یکشنبه ۱۶ اردیبهشتساعت ۱۵:۱۰May 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه جوان آنلاین 30 آبان 1396 - javanonline.ir

روزنامه جوان آنلاین 29 اسفند 1393 روزنامه جوان آنلاین 28 اسفند 1394 روزنامه جوان آنلاین 30 اسفند 1395 روزنامه جوان آنلاین 31 فروردین 1396 روزنامه جوان آنلاین 31 اردیبهشت 1396 روزنامه جوان آنلاین 31 خرداد 1396 روزنامه جوان آنلاین 8 تیر 1396 روزنامه جوان آنلاین 31 شهریور 1396 روزنامه جوان آنلاین 30 مهر 1396 روزنامه جوان آنلاین 30 آذر 1396 روزنامه جوان آنلاین 30 دی 1396 روزنامه جوان آنلاین 30 بهمن 1396 روزنامه جوان آنلاین 29 اسفند 1396 روزنامه جوان آنلاین 1 آبان 1396 روزنامه جوان آنلاین 2 آبان 1396 روزنامه جوان آنلاین 3 آبان 1396 روزنامه جوان آنلاین 4 آبان 1396 روزنامه جوان آنلاین 5 آبان 1396 روزنامه جوان آنلاین 6 آبان 1396 روزنامه جوان آنلاین 7 آبان 1396 روزنامه جوان آنلاین 8 آبان 1396 روزنامه جوان آنلاین 9 آبان 1396 روزنامه جوان آنلاین 10 آبان 1396 روزنامه جوان آنلاین 11 آبان 1396 روزنامه جوان آنلاین 12 آبان 1396 روزنامه جوان آنلاین 13 آبان 1396 روزنامه جوان آنلاین 14 آبان 1396 روزنامه جوان آنلاین 15 آبان 1396 روزنامه جوان آنلاین 16 آبان 1396 روزنامه جوان آنلاین 17 آبان 1396 روزنامه جوان آنلاین 18 آبان 1396 روزنامه جوان آنلاین 19 آبان 1396 روزنامه جوان آنلاین 20 آبان 1396 روزنامه جوان آنلاین 21 آبان 1396 روزنامه جوان آنلاین 22 آبان 1396 روزنامه جوان آنلاین 23 آبان 1396 روزنامه جوان آنلاین 24 آبان 1396 روزنامه جوان آنلاین 25 آبان 1396 روزنامه جوان آنلاین 26 آبان 1396 روزنامه جوان آنلاین 27 آبان 1396 روزنامه جوان آنلاین 28 آبان 1396 روزنامه جوان آنلاین 29 آبان 1396 روزنامه جوان آنلاین 30 آبان 1396 
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۳:۱۷    
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: در پی فعالیت سامانه بارشی از روز گذشته بر فراز منطقه، ارتفاع برف در گردنه چری و بره مرده به 30 سانتی متر می رسد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۳:۱۱    
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان، گفت: استکبار با تمام توان و به صورت گام به گام در حال رصد شرایط بوده و از رشد و شکوفایی حکومت دینی ناراحت است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۵:۵۱    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه یکی از اصلی ترین وظایف متولیان فرهنگی تلاش در زمینه قرآن بوده،گفت: مهم ترین راهبرد ما در مقابل جنگ نرم دشمن توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۲:۵۱    
ششمین کنگره بین المللی پزشکی هسته ای و تصویربرداری مولکولی در بیمارستان فوق تخصصی رضوی برکزار شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۲:۴۵    
سید صادق حسینی گفت: سپاه تا آخرین لحظه در کنار زلزله زدگان خواهد بود و با تمام توان برای کاهش آلام آنان تلاش خواهیم کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۲:۴۵    
بسیاری از صاحبان کسب و کار و فعالان اقتصادی با تکیه بر همین ظرفیت ها به جهت دهی و برنامه ریزی اهداف و برنامه های خود از طریق حضور در نمایشگاه ها می پردازند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۲:۴۵    
به دنیا این مسئله را ثابت کردیم و این موضوع 9 بار توسط آژانس مورد تایید قرار گرفت، هنوز نیز پایبند و معتقدیم برجام معاهده بین المللی است و در چارچوب همین معاهده و عضویت در ان.پی ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۲:۴۵    
بخش خصوصی اصفهان بخش توانمندی است و ظرفیت سرویس دهی به کل کشور را دارد، این توانایی وجود دارد تا همه واحدهای مرتبط با حوزه آی.سی.تی بتوانند فعالیت های مناسبی را داشته باشند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۲:۰۵    
جشنواره فیلم فجر به عنوان قدیمی ترین و بزرگ ترین مهمانی و ضیافت سینمای ایران همواره مورد توجه بسیاری از فیلمسازان و اصحاب رسانه قرار گرفته است و از آن استقبال کرده اند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۱:۵۶    
دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در برنامه گفت وگوی ویژه خبری درباره تحولات منطقه و چشم انداز دوران پس از داعش گفت که یک روزنامه نگار عرب در مطلبی نوشته ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۹:۱۶    
