شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۲۲:۴۸May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 14 مهر 1397 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 31 فروردین 1397 جام جم 31 اردیبهشت 1397 جام جم 31 خرداد 1397 جام جم 31 تیر 1397 جام جم 31 مرداد 1397 جام جم 31 شهریور 1397 جام جم 30 آبان 1397 جام جم 30 آذر 1397 جام جم 30 دی 1397 جام جم 30 بهمن 1397 جام جم 29 اسفند 1397 جام جم 1 مهر 1397 جام جم 2 مهر 1397 جام جم 3 مهر 1397 جام جم 4 مهر 1397 جام جم 5 مهر 1397 جام جم 6 مهر 1397 جام جم 7 مهر 1397 جام جم 8 مهر 1397 جام جم 9 مهر 1397 جام جم 10 مهر 1397 جام جم 11 مهر 1397 جام جم 12 مهر 1397 جام جم 13 مهر 1397 جام جم 14 مهر 1397 جام جم 15 مهر 1397 جام جم 16 مهر 1397 جام جم 17 مهر 1397 جام جم 18 مهر 1397 جام جم 19 مهر 1397 جام جم 20 مهر 1397 جام جم 21 مهر 1397 جام جم 22 مهر 1397 جام جم 23 مهر 1397 جام جم 24 مهر 1397 جام جم 25 مهر 1397 جام جم 26 مهر 1397 جام جم 27 مهر 1397 جام جم 28 مهر 1397 جام جم 29 مهر 1397 جام جم 30 مهر 1397 
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۹:۲۷    
رئیس یک بانک ایتالیایی که از حساب ثروتمندان پول برمی داشت و به نیازمندان کمک می کرد، توانست از زندانی شدن رهایی پیدا کند.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۸:۱۲    
محمد رضا گلزار و سینا سرلک
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۱:۱۹    
رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی از اهتمام سازمان صدا و سیما در پاسداشت زبان و ادب فارسی قدردانی کرد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۷:۱۱    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از کشف 27 انبار احتکار، امتناع از عرضه کالا و قاچاق در استان در طرح نظارتی مبارزه با احتکار خبر داد .
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۵۴    
حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای گفت: باید در تمام عرصه ها روحیه ای انقلابی داشت؛ حمله دشمن به ساختار اقتصادی جامعه را تبدیل به یک فرصت نمود و با بومی سازی اقتصاد و پایداری و توسعه آن و اولویت بندی ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۱۲    
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: 51 موکب توسط این سازمان در مرزهای ایران یعنی مهران، چزابه و شلمچه و در داخل عراق مستقر شده اند.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۲:۱۲    
فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به وسعت و گسترش فضای مجازی و افزایش تخلفات آن، گفت: لرستان در حوزه برخورد با تخلفات مجازی کشف 100 درصدی داشته ایم و با افرادی که به دنبال سوءاستفاده از فضا هستند به ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۵۷    
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: یک بیمار مرگ مغزی بستری در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس با اهدا عضو، به 3 بیمار در انتظار پیوند زندگی دوبار بخشید.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۳۰    
پایگاه خبری پلیس قزوین اعلام کرد: بر اساس اعلام کارشناس راه آهن، علت خروج قطار تهران زنجان از خط ، نقص فنی سوزن ریل بوده است.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۲۷    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم از کشف مقادیر زیادی کالاهای احتکار شده خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۰:۴۰    
دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت: 42 قبضه اسلحه وینچستر که به صورت حرفه ای در کپسول CNG و سپر ماشین جاسازی شده بود در محور کامیاران- کرمانشاه کشف و ضبط شد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۰:۳۰    
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در 6 ماه نخست امسال 69 فقره انواع جرائم اقتصادی به ارزش سه هزار و 430 میلیارد ریال در این استان کشف شد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۰:۱۶    
