سه شنبه ۰۱ خردادساعت ۱۹:۲۶May 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 26 بهمن 1398 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 29 اسفند 1396 ایران خبر 29 اسفند 1397 ایران خبر 31 فروردین 1398 ایران خبر 31 اردیبهشت 1398 ایران خبر 31 خرداد 1398 ایران خبر 31 تیر 1398 ایران خبر 31 مرداد 1398 ایران خبر 31 شهریور 1398 ایران خبر 30 مهر 1398 ایران خبر 30 آبان 1398 ایران خبر 30 آذر 1398 ایران خبر 30 دی 1398 ایران خبر 29 اسفند 1398 ایران خبر 1 بهمن 1398 ایران خبر 2 بهمن 1398 ایران خبر 3 بهمن 1398 ایران خبر 4 بهمن 1398 ایران خبر 5 بهمن 1398 ایران خبر 6 بهمن 1398 ایران خبر 7 بهمن 1398 ایران خبر 8 بهمن 1398 ایران خبر 9 بهمن 1398 ایران خبر 10 بهمن 1398 ایران خبر 11 بهمن 1398 ایران خبر 12 بهمن 1398 ایران خبر 13 بهمن 1398 ایران خبر 14 بهمن 1398 ایران خبر 15 بهمن 1398 ایران خبر 16 بهمن 1398 ایران خبر 17 بهمن 1398 ایران خبر 18 بهمن 1398 ایران خبر 19 بهمن 1398 ایران خبر 20 بهمن 1398 ایران خبر 21 بهمن 1398 ایران خبر 22 بهمن 1398 ایران خبر 23 بهمن 1398 ایران خبر 24 بهمن 1398 ایران خبر 25 بهمن 1398 ایران خبر 26 بهمن 1398 ایران خبر 27 بهمن 1398 ایران خبر 28 بهمن 1398 ایران خبر 29 بهمن 1398 ایران خبر 30 بهمن 1398 
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۵:۳۰    
وزیر مشاور دولت عربستان در امور خارجه با بیان اینکه ریاض کانال های ارتباطی مخفیانه با ایران ندارد گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۵:۲۱    
مدیرعامل بورس تهران از راه اندازی فروش معاملات فروش تعهدی خبر داد و اعلام کرد: این معاملات محدود و تنها در 5 نماد در بورس تهران شروع می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۲۳:۲۷    
اهواز- مدیریت بحران خوزستان در طی اطلاعیه ای از ورود دو سامانه بارشی به استان خوزستان هشدار داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۲۱:۳۷    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: علیرغم فشار تحریمی، پیش بینی های بدبینانه از طوفان تورم و رشد افسار گسیخته نرخ ارز، بانک مرکزی در یک سال گذشته تا حدود زیادی در مهار تورم و نرخ ارز موفقیت داشته است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۲۱:۳۷    
دادستان نظامی استان مرکزی خبر داد که برای سربازان فراری در صورت معرفی خود از بیست وششم بهمن تا هجده اسفند 1398، حبس در نظر گرفته نمی شود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۹:۲۷    
رئیس جمهور قانون تمدید مهلت اجرای آزمایشی قانون شوراهای حل اختلاف را برای اجرا به قوه قضائیه و وزارت دادگستری، ابلاغ کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۹:۱۷    
وزیر امور خارجه کشورمان تصریح کرد :من باور دارم که کشورهای همسایه همچون عربستان سعودی خواهان کاهش تنش ها نیستند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۸:۰۷    
یک تحلیل گر اقتصادی به تشریح چشم انداز اقتصاد ایران در سال 99 پرداخت و گفت: مردم به معجزه مسکن و بورس اعتقاد پیدا کرده اند و اگر این اعتقاد را از دست دهند حجم نقدیندگی به بازار ارز روانه خواهد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۸:۰۷    
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه صندوق رای را نباید راحت کنار گذاشت، گفت: به حضور مردم در انتخابات نیاز داریم.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۸:۰۷    
معاون امور استان های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اعلام کرد: لیست کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در 132 حوزه انتخابیه استانی منتشر شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۸:۰۷    
