دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۲۰:۵۴May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای خوانا 15 اسفند 1394 - khananews.com

خوانا 31 مرداد 1394 خوانا 31 شهریور 1394 خوانا 30 مهر 1394 خوانا 30 آبان 1394 خوانا 30 آذر 1394 خوانا 30 دی 1394 خوانا 30 بهمن 1394 خوانا 1 اسفند 1394 خوانا 2 اسفند 1394 خوانا 8 اسفند 1394 خوانا 9 اسفند 1394 خوانا 10 اسفند 1394 خوانا 11 اسفند 1394 خوانا 12 اسفند 1394 خوانا 13 اسفند 1394 خوانا 15 اسفند 1394 خوانا 16 اسفند 1394 خوانا 17 اسفند 1394 خوانا 18 اسفند 1394 خوانا 19 اسفند 1394 خوانا 20 اسفند 1394 خوانا 21 اسفند 1394 خوانا 22 اسفند 1394 خوانا 23 اسفند 1394 خوانا 24 اسفند 1394 خوانا 25 اسفند 1394 خوانا 26 اسفند 1394 
خوانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۲:۵۷    
استقلال اهواز باز هم باخت.این چند کلمه این روزها برای اهالی فوتبال عجیب و غریب نیست.شکست های پی در پی، آبی پوشان اهوازی را یکی از بخت های مسلم برای سقوط آزاد از لیگ برتر به لیگ دسته یک معرفی می کند ...
خوانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۲:۵۷    
پیکر مرحوم آیت الله واعظ طبسی از صحن حرم امام رضا (ع) تشییع شد.
خوانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۲:۵۲    
استقلال اهواز جزو قدیمی ترین های ایران است و در شان و شخصیت این تیم نیست که 4 گل بخورد و ته جدول باشد ...
خوانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۲:۱۷    
امام جمعه ایذه اظهارکرد:کسی که با پول رای افرادی را خریداری نماید آیا او منتخب مردم است و برای رفع مشکلات مردم تلاش خواهد کرد.
خوانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۴:۰۶    
جواد ظریف در گفتگویی ویدیویی به پرسش های متفاوتی درباره زندگی سیاسی خود و مذاکرات هسته ای پاسخ داد.
خوانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۵۶    
شهردار اهواز با تاکید بر لزوم همکاری شهرداری و مردم در نظافت شهری، گفت: هزینه جمع آوری زباله ها در شهر اهواز باید صرف پروژه های عمرانی شود.
خوانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۴۱    
می توان گفت که شانس لاریجانی برای رسیدن به کرسی ریاست مجلس دهم و نزدیک شدن به رکورد هاشمی رفسنجانی، بیش از محمدرضا عارف است ...
خوانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۳۶    
نخستین سفر وزیر خارجه ترکیه به ایران شاید اختلاف نظرات عمیق دو کشور بر سر جنگ سوریه را کاهش ندهد اما می تواند روابط تجاری میان آنکارا و تهران را گسترش دهد.
خوانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۳۶    
رئیس کارگروه مزد مجمع عالی کارگران با بیان اینکه نمایندگان کارگران و کارفرمایان اختلافات بسیاری درباره مفاهیم اولیه سبد معیشت خانوار 4نفره داشتند ...
خوانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۳۱    
عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم اظهار کرد: اگر بر فرض تمامی مردمان شهر تهران غرب زده و ضد انقلاب باشند، چرا با وجود اینکه تمامی ابزار های تبلیغاتی و تصویری ام از صدا و سیما ...
خوانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۲۱    
رئیس فدراسیون فوتبال معتقد است ایرادهایی که به اساسنامه فدراسیون فوتبال گرفته می شود، به خاطر حذف کردن وی است.
خوانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۲۱    
در پی درگذشت عالم مجاهد و یار صادق انقلاب آیت الله حاج شیخ عباس واعظ طبسی رحمةالله علیه، رهبر معظم انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کردند.
خوانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۱۶    
سیف درخصوص رفع تحریم های اقتصادی و اجرای برجام گفت: اکنون با حصول نتایج برجام و اجرای آن، علاوه بر رفع تحریم های اقتصادی به عنوان گامی مثبت در عرصه سیاسی - اقتصادی ...
خوانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۱۱    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ما در منطقه ای زندگی می کنیم که چهار جنگ بزرگ عربستان با یمن، روسیه با ترکیه، جنگ تکفیری ها در سوریه و عراق و اوکراین و اروپا به طور همزمان جریان دارد ...
خوانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۱۱    
واگذاری باشگاه نفت تهران در پایان فصل جاری به طور کاملا جدی مطرح شده است.
خوانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۵۱    
هر روز صبح یک جارو و یک بشقاب حلبی بر می دارم و به خانۀ کاست بالا یعنی "تاکورس" می روم تا مدفوعشان را جمع کنم ...
خوانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۴۶    
سازمان بین المللی سازندگان وسایل نقلیه موتوری اعلام کرد تولید خودرو ایران در سال 2015 با افت 9/ 9 درصدی نسبت به سال قبل از آن مواجه شد و به 982 هزار و 337 دستگاه رسید.
خوانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۳۷    
روزنامه تلگراف لندن گزارشی را درباره دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه و تندروی ریاست جمهوری آمریکا منتشر کرده و او را حتی بدتر از محمود احمدی نژاد معرفی کرده است.
خوانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۲۷    
نایب رئیس نظام صنفی کشاورزی خوزستان با اشاره به ورشکستگی شرکت نیشکر هفت تپه گفت: این شرکت تنها با واگذاری به بخش خصوصی می تواند احیا شده و به چرخه تولید بازگردد.
خوانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۲۷    
رئیس اداره پیش بینی هواشناسی استان خوزستان، از احتمال بارش پراکنده و رعدوبرق همراه با وزش باد قابل ملاحظه در استان خبر داد.
خوانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۲۲    
دبیر شورای نظارت بر اسباب بازی کشور گفت: واردکنندگان بر اساس مقررات، اقدام به واردات اسباب بازی به کشور کنند تا با مشکل برای ترخیص کالاهای خود روبرو نشوند.
خوانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۱۷    
نماینده سازمان های مردم نهاد خوزستان گفت: تداوم مساله ریزگردها اخلال در زندگی مردم خوزستان است که دولت در عمل به وعده های خود در این باره اقدام قابل توجهی انجام نداده است.
خوانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۱۷    
شهردار آبادان از افتتاح پروه اصلاح هندسی ترافیک مرکز این شهر با الگوبرداری از اقتصاد مقاومتی خبر داد.
خوانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۵۲    
رییس بیمارستان گلستان اهواز گفت: این بیمارستان در تعطیلات نوروز به صورت شبانه روزی فعال است و تدابیر لازم، برای ارائه خدمات مناسب به بیماران و مصدومان احتمالیِ حوادث رانندگی اتخاذ شده است.
خوانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۵۲    
سی ودومین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه برلین فراخوان داد.
خوانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۴۷    
سرپرست پلیس فتا خوزستان با اشاره به خطر سوءاستفاده کیلاگرها هنگام خریدها و پرداخت های اینترنتی، بر لزوم دقت شهروندان هنگام وارد کردن رمز و اطلاعات شخصی خود در اماکن عمومی ...
خوانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۷    
رئیس اداره محیط زیست استان بصره عراق با بیان این که رهاسازی آب در کاهش میزان گردوخاک مؤثر است، گفت: به دنبال همکاری مشترک میان استان های بصره و خوزستان برای کاهش گردوخاک هستیم.
خوانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۲    
تیم فوتبال فولادخوزستان در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور برابر سایبا به برتری رسید.