فرمانده انتظامی استان همدان از شناسایی و انهدام 114 باند فعال حوزه قاچاق کالا در سطح استان خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۹:۵۵    
مدیر کل محیط زیست البرز گفت: تعداد تلفات طاعون نشخوارکنندگان کوچک در استان به 17 راس کل و بز رسید.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۹:۲۴    
مدیر کل مدیریت بحران خراسان شمالی گفت : یک چوپان در بخش رباط شهرستان شیروان بر اثر سیل جان خود را از دست داد
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۹:۱۵    
معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان از خسارت 2 میلیارد و 800 میلیون تومانی ناشی از بارش ها در استان خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۹:۰۶    
فرماندار رامسر با اشاره به بارش بی سابقه باران همراه با سیلاب در غرب مازندران، گفت: این حادثه 5500 واحد مسکونی رامسر را تخریب کرد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۹:۰۵    
به گزارش جام جم آنلاین از ورزش سه، در دقیقه 39 بازی، آمیان صاحب یک ضربه آزاد در سمت چپ میانه زمین شد ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۹:۰۰    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: 39 محور روستایی در گیلان به علت بالا آمدن آب، آب شستگی راه و ریزش، مسدود شده و تردد در آن ها جریان ندارد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۸:۰۹    
با بارش شدید باران که از دیروز تا به امروز در استانهای شمالی شامل خراسان شمالی، گلستان، گیلان و مازندران اتفاق افتاده ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۱:۲۹    
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی در خصوص بررسی لایحه cft در جلسه فردا مجلس شورای اسلامی، گفت: ما به این مکانیسم ها خیلی امیدوار نیستیم که چه تحولی را بخواهد برای ما ایجاد کند.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۱:۰۸    
بانک مرکزی هند و وزارت مالی این کشور در حال بررسی امکان ایجاد سیستم های پرداخت با پایه روپیه و یا تهاتری، در معاملات خود با کشورهای تولیدکننده نفت خام مانند ایران، روسیه و ونزوئلا است.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۱:۰۴    
دبیر ستاد مرکزی اربعین با اعلام خبر آغاز رسمی صدور روادید اربعین گفت: روادید کسانی که ثبت نام کرده اند 24 ساعته آماده خواهد شد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۴۶    
مقام سابق وزارت خارجه آمریکا بار دیگر تأکید کرده دولت آمریکا می بایست به جای خروج از توافق هسته ای برجام از آن به عنوان اهرم فشار بر ایران در مسائل موشکی و فعالیت های منطقه ای استفاده می کرد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۲۸    
به گزارش جام جم آنلاین ، در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی عصر امروز شنبه تیم پارس جنوبی میزبان ماشین سازی بود که با شکست یک بر 2 برابر مهمان تبریزی خود از دور مسابقات کنار رفت. ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۲۲    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، دیدار معوقه هفته ششم رقابت های لیگ برتر بین تیم های استقلال تهران و نفت مسجدسلیمان از ساعت 18 ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۱۳    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در نامه ای به وزیر امورخارجه درخواست کرد که مشکل صدور ویزای زائرین اربعین حسینی(ع) در استان های مختلف کشور حل شود.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۹:۵۵    
فرمانده نیروی زمینی سپاه از برگزاری مرحله نهایی رزمایش محرم نیروی زمینی سپاه فردا (یکشنبه)در منطقه کامیاران و ارتفاعات شاهو خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۹:۲۲    
سرپرست ستاد مدیریت بحران استان قزوین از مصدومیت 5 نفر در حادثه خروج قطار قزوین-تهران از ریل خبر داد و گفت: مصدومان در محل حادثه درمان شدند.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۹:۱۹    
رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در نامه ای خطاب به رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره بررسی FATF از آن ها خواست کاری نکنند که به زیان مملکت و نظام حاکمیت جمهوری اسلامی و در تاریخ ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۹:۱۳    
