چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۴:۰۶May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 21 بهمن 1396 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 31 فروردین 1396 جام جم 31 اردیبهشت 1396 جام جم 31 خرداد 1396 جام جم 31 تیر 1396 جام جم 31 مرداد 1396 جام جم 31 شهریور 1396 جام جم 30 مهر 1396 جام جم 30 آبان 1396 جام جم 30 آذر 1396 جام جم 30 دی 1396 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 1 بهمن 1396 جام جم 2 بهمن 1396 جام جم 3 بهمن 1396 جام جم 4 بهمن 1396 جام جم 5 بهمن 1396 جام جم 6 بهمن 1396 جام جم 7 بهمن 1396 جام جم 8 بهمن 1396 جام جم 9 بهمن 1396 جام جم 10 بهمن 1396 جام جم 11 بهمن 1396 جام جم 12 بهمن 1396 جام جم 13 بهمن 1396 جام جم 14 بهمن 1396 جام جم 15 بهمن 1396 جام جم 16 بهمن 1396 جام جم 17 بهمن 1396 جام جم 18 بهمن 1396 جام جم 19 بهمن 1396 جام جم 20 بهمن 1396 جام جم 21 بهمن 1396 
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۲۲:۲۹    
ژیلا فیروزی، مدیرکل اسبق آموزش و پرورش استان اردبیل و مدیرکل سابق گزینش وزارت آموزش و پرورش که سال 93 به علت بیماری بازنشسته شد، پس از تحمل سال ها رنج بیماری، به دیدار حق نائل شد.
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۲۲:۰۸    
ویژه برنامه 22 بهمن با عنوان در مسیر آزادی یکشنبه 22 بهمن از ساعت 9:00 بامداد تا 12:45 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد ...
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۲۱:۲۹    
جین شارپ تئوریسین سیاسی آمریکا و ملقب به مرشد مبارزه های بدون خشونت در سن 90 سالگی درگذشت.
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۲۱:۰۸    
چگونه از حبس بخاطر مهریه رها شویم؟ کارشناسان وکیل آنلاین به این سوال، پاسخ داده اند.
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۲۰:۵۰    
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: آزمون ورودی دوره دکتری سال 97 روز جمعه 4 اسفند ماه 96 برگزار می شود و داوطلبان از اول اسفند ماه می توانند کارت آزمون خود را دریافت کنند.
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۲۰:۲۹    
پسر جوانی که اسلحه شکاری در دست داشت سراغ رقیبش رفت و او را که قهرمان ورزش های رزمی بود با شلیک گلوله کشت.
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۲۰:۰۸    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، آرای محرومیت برخی تخلفات صورت گرفته در رقابت های مختلف فوتبال ایران را صادر کرد. لیگ برتر فوتبال سپاهان 40 میلیون تومان جریمه شد ...
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۹:۵۰    
پهپاد مهاجر-6 مجهز به بمب هوشمند قائم بعنوان جدیدترین دستاورد دفاعی کشور، سلاحی مرگبار علیه گروهک های تروریستی در مرزهای کشور خواهد بود.
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۹:۲۹    
فیلم های پایانی سی و ششمین جشنواره فیلم فجر با نمایش دو فیلم در پردیس سینمایی ملت پایان می یابد.
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۸:۵۰    
معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه باید از زیرساخت خوب فرهنگی ایجاد شده در باغ کتاب تهران به نحو مطلوبی بهره برداری کنیم ...
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۸:۲۹    
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس با ارسال پیامی به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۸:۲۹    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه یکی از اقدامات کاهش نرخ سود از 8 به 6 درصد و دیگری کاهش دوره توقف از 6 به 5 ماه کاهش است، گفت: این کاهش نرخ، نه دستوری است و نه یارانه ای ...
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۸:۰۸    
خبرگزاری رویترز به نقل از مجلس قانون گذاری ونزوئلا که در اختیار مخالفان قرار دارد، ادعا کرد که نرخ تورم در این کشور در 12 ماه گذشته به 4068 درصد رسیده است.
