جمعه ۰۴ خردادساعت ۲۰:۵۰May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای شبکه خبر 11 مهر 1396 - irinn.ir

شبکه خبر 29 اسفند 1393 شبکه خبر 29 اسفند 1394 شبکه خبر 24 بهمن 1395 شبکه خبر 31 مرداد 1396 شبکه خبر 31 شهریور 1396 شبکه خبر 30 آبان 1396 شبکه خبر 30 آذر 1396 شبکه خبر 30 دی 1396 شبکه خبر 30 بهمن 1396 شبکه خبر 29 اسفند 1396 شبکه خبر 1 مهر 1396 شبکه خبر 2 مهر 1396 شبکه خبر 3 مهر 1396 شبکه خبر 4 مهر 1396 شبکه خبر 5 مهر 1396 شبکه خبر 6 مهر 1396 شبکه خبر 7 مهر 1396 شبکه خبر 8 مهر 1396 شبکه خبر 9 مهر 1396 شبکه خبر 10 مهر 1396 شبکه خبر 11 مهر 1396 شبکه خبر 12 مهر 1396 شبکه خبر 13 مهر 1396 شبکه خبر 14 مهر 1396 شبکه خبر 15 مهر 1396 شبکه خبر 16 مهر 1396 شبکه خبر 17 مهر 1396 شبکه خبر 18 مهر 1396 شبکه خبر 19 مهر 1396 شبکه خبر 20 مهر 1396 شبکه خبر 21 مهر 1396 شبکه خبر 22 مهر 1396 شبکه خبر 23 مهر 1396 شبکه خبر 24 مهر 1396 شبکه خبر 25 مهر 1396 شبکه خبر 26 مهر 1396 شبکه خبر 27 مهر 1396 شبکه خبر 28 مهر 1396 شبکه خبر 29 مهر 1396 شبکه خبر 30 مهر 1396 
شبکه خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۲۲:۵۲    
رئیس دومین کنگره بین المللی چالش های بالینی با بیان این مطلب گفت: ابتلا به ویروس hpv یکی از شایع ترین بیماری مقاربتی و مهم ترین عامل بروز زگیل تناسلی و سرطان دهانه رحم است.
شبکه خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۴:۱۲    
در نشست مشترک مسئولان فدراسیون جهانی سپک تاکرا با رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی، میزبانی جام جهانی به ایران واگذار شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۱:۳۷    
هجدهمین اجلاس مجمع کشورهای صادر کننده گاز با حضور 13 کشور عضو و 5 کشور ناظر، در مسکو آغاز بکار کرد .
شبکه خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۸:۲۶    
بیژن زنگنه وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران در مسکو با وحید علی اکبروف، رئیس شرکت نفتی لوک اویل روسیه دیدار و مذاکره کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۲۳:۵۳    
این اظهارات نماینده دائم کشورمان در سازمان ملل بود که از این سازمان خواست در ایفای نقش گزارشگری خود در خصوص برجام رویکرد سازنده تری اتخاذ کند.
شبکه خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۲۳:۴۸    
سالانه باید 10 درصد بافت های فرسوده نوسازی و مقاوم سازی شود وگرنه فاجعه به بارمی آید و ساخت و سازهای موجود هم کم کم به بافت های فرسوده تبدیل و مشکل دو چندان خواهد شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۲۳:۴۸    
به منظور بررسی راهکارهای رونق تولید ، ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری نشستی با حضور جمعی از استانداران و مسئولان دستگاه های ذیربط ملی و استانی در تهران برگزار شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۲۳:۴۸    
دیدار خانواده شهیدحججی با رهبرانقلاب/ رهبری در دیدار با کارگزاران حج/ افزایش حقوق کارکنان دولت/ غرامت های آمریکایی/ تیتر روزنامه ها و چند خبر دیگر...
شبکه خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۲۱:۵۸    
کشمکش های موافقان و مخالفان تولید و مصرف محصولات تراریخته در اروپا همچنان ادامه دارد چون هنوز پاسخ علمی روشنی درباره پیامدهای احتمالی مصرف تراریخته ها بر انسان و محیط زیست ارائه نشده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۲۱:۴۸    
دومین نمایشگاه صنعت چوب شامل ماشین آلات، ابزار و یراق و تجهیزات وابسته با حضور 85 واحد تولیدی داخلی و نمایندگانی از کشورهای مختلف آغاز به کار کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۲۱:۴۳    
روز پایانی رقابت های ووشو قهرمانی جهان با درخشش نمایندگان کشورمان همراه بود.