به گزارش جام جم آنلاین، دیدار معوقه هفته ششم رقابت های لیگ برتر بین تیم های استقلال تهران و نفت مسجدسلیمان از ساعت 18 ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۸:۵۲    
نیروهای ارتش یمن و انصارالله یک فروند موشک زلزال-1 را به سمت محل تجمع شبه نظامیان در نجران واقع در جنوب عربستان شلیک کردند.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۸:۴۰    
فرمانده مرزبانی استان ایلام گفت: از پهباد برای پایش مرزها طی ایام اربعین در مهران استفاده می شود.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۸:۲۸    
سرپرست ستاد مدیریت بحران استان قزوین گفت: قطار قزوین تهران از ریل خارج شد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۸:۱۹    
گمرک ایران در واکنش به تداوم صادرات گوجه فرنگی از گمرکات کشور اعلام کرد: صادرات گوجه فرنگی گلخانه ای با مجوز جهاد کشاورزی ممنوع نیست و ادامه دارد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۷:۵۱    
کارشناس سیاست خارجی و جهان عرب با اشاره به سالروز ترور رئیس جمهور سابق مصر به دست انقلابیون این کشور ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۷:۴۸    
درمصر، روز چهاردهم مهرماه (ششم اکتبر) یادآور دو مناسبت است: مناسبت نخست سالروز عبور موفقیت آمیز ارتش این کشور از کانال سوئز ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۷:۴۲    
هزاران نفر از طرفداران استقلال در پایتخت اسکاتلند تظاهرات گسترده ای را برپا کردند.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۷:۲۳    
طرحی با عنوان قفل تحریم چگونه باز می شود؟ را مشاهده کنید.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۷:۲۰    
کبد و دو کلیه دختر نخبه که در اثر تصادف مرگ مغزی شده بود به سه بیمار زندگی بخشید. او که شیفته شهدا بود بعد از مرگش در کنار گلزار شهدای کرمان آرام گرفت .
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۷:۰۱    
اینفوگرافیکی با عنوان جلوه های اقتدار جمهوری اسلامی از دیدگاه رهبری را مشاهده کنید.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۶:۵۸    
رئیس مرکز ترافیک و کنترل راهور ناجا با اشاره به آب گرفتگی و وقوع سیلاب در استان های شمالی کشور، ممنوعیت ها و محدودیت های تردد به این استان ها را اعلام کرد و وضعیت جوی و ترافیکی را تشریح کرد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۶:۴۵    
منبع: جام جم آنلاین
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۶:۴۵    
به گزارش جام جم آنلاین ، با نظر وینفرد شفر، مهدی رحمتی، وریا غفوری، پژمان منتظری، روزبه چشمی، میلاد زکی پور، فرشید باقری، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی، اللهیار صیادمنش ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۶:۳۹    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از کاهش 1 تا 2 میلیون و 500 هزار تومانی قیمت خودرو های داخلی در بازار دارد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۶:۲۳    
اینفوگرافیکی با عنوان تحریم را شکست می دهیم را مشاهده کنید.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۶:۱۷    
جهاد هنوز ادامه دارد را در این اینفوگرافیک مشاهده کنید.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۶:۱۴    
قیمت سکه طرح امامی امروز در بازار تهران با کاهش 801هزار تومانی روبرو شد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۵:۵۹    
رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق زنی خبر داد که در پوشش مسافر و با طرح دوستی اقدام به سرقت از رانندگان می کرد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۵:۴۷    
منبع: جام جم آنلاین
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۵:۴۰    
کارشناس اعراب و اسرائیل با اشاره به بی اثر شدن اقدامات سازش گرانه برخی حکام عرب منطقه با رژیم صهیونیستی ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۵:۴۰    