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۷:۵۰    
محققان با کمک یک برنامه کامپیوتری دریافتند که ویژگی های مختلف تایپ از قبیل زمان بین دو حرکت لمس کلید واژه و یا مدت زمان فشار روی یک کلید واژه ...
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۷:۳۲    
رئیس جمهور پیام انقلاب اسلامی را نه توسعه طلبی، بلکه استقلال، عدم اجازه به دیگران برای دخالت در امور داخلی ایران و روابط منصفانه و عادلانه با جهان دانست و تاکید کرد: ایران آماده پذیرش سرمایه گذاری ...
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۷:۲۹    
به گزارش جام جم آنلاین از سیناپرس، بسیاری از ما تجربه وسوسه در برابر طعم ها و مواد غذایی مختلفی را داریم که می تواند به شکل خوردن یک برش کیک اضافه ...
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۷:۰۸    
انفجار هدفون گوشی اپل در گوش یک پسر جوان، مدیران شرکت پرطرفدارترین تولید گوشی تلفن همراه را به دردسر انداخت.
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۶:۵۰    
به گزارش جام جم آنلاین از میزان، گفتنی است، این دو تصویر را که مسی در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته بیش از 4 میلیون لایک شده است.
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۶:۲۹    
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از آتش سوزی گسترده در خانه ای که محل نگهداری از مواد محترقه بود، خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۶:۰۹    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، اگر به دنبال خورشت سنتی بسیار متفاوت و خوشمزه ای هستید، بز قورمه را امتحان کنید که به عقیده ی بسیاری طعمی فوق العاده دارد. ...
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۶:۰۶    
وزیر امور خارجه ایران در دیدار سخنگوی انصارالله یمن با اشاره به طرح چهار ماده ای جمهوری اسلامی برای حل بحران در این کشور ...
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۶:۰۶    
انفجار دمهیب مقابل ورودی پردیس دانشگاه رازی کرمانشاه باعث مجروح شدن نگهبان این مجموعه آموزشی شد.
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۵:۴۹    
فیلمبرداری فیلم کوتاه مدلاسیون با بازی علیرضا نیکبخت واحدی به پایان رسید.
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۵:۴۳    
دادستان تهران از شناسایی و دستگیری چند متهم مرتبط با یک پرونده جاسوسی خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۵:۳۱    
سازمان حج و زیارت در جهت ایجاد رفاه و سهولت علاقمندان تشرف به سفر زیارتی عتبات مقدسه در دفاتر خدمات زیارتی، اقدام به ایجاد سامانه پیش ثبت نام اینترنتی عتبات عالیات نموده است.
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۵:۱۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان تاکید کرد: حضور جمهوری اسلامی ایران در سوریه به درخواست دولت قانونی سوریه و در راستای مبارزه با تروریسم است.
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۵:۱۰    
مشاور عالی سازمان سنجش از تمدید فرصت انتخاب رشته در تکمیل ظرفیت کدرشته های دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در آزمون کارشناسی ارشد سال 96 تا 24 بهمن خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۵:۰۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه به داعاها و سخن پراکنی های مقامات رژیم صهیونیستی در خصوص تجاوز چندین باره جنگنده های آن رژیم به خاک سوریه و سرنگونی یک فروند از آنها، واکنش نشان داد.
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۴:۵۰    
به گزارش جام جم آنلاین از مهر، رقابت های المپیک زمستانی 2018 کره جنوبی به میزبانی پیونگ چانگ در حال برگزاری است. ...
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۴:۳۵    
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی لحظاتی پیش اعلام کرد که این رژیم به دنبال تشدید تنش با ایران و سوریه نیست.
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۴:۱۴    
به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، با وجود این که جیان لوئیجی بوفون به روزهای پایانی فوتبال خود نزدیک می شود، اما هم چنان بسیار آماده و سرحال است. ...
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۳:۵۹    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت الاسلام سید رضا تقوی را به عنوان نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی منصوب کردند.
