سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۱۴:۲۱May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای خیبرآنلاین 7 آذر 1397 - kheybaronline.ir

خیبرآنلاین 29 اسفند 1393 خیبرآنلاین 29 اسفند 1394 خیبرآنلاین 1 فروردین 1395 خیبرآنلاین 1 فروردین 1396 خیبرآنلاین 30 فروردین 1397 خیبرآنلاین 28 اردیبهشت 1397 خیبرآنلاین 24 خرداد 1397 خیبرآنلاین 31 تیر 1397 خیبرآنلاین 28 مرداد 1397 خیبرآنلاین 31 شهریور 1397 خیبرآنلاین 30 مهر 1397 خیبرآنلاین 30 آبان 1397 خیبرآنلاین 26 دی 1397 خیبرآنلاین 1 بهمن 1397 خیبرآنلاین 29 اسفند 1397 خیبرآنلاین 1 آذر 1397 خیبرآنلاین 2 آذر 1397 خیبرآنلاین 3 آذر 1397 خیبرآنلاین 4 آذر 1397 خیبرآنلاین 5 آذر 1397 خیبرآنلاین 6 آذر 1397 خیبرآنلاین 7 آذر 1397 خیبرآنلاین 8 آذر 1397 خیبرآنلاین 9 آذر 1397 خیبرآنلاین 10 آذر 1397 خیبرآنلاین 11 آذر 1397 خیبرآنلاین 12 آذر 1397 خیبرآنلاین 13 آذر 1397 خیبرآنلاین 14 آذر 1397 خیبرآنلاین 15 آذر 1397 خیبرآنلاین 16 آذر 1397 خیبرآنلاین 17 آذر 1397 خیبرآنلاین 18 آذر 1397 خیبرآنلاین 19 آذر 1397 خیبرآنلاین 20 آذر 1397 خیبرآنلاین 21 آذر 1397 خیبرآنلاین 22 آذر 1397 خیبرآنلاین 23 آذر 1397 خیبرآنلاین 24 آذر 1397 خیبرآنلاین 25 آذر 1397 خیبرآنلاین 26 آذر 1397 خیبرآنلاین 27 آذر 1397 خیبرآنلاین 28 آذر 1397 خیبرآنلاین 29 آذر 1397 خیبرآنلاین 30 آذر 1397 
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۰:۵۹    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از افتتاح شهرک حمل و نقل تهران در آینده نزدیک خبر داد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۱:۰۴    
مردی خدمت رسول خدا صلی الله علیه وآله عرض کرد: چه کنم تا به خدای نزدیک شوم؟ پیغمبر فرمود: ...
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۳:۴۰    
دستاورد نزدیک به صفر آمریکا برای لیبرال ها و همچنین ناتوانی و بدعهدی اروپایی ها که عراقچی به آن اعتراف می کند چیزی است که سیف رئیس کل بانک مرکزی ایران بعد از برجام در سفری به آمریکا آن را فاش کرده ...
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۲۰:۱۴    
شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) همانند بسیاری از دستگاه های اجرایی کشور نیز در ابتدای وقوع این زمین لرزه، حسب رسالت خود، مبنی بر نقش آفرینی هرچه بیشتر در مسئولیت های اجتماعی ...
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۲۰:۰۹    
رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه تنها دو درصد ظرفیت سواحل ما در اقتصاد کشور فعال شده است، گفت: به دنبال ایجاد وزارت دریا و بنادر در ایران هستیم.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۲۰:۰۴    
وزارت خارجه آمریکا مدعی ارائه مدارکی جدید علیه ایران شده است.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۹:۵۴    
هیات وزیران در اجرای بند (ب) مصوبه شماره 101532 مورخ یک آبان 1397 شورای عالی هماهنگی اقتصادی، دستورالعمل بسته پرداخت کمک جبرانی و حمایت غذایی از گروه های کم درآمد جامعه را به تصویب رسانید.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۹:۴۴    
دادستانی تهران جهت تنویر افکار عمومی و در اجرای قانون مجازات اسلامی مفاد حکم دو مفسد اقتصادی را منتشر کرد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۹:۳۹    
ترامپ رئیس جمهور آمریکا باز هم تهدید کرده است دولت ممکن است به دلیل کمبود در تامین بودجه دیوار مرزی مکزیک تعطیل شود.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۹:۳۹    
مراسم برترین های فوتبال آسیا در سال 2018 در شهر مسقط عمان برگزار شد و علی اصغر حسن زاده به عنوان برترین بازیکن فوتسال قاره آسیا انتخاب شد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۸:۰۴    
رئیس کمیته استیناف از صدور رای برائت پیروانی خبر داد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۷:۵۹    
داریوش اسدزاده که به دلیل مشکلات کلیوی در بیمارستان بستری شده است، احتمالا فردا (8 آذر ماه) از بخش مراقبت های عمومی بیمارستان مرخص خواهد شد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۷:۴۹    
وزیر اقتصاد دولت احمدی نژاد در برنامه این هفته "دستخط" از مسائل مهمی در خصوص مسائل روز اقتصادی و تجربیات تلخ و شیرین خود در دوران وزارت خواهد گفت.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۷:۴۹    
مردم تونس در اعتراض به سفر ولیعهد عربستان به کشورشان با در دست داشتن اره هایی که به قتل فجیع جمال خاشقچی در کنسولگری عربستان در استانبول اشاره داشت، تظاهرات کردند.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۷:۴۴    
سخنگوی وزارت کشور از صادرشدن حکم انتصاب حناچی بعنوان شهردار تهران از سوی وزیر محترم کشور خبر داد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۷:۴۴    
رئیس جمهور روسیه اعلام کرد که این کشور با همکاری شرکای خود در حال ایجاد یک سیستم مالی بین المللی مستقل از سوئیفت است.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۷:۰۹    
فیلشاه آخرین محصول گروه هنرپویا به کارگردانی هادی محمدیان و تهیه کنندگی حامد جعفری است که با قصه ای کودکانه، ماجرایی تاریخی را روایت کرده است.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۷:۰۴    
حجت الاسلام منتظری گفت: آقای ظریف یک نامه 12 صفحه ای را چند روز قبل فرستادند که یکسری بیانات خودشان را در آنجا باز توضیح داده بودند ...
