سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۱۳:۱۶May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 6 دی 1395 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 31 اردیبهشت 1395 جام جم 31 خرداد 1395 جام جم 31 تیر 1395 جام جم 31 مرداد 1395 جام جم 31 شهریور 1395 جام جم 30 مهر 1395 جام جم 30 آبان 1395 جام جم 30 آذر 1395 جام جم 30 بهمن 1395 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 1 دی 1395 جام جم 2 دی 1395 جام جم 3 دی 1395 جام جم 4 دی 1395 جام جم 5 دی 1395 جام جم 6 دی 1395 جام جم 7 دی 1395 جام جم 8 دی 1395 جام جم 9 دی 1395 جام جم 10 دی 1395 جام جم 11 دی 1395 جام جم 12 دی 1395 جام جم 13 دی 1395 جام جم 14 دی 1395 جام جم 15 دی 1395 جام جم 16 دی 1395 جام جم 17 دی 1395 جام جم 18 دی 1395 جام جم 19 دی 1395 جام جم 20 دی 1395 جام جم 21 دی 1395 جام جم 22 دی 1395 جام جم 23 دی 1395 جام جم 24 دی 1395 جام جم 25 دی 1395 جام جم 26 دی 1395 جام جم 27 دی 1395 جام جم 28 دی 1395 جام جم 29 دی 1395 جام جم 30 دی 1395 
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۰:۴۱    
12 اخطار پدافند هوایی ارتش به هواپیماهای فرامنطقه ای در جنوب ایران طی 3 روز قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) طی 3 روز گذشته 12 اخطار به هواپیماهای فرامنطقه ای به دلیل نزدیکی به محدوده رزمایش ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۹:۳۵    
در هفته دوم زمستان قرار داریم و با توجه به کاهش تب تماشای فیلم و آماده شدن اهالی سینما برای جشنواره فیلم فجر، گیشه سینماها به لطف فیلم سلام بمبئی به کارگردانی قربان محمدپور خیلی سرد نیست.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۲:۳۰    
احکام قاچاقچیان مواد نفتی و دو شرکت خصوصی متخلف در شعبه 27 و 56 اداره کل تعزیرات حکومتی تهران صادر شد.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۹:۳۸    
دولت در مصوبه ای جدید سازمان تامین اجتماعی را موظف کرد کسورات از اضافه کار قبل از 17 تیرماه 93 حقوق بازنشستگی کارکنان دستگاه های اجرایی را محاسبه و پرداخت کند.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۹:۰۲    
منبع: ورزش3
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۷:۵۰    
تصویربرداری مجموعه تلویزیونی مرز خوشبختی در برج میلاد از مرز 70 درصد گذشت.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۶:۰۱    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از زومیت، انتظار می رود سامسونگ نسل جدید پرچم دار خود با نام گلکسی اس 8 را اواخر فوریه سال 2017 میلادی ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۴:۲۸    
مدیرکل سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت گفت: 13 میلیون زوج در حال حاضر در سن باروری قرار داشته که تمایل به ازدواج دارند و باید به عنوان فرصتی طلایی از آن بهره جست.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۳:۴۰    
فلور نظری بازیگر سینما و تلویزیون ایران با انتشار پستی در صفحه شخصی اش در اینستاگرام خبر از درگذش مادرش داد.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۳:۲۱    
خواهر مولود آلتین تاش قاتل سفیر روسیه در آنکارا گفت که خانواده اش از اقدام فرزندشان احساس ننگ می کنند و هرگز نمی خواهند جسد وی را برای دفن تحویل بگیرند.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۲:۴۸    
به گزارش جام جم آنلاین ، ایرانسل امروز اعلام کرد هم اکنون 121 شهر ایران تحت پوشش سرویس نسل 4.5 اینترنت همراه (+4G) هستند ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۱:۴۸    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از کلیک، شرکت سامسونگ از ماه مارچ شروع به فروش حافظه بسیار عظیم 15٫36 ترابایتی SSD خود، که در حال حاضر به عنوان پیشگام در این صنعت محسوب می شود ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۱:۴۴    
