چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۰۶:۰۸May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام نیوز 8 شهریور 1395 - jamnews.ir

جام نیوز 29 اسفند 1393 جام نیوز 29 اسفند 1394 جام نیوز 31 فروردین 1395 جام نیوز 31 اردیبهشت 1395 جام نیوز 31 خرداد 1395 جام نیوز 31 تیر 1395 جام نیوز 31 مرداد 1395 جام نیوز 30 مهر 1395 جام نیوز 30 آبان 1395 جام نیوز 30 آذر 1395 جام نیوز 30 دی 1395 جام نیوز 30 بهمن 1395 جام نیوز 1 اسفند 1395 جام نیوز 1 شهریور 1395 جام نیوز 2 شهریور 1395 جام نیوز 3 شهریور 1395 جام نیوز 4 شهریور 1395 جام نیوز 5 شهریور 1395 جام نیوز 6 شهریور 1395 جام نیوز 7 شهریور 1395 جام نیوز 8 شهریور 1395 جام نیوز 9 شهریور 1395 جام نیوز 10 شهریور 1395 جام نیوز 11 شهریور 1395 جام نیوز 12 شهریور 1395 جام نیوز 13 شهریور 1395 جام نیوز 14 شهریور 1395 جام نیوز 15 شهریور 1395 جام نیوز 16 شهریور 1395 جام نیوز 17 شهریور 1395 جام نیوز 18 شهریور 1395 جام نیوز 19 شهریور 1395 جام نیوز 20 شهریور 1395 جام نیوز 21 شهریور 1395 جام نیوز 22 شهریور 1395 جام نیوز 23 شهریور 1395 جام نیوز 24 شهریور 1395 جام نیوز 25 شهریور 1395 جام نیوز 26 شهریور 1395 جام نیوز 27 شهریور 1395 جام نیوز 28 شهریور 1395 جام نیوز 29 شهریور 1395 جام نیوز 30 شهریور 1395 جام نیوز 31 شهریور 1395 
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۳:۴۱    
شبکه سی ان ان مستندی از عملیات جستجوی مخفیگاه صدام حسین را پخش کرد. در این مستند، سازمان اطلاعات آمریکا برخی از زوایای محرمانه عملیات مذکور را فاش کرده است.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۳:۳۹    
اصلا مگر شعار چند مخالف چه ارزشی دارد که دولتِ ایشان را برآشفته؟! خود رئیس جمهور در دیدار مردمی شان مگر نفرموده بودند که "با شعار چیزی حل نمی شود"[؟!]
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۲:۵۴    
پژوهشها نشان می دهد که ویتامین ای در مقابل بسیاری از بیماریها به بدن کمک می کند و سلولها را از انواع مشخصی از آسیبها حفظ کرده، طول عمر آنها را افزایش می دهد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۲:۳۳    
بزرگ ترین زلزله تاریخ به بزرگی 9.6 ریشتر و به مدت 10 دقیقه در سال 1960 در شیلی رخ داد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۲:۳۰    
دادستان عمومی و انقلاب اردبیل از دستگیری اعضای باندی خبر داد که در زمینه مدلینگ فعال بوده و نسبت به انتشار تصاویر مبتذل در فضای مجازی اقدام می کردند.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۲:۲۴    
هفته گذشته برای دومین هفته پیاپی احتمال کاهش قیمت نفت از نگاه صندوق های سرمایه گذاری مشترک کاهش یافت.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۲:۰۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه امریکا پس از جان کری دست به تهدیدهای ترسناک زد و گفت کشورش می تواند تحریم هایی جدید و یکجانبه در رابطه با ارسال موشک ها از سوی تهران به یمن بر علیه ایران برقرار کند.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۱:۵۹    
محموله دومیلیاردی حشیش که زیر شن های ساحل پنهان شده بود کشف و ضبط شد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۱:۵۷    
توافق آتش بس میان دولت و شورشیان فارک در کلمبیا، از نیمه شب دیشب به اجرا گذاشته شد. این آتش بس، در صورت پایداری، به بیش از 5 دهه جنگ و خونریزی در کلمبیا پایان می دهد ...
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۱:۵۰    
به گزارش سرویس ورزشی" جام نیوز "، اعضای تیم ملی بانوان جوانان عصر امروز در ورزشگاه آزادی حضور داشتند و با کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی هم سلفی انداختند. ...
