جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۱:۰۴May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه جوان آنلاین 10 آذر 1394 - javanonline.ir

روزنامه جوان آنلاین 29 اسفند 1393 روزنامه جوان آنلاین 31 فروردین 1394 روزنامه جوان آنلاین 30 اردیبهشت 1394 روزنامه جوان آنلاین 31 خرداد 1394 روزنامه جوان آنلاین 31 تیر 1394 روزنامه جوان آنلاین 31 مرداد 1394 روزنامه جوان آنلاین 31 شهریور 1394 روزنامه جوان آنلاین 30 مهر 1394 روزنامه جوان آنلاین 30 آبان 1394 روزنامه جوان آنلاین 30 دی 1394 روزنامه جوان آنلاین 30 بهمن 1394 روزنامه جوان آنلاین 28 اسفند 1394 روزنامه جوان آنلاین 1 آذر 1394 روزنامه جوان آنلاین 2 آذر 1394 روزنامه جوان آنلاین 3 آذر 1394 روزنامه جوان آنلاین 4 آذر 1394 روزنامه جوان آنلاین 5 آذر 1394 روزنامه جوان آنلاین 6 آذر 1394 روزنامه جوان آنلاین 7 آذر 1394 روزنامه جوان آنلاین 8 آذر 1394 روزنامه جوان آنلاین 9 آذر 1394 روزنامه جوان آنلاین 10 آذر 1394 روزنامه جوان آنلاین 11 آذر 1394 روزنامه جوان آنلاین 12 آذر 1394 روزنامه جوان آنلاین 13 آذر 1394 روزنامه جوان آنلاین 14 آذر 1394 روزنامه جوان آنلاین 15 آذر 1394 روزنامه جوان آنلاین 16 آذر 1394 روزنامه جوان آنلاین 17 آذر 1394 روزنامه جوان آنلاین 18 آذر 1394 روزنامه جوان آنلاین 19 آذر 1394 روزنامه جوان آنلاین 20 آذر 1394 روزنامه جوان آنلاین 21 آذر 1394 روزنامه جوان آنلاین 22 آذر 1394 روزنامه جوان آنلاین 23 آذر 1394 روزنامه جوان آنلاین 24 آذر 1394 روزنامه جوان آنلاین 25 آذر 1394 روزنامه جوان آنلاین 26 آذر 1394 روزنامه جوان آنلاین 27 آذر 1394 روزنامه جوان آنلاین 28 آذر 1394 روزنامه جوان آنلاین 29 آذر 1394 روزنامه جوان آنلاین 30 آذر 1394 
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۰ - ۲۲:۵۱    
حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار آقای ویکتور اوربان نخست وزیر مجارستان، با اشاره به زمینه های متعدد ارتباط و همکاری بین دو کشور، منطق جمهوری اسلامی ایران را همکاری با ملت ها خواندند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۰ - ۱۲:۵۲    
معاون اجرایی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از خدمات رسانی ویژه ناوگان اتوبوسرانی تبریز در روز اربعین حسینی به گلزار شهدای وادی رحمت تبریز خبر داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۰ - ۱۲:۴۹    
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: از تونی خواستیم شرایط ماندن خود را به صورت مکتوب به ما اعلام کند تا در هیئت مدیره بررسی شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۰ - ۱۲:۴۹    
مدیر بحران شهرداری تبریز اعلام کرد که این مدیریت و تمامی سازمان ها و نهادهای مسوول در شهرداری تبریز آماده هستند تا در صورت بروز پدیده ال نینیو، با بحران حاصل از این پدیده مقابله کنند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۰ - ۱۲:۴۹    
نماینده شهرداران کشور بر لزوم ارایه راهکارهای عملی حرکت شهرداری ها به سمت درآمدهای پایدار و مستمر تاکید کرد و گفت: نگرش اقتصادی شهرداری ها باید با رهایی از تراکم فروشی و عبور از درآمدهای ساخت و ساز ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۰ - ۱۲:۴۹    
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش شهرداری در ارتقا جایگاه اقتصادی تبریز گفت: کهن شهر تبریز از دیرباز پتانسیلهای بزرگی در زمینه های اقتصادی ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۰ - ۱۲:۴۶    
به دنبال تیم گسترش فولاد، تراکتورسازی هم ملوان را در انزلی شکست داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۰ - ۱۲:۴۶    
آیت الله محسن مجتهدشبستری؛ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز از سیدحسن شکوری رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس در آی.سی.یو بیمارستان امام رضا(ع) عیادت کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۰ - ۱۲:۴۳    