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۳:۵۶    
در بازار امروز - شنبه - دلار آمریکا 4690 تومان عرضه می شود و سکه تمام طرح جدید یک میلیون و 525 هزار تومان قیمت دارد.
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۳:۵۰    
بازیگر معروف سینما و تلویزیون از شایعه درباره اعتیادش، اختلاف برادران قاسم خانی با مهران مدیری و تاثیر آن در همکاری او با این کارگردان، سریال ساختمان پزشکان و.. ...
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۳:۴۴    
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: ما از همین نقطه ای که هستیم می توانیم همه پایگاه های آمریکا را در منطقه ویران کرده و جهنمی برای صهیونیست ها درست کنیم.
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۳:۴۴    
رییس جمهور فیلیپین ضمن درخواست از دادگاه کیفری بین المللی به تحقیقات علیه وی در مورد نقض حقوق بشر گفت ترجیح می دهد که به جوخه آتش سپرده شود تا اینکه زندانی شود.
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۳:۲۷    
در سطح پایتخت قیمت هر کیلوگرم میوه در میوه فروشی ها بین 4 تا 8 هزار تومان است در حالی که قیمت ها در سازمان میادین تره بار به مراتب پایین تر از این رقم است و اکنون موز و انار به عنوان گران ترین میوه ...
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۳:۲۷    
وزیر امور خارجه ایران پیش از ظهر امروز (شنبه) در مراسم گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در دبیرستان علوی تهران حضور یافت.
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۳:۲۷    
مهر وطن عنوان ویژه برنامه ای از گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که حضور پرشکوه و گسترده مردمی را در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه پوشش تصویری می دهد.
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۳:۰۶    
به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، در برخی موارد نیز افرادی که به دفعات بیشتری دچار سردرد می شوند ترجیح می دهند به جای مصرف مداوم دارو های شیمیایی از جایگزین های طبیعی استفاده کنند. ...
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۳:۰۶    
تسویه سود سهام عدالت مربوط به بخش دیگری از مشمولان شامل 2.6 میلیون نفر به ارزش 120 میلیارد تومان به تدریج از امروز توسط سازمان خصوصی سازی انجام می شود.
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۳:۰۰    
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: قاچاقچیان مواد مخدر که پس از تعقیب و گریز عرصه را بر خود تنگ دیده بودند، خودرو پژو 405 حامل 500 کیلوگرم تریاک را در شهرستان نی ریز به آتش کشیدند.
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۲:۴۹    
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور ادعای ملاقات و شام محرمانه سه نفر از اعضای کنگره امریکا با رئیس جمهور کشورمان در سفر سال 2013 به نیویورک را بی اساس و کذب محض دانست.
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۲:۴۹    
رئیس پلیس راهور جزئیاتی از دسترسی به فرودگاه مهرآباد و برنامه ریزی اتوبوس های ترمینال غرب در روز یکشنبه را تشریح کرد.
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۲:۴۹    
رئیس حزب مردم پاکستان با اشاره به شکست های قدرت های جهانی در افغانستان گفت: آنها می خواهند پاکستان را عامل شکست خود معرفی کنند .
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۲:۴۳    
ثبت نام پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از 23 بهمن ماه آغاز می شود.
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۲:۴۰    
دانشگاه پیام نور مدارک مورد نیاز ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان هجدهمین دوره کارشناسی ارشد فراگیر این دانشگاه را اعلام کرد.
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۲:۳۷    
مرد جوان پس از قتل همسر 30 ساله اش در کارخانه متروکه خودکشی کرد.
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۲:۳۷    
رییس کل بانک مرکزی گفت:ایران مصمم است تا همکاری با سازمان های بین المللی از جمله FATF را ادامه دهد با این امید که از بیانیه عمومی FATF حذف شود.
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۲:۳۷    
منابع خبری از دعوت رهبر کره شمالی از رئیس جمهور کره جنوبی برای سفر به پیونگ یانگ خبر داده اند.
