دوشنبه ۱۷ اردیبهشتساعت ۰۰:۰۵May 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 5 اسفند 1395 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 31 اردیبهشت 1395 جام جم 31 خرداد 1395 جام جم 31 تیر 1395 جام جم 31 مرداد 1395 جام جم 31 شهریور 1395 جام جم 30 مهر 1395 جام جم 30 آبان 1395 جام جم 30 آذر 1395 جام جم 30 دی 1395 جام جم 30 بهمن 1395 جام جم 1 اسفند 1395 جام جم 2 اسفند 1395 جام جم 3 اسفند 1395 جام جم 4 اسفند 1395 جام جم 5 اسفند 1395 جام جم 6 اسفند 1395 جام جم 7 اسفند 1395 جام جم 8 اسفند 1395 جام جم 9 اسفند 1395 جام جم 10 اسفند 1395 جام جم 11 اسفند 1395 جام جم 12 اسفند 1395 جام جم 13 اسفند 1395 جام جم 14 اسفند 1395 جام جم 15 اسفند 1395 جام جم 16 اسفند 1395 جام جم 17 اسفند 1395 جام جم 18 اسفند 1395 جام جم 19 اسفند 1395 جام جم 20 اسفند 1395 جام جم 21 اسفند 1395 جام جم 22 اسفند 1395 جام جم 23 اسفند 1395 جام جم 24 اسفند 1395 جام جم 25 اسفند 1395 جام جم 26 اسفند 1395 جام جم 27 اسفند 1395 جام جم 28 اسفند 1395 جام جم 29 اسفند 1395 جام جم 30 اسفند 1395 
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۷:۰۰    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، حوالی ساعت هشت صبح امروز از خودروی حامل پول های کهنه بانک پاسارگاد که به بانک مرکزی می رفت سرقت شد.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۶:۱۸    
به گزارش جام جم آنلاین ، برخی از مردان چیزهایی را از همسران خود پنهان می کنند. باورش سخت نیست! تا قبل از خواندن این متن، شاید به عنوان یک زن ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۵:۱۵    
ابوالقاسم طالبی کارگردان فیلم های سینمایی یتیم خانه ایران و قلاده های طلا به دلیل گرفتگی عروق در بیمارستان بستری شد.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۴:۴۸    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از العالم، گروهی از ببرهای سیبری در یک پارک وحش چین اقدام جالبی انجام دادند. این جانوران توانستند یک پهپاد را که در حال فیلم برداری از آن ها بود سرنگون کنند. ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۳:۲۱    
همزمان با انجام مانور امداد و نجات، بالگرد امدادرسانی برای اولین بار در حرم مطهر رضوی فرود آمد.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۳:۰۶    
برخی رسانه های اروپایی، تصاویر مربوط به کشف یک قطعه باستانی را منتشر کردند که شباهت زیادی به تلفن همراه دارد!
