دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۲۲:۰۳May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایستا نیوز 15 تیر 1396 - istanews.ir

ایستا نیوز 29 اسفند 1394 ایستا نیوز 28 اسفند 1395 ایستا نیوز 31 فروردین 1396 ایستا نیوز 31 اردیبهشت 1396 ایستا نیوز 31 خرداد 1396 ایستا نیوز 1 مرداد 1396 ایستا نیوز 1 شهریور 1396 ایستا نیوز 1 مهر 1396 ایستا نیوز 30 آبان 1396 ایستا نیوز 1 آذر 1396 ایستا نیوز 30 دی 1396 ایستا نیوز 30 بهمن 1396 ایستا نیوز 29 اسفند 1396 ایستا نیوز 1 تیر 1396 ایستا نیوز 2 تیر 1396 ایستا نیوز 3 تیر 1396 ایستا نیوز 4 تیر 1396 ایستا نیوز 5 تیر 1396 ایستا نیوز 6 تیر 1396 ایستا نیوز 7 تیر 1396 ایستا نیوز 8 تیر 1396 ایستا نیوز 9 تیر 1396 ایستا نیوز 10 تیر 1396 ایستا نیوز 11 تیر 1396 ایستا نیوز 12 تیر 1396 ایستا نیوز 13 تیر 1396 ایستا نیوز 14 تیر 1396 ایستا نیوز 15 تیر 1396 ایستا نیوز 16 تیر 1396 ایستا نیوز 17 تیر 1396 ایستا نیوز 18 تیر 1396 ایستا نیوز 19 تیر 1396 ایستا نیوز 20 تیر 1396 ایستا نیوز 21 تیر 1396 ایستا نیوز 22 تیر 1396 ایستا نیوز 23 تیر 1396 ایستا نیوز 24 تیر 1396 ایستا نیوز 25 تیر 1396 ایستا نیوز 26 تیر 1396 ایستا نیوز 27 تیر 1396 ایستا نیوز 28 تیر 1396 ایستا نیوز 29 تیر 1396 ایستا نیوز 30 تیر 1396 ایستا نیوز 31 تیر 1396 
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۴    
ایستانیوز:لپ تاپ 15 اینچی دل مدل INSPIRON 15-5567 - B در بازار به قیمت سه میلیون و 900 هزار تومان به فروش می رسد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۰:۵۴    
ایستانیوز:نمایشگر بدون مرز با سطحی پیوسته و بدون دکمه یا زاویه تند، شاید بارزترین خصوصیت گوشی های گلکسی S8 و S8+ سامسونگ باشد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۹:۳۷    
ایستانیوز:مدیرکل امور بانوان وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات گفت: در کل دنیا بانوان از فضای مجازی بیشتر برای فعالیت های اجتماعی و سرگرمی استفاده می کنند و مردان بیشتر از شبکه های اقتصادی ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۱۲:۲۳    
ایستانیوز:ساعت کاری شعب بانک پارسیان در خوزستان کاهش یافت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۱۱:۴۳    
ایستانیوز:در جریان رسیدگی به وضعیت سپرده گذاران تعاونی منحله فرشتگان با تسویه وجوه سپرده گذاران زیر 20 میلیون تومان حدود 90 درصد سپرده گذاران این تعاونی تعیین تکلیف شده و بعد از پایان تسویه سپرده ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۱۱:۲۸    
ایستانیوز:رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: با بررسی تراکنش های مشکوک در سامانه های مبارزه با پولشویی، سال گذشته از 77 مؤدی، 990 میلیارد تومان مالیات دریافت کرده و300هزار مؤدی جدید شناسایی شدند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۱۱:۲۳    
ایستانیوز:نشریه بین المللی سیگما اعلام کرد: ضریب نفوذ بیمه در دنیا به 6.3 درصد و حق بیمه سرانه به 638 دلار بالغ گردیده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۱۱:۱۸    
ایستانیوز:رئیس کل سازمان امور مالیاتی گفت: سامانه جامع مالیاتی، یکی از طرح های مهم اقتصادی کشور بوده که از حدود یک دهه قبل، شروع شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۱۱:۰۳    
ایستانیوز:وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از توافق 20 هزار میلیارد تومانی با بانک مرکزی برای تخصیص اعتبار در جهت اشتغال خبر داد و گفت: البته معتقدیم که توزیع مستقیم پول مشکلی را حل نمی کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۱۰:۵۳    