به گزارش جام جم آنلاین ، تا به حال 33 اثر در سایت جشنواره ثبت شده و این یعنی روزانه یک یا دو بازی جدید برای جشنواره ارسال شده است ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۱:۱۱    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، محمود واعظی در حاشیه آیین رونمایی از تمبر یادبود سردار سرلشکر پاسدار شهید حسین همدانی در پاسخ به سؤال خبرنگار ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۰:۴۳    
رئیس سازمان املاک و اسناد کشور گفت: معتقد هستیم اگر طرح کاداستر اجرا شود دیگر شاهد زمین خواری نخواهیم بود.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۰:۴۳    
بسیاری ها هستند که برای متفاوت بودن دست به کارهای عجیبی می زنند، حتی اگر در مطبوعات به سُخره گرفته شوند. و در میان ستارگان دنیای سینما و موسیقی این افراد خیلی بیشتر به چشم می خورند.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۰:۴۳    
یک مرغ در هنگام عبور از خیابان باعث تصادف شد.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۰:۳۰    
نمایندگان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 4ماهه ابتدایی عمر این دوره از پارلمان در 180 مورد به رئیس جمهور تذکر داده اند.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۰:۰۶    
دنیای موسیقی در سال 2016 با چهره های سرشناسی وداع کرد، از لئونارد کوهن خواننده عاشقانه های پرطرفدار تا جرج مایکل ستاره موسیقی دهه 80 و 90.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۹:۴۵    
کنسرت بنیامین بهادری در روزهای آغازین زمستان با تم هندی برگرفته از سلام بمبئی در سالن میلاد نمایشگاه های بین المللی برگزار شد.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۹:۲۱    
حضور صداپیشه عروسک محبوب خندوانه در کنسرت یکشنبه پنجم دی ماه گروه لیان در تالار وحدت با برخی حواشی در سالن همراه شد.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۹:۱۲    
ببه گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، ممکن است این مطلب مانند قسمتی از یک فیلم علمی تخیلی به نظر برسد، اما خیلی دور از ذهن نیست که روزی بتوانیم فقط با یک تنفس ساده ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۹:۱۱    
به گزارش جام جم آنلاین ، سجاد شهباززاده بازیکن ایرانی تیم آلانیا اسپور ترکیه در مسابقه تیمش مقابل گالاتاسرای یک گل زیبا زد ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۸:۴۵    
آقاخان میناخان اوغلو عبدالله یف از خوانندگان برجسته و بین المللی موسیقی آذربایجان روز گذشته بعد از مدت ها مبارزه با بیماری دار فانی را وداع گفت.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۸:۴۵    
به گزارش جام جم آنلاین ، در رده بندی برترین های نیم فصل اول سوپر لیگ فوتبال یونان هوگو آلمیدا، مهاجم پرتغالی تیم آ اک آتن جایگاه نخست را با کسب امتیاز 3.51 به دست آورد ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۸:۴۵    
به گزارش جام جم آنلاین ، سایت چمپیونات روسیه نظرسنجی بهترین مهاجم برتر سال 2016 لیگ برتر روسیه را آغاز کرده که نام سردار آزمون، ملی پوش ایرانی در صدر فهرست 10 بازیکن برگزیده قرار دارد. ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۸:۳۰    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از کلیک، سال 2017، دهمین سالگرد معرفی آیفون ها است، به نظر می رسد در دهمین سالی که با آیفون ها همراه هستیم، شاهد ارائه و معرفی آیفونی بسیار خاص خواهیم بود ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۰:۴۳    
نوستراداموس عرب پیش بینی کرد عربستان در سال آینده، دو تن از شخصیت های بارز خود را از دست خواهد داد.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۰:۳۴    
نیلوفر رحمانی که از او به عنوان "شجاع ترین زن" سال گذشته میلادی نام برده می شد در اقدامی جنجالی از ایالات متحده در خواست پناهندگی کرد.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۰:۰۱    
پلیس اوگاندا روز دوشنبه اعلام کرد که دستکم 30 عضو اوگاندایی یک تیم فوتبال و هواداران شان بر اثر واژگونی قایق حامل آنها در دریاچه آلبرت این کشور جان باختند.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۳:۵۵    
