یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۲۰:۵۸May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 28 اسفند 1399 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 29 اسفند 1398 خبر آنلاین 31 فروردین 1399 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1399 خبر آنلاین 31 خرداد 1399 خبر آنلاین 31 تیر 1399 خبر آنلاین 31 مرداد 1399 خبر آنلاین 31 شهریور 1399 خبر آنلاین 30 مهر 1399 خبر آنلاین 30 آبان 1399 خبر آنلاین 30 آذر 1399 خبر آنلاین 30 دی 1399 خبر آنلاین 30 بهمن 1399 خبر آنلاین 1 اسفند 1399 خبر آنلاین 2 اسفند 1399 خبر آنلاین 3 اسفند 1399 خبر آنلاین 4 اسفند 1399 خبر آنلاین 5 اسفند 1399 خبر آنلاین 6 اسفند 1399 خبر آنلاین 7 اسفند 1399 خبر آنلاین 8 اسفند 1399 خبر آنلاین 9 اسفند 1399 خبر آنلاین 10 اسفند 1399 خبر آنلاین 11 اسفند 1399 خبر آنلاین 12 اسفند 1399 خبر آنلاین 13 اسفند 1399 خبر آنلاین 14 اسفند 1399 خبر آنلاین 15 اسفند 1399 خبر آنلاین 16 اسفند 1399 خبر آنلاین 17 اسفند 1399 خبر آنلاین 18 اسفند 1399 خبر آنلاین 19 اسفند 1399 خبر آنلاین 20 اسفند 1399 خبر آنلاین 21 اسفند 1399 خبر آنلاین 22 اسفند 1399 خبر آنلاین 23 اسفند 1399 خبر آنلاین 24 اسفند 1399 خبر آنلاین 25 اسفند 1399 خبر آنلاین 26 اسفند 1399 خبر آنلاین 27 اسفند 1399 خبر آنلاین 28 اسفند 1399 خبر آنلاین 29 اسفند 1399 خبر آنلاین 30 اسفند 1399 
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۱:۳۹    
ایرنا نوشت: رمضان قدیروف رهبر جمهوری چچن از رئیس جمهوری آمریکا خواست تا با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه گفت و گو کند و در فضای مجازی نوشت: جو بایدن مرد باش و با پوتین گفت و گو کن .
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۰:۳۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ایران هیچ پیامی به صورت مستقیم یا غیرمستقیم از آمریکا دریافت نکرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۷:۴۴    
تبلت میان رده هوآوی MatePad با قابلیت های نرم افزاری و سخت افزاری مناسب به بازار ارائه شده که این گجت را تبدیل به یک ابزار مناسب برای سرگرمی کرده است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۸:۳۵    
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد چابهار در یادداشتی با مقایسه منطقه آزاد چابهار با منطقه آزاد جبل علی در امارات به مهمترین دلایل تفاوت این دو منطقه پرداخت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۴:۱۴    
فرمانده مرزبانی شهرستان بانه گفت: بخشی از پاسگاه های مرزی شهرستان بانه به صورت آنلاین پایش می شود و نیازی به حضور فیزیکی نیروها در مرز نداریم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۷    
مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش بر استفاده بهینه از ظرفیت های منحصربفردکیش برای تبدیل شدن به پایلوت ملی و منطقه ای ورزش های آبی و ساحلی تاکید کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۶    
در آیینی با حضور رئیس کل دادگستری استان، دادستان عمومی و انقلاب کرج و جمعی از مسئولان قضایی و اداری استان از کارکنان قضایی و اداری دارای عملکرد برتر در سال 99 تقدیر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۶    
با هدف نظارت گسترده بر خدمات گردشگری مالکان خانه مسافرها ملزم به ثبت اطلاعات واحد خود درسامانه eskan.kish-festival.com شدند
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۶    
معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش نظارت حداکثری بر فعالیت تمامی حوزه ها به ویژه گردشگری و رعایت قوانین بهداشتی را محور فعالیت های ستاد نوروزی کیش برشمرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۵    
دکتر سید حجت مهدوی سعیدی،معاون فرهنگی،اجتماعی،گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه اجرای دستور العمل های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا منطقه ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۱:۲۷    
مهر نوشت: دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل نوشت: تداوم سیاست تحریم و دوستی با تروریسم نشان می دهد ویروس بدخیم ترامپیسم کاخ سفید را به شدت آلوده کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۲:۱۷    
به مناسبت روز پاسدار مرتضی شیخ زاده معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم و هیات همراه با حضور در دفتر ستاد فرماندهی ناوتیپ رزمی 112 ذوالفقارقشم ضمن دیدار با فرمانده و مسئولان این ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۹    
بانک مرکزی در سال 1399، 49 حراج عملیات بازار باز را برگزار کرد و در مجموع 1829.1 هزار میلیارد ریال اعتبار کوتاه مدت در اختیار بانک ها و موسسات اعتباری غیربانکی قرار داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۴    