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۲:۳۴    
یک دستگاه اتوبوس صبح امروز (21 بهمن ماه) در محور شیراز-سروستان واژگون شد و آمار مصدومان تا این لحظه 22 نفر اعلام شده است.
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۲:۰۵    
جنگنده های رژیم صهیونیستی در اقدامی متجاوزانه به بمباران فرودگاه نظامی تیفور در خاک سوریه مبادرت ورزیدند.
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۲:۰۵    
به گزارش جام جم آنلاین از مهر، کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه شروع مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 10 ستاره ای که باید بازی های آنها دیده شود را معرفی کرده است. ...
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۱:۵۶    
هیوندای در نمایشگاه خودروی شیکاگو 2018 که از مدل پلاگین هیبریدی سوناتا 2018 رونمایی کرد.
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۱:۵۶    
استاندار تهران، در آستانه یوم الله 22 بهمن ماه امشب مهمان برنامه " تهران 20 " می شود.
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۱:۵۳    
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی پس از جلسه وزارت جنگ این رژیم در پی سقوط یک جنگنده اف 16 اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی به سران سیاسی گفته است در صورت صدور دستور ...
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۱:۳۰    
به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، تیم های ملی فوتبال الجزایر و ایران قرار است دیداری را در اتریش برابر هم انجام دهند. الجزایر همچنین قرار است بعد از ایران به مصاف تیم ملی پرتغال هم برود. ...
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۱:۳۰    
به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، بیماران مبتلا به MS معمولا دچار خستگی سرگیجه و عدم تعادل می شوند. ...
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۱:۳۰    
دیوید سورنسن، یکی از تنظیم کنندگان متن های سخنرانی دونالد ترامپ، به علت بالا گرفتن اتهام خشونت علیه همسر سابقش کاخ سفید را ترک کرده است ...
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۱:۱۲    
پخش مجموعه تلویزیونی رنج پنهان به تهیه کنندگی رضا جودی از فردا شب از شبکه یک سیما آغاز می شود.
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۱:۰۹    
مدیرکل پیش بینی سازمان هوا شناسی در رابطه با وضعیت جوی کشور در روز 22 بهمن گفت: فردا پدیده خاصی در کشور نخواهیم داشت و اغلب شهرهای کشورمان بدون پدیده بارش هستند.
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۱:۰۶    
گزارش جام جم آنلاین از فارس، فصل جدید لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا از دوشنبه این هفته آغاز شده و تیم تراکتورسازی تبریز در نخستین بازی خود به مصاف تیم الاهلی عربستان می رود. ...
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۱:۰۳    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران با بیان اینکه در حال حاضر کمبودی در بازار تخم مرغ وجود ندارد، گفت: مراکز آسیب دیده که مرغ های تخم گذار در آن معدوم شده بودند مکلف به جوجه ریزی گردیده و تولید آرام ...
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۱:۰۳    
نامزدهای سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، ساعت 20 امروز شنبه بیست و یکم بهمن ماه، پس از نمایش آخرین فیلم جشنواره در سینمای رسانه ها و 24 ساعت قبل از برگزاری مراسم اختتامیه با حضور تمامی اعضای هیات ...
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۱:۰۳    
جواد رضویان بازیگر سریال های طنز عکسی قدیمی از خودش در کنار مهران مدیری و سیامک انصاری را به اشتراک گذاشته است
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۱:۰۳    
علی اصغر شادروان بزرگ شده اهواز است، در جوانی عاشق سینما می شود و چند فیلم کوتاه می سازد و با پیروزی انقلاب، با ساخت فیلم تیرباران نشان می دهد که اصول سینما را بلد است.
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۰:۴۸    
شب گذشته مهران مدیری میزبان محسن و مصطفی کیایی بازیگر و کارگردان سینما شد.
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۰:۴۸    
سقوط یک جنگنده اف 16 رژیم صهیونیستی و ادعای تل آویو درخصوص ساقط کردن یک پهپاد ایرانی از تازه ترین تحولات امنیتی فلسطین اشغالی به شمار می رود.