عربستان حامی اصلی تروریسم تکفیری روز دوشنبه شمار رسمی تروریست های سعودی در خارج از این کشور را بیش از 2هزار نفر عنوان کرد.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۳:۴۳    
حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب ضمن تماشای برنامه پرسمان شبکه قرآن و معارف سیما از این برنامه تشکر کردند.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۳:۳۱    
دادگاهی در کویت، یک زن فیلیپینی را به اتهام ملحق شدن به داعش و نقشه کشیدن برای انجام حمله تروریستی در کویت به زندان محکوم کرد.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۳:۰۱    
هزاران زبان مختلف در سراسر جهان وجود دارد که یادگیری آن برای شناخت فرهنگ و تمدن های مختلف، امری ضروری و مهم است؛ اما بسیاری از این زبان ها بسیار دشوار هستند.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۴۶    
بر اثر وقوع توفان در فیلیپین، تاکنون دستکم شش نفر از شهروندان این کشور کشته و بیش از 380 هزار تن دیگر از خانه های خود گریختند.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۳۱    
رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور تهران بزرگ از توقیف وانت پیکانی با حدود 10 میلیون تومان جریمه رانندگی در بزرگراه امام علی خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۱۶    
جلسه علنی صبح و عصر امروز مجلس با وجود سنگینی لایحه برنامه ششم، با سرحال بودن و شوخی های یکی در میان رئیس با نمایندگان سپری شد.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۰۱    
مدیرعامل سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی با اشاره به اینکه شرکت های هندی و پاکستانی داروهای ایرانی را با برند تقلبی تولید می کنند، از فروش این محصولات تقلبی در افغانستان و شمال عراق خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۴۶    
رئیس سازمان نظام وظیفه عمومی از معافیت مشمولان دارای فرزند معلول ذهنی و ناتوان کننده بدون در نظر گرفتن غیبت خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۳۴    
وزیر کشور طی احکامی اعضای ستاد انتخابات کشور برای برگزاری انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره مجلس شورای اسلامی را منصوب کرد.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۱۶    
کمیته امنیت ملی روسیه از مرگ یک دیپلمات عراقی در این کشور خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۰:۳۲    
بانک مرکزی باز هم از گران تر شدن قیمت مسکن خبر داد و اعلام کرد که با توجه به شرایط موجود، زمان برای خرید خانه به ویژه از سوی زوجین مناسب است.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۰:۲۳    
به گزارش جام جم آنلاین ،جری لوئیس که از سوالات و عکاسی طولانی این مجله خسته شده از زیر سوالات مصاحبه گر فرار می کند.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۰:۱۷    
در مراسم شب شعر آوردگاه به همت بنیاد فرهنگی صبح قریب برگزار می شود از ده خانواده شهدای مدافع حرم تجلیل به عمل خواهد آمد.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۰:۰۲    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل ازایسنا ، تحقیقات اخیر نشان می دهد که کپسایسین، یک عنصر موجود در ادویه جاتی مانند فلفل قرمز تند و فلفل معمولی می تواند به مهار رشد سلول های سرطانی و مرگ تعداد زیادی از ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۹:۴۷    
با مروری کوتاه بر اخبار و روند تولید آثار موسیقایی در ایران بخصوص سمفونی ها و موسیقی فیلم، متوجه می شویم که روند ضبط این آثار در خارج از کشور بخصوص کشور اوکراین رشدی قابل توجه و تامل داشته است.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۹:۴۴    
نیلوفر رحمانی، اولین خلبان زن افغان که برای یک دوره آموزشی طولانی به آمریکا رفته بود، با ختم دوره آموزشی از آن کشور درخواست پناهندگی کرده است.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۹:۴۴    