نورنیوز نوشت:دبیرکل حزب الله لبنان تصریح کرد اسناد جدید نقش دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی آمریکا در جذب سرکردگان داعش در زندان های عراق و آزادسازی آنها از زندان ها را آشکار می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۰۹:۴۸    
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در گفتگوی ویژه خبری امشب که از شبکه دو سیما پخش شد، درباره سفرهای خود به استان های مختلف و اینکه آیا این سفرها تبلیغاتی است یا خیر؟ گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۰۹:۲۸    
ایسنا به نقل از سی ان بی سی نوشت: تردید معامله گران در مسیر آتی بیتکوین باعث رقم خوردن روز پرنوسانی برای این رمزارز شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۰۸:۱۴    
این روزها شایعات زیادی مبنی بر بازگشت رونالدو به رئال مادرید وجود دارد و مارسلو با کامنتی عجیب به آن دامن زد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۰۸:۲۹    
علیرضا معزی، معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهوری درباره حواشی دیروز جلسه هیات دولت که با بارش ناگهانی باران همراه بود، رشته توییتی منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۰۷:۲۹    
دختری پنج ساله در سقوط از ارتفاع طبقه سیزدهم در سن پترزبورگ جان خود را از دست داد. در حالی که والدین این کودک در خانه نبودند. منبع: شبکه خبر
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۰۶:۴۴    
حجت نظری از نامگذاری دو مجموع به نام مرحوم میناوند و انصاریان خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۰۶:۱۵    
فارس نوشت:بی بی سی فارسی در جدیدترین تحرکات خود، تصویر لباده حسن روحانی را که روی پارچه آن ساخت ایتالیا نوشته شده بود، بهانه ای کرد تا با آن نظام اسلامی و رهبری را مورد هجمه قرار دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۰۵:۰۲    
اسحاق جهانگیری در توئیتش به مناسبت روز ملی شدن صنعت نفت تاکید کرده است که این میراثی پرافتخار برای ملت ما به جا ماند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۲:۵۹    
رئیس پلیس امنیت تهران گفت: این افراد برای تردد برخی از شهروندان در شهرهای دارای محدودیت میلیونها تومان به جیب زده بودند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۳:۴۲    
کتاب بانکداری آینده با هدف مهیا ساختن بستری مناسب جهت ایجاد و پیاده سازی بانکداری دیجیتال، نقش هوش مصنوعی در آن و ضرورت تحول در این عرصه، منتشر شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۲:۲۹    
ایرنا نوشت:نشست بین المللی در مورد حل و فصل در افغانستان ، امروز پنجشنبه در قالب تروئیکای موسوم به گسترش یافته (روسیه ، ایالات متحده ، چین و پاکستان) ، نمایندگان دولت افغانستان ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۳:۲۳    
علیرضا پاکدل با انتشار کارتونی در صفحه اینستاگرام خود، ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو، نسبت به پایان دوران بیماری کرونا در جهان ابراز امیدواری کرد. 6060
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۳:۰۹    
ورزش سه نوشت: سپاهان با پاس بازیکن جدید خود خیلی زود از تراکتور پیش افتاد؛ بازیکنی که هفته گذشته از تراکتور جدا و زردپوش شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۲:۰۹    
ایرنا نوشت: رسانه ها از حمله پهپادی ارتش و کمیته های مردمی یمن به فرودگاه بین المللی أبها در جنوب عربستان خبر دادند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۱:۵۴    
فارس نوشت: مایک پمپئو ، وزیر امور خارجه سابق آمریکا در یادداشتی فرضیه دولت جو بایدن ، رئیس جمهور کشورش درباره اینکه برجام پلی برای توافق گسترده تر با ایران خواهد بود را به چالش کشیده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۲:۴۸    
در یکصد و یازدهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، با اشاره به مشکلات موجود در بخش تجارت بین المللی، پیشنهاداتی مبنی بر بررسی مقررات صادرات و واردات مطرح شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۲:۴۵    
خبرگزاری دانشجو نوشت: درحالیکه مدیران پدیده اصرار به دریافت چک ده روزه دارند، عبدیان حاضر به پرداخت این مبلغ در این مدت زمان نبوده و قصد پرداخت چک دوماهه دارد
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۱:۴۴    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی فرارسیدن نوروز و سال جدید را تبریک گفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۱:۲۹    
تمرینات تیم پرسپولیس به مدت پنج روز تعطیل شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۲:۰۳    
فارس نوشت: رئیس جمهور روسیه امروز(پنجشنبه) در پاسخ به اظهارات اخیر جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به او پیشنهاد داد که در آینده ای نزدیک با یکدیگر گفت وگوی اینترنتی داشته باشند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۹    