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۵:۴۸    
معاون بیمه ای سازمان تأمین اجتماعی گفت: بازنشستگان، ازکار افتادگان، بازماندگان، مستمری بگیران و بیمه شدگانی که درآمد کمتر از 3 میلیون تومان دارند، مشمول دریافت بسته غذایی 200 هزار تومانی می شوند.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۵:۳۸    
پیشکسوت فوتبال ایران می گوید با شرایطی که علی اکبریان دارد، به دنبال این است بازیکن پیشین فوتبال را از زندان آزاد کند.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۵:۲۸    
سازمان هواشناسی کشور از موج جدید "بارش برف و باران" در پی ورود سامانه بارشی جدید به کشور خبر داد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۵:۲۸    
نسل کنونی نیروی دریایی به ابتکار و توانایی های خود عمیقاً ایمان دارد و تحقق پدیده هایی همچون الحاق ناوشکن سهند و زیردریایی های فاتح و غدیر به ناوگان دریایی، بشارت دهنده ی امکان پیشرفت های روزافزون است
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۴:۲۳    
جپاروف که یکی از مهره های خوب استقلال در فصل گذشته بود، در نقل و انتقالاتی تابستان از این تیم جدا شد و حالا مشکلات تیم شفر در خط میانی باعث شده که بحث بازگشت او به استقلال دوباره مطرح شود.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۴:۱۸    
روزهای پنجشنبه و شنبه پیش رو، دو روز غرورانگیز و پرافتخار برای نیرو های مسلح جمهوری اسلامی ایران خاصه نیروی دریایی ارتش خواهد بود.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۴:۱۳    
رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی درباره استیضاح آقای لاریجانی گفت: با پس گرفتن امضا از سوی تعدادی از نمایندگان، این موضوع از حد نصاب افتاده است.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۴:۰۳    
با باز شدن سایت سازمان حج و زیارت برای نام نویسی از متقاضیان عتبات، هزینه های این سفر معنوی به صورت زمینی و هوایی در آذرماه نیز مشخص شد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۴:۰۳    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: یکی از ویژگی های بودجه امسال افزایش 20 درصدی حقوق کارمندان است.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۴:۰۳    
"خیبرآنلاین" - تازه ترین نظرسنجی پایگاه خبری - تحلیلی "خیبرآنلاین" با موضوع گرایش شرکت کنندگان در این نظرسنجی برای انتخابات سال آینده مجلس شورای اسلامی منتشر شد. ...
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۳:۵۸    
عضو هیئت علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه نهاد منسجمی به نام دولت در ایران وجود ندارد ...
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۱:۱۸    
افتادگی پوست نتیجه ضعیف شدن پوست و از دست دادن طبیعی کلاژن و الاستین است. در ادامه هفت راه ساده و مؤثر که از پیری و افتادگی پوست پیشگیری می کند را بخوانید.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۱:۴۳    
پهپادهای جاسوسی رژیم صهیونیستی حریم هوایی لبنان را به صورت گسترده نقض کردند.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۱:۳۳    
رئیس دانشکده اقتصاد دانشگاه امام صادق با تفکیک ارزش پول ملی در دو بخش داخلی و بین المللی، کنترل جریان تورمی، ثبات قیمت های داخلی، تسهیل حوزه کسب و کار را زمینه ساز تقویت پول ملی دانست.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۱:۲۸    
پس از عملیات مروارید، صادرات و واردات نفت و سایر کالا های عراق از طریق خلیج فارس به طور کامل قطع شد و یک شکست بزرگ اقتصادی به آن ها تحمیل شد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۱:۲۳    
دبیر ستاد نقشه جامع علمی کشور نسبت به رکود در علم فضایی کشور انتقاد کرد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۱:۰۸    
رئیس اتاق های بازرگانی ایران و چین از رفع مشکل بانکی بازرگانان کشور با طرف چینی خبر داد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۰:۴۸    
افسران جوان باید در یگان ها و تیپ های مختلف کسب تجربه کنند و آنها توانایی آن را دارند که با عزم و اراده و قدرت نیروی انسانی، وظایف و اهداف خود را عملی کنند
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۰:۲۸    
با نگاهی تبارشناسانه به سیاست ها و تصمیمات و رویکرد دولت های یازدهم و دوازدهم در می یابیم که سیاست خارجی اعتدالگرایان صرفنظر از شرایط تغییر یافته محیطی، دنباله سیاست خارجی دوره سازندگی و اصلاحات است.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۰:۲۳    
یک نوع خاصی از فعالیت های سیاسی در فضای اجتماعی دوران خود را طی کرده است و بیان موضوعات سیاسی به صورت احساسی و بحران آمیز در عرصه های اجتماعی جوامع خواهان زیادی ندارد