شبکه خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۲۱:۳۸    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: رئیس جمهور سوریه در جنگ با تروریست ها در حال پیروزی است.
شبکه خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۲۱:۳۳    
کارآگاهان، همیشه به دنبال سرنخ می گردند و ردپایی که بتوانند مجرمان را به تله بیندازند؛ شغلی که هم زکاوت و هم مهارت و چالاکی خاصی می خواهد.
شبکه خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۲۱:۱۸    
مرحله دوم رزمایش مشترک ایران و عراق با عنوان اقتدار در منطقه مرزی باشماق مریوان برگزار شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۲۱:۱۸    
درخواست بی سابقه دبیرکل حزب ا..لبنان از یهودیان برای ترک فلسطین اشغالی در رسانه های جهان بویژه رسانه های فلسطین اشغالی بازتاب گسترده ای داشت.
شبکه خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۲۱:۰۳    
وزیر دفاع کشورمان با بیان اینکه امروز غربی ها با همراهی رژیم صهیونیستی، نسخه جدیدی برای منطقه پیچیده اند، افزود: ایران و ترکیه به عنوان دو کشور مهم و تاثیر گذار منطقه ...
شبکه خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۲۰:۴۸    
با وجود گذشت چند سال از تدوین قانون پیش فروش ساختمان این قانون به دلیل کاستی های زیاد با مشکلاتی در اجرا همراه بوده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۲۰:۲۸    
پس از توافق هسته ای، دادگاه های آمریکایی در چند مرحله به بهانه های واهی و اتهامات بی اساس، اموال مردم ایران را مصادره کردند.
شبکه خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۲۰:۲۸    
دستمزد 97، کشتار در لاس وگاس و هشدار به جدایی طلبان مهمترین تیتر روزنامه های امروز بود.
شبکه خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۹:۵۸    
از عاشورا باید درس جوانمردی، ولایت مداری و استقامت بگیریم و زیر بار ظلم نرویم.
شبکه خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۹:۴۳    
رئیس جمهور ترکیه فردا ( چهارشنبه) در صدر هیئت عالی رتبه سیاسی و اقتصادی به تهران می آید.
شبکه خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۹:۲۸    
از دیدار مسئولان و دست اندرکاران حج با رهبر انقلاب و رایزنی های رئیس ستاد ارتش ترکیه در تهران تا همایش کارآگاهان ناجا را در قلم دوربین 11 مهر 96 ببینید.
شبکه خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۹:۱۳    
مسلمانان روسیه بمناسبت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان، بزرگترین تعزیه اروپا را در مسکو برگزار کردند.
شبکه خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۹:۱۳    
تجارت خارجی ایران در نیمه نخست سال در مقایسه با مدت مشابه پارسال 6 درصد افزایش یافت.
شبکه خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۹:۰۸    
رئیس جمهور با تشریح شرایط زمانی حادثه عاشورا تأکید کرد که حضرت ابا عبدالله(ع) و یاران با وفای ایشان تابلویی از آزادگی و فداکاری آفریدند که راهنما و چراغ هدایت بشریت است.
شبکه خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۸:۴۸    
سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: آمادگی خوبی که نیروی انتظامی دارد و با همکاری مردم مشکلی در پیاده روی اربعین نخواهیم داشت.
شبکه خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۸:۲۳    
رئیس جمهور با حضور در جمع هیئت عزاداران نهاد ریاست جمهوری، در سوگ شهادت اباعبدا... الحسین (ع) و یاران وفادار ایشان عزاداری کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۸:۱۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه با خانواده قربانیان کشتار لاس وگاس آمریکا ابراز همدردی کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۸:۱۳    
وزیر خارجه ایران در دیدار با امیر قطر گفت: هیچ یک از بحران های منطقه راه حل نظامی ندارد.
شبکه خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۷:۵۸    
رئیس جمهور با بیان اینکه اراده کشورمان بر توسعه مناسبات و همکاری های همه جانبه با کشورهای اروپایی از جمله ایرلند است، گفت: از گسترش روابط سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و علمی با ایرلند استقبال می کنیم.