سرطان را کم و بیش همه می شناسیم و می دانیم چه بیماری سختی است. از همین رو، وقتی می شنویم یا می بینیم یک بیمار از سرطان رها شده است، گویی قهرمان یک میدان سخت را می بینیم.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۹:۴۴    
رئیس جمهور سوریه در بازدید از کلیسای صیدنایا، همان کاپشنی را به تن داشت که دو سال پیش در بازدید از منطقه جوبر دمشق پوشیده بود.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۹:۴۴    
به گزارش جام جم آنلاین، رحمتی در مورد شایعاتی که در مورد ناراحتی اش از نیمکت نشینی به راه افتاده است ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۹:۲۶    
تصویربرداری سریال معمای شاه به کارگردانی محمدرضا ورزی که دی ماه سال 91 کلید خورده بود، بعد از گذشت 4 سال امروز به پایان رسید. در این سریال تاریخی بازیگران شناخته شده بسیاری به ایفای نقش پرداختند.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۹:۱۱    
وزیر خارجه عراق بار دیگر خواهان خروج نیروهای ترکیه از این کشور شد.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۸:۴۷    
243 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی بیانیه ای خطاب به حسن روحانی رئیس جمهور خواهان تأمین مالی طرح تحول سلامت شدند.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۸:۳۸    
سرپرست سازمان حج و زیارت مهمترین شروط ایران برای اعزام حجاج را تضمین امنیت زائران و تفاوت قائل نشدن بین زائران ایرانی و دیگر کشورها عنوان کرد.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۸:۰۵    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه شرایط اعزام حاجیان به مراسم حج همان شرایط اعلام شده از سوی مقام معظم رهبری است، گفت: برای اعزام زائران به عتبات عالیات از بخش خصوصی استفاده می کنیم.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۷:۵۰    
پناهیان، شهدای سازمان صدا و سیما بخصوص شهیدان مدافع حرم این رسانه را پلاک آبرو و افتخار این سازمان معرفی کرد.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۷:۵۰    
قفل بازار مصرف برای 4.5 میلیون تن محصول کشاورزی جنوب کرمان در حالی با تدبیر مسئولان شکست که به نظر می رسد بازار جدید در حال نمایان شدن در مقابل دیدگان کشاورزان جنوب کرمان است.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۷:۴۷    
مدیرعامل شهر جدید هشتگرد گفت که در این شهر 11هزار واحد مسکن مهر بدون متقاضی وجود دارد، در حالی که برای این واحدها 250 میلیون ریال تسهیلات در بانک مسکن در نظر گرفته شده است.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۷:۴۷    
نماینده مقام معظم رهبری در امور حج و زیارت گفت: در تلاشیم مقدمات حج و عمره را فراهم کنیم و امیدواریم عربستان شرایط ما را بپذیرد.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۷:۴۷    
تصاویر خبری روزهای اخیر در دنیا را مشاهده کنید.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۷:۴۷    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، در این فیلم که مربوط به روز گذشته است می بینید که یکی از مسئولان با کمربند اقدام به تنبیه بدنی چند دانش آموز می کند و سایر کادر آموزشی نیز از این ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۷:۴۷    
دو زورگیر غرب تهران پس از اینکه یک شهروند به صورت اتفاقی از صحنه سرقت های آنها فیلم گرفت از سوی پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شدند.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۷:۴۷    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: حداقل حقوق بازنشستگان کشوری برای سال آینده 10میلیون و 500 هزار ریال (یک میلیون و 50 هزار تومان) تعیین شده که اضافه بر بودجه مصوب است.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۷:۰۲    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از کلیک، این شرکت که کنترل کیفیت هوا نام دارد اخیرا اپلیکیشنی را روانه بازار کرده است که کمک می کند تا همیشه از وضعیت آلودگی هوا در مناطق مختلف تهران اطلاع پیدا کنید ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۶:۵۰    
