شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۰۶:۵۱May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایستا نیوز 12 اسفند 1396 - istanews.ir

ایستا نیوز 29 اسفند 1394 ایستا نیوز 28 اسفند 1395 ایستا نیوز 31 فروردین 1396 ایستا نیوز 31 اردیبهشت 1396 ایستا نیوز 31 خرداد 1396 ایستا نیوز 31 تیر 1396 ایستا نیوز 1 مرداد 1396 ایستا نیوز 1 شهریور 1396 ایستا نیوز 1 مهر 1396 ایستا نیوز 30 آبان 1396 ایستا نیوز 1 آذر 1396 ایستا نیوز 30 دی 1396 ایستا نیوز 30 بهمن 1396 ایستا نیوز 1 اسفند 1396 ایستا نیوز 2 اسفند 1396 ایستا نیوز 3 اسفند 1396 ایستا نیوز 4 اسفند 1396 ایستا نیوز 5 اسفند 1396 ایستا نیوز 6 اسفند 1396 ایستا نیوز 7 اسفند 1396 ایستا نیوز 8 اسفند 1396 ایستا نیوز 9 اسفند 1396 ایستا نیوز 10 اسفند 1396 ایستا نیوز 11 اسفند 1396 ایستا نیوز 12 اسفند 1396 ایستا نیوز 13 اسفند 1396 ایستا نیوز 14 اسفند 1396 ایستا نیوز 15 اسفند 1396 ایستا نیوز 16 اسفند 1396 ایستا نیوز 17 اسفند 1396 ایستا نیوز 18 اسفند 1396 ایستا نیوز 19 اسفند 1396 ایستا نیوز 20 اسفند 1396 ایستا نیوز 21 اسفند 1396 ایستا نیوز 22 اسفند 1396 ایستا نیوز 23 اسفند 1396 ایستا نیوز 24 اسفند 1396 ایستا نیوز 25 اسفند 1396 ایستا نیوز 26 اسفند 1396 ایستا نیوز 27 اسفند 1396 ایستا نیوز 28 اسفند 1396 ایستا نیوز 29 اسفند 1396 
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۱:۲۴    
ایستانیوز:تردد خودرو در روزهای24 و 25 اسفندماه، از ساعت 15 تا 6 صبح روز بعد، از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۴:۵۸    
ایستانیوز:آمارهای نشان می دهد شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس برای عملکرد سال مالی 95 بیشترین سود سهام عدالت را میان مشمولان توزیع کرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۳:۴۲    
ایستانیوز:مبارزه با بیماری های درختان میوه قبل از تورم جوانه ها، انجام هرس اصولی و سبک درختان در ساعات گرم روز و تنظیم جیره غذایی ماهیان با توجه به نوسانات دمایی از جمله توصیه های هواشناسی کشاورزی ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۲:۵۷    
ایستانیوز:یک راهنمای جادویی برای اینکه به شما کمک کند تا عمر باتری آیفون را بالا ببرید، وجود ندارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۵:۲۲    
ایستانیوز: مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده بانک ایران زمین، رأس ساعت 10روز چهارشنبه مورخ 23اسفندماه 1396در محل هتل المپیک تشکیل می شود ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۱:۴۸    
ایستانیوز:از پدیده های عجیب پزشکی جهان دختر 2 ساله هندی بنام لاکشمی تاتما بود که با 4 دست و پا و دو معده و 4 کلیه بدنیا آمده بود، وی طی 27 ساعت جراحی درمان شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۰:۳۳    
ایستانیوز:گوگل به کاربران 125 کشور جهان این امکان را می دهد تا به تماشای آفلاین ویدیوهای موردنظر خود بپردازند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۰:۳۳    
ایستانیوز:پس از اینکه وحید صدوقی بعد از 12 سال از مدیرعاملی همراه اول کنار رفت، سعید عسکری مدیر روابط عمومی این شرکت نیز پس از 5 سال این سمت را ترک کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۰:۲۳    
ایستانیوز:در حالی که پس از راه اندازی صندوق مسکن یکم بارها اعلام شد سیاست دولت، تشویق به خرید مسکن از محل پس انداز است، شاهد افزایش وام از محل اوراق و درنتیجه گرانی مسکن بودیم.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۹:۲۸    
ایستانیوز:باشگاه کودک و نوجوان بانک کشاورزی در اجرای رسالت و ایفای مسئولیت اجتماعی و ارزش آفرینی برای کودکان ونوجوانان، جشنواره شکوفایی را از 15 اسفند ماه سال جاری آغاز می کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۹:۲۳    