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۲:۱۸    
مسئولین شهر سینکیانگ چین در پی تشدید تدابیر امنیتی، برای معرفی کسانی که ظاهری شبیه داعشی ها و یا افراط گرایان داشته باشند جایزه گذاشتند.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۱:۵۴    
مأمور پلیس راه هرمزگان در حین انجام وظیفه در محور میناب – جاسک به شهادت رسید.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۰:۵۴    
معاون امور حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه گفت: از همه دلواپسان برجام در کنار موافقان برجام تشکر می کنم؛ زیرا نقاط ضعف را برجسته کردند.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۰۷:۳۰    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر معصوم علی معصومی، با اشاره به افزایش روزافزون مبتلایان بیماری های قلبی و عروقی ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۰۶:۳۰    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، مرتضی نیلی فوق تخصص گوارش و کبد با تاکید بر اینکه کبد یکی از مهمترین عضو بدن است ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۰۵:۰۰    
یکی از غول های فناوری و توسعه اقتصادی در آسیا کره جنوبی است. جالب آنکه نوآورترین دانشگاه آسیا نیز در همین کشور قرار دارد و یکی از مروج های فرهنگ کارآفرینی در این کشور به شمار می رود.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۰۴:۳۰    
در اواخر دهه چهل میلادی قرن پیش، گروهی از دانشمندان روس تصمیم گرفتند تا دست به یک آزمایش عجیب و نامتعارف بزنند.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۰۱:۴۸    
روش های شکنجه و اعدام در این زندان ها، به گونه ای است که سبب شد تا این مکان ها، جزء ترسناک ترین ها به شمار آیند.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۰۱:۳۳    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ؛ دارندگان سیستم عامل اندروید با طی کردن چند مرحله ساده بر اساس مدل گوشی خود می توانید از نگرانی قفل شدن گوشی و فراموش کردن رمز ورودتان رها ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۰۱:۲۱    
حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار جمعی از شاعران مذهبی خاطرنشان کردند: پیروی واقعی از ائمه معصومین در متابعت عملی از آن بزرگواران و استمرار مبارزه با کفر و نفاق است.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۰۰:۰۰    
بارش تگرگ هایی به اندازه توپ تنیس در ولز جنوبی موجب خرابی های بسیار و راهی شدن چند خانم به بیمارستان شد.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۳:۰۰    
طبق آخرین آمار منتشر شده حدود 95 درصد مردم هند معادل 1.2 میلیارد نفر تا کنون بارش برف را از نزدیک ندیده اند.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۱:۰۰    
رئیس سازمان انرژی اتمی: نباید اجازه دهیم ترامپیسم به سیاست داخلی ما رخنه کند زیرا دشمن به دنبال ایجاد شکاف در حاکمیت و زیر سؤال بردن تفکر انقلابی است.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۰:۳۰    
پزشکان توانسته اند برای نخستین بار در جهان اختلال ژنتیکی دست یک کودک را با پیوند زدن استخوان و مفصل از پای او درمان کنند.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۰:۰۶    
رئیس جمهور گفت: مردم خوزستان با مشکل ریزگردها آشنا هستند و تلاش ما این بوده که روزهای مشکل دار کاهش پیدا کند و آمار هم نشان می دهد در طول سال های گذشته روزهای پاک افزایش پیدا کرده است.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۰:۰۰    
به گزارش جام جم آنلاین از فدراسیون فوتبال، مهدی تاج پس از امضا تفاهم نامه میان فدراسیون فوتبال ایران و رومانی گفت: از رییس فدراسیون فوتبال رومانی که به ایران آمده است تشکر می کنم ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۹:۳۰    
رئیس سازمان امور مالیاتی کشور با اشاره به ردگیری فرارهای کلان مالیاتی با توجه به اطلاعات دریافتی از سوی مودیان مالیاتی گفت: تنها در چند ماه اخیر با بررسی 220 مورد از تراکنش های مشکوک ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۹:۰۰    
سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به حق الناس بودن آرای ملت گفت:حفظ آرای مردم، تکلیف قانونی و شرعی و ملی است.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۸:۰۰    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی با اشاره به اینکه ایران توافق هسته ای را اجرا می کند و آژانس نیز به نظارت و راستی آزمایی آن ادامه می دهد گفت: برجام مؤثر و کارساز بوده است.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۷:۴۵    