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۰ - ۱۲:۱۲    
آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری بیان کرد: ساخت اماکن مقدس در عتبات عالیات از کارهای بزرگ در دنیا و آخرت است لذا اجر بزرگی هم برای متولیان امر دارد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۰ - ۱۲:۰۳    
مداحی حاج میثم مطیعی که در پیاده روی نجف تا کربلا (عمود 285)، هیئت شباب الامام الخمینی (ره) مورخ 94/09/07 اجرا شده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۰ - ۱۱:۲۱    
مشاور مقام معظم رهبری همکاری ایران، سوریه و روسیه در مبارزه علیه تروریسم را یک همکاری کاملاً قانونی و شرافتمندانه و رو به افزایش خواند و افزود ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۰ - ۱۱:۱۸    
با احتساب جمعیت ساکن شهر تهران که حدود 8 میلیون و 500 هزار نفر است، به طور متوسط سرانه مصرف آب هر تهرانی در هفته پایانی آبان ماه، 298 لیتر در شبانه روز بوده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۰ - ۱۱:۱۵    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج اولین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور و سازمان آموزش فنی و حرفه ای در سال 94 در روز چهارشنبه (18 آذر ماه) خبر داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۰ - ۱۱:۱۵    
گروه تروریستی "داعش" مدیرعامل شرکت تولید شکر در "موصل" را به خاطر خودداری از راه اندازی کارخانه در مخالفت با این گروه اعدام کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۰ - ۱۱:۱۲    
مشخصات هوادار فقید پرسپولیس مشخص شد و پیکر او امروز به خانواده اش تحویل داده می شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۰ - ۱۱:۱۲    
راشاتودی اعلام کرد: بعد از سقوط جنگنده روسی توسط ترکیه، با تحریم ها علیه این کشور، ماه عسل لیر تمام شد و این ارز که بدترین عملکرد سال گذشته را داشت، وضعیت وخیم تری را تجربه خواهد کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۰ - ۱۱:۱۲    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی می گوید نابود کردن داعش در راستای تقویت قدرت ایران بی معنا است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۰ - ۱۱:۱۲    
فائزه هاشمی رفسنجانی می گوید که اگر پدرش(آیت الله هاشمی رفسنجانی) تجدید فراش کند عکس العملش خطرناک خواهد بود!
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۰ - ۱۱:۱۲    
یک تحلیلگر معروف آمریکایی در گفت وگویی اظهار داشت: توافق هسته ای اهداف بلند مدت آمریکا و اسرائیل را در قبال ایران تغییر نخواهد داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۰ - ۱۱:۰۹    
رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: خواب آلودگی راننده اتوبوس خواب پنج مسافر مسیر تهران به اردبیل را در محور زنجان به قزوین ابدی کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۰ - ۱۱:۰۹    
نماز عبادی - سیاسی جمعه این هفته تهران به امامت آیت الله امامی کاشانی ساعت 10:25 با قرائت آیاتی از کلام الله مجید در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۰ - ۱۱:۰۹    
در محله خزانه تهران، روبروی ترمینال جنوب، خیابانی هست به نام پرستویی. در این خیابان پشت دخل یک خواروبار فروشی، پیرمردی سالخورده نشسته که پدر پرویز و بهروز است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۰ - ۱۱:۰۶    
در سری فیلم های عطسه به کارگردانی مهران مدیدری که برای نمایش خانگی تولید می شود، یک سگ کوروش نامیده میشود که این موضوع در فضای مجازی جنجال می آفریند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۰ - ۱۱:۰۶    
سخنگوی ستاد اربعین از دستور وزیر کشور برای سختگیری در بازگشت زائران بدون ویزا و پاسپورت خبر داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۰ - ۱۱:۰۰    