سارقانی که از مراکز مذهبی متعلق به اقلیت های مذهبی مقیم تهران دستبرد می زدند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۶:۵۰    
وزارت دفاع روسیه از کشف چندین گور دسته جمعی در مناطق شرقی حلب سوریه خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۶:۳۸    
معاون وزیر نیرو با بیان اینکه ساخت نیروگاه و سدهای جدید با بودجه دولتی ممنوع شده است، گفت: بر اساس ضوابط جدید مراحل سرمایه گذاری اجرای طرح های آب، برق و فاضلاب توسط بخش خصوصی انجام می شود.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۶:۳۸    
منبع: باشگاه خبرنگاران
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۶:۳۸    
مدیر اداره صادرات بانک مرکزی درباره چشم انداز نرخ ارز در بازار، گفت:ثبات به بازار ارز باز می گردد و در ماه های آتی شاهد نرخ های پائین تر دلار خواهیم بود.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۶:۳۸    
عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان سعودی در ادامه دخالت ها در امور داخلی عراق و اهانت ها علیه نیروهای مسلح این کشور ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۶:۳۸    
سازمان هواشناسی کشور هشدار داد که امروز، فردا و پس فردا در برخی نقاط کشور سیل، آبگرفتگی معابر، باش برف و لغزندگی جاده ها پیش بینی می شود.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۶:۳۸    
به گزارش جام جم آنلاین ، صنعت نفت آبادان و گسترش فولاد تبریز در چارچوب دیداری از هفته پانزدهم لیگ برتر از ساعت 14 و 15 دقیقه به مصاف یکدیگر رفتند. ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۶:۳۵    
به گزارش جام جم آنلاین ، بدترین تیم فصل 2016 قاره سبز ازنگاه سایت گل معرفی شد. بر این اساس ستارگانی از بایرن مونیخ، بارسلونا، منچستر یونایتد، اینترمیلان در این قرار گرفته اند. ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۶:۳۵    
در حالی که این روزها اخباری متضاد از توقف ضبط سریال شهرزاد شنیده می شود، آتنه فقیه نصیری که در سری دوم این مجموعه به تیم بازیگران پیوسته است، از روند طبیعی تولید این مجموعه نمایشی خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۶:۳۵    
یک دستگاه خودروی پیکان در زمین متروکه بین دو ساختمان متوقف بود که بنا به دلایل نامشخص در کام آتش فرو رفت.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۶:۳۵    
سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه افزایش 100 تومانی ارز در یک روز به هیچ عنوان قابل تائید دولت نیست، گفت: رشد اقتصادی بدون نفت، 4.5درصد و با نفت 6.5درصد است که فردا جزئیات آن را اعلام می کنیم.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۶:۰۸    
مجموعه مستند شوک با موضوع شیشه، اعتیاد و عوارض ناشی از مصرف این ماده مخدر،فردا ، سه شنبه 7 دی ماه از ساعت 23:00 روانه آنتن شبکه سه سیما خواهد شد .
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۶:۰۵    
تهدید تروریستی موجب شد تا مقامات مسکو حدود 3 هزار نفر را از سه ایستگاه قطار این شهر تخلیه کنند.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۶:۰۲    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی کشورمان با اشاره به پیشرفتهای صورت گرفته در زمینه آب سنگین اظهار داشت، بر اساس گزارش بهترین و پیشرفته ترین آزمایشگاه ها می توان گفت که آب سنگین ایران به لحاظ کیفیت ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۶:۰۲    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از کلیک، دکتر احسان الله قربانیان مجری این طرح طی مصاحبه ای که با او انجام شده است اکسیژن را مهمترین ماده برای ادامه حیات جانداران دانست و گفت ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۶:۰۲    
شبکه های رادیویی با تولید و پخش برنامه های متنوع، ضمن بازخوانی حماسه ماندگار نهم دی ماه به تبیین تجلی وحدت مردم و میثاق امت با ولایت می پردازند.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۶:۰۲    