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۱:۴۴    
آمریکا با انتقاد از درگیری ها میان نیروهای نظامی ترکیه و شبه نظامیان مجهزشده توسط ترکیه با کردها و تعدادی دیگر از گروه های مسلح در شمال سوریه، این درگیری ها را غیرقابل قبول توصیف کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۱:۳۹    
محسن بنگر مدافع تیم تراکتورسازی تبریز به تهران سفر کرده تا فیزیوتراپی خود را در پایتخت پیگیری کند
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۱:۳۲    
به گفته مقام های نروژ، بیش از 300 گوزن در جنوب این کشور بر اثر اصابت صاعقه تلف شده اند.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۱:۲۸    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: عالیشاه روی قوزک و عضله پایش ضربه خورد که مشکلش حل می شود.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۱:۲۰    
برگزاری دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی با مشکل روبرو می شود اما هواداران تراکتورسازی همیشه نشان دادند همکاری لازم را با مسئولان دارند.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۱:۱۳    
حوثی ها طرح جان کری را رد کردند چون این طرح فرصت را به سعودی می دهد تا امنیت را به شهرهای جنوبی خود بازگرداند. همانطور که فرصت خوبی برای نیروهای منصور هادی است.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۱:۰۹    
تمرین عصر امروز (دوشنبه) تیم ملی تحت تأثیر حضور معاون اول رئیس جمهور قرار گرفت.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۱:۰۵    
وکیل امید کوکبی از آزادی مشروط موکلش خبر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۱:۰۲    
ترکیه با اعلام نگرانی نسبت به تسلط کردهای سوریه بر مناطق مرزی، تاکید کرده تا زمانی که نیروهای کرد به شرق رودخانه فرات نقل مکان نکنند، به حملات خود علیه آنها ادامه خواهد داد ...
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۱:۰۰    
علی پروین اسطوره پرسپولیس و سرمربی اسبق تیم ملی امروز برای حمایت از کی روش و شاگردانش به تمرین تیم ملی رفت.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۰:۴۹    
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان تأکید کرد که دلیلی برای عدم پیروزی تیم ملی ایران مقابل قطر وجود ندارد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۰:۴۴    
ایران اولین مرحله از بهره برداری از پروژه شبکه ملی اطلاعات خود را آغاز کرد. این پروژه ده سال پیش کلید خورد ...
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۰:۴۴    
این واقعه مشکوک زمینه را برای این نتیجه گیری فراهم می کند که عملیات مذکور با هماهنگی قبلی بین داعش و ترکیه انجام شده است.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۰:۴۲    
قرارگاه پدافند هوایی ارتش ایران "یک پهپاد رادارگریز آمریکایی" را در شرق ایران شناسایی کرده و در فاصله ی 20 مایلی مرز ایران به آن هشدار داده است.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۰:۳۹    
کاپیتان تیم ملی گفت: ما برای صعود به جام جهانی به این حمایت ها نیاز داریم.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۰:۳۰    
سرمربی پرسپولیس با فریادهای بلند خود به سرخپوشان تذکر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۰:۱۹    
به گزارش سرویس ورزشی" جام نیوز "، بعد از مصدومیت شدید روز گذشته امید عالیشاه در جریان بازی دوستانه پرسپولیس، این بار نوبت به کمال کامیابی نیا رسید تا در دقایق آخر تمرین امروز دچار مصدومیت شود. ...
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۰:۰۸    
تیم داوری بازی ایران و قطر معرفی شدند.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۰:۰۰    
ویتامین های B1، B9 و C ، کلسیم، منیزیم و روی غذای اصلی مغز هستند و کمبود این مواد عملکرد مغز را با مشکل مواجه می کند.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۰:۰۰    
به نظرم این دوره خیلی راحت می توانیم به جام جهانی صعود کنیم.تیم ما خیلی خوب است و صددرصد شانس صعود هستیم.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۹:۴۹    
از محمدرضا فروتن و مهدی پاکدل سینمایی تا وحید طالب لو و سرهنگ علیفرِ فوتبالی. از حداد عادل سیاسی تا بهنام صفویِ خواننده ...
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۹:۴۶    
بی بی سی: امروز تاسیسات هسته ای ایران، خطری را متوجه کشورهایی که قبلا آن را تهدید می دانستند نمی کند. اما ایران با استقرار سامانه موشکی اس 300 در فردو، دفاع از آنها را در اولویت خود قرار داده است ...
