شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۰۴:۳۲May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرنکار 28 تیر 1396 - khabarnegar.ir

خبرنکار 31 خرداد 1396 خبرنکار 1 مرداد 1396 خبرنکار 1 شهریور 1396 خبرنکار 30 مهر 1396 خبرنکار 30 آبان 1396 خبرنکار 30 آذر 1396 خبرنکار 30 دی 1396 خبرنکار 30 بهمن 1396 خبرنکار 2 اسفند 1396 خبرنکار 1 تیر 1396 خبرنکار 2 تیر 1396 خبرنکار 3 تیر 1396 خبرنکار 4 تیر 1396 خبرنکار 5 تیر 1396 خبرنکار 6 تیر 1396 خبرنکار 7 تیر 1396 خبرنکار 8 تیر 1396 خبرنکار 9 تیر 1396 خبرنکار 10 تیر 1396 خبرنکار 11 تیر 1396 خبرنکار 12 تیر 1396 خبرنکار 13 تیر 1396 خبرنکار 14 تیر 1396 خبرنکار 15 تیر 1396 خبرنکار 16 تیر 1396 خبرنکار 17 تیر 1396 خبرنکار 18 تیر 1396 خبرنکار 19 تیر 1396 خبرنکار 20 تیر 1396 خبرنکار 21 تیر 1396 خبرنکار 22 تیر 1396 خبرنکار 23 تیر 1396 خبرنکار 24 تیر 1396 خبرنکار 25 تیر 1396 خبرنکار 26 تیر 1396 خبرنکار 27 تیر 1396 خبرنکار 28 تیر 1396 خبرنکار 29 تیر 1396 خبرنکار 30 تیر 1396 خبرنکار 31 تیر 1396 
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۵:۰۵    
کودکان جوامع مورد آزمایش با یک گروه کنترل از کودکانی که در نه جامعه ی مشابه بدون اجرای برنامه ی مشابه زندگی می کردند، مورد مقایسه قرار گرفتند
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۲:۰۲    
معاون اول رئیس جمهور تصویب نامه های هیات دولت درباره تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی در بخش دولتی و خصوصی را در سال 1396 ابلاغ کرد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۵:۴۹    
مجلس نمایندگان و مجلس سنای آمریکا با تحریم ایران، کره شمالی و روسیه اعلام موافقت کردند.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۲:۴۸    
معاون قوانین مجلس در نامه ای به دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، رشته های دانشگاه آزاد را معتبر اعلام کرد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۱:۲۴    
اصلاح طلبانی که سهم خود از کابینه دوازدهم را کافی نمی دانند با هجمه به آنچه دولتی ها آن را کابینه فراجناحی می خواهند، حالا شخص رئیس جمهور را به باد انتقاد گرفته اند.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۰:۴۸    
پنچری را می توان تقاطع دو تجربه زیسته هنری دانست. تجربه تجمیع دو دهه سریال سازی طنز در تلویزیون و تجمیع تجربه های فردی برزو نیک نژاد چه در مقام نویسنده و چه کارگردان.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۰:۱۹    
فرهاد پالیزدار، سرپرست رایزنی فرهنگی ایران با هیروشی ساکاگامی، رییس خانه ادبیات مدرن ژاپن دیدار و گفت وگو کرد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۰:۴۲    
عضو شورای مرکزی فراکسیون مستقلان ولایی از دیدار امروز اعضای فراکسیون متبوعش با رئیس جمهور خبرداد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۰۸:۰۶    
یک روزنامه اجاره ای و زنجیره ای، برخی اعضای دفتر و مشاوران نزدیک روحانی را غنیمت طلبان (مجاهدین شنبه) خواند.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۷:۲۴    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از وزش باد شدید طی امروز و فردا در استانهای قزوین، زنجان، مرکزی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، ایلام و لرستان خبرداد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۳:۳۵    
بنیاد مستضعفان با اشاره به وجود سه رویکرد برای باز تولید ساختمان پلاسکو از برگزاری فراخوان عمومی برای ایده های بازتولید این سازه با حضور مجسمه سازان، خیال پردازان، معماران و... خبر داد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۲:۳۵    
پیکر حبیب الله کاسه ساز تهیه کننده با سابقه سینما صبح جمعه سی ام تیر با حضور جمعی از مسئولین و هنرمندان از مقابل خانه سینما شماره 2 تشییع و جهت خاکسپاری به قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) انتقال یافت.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۰:۰۵    
وزارت جهاد کشاورزی با تاکید بر ممنوع بودن واردات قطعی گندم به کشور اعلام کرد؛ براساس قانون امور گمرکی ورود موقت برای فرآوری و صادرات مجدد بلامانع است.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۲۱:۳۴    
داستان های کوتاه از نویسندگان پیشکسوت و جدید ایران در برنامه کتاب شب رادیو تهران خوانده می شود.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۲۰:۵۸    
مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف با اعلام اینکه ویژه برنامه شهادت امام جعفر صادق(ع) در بیش از دوهزار بقعه و امامزاده کشور برگزار خواهد شد ...