عطاءالله مهاجرانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت اصلاحات که در لندن زندگی می کند، در یادداشتی با عنوان سعد حریری و سلاح حزب الله؟ ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۸:۱۰    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۶:۱۲    
به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی نمایشگاه کتاب در زندان کاشان افتتاح شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۶:۱۲    
توسعه صلح آمیز انرژی هسته ای باعث شفافیت فعالیت ها می شود، دانشمندان ایرانی باید بتوانند آزادانه با دانشمندان بین المللی هسته ای تبادل نظر کنند تا نقطه آغاز توسعه پژوهش ها باشد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۶:۰۶    
عضو کمیسیون شوراها در مجلس گفت: با توجه به اینکه مسؤولیت احداث ساختمان بیمارستان هایی که اخیراً افتتاح شده، نظیر اسلام آباد غرب که در زلزله کرمانشاه آسیب دید، برعهده وزارتخانه راه و شهرسازی است ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۶:۰۶    
: کتاب مشق آخر مشتمل بر 60 داستان کوتاه از شهدایی که تا کنون به عنوان شهید شاخص سال بوده اند در هفته آینده خواهد بود که در اختیار دانش آموزان شرکت کننده در یادواره قرار می گیرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۶:۰۶    
فرماندار بناب بر تعطیلی پروژه های ساختمانی بدون ناظر در این شهرستان تاکید کرد و گفت: در صورت عدم مشکل حل مسکن مهر بناب و تحویل آن مسوولان مربوطه به دستگاه قضایی معرفی می شوند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۶:۰۶    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از انعقاد قرارداد و توافقات حاصل شده با کره ای ها برای احداث بیمارستان 723تختخوابی در تبریز خبر داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۶:۰۶    
آمریکا در خصوص برجام به تدریج عقب نشینی می کند، و ترامپ قصد پاره کردن برجام را داشت، در حالی که نتوانست پایبندی ایران به برجام را تائید نکند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۶:۰۶    
جزئیات مراسم استقبال، وداع، تشییع و تدفین و همچنین مراسم بزرگداشت شهید عبدالحسین عبدالهی همایون آذر اعلام شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۶:۰۶    
معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی بر ضرورت توجه به ارتقای سطح دانش تجارت الکترونیک در بین صنعتگران و هنرمندان صنایع دستی استان تاکید کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۶:۰۶    
جمهوری اسلامی به عنوان صاحب فناوری انرژی هسته ای است و این که اروپا خود را ملزم به همکاری با ایران می داند که مهم بوده و در آینده گسترش خواهد یافت.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۶:۰۶    
پارک علم و فناوری بسیج باید راه اندازی شود تا در زمینه های فرهنگی، هنری، اجتماعی، اقتصاد مقاومتی، کارآفرینی ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۶:۰۱    
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: صادرات محصول سیب زمینی اردبیل به عنوان محصول استراتژیک استان با محوریت بهبود راندمان تولید و بازاریابی افزایش می یابد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۶:۰۱    
رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: سرویس مدارس در سطح استان با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی هوشمندسازی می شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۶:۰۱    
شهردار تبریز با بیان اینکه نیازبه فضاهای عمومی جهت بهره مندی اهالی مناطق محروم احساس می شود، گفت: بیش از 60 درصد برنامه چهارساله شهرداری روی حوزه فرهنگی با کاربری عمومی تنظیم شده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۶:۰۱    
مدیرکل کتابخانه های آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه 110 کتابخانه در استان وجود دارد که جزو افتخارات استانی است، گفت: در طول سال جاری 5 کتابخانه دیگر به مجموعه کتابخانه استان اضافه خواهد شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۶:۰۱    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید به اینکه دستگاه های نظارتی باید مراقب باشند کتاب های متناسب با شئونات اسلامی وارد بازار شود ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۶:۰۱    