به طور متوسط هر ایرانی در هر سال 187 دلار برای خوردگی هزینه می کند که 15 درصد این رقم در حوزه نفت و گاز است. به عبارت دیگر 3 تا 4 میلیارد دلار در صنعت نفت و گاز صرف خوردگی می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۷:۱۷    
معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه باید آن قدر قوی باشیم که دشمن فکر تعرض به کشور ما به ذهنش خطور نکند ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۷:۱۷    
یک گردشگر چینی در فرانسه که بر اثر ابتلا به کروناویروس جدید جان خود را از دست داده، اولین قربانی این ویروس در خارج از قاره آسیا به حساب می آید.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۷:۰۷    
وزارت کشور چند روز گذشته اسامی داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی یازدهم را اعلام کرد که طبق آن 167 نماینده فعلی مجلس تائید صلاحیت شده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۷:۰۷    
معاون اول رییس جمهور عصرامروز(شنبه )همزمان با بیست و ششمین سالروز انتشار روزنامه ایران، از این موسسه فرهنگی مطبوعاتی بازدید و بخش جدید استودیو ایران را نیز افتتاح کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۷:۰۷    
رئیس سابق شرکت بورس تهران گفت: بازار سرمایه نمی تواند بار تورم را به دوش بکشد و باید بازار بزرگ شود تا نقدینگی بازار سرمایه تجهیز شود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۷:۰۷    
وزیر خارجه اوکراین گفت که در حال تصمیم گیری با ایران برای محل رمزگشایی جعبه های سیاه هواپیمای اوکراینی است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۷:۰۷    
رئیس اسبق سازمان بورس و اوراق بهادار پیش بینی کرد که نرخ رشد اقتصاد ایران در سال 99، صفر باشد و گفت: رکود تورمی همچنان در ایران وجود خواهد داشت.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۷:۰۷    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به تدوین چند طرح جدید در حوزه رفاهی-معیشتی بازنشستگان این صندوق گفت: پس از نهایی و قطعی شدن، جزئیات طرح های مورد نظر اعلام خواهد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۷:۰۷    
رئیس هیأت مدیره انجمن لوازم صوتی و تصویری ایران از جایگزینی برندهای سام و جی پلاس با سامسونگ و ال جی خبر داد و تاکید کرد که خریداران قبلی در دریافت خدمات پس از فروش دچار مشکل نخواهند شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۵:۴۷    
کریستالینا جیورجیوا از کشورهای جهان خواست تا برای مقابله با کرونا با یکدیگر همکاری کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۴:۲۸    
جمعه بازار پرنده فروشان در جاده ساحلی شرقی اهواز، یکی از بازارهایی است که علاوه بر فروش پرنده، حیوانات دیگر نیز به فروش می رسد ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۴:۲۸    
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری اظهار کرد: در دولت یازدهم و دوازدهم بر اساس رویکرد و برنامه های رئیس جمهوری، زنان و دختران بیشتر دیده شدند چون برای تحقق عدالت جنسیتی تلاش بیشتری شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۴:۲۸    
نماینده خلخال در مجلس شورای اسلامی با اشاره به باز شدن برخی از راه های روستایی در پی بارش برف سنگین در این شهرستان گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۴:۱۸    
حضرت آیت الله خامنه ای با بیان اینکه جامعه مداح یک کار بزرگی بر عهده دارد و آن مدیریت شادی و عزای جامعه است، فرمودند: شما در حقیقت شادی های معنوی و عزاهای اساسی و عمیق را مدیریت می کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۴:۱۸    
امروز روز مادر است؛همانهایی که خداوند وعده بهشت زیر پایشان را داده است و همگی ما در پی زیباترین تبریک هستیم اما مادرانی هستند که چشم انتظار دیدار ثمره زندگی خود هستند چه رسد به تبریک!