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۲۰:۲۲    
با پایان مسابقات بخش حذفی در ریکرو بانوان تورنمنت بین المللی تیراندازی با کمان معلولین در چک، زهرا نعمتی و سمیه رحیمی به جمع 4 کماندار برتر راه یافتند.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۲۰:۱۰    
مدیرکل امور موزه ها و اماکن تاریخی فرهنگی کشور گفت: تمام موزه ها و اماکن تاریخی فرهنگی کشور در روز پنجشنبه 29 تیرماه جاری تعطیل هستند.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۶:۳۹    
مازیار ناظمی به تغییر مدیر عامل باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۶:۲۱    
معاملات آخرین روز معاملات بازار سرمایه برای فرابورس، با داد و ستد 172 میلیون ورقه بهادار به ارزش بیش از یک هزار و 650 میلیارد ریال، به پایان رسید.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۶:۲۱    
فایننشال تایمز اعلام کرد: تحریم های آمریکا علیه روسیه، عواقب ناخواسته ای بر شرکت های نفت و گاز جهان خواهد گذاشت.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۶:۰۹    
در چهلمین اجلاس کمیته کدکس غذایی، تجدید نظر در استاندارد روغن های نباتی به جمهوری اسلامی ایران واگذار شد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۵:۱۵    
مجموعه ای از مدیحه سرایی مداحان به مناسبت شهادت امام صادق(ع) را بشنوید و دانلود کنید.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۳:۳۲    
رئیس هیئت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی در حکمی مشاور اجتماعی رئیس هیئت امنای این دانشگاه را منصوب کرد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۲:۳۶    
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: کاهش تولید و افزایش بیکاری از یک سو و روند افزایش تعطیلی کارگاه ها و کارخانه های تولیدی و تأثیرات مخرب آن بر خانواده ها از سوی دیگر ...
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۲:۰۶    
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه تصمیم دولت و مجلس در زمینه افزایش یارانه مستمری بگیران اقدام صحیحی بوده است، گفت: نگاه به مددجویان با هر نگاهی که باشد کاری خداپسندانه است.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۰:۱۸    
رئیس کل بانک مرکزی از افزایش نظم در فعالیت های خزانه خبر داد و گفت: اضافه برداشت بانکها از بانک مرکزی کنترل شد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۰۹:۴۲    
تیم های فوتبال رئال مادرید و چلسی برای انتقال مهاجم ملی پوش کهکشانی ها به استمفوردبریج به توافق رسیدند.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۰۹:۳۶    
معاون سیاسی وزیر کشور گفت:اقدامات مربوط به لایحه جامع انتخابات در کمیسیون سیاسی انجام شده و احتمالا طی 10 روز آینده کامل و شبهات آن رفع شود.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۰۵:۳۰    
سید هاشم الموسوی اظهار داشت: زمانی که همه ما را تنها گذاشتند؛ رهبر، دولت و ملت ایران در کنار ما ایستادند و ما از گفتن این حقیقت هراسی نداریم.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۰۵:۰۰    
تروریست های داعش آثار باستانی مهم و 1500 ساله شهر رصافه را پیش از آزاد سازی این شهر توسط ارتش سوریه بمب گزاری کردند.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۰۴:۳۰    
محمد آقا بیک خواننده گلستانی با اشاره به اینکه موسیقی در گلستان جایگاه والایی دارد و مردم این منطقه موسیقی را به خوبی می شناسند، گفت: موسیقی ...