رقابت های قصه گویان حوزه یک کشوری بیستمین جشنواره بین المللی قصه گویی با حضور میهمانانی از 6 استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، قزوین و گیلان در تالار اندیشه ائل گلی تبریز آغاز شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۶:۰۱    
معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی با ابراز اینکه باید نقش کتاب را در مقابله با آسیب های اجتماعی و افزایش آثار ماهواره ای تبیین کنیم ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۵:۵۵    
رئیس دارالقرآن الکریم کشور گفت: رعایت استانداردها و کیفیت آموزشی ملاک قرار داده شود چرا که مشکل اساسی ما در کشور این است که بسیاری به دنبال کمیت و آمار و ارقام غیرواقعی هستند چرا که برگزاری دوره های ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۵:۵۵    
مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: با هدف کمک رسانی به افرادی که در اثر زلزله دچار معلولیت شده اند 2 محموله کمک توانبخشی از اردبیل به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال می شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۵:۳۱    
اختراع رسانه ای با عنوان تلویزیون از اواخر سده 19 میلادی، انقلاب بزرگی در عرصه اطلاع رسانی، سرگرمی و تفریحات ایجاد کرد، بگونه ای که این جعبه جادو با سرعت هر چه تمام ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۵:۰۷    
در 48 ساعته گذشته اتفاقات مهمی برای وزنه برداران کشور رخ داده است.بعد از 50 روز پرحاشیه به خاطر عدم صدور ویزا دیروزسرانجام ویزای گروه اول اعضای کاروان وزنه برداری کشورمان برای حضور در مسابقات جهانی ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۲:۳۷    
سازمان لیگ فوتبال زمان سه دیدار از رقابت های هفته سیزدهم لیگ برتر را تغییر داد. به گزارش خبرگزاری مهر ، کمیته مسابقات زمان سه بازی از هفته سیزدهم لیگ برتر را به شرح زیر اعلام کرد: ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۲:۲۵    
کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران اسامی محرومان سیزدهمین هفته مسابقات لیگ برتر را اعلام کرد. به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت سازمان لیگ ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۹:۴۵    
رئیس پلیس راهور گفت: صدور گواهینامه رانندگی بدون کارت پایان خدمت یا معافیت سربازی از امروز در سراسر کشور آغاز شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۸:۴۷    
رئیس جمهور لبنان در سخنرانی خود به مناسبت روز استقلال این کشور اظهار داشت که تعامل با لبنان به تدبیر و عقلانیت نیاز دارد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۸:۴۷    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: مقابله با داعش در عراق، لبنان و سوریه یکی از پیچیده ترین پرونده های سیاسی، نظامی و امنیتی کشور است و ناگفته های فراوانی دارد که برخی از آنها را هنوز هم نمی شود بیان کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۸:۴۷    
شیخ الاسلام گفت: ناتو را تشکیل دادند تا همه گروه ها، ملل و نهادهای نظامی را برای اهداف بزرگ به خدمت بگیرد اما هیچ نشانه از موفقیت ناتو مشاهده نشد اما نیروی قدس سپاه ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۸:۳۵    
کشورهای عربی که این روزها اختلافاتشان بیش از گذشته آشکار شده در قالب اتحادیه عرب باردیگر نشستی را در مصر برگزار کردند که به خواست سعودی تشکیل شد ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۶    
پایگاه مقاومت شهید عبدالهادی در خیابانی شلوغ در یک منطقه جنوب شهری تهران قرار دارد. خیابانی نه چندان بلند با بافتی سنتی که متأسفانه بخش هایی از آن آلوده به بزهکاری های متعددی است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۶    
هرچند دوران دفاع مقدس و جنگ سخت به اتمام رسیده است ولی دشمنان بیکار ننشسته اند و سعی دارند از طریق جنگ نرم جامعه و جوانان ایرانی را با بحران روبه رو کنند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۶    
وزیر اقتصاد در نامه ای خطاب به محمد باقر نوبخت خواستار ایجاد زمینه تهاتر بدهی دولت به بخش خصوصی و بخش خصوصی به بانک ها از محل مطالبات دولت از بانک ها در بودجه 97شده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۶    
تیرماه سال 95 بود که هدایت تیم نوجوانان ایران به عباس چمنیان سپرده شد. انتخابی که با انتقادهای فراوان مواجه شد اما تیم زیر 16 ساله های ایران بعد از دو ماه و نیم راهی مسابقات قهرمانی آسیا شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۶    