ایستانیوز:سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 مجلس، از بررسی ایرادات شورای نگهبان در نشست کمیسیون متبوعش خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۹:۲۳    
ایستانیوز:وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: پیش بینی می کنیم 300 هزار نفر را از طریق طرح کارورزی برای کارآموزی و کارورزی به سمت تقاضای کار بفرستیم.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۹:۲۳    
ایستانیوز:مدیر امور مالی بیمه دانا از واریز 422 میلیارد تومان خسارت به حساب بیمه شده های این شرکت از ابتدای دی ماه تا روز جاری خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۹:۱۸    
ایستانیوز:وزیر ارتباطات گفت: پیاده سازی ارز دیجیتال وابسته به شبکه و یا پیام رسان خاصی نیست و چیزی که به آن نیاز داریم پژوهش و ارزیابی در مورد رمزنگاری آن است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۹:۱۸    
ایستانیوز:شورای عالی اشتغال پس از تشکیل جلسه به ریاست رییس جمهور، تصمیماتی برای ایجاد اشتغال در سال 97 اتخاذ کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۹:۱۳    
ایستانیوز: عضو هیات مدیره بانک صادرات ایران از افزایش 3 درصدی منابع و کاهش مطالبات معوق در زمان تقریبا یک ماهه حضور صیدی در کسوت مدیر عاملی این بانک خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۹:۴۹    
ایستانیوز:تبلت ایسوس مدل ZenPad 3 8.0 Z581KL 4G - B ظرفیت 32 گیگابایت در بازار با قیمت یک میلیون و 369 هزار تومان به فروش می رسد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۹:۴۹    
ایستانیوز:ران گوساله منجمد داخلی، در میادین میوه و تره بار با قیمت مصوب 30 هزار تومان بفروش می رسد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۹:۴۹    
ایستانیوز:هر دانه بلوک تیغه ماسه ای، در بازار با قیمت 850 تومان بفروش می رسد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۹:۴۴    
ایستانیوز:دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 5D Mark III به همراه لنز 24-105 میلی متر L در بازار با قیمت 12 میلیون و 900 هزار تومان به فروش می رسد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۶:۴۹    
ایستانیوز:عضو هیات مدیره و معاون امور ارزی و بین الملل بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه حمایت از تجارت خارجی کشور وظیفه اصلی بانک هاست، گفت: سیاست این بانک در عراق ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۶:۴۴    
ایستانیوز:عبدالناصر همتی در توئیتی از ابلاغ اساسنامه نمونه شرکت های بیمه در چارچوب آئین نامه حاکمیت شرکتی به شرکت های بیمه خبر داد و گفت ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۶:۳۹    
ایستانیوز:علی صحرایی در خصوص دلیل عدم معامله مجدد بلوک بیمه آسیا گفت: هیچ کدام از خریداران نتوانستند شرایط سازمان بورس را احراز کنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۶:۳۴    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در منطقه 1 تهران طی اسفند ماه 96 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران می باشد:
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۶:۳۴    
ایستانیوز:بازار ارز در ادامه روند روزهای اخیر با محدودیت در فروش مواجه است؛ شرایطی که باعث شده مقابل چند صرافی که فروشنده هستند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۶:۲۹    
ایستانیوز:وزیر رفاه از توزیع سبد غذایی به 11 میلیون خانوار در هفته جاری خبر داد و گفت: برنامه ای داریم که طی آن، افراد و خانواده هایی که معیشت شان کفاف زندگی را نمی دهد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۶:۱۹    
ایستانیوز:اساسنامه نمونه شرکت های بیمه برای اجرای آیین نامه حاکمیت شرکتی با توافق سازمان بورس و بیمه مرکزی به شرکت های بیمه ابلاغ و با حذف کوپن از بیمه شخص ثالث از ابتدای سال آینده موافقت شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۶:۱۹    