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۰۳:۳۰    
معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه پست بیشترین تاثیر را از برجام برد، گفت: در حال حاضر توافقنامه های دو جانبه ای با کشورهای اروپایی و آسیایی منعقد شد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۰۲:۳۰    
یکی از نویسندگان و خبرنگاران خطه مغان در یادداشتی به وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، اوضاع بهداشت و درمان شهرستان بیله سوار را به رشته تحریر در اورده است.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۰۱:۳۰    
معاون فرهنگی قوه قضائیه گفت: چنانچه سیستم ایمنی جامعه از کار بیفتد، ایدز اجتماعی و اخلاقی ایجاد می شود و چنانچه جامعه ای دچار این بیماری شود ...
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۰۰:۴۶    
جلسه هیئت دولت صبح امروز با حضور رئیس جمهوری برگزار شد و اعضای کابینه با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات آن ها پاسخ دادند.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۰۰:۰۳    
رییس جمهور تصریح کرد آمریکا که بسیاری از تعهداتش همچون تعهد پاریس، تعهد با کوبا و قرارداد با آمریکای شمالی و آسیای شرقی را زیر پا گذاشته است نمی تواند مروج حقوق بشر ...
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۳:۳۳    
فرمانده کل سپاه گفت: اگر آمریکا بخواهد موضوع تحریم دفاعی و تحریم سپاه را دنبال کند، باید پایگاه های منطقه ای خود را تا عمق هزار کیلومتر در اطراف ایران جمع آوری کرده و اشتباه محاسباتی خود را با هزینه ...
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۱:۰۳    
فرهنگ سرای فردوس با اجرای مراسم رونمایی از سایت جشنواره های مجازی، چهارمین جشنواره تولید کتاب های صوتی کودکان، نوجوانان و نابینایان را از روز سه شنبه 27 تیرماه سال جاری آغاز کرد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۰:۳۳    
موزه هنرهای اسلامی با همکاری بنیاد فرهنگی پرویس و کتابخانه موزه های دولتی برلین اقدام به برپایی یک نمایشگاه با عنوان سنت انجیل در دنیای اسلام کرده اند.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۹:۴۵    
ده نمکی کارگردان سینما گفت: کاسه ساز در طول عمر با برکتش یادگارهای خوبی برای سینمای جنگ به جا گذاشت و با پذیرش ریسک تهیه کنندگی اخراجی ها1 مخاطب دهه هشتاد و نود را با سینما آشتی داد و سینمای رو به ...
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۹:۱۵    
معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد گفت: در مورد موضوع نمایش برخی آثار گنجینه موزه هنرهای معاصر در اروپا جریان های سیاسی و ضد ایرانی دست به کار شدند ...