می گویند سرعت شان از قانون هم بیشتر است و ابزارهایی دارند که در اندک زمان می تواند، برگ های کاغذی چک و سفته و ... را به اسکناس و وجه رایج مملکت تبدیل کنند.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۵:۴۷    
به گزارش جام جم آنلاین ، پیر امریک اوبامیانگ مهاجم گابونی تیم دورتموند به عنوان مرد سال فوتبال آفریقا انتخاب و معرفی شد. ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۵:۲۹    
اختتامیه پنجمین دوسالانه مجسمه های شهری تهران عصر روز گذشته 5 دی ماه با حضور سیدمحمد جواد شوشتری مشاور و مدیرکل دفتر شهردار تهران، علی مرادخانی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۵:۲۹    
مدیرعامل صنایع شیر ایران از افزایش اندک قیمت لبنیات در روزهای اخیر خبر داد و گفت: توزیع شیر در مدارس به عنوان یکی از مهمترین موارد تغذیه مدتی است قطع شده است و نمی دانیم مسوولان خبر دارند یا خیر.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۵:۲۳    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت عالم جلیل القدر حجت الاسلام والمسلمین حاج سیدکاظم حسینی میانجی را تسلیت گفتند.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۵:۰۸    
به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از سایت رسمی باشگاه اکسین؛ پس از کسب نتایج ضعیف فیروز کریمی و با هدف لیگ برتری شدن اکسین با نظر مسئولان این باشگاه طی جلساتی که روزهای اخیر برگزار شد و با نظر اعضای ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۴:۵۹    
به گزارش جام جم آنلاین ، روز گذشته خداداد عزیزی اعلام کرد مهدی هاشمی نسب به عنوان دستیار جدید در سیاه جامگان منصوب شده و از این پس تمام مسائل فنی تیم با او است و خودش هم فقط ناظر به اعمال دوست صمیمی ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۴:۵۹    
رئیس قوه قضائیه گفت: پرونده فتنه 88 همچنان باز است و باید رسیدگی شود چراکه هنوز عده ای به خودشان نیامده اند.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۴:۲۸    
به گزارش جام جم آنلاین ، در حالی که چند ماه از حضور رضا افتخاری در باشگاه استقلال نمی گذرد، شمار اندکی از هواداران این تیم با حضور مقابل وزارت ورزش و جوانان بنر حمایتی از علی فتح الله زاده مدیرعامل ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۴:۲۸    
اگر بشار اسد در همان مذاکرات به غربی ها جواب مثبت داده بود، اصلاً چنین حادثه ای برای سوریه رخ نمی داد. بنابراین، ایران وارد معرکه شد.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۴:۲۸    
اتومبیل های فرمول یک، پیش از شروع هر فصل دستخوش تغییرات فنی و ظاهری زیادی می شوند.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۴:۱۹    
در جریان معاملات امروز(دوشنبه) بازار آزاد تهران، قیمت دلار با افزایش 52 تومانی به 4138 تومان رسید. این در حالی است که دولتی ها می گویند که این نرخ، روانی است.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۵۷    
خواستگار جوان وقتی فهمید، دختر مورد علاقه اش ازدواج کرده، تلگرام او را هک کرد و پیام های غیراخلاقی برای خانواده شوهرش فرستاد تا باعث جدایی نوعروس از شوهرش شود.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۵۷    
دیروز (یکشنبه 5 دی) سالروز زمین لرزه بم بود که براساس آمار رسمی بالغ بر 26 هزار کشته، 30 هزار مجروح و بیش از صدهزار نفر بی خانمان به جای گذاشت ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۵۷    
پسر جوان که متهم است، مامور پلیس را با شلیک گلوله در حاشیه اتوبان حکیم به شهادت رسانده، در جلسه دادگاه منکر اعترافات قبلی خود شد.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۵۷    
طرح انتقال آب از سرچشمه های کارون که از ارتفاعات چهارمحال و بختیاری جاری شده و راهی جلگه پهناور خوزستان می شود، به برخی استان های مرکزی ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۵۴    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، ، دکتر مرضیه لشکری به سمینار تازه های تشخیص و درمان تومورهای استخوان اشاره کرد و افزود: این سمینار 9 دی ماه 95 در هتل پارسیان اوین برگزار خواهد شد. ...