ارتش سوریه در ادامه عملیات های موفق خود علیه تروریست ها موفق به کشف یک تونل در حرستا در حومه دمشق شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۰ - ۱۰:۵۷    
رئیس پلیس فتای کردستان گفت: با پیشگیری ها و تشریح جرائم و خطرات فضای مجازی به کاربران توانسته ایم در 8 ماه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 21 درصد جرائم سایبری را کاهش دهیم.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۰ - ۱۰:۵۷    
فرمانده انتظامی استان بوشهراز دستگیری 10 نفر در رابطه با قاچاق سوخت به ارزش 42 میلیارد ریال خبر داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۰ - ۱۰:۵۴    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: سالانه 138 صیاد در قالب تعاونی ، کار برداشت 200 تن ماهی را در طرح توسعه باغات سراب قامیش سنندج انجام می دهند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۰ - ۱۰:۵۴    
همچنین بنابراعلام هواشناسی استان، دمای هوا که چند روزی است گرم شده از جمعه تا دوشنبه به سبب نفوذ توده هوای پرفشار، به طور محسوسی کاهش می یابد ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۰ - ۱۰:۴۸    
گروه های تروریستی - تکفیری در حومه جنوبی حلب در برابر نیروهای ارتش سوریه متحمل شکست سنگینی شدند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۰ - ۱۰:۳۳    
انتشار فیلمی از لحظه بمباران یکی از مقرهای گروه تروریستی النصره توسط هواپیماهای روسی و انفجار شدید آن، بخشی از خسارت های گسترده به این گروه تروریستی را به نمایش گذاشت.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۰ - ۱۰:۱۹    
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درگذشت یکی از هواداران فوتبال در ورزشگاه تختی را تسلیت گفت.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۰ - ۱۰:۱۹    
ابراهیم پورفرج در گفت وگو با دنیای اقتصاد با اشاره به تحریم سفر گردشگران روس به ترکیه از سوی دولت این کشور به دلیل ساقط شدن یک جنگنده روس توسط ترکیه گفت: به دنبال این اتفاق ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۰ - ۱۰:۱۹    
قدس آنلاین: کلینی با سند خود از حسین بن خالد نقل می کند که گفت: از امام رضا (ع) پرسیدند: آیا می دانی نقش نگین انگشتر حضرت آدم (ع)، چه بوده است؟ عرض کردم: نه ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۰ - ۱۰:۱۹    
کوتاه شدن طول روز و کاهش تابش نور خورشید و به دنبال آن کاهش ملاتونین در ایجاد این نوع افسردگی نقش دارد و زمینه بروز افسردگی فصلی را ایجاد می کند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۰ - ۱۰:۱۹    
منابع خبری از دست دادن محمود عباس و بنیامین نتانیاهو در حاشیه نشست تغییرات آب و هوایی در پاریس خبر دادند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۰ - ۱۰:۱۹    
گفت وگوی تلفنی اخیر دبیر کل حزب الله لبنان با پدر یکی از شهدای انتفاضه فلسطین، عصبانیت صهیونیست ها را برانگیخت.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۰ - ۱۰:۱۹    
دولت سوریه توافق کرده است که افراد مسلح از ناحیه الوعر در استان حمص واقع در مرکز سوریه زیر نظر سازمان ملل خارج شوند که به این ترتیب این استان به صورت کامل از وجود افراد مسلح پاکسازی خواهد شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۰ - ۱۰:۱۶    
اسامی فیلم های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن شبکه های سیما در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه - 11، 12 و 13 آذر ماه - اعلام شد؛ بدین ترتیب 50 فیلم برای این ایام انتخاب شده اند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۰ - ۱۰:۱۶    