مارک روته از سال 2010 نخست وزیر هلند است و رکورد دوام در مقام نخست وزیری را در اختیار دارد. با پیروزی اخیر به نظر نمی رسد به این زودی ها، هیچ سیاستمداری بتواند رکورد او را جابجا کند. منبع: یورونیوز
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۹    
باشگاه گل گهر سیرجان اعلام کرد هیچ بازیکن دیگری در ساعات آتی به این تیم اضافه نمی شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۱:۵۵    
نشریه سایت رهبر انقلاب متن استفتاء از رهبر انقلاب را منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۱:۵۵    
بازگشت زلاتان به ترکیب آث میلان برای دیدار برگشت مقابل منچستریونایتد و تلاش برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا، سوژه کارتونی از عمر مومانی در سایت گل شد. 6060
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۱:۵۴    
وزیر راه و شهرسازی بر ضرورت نوسازی ناوگان حمل ونقل جاده ای در سال 1400 تاکید کرد و خواستار رفع موانع برای ورود کامیون های جدید به کشور شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۱:۴۶    
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) ضمن تشکر از مردم به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی و حضور حداقلی در پنجشنبه آخرسال بهشت زهرا (س) ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۱:۴۳    
شهردار تهران از برقراری بیمه برای خانواده های متوفیان کرونای تاکسیران پایتخت خبر داد و گفت: 15 هزار نفر از تاکسیرانان تهران در مرحله نخست بیمه خواهند شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۱:۴۰    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: طبق اعلام بانک مرکزی سقف نقل و انتقالات بانکی در شب عید تغییر چندانی نداشته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۱:۳۵    
سال های جنگ در چند نوبتی که به جنگ شهرها موسوم شد، صدام با بمباران و موشک باران شهرهای ایران، آتش جنگ را به کیلومترها دورتر از جبهه ها در داخل خاک ایران کشاند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۱:۳۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه به بیانیه پایانی نشست یکصد و چهل و هفت وزرای خارجه شورای همکاری خلیج فارس واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۱:۲۹    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: بر اساس قانون مصوب سال 1386، ساعت رسمی کشور در ساعت 24 یکم فروردین ماه 1400 یک ساعت به جلو کشیده می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۰:۲۹    
ایرنا نوشت: ارزش تجارت کالایی بدون احتساب نفت خام ایران با کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا در 10 ماهه سال 99 حدود 1.8 میلیارد دلار بوده که نزدیک به سه درصد از کل ارزش تجارت کشور را تشکیل می دهد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۱:۲۶    
فارس نوشت: امانوئل مکرون ، رئیس جمهور فرانسه در دیدار با رئیس رژیم صهیونیستی ایران را به نقض برجام متهم کرد و گفت ایران باید آن را متوقف کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۱:۲۱    
عملکرد درخشان سوارز در لالیگا و ناکامی او در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، سوژه کارتونی از حمید سحری شد. 6060
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۹:۵۸    
نمایش هوایی بسیار دیدنی در آسمان پایتخت ایرلند ، دوبلین ، جایی که 500 پهپاد نمایش جادویی را اجرا کردند و به مناسبت روز سنت پاتریک یک نقاشی هنری درخشان با عنوان "نور فوق العاده" را تشکیل دادند./خبرفوری
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۰:۳۱    
فارس نوشت: سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت:مگر در استقلال مجیدی برای رقم قرارداد،رضایتنامه و انتقال بازیکن به تیم دیگر تصمیم می گیرد که من در انتقال قاسمی نژاد تصمیم گیر باشم؟
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۰:۱۲    
فارس نوشت: تیم والیبال بایک موتور در چهارمین مسابقه خود در لیگ چین توانست حریف خود را شکست دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۰:۱۱    
رئیس دولت اصلاحات پیام نوروزی منتشر کرد و نوشت:امیدوارم که هرچه زودتر جامعه ما زیر پوشش واکسن کرونا برود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۸:۴۴    
فارس نوشت: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری قاتل فراری در کرمانشاه تنها 2 ساعت پس از ارتکاب جرم خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۹:۴۱    
مدیرفنی استقلال از باشگاه پدیده مشهد خواست در ماجرای قاسمی نژاد کمک کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۹:۳۳    
نماینده سابق مردم اردکان در مجلس با انتقاد از احضار محمدرضا جلایی پور گفت: نمی دانم توجیه احضار وبازجویی ایشان برای یک فعالیت صد درصد قانونی درتشکیلات اجماع ساز اصلاح طلبان چیست؟
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۸:۲۹    
سردار شهید سلیمانی در یکی از سخنرانی های خود خاطره ای جالب درباره انتخاب پاسدار نمونه نقل می کند و می گوید معرفی آن پاسدار خطای بزرگی بود که من کردم. منبع: همشهری آنلاین