وزارت نفت چندی پیش قرارداد صادرات گازی را با یک شرکت ایرانی - نروژی به امضا رساندکه با وجود انتقادهای فراوان مورد حمایت وزیر نفت قرار گرفته است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۶    
مردی که با معرفی خودش به عنوان بازرس ویژه بیت رهبری یا مأمور وزارت اطلاعات مردم را فریب داده و از آنها کلاهبرداری می کرد، بازداشت شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۶    
مرد افغان که به اتهام قتل هموطنش در بازداشت به سر می برد در جلسه محاکمه اتهامش را انکار کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۶    
مرد افغان که متهم است با همدستی یکی از دوستانش پدرش را به قتل رسانده بود، بعد از جلب رضایت اولیای دم در جلسه محاکمه به جرمش اعتراف کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۶    
مجرم سابقه دار که دو سال قبل تازه دامادشان را به قتل رسانده بود همچنان تحت تعقیب پلیس قرار دارد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۶    
راننده خودرو که از سوی زوج افغانی ربوده و حبس شده بود در غفلت آنها دست و پایش را باز کرد و برای فرار خودش را از پنجره به پشت بام همسایه پرتاب کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۶    
مستند قائم مقام مستند پرتره ای از زندگی آیت الله حسنعلی منتظری، قائم مقام رهبری در دهه 60 است...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۶    
رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه طرح های پلیس تهران تا استقرار نظم و امنیت اجتماعی ادامه دارد. از بازداشت 320 نفر از اوباش شهر در مرحله دیگری از طرح امنیت اجتماعی پلیس تهران خبر داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۶    
در نشست خبری هفتمین جایزه ادبی یوسف ، برنامه ها و اهداف جشنواره و توضیحاتی درباره شرکت کنندگان در این دوره تشریح شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۶    
با رانده شدن تروریست های گروه تکفیری داعش از آخرین نقطه تجمعی در شام، می توان گفت زنگ پایان کار این گروهک به صدا درآمده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۶    
کار تشکیل دولت جدید در آلمان گره خورده است و آنگلا مرکل به عنوان رهبر حزب دموکرات مسیحی با وجود آنکه دو ماه مذاکره کرد، نتوانست نظر دو حزب دیگر را برای ائتلاف جلب کند ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۶    
آنچه موجب شد لیبرمن اسرائیلی و سناتورهای امریکایی منفعل شوند، پایان بازی داعش به عنوان پیشران تروریستی امریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه است ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۶    
سخنگوی جنبش انصارالله یمن با اشاره به آشکار شدن همکاری عربستان و امارات با رژیم صهیونیستی تأکید کرد که هیچ قانونی نمی تواند مانع شلیک موشک های یمن به سوی دشمنانش شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۶    
محمدرضا عارف اخیراً در گفت وگویی با یک سایت خبری گفته که در معرفی وزرای کابینه وارد مصادیق نشده، اما در عین حال خبر از گزارش محرمانه ای داده که در مورد ارزیابی عملکرد وزرا به رئیس جمهور داده اند ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۶    
سلول های بنیادی خون بند ناف یکی از انواع سلول های بنیادی است که قابلیت درمان بسیاری از بیماری ها از جمله انواعی از سرطان و همچنین بیماری های مغزی نخاعی را در خود جای داده است...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۶    
زلزله غرب کشور لایه های مختلف خبرهای اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و حتی سیاسی را دربر گرفته است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۶    
فرمانده ارتش لبنان در پیامی خواستار آماده باش ارتش لبنان در مرزهای جنوبی به منظور مقابله با تهدید رژیم صهیونیستی شده است ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۶    
در زلزله بزرگ کرمانشاه (که در 10 استان ایران و چند کشور همسایه هم حس شده و با روزهای پایانی ماه صفر ماه حزن مسلمانان و با بازگشت زائران اربعین همزمان شده بود) شاهد صحنه های تلخ و شیرین و زشت و زیبایی ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۶    