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران از شناسایی و کشف یکی دیگر از جان باختگان حادثه پلاسکو خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۷:۳۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی دریافت مشترک نسبت به ضرورت ادامه مقاومت در فلسطین را مهم ترین دستاورد کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین قلمداد کرد.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۷:۱۵    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به برخی شایعات در زمینه توقف برنامه های دفاعی و رزمایش ها پاسخ داد و گفت: هیچ رزمایش و برنامه دفاعی تا به امروز متوقف نشده است.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۶:۴۵    
معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی ضمن قدردانی از سخنان امام خامنه ای در کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین در تهران، گفت: گروه های مقاومت به لطف کمک های ایران، از امتحانات سربلند بیرون آمدند.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۶:۳۰    
به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، باشگاه پرسپولیس در پرداخت حق و حقوق بازیکنان خارجی پیشین خود اقدامی نکرد تا این نفرات تصمیم بگیرند از این باشگاه به فیفا شکایت کنند. ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۶:۲۱    
عضو هیات مؤسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: 10 کاندیدای اولیه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در دومین مجمع عمومی که اوایل سال آینده برگزار می شود، اعلام خواهند شد.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۶:۱۵    
ضوابط و شاخص های نامزدهای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلای برای انتخابات ریاست جمهوری اعلام و تصویب شد.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۵:۴۵    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، پس از ارائه درخواست باشگاه استقلال مبنی بر تجدید نظرخواهی ویژه در خصوص محرومیت سید مهدی رحمتی ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۵:۳۰    
مقامات ارشد دموکرات در کنگره و برخی دیگر از گروه ها که پیش از این تلاش می کردند دونالد ترامپ را عزل کنند در حال حاضر نیز تلاش خود در این راستا را ادامه داده و خواستار استیضاح ترامپ هستند.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۵:۱۵    
اسامی 21 کاندیداهای ریاست جمهوری مجمع ملی اول جبهه مردمی نیروهای انقلاب تعیین شد که این اسامی در همایش امروز به رای گذاشته می شوند.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۵:۱۲    
مذاکرات ژنو4 درباره سوریه با حضور نمایندگان دولت سوریه و معارضان آغاز شد.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۵:۰۰    
دبیر شورای نگهبان و رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری از صدا و سیما درخواست کرد ویژگی های رئیس جمهور مصرح در اصل 115 قانون اساسی را برای مردم تشریح کند.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۴:۳۹    
رئیس رسانه ملی با تجلیل از زحمات دست اندرکاران مجموعه معمای شاه ، گفت: امروز تصویر، سینما و تلویزیون نقش تأثیرگذاری در روایت تاریخ ایفا می کند و مجموعه معمای شاه الگوی خوبی برای تولید آثار فاخر است.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۴:۳۰    
سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: امروز 27 نفر نهایی توسط مجمع ملی جبهه مردمی برای انتخاب در مجمع ملی دوم به رای گذاشته خواهند شد.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۴:۳۰    
در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید یک میلیون و 198 هزار تومان شد، همچنین نرخ دلار هم به 3781 تومان رسید.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۴:۳۰    
سرعت غیرمجاز راننده و انحراف از مسیر، تصادف با درخت، واژگونی اتوبوس و مصدومیت مسافران اتوبوس بین شهری در جاده هراز را درپی داشت.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۴:۱۵    
رئیس کل بیمه مرکزی با تاکید بر اینکه تا زمانی که دیه گران نشود، بیمه شخص ثالث هم گران نخواهد شد، گفت: حتی به دنبال کاهش نرخ این بیمه هم هستیم.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۴:۱۵    