رضا رویگری همچنان و بعد از گذشت سی و چند سال از حضورش در عرصه بازیگری باز هم به واسطه قطعه ایران ایران شناخته می شود که در روزهای منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی خواند ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۵:۴۰    
مشاور رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی بابیان اینکه سران مرتجع منطقه به زودی به سرنوشت شوم مستبدین منطقه نظیر آنچه در لیبی و مصر شاهد بودیم دچار خواهد شد ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۵:۱۹    
ما نیز به همین بهانه پای صحبت های ویدا ساعی، کارشناس ارشد روان شناسی بالینی و دکتر مهرنوش دارینی، روان شناس نشسته ایم تا از راهکارهای تشویق دانش آموز به انجام مستقل تکالیفش آگاه شویم. ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۴:۵۹    
رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری فردی که به شیوه بیهوشی اقدام به سرقت از پدرزن و باجناق خود کرده بود، خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۴:۵۹    
دادستان عمومی و انقلاب تهران از دستگیری متهم پرونده سکه ثامن خبر داد و اظهار کرد: طبق گزارش پلیس، بامداد امروز متهم پرونده سکه ثامن دستگیر و به دستگاه قضایی تحویل داده شد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۴:۵۷    
دکتر مایکل موسلی در مستند زندگی آلوده به انگل به بررسی جهان عجیب و غریب و شگفت انگیز انگل ها و بدن آن ها که مانند یک آزمایشگاه زنده برای آلوده کردن هدف خود است می پردازد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۴:۳۸    
اگرچه بسیاری از استان های کشور به علت سیاست های نادرست توسعه ای و رعایت نکردن قوانین محیط زیستی، امروز با انواع بحران های بی آبی ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۴:۱۶    
پلیس از دستگیری مدیرعامل متواری شرکت تجارت الکترونیکی ثامن معروف به سکه ثامن خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۴:۰۴    
در سال های اوج کشتی نوشهر کاظم تکتاز ریاست آن را بر عهده داشت.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۲:۵۷    
اثر رادیویی ارسالی از صدا و سیمای مرکز گیلان به رقابت سالانه ABU موفق شد عنوان برترین نمایش رادیویی در اتحادیه رادیو تلویزیون های آسیا و اقیانوسیه را از آن خود کند.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۳:۵۷    
به گزارش جام جم آنلاین ، حمید کمالی در گفتگو با مهر با اشاره به چالش هایی که تیم ارژن در این فصل با آن روبرو است ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۳:۵۷    
کانون صرافان بر دستورالعمل خرید و فروش ارز در صرافی ها اعلام کرد: ارز به صورت اسکناس تا سقف 5000 یورو و یا معادل آن به سایر ارزها توسط صرافی بر مبنای نرخ بازار و ثبت سامانه سنا بلامانع است.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۳:۲۶    
راه های مقابله با دشمن را در این اینفوگرافیک مشاهده کنید.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۳:۰۱    
دبیرکل مقاومت اسلامی نجباء عراق با نماینده مقام معظم رهبری در لبنان، دیدار و گفتگو کرد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۲:۵۸    
رئیس سازمان امداد و نجات از کشته شدن سه نفر بر اثر صاعقه و آبگرفتگی در استان مازندران خبر داد و گفت: تاکنون به 870 نفر در چهار استان کشور امدادرسانی شده است.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۲:۵۵    
به کار بردن الفاظ توهین آمیز از سوی رئیس رژیم خون آشام و پلید صهیونیستی نسبت به مردم ایران در دیدار با صدر اعظم آلمان برای ما تازگی ندارد ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۲:۴۶    
اهمیت جوانگرایی در دیدگاه رهبری را در این اینفوگرافیک مشاهده کنید.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۲:۴۰    
واژه خیانت، واژه پر استعمالی است و در زمینه های مختلف به کار برده می شود، اما یکی از سنگین ترین و پرخسارت ترین خیانت ها، خیانت در حق یک ملت است.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۲:۳۴    
سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد: اعلام خروج آمریکا از عهدنامه مودت 1955 تعجب چندانی نداشت، چون دولت ترامپ تا کنون از تعدادی از کنوانسیون ها و سازمان های بین المللی دیگر نیز خارج شده است.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۲:۳۴    