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۹:۲۶    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: حقایق جالبی درباره خودروها وجود دارد که شاید کمتر کسی از وجود آن ها با خبر باشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۹:۲۳    
امروز پلیس راهور اعلام کرد جلوی سفر هموطنان به 40 شهر کرونایی را گرفته است. همچنین این شهرها در قرنطینه کامل به سر می برند و کسی حق خروج از آنها را هم ندارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۹:۱۹    
وزیرامورخارجه کشورمان در پیامی ضمن تبریک سال نو گفت: نوروز پیام آور دوستی، مهربانی، آشتی، همبستگی و شادمانی است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۹:۱۶    
معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان گفت: براساس تحقیقات انجام شده، حدود 85 درصد معتادان پس از بهبودی و ترک اعتیاد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۹:۱۶    
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: توزیع برق به عنوان پیشانی این صنعت زیربنایی در عرصه خدمت رسانی، با توجه به شرایط کرونایی، همواره خدمات لازم و شایسته را به مشترکان ارائه می نماید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۹:۱۶    
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: تأسیسات و مراکز گردشگری استان سمنان در ایام نوروز افزایش نرخ نخواهند داشت .
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۹:۱۴    
استاندار همدان گفت: میزان کل سرمایه گذاری سال 99 در استان همدان بیش از 10 هزار میلیارد تومان است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۹:۱۴    
نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: در طول انقلاب اسلامی تاکنون برای نخستین بار سازمان تأمین اجتماعی در یکی از استان ها مثل همدان سه پروژه مهم که بیش از هزار شغل ایجاد می کند را انجام داده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۹:۱۴    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان گفت: یک هزار میلیارد تومان تسهیلات یارانه ای حوزه اشتغال و سرمایه گذاری از ابتدای سال جاری تاکنون در این استان پرداخت شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۹:۱۳    
مدیر شیلات و کشاورزی سازمان منطقه آزاد قشم از آغاز ذخیره سازی لاروهای میگو در 13 مزرعه پرورشی قشم خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۹:۱۳    
سومین نشست اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر منطقه آزاد قشم به ریاست مرتضی شیخ زاده قائم مقام این ستاد و با حضور روسای کمیته های یازده گانه ستاد در مرکز بین المللی رشد قشم برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۸:۰۲    
آرش شفاعی، 81 شعر سپید خود را در کتابی با نام گوزن در بوران شدید ، در 103 صفحه منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۷:۵۹    
گزارشی از آزادراه تهران شمال و استقرار پلیس برای اجرای محدودیت های کرونایی را ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۷:۵۴    
فارس نوشت: منابع عراقی پنجشنبه از حمله ای دیگر به کاروان لجستیک نظامیان آمریکا در عراق خبر دادند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۸:۵۱    
سرلشکر سلامی در پیامی از اظهار لطف و پیام روحیه بخش و پر مهر رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا به آحاد فرماندهان و پاسداران انقلاب اسلامی قدردانی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۸:۳۴    
ایرنا نوشت: استاندار تهران اعلام کرد: در حال حاضر فاصله گذاری اجتماعی در تهران 76 درصد است و این استان در زمره سه استان برتر در رعایت فاصله گذاری اجتماعی محسوب می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۸:۳۴    
ایرنا نوشت: رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: با لغو طرح ممنوعیت ورود خودروهای دارای پلاک غیربومی به مشهد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۸:۳۳    
جدال تیم های صنعت نفت و پدیده برنده نداشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۷:۲۸    
علاقمندان به زنده یادان میناوند و انصاریان در آخرین پنجشنبه سال برسرمزار آن ها حاضر شدند. منبع: خبرآنلاین
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۷:۲۱    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: صفحه منتسب به سردار سلیمانی تصویری قدیمی و دیده نشده از شهید حاج قاسم سلیمانی را در فضای مجازی منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۸:۱۵    
ورزش سه نوشت: مهاجم تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان پدرش را از دست داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۶:۵۹    
وحید امیری در دقیقه 68 روی پاس زیبای شهریار مغانلو گل دوم پرسپولیس را وارد دروازه نفت مسجد سلیمان کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۷:۵۸    