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۰:۳۹    
رئیس پلیس راهور پایتخت محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی ویژه راهپیمایی 22 بهمن امسال را تشریح و توصیه هایی را نیز به راهپیمایان و غرفه داران ارائه کرد.
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۰:۲۷    
رئیس پلیس تهران گفت: تمامی تمهیدات برای برگزاری مراسم باشکوه راهپیمایی 22 بهمن درنظر گرفته شده است.
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۰۹:۴۲    
به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سومین روز از سی و هشتمین دوره رقابت های دوچرخه سواری جاده قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان و بیست و چهارمین دوره در بخش جوانان امروز شنبه 21 بهمن ماه با کسب یک مدال ...
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۰۹:۴۲    
فرصت انتخاب رشته در تکمیل ظرفیت کدرشته های دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در آزمون کارشناسی ارشد سال 96 ساعت 24 امشب 21 بهمن پایان می یابد.
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۰۹:۱۲    
به گزارش جام جم آنلاین ، با پیروزی انقلاب، در ابتدا این تصور مطرح شد که حاکمیت دینی با سینما سر سازگاری ندارد و سینما از حیات فرهنگی این سرزمین حذف خواهد شد ...
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۰۹:۱۲    
زن میانسال زمانی که نتوانست رضایت همسرش را برای سفر به آلمان جلب کند، به انتقام گیری عجیبی دست زد.او با الگوبرداری از یک فیلم سینمایی، شیشه خرید و با جاساز کردن آن در خانه اش ...
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۰۸:۴۵    
22 بهمن امسال از جهاتی با سال های قبل متفاوت بوده و این تفاوت هم به دلایل خارجی و داخلی، معنادار شده است.
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۰۸:۳۹    
صفحه نخست روزنامه های ایران امروز 21 بهمن 1396را اینجا ببینید.
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۰۷:۰۳    
استاد مهربان، هنرمند سرسخت و فرهیخته بدقلق، بهترین توصیف برای سعید نیک پور است که صریح تر از هر کسی درباره خودش حرف می زند و به اوج و فرودهای زندگی حرفه ای اش نگاهی واقع گرایانه دارد.
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۰۷:۰۳    
در آستانه سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی روسای قوا، مراجع تقلید، چهره های مختلف سیاسی و همچنین احزاب و تشکل ها ...
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۰۷:۰۰    
جشنواره شعر فجر این روزها در حال برگزاری است، رویدادی که حالا با رسیدن به دوازدهمین سال متوالی برگزاری همچنان منتقدان جدی دارد و کم نیستند اهالی ادبیات که باور دارند شعر فجر نتوانسته است خروجی مناسبی ...
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۰۶:۱۵    
دو تصویر متفاوت از خیابان عباس آباد ( شهید بهشتی) تهران را در دهه 1350 شمسی مشاهده می کنید.
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۰۵:۳۹    
ساخت آثار نمایشی بر اساس تاریخ و سال های سرنوشت ساز یک ملت، همیشه محل بحث بوده است؛ زیرا شیوه به تحریر درآوردن و به تصویر کشیدن هر نویسنده و کارگردان بسته به دیدگاه سیاسی او و همچنین منابع تاریخی است ...
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۰۵:۰۰    
حادثه تیراندازی روز جمعه در شهر آتلانتا واقع در ایالت جورجیای آمریکا، 2 کشته و 2 زخمی برجای گذاشت.
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۰۴:۳۰    
لابد شما هم بارها تصاویر منتشرشده از آن خیابان معروف در توکیو یا عکس های راسته معروف کتابفروشی های لندن را دیده اید ...
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۰۰:۴۵    
در گوشه و کنار کره زمین اقوام و نژادهای گوناگونی با سنن، رسوم، فرهنگ، شیوه زندگی و غیره، زندگی می کنند.
جام جم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۰۰:۰۶    
به گزارش جام جم آنلاین ، برخورد یک خودروی سواری با مانع کنار اتوبان موجب شد که کامیونی که ازعقب می آمد هم با آن تصادف کرده و واژگون شود.