به گزارش جام جم آنلاین ، خبرآنلاین نوشت: هلیا سهیمی ؛ او یک طراح لباس ایرانی است که علاوه بر آن به حرفه عکاسی نیز در صدا و سیما مشغول بوده است و گاهی back vocal نیز می خواند که بنا به شغل هایش ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۲:۲۵    
رییس دانشگاه صدا و سیما از انتشار نخستین مجله علمی پژوهشی در حوزه رادیو و تلویزیون با بالاترین درجه اعتبار علمی و پژوهشی در این دانشگاه خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۲:۲۲    
به گزارش جام جم آنلاین از فارس، برانکو ایوانکوویچ در مصاحبه با سایت novilist کرواسی به تمجید از زلاتکو دالیچ ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۲:۲۲    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از مصدومیت دو نفر در حادثه انفجار در یک ساختمان مسکونی واقع در خیابان جیحون خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۲:۲۲    
دانشجویان مشمول برای صدور مجوز خروج از کشور در ایام اربعین به سامانه سقا؛ sagha-noor.ir مراجعه و ثبت نام نمایند.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۱:۳۳    
رئیس پلیس آگاهی ناجا از دستگیری سه عامل اصلی توزیع مشروبات الکلی تقلبی که در چند وقت گذشته باعث فوت چندین نفر از شهروندان شده بودند، خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۱:۳۳    
روند کاهش دما بین 10 تا 15 درجه طی امروز و فردا در نوار شمالی کشور پیش بینی می شود.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۱:۳۳    
به گزارش جام جم آنلاین ، حافظ فاخری در گفتگو با مهر در رابطه با بیماری کبد چرب و انواع آن، گفت: تجمع بیش از حد چربی ها در سلول های کبدی منجر به بروز کبد چرب می شود. ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۰:۵۰    
ولیعهد عربستان در گفتگوی خود با بلومبرگ در خصوص جنگ در یمن و تجاوز نظامی ائتلاف سعودی به این کشور صحبت کرد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۰:۵۰    
وزیر خارجه سابق آمریکا خروج ترامپ از برجام را اشتباهی عظیم توصیف کرد که خطر وقوع درگیری در خاورمیانه را بیش از پیش افزایش می دهد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۰:۱۴    
به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، بیشتر کارشناسان تغذیه از میان انواع ماست مصرف ماست یونانی را توصیه می کنند که از جمله فوائد آن می توان به موارد زیر اشاره کرد: ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۹:۳۷    
بر اساس سیاست های بانک مرکزی، صاحب سپرده کوتاه مدت ارزی می تواند به تناوب، به مانده حساب واریز یا از آن برداشت کند.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۹:۳۴    
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه امنیت خط قرمز نیروی انتظامی و نیروهای مسلح است، گفت: در این حوزه با کسی شوخی و معامله نداریم.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۹:۱۳    
به گزارش جام جم آنلاین ، با وجود اینکه رامین رضاییان نامش از لیست تیم ملی برای بازی مقابل بولیوی خط خورده است و جایی در این تیم ندارد ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۹:۰۷    
معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع سیل در سه استان گلستان، گیلان و مازندران، گفت: تیم های ارزیاب به مناطق آسیب دیده اعزام شدند و عملیات امدادی همچنان ادامه دارد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۹:۰۷    
به گزارش جام جم آنلاین ، اتهام تجاوز چیزی نیست که در برابر آن رسانه ها کوتاه بیایند. این بازیکن پرتغالی متهم به تعرض جنسی به یک زن آمریکایی در سال 2009 شده است هر چند که خود او بارها چنین اتهامی ...
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۸:۲۲    
مراسم صبحگاه نیروی انتظامی در دومین روز هفته ناجا با حضور سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی آغاز شد.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۷:۵۵    
مهم ترین عناوین صفحه اول برخی از روزنامه های امروز شنبه چهاردهم مهر 97 را مشاهده کنید.