سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۹:۵۱May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری مهر 9 اسفند 1397 - mehrnews.com

خبرگزاری مهر 29 اسفند 1393 خبرگزاری مهر 29 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 30 اسفند 1395 خبرگزاری مهر 29 اسفند 1396 خبرگزاری مهر 31 فروردین 1397 خبرگزاری مهر 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری مهر 31 خرداد 1397 خبرگزاری مهر 31 تیر 1397 خبرگزاری مهر 31 مرداد 1397 خبرگزاری مهر 31 شهریور 1397 خبرگزاری مهر 30 مهر 1397 خبرگزاری مهر 30 آبان 1397 خبرگزاری مهر 30 آذر 1397 خبرگزاری مهر 30 دی 1397 خبرگزاری مهر 1 اسفند 1397 خبرگزاری مهر 2 اسفند 1397 خبرگزاری مهر 3 اسفند 1397 خبرگزاری مهر 4 اسفند 1397 خبرگزاری مهر 5 اسفند 1397 خبرگزاری مهر 6 اسفند 1397 خبرگزاری مهر 7 اسفند 1397 خبرگزاری مهر 8 اسفند 1397 خبرگزاری مهر 9 اسفند 1397 خبرگزاری مهر 10 اسفند 1397 خبرگزاری مهر 11 اسفند 1397 خبرگزاری مهر 12 اسفند 1397 خبرگزاری مهر 13 اسفند 1397 خبرگزاری مهر 14 اسفند 1397 خبرگزاری مهر 15 اسفند 1397 خبرگزاری مهر 16 اسفند 1397 خبرگزاری مهر 17 اسفند 1397 خبرگزاری مهر 18 اسفند 1397 خبرگزاری مهر 19 اسفند 1397 خبرگزاری مهر 20 اسفند 1397 خبرگزاری مهر 21 اسفند 1397 خبرگزاری مهر 22 اسفند 1397 خبرگزاری مهر 23 اسفند 1397 خبرگزاری مهر 24 اسفند 1397 خبرگزاری مهر 25 اسفند 1397 خبرگزاری مهر 26 اسفند 1397 خبرگزاری مهر 27 اسفند 1397 خبرگزاری مهر 28 اسفند 1397 خبرگزاری مهر 29 اسفند 1397 
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۱:۱۸    
اصفهان - معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان اصفهان از فراهم شدن زمینه ثبت نام دارندگان مدرک کارشناسی دانشگاهی با رشته های همسو در مقاطع تکمیلی حوزه های علمیه خواهران خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۰۹:۰۹    
یزد همایش بین المللی مدرسه ایرانی معماری ایرانی امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در دانشگاه یزد آغاز شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۳:۳۷    
بانک اقتصادنوین باهدف افزایش قدرت خرید و حفظ سرمایه و پس انداز مشتریان و کمک به رونق و شکوفایی چرخه اقتصادی کشور، طرح کوشان را معرفی کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۰:۲۰    
بهشهر - فرمانده انتظامی بهشهر از کشف دو هزار عدد انواع مواد محترقه و دستگیری عامل توزیع آن در شهر رستم کلای این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۶:۵۱    
گام دوم انقلاب روایتی است توأمان از سرگذشت و سرنوشت یک ملت ؛ داستانی از آن چه بر ما رفته و از پس آن رؤیایی که ادامه این داستان و همچون امکانی برای آینده پیش روی ماست.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۳:۵۲    
دستیار ویژه رئیس مجلس نوشت: انگلیس بهتر است بجای حزب الله، برخی از دولت های متحد خود و تروریست پرور را در لیست سیاه تروریستی قرار دهد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۲:۰۹    
یزد از سال 2011 در ماه مارس روزی به عنوان روز جهانی آینده نامگذاری شده و این روز نمادی برای توجه به آینده و تاکید بر اهمیت آینده پژوهی در ساختن آینده مطلوب است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۸:۱۲    
بیرجند- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: چهارمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند همزمان با سراسر کشور برگزار شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۶:۲۸    
فیلم پناه به کارگردانی احمد بهرامی ضمن نمایش در خانه هنرمندان، نقد و بررسی می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۲    
با آغاز دهه فجر و چهل سالگی انقلاب اسلامی، نمایشگاهی توسط بنیاد علوی در مناطق جنوبی تهران برپا شده که در آن هدایای مقام معظم رهبری در قالب البسه برای دانش آموزان مناطق محروم توزیع می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۳:۵۲    
صفاء الدین تبرائیان در قسمت چهارم برنامه اندیشه محور چهارسو گفت: مرجع ملجأ و پناهگاه مردم است البته همواره دست هایی توطئه کرده و می کنند تا بین مراجع و مردم فاصله بیندازند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۲:۳۱    
همدان - رئیس مرکز کاشت حلزون شنوایی غرب کشور گفت: امسال 50 عمل کاشت حلزون شنوایی در استان همدان انجام شده و بقیه نیز در صف انتظار هستند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۲:۱۹    
در طول هشت سال بحران سوریه مرتباً هیئت های دیپلماتیک و سیاسی-نظامی ایران و سروریه به کشور مقابل سفر می کردند و هیچ گاه این دیدارها قطع نشد اما در ماه های اخیر شاهد گسترش سطح دیدارها هستیم.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۱:۴۶    