به گزارش جام جم آنلاین از العالم، ارتش فرانسه برای جلوگیری از حملات تروریستی به وسیله پهپادهای سرگردان، عقاب تربیت می کند. ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۴:۱۲    
نیروهای مشترک عراقی پس از به هلاکت رساندن ده ها عنصر تکفیری فرودگاه شهر موصل را به طور کامل آزاد کردند.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۳:۵۷    
مشکل فنی پیش آمده در خط یک مترو تهران باعث شده است تا مسافران تنها تا ایستگاه بهشتی جا به جا شوند که این به بار ترافیکی بیرون از ایستگاه مترو بهشتی اضافه کرده است.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۳:۵۴    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سخت افزار، گوشی HTC U Ultra جدید ترین و بهترین گوشی این سری HTC می باشد ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۳:۵۴    
رییس جمهور روز پنجشنبه از طرح بیابان زدایی و تثبیت خاک کانون های بحرانی تولید ریزگرد در استان خوزستان بازدید کرد.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۳:۵۱    
وزیر نیرو از نصب منبع گازوئیل در تصفیه خانه اهواز برای جلوگیری از قطع آب در مواقع اضطراری خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۳:۴۵    
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از مدارسی می گوید که مجاز به دریافت هزینه در هنگام ثبت نام نیستند.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۳:۳۹    
یک محموله بشردوستانه سازمان ملل برای مناطق محاصره شده سوریه توسط افراد مسلح ربوده شد.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۳:۳۶    
فرماندهی انتظامی شهرستان نهاوند از یک مورد حادثه اسیدپاشی در آرایشگاه زنانه خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۳:۳۳    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، این سگ با پارس کردن قصد کمک به صاحبش برای گرفتن کروکودیل را داشت که در یک لحظه طعمه این حیوان غول پیکر شد.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۳:۲۴    
به گزارش جام جم آنلاین از فدراسیون فوتبال، طی حکمی از سوی مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، یاسر نریمانی، امیر حسین مقدم و بهنام ابوالقاسم پور به عنوان اعضای کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال منصوب شدند. ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۳:۲۱    
خودرو به سرقت رفته بانک پاسارگاد پول ها را برای امحا حمل می کرده و رقم دقیق میزان سرقت شده همچنان مشخص نشده است.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۲:۵۷    
گمرک ایران شعاع مجاز برای تردد خودروها در مناطق آزاد اروند، انزلی، ارس، ماکو و چابهار را اعلام کرد.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۲:۲۷    
بانک مرکزی اعلام کرد: نرخ تورم در دوازده ماه منتهی به بهمن امسال نسبت به دوازده ماه منتهی به بهمن سال گذشته 8.7 درصد است.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۲:۰۶    
رییس جمهور امروز پنجشنبه از مراحل اجرایی طرح جمع آوری گازهای همراه نفت مخازن بنگستان آماک در استان خوزستان بازدید کرد.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۲:۰۰    
صبح امروز برج تجاری بیژن درخیابان میرداماد تهران دچار آتش سوزی شد که با امداد به موقع آتش نشانان آتش سریعا مهار شد .
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۲:۰۰    
به گزارش جام جم آنلاین ، پیشتر وحید امیری، محمد انصاری و مهدی ترابی این عنوان را در اختیار داشتند اما حالا سر و کله یک بازیکن دیگر پیدا شده تا گوی سبقت را از این سه بازیکن برباید. ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۱:۵۱    
ناسا در کنفرانس خبری خود از کشف 7 سیاره مشابه زمین خبر داد. سه مورد از این هفت سیاره شرایط بسیار مساعدی برای حیات دارند.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۱:۴۵    
به دنبال وقوع یک انفجار در شهر لاهور پاکستان 4 نفر کشته شدند.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۱:۴۵    
سرپرست سازمان حج و زیارت و سرپرست گروه اعزامی ایران به عربستان سعودی گفت: نخستین جلسه مذاکرات با وزیر حج و مسئولین حج عربستان امروز بعد از ظهر بر گزار می شود.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۱:۲۴    