ایستانیوز:کنسرسیومی متشکل از صندوق بازنشستگی کشوری، موسسه صندوق بازنشستگی عشایر و روستائیان و صندوق بازنشستگی تأمین اجتماعی بلوک 17.34 درصدی سهام بیمه البرز را با قیمت 1047 ریال خرید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۶:۰۹    
ایستانیوز:بانک سینا جایزه امنیت دسترسی آسان در خدمات بانکداری الکترونیک را دریافت کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۶:۰۹    
ایستانیوز:معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در نامه ای از وزیر اقتصاد و رییس کل بانک مرکزی برای حمایت از تسهیلات دهی به شرکت های دانش بنیان تشکر کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۶:۰۹    
ایستانیوز:بر اساس مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، سقف برداشت از خودپردازهای بانک رفاه برای کارت های این بانک از 25 اسفندماه سالجاری تا 15 فروردین به 500 هزار تومان افزایش می یابد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۵:۲۹    
ایستانیوز:ارز مبادله ای تبعاتی دارد. یکی از مشکلات ارز مبادله ای وجود رانت در آن است. در ارز مبادله ای حداقل 20 درصد رانت وجود دارد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۵:۲۹    
ایستانیوز:در پی اعلام تصمیم دونالد ترامپ برای وضع تعرفه های وارداتی بر فولاد و آلومینیوم، مقامات اتحادیه اروپا و چین، آمریکا را به اقدام متقابل تهدید کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۵:۲۴    
ایستانیوز:براساس گزارش های رسمی در 9 ماهه اول سال جاری 56 هزار و 76 دستگاه خودرو وارد کشور شده است
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۵:۱۹    
ایستانیوز:گروه ارتباطات ماهواره ای سامان برای چهارمین بار متوالی موفق شد لوح قدردانی و تندیس نقره ای حمایت از حقوق مصرف کنندگان را به دست آورد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۵:۱۹    
ایستانیوز:مردم برای خرید دلار در آستانه تعطیلات عید نوروز مقابل صرافی های فردوسی و چهارراه استانبول صف کشیده اند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۴:۵۹    
ایستانیوز: بانک ایران زمین زمان برگزاری دو مجمع عادی به طور فوق العاده و فوق العاده را اعلام کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۴:۵۹    
ایستانیوز: محسن معلمیان با اشاره به تاریخچه صنعت لیزینگ در ایران گفت: فعالیت اولین شرکت های لیزینگ در ایران به دوران پیش از انقلاب باز می گردد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۴:۵۹    
ایستانیوز: شرکت بیمه البرز برای سومین بار موفق به دریافت تندیس نقره ای رعایت حقوق مصرف کنندگان شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۴:۵۹    
ایستانیوز: سعید بیژنی در نشست سراسری مدیران و نمایندگان سراسر کشورصندوق اعتباری هنر، نسبت به تاخیر در پرداخت برخی هزینه های درمان بیمه تکمیلی هنرمندان عضو صندوق اعتباری هنر توضیح داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۴:۵۴    
ایستانیوز:مدیر سرمایه گذاری تامین سرمایه سپهر می گوید: صندوق پارند پایدار سپهر، درسال جاری به عنوان یکی از پرمعامله ترین و پربازده ترین صندوق های قابل معامله شناخته شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۴:۴۹    
ایستانیوز:عضو کمیسیون برنامه وبودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات بانک شهر در حمایت از مدیریت شهری گفت: این بانک مطمئن ترین بانک تخصصی برای شهرداری هاست.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۴:۴۹    
ایستانیوز:آمارها نشان می دهد که با استقبال از بسته ضد التهابات ارزی بانک مرکزی، بخشی از نقدیندگی به سمت سیستم بانکی هدایت شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۴:۴۹    
ایستانیوز:در ششمین کنفرانس ملی مهندسی مالی، از بانک رفاه به عنوان نهاد برتر حرفه ای بازار پول و سرمایه قدردانی شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۳:۰۰    