مشهد-مدیر نظارت بر درمان و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بر اساس بررسی ها هم اکنون گردشگران سلامت از 30 کشور جهان به مشهد سفر می کنند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۸    
تبریز- استاندار آذربایجان شرقی گفت: مجمع تعامل بحث توسعه را به مطالبه عمومی تبدیل کرده و به درون جامعه می برد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۴    
سخنگوی دفتر سیاسی طالبان در قطر گفت: در صورتی که نیروهای خارجی از افغانستان خارج شوند همه نیروهای طالبان به ارتش افغانستان می پیوندند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۰:۴۰    
مدیرعامل بانک پاسارگاد گفت: ما در جنگ اقتصادی هستیم. همه باید همکاری کنند، هر کسی امکانی در اختیار دارد، باید مسئولانه به هموطن خود خدمت کند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۰:۳۱    
سنندج - نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: بیانیه گام دوم که به مناسبت ورود انقلاب به دهه پنجم حیات خود توسط رهبر معظم انقلاب صادر شد نقشه راهی برای تداوم مسیر40 ساله انقلاب است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۰:۲۱    
زوج های جوان با حضور در طرح "با هم تا بهشت" با دریافت تسهیلات مناسب، در فضایی مفرّح و خاطره انگیز مروری بر مهارت های زندگی مشترک خواهند داشت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۸:۵۹    
رودان - مدیر تعاون روستایی هرمزگان از آغاز ذخیره سازی پرتقال ایام پایانی سال برای تنظیم بازار خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۷:۲۴    
رشت- با صدور حکمی از سوی مصطفی سالاری استاندار گیلان فاطمه قلی پور به عنوان مدیرکل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری گیلان منصوب شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۴:۰۳    
سازمان ملل درباره شهادت فلسطینیان در جریان تظاهرات بازگشت، اعلام کرده که هیچ توجیهی برای استفاده از مهمات جنگی توسط نظامیان صهیونیست وجود نداشته و این اقدام می تواند جنایت جنگی باشد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۳:۲۷    
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از تسریع در تحویل خودروهای پیش فروش شده به مشتریان در روزهای آتی خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۲:۱۶    
مراسم قرعه کشی اوزان 57، 65 و 74 کیلوگرم کشتی آزاد جام دانکلوف بلغارستان برگزار شد و تنها نماینده ایران در این 3 وزن حریفان خود را شناخت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۱:۴۶    
کارگاه آموزشی تفاوت های معرفتی اصولیان شیعه و اهل تسنن و نقش آن در استنباط در دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۱:۳۸    
سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: مجوز بیش از 19 هزار و 780 پرواز فوق العاده و برنامه ای را برای شرکت های هواپیمایی با رعایت اصول ایمنی برای رفاه حال مسافران صادر کردیم.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۱:۳۷    
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک گفت:70 درصد نیاز بازار پوشاک را تولیدکنندگان داخلی تامین می کنند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۱:۳۰    
رییس انجمن علمی ترجمه و زبان های خارجی حوزه علمیه بر ضرورت تربیت مترجمان حرفه ای در حوزه های علمیه تاکید کرد و گفت: تربیت مترجم از برنامه های اصلی این انجمن است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۱:۲۰    
مؤسسه پیام آزادگان با مشارکت حوزه هنری، همایش بانوی باران را برگزار می کند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۰:۳۰    
شهردار تهران در اختتامیه همایش تهران، چهار دهه معماری و طرح های شهری از بایدها و نبایدهای طرح های شهری گفت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۰۹:۲۳    
مجموعه 9 جلدی فرهنگنامه فاطمی توسط نشر هاجر منتشر شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۰۹:۱۳    
دزفول- فرمانده انتظامی دزفول از کشف انبار دپو سیگار و قهوه قاچاق به ارزش 800 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۰۳:۴۸    
بوشهر - مراسم ازدواج آسان 89 زوج جوان شیعه و سنی در شهرستان کنگان برگزار شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۰۱:۴۹    
بجنورد- معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: گردشگری خراسان شمالی را با نشاط و آینده روشنی را در این حوزه برای استان می بینم.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۰۰:۰۲    
رشت- اختتامیه سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در رشت با محوریت موسیقی نواحی و محلی گیلان بعد از چهار روز اجرای گروه ها به کار خود پایان داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۲۳:۵۰    
انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در مجاورت هتلی در پایتخت سومالی دست کم 10 کشته و 20 زخمی برجای گذاشت و شماری از ساختمانهای مجاور را تخریب کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۲۳:۴۶    