رییس جمهور در بدو ورود به فرودگاه اهواز در جمع خبرنگاران ضمن ابراز خوشحالی از اینکه امروز میهمان مردم عزیز، مقاوم، دلاور و صبور استان خوزستان است ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۱:۱۸    
نیروهای پلیس فدرال عراق با آغاز مرحله دوم عملیات آزادسازی بخش غربی شهر موصل موفق شدند وارد فرودگاه این شهر شوند.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۱:۱۲    
در این خبر سنت های غلط ازدواج از نگاه مقام معظم رهبری را بخوانید.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۱:۰۹    
هر حادثه بزرگی که روی می دهد مستقیما نمی تواند وارد ادبیات بویژه ادبیات داستانی شود. البته شعر در این زمینه استثناست.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۱:۰۳    
در تقویم دفاع مقدس، اسفند ماه شاهد شهادت تعداد قابل توجهی از فرماندهان دفاع مقدس بود که وجودشان با تاریخ معاصر کشورمان گره خورده است و هرگاه نامشان مرور می شود ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۱:۰۳    
نمایش هایی که روی صحنه اند، روزهای پایانی اجرای خود را می گذرانند تا در پایان اسفندماه جای خود را یکسره به نمایش هایی جدید بدهند ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۱:۰۰    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، در برخی افراد کاهش قدرت شناختی چشمگیر است و در برخی موارد نادر به بروز بیماری آلزایمر منجر می شود ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۱:۰۰    
قرار بود 22 بهمن میزبان مجید مظفری باشیم و یکی از آن جشن تولدهای صمیمی روزنامه جام جم را برای او برگزار کنیم، اما این هنرمند که یک تاریخ تولد انقلابی دارد ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۱:۰۰    
به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از روزنامه هفت صبح ، این در حالی است که آنها از ابتدای فصل تاکنون بیش از 5 بار این کار را انجام داده اند. ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۰:۴۲    
برنامه تلویزیونی خندوانه شب گذشته با حضور پسر زنده یاد انوشیروان ارجمند به روی آنتن رفت.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۰:۳۰    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیجیاتو، تیمی از محققین دانشگاه مریلند، کامپیوتر کوانتومی ساخت خودشان را در مقابل دستاورد IBM قرار دادند و هر دو دستگاه ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۰:۳۰    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سخت افزار، محققان بر اساس تحقیقات انجام گرفته بر روی مک بوک ها، نرم افزاری مخرب متصل به APT28 روسیه کشف کردند ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۰:۱۸    
صبح امروز یک دستگاه خودروی حمل پول در بزرگراه حقانی توسط دو پراید به سرقت رفت.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۰:۰۹    
به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از تسنیم ، کونستانتین گاسا، سرمربی تیم التعاون عربستان در خلال تمرینات دیروز تیمش (چهارشنبه) ضمن ستایش عملکرد بازیکنان در اولین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۰:۰۴    
رییس جمهور صبح پنجشنبه به منظور بررسی آخرین وضعیت و پیگیری اقدامات انجام شده دولت برای رفع مشکلات مردم استان خوزستان، وارد اهواز شد.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۹:۵۵    
دانشمندان فضایی اروپا و سازمان ملی هوانوردی و فضایی آمریکا به طور رسمی خبر از کشف 7 سیاره با ابعاد زمین را که به دلیل وجود آب در سطح آن ها، حیات بر روی آن ها امکان پذیر است، دادند.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۹:۵۵    
این روزها خبرهای زیادی از رئیس جمهور تازه کار آمریکا یعنی دونالد ترامپ شنیده می شود. ترامپ که یک تاجر زبده است از نام خودش برای افزایش ارزش خودروهایی که در اختیار داشته استفاده می کند.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۹:۵۵    
تیم های خنثی سازی بمب در استان صعده یمن ده ها بمب خوشه ای عمل نکرده را خنثی کردند.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۹:۵۵    
به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، عصر دیروز (چهارشنبه) جلسه مشترک روسای فدراسیون ها با سلطانی فر و معاونین وی به منظور حضور موفق در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۹:۵۵    