در شب رونمایی از فیلم شکست سنگین پرسپولیس در بوشهر و گفتگوی جالب با دروازه بان پیشین تیم ملی فوتبال استرالیا، اشکان دژآگه به عنوان بهترین هافبک چپ فوتبال ایران بعد از انقلاب انتخاب شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۰ - ۰۹:۵۸    
دروازه بان پیشین تیم ملی فوتبال استرالیا با اشاره به ناکامی این تیم در صعود به جام جهانی 1998 فرانسه پس از تساوی مقابل ایران، گفت: غیر ممکن بود بتوانم ضربه خداداد عزیزی را بگیرم.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۰ - ۰۹:۵۵    
سه دستاورد بهینه سازی شده نیروی دریایی ارتش صبح امروز عملیاتی و به ناوگان جنوب نداجا الحاق شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۰ - ۰۹:۵۲    
رئیس جمهور روسیه گفت: ترکیه برای حفظ و تداوم قاچاق نفت، هواپیمای جنگی روسیه را سرنگون کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۰ - ۰۹:۵۰    
رئیس مجلس با بیان اینکه وضع اقتصادی کشور خوب نیست، گفت که تحریم ها بی تاثیر نبوده اما همه مشکلات به آن برنمی گردد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۰ - ۰۹:۴۷    
فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به حضور ناوگروه های ارتش در آب های آزاد گفت: نگرش حضرت آقا این است که باید در اقیانوس اطلس نیز حضور داشته باشیم.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۰ - ۰۹:۴۷    
عملیات جذب و انتقال معتادان متجاهر زن در شهر تهران به مرکز شفق به دستور استاندار و موافقت دادستان تهران توسط نیروی انتظامی در یکی از محلات پایتخت آغاز شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۰ - ۰۹:۴۷    
تنها ساعاتی پس از توافق اتحادیه اروپا و ترکیه بر سر موضوع پناهجویان آنکارا 1300 پناهجو را دستگیر کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۰ - ۰۹:۴۵    
شیعه با یاد عاشورا و نهضت بزرگ حضرت اباعبدالله الحسین (ع) زندگی می کند؛ گویی سرنوشت شیعیان با سرنوشت عاشورا گره خورده است و حیات پیروان امیرالمومنین علی (ع) با نهضت عاشورا پیوندی جاودانه دارد و ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۰ - ۰۹:۴۵    
اشیاء متضادّه که بعضی را خیر و بعضی را شر می نامند و وجود هر دو ضرور است و هر دو برای نظام کل، خیر است و در کار است و آن جاهلان نمی دانند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۰ - ۰۹:۴۵    
اختصاص تسهیلات برای ازدواج و اشتغال خرد هرچند می تواند مفید باشد، اما در قالب سیاست تحریک تقاضا نمی گنجد و آثار جداگانه ای دارد ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۰ - ۰۹:۴۵    
پزشکان معتقدند افرادی که بیشتر از سبزیجات سفید مصرف می کنند، احتمال ابتلا به سرطان معده در آنان یک سوم کاهش می یابد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۰ - ۰۹:۴۵    
نماینده سازمان حج و زیارت در عراق از دستگیری تعدادی از زائران ایرانی که بدون ویزا وارد خاک عراق شده بودند، خبر داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۰ - ۰۹:۴۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان می گوید متاسفانه برخی مقام های کشورهای عربی همسایه، برای توجیه سیاست های اشتباه و ویرانگر خود؛ راهی جز متهم ساختن جمهوری اسلامی ایران نمی شناسند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۰ - ۰۹:۲۸    
از هفته هفدهم لیگ دسته یک فوتبال کشور عصر دوشنبه ایرانجوان بوشهر برابر خیبر خرم آباد متحمل یک شکست سنگین شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۰ - ۰۹:۲۸    
برزگرزاده:صنایع دریایی نقش محوری در حوزه اشتغال ، گردشگری ، شیلات و حمل و نقل دارد
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۰ - ۰۹:۲۶    
شهرستان کرج شهیدی دیگر را تقدیم حرم اهل بیت(ع) کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۰ - ۰۹:۲۶    
استاندار البرز ضمن اشاره بر ضرورت راه اندازی سامانه معرفی خیران مدرسه ساز، بر ضرورت رفع موانع ادامه تحصیل دانش آموزان تأکید کرد.