دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۰۸:۲۱May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه جوان آنلاین 29 مهر 1396 - javanonline.ir

روزنامه جوان آنلاین 29 اسفند 1393 روزنامه جوان آنلاین 28 اسفند 1394 روزنامه جوان آنلاین 30 اسفند 1395 روزنامه جوان آنلاین 31 فروردین 1396 روزنامه جوان آنلاین 31 اردیبهشت 1396 روزنامه جوان آنلاین 31 خرداد 1396 روزنامه جوان آنلاین 8 تیر 1396 روزنامه جوان آنلاین 31 شهریور 1396 روزنامه جوان آنلاین 30 آبان 1396 روزنامه جوان آنلاین 30 آذر 1396 روزنامه جوان آنلاین 30 دی 1396 روزنامه جوان آنلاین 30 بهمن 1396 روزنامه جوان آنلاین 29 اسفند 1396 روزنامه جوان آنلاین 1 مهر 1396 روزنامه جوان آنلاین 2 مهر 1396 روزنامه جوان آنلاین 3 مهر 1396 روزنامه جوان آنلاین 4 مهر 1396 روزنامه جوان آنلاین 5 مهر 1396 روزنامه جوان آنلاین 6 مهر 1396 روزنامه جوان آنلاین 7 مهر 1396 روزنامه جوان آنلاین 8 مهر 1396 روزنامه جوان آنلاین 9 مهر 1396 روزنامه جوان آنلاین 10 مهر 1396 روزنامه جوان آنلاین 11 مهر 1396 روزنامه جوان آنلاین 12 مهر 1396 روزنامه جوان آنلاین 13 مهر 1396 روزنامه جوان آنلاین 14 مهر 1396 روزنامه جوان آنلاین 15 مهر 1396 روزنامه جوان آنلاین 16 مهر 1396 روزنامه جوان آنلاین 17 مهر 1396 روزنامه جوان آنلاین 18 مهر 1396 روزنامه جوان آنلاین 19 مهر 1396 روزنامه جوان آنلاین 20 مهر 1396 روزنامه جوان آنلاین 21 مهر 1396 روزنامه جوان آنلاین 22 مهر 1396 روزنامه جوان آنلاین 23 مهر 1396 روزنامه جوان آنلاین 24 مهر 1396 روزنامه جوان آنلاین 25 مهر 1396 روزنامه جوان آنلاین 26 مهر 1396 روزنامه جوان آنلاین 27 مهر 1396 روزنامه جوان آنلاین 28 مهر 1396 روزنامه جوان آنلاین 29 مهر 1396 روزنامه جوان آنلاین 30 مهر 1396 
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۱۵:۰۰    
دستگاه های خودکار شارژ بیشتر در ایستگاه های بی.آر.تی و مکان های پرتردد نصب شده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۰۹:۴۲    
دیده بان حقوق بشر سوریه وابسته به معارضین می گوید ارتش سوریه شهر دیرالزور را کاملا از دست داعش آزاد کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۲۲:۰۹    
از این پس می توانید از پیامک های مزاحم شخصی، با ارسال یک پیامک به مخابرات، شکایت کنید.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۲۱:۵۴    
همزمان با سی و هفتمین سالگرد شهادت نوجوان قهرمان جبهه حق در برابر باطل و نماد ایثار، شهامت و مقاومت شهید محمدحسین فهمیده مراسم بزرگداشت 35هزار شهید دانش آموزی و مدافعان حرم به ویژه شهید محسن حججی ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۹:۳۵    
هدف امریکا استحاله انقلاب اسلامی است و اروپایی ها نیز نقش تکمیل کننده سیاست های امریکا را بازی می کنند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۳:۵۰    
سندیکای لوله و پروفیل با تعاملات با وارد کنندگان ورق فولادی خارجی به کشورسودهای باد آوردهایی را به جیب میزدنند که در این اقدام فولاد مبارکه با تولید ورق های زیر 3میلیمتر ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۴:۱۳    
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل گفت: گمرکات استان باید در راستای ارتقای سطح صادرات از اردبیل تلاش کرده و در این زمینه قصور و کوتاهی نکند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۴:۰۹    
مدیر ملی طرح حفاظت از تالاب های کشور از توقف لایروبی خارج از برنامه تالاب هامون خبر داد و گفت: از رفتارهای فراقانونی و سلیقه ای در احیای تالاب ها جلوگیری می شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۳:۵۴    
نخستین کاروان محموله کمک های مردم شهرری توسط موکب حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام به کربلای معلی اعزام شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۳:۵۴    