سردار شجاع ایران قاسم سلیمانی، پیام فتح آشکار را صادر کرد. در پیام او شاید به جهت تواضعی که از او سراغ داریم، ندیدیم که نوشته باشد او و سربازانش ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۰    
واقفان می توانند با مشارکت در رشد علم وفناوری، فعالیت های دانش بنیان و انرژی هسته ای بخشی از نیازهای جامعه را برطرف کنند
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۰    
عملیات پیچیده اطلاعاتی سپاه در متلاشی کردن یک سایت مستهجن فارسی فعال در کانادا که در آن تصاویر و عکس های غیر اخلاقی در داخل ایران تولید و منتشر می شد، دستمایه نگارش فیلمنامه ای با عنوان کانادا درای شد
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۰    
در حالی که اخبار متعددی درخصوص اصلاحیه جدید ثبت سفارش خودرو این روزها در فضای مجازی دست به دست می شود، وزیر صنعت از عدم نهایی شدن این دستورالعمل خبر می دهد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۰    
کار داعش تمام شده و جنگ اصلی به میدان دیپلماتیک منتقل شده تا دستاوردهای امنیتی به دستاوردهای سیاسی تبدیل شوند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۰    
سردار سلیمانی در نامه ای به رهبر انقلاب: پایین کشیدن پرچم گروه امریکایی – صهیونیستی داعش و پایان سیطره این شجره خبیثه ملعونه را اعلام می کنم
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۱:۵۷    
هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب در حالی به پایان می رسد که چند تیم مدعی این فرصت را دارند تا صعودشان به مرحله حذفی را قطعی کنند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۱:۵۷    
اشرف رامین نفرات اعزامی به اولین دیدار انتخابی تیم ملی بسکتبال در جام جهانی 2019 معرفی شدند. آخرین تمرین بسکتبالیست های ایرانی در حالی روز گذشته به پایان رسید که مهران حاتمی ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۱:۵۷    
آنها که بعدازظهر دوشنبه بازی های هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر را از طریق رسانه ملی دنبال می کردند، به خصوص هواداران دو تیم سرخابی پایتخت 180 دقیقه وقت خود را به بطالت گذراندند ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۱:۵۱    
بر خلاف این سال ها که باید اقتصاد مقاومتی در دستور کار قرار می گرفت و بخش های مولد تقویت می شد، خانه صنعت و معدن به عنوان یکی از اصلی ترین تشکل های حامی و حافظ منافع صنایع کوچک و متوسط کمرنگ شده و ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۱:۵۱    
صدای انجمن ماکارونی برای واردات گندم از حنجره رئیس کانون صنایع غذایی به گوش رسید
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۱:۵۱    
بنیان های اندیشه امام خمینی بر اندیشه اسلامی ایرانی و مبانی حکمت الهی استوار شده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۱:۵۱    
تضعیف جمهوری اسلامی ایران پای ثابت سیاست های نظام سلطه در طول چهار دهه اخیر بوده و تمام اقدامات ایالات متحده امریکا و همپیمانان اروپایی و منطقه ای این کشور حول این محور شکل گرفته است...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۱:۵۱    
غوره نشده مویز می شوند و به آنی از دور خارج، اما نه چاره می شود برای سایرین و نه تجربه ای برای عدم تکرار تا بار دیگر شاهد صحنه هایی باشیم که حالا دیگر حسابش از دست همه در رفته است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۱:۴۵    
عفو بین الملل در گزارش خود، وضعیت اقلیت روهینگیا در میانمار را تا پیش از کشتار و فرار دسته جمعی آنها نوعی آپارتاید غیرانسانی توصیف کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۱:۴۵    
باید به سمت اشتغال زایی برای جوانان و کمک به دولت در این زمینه حرکت کنیم که در این باره برنامه ریزی هایی هم انجام شده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۱:۳۶    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی پیروزی غرور آفرین جبهه مقاومت بر داعش را تبریک گفت.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۱:۳۰    
رهبر معظم انقلاب اسلامی به نامه سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره پایان سیطره شجره خبیثه داعش پاسخ دادند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۱:۱۲    
روزهای آخر مهر ماه بود که خبر خودکشی دو دختر نوجوان اصفهانی همه را شوکه کرد. در ابتدا علت این خودکشی را به گردن بازی مرگبار نهنگ آبی انداختند ولی بعد از مدتی اعلام کردند...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۱:۱۲    