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۹:۰۳    
اسفناج یکی از انواع سبزیجاتی است که سرشار از آهن است، قدیم ترها اسفناج را با ماست درست می کردند. در این مطلب کمی خلاقیت به خرج داده ایم و غذایی جدید با اسفناج را آماده کرده ایم
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۸:۰۳    
خواننده و آهنگساز کشورمان، گفت: دولت دوازدهم باید فضای کار و خلاقیت و رشد هنرمندان را بیش از گذشته فراهم کند و توجه جدی تری به هنر در عرصه های کلان صورت دهد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۷:۰۳    
تورج اصلانی گفت: ساخت فیلم سینمایی اخراجی ها یکی از حرکت های خوبی بود که در سینمای ایران به همت حبیب الله کاسه ساز به نتیجه رسید. او در عرصه ساخت فیلم های دفاع مقدسی یکی از تابوهای این فضا را شکست.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۶:۳۳    
سعیدی گفت: متاسفانه پزشکان متخصص به خیلی از مناطق محروم و حتی محله ها و خیابان های پایین شهر برخی کلانشهرها نمی روند و این یک عیب بسیار بزرگ در کشور ما است.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۶:۰۳    
شیرافکن گفت: گاهی که به فریدونکنار بر می گشت، نیازهای جبهه را به مردم می گفت و با کمک آنها، لباس، غذا و ... به جبهه می برد و در میان رزمنده ها توزیع می کرد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۵:۰۳    
داشتن سلامت ذهنی و آرامش روحی می تواند از طریق رفتارهای بهداشتی متعددی همچون نحوه عملکرد سیستم ایمنی، سلامت قلب و عروق و ... بر بهداشت جسمی تاثیر داشته باشد
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۴:۵۷    
متن کامل گفتگوباحجت الاسلام حامدکاشانی استاددانشگاه امام صادق(ع) را در اینجا بخوانید.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۳:۵۰    
یک مقام آگاه در وزارت نفت عربستان گفت: این کشور برای برقراری ثبات و توازن به بازار جهانی نفت، به تعهدات خود پایبند است
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۳:۵۰    
کارگردان فیلم سینمایی پرنده باز کوچک گفت: مرحوم کاسه ساز تهیه کننده ای آبرومند بود، هنر را می فهمید گرچه برخی ها و چه بسا خود من در حق او جفای ذهنی کرده باشیم که ان شاءالله خداوند ما را ببخشد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۳:۴۴    
استاندار تهران با بیان اینکه بخش کشاورزی باید هر طور شده خود را از مصرف آب آلوده نجات دهد و بنده نیز به جد از زمان فعالیتم آن را مطرح و پیگیری کردم گفت ...
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۳:۲۰    
پیمان شریعتی رئیس مجموعه تئاتر شهر گفت: مانور آتش نشانی در مجموعه تئاتر شهر برای سه شیفت مختلف ایستگاه ها صورت گرفت تا آن ها آشنایی کامل با منطقه تئاتر شهر پیدا کرده و سریع ترین نقاط دسترسی را ...
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۳:۰۸    
مدیر عامل سازمان انتقال ایران، از سرویس ملی سلامت خون افغانستان در کابل بازدید و با وزیر بهداشت این کشور دیدار کرد
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۳:۰۸    
نماینده مردم رشت در مجلس گفت: پیگیری مشکل سپرده گذاران کاسپین در تعطیلات تابستانی مجلس فراموش نشود.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۳:۰۲    
رسانه های آمریکایی از تصمیم کشورهای تحریم کننده قطر برای کاهش سطح خواسته های خود از دوحه برای عادی سازی روابط با قطر خبر می دهند
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۲:۵۶    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درباره حضورش در کابینه آینده گفت: تا هستم، هستیم.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۲:۵۰    
نماینده مردم ارومیه در مجلس با انتقاد از عملکرد ستاد مبارزه با قاچاق کالا گفت: چرا با رانت خواران و واردکنندگان بی رویه محصولاتی که مشابه داخلی دارند مبارزه نمی شود.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۲:۵۰    
رئیس سازمان محیط زیست گفت: سازمان محیط زیست با منتخبین شوراها نشست تخصصی برگزار می کند.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۲:۵۰    
حبیبی گفت: ما امروز در جلساتمان بررسی های خود را برای انتخابات مجلس یازدهم آغاز کرده ایم تا ببینیم چه تمهیداتی را باید بیاندیشیم.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۲:۵۰    