دبیر ستاد مردمی اربعین سیستان و بلوچستان پیش بینی کرد بیش از 30 هزار زائر پاکستانی برای اعزام به کربلا وارد سیستان و بلوچستان شوند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۳:۲۹    
مدیرکل گمرک اصفهان از تسریع و تسهیل صادرات از گمرک کاشان در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی و دولت الکترونیک خبر داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۰:۵۵    
سرپرست شهرداری تبریز گفت: انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی، یک دستاورد قطعی است و مطرح شدن شهر دیگر برای این عنوان، صحت ندارد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۹:۵۵    
گلنگ احداث 3 واحد آموزشی در شهرستان اسلامشهر که توسط خیرین تامین مالی می شود به زمین زده شد .
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۳:۵۱    
میدانی در روستای دیزج شاهرود، میزبان نخستین طرح مدافعان حرم کشور همراه با تندیسی از شهید محسن حججی به دست سازنده نازکترین خشت سفالی جهان می شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۳:۴۶    
مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: در صورت تعامل و همکاری مراجع ذی صلاح این شرکت آمادگی گازرسانی به مجتمع مشاغل مزاحم محدوده خین عرب واقع در حاشیه شهر مشهد را دارد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۳:۴۱    
معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: عملیات تست و بازرسی لوازم اندازه گیری 55 هزار و 150 اشتراک برق استان سمنان در شش ماهه اول سال 96 به اجرا درآمده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۳:۴۱    
هیئت مدیره شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان مدیرعامل جدید این شرکت را منصوب کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۳:۴۱    
شورای اسلامی کار پلی اکریل در نامه ای خطاب به رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی خواهان رسیدگی به اوضاع این کارخانه نساجی و مشکلات آن شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۳:۳۱    
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: در چند سال اخیر و با تشکیل مدیریت واحد پیشگیری از تخلفات شهری روند صعودی حاشیه نشینی در اردبیل متوقف شده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۳:۳۱    
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از احداث دروازه اصلی میدان تاریخی عالی قاپوی اردبیل با تعهد میراث فرهنگی در سال آینده خبر داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۳:۳۱    
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در سال تحصیلی گذشته دانش آموزان استان اردبیل در مسابقات مختلف کشوری 76 مدال رنگارنگ به دست آوردند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۲:۰۶    
برخی ساده اندیشان و رسانه های زنجیره ای همسو با غربگدایان که در سال 94 در تقابل با انتقادات به حق منتقدین علم اغراق را برافراشته و...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۱:۵۱    
ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی اولتیماتوم رهبری را به صنایع مونتاژکار جدی بگیرد...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۸:۲۱    
نشست خبری نخستین رزم واره مدافعان حرم، به همت رادیو ایران روز یکشنبه 30 مهر در سالن جلسات معاونت صدای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۶:۲۶    
ریجستری، ثبت مشخصات گوشی های تلفن همراه است که یکی از اهداف اجرای آن مبارزه با قاچاق این کالا است، اما با اجرای این طرح قیمت تلفن های همراه بالا رفته و بازار خرید و فروش خلوت شده است .