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۹:۴۶    
گزارشگر ارشد امور خارجی از وال استریت ژورنال و نویسنده کتاب "نبردهای ایران": قضاوت نهایی در این باره پیچیده است ولی رهبر جمهوری اسلامی ایران به بسیاری از چیزهایی که می خواست رسید.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۹:۳۹    
حمید درخشان، سرمربی سابق پرسپولیس، در مورد بازگشت رضاییان و ابعاد مختلف آن و همچنین بازی حساس با قطر صحبت کرده و به سؤالات ما پاسخ می دهد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۹:۳۵    
علی افشاری، تحلیلگر بی بی سی: اصولگرایان و اصلاح طلبان برخورد یکسانی با قضیه آیت الله منتظری داشتند. هرگاه مسائل بنیادین جمهوری اسلامی ازجمله آیت الله خمینی و ولایت فقیه مطرح می شود ...
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۹:۳۲    
کوروش تشت زر از قدیمی های خوشنام استقلال است.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۹:۲۸    
استقلال دیروز در یک دیدار تدارکاتی به مصاف تیم راه آهن یزدان رفت تا سومین بازی تدارکاتی خود را پس از یک شکست و یک تساوی برابر تیم های دسته دومی پاس همدان و شهرداری فومن ...
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۹:۲۷    
یک منبع محلی در استان نینوای عراق، از جستجوی خانه به خانۀ داعشی ها برای یافتن سه زن خارجی که به طور ناگهانی در موصل "ناپدید" شده اند، خبر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۹:۲۵    
مرتضی فنونی زاده ملی پوش اسبق پرسپولیس می گوید تیم ملی برنده بازی با قطر خواهد بود اگر چه نباید حریف را دست کم گرفت.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۹:۲۵    
رهبر ایران با تأکیدات مکرر بر "اقتصاد مقاومتی" می کوشد تا در سریع ترین زمان ممکن آسیب پذیری اقتصاد کشور از مجازات های بین المللی برطرف شود.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۹:۱۹    
معاون اول رئیس جمهور در حاشیه بازدید از تمرین تیم ملی فوتبال ضمن حمایت از این تیم، گفت: کارلوس کی روش در طول این سالها در ایران زحمات زیادی کشیده و دولت هم قدردان زحمات این مربی است.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۹:۱۸    
ملازاده مدیر یکی از شبکه های وهابی برای معرفی محمد انصاری یکی از همکاران قدیمی خود، گوشه ای از سابقه سیاه او را به نمایش می کشد و با عناوینی مانند: دزد، بی سواد، مزدور و... آبروی او را می برد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۸:۴۶    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: صعود به جام جهانی مثل کوه نوردی و فتح قله اورست است و مطمئنا چند روز آرامی خواهیم داشت اما طوفان هایی است که امیدوارم دست در دست هم آنها را پشت سر بگذاریم.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۸:۳۷    
هرایر مکویان در ایران نیست، او در تمرینات تیم ملی ارمنستان حضوری فعال دارد و تلاش می کند تا برای جدال مقابل چک و دانمارک آماده شود.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۸:۳۰    
آیا بهتر نبود هاشمی رفسنجانی در مورد انتشار نوار صوتی آیت الله منتظری اظهارنظر نمی کرد؟ چرا ایشان بعد از 18 روز سکوتشان را در این مورد شکستند؟
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۸:۳۰    
تصاویری که از حرم مطهر حضرت سکینه(س) در شهر داریا پس از آزادسازی این شهر منتشر شده است، از ویرانی این حرم مطهر به دست تروریست ها حکایت دارد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۸:۲۳    
ایران "جاسوسی" که در مذاکرات هسته ای باقدرت های جهانی حضورداشته را دستگیر کرده، اما به گفته سخنگوی قوه قضاییه هنوز وی به طور رسمی متهم نشده است.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۸:۱۶    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امیدوارم در دوره بعدی دولت روحانی ، قدم های بسیار بلندی برداریم و ایران را به جایگاهی که استحقاق آن را دارد، برسانیم.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۸:۱۱    
در سوابق وی اجرای برنامه های "من وتوپلاس" ، "جواب" ، "تیم 33" و تولید مستندهای 88 با همکاری مسیح علی نژاد، "خنیاگری در پستو" و گفتگو با بنی صدر به چشم می خورد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۸:۰۹    
خانواده امام موسی صدر از هانیبال قذافی پسر معمر قذافی دیکتاتور معدوم لیبی، به اتهام دست داشتن در ربایش امام موسی صدر شکایت کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۸:۰۲    
حسن یوسفی اشکوری: انتظار داشتم سیدحسن خمینی و هاشمی رفسنجانی موضع معقولی در قبال فایل صوتی آیت الله منتظری بگیرند؛ این مسئله ناامیدکننده است.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۵۹    
در این مقاله به شما می گوییم که چطور می توانید با این ماده جای زخم هایتان را از بین ببرید.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۵۷    
هافبک دفاعی تیم استقلال که در بازی دوستانه روز گذشته این تیم برابر راه آهن به دلیل مصدومیت زمین را ترک کرد، گفته شرایط آبی ها تغییر خواهد کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۵۱    
مسئول پیشین کمیته نقل وانتقالات باشگاه استقلال در آستانه بازگشت به این باشگاه قرار دارد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۴۸    
افراط گرایی توسط عربستان سعودی یکی از عوامل دخیل در وقوع حوادث تروریستی محسوب می شود.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۴۴    
سرویس گوناگون جام نیوز : تک تک ستاره های عمرت بلند و والا باقی عمرت 1000 به بالا تولدت مبارک رفیق به زبانی که توان گفت تو را می گویم به زمانی که توان رفت تو را می جویم ...