به گزارش جام جم آنلاین ، یوونتوس در خانه پورتوی 10 نقره به برتری 2 بر صفر دست یافت و تا حدود زیادی خیال خودش بابت صعود راحت کرد. ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۹:۴۴    
رئیس فرهنگستان ادب فارسی، محبوب ترین کلمه فرهنگستان را برای مردم، با طنازی منتقدانه فاش کرد.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۹:۳۵    
نخستین نشست مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی صبح امروز در مجتمع فرهنگی شهر آفتاب واقع در جوار حرم مطهر امام خمینی (ره) آغاز شد.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۹:۳۲    
نیوشا ضیغمی بازیگر سینما و تلویزیون چندی پیش در اینستاگرام از بیماری پدرش گفته و از هوادارانش درخواست کرده بود که برای سلامتی او دعا کنند.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۹:۲۹    
یکی از مقامات ارشد سازمان امنیت و همکاری اروپا که وظیفه مقابله با افراط گرایی خشونت آمیز را بر عهده دارد با اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان گروه تروریستی مخالفت کرد.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۹:۲۹    
به گزارش جام جم آنلاین ، فریدون نوحی در پنجمین کنگره بین المللی مشترک قلب و عروق ایران با بیان اینکه سکته قلبی بیشتر در افراد بالای 50 تا 70 سال دیده می شود ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۹:۰۸    
کاخ سفید صدور فرمان جدیدی را که قرار است جایگزین فرمان پیشین ترامپ مبنی بر ممنوعیت مسافرتی اتباع هفت کشور مسلمان به آمریکا شود، به هفته آینده موکول کرد.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۹:۰۸    
به گزارش جام جم آنلاین ، در این میان شاید شما هم جزو کسانی باشید که بخواهید بیمار را با وسیله شخصی به بیمارستان برسانید و تماس با 115 (مرکز اورژانس) را اتلاف وقت بدانید ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۹:۰۸    
به گزارش جام جم آنلاین ، افسردگی نوعی اختلال در خلق است که منجر به احساس مداوم ناراحتی و از دست دادن علاقه می شود ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۸:۵۰    
سیتی بانک آمریکا در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد که با بازگشت مجدد توازن میان عرضه و تقاضا، انتظار می رود که بهای نفت تا پایان سال جاری میلادی به 70 دلار افزایش پیدا کند.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۸:۵۰    
شرکت سایپا، خودروسازی 51 ساله ایرانی که به عنوان یکی از مونتاژکاران معروف ایران مشغول به کار است؛ اگرچه فلسفه تشکیل این شرکت تولید محصولات سیتروئن بوده اما اکنون به خوبی با محصولات کره ای خصوصاً ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۸:۵۰    
به گزارش جام جم آنلاین ، جدول رده بندی گروه های 8 گانه تا پایان هفته اول به شرح زیر است: گروه A: الاهلی امارات 3 امتیاز التعاون عربستان 3 امتیاز استقلال ایران صفر ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۸:۵۰    
سید علی حجه الاشرافی، تولیدکننده نمونه گیاهان دارویی کشور است. او سال هاست در عرصه تولید داروهای گیاهی در سطح وسیع فعالیت می کند و 24 نوع گیاه را تاکنون تبدیل به دارو کرده و تحویل داروخانه ها و ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۸:۰۸    
به گزارش جام جم آنلاین ، کی روش تصمیم آخر را گرفت، ادامه مسیر جام جهانی بدون 8 ملی پوش پرسپولیس... تصمیم بدتر و تاریخی تر از این نمی شود. ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۸:۰۸    
پرونده قتل زن 40 ساله در یکی از محله های مشیریه تهران، پس از یک ماه با دستگیری مردی به عنوان مظنون وارد مرحله ای تازه شد.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۷:۵۹    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیجیاتو، همانطور که از نامش پیدا است، باج افزارها انواعی از بدافزارهایی هستند که با عملکردی مشابه با کرم ها ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۷:۵۶    
مردی که مدعی است به دلیل مشکلات روحی همسرش را کشته، برای مشخص شدن سلامت روانی اش برای سومین بار به کمیسیون پزشکی قانونی معرفی شد.
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۷:۵۰    
بازار وکالت گرفتار فاصله طبقاتی است، عده ای آنقدر در این بازارگیرشان می آید که نامشان را باید در فهرست مولتی میلیونرها نوشت و عده ای دستشان آنچنان کوتاه است که هرچند ماه یک بار هم پرونده ای گیرشان ...
جام جم   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۷:۴۴    
کاریکاتور جام جم
  • ۱