قائم مقام سازمان صدا و سیما با اشاره به حمایت سازمان صدا و سیما از بنگاه های اقتصادی متوسط به پایین گفت: در حال حاضر در ایران کالا از کارآفرینان، وجهی بابت کالاها دریافت نمی شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۲۳:۰۸    
خط تولید پهپاد کمان 12 و موشک اخگر در نیروی هوایی ارتش با حضور سورنا ستاری و امیر عزیز نصیرزاده افتتاح شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۲۳:۰۸    
ورامین- شهرداری ورامین قهرمان رقابتهای لیگ برتر والیبال نشسته کشور شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۲۳:۰۷    
گرگان- نخستین مرکز مشاوره و کاریابی ویژه جامعه معلولان استان با حضور مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان افتتاح شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۲۳:۰۲    
شهریار- استاندار تهران گفت: برخی استان ها آمادگی تامین گوشت سفید پایتخت را دارند و واردات گوشت قرمز نیز طی چند روز آینده ادامه دارد و جای نگرانی نیست.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۲۳:۰۱    
ایلام - رئیس گروه پیش بینی هواشناسی ایلام گفت: بارش برف و باران تا جمعه در ایلام ادامه دارد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۲۲:۵۹    
اصفهان - رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان گفت: عملیات عمرانی خط دو مترو زودتر از موعد آغاز شده است و این خط در سال 1402 به بهره برداری می رسد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۲۲:۴۶    
شهریار- یک کودک 2 ساله در حادثه انفجار گاز منزل مسکونی در دینارآباد شهریار از زیر آوار خارج شدند، تا جمع مصدومان خارج شده به 5 نفر برسد و یک خانم نیز در این حادثه جان داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۲۲:۴۵    
شهریار- مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری شهریار از پایان عملیات امدادو نجات و آوار برداری در شهریار خبر داد و گفت: در این حادثه یک نفر کشته و 4 نفر مصدوم و یک کودک 2 ساله سالم خارج شدن
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۲۲:۴۰    
اصفهان- شهردار اصفهان گفت: خط دوم متروی اصفهان از دارک آغاز و سایر ایستگاه های آن در زینبیه، عاشق اصفهانی، عمان سامانی، لاله، شاهد تا میدان امام علی(ع)، فلسطین، میدان امام حسین(ع) است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۲۲:۳۶    
اصفهان - رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان گفت: عملیات عمرانی خط دو مترو زودتر از موعد آغاز شده است و این خط در سال 1402 به بهره برداری می رسد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۲۲:۳۰    
کاشان - فرماندار کاشان گفت: لازم است کشاورزان کاشانی علوم نوین رادر شغل خود مورد استفاده قرار دهند تا با کمترین وسعت زمین بیشترین بهره برداری محصول را داشته باشند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۲۲:۲۱    
قزوین- نامزد ائتلاف برای فردا در پنجمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی قزوین گفت: با پویش اتاقی پویا در صددیم با حضور افرادی توانمند در پارلمان بخش خصوصی به رونق اقتصاد استان کمک کنیم.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۲۱:۵۳    
تبریز- دبیر اجرایی چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری آذربایجان شرقی گفت: 963 اثر در بخش های مختلف به دبیرخانه رسیده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۲۱:۳۹    
کرمانشاه- نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بر نظارت بیشتر به مسئله خصوصی سازی تاکید کرد و خواستار توقف واگذاری سیلوهای کرمانشاه شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۲۱:۳۴    
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از داور انتظار بیشتری داشتیم که در صحنه ها حضور دقیق تری داشته باشد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۲۱:۳۰    
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فشردگی بازی های لیگ برتر و لیگ قهرمانان به ضرر ماست و می تواند شرایط تیم ما را سخت کند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۲۱:۲۴    
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: عده ای هستند که نمی خواهند پرسپولیس در پایان فصل به قهرمانی دست پیدا کند و در راه ما کارشکنی می کنند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۲۱:۱۹    
گرگان- سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: دو حادثه شامل واژگونی خودرو و تصادف پراید و مینی بوس در گلستان 11 مصدوم برجای گذاشت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۲۱:۰۴    