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۴۲    
سومین دوره مسابقات فوتبال دانشجویان آسیا از 11 الی 17 شهریور جاری در کشور کره جنوبی برگزار خواهد شد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۳۹    
در یکی از جلسات اخیر برنامه ریزی و سیاست گذاری اصلاح طلبان به اجرای پروژه های تخریبی علیه قالیباف تأکید شده است.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۳۵    
برای حضور معاون اول رئیس جمهور نیروهای امنیتی زیادی در ورزشگاه آزادی حضور دارند.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۳۴    
زمزمه بازداشت یکی از اعضای وابسته به تیم مذاکره کننده هسته ای به اتهام جاسوسی برای خیلی ها تعجب آور بود؛ اما این اولین مورد از نفوذ برخی چهره های مرتبط با غرب در تیم مذاکره کننده ایران نیست.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۲۷    
چند روز گذشته کتابی در آمریکا چاپ شد با عنوان "ایران وارز" یا "نبردهای ایران" نوشته جی سالومون، گزارشگر ارشد امور خارجی از وال استریت جورنال ...
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۱۸    
مربی تیم ملی فوتبال ایران می گوید به احترام نام بزرگ ایران تا پس از دو بازی پیش رو سکوت در پیش گرفته است.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۱۶    
محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان امروز دوشنبه برای شروع عملیات احداث سالن ورزشی 5 هزارنفری به جویبار پایتخت کشتی ایران سفر کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۰۷    
نوبخت: تاکنون 13 نفر از مدیران عزل شده اند و دولت با اینکه مدیران خود را سرمایه اجتماعی می داند، اما در این باره هیچ تفاوتی برای هیچ فردی قائل نیست.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۰۴    
پیکر 66 شهید دوران دفاع مقدس صبح دوشنبه هشتم شهریور با حضور مردم و مسوولان از طریق مرز آبی بندر بصره و اروندرود وارد میهن اسلامی شد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۶:۵۸    
به نظر می رسد خبر مصدومیت جدی امید عالیشاه فقط و فقط یک شایعه بوده است.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۶:۴۱    
مهلت پرداخت پول به مربی اسبق و پرتغالی پرسپولیس به پایان رسیده و قرمزها به مرحله خطرناکی رسیده اند.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۶:۳۷    
مسئول گروه جهادی - تبلیغی بشیر از اعزام مبلغان این گروه به استان گیلان به منظور اجرای طرح تبلیغی خبرداد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۶:۲۹    
لیست نهایی تیم ملی فوتبال قطر برای دیدار با ایران مشخص شد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۶:۲۰    
ساختمان مسجد گاردن سیتی در استرالیا که تاکنون 2 مرتبه توسط اسلام ستیزان به آتش کشیده شده، بازسازی و توسعه می یابد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۶:۱۸    
پزشک تیم فوتبال تراکتورسازی عنوان کرد تمام مصدوم های این تیم به دیدار مقابل پرسپولیس می رسند.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۶:۱۱    
مرجع عالیقدر شیعیان با ابراز تأسف از تخریب هایی که صورت می گیرد، صبر آیت الله هاشمی رفسنجانی را ستودند و درباره برنامه های علمی خود گفتند: واقعیت این است که بعد از تفسیر المیزان علامه طباطبایی ...