ایستانیوز:در حالی که قیمت هر برگ از اوراق تسهیلات مسکن در هفته های گذشته حدودا 72 هزار تومان بود در این روزها قیمت هر تسه از 64 هزار تومان تا 68 هزار و 500 تومان شناور است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۳:۰۰    
ایستانیوز:در بهمن ماه امسال معاملات آپارتمانهای قدیمی 11 درصد نسبت به ماه مشابه سال قبل افزایش یافته است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۲:۵۵    
ایستانیوز:شاید برایتان جالب باشد که هنوز اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ برای سیستم عامل ویندوز فون که در حال منسوخ شدن است، نسخه به روزرسانی ارائه می دهد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۲:۵۵    
ایستانیوز:اداره خدمات مالی نیویورک از 3 بانک خواسته است اطلاعات مربوط به ارتباط خود با کسب و کار املاک جرد کوشنر- داماد ترامپ- را در اختیار این نهاد بگذارند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۲:۵۵    
ایستانیوز:اکثر کارشناسان وال استریت و سرمایه گذاران در نظرسنجی طلای هفتگی کیتکونیوز با اشاره به ابهامات اقتصادی و ضعف دلار آمریکا، افزایش قیمت طلا در هفته جاری را پیش بینی کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۲:۵۵    
ایستانیوز:جدا از موضوع امنیت، بی اعتمادی یا نقض حریم خصوصی، این سوال وجود دارد که آیا کیفیت و نوع طراحی اپلیکیشن های ایرانی هم باعث دلزدگی مردم از آن ها شده است؟
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۲:۵۰    
ایستانیوز:منابع آگاه می گویند که نسخه بعدی سیستم عامل اندروید، تماس های تبلیغاتی و مزاحم را مسدود می کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۲:۴۰    
ایستانیوز:جمشید حسینی مدیرعامل شرکت نگین خودرو اعلام کرد: رنو مگان 2018 محبوب ترین و پرطرفدارترین خودروی کمپانی رنو در نیمه اول سال 97 به بازار عرضه خواهد شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۲:۳۵    
ایستانیوز:در نشست بررسی خلق پول اعتباری در نظام بانکی و بررسی فقهی آن پس از بحث درباره شرعی یا غیر شرعی بودن خلق پول توسط بانک ها تصریح شد که اگر خلق پول بانک های تجاری قابل مدیریت توسط حکومت نباشد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۲:۳۵    
ایستانیوز:وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان این که نرخ ارز به صورت غیر دستوری افزایش یافته است، گفت : نرخ فعلی ارز واقعی نیست.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۲:۳۰    
ایستانیوز:بر اساس ماده 90 قانون تامین اجتماعی، کارفرمایان موظفند قبل از به کارگماردن کارگران نسبت به انجام معاینات پزشکی آنان اقدام کنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۲:۲۵    
ایستانیوز:اداره کل آموزش بانک ملی ایران برای نخستین بار موفق به کسب گواهی استاندارد ایزو 10015 و گواهی مربوطه از موسسه ICT ایتالیا شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۲:۲۵    
ایستانیوز:ساختمان جدید شعبه شمس آباد بانک صنعت و معدن طی مراسمی با حضور علی اشرف افخمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل ، اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران بانک صنعت و معدن افتتاح خواهد شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۲:۱۵    
ایستانیوز:گروه خوراکی ها و آشامیدنی ها با نرخ تورم 11.5 درصدی و ضریب اهمیت 25.51 درصدی نقش مهمی در تورم 9.9 درصدی بهمن ماه دارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۲:۱۵    
ایستانیوز:پنجاه و هفتمین مجمع عمومی بانک مرکزی صبح فردا (یکشنبه سیزدهم اسفندماه) با حضور رئیس جمهوری در ساختمان این بانک برگزار می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۲:۱۰    
ایستانیوز:160 هزار تن انواع فرآورده نفتی در بازار فیزیکی بورس انرژی روز جاری انجام می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۲:۱۰    