شاهرود - نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس، گفت: سه میلیارد تومان اعتبار برای ثبت جهانی عارفان شاهرود در منطقه بسطام شامل بایزید و خرقان برای سال آینده تصویب شده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۲۰:۵۶    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تمجید از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر صنعت نفت گفت: بازیکنانم در این دیدار نمایش فوق العاده ای داشتند اما داور اشتباهات زیادی داشت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۲۰:۴۵    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تمجید از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر صنعت نفت گفت: بازیکنانم در این دیدار نمایش فوق العاده ای داشتند اما داور اشتباهات زیادی داشت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۲۰:۳۶    
معاون سیما در پیامی درگذشت خشایار الوند نویسنده سریال های طنز تلویزیونی را تسلیت گفت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۲۰:۳۶    
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: نمایش خوبی برابر پرسپولیس داشتیم اما برای اینکه بتوانید از این تیم امتیاز بگیرید باید خوش شانس باشید.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۲۰:۱۵    
وزیر امور خارجه گفت: اظهارات بزرگوارانه سردار قاسم سلیمانی، نامه رئیس جمهور و لطف پدرانه رهبر انقلاب، عزم من و همکارانم در وزارت امور خارجه برای پاسداری از منافع ملی را دو چندان کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۲۰:۰۳    
شهریار- مسئول روابط عمومی اورژانس شهریار از خروج 4 مصدوم از زیر آوار حادثه انفجار گاز منزل مسکونی در شهریار خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۹:۵۶    
رئیس رسانه ملی در پی درگذشت خشایار الوند نویسنده سینما و تلویزیون پیام تسلیتی صادر کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۹:۵۵    
پخش برنامه قندپهلو که از این هفته آغاز شده بود یک بار دیگر به تعویق افتاد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۹:۴۹    
مشهد-معاون علمی آستان قدس رضوی گفت: توجه به معماری ایرانی و اسلامی جزو اهداف برجسته انقلاب در راستای تمدن سازی نوین اسلامی است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۹:۴۹    
زاهدان- رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب گفت: وحدت ضامن بقای نهضت انقلاب اسلامی است و باید همگان در این راستا تلاش و کوشش کنند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۹:۴۹    
هفته پانزدهم لیگ برتر بسکتبال با برتری پتروشیمی بندرامام، شهرداری گرگان، نفت آبادان و آویژه صنعت مشهد همراه بود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۹:۳۷    
شهریار- دقایقی قبل انفجار گاز واحد مسکونی در دینارآباد شهریار رخ داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۹:۳۴    
قزوین- قائم مقام سازمان حراست دفتر مقام معظم رهبری گفت: توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری و عمل به توصیه های راهبردی ولی فقیه بهترین راهکار مقابله با فتنه جدید دشمنان است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۹:۳۳    
مشهد-مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: تلاش ما در شرایط فعلی کشور برای حفظ و پایداری کار و تداوم فعالیت کارخانه ها است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۹:۲۷    
گنبد کاووس – هفته بیستم رقابت های کورس اسبدوانی زمستانه گنبد با شرکت 51 راس اسب در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۹:۲۵    
در پی درگذشت خشایار الوند هنرمند توانمند و فیلمنامه نویس سینما و تلویزیون، بنیاد سینمایی فارابی در پیامی درگذشت این هنرمند را به خانواده وی و جامعه هنری تسلیت گفت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۹:۲۲    
دماوند- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: رویکرد جمعیتی دماوند نسبت به شهرهای دیگر بالاتر است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۹:۱۸    
اهواز - رئیس اوقاف ماهشهر گفت: ساختمان اداره اوقاف شهرستان ماهشهر توسط چند فرد ناشناس به آتش کشیده شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۹:۱۷    
ایلام - استاندار ایلام گفت: ایلام از یک موقعیت مهم و استراتژیک برای سرمایه گذاری برخوردار است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۹:۱۶    
ری- دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه گفت: چهارمین سپهر از هدایت انسان ولایت است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۹:۱۶    
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت با برتری شاگردان برانکو ایوانکوویچ به پایان رسید.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۸:۵۹    
گناوه - معاون دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: شب های فرهنگ گناوه برگزار می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۸:۴۵    