با اعلام باشگاه استقلال، پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه باز شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۷:۵۱    
ایرنا نوشت: ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه تاکید کرد که روابط مسکو و واشنگتن به بن بست خورده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۶:۴۴    
فارس نوشت: مدیر مرکز مدیریت راه ها با اشاره به ترافیک نیمه سنگین در مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه، محدوده گیلاوند از بروز ترافیک نیمه سنگین در محور تهران پردیس مسیر رفت و برگشت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۷:۴۱    
تیم فوتبال سپاهان با برتری مقابل تراکتور به صدر جدول رقابت های لیگ برتر رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۷:۴۱    
معاونت نظارت بر نهادهای مالی با اعطای مجوز به 4 شرکت سبدگردان موافقت کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۶:۳۸    
مدیرعامل ایران خودرو گفت: اگر کسی با پرداخت پولی موفق به ثبت نام خودرو شد، به آن جایزه می دهیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۷:۳۱    
فارس نوشت: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:خوشحالم که سال 99 را با صدرنشینی تمام کردیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۶:۱۹    
ایرنا نوشت: دادستان های 21 ایالت جمهوریخواه در آمریکا، از جو بایدن رئیس جمهوری این کشور به دلیل لغو پروژه خط لوله نفت بحث برانگیز کی استون ایکس ال از کانادا شکایت کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۷:۰۰    
تیم فوتبال پرسپولیس توانست نفت مسجدسلیمان را شکست دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۶:۴۹    
ایسنا نوشت: رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از انهدام باند سه نفره ای که بیش از 50 دستگاه خودروی سواری ال 90 را به سرقت برده بودند، خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۶:۳۷    
تسنیم نوشت: مربی دروازه بان های تیم فوتبال استقلال گفت: شخصی نصفه شب به پسر بیمارم پیام های وحشتناکی داده اما باید بگویم من از تهدید نمی ترسم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۶:۳۷    
فارس نوشت: مدیر کل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: امروز در شمال غرب و غرب و بخش هایی از مرکز کشور و فردا در دامنه جنوبی البرز، مرکز و شرق کشور وزش باد شدید و گردوخاک داریم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۶:۳۰    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی با تشکر از تلاش های جامعه پزشکی، گفت: با همت و فداکاری مجاهدان سلامت و جامعه پزشکی کشور شاهد خلق حماسه های بی بدیلی در مبارزه با کرونا در تراز دفاع مقدس هستیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۶:۲۹    
فارس نوشت: ضرغامی با بیان اینکه هیچگاه با آقای احمدی نژاد بحث انتخاباتی نداشته ام، گفت: همواره نگاه واقع بینانه و منصفانه من نسبت به عملکرد و کارنامه روسای جمهور باعث سوء استفاده برخی فرصت طلبان و یا ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۶:۲۴    
مهدی ترابی در دقیقه 37 گل اول پرسپولیس به نفت مسجد سلیمان را در هفته هجدهم لیگ برتر به ثمر رساند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۶:۱۲    
ولادیمیر پوتین در واکنش به اظهارات رییس جمهوری آمریکا که وی را "قاتل" خوانده بود، گفت: هر کس از هر چه انتقاد می کند، همان است. من فقط برای بایدن آرزوی سلامتی دارم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۶:۱۰    
در صرافی های رسمی هر دلار آمریکا به قیمت 23 هزار و 960.8 تومان و هر یورو نیز به نرخ 28 هزار و 289.2 تومان ارزش گذاری شده که نسبت به روز گذشته نرخ ها در این بازار با کاهش جزئی همراه بوده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۶:۱۰    
پوشش تلویزیونی بازی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان یک اتفاق عجیب را به خود دید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۶:۰۵    
امیر آقایی به عنوان نخستین بازیگر فیلم سینمایی شبگرد به کارگردانی فرزاد موتمن، معرفی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۵:۵۸    
فارس نوشت: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه فرستاده ویژه مقام معظم رهبری در سی سخت هستم، گفت: 300 کانکس سپاه در راه سی سخت است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۵:۵۷    
روزنامه شرق نوشت: استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران گفت: یک سری ابهامات چه درباره ملی شدن نفت، عملکرد مصدق بعد از ملی شدن نفت و.. ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۵:۵۰    
اظهارات سخنگوی قوه قضاییه درباره اموالی که از اکبر طبری، معاون اجرایی سابق حوزه ریاست قوه قضاییه کشف شد را در ادامه مشاهده می کنید. منبع: میزان