ایستانیوز:کنگره مکزیک لایحه قانونمند کردن بخش فین تک را تصویب کرد که ایجاد رقابت در میان بانک ها را به همراه خواهد داشت و مقدمه ای برای مدل بانکداری باز محسوب می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۲:۱۰    
ایستانیوز:گمرک با اعلام اینکه جزییات کامل تمامی کالاهای وارداتی در سامانه جامع گمرکی و پنجره واحد تجارت فرامرزی ثبت می شود، مقررات به روز شده ای از شرایط واردات انواع خودرو سواری منتشر کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۲:۰۵    
ایستانیوز:رییس یکی از بانک های تهران سارق کارت های بانکی بازنشستگان را شناسایی کرد و با تماس با کلانتری محله مورد نظر سارق را به دام انداخت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۲:۰۵    
ایستانیوز:رییس ستاد برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس بانک بیمه اعلام کرد : استقبال خوب فعالان بازار سرمایه ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۱:۴۵    
ایستانیوز:بیل گیتس معتقد است ارز رمزنگاری شده باعث مرگ نسبتا مستقیم انسان می شود. از سوی دیگر استیو وزنیاک از موسسین اپل اعتراف کرد که قربانی بیت کوین شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۱:۴۰    
ایستانیوز:یکی از دغدغه های همیشگی فعالان اقتصادی کشورمان، اطمینان خاطر از دسترسی به منابع ارزی ناشی از صادرات است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۱:۳۰    
ایستانیوز:در ساعت ابتدایی بازار شاهد فشار عرضه در گروه فلزی و معدنی و اقبال به گروه خودرویی هستیم.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۱:۳۰    
ایستانیوز:امروز شنبه 12 اسفند، 13 هزار و 900 تن قیر، عایق رطوبتی و گوگرد نیز در تالار صادراتی بورس کالا عرضه می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۱:۲۵    
ایستانیوز:این اقدام حاصل فشاری است که از سوی جنبش جهانی #MeToo علیه هر نوع آزار جنسی زنان اعمال شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۱:۲۰    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان دو خوابه در مناطق مختلف شهری تهران در اسفند ماه 96 است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۱:۱۵    
ایستانیوز:معاون وزیر اقتصاد تغییر در مقررات و توافق با بانک مرکزی در زمینه ارایه اسناد خرید و فروش ارز بالای 5 هزار دلار را منوط به شرایط اقتصادی کشور در سال آینده دانست.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۱:۰۵    
ایستانیوز:عضو شورای عالی بورس و اوراق بهادار در خصوص بازار پول گفت: سرمایه گذاری در بخش صندوق های بورسی و سپرده های بانکی معتبر از حوزه های سرمایه گذاری قابل توصیه به شمار می آید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۰۹:۲۷    
ایستانیوز:رییس کل بانک مرکزی با اعلام اینکه رصد تراکنش های مشکوک بانکی ادامه خواهد داشت، از برخورد با فعالیت های سوداگرانه ارزی خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۰۹:۲۲    
ایستانیوز:نایب رییس مجلس آخرین تصمیمات نمایندگان سران سه قوه برای رفع مشکلات سپرده گذاران موسسات مالی را تشریح کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۰۹:۱۷    
ایستانیوز:مدیرعامل هلدینگ بانک توسعه صادرات ایران، اعتمادسازی و مقررات را دو چالش پیش روی کرادفاندینگ(تامین مالی خرد) عنوان کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۰۹:۱۲    
ایستانیوز:بانک سامان در چهارمین جشنواره سالانه بانک محبوب من ، موفق شد علاوه بر قرارگرفتن در جمع بانک های محبوب کشور ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۰۹:۰۲    
ایستانیوز: کابوس موسسات مالی و اعتباری غیرمجاز هنوز از سر مردم کم نشده است. چند سالی است که فضای اقتصادی و اجتماعی ایران تحت تاثیر بدهی های کلان موسسات مالی و اعتباری غیرمجاز قرار گرفته است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۰۹:۰۲    
ایستانیوز: وزیر اقتصاد شایعه ورشکستگی بانک ها را تکذیب کرد.