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: اصولگرا با هویت مشخص برای ما بهتر از دو زیست و چندزیست است.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۲:۴۴    
در ادامه سیاست های سرکوبگرانه رژیم آل خلیفه برای ساکت کردن صدای مخالفان، دادستانی این کشور 4 فعال حقوق بشری را به اتهام همکاری با حزب الله بازداشت کرد
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۲:۳۸    
نماینده مردم تهران در مجلس با انتقاد از همسو نبودن تیم اقتصادی دولت، از رئیس جمهور خواست تا تیم اقتصادی دولت را هماهنگ تر و منسجم تر انتخاب کند.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۲:۳۸    
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: از سران کشورهای مختلف در مراسم تحلیف رئیس جمهور حضور خواهند داشت.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۲:۳۸    
نماینده مردم تهران در مجلس از دیدار اعضای فراکسیون امید با رئیس جمهور خبر داد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۲:۳۲    
نماینده مردم ماهشهر در مجلس گفت: عدم تعهد وزرا در دو دهه گذشته باعث بروز مشکلاتی چون فساد اداری و ریزگردها شده است.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۲:۲۹    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی، طی بخشنامه ای، شرایط بخشودگی جرائم مالیاتی صاحبان مشاغل خودرو را ابلاغ کرد
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۲:۲۹    
یک خبرنگار آمریکایی مدعی شد که آمریکا خواستار دیدار دو جانبه با مقامات ایرانی در شهر وین شده است
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۲:۲۳    
شبکه ریلی کشور هند برای اولین بار شاهد فعالیت قطارهای غیر دیزلی است. هندی ها برای اولین بار قطاری را در این شبکه به کار گرفته اند که با انرژی خورشیدی به حرکت درمی آید
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۲:۲۳    
جلال فیروز با بیان اینکه وضعیت جسمی رهبر شیعیان بحرین مشخص نیست و کسی به وی دسترسی ندارد، تصریح کرد که آل خلیفه به دلیل تبعیت از سعودی ها مجبور است روابطش را با قطر قطع کند
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۲:۱۷    
حکم سرباز صهیونیستی که پس از به شهادت رساندن یک جوان فلسطینی به 18 ماه حبس محکوم شده بود، پس از گذراندن 3 ماه در زندان، به حبس خانگی تغییر یافت.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۲:۱۷    
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کرد این رژیم برای نصب گیت های بازرسی در ورودی های مسجدالاقصی با کشورهای عربی و در راس آن ها عربستان سعودی هماهنگ کرده است.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۲:۱۷    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از ممنوعیت فروش و صادرات قایق بادی به لیبی خبر داد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۲:۱۷    
مدیر روابط عمومی سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: جستجو برای یافتن فردی که گفته می شود در رودخانه کارون غرق شده اند، همچنان ادامه دارد
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۲:۱۷    
رئیس پلیس فتا غرب استان تهران با اشاره به تشکیل 147 فقره پرونده در پلیس فتا، از کشف 98 درصدی جرائم فضای مجازی در 4 ماه گذشته خبر داد
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۲:۱۷    
کمیسیون بررسی موضوع تقلب در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قرار است روز چهارشنبه اولین نشست خود را برگزار کند.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۲:۱۷    
نماینده مردم زنجان در مجلس از رئیس جمهور خواست که واداده ها و ترسوها را برای دولت دوازدهم معرفی نکند.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۲:۱۱    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی معتقد است جهاد محتوا باعث می شود مردم به جای تغذیه از آمدنیوز خبیث به منابع درست اطلاعاتی روی بیاورند.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۲:۱۱    
نوبخت گفت: اگر رئیس جمهور این مصوبات را ابلاغ نکرد رئیس مجلس می تواند این مورد را ابلاغ کند لذا برنامه ششم توسعه ابلاغ شده و برخی گزارش ها درباره اجرایی نشدن آن نادرست است.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۲:۰۵    