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۶:۰۵    
سازمان لیگ به یک شرط با برگزاری مسابقه تراکتورسازی و پرسپولیس در ورزشگاه اختصاصی تراکتور موافقت می کند.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۵:۴۲    
به نظر می رسد شهرام محمودی اولین والیبالیستی است که تصمیم خداحافظی خود از تیم ملی را عملی می کند.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۵:۲۹    
سرپرست سازمان لیگ فوتبال گفت: برای اضافه شد نام رضاییان در فهرست پرسپولیس هم اگر این باشگاه جالی خالی در فهرستش داشته باشد می تواند این کار را انجام دهد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۵:۱۱    
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس نقل قولی که از قول وی درباره ناراحتی بازیکنان پرسپولیس به دلیل بازگشت رضاییان مطرح شده را تکذیب کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۵:۱۰    
مصدومیت دو خرید تازه استقلالی ها جدی نیست.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۴:۵۵    
لازم است نماینده محترم و دیگر مسؤولان شهرستان که دارای تریبون می باشند این موضوع را به اطلاع مسؤولان رده بالاتر برسانند.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۴:۵۲    
شیخ عبدالمهدی الکربلایی ، متولی شرعی حرم حسینی از مسن ترین و خردسال ترین حافظ کل قرآن در عراق تجلیل کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۳:۰۸    
رستوران گران قیمت و لوکس فرانسوی که از پذیرش مشتریان مسلمان امتناع کرده بود، منجر به عذرخواهی صاحب رستوران شد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۲:۲۶    
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء ارتش گفت: رادار نذیر عملیاتی شد و از این پس هیچ پرنده رادارگریزی نمی تواند بدون اجازه وارد آسمان ایران اسلامی شود.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۲:۲۳    
دولت مصر با وجود گذشت حدود یک سال از فاجعه منا تاکنون موضع مشخصی در قبال این حادثه اتخاذ نکرده و اکنون نیز بدون اشاره به سهل انگاری سعودی ها تنها به اتخاد تدابیری ویژه از سوی وزارت بهداشت این کشور ...
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۲:۰۸    
زمان برای سیطره الحشد الشعبی بر حکومت عراق فرا رسیده است تا چهره های بارز الحشد الشعبی قدرت در عراق را بدست بگیرند.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۲:۰۶    
قائم مقام باشگاه سپاهان گفت: پادوانی با ما قرارداد دارد و هیچ خدشه ای هم به آن وارد نیست، پس چطور به جای تمرین سپاهان به تمرین استقلال می رود؟
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۲:۰۲    
ترامپ اعلام کرد یک سیستم ردیابی ارائه خواهد داد که طی آن مهاجرانی که پس از انقضای ویزایشان در کشور می مانند به سرعت اخراج شوند.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۱:۵۰    
این تصاویر تنها چند ساعت پس از آن منتشر شد که رهبر عالی ایران در جمع فرماندهان نیروی هوایی ایران از جمله ژنرال اسماعیلی سخنرانی کرد و تاکید کرد که گسترش توان نظامی ایران تنها برای دفاع از کشور بوده ...
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۱:۳۳    
برتری هیلاری کلینتون بر نامزد حزب جمهوری خواه دونالد ترامپ در یک هفته اخیر در اکصر نظرسنجی های نصف شده است.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۱:۲۲    
صدای آمریکا: کارشناسان می گویند در پی توافق جامع اتمی با ایران و لغو برخی از تحریم ها فرصت های همکاری های بین المللی کشورهای اروپایی با ایران در عرصه محیط زیست فراهم شده است.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۱:۲۲    
گسترش ائتلاف روسی-ایرانی در منطقه اثر منفی بر روابط مسکو با کشورهای شورای همکاری خلیج [فارس] بجا خواهد گذاشت.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۱:۱۶    
ترامپ در ادامه سخنرانی خود در پنسیلوانیا حتی مدعی شد که وی تنها در صورتی بازنده صحنه انتخابات به حزب دموکرات می شود که در انتخابات تقلب شود.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۰:۴۹    
احمد جمال سخنگوی وزارت امور خارجه عراق در بیانیه کوتاه خود تصریح کرد: وزارت امور خارجه عراق از همتای سعودی خود خواست تا سفیرش در عراق را تغییر بدهد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۰:۴۷    
سرمربی پرسپولیس تمایلی به بازگشت تیمش به مجموعه ورزشی درفشی فر ندارد.