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۵:۲۶    
رئیس دانشگاه دامغان گفت: این دانشگاه دولتی در حال حاضر در بخش تامین خوابگاه برای دانشجویان به ویژه برای پسران دچار کمبود است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۵:۲۱    
مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی مساجد استان سمنان با بیان اینکه اظهارات زشت و وقیحانه ترامپ امری دور از ذهن نبود، گفت: دشمنی همیشگی آمریکا علیه ایران بدیهی است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۵:۲۱    
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با اعلام اینکه احداث یک هزار مدرسه دوم بنیاد برکت در مرحله انعقاد قرارداد است، گفت: در صورت معرفی فضای مناسب در سمنان برای احداث هنرستان ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۵:۰۶    
رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، با اشاره به کاهش نسبی دمای هوا و آغاز فصل سرد سال بر رعایت نکات ایمنی در استفاده از وسایل گازسوز تاکید کرد و گفت ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۵:۰۶    
ازتعداد کل بیماران مبتلا به ویروس ایدز شناسایی شده در استان از ابتدا تاکنون و به صورت تجمعی 782 نفر بوده است که شامل 138 زن و 644 مرد است که البته تعدادی مهاجرت کرده یا فوت شده اند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۵:۰۶    
مشکل به تعویق افتادن کارانه در تمام بیمارستان ها ی کشور وجود دارد وبیمارستان امام خمینی فلاورجان اولین بیمارستانی نیست که با مشکل و عدم پرداخت کارانه به مدت یکسال مواجه شده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۵:۰۶    
دانشگاهیان در مدیریت شهری به خصوص در مدیریت شهرهای بزرگ مظلوم واقع شده و بسیاری از فعالیت های شهری برای اقدام نیازمند بررسی های اقتصادی است که تاکنون خیلی به آن توجه نشده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۵:۰۶    
مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان گفت: بخشنامه بخشودگی 100 درصد جرائم مالیاتی به کلیه ادارات امور مالیاتی در سطح استان اصفهان ابلاغ شده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۵:۰۱    
رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل گفت: تحقیقات کشاورزی دانش بنیان در استان اردبیل در راستای افزایش بهره وری در بخش کشاورزی توسعه می یابد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۵:۰۱    
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: با توسعه و تامین زیرساخت ها و امکانات و تجهیزات مورد نیاز اردبیل را به یکی از میزبانان سنتی رقابت های قایقرانی کشور تبدیل می کند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۵:۰۱    
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل گفت: امسال بیش از 12 هزار نفر زائر از استان اردبیل در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت می کنند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۵:۰۱    
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: 150 واحد برای نیازمندان جامعه، مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و خانواده های دارای دو معلول بهزیستی استان اردبیل احداث می شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۳:۰۶    
وزیر ارتباطات گفت: افزایش قیمت ها در بازار گوشی موبایل با آغاز رجیستری حباب است و بهترین پاسخ به این موضوع، عدم خرید گوشی برای تنظیم بازار است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۸:۳۶    
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با تاکید براینکه امنیت و ثبات منطقه صرفاً با حضور ایران تأمین می شود، گفت: جنگ 80 ماهه سوریه با شکست نهایی داعش در حال اتمام است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۲:۰۵    
مرد جوانی که دختر مورد علاقه اش را بعد از 18 سال وعده دروغین به قتل رسانده و جسدش را مثله کرده بود، به قصاص و پرداخت دیه محکوم شد. ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۲:۰۵    
مأموران چزه با موادمخدر شهرستان خاش در بازرسی از یک منزل مسکونی در منطقه دهانه درا موفق به کشف یک تن و 77 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک شدند. ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۲:۰۵    
پزشک ارتوپد که به اتهام قتل پدرش در بازداشت به سر می برد جرمش را انکار کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۲:۰۵    
پسر نوجوانی که به خاطر قتل یکی از دوستانش در جریان درگیری در مغازه مرغ فروشی بازداشت شده بود، محاکمه شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۲:۰۵    
مرد صاحبخانه که 13سال قبل، زن مستأجر را به خاطر تمام شدن مهلت اجاره نامه به قتل رسانده بود، با رضایت اولیای دم از مرگ نجات یافت.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۲:۰۵    
پسر جوانی که متهم است کودک 11 ساله را در یکی از محلات جنوبی تهران به قتل رسانده است، صحنه حادثه را بازسازی کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۲:۰۵    
مرد افغان که پس از تعرض به زن جوان او را به قتل رسانده بود در جلسه محاکمه جرمش را انکار کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۲:۰۵    
در شرایطی که نیروهای عراقی مناطق مورد مناقشه با کرد ها را یکی پس از دیگری از کنترل پیشمرگه ها خارج می کنند...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۲:۰۵    
مقامات دولت های موسوم به دوستان سوریه اخیراً زیاد می گویند حتی یک دلار نیز به بازسازی این کشور کمک نخواهند کرد...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۲:۰۵    
یک مسئول رژیم صهیونیستی از سفر محرمانه ولیعهد عربستان به اراضی اشغالی و دیدارش با مسئولان تل آویو خبر داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۲:۰۵    
طرح از حسین کشتکار!