ایستانیوز:جلسه شورای عالی مدیران گروه مالی گردشگری به صورت ویژه برای بررسی روند پیشرفت پروژه دهکده گردشگری سرزمین ایرانیان با حضور رییس گروه مالی گردشگری مدیر عامل بانک گردشگری و مدیران ارشد این گروه ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۳:۴۴    
ایستانیوز:رایزنی برای رفع فیلتر یوتیوب برای دانشگاهیان و شایعاتی درباره انتقال سرورهای تلگرام، از حاشیه های اخبار حوزه فناوری در این هفته بود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۳:۳۹    
ایستانیوز:صنعت خودرو جهان تاکنون چالش های زیادی را پشت سر گذاشته است، از موج فراخوان ها به دلیل نقص فنی گرفته تا پرونده تقلب در اعلام میزان آلایندگی خودروها و حالا هم بحران افت فروش.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۳:۲۹    
ایستانیوز:مشاوران املاک در مناطق مصرفی تهران از افزایش حجم مراجعات متقاضیان خرید آپارتمان مسکونی به بنگاه ها خبر می دهند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۳:۲۹    
ایستانیوز:رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران درباره یک شبهه مهم در رابطه با ریزش ساختمان اداری 4 طبقه در خیابان گیشا که نیمه خردادماه در پی گودبرداری غیراصولی در پروژه ساختمانی مجاور این ساختمان ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۳:۲۴    
ایستانیوز:در چند روز گذشته، مرکز آمار ایران جدیدترین شاخص های مربوط به بازار کار را منتشر کرد که براین اساس نرخ مشارکت به بالاترین رقم خود در یک دهه گذشته رسیده و تعداد شاغلان نیز رکورد 23میلیون و ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۳:۰۹    
ایستانیوز:تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A 10.1 2016 4G ظرفیت 16 گیگابایت در بازار به قیمت یک میلیون و 153 هزار تومان به فروش می رسد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۲:۵۹    
ایستانیوز:بهاءالدین حسینی هاشمی می گوید: بانک های مرکزی اصولا چتر نجاتی برای بانک ها هستند، اما این جزء موارد نادر است که بانک مرکزی خط اعتباری در اختیار خود مؤسسه یا بانکی که دچار مشکل است بدهد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۲:۵۹    
ایستانیوز:در حالی که از ابتدای امسال روند قیمت سنگ آهن روی دور سقوط افتاده بود، از هفته گذشته تا امروز روند قیمتی این محصول نسبتا با شتاب صعودی شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۲:۵۹    
ایستانیوز:تغییرات غافلگیرکننده مواضع بانک های مرکزی در اروپا در رابطه با سیاست های به شدت انبساطی پولی موجب عقب نشینی ارزش دلار در بازارهای جهانی شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۲:۵۴    
ایستانیوز:بوریس مکانیک رضایی تحلیلگر ارشد بازار فلزات گرانبها در موسسه سرمایه گذاری "فست مارکتس" در سخنانی تاکید کرد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۲:۴۹    
ایستانیوز:اواخر دهه 80 که مهمترین دستاورد دولت اصلاحات از دست رفت و ارزتک نرخی جای خود را به دو نرخی و چند نرخی داد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۲:۴۴    
ایستانیوز:آب های معدنی و آشامیدنی با بسته بندی شیشه ای با قیمت حدود سه بر ابری نسبت به آب های با بسته بندی پلاستیکی در برخی رستوران های لوکس به مشتریان عرضه می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۲:۴۴    
ایستانیوز:اواخر دهه بیست اولین موتور سیکلت های انگلیسی به ایران وارد شد
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۲:۳۹    
ایستانیوز:گریم شگفت انگیز سحر دولتشاهی را مشاهده می کنید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۲:۳۹    