شبکه خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۷:۵۳    
وزیر نفت در حکمی محمدرضا نعمت زاده را به عنوان مشاور ارشد صنعتی خود منصوب کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۷:۱۸    
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی؛ فردا در ارتفاعات گیلان، مازندران، گلستان، البرز، تهران، سمنان، زنجان، اردبیل و آذربایجان های شرقی و غربی برف می بارد.
شبکه خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۷:۰۳    
تلویزیون عراق درگذشت جلال طالبانی رئیس جمهور سابق عراق را رسما تایید کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۵:۴۳    
خانواده شهیدِ سرافرازِ مدافعِ حرم محسن حججی ظهر امروز (سه شنبه) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
شبکه خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۵:۳۳    
قرارداد شفر/ ووشوی قهرمانی جهان/ گزارش تیروکمان و چندین خبر دیگر.
شبکه خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۵:۳۳    
دیدار جمعی از مسئولان و دست اندرکاران برگزاری حج 96 با رهبر معظم انقلاب اسلامی/ سخنگوی دولت: حقوق کارمندان سال آینده 10 درصد افزایش می یابد/ افزایش انتقادها از قانون حمل سلاح و ناتوانی دولت ترامپ ...
شبکه خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۳:۵۸    
خانواده شهیدِ سرافرازِ مدافعِ حرم محسن حججی ظهر امروز (سه شنبه) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
شبکه خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۳:۲۸    
وزیر امور خارجه در گفتگو با نشریه پولیتیکو گفت: اگر دولت آمریکا از توافق هسته ای کنار بکشد، منتظر کنگره می مانیم تا تصمیم بگیرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۳:۱۳    
نمایندگان سوال کننده از وزیر کشور از پاسخ های وی درخصوص علت فقدان نظارت فرمانداران بر مصوبات و عملکرد شوراهای اسلامی شهر و روستا قانع نشدند.
شبکه خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۱:۵۸    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار سرپرست حجاج ایرانی، مسئولان و دست اندرکاران حج امسال به وجود یک جبهه بین المللی و عظیم تبلیغاتی در مقابل جمهوری اسلامی اشاره و خاطرنشان کردند ...
شبکه خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۱:۵۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ایرلند بر این باورند که برجام یک توافق بین المللی است و همه طرفها باید به آن پایبند باشند.
شبکه خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۱:۲۸    
رئیس جمهور در حکمی دکتر علی اصغر پیوندی را برای یک دوره چهار ساله به عنوان رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۱:۱۸    
سخنگوی دولت گفت: پیش بینی نرخ تورم در سال آینده زیر 9 درصد است اما افزایش حقوق کارکنان دولت، شرکت ها و بخش کارگری 10 درصد خواهد بود.
شبکه خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۰:۱۳    
رئیس سازمان برنامه بودجه با اشاره به سازوکار جدید دولت در بودجه سال 97 برای افزایش دستمزدها نسبت به مقاومت دستگاه های اجرایی در مقابل این قانون و پنهان شدن آن ها پشت مجلس هشدار داد.
شبکه خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۱:۰۳    
رئیس رسانه ی ملی در پاسخ به سوال صریح دانشجویان در دانشگاه شریف فتنه 88 را خسارت بزرگ برای کشور خواند و بر ضرورت جبران آسیب وارد شده به کشور و عذرخواهی مسببان فتنه از نظام ، رهبری و مردم تاکید کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۰:۵۸    
نمایندگان مردم امروز با کلیات طرحی موافقت کردند که تکلیف استخدام معلمان حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سواد آموزی را روشن خواهد کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۰:۴۳    
وزیر امور اقتصادی و دارایی در هفتادمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی گفت: سیاست دولت در خصوصی سازی، واگذاری به بخش خصوصی واقعی با اولویت واگذاری از طریق سازمان بورس است.
شبکه خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۰:۱۸    
نمایشگاهی از آثار سوخته نگاری با مضامین مدافعان حرم و شهدای غواص و نمایشگاهی از آثار نقاشی خط با مضامین عاشورایی تا نیمه مهر در فرهنگسرای نیاوران برپاست.
شبکه خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۹:۰۳    
حاجی بابایی نماینده مجلس در تیتر امشب گفت: آمارها نشان می دهد 650 هزار شغل در سال 95 ایجاد شد درحالی که رقم مطلوب یک میلیون و سیصد هزار شغل بود.
شبکه خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۸:۲۳    
نگاهی به صفحه نخست روزنامه های سه شنبه، 11 مهر 1396