پردیس- معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: شرکت ها از ارائه خدمات صفر خارج و در حوزه شتاب دهنده ها وارد شوند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۸:۴۰    
قزوین- مدیرکل دین و روحانیت وزارت اطلاعات گفت: دشمنان برای سال آینده برنامه های زیادی را برای آسیب زدن به نظام تدارک دیده اند و فتنه 98 را کلید زده اند که باید هوشیار باشیم.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۸:۲۸    
بوشهر - سرمربی تیم فوتبال سایپا با تاکید بر لزوم توسعه زیرساخت های فوتبال گفت: از فوتبال دنیا عقب هستیم و به جای سیستم ویدئویی داور اضافه کردند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۸:۲۵    
اهواز سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: استقلال تهران با کمترین موقعیت های ممکن موفق شد در برابر ما به پیروزی برسد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۸:۲۲    
کرمان - بروز ریزگردها و طوفان شن آلودگی هوا را در شرق کرمان به 65 برابر حد استاندارد رساند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۸:۲۱    
گرگان – تیم شهرداری گرگان در هفته پانزدهم لیگ برتر بسکتبال با درخشش پری پتی مقابل تیم مدعی شیمیدر به پیروزی رسید.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۸:۰۸    
اهواز سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با تمجید از عملکرد شاگردانش در دیدار با فولاد گفت: هواداران ما در اهواز و در بازی برابر فولاد فراتر از یار دوازدهم بودند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۸:۰۸    
اصفهان- معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: امروز از کیفیت مطلوب آموزشی در مدارس عقب افتاده ایم و فضا و تجهیزات آموزشی مدارس در ایران نیازمند تحول اساسی است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۸:۰۶    
خرم آباد- کوچ بهاره زودهنگام عشایر هرساله مراتع لرستان را به خزان می نشاند تا خادمی استاندار لرستان برای جلوگیری از ورود عشایر به عرصه های لرستان به استانداران خوزستان و همدان نامه بزند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۸:۰۶    
اراک- فرمانده انتظامی شهرستان خمین گفت: در طرح پاک سازی نقاط جرم خیز و برخورد با سارقان و توزیع کنندگان مواد مخدر، 123 نفر طی یک ماه گذشته در خمین دستگیر شدند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۸:۰۵    
بوشهر - سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: پارس جنوبی جم مظلوم ترین تیم ایران است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۸:۰۳    
هواداران تیم فوتبال پرسپولیس علیه بازیکن نیم فصل اول این تیم شعار دادند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۷:۵۹    
اراک- فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: در عملیات ماموران انتظامی ساوه، 51هزار و 600 عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز از یک دستگاه خودروی سواری کشف شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۷:۵۶    
تهران- مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) گفت: همکاری سازمان بهشت زهرا(س) و پلیس راهور نوعی تکریم مردم محسوب می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۷:۵۵    
دیدار رفت فینال رقابتهای لیگ برتر فوتسال بین تیم های مس سونگون و گیتی پسند در شرایطی به پایان رسید که اتفاقات حاشیه ای بر این دیدار سایه انداخته بود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۷:۵۵    
بوشهر - سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: پارس جنوبی جم مظلوم ترین تیم ایران است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۷:۵۳    
اراک- استاندار مرکزی گفت: گسترش تعامل فرمانداران شهرستان های استان مرکزی با اقشار مختلف و حضور در میان مردم به منظور آگاهی از مطالبات و مشکلات آنها باید مدنظر قرار گیرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۷:۵۳    
کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس ترکیب این تیم برای دیدار برابر صنعت نفت را اعلام کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۷:۵۰    
قهرمان بیست و هفتمین دوره رقابتهای لیگ برتر تنیس روی میز مشخص شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۷:۴۹    
بوشهر - سرمربی تیم فوتبال سایپا با تاکید بر لزوم توسعه زیرساخت های فوتبال گفت: از فوتبال دنیا عقب هستیم و به جای سیستم ویدئویی داور اضافه کردند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۷:۴۳    
اصفهان - فرمانده نیروی انتظامی گفت: امنیت کشور ما با ثبات و پایدار است و این امنیت را مدیون خون شهدا، فداکاری نیروهای مسلح وهدایت هوشمندانه کشور توسط رهبر انقلاب هستیم.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۷:۳۸    
در این پادکست رادیومهر چند تذکر و تبصره مهم جلسات علنی 4 تا 8 اسفندماه مجلس شورای اسلامی را دستچین کرده ایم. مجلسی که این روزها در سه شیفت بودجه98 را بررسی می کند.