ایستانیوز:نیروهای امنیتی فیلیپین یک زن را به اتهام حمایت مالی و لجستیکی از تروریست های افراطی وابسته به داعش در این کشور بازداشت کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۲:۲۹    
ایستانیوز:مدیر امور طرح و برنامه بانک مسکن با تکذیب آنچه در برخی رسانه ها درباره عدم استقبال از سپرده گذاری در صندوق پس انداز مسکن یکم مطرح شده است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۲:۲۴    
ایستانیوز:بانک پاسارگاد جهت رفاه حال مشتریان و دسترسی آسان تر به انواع خدمات بانکی، امکانات همراه بانک پاسارگاد (موبایل بانک) در سیستم عامل اندروید را گسترش داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۲:۲۴    
ایستانیوز:فروش آنلاین بیمه نامه نه تنها آسیبی به شبکه فروش نمی رساند بلکه تسهیل کننده مسیر بازاریابی است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۲:۱۹    
ایستانیوز: در پی انتشار برخی اخبار در روزهای اخیر درباره موسسه اعتباری کاسپین، که بر اساس توئیت یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با عنوان اموال جدید کشف شده از صاحبان کاسپین صورت گرفت ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۲:۱۴    
پدرام سلطانی نایب رئیس اتاق ایران
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۲:۱۴    
ایستانیوز:موسسه اعتبارسنجی مودیز، چشم انداز رتبه اعتباری قطر را منفی ارزیابی و برآورد کرد که اختلاف این کشور با ائتلاف عربی صورت گرفته، تا سال 2018 میلادی به طول بیانجامد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۲:۰۴    
ایستانیوز:مجموع اعتبارات اسنادی صادراتی دریافتی در سال گذشته بالغ بر 2.7 میلیارد دلار و گشایش LC در بخش واردات در بهار امسال، بالغ بر 3 میلیارد دلار بوده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۲:۰۴    
ایستانیوز:دیوان عدالت اداری، بخشنامه سازمان مالیاتی را که براساس آن تقسیط و بخشودگی جرایم مالیات های مستقیم مشمول مالیات بر ارزش افزوده مشروط به ثبت نام و تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده بود را ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۰:۵۹    
ایستانیوز:بیمه معلم از تمامی سهامداران دعوت کرد در مجمع عمومی فوق العاده این شرکت که در روز دوشنبه 26 تیرماه برگزار می شود، شرکت کنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۰:۵۹    
ایستانیوز:سرویس های غیرحضوری بانک ملت (خودپرداز، پایانه های فروشگاهی، بانکداری اینترنتی، همراه بانک و تلفن بانک) در روز جمعه 16 تیرماه سال جاری با چند ساعت قطعی یا اختلال روبرو خواهد شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۰:۵۴    
ایستانیوز:مجمع عمومی عادی سالانه شرکت بیمه پارسیان (سهامی عام) برای سال مالی منتهی به 30 اسفند ماه 1395، روز سه شنبه مورخ 27 تیرماه برگزار می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۰:۴۹    
ایستانیوز:بررسی ها نشان می دهد که بی انضباطی های مالی دولت های مختلف و شیوه تامین مالی غیرمتعارف در راستای رفع مشکلات بودجه ای و غیربودجه ای موجب انباشت ابربدهی در دولت یازدهم شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۰:۴۴    
ایستانیوز:دلار در بهار 96 نوسانات محدودی داشته، ولی در شروع فصل دوم تا نزدیکی مرز 3 هزار و 800 تومان رشد کرده است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۰:۳۴    
ایستانیوز: قوزک پای آشیل در نهایت از طریق اصابت تیری زهرآلود منجر به مرگ وی شد و از آن موقع پاشنه آشیل به نقطه ضعفی اشاره می شود که چه فیزیکی و چه غیرفیزیکی با توسعه و گسترش بحران در آن نقطه ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۰:۳۴    
ایستانیوز: عقبگرد به تورم دو رقمی در اقتصاد نفتی و از اساس مشکل دار ایران، موضوع بعید و دور از ذهنی نیست ...