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۲:۰۵    
محمد صادق عابدینی طرح سینما دانشگاه که زمانی قرار بود در قالب پخش فیلم های اجتماعی در سینماها و به منظور بررسی آثار سینمایی با حضور فیلمسازان باشد ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۲:۰۵    
خانه منسوب به غیاث الدین نقشبند یزدی از بناهای تاریخی دوران صفویه در یزد، سالم است و تخریب نشده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۲:۰۵    
درخواست برای شفافیت سازمان سینمایی در مقابل نحوه هزینه کرد بودجه دریافتی طی چهار سال دولت یازدهم، تاکنون با سکوت این سازمان همراه شده است...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۲:۰۵    
چه کسانی از رانت خواری در صندوق های مکانیزه فروش حمایت می کنند؟
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۲:۰۵    
همان روزها که بحث جوانگرایی در بدنه دولت داغ شد، نوشتیم و گفتیم که جوانگرایی به شیوه رایج در صنعت نفت نه تنها نمی تواند موجب تحرک بیشتر شرکت ها و امور نفت شود...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۲:۰۵    
همان زمان که ترامپ در سخنرانی جنجالی اخیرش از راهبرد دولتش بر ضد جمهوری اسلامی ایران رونمایی کرد...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۲:۰۵    
با نزدیک تر شدن به فصل سرد سال و ایجاد پدیده وارونگی هوا برخی از کارشناسان شهری پیشنهاد داده اند تا برای کاهش آلودگی هوا از خودروها به تناسب آلایندگی عوارض دریافت شود و مدیریت شهری از این راه ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۲:۰۵    
رئیس تعزیزات حکومتی: بعضی باندهای فساد با مدیریت آرایشگاه ها هدایت می شوند...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۲:۰۵    
ماجرای ژن خوب، این بار با دریافت های کلان مالی در یکی از زیر مجموعه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باز آفرینی شده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۲:۰۰    
یوزپلنگ های نوجوان برای تکمیل پروژه شگفتی سازی خود رودرروی ماتادورها صف آرایی می کنند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۲:۰۰    
این روزها در میان آثار بی رمق سینمای ایران فیلمی از سینمای کودک توانسته جای خود را در میان تماشاگران سینما باز کند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۲:۰۰    
سعید احمدیان هفته گذشته مراسم تودیع و معارفه ریاست سازمان ورزش بسیج برگزار شد و با حکم سردار غیب پرور ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۲:۰۰    
نخستین دیدار پرسپولیس در جام حذفی، سومین رویارویی این تیم با نفتی های تهران در فصل جاری بود که بار دیگر با پیروزی به پایان رسید تا همچنان آخرین باخت سرخپوشان مقابل نفت به سال 95 برگردد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۲:۰۰    
استعدادیابی، پرورش استعدادها، رسیدگی به وضعیت استعدادها و حرف هایی از این دست، حرف هایی زیباست که زیاد از زبان مسئولان ورزش کشور شنیده می شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۲:۰۰    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در روز ملی صادرات از مشکلات 30 ساله صادرات گفت و البته اشاره کرد که برخی ها به مراسم این روز دعوت بودند اما...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۲:۰۰    
امریکا ناقض بندهای 26، 28 و 29 توافق هسته ای است...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۲:۰۰    
سعید احمدیان ثبت نام انتخابات فدراسیون کشتی در حالی به پایان رسید که نام نویسی عباس جدیدی سبب شد تا دوقطبی انتخاباتی در کشتی شکل بگیرد ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۲:۰۰    