رئیس پلیس راه استان البرز محدودیت های ترافیکی روزهای پایانی محور کرج - چالوس را اعلام کرد
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۲:۰۵    
در پی حمله به کاروان خودروهای گارد ریاست جمهوری فیلیپین، یک نفر کشته شد و دست کم پنج محافظ زخمی شدند.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۲:۰۵    
نوجوان 13 ساله ای که خود را فرزند یکی از کارمندان وزارت فرهنگ فرانسه معرفی کرد، با تحت کنترل گرفتن حساب توییتر این وزارت خانه، مطالب غیراخلاقی در آن منتشر کرد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۲:۰۵    
نجفی، مرعشی، کولایی، افشانی، شریعتمداری، بیطرف و مهرعلیزاده به عنوان 7 گزینه نهایی تصدی پست شهرداری تهران انتخاب شدند
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۲:۰۵    
علی مؤذنی به بهانه جشن امضای تازه ترین رمانش با عنوان آپارتمان روباز که نشر اسم منتشر کرده با مخاطبانش همکلام شد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۲:۰۵    
سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، جزئیات نشست دیروز نایب رئیس و تعدادی ازنمایندگان مجلس با رئیس کل بانک مرکزی با موضوع موسسات مالی و اعتباری را تشریح کرد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۲:۰۵    
آیت الله جنتی با رأی اکثریت اعضای شورای نگهبان دوباره دبیر شورای نگهبان شد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۱:۵۹    
بودجه ای معادل 1 میلیارد و 600 میلیون دلار در کمیته تخصیص بودجه مجلس نمایندگان آمریکا برای ساخت دیواری در مرز مکزیک تخصیص داده شد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۱:۵۹    
در روزهای اخیر بحث تشکیل کابینه جدید و سهم خواهی اصلاح طلبان از روحانی به اوج خود رسیده است.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۱:۵۹    
رئیس جمهور آمریکا به انتشار خبر ملاقات دوم خود با پوتین در حاشیه نشست گروه بیست واکنش نشان داد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۱:۵۹    
عضو هیئت رئیسه مجلس نامه 157 نماینده مجلس به رئیس جمهور برای استفاده از زنان در کابینه دوازدهم را قرائت کرد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۱:۵۳    
اتحادیه عرب در پایان نشست خود برای بررسی تحولات در شهر قدس اشغالی، با انتشار بیانیه ای اقدامات رژیم صهیونیستی در این شهر را محکوم کرد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۱:۵۳    
نمایندگان مقرر کردند اصلاح قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن عادی بررسی شود.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۱:۵۳    
رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس از اظهارات اخیر فرمانده نیروی انتظامی فارس در صحن علنی پارلمان انتقاد کرد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۱:۵۳    
عضو کمیسیون آموزش مجلس از تقدیم طرح بررسی اولویت دار تعیین تکلیف معلمان حق التدریس به هیئت رئیسه پارلمان خبر داد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۱:۵۳    
نماینده مردم ملکان در مجلس گفت: مسئولان قدمی برای حل این مشکلات بر نمی دارند، پس باید این مشکلات را چه زمانی حل کنیم؟
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۱:۴۷    
فدراسیون شطرنج در نامه ای رسمی به فدراسیون جهانی این رشته خواستار تمدید دو هفته ای مهلت تعیین شده برای تسویه حساب مالی شد
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۱:۴۷    
برنامه رقابت های فوتبال مقدماتی قهرمانی زیر 16 سال در همدان اعلام شد
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۱:۴۷    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس جزئیاتی از مراسم تحلیف رئیس جمهور در صحن پارلمان را تشریح کرد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۱:۴۷    
با حضور فرمانده کل ارتش و رئیس سازمان عقدتی سیاسی ارتش، بزودی از بازی رایانه ای مبارزه در خلیج عدن 2 رونمایی می شود.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۱:۴۷    
باشگاه الشباب عربستان با صدور بیانیه ای عادل عزت، رئیس فدراسیون فوتبال این کشور را متهم به فساد مالی دانست
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۱:۴۷    
نمایندگان مجلس لایحه موافقت نامه همکاری در زمینه پیشگیری و واکنش به شرایط اضطراری در دریای خزر را تصویب کردند.
  • ۱