تعطیلی تفرجگاه های دربند، درکه، کن و فرحزاد در روز 12 فروردین خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۸:۲۹    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی گفت: تراز سطح آب دریاچه ارومیه نسبت به زمان مشابه سال قبل 36 سانتی متر و نسبت به اول مهر ماه 97 از افزایش 81 سانتی متری برخوردار است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۸:۲۹    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ضمن تشریح آخرین وضعیت راه ها، از بارش باران در 22 استان کشور خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۷:۴۹    
مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه از آماده باش 180 تیم عملیاتی امداد و نجات برای مقابله با سیلاب احتمالی خبر داد و گفت: دو روستای در معرض رانش زمین نیز تخلیه و ساکنان آن اسکان موقت شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۷:۴۹    
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به آمادگی این نهاد برای مشارکت و نقش آفرینی در مقابله با سیل و پیشگیری از آسیب رسیدن به مردم در سراسر کشور ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۷:۴۹    
حق تحصیل و آموزش بخش مهمی از منشور جهانی حقوق کودکان است چرا که آگاهی، مهارت و رشد ذهنی و اجتماعی را برای فرد به همراه دارد ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۷:۴۹    
مرکز آمار ایران جزئیات افزایش قیمت اقلام خوراکی مربوط به سال 97 را منتشر کرد و رب گوجه فرنگی، سیب درختی، گوشت گوسفند، گوشت گوساله و موز در راس بیشترین افزایش قیمت ها قرار دارند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۷:۴۹    
مصرف بنزین کشور در دهمین روز از فروردین ماه امسال با افزایش 17 درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال به 106 میلیون و 300 هزار لیتر رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۷:۴۹    
استاندار قزوین با تأکید بر اینکه مردم باید هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند، اعلام کرد: هشدار هواشناسی برای 13 فروردین جدی است و مردم حتی الامکان به طبیعت نروند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۵:۳۹    
بارش های شدید و شرایط نامساعد جوی برخی از پروازهای داخلی همچون پرواز ایلام- مشهد و بالعکس و تهران- سنندج را لغو کرده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۵:۳۹    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان گفت: زندانیان مناطق سیل زده گلستان به مرخصی می روند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۴:۴۹    
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت که دولت به زودی خبر خوشی را به ساکنان منطقه سعدی شیراز خواهد داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۳:۳۹    
برخی از اعضای شورای شهر تهران با ابراز رضایت از عملکرد نوروزگاه های پایتخت آن را باعث افزایش نشاط اجتماعی با هزینه حداقلی عنوان کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۳:۳۹    
سفارت جمهوری اسلامی ایران در عراق با صدور بیانیه ای از آغاز صدور ویزای رایگان برای شهروندان عراقی از فردا خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۳:۳۹    
فرمانده کل ارتش درباره دلیل حضورش در مناطق سیل زده استان گلستان با بیان اینکه احتمالاً در چند روز آینده، روزهای سخت تری را خواهیم داشت ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۲:۴۹    
رییس پارلمان عراق که به آمریکا سفر کرده گفت که کشورش از ایالت متحده رسما درخواست خواهد کرد تا معافیت های اعطا شده به بغداد برای تحریم های ایران را تمدید کند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۲:۴۹    
نوروز امسال به همت گروه دوچرخه سواری چلیپا، تور گردشگری با دوچرخه در قزوین در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۲:۴۹    
عضو هیات علمی دانشکده امور آب دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: اگر بارش های امروز و فردا در سطح استان زیاد باشد، باید نگران بود و قطعا مناطقی را آب فرا خواهد گرفت زیرا میزان بارش ها قابل کنترل نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۲:۴۹    
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه بیشتر به فعالیت گروه های مردمی در جریان حوادث طبیعی خصوصا حادثه سیل اخیر شیراز شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۲:۴۹    
اوراق تسهیلات مسکن در معاملات امروز بازار سرمایه در برخی نمادها به زیر 50 هزار تومان و در چند نماد معاملاتی دیگر در بازه قیمتی 50 تا 53 هزار تومان خرید و فروش شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۰:۲۹    
سرپرست اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از مصدومیت دو غواص آتش نشانی در حین عملیات جستجوی یک جوان غرق شده در کارون خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۰:۲۹    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز از مسدود شدن جاده چالوس به علت نبود ایمنی خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۰۹:۲۹    
زمین لرزه ای به بزرگی چهار و چهاردهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) بامداد یکشنبه خورموج بوشهر را لرزاند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۰۹:۲۹    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: باتوجه به بارش شدید باران تردد وسایل نقلیه در جاده های گردشگری استان ممنوع است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۰۹:۲۹    
استاندار خوزستان گفت: در پی درخواست از وزیر کشور برای اعلام حالت فوق العاده در خوزستان، وزیر کشور با این درخواست موافقت کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۰۹:۲۹    
وزیر نیرو با اشاره به اینکه حجم فعلی آب موجود در مخازن سدهای کشور به 35 میلیارد مترمکعب رسیده است، گفت: وقوع سیلاب های اخیر در کشور موجب شده است تا 70 درصد ظرفیت مخازن سدهای کشور پر شود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۰۹:۲۹    
گوشت مرغ در بازار دونرخی شده و با وجود اینکه مردم آن را از بازار آزاد کیلویی حدود 16 هزار تومان می خرند ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۰۹:۲۹    
بر اساس شواهد، آتشفشان شناسان، کوه دماوند را آتشفشان فعالی می دانند و وجود چشمه های آب گرم و خروج گازهای خروجی تنها شواهدی بر این گفته است ...