حشمت الله توکلی مستشار شعبه هشتم دادگاه کیفری یک تهران در مورد مکانیسم حبس زدایی به جوان می گوید: آیین دادرسی کیفری ظرفیت های بسیار زیادی در مورد مجازات های جایگزین حبس در نظر گرفته است ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۱:۱۲    
شهریور ماه بود که خبر دلخراش تصادف اتوبوس حامل دانش آموزان هرمزگانی در صدر اخبار تمام خبرگزاری ها قرار گرفت.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۱:۱۲    
امنیت یعنی خوف نداشتن و در امان بودن. این واژه از امن گرفته شده است یعنی در آسایش و در امان بودن بدون ترس از خطر داشتن که ضروری ترین نیاز یک جامعه و حق طبیعی هر انسانی است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۱:۱۲    
میثم حسین پور * مالکیت زمین به عنوان ثروت و بستر رشد و شکوفایی بشر از غرایز انسانی نشئت یافته و مقوله های نیازمندی و سودبخشی این پدیده را ایجاد کرده است ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۱:۰۶    
عادل الجبیر، وزیر امور خارجه عربستان سعودی تأکید کرد، کسانی که در عربستان در پرونده های فساد دست دارند دو گزینه در مقابل آنها وجود دارد یا اینکه اموال غارت شده را بازگردانند یا اینکه پرونده آنها به ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۱:۰۶    
هربرت رابرت مک مستر، مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا در یک ضیافت شام خصوصی با سفرا کتز، مدیر اجرایی شرکت بزرگ اوراکل ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۱:۰۶    
چهار زن بیل کلینتون، رئیس جمهور سابق امریکا را به دلیل تجاوز جنسی در اوایل سال 2000 متهم نموده اند. در آن مقطع ظاهراً بیل کلینتون با شخصی به نام ران برکل از میلیاردرهای فعال همکاری داشته است ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۱:۰۶    
در اثر وقوع انفجار انتحاری در مسجد شهر موبی واقع در شمال شرقی نیجریه دست کم 50 نفر کشته شدند. به گزارش شبکه المیادین، عثمان ابوبکر ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۱:۰۶    
ابراهیم غندور، وزیر خارجه سودان با اشاره به اینکه روابط سودان و ایران در گذشته مستحکم بوده است، تأکید کرد که سودان قصد ورود به هیچ ائتلافی برای رویارویی با ایران را ندارد ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۱:۰۶    
رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد: تهدیدهای خبیثانه علیه ترکیه مطرح است اما آنکارا عروسک نیست و نمی توانید همانند کشورهای دیگر با ما بازی کنید ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۱:۰۰    
هفته گذشته کاخ سفید رسما اعلام می کند که دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا و امانوئل ماکرون ، رئیس جمهوری فرانسه ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۰:۴۵    
فرمانده سپاه تهران بزرگ از تعمیر و مرمت 36 هزار و 510 واحد مسکونی توسط این سپاه خبر داد. سردار یزدی ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۰:۴۵    
تیم ملی دانش آموزی ایران با کسب یک طلا، سه نقره و یک برنز توانست در المپیاد جهانی نجوم و اختر فیزیک در جایگاه سوم قرار گیرد. ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۰:۳۶    
شبکه نسیم، بازار خنده تلویزیون را گرم می کند با وجود اینکه در روند ساخت دورهمی شنیده می شد این برنامه کنار گذاشته خواهد شد، اما این اتفاق آنطور که مدنظر مدیران تلویزیون بود ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۰:۲۷    
سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: در مسابقات انتخابی جام جهانی، هر 3 حریف کشورمان را کاملا جدی می دانم و به هیچ وجه آنها را دست کم نمی گیریم. ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۰:۲۷    
تیم های بوستون سلتیکس و کلیولند در دیدارهای خود در لیگ NBA موفق به شکست حریفان خود شدند. به گزارش خبرگزاری تسنیم ، در دیدارهای صبح امروز (سه شنبه) لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۰:۲۷    
اسطوره آرژانتینی دنیای فوتبال به همراه کاناوارو، کافو، پویول و ... به عنوان ستاره های جدید مراسم قرعه کشی جام جهانی 2018 روسیه انتخاب شدند. ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۰:۲۷    
مراسم وزن کشی چهار وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان (امیدها) بعداز ظهر امروز به وقت لهستان برگزار شد. ...