حاجی دلیگانی: در حالی که دلار در بازار 4015 تومان است ولی دولت نرخ دلار را برای زائران اربعین4250 تومان محاسبه کرده است، افزایش نرخی که با توجه به ثبت نام میلیونی زائران، رقمی میلیاردی خواهد شد ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۲:۰۰    
مجلس شورای اسلامی با هزینه های نامتعارف و میلیاردی خود در حوزه ساخت و ساز و همچنین منازل مسکونی نمایندگان عملاً از ماهیت اصلی خود به عنوان خانه ملت در حال فاصله گرفتن است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۱:۵۵    
حامیان مذاکره مستقیم با امریکا اعم از شخصیت ها و رسانه های وابسته به جریان تجدیدنظرطلب که تا چندی پیش، نفس ارتباط دوسویه ایران – امریکا و امضای توافق هسته ای را دستاوردی سترگ برای ایران می دانستند...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۱:۵۰    
دو تیم فوتبال که فارغ از تمام اتفاقات روز، خود را برای انجام یک مسابقه آماده می کردند، هیچ گاه فکر نمی کردند اسیر نقشه شوم فرماندهان بعثی شوند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۱:۵۰    
حافظه خیلی از ما ایرانی ها که هشت سال جنگ تحمیلی را چه در جبهه یا پشت جبهه درک کرده ایم، مملو از خاطرات و روایت های ناگفته ای است...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۱:۵۰    
خیلی از شهادت ها و حماسه آفرینی ها لابه لای اخبار مختلف گم می شوند، در حالی که مملو از درس و سخن هستند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۱:۵۰    
در بیان علل شکل گیری روحیه باستان گرایی، عوامل زیادی قابل ذکر است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۱:۵۰    
کارشناسان: نبود هلدینگ های بزرگ صادراتی یکی از مهم ترین مشکلات تجارت با روسیه است...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۱:۵۰    
هر ساله گروه عکس بنیاد فرهنگی روایت فتح که پیش از این با نام انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس شناخته می شد، سفری جهادی برای عکاسان خبری و هنری را تدارک می بیند...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۱:۵۰    
خانم سوخی اینوخوسا گلین تازه مسلمانی مکزیکی است که بعد از تشرف به اسلام با نام سهیلا شجره شناخته می شود که تحصیلات وی در مقطع مدیریت ارشد کسب و کار (MBA) از کشور مکزیک است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۱:۵۰    
جایزه شیکاگو تریبون به نویسنده ای رسید که درباره شیوع ترس پس از کمرنگ شدن عادت های مذهبی هشدار داد
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۱:۲۵    
برجام به هیچ وجه نباید مشروط به هیچ شرط دیگری علی الخصوص به شروط استراتژیک راهبردی ایران، یعنی هم حضور فعال در منطقه و هم کمک به خط مقاومت و همچنین پیشرفت امکانات دفاعی خود باشد. ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۱:۲۵    
رئیس جمهور در نامه ای به رئیس مجلس شورای اسلامی، آقایان دکتر رضا اردکانیان و منصور غلامی را برای اخذ رأی اعتماد به ترتیب برای وزارتخانه های نیرو و علوم، تحقیقات و فناوری به مجلس معرفی کرد. ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۱:۲۵    
شبه نظامیان مورد حمایت امریکا که اخیراً شهر رقه را از تروریست های داعش بازپس گرفته اند، بر این باورند که این شهر بخشی از سوریه فدرال خواهد بود. ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۱:۲۵    
سه کودک و نوجوان ایرانی جایزه و دیپلم های افتخار مسابقه بین المللی نقاشی و پوستر بنیاد صلح و همکاری کشور اسپانیا در سال 2016 را از آن خود کردند. ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۱:۲۵    
ناتو از نبود توان نظامی کافی در برابر حمله احتمالی روسیه به اعضای این پیمان بسیار نگران است. سندی محرمانه که اخیراً از ناتو به دست مجله اشپیگل افتاده نشان می دهد که ناتو در صورت حمله نظامی روسیه به ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۱:۲۵    