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۴:۱۸    
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: اطلاعات فراوانی در مورد حمله ایران به پایگاه عین الاسد داریم اما ترجیح می دهیم آمریکایی ها خود، به میزان خسارات وارده اعتراف کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۴:۱۸    
معاملات بورس روزی پر نوسان را پشت سر گذاشت و درحالی که شاخص کل این بازار در نخستین ساعت معاملات 459 هزار واحد بود ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۴:۱۸    
طبق اعلام سازمان اداری، مهر ماه گزارشی از وضعیت سامانه حقوق و دستمزد به معاون اول رئیس جمهور ارائه و مقرر شد دولت گزارشی از آخرین وضعیت سامانه منتشر کند اما هنوز از این گزارش خبری نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۳:۱۸    
صدور بیمه رایگان برای 26هزار تهرانی طی 3 ماه گذشته، حذف بیمه روی تخت و حذف دفترچه بیمه سلامت از 55 بیمارستان دانشگاهی در تهران و ارایه خدمات به صورت الکترونیک و .. ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۳:۱۸    
رئیس جمهوری با تاکید بر اهمیت و لزوم مشارکت زنان در انتخابات اظهار کرد: در تمام انتخابات ها اگر زنان تصمیم بگیرند که شور انتخاباتی ایجاد کند ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۳:۱۸    
در حالی که برخی مالکان در سکوت خبری در حال افزایش اجاره هستند، کارشناس مسکن پیشنهاد ایجاد صندوق ودیعه مسکن با سودی متفاوت از نرخ بانک مرکزی، برای موجران را با هدف کاهش اجاره بها ارائه داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۳:۱۸    
با دعوت و اد کردن افراد به کمپین انتخابات مجلس 98 علاوه بر کمک به کشور درآمدزایی کن. چند دقیقه غفلت از گوشی تلفن همراه کافی است تا ببینید ظرف همان دقایق به گروهی احتمالا با نام انتخابات اضافه شده اید ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۳:۱۸    
برخی از بانک های ایتالیایی در روزهای اخیر محدودیت هایی برای ایرانیان مقیم این کشور ایجاد کرده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۳:۱۸    
در حالی که گزارش ها حاکی از جمع آوری تابلوهای شرکت های کره ای تولید لوازم خانگی است، سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی می گوید طی دو سال اخیر این شرکت ها محصولی به بازار عرضه نمی کردند و فقط ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۲:۱۸    
شاخص دلار در ادامه روند صعودی خود از 99 واحد نیز گذشت.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۲:۱۸    
با تایید اولین مورد ابتلا به کروناویروس در مصر این ویروس کشنده به آفریقا نیز راه پیدا کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۲:۱۸    
وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی توییتری به اظهاراتش در گفت وگویی اختصاصی درباره سیاست های رئیس جمهور آمریکا اشاره کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۲:۱۸    
رئیس هیات مدیره انجمن صنایع لبنی با بیان اینکه مطرح شدن مباحثی مبنی بر وجود سم آفلاتوکسین از صدا و سیما موجب کاهش 20 درصدی مصرف لبنیات شده ، از شکایت انجمن از عوامل این اقدام خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۲:۱۸    
وزیر نفت با بیان اینکه موضوع سهمیه نوروزی بنزین را در دولت مطرح کرده است، گفت: منتظریم برای تخصیص سهمیه بنزین نوروزی به ما اطلاع دهند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۲:۱۸    
در سالروز ولادت با سعادت حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا سلام الله علیها هزاران نفر از ذاکران و ستایشگران اهل بیت علیهم السلام با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۱:۱۸    
دیدار مداحان اهل بیت (ع) با رهبر انقلاب در حال برگزاری است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۱:۱۸    
رئیس انجمن مددکاری اجتماعی ایران از کاهش حدود 17 درصدی بودجه حوزه کودکان در لایحه بودجه سال آینده خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۱:۱۸    
مشاور اقتصادی کاخ سفید، لری کودلاو، گفت شیوع ویروس کرونا می تواند 2 تا 3 دهم درصد از رشد اقتصادی آمریکا در سه ماهه اول بکاهد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۱:۱۸    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، به تشریح آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی پرداخت.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۰:۱۸    
وزیر امور خارجه کشورمان در گفت وگویی اختصاصی، مواضع کشورمان را درباره رخ دادهای اخیر پیرامون ایران از جمله به شهادت رسیدن سردار سلیمانی توسط آمریکا و حادثه هواپیمای اوکراینی در ایران تشریح کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۰:۱۸    
سومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده "داریوش امان کی " و 4 متهم دیگر به اتهام اخلال عمده در نظام اقتصادی صبح امروز(شنبه) 26 بهمن ماه در شعبه سوم دادگاه های ویژه مفاسد اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی مقام ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۰:۱۸    
میزان بدهی های خارجی ایران در پایان آذرماه سال 98 به 9 میلیارد و 53 میلیون دلار رسید که نسبت به پایان سال 97 معادل 3 درصد کاهش داشته است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۰۹:۱۸    
در حالی که روزهای گذشته خبرهایی مبنی بر هک شدن اطلاعات کاربران از جمله در وب سایت علی بابا منتشر شد اما نه خود شرکت و نه مسوولی پاسخگوی دقیق چرایی این موضوع که آیا این اتفاق به دلیل بی احتیاطی و عدم ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۰۸:۰۸    
صفحه اول روزنامه های شنبه 26 بهمن 1398 را مشاهده کنید.