در درگیری نیروهای امنیتی مصر با عناصر تندرو در استان جیزه 54 پلیس کشته و دهها تن دیگر زخمی شده اند. به گزارش خبرگزاری فرانسه، وزارت کشور مصر در بیانیه ای، با اعلام این خبر افزود ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۱:۲۵    
وزارت خارجه امریکا تأیید کرده است که 24 نفر از اتباع این کشور بر اثر حملات اخیر در کوبا دچار آسیب شده اند ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۱:۲۰    
رئیس فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس با بیان اینکه 40 درصد از سهم شهرداری ها در مالیات بر ارزش افزوده پرداخت نمی شود، گفت: تساوی سهم مالیات برارزش افزوده برای شهرداری و دولت شدنی نیست. ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۱:۱۵    
نخستین جلسه دادستانی تهران با موضوع آسیب های اجتماعی در سال 1396، با حضور تعدادی از معاونان دادستان و سرپرستان نواحی دادسرای تهران، فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ، فرمانده پلیس اخلاقی ناجا ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۱:۱۵    
آدم ها در شهرها و در زندگی خود جاهایی دارند به نام تعمیرگاه. از نامش مشخص است که کجاست و همه ما تجربه حضور در این تعمیرگاه ها را داشته ایم
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۱:۱۵    
شهریار شعر ایران می سراید: سوزن ز تیر مژگان وز تار زلف نخ کن / هرچند رخنه دل تاب رفو ندارد .
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۱:۱۰    
نایب رئیس هیئت مدیره سندیکای صنعت برق با اشاره به اینکه در برنامه ششم توسعه پیش بینی شده 770 هزار میلیارد تومان جذب سرمایه خارجی داشته باشیم ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۰:۵۵    
نظام سلطه و بویژه آمریکا برجام را پلی برای رسیدن به خواسته های خود می دانند یا خشتی می دانند که می توانند بواسطه آن سایر خشت های دلخواه را روی آن گذاشته...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۰:۴۵    
به مناسبت هجدهمین سالگرد فعالیت برنامه از آسمان و سالروز شهادت دو تن از عوامل تولید این برنامه در حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان، مهندس محمدرضاجعفری جلوه ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۰:۴۰    
به گفته زید رعد الحسین، کمیسیونر حقوق بشر سازمان ملل، سربازان میانمار به تجاوز و کشتار مسلمانان روهینگیایی در ایالت راخین ادامه می دهند ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۰:۴۰    
پلیس شهر مونیخ آلمان اعلام کرد در حمله یک فرد ناشناس با چاقو به مردم در این شهر چندین نفر زخمی شده اند ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۰:۳۵    
به رغم آنکه در یک اقدام تحریک آمیز، دو بمب افکن هسته ای امریکا در نزدیکی کره شمالی به پرواز درآمدند، اما دیپلمات های ارشد کره شمالی ضمن رد مجدد هرگونه مذاکره با امریکا بر سر برنامه اتمی ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۰:۳۵    
پس از آنکه رهبر کاتالونیا از موضع خود مبنی بر اعلام استقلال این منطقه عقب نشینی نکرد، دولت اسپانیا بر اساس ماده 155 قانون اساسی خودمختاری منطقه کاتالونیا را لغو کرد ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۰:۰۵    
پرسپولیس 2 - نفت صفر/ صعود سرخ پوشان به یک هشتم نهایی جام حذفی مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی در حالی بین دو پرسپولیس و نفت برگزار شد که در نهایت شاگردان برانکو با دو گل به استقبال دربی رفتند ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۰:۰۵    
منچستریونایتد در هفته نهم لیگ برتر انگلیس شکست خورد و سیتی توانست از سد برنلی بگذرد. به گزارش ایسنا ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۰:۰۵    
کاپیتان پرسپولیس می گوید با وجود بسته بازی کردن نفت طلاییه موفق شدند به پیروزی برسند. به گزارش ایسنا ...
  • ۱