پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۱:۰۰May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای ملیت 31 شهریور 1395 - meliyat.com

ملیت 29 اسفند 1394 ملیت 31 فروردین 1395 ملیت 31 اردیبهشت 1395 ملیت 31 خرداد 1395 ملیت 31 تیر 1395 ملیت 31 مرداد 1395 ملیت 30 مهر 1395 ملیت 30 آبان 1395 ملیت 30 آذر 1395 ملیت 30 دی 1395 ملیت 1 بهمن 1395 ملیت 1 اسفند 1395 ملیت 1 شهریور 1395 ملیت 2 شهریور 1395 ملیت 3 شهریور 1395 ملیت 4 شهریور 1395 ملیت 5 شهریور 1395 ملیت 6 شهریور 1395 ملیت 7 شهریور 1395 ملیت 8 شهریور 1395 ملیت 9 شهریور 1395 ملیت 10 شهریور 1395 ملیت 11 شهریور 1395 ملیت 12 شهریور 1395 ملیت 13 شهریور 1395 ملیت 14 شهریور 1395 ملیت 24 شهریور 1395 ملیت 25 شهریور 1395 ملیت 26 شهریور 1395 ملیت 27 شهریور 1395 ملیت 28 شهریور 1395 ملیت 29 شهریور 1395 ملیت 30 شهریور 1395 ملیت 31 شهریور 1395 
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۱:۴۲    
مازیار فلاحی نوشت: "من و باران و آغاز مهر..."
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۱:۳۸    
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۱:۳۳    
نماینده دائم ایران در آژانس اجرای تعهدات برجامی طرف های مقابل را رضایت بخش ندانست و گفت که ایران اجرای این تعهدات را برای اطمینان از پایداری این توافق رصد می کند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۱:۳۳    
کادر فنی تیم ملی ایران 17 بازیکن را به اردوی این تیم دعوت کرد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۱:۳۳    
پرسپولیس با برتری مقابل سپاهان به طلسم 13 ساله نبردن های خود در اصفهان مقابل این تیم پایان داد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۱:۲۸    
نماینده دولت ایران در آژانس بین المللی انرژی هسته ای می گوید متاسقانه برجام نتوانست همکاری های اقتصادی بین المللی با ایران را افزایش دهد و اگر اوضاع به همین منوال ادامه یابد ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۱:۲۸    
محمد بن نایف ولیعهد عربستان سعودی چهارشنبه شب طی سخنانی در مجمع عمومی سازمان ملل اعلام کرد که عربستان از اولین کشورهایی است که از تروریسم رنج می برد و با آن دست و پنجه نرم می کند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۶:۴۵    
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اعلام این که چهاردهمین نمایشگاه عطر سیب شنبه 3مهرماه با حضور شهردار تهران به طور رسمی افتتاح می شود ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۶:۴۰    
با فرا رسیدن ایام جشن عید غدیر خم و آغاز هفته دفاع مقدس میدان مشق تهران پذیرای شهروندانی بود که به همراه شهردار تهران هنرنمایی ارکستر سمفونیک تهران را به نظاره نشستند .
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۶:۴۰    
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران از پایان زمان حضور در فراخوان عمومی طرح ساخت دو نیروگاه پسماند سوز خبر داد و گفت:11شرکت ایرانی و خارجی متقاضی ساخت دو زباله سوز با ظرفیت 1600تن در تهران هستند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۶:۱۵    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: مدیریت، تکنولوژی و نیروی انسانی نقش مهمی در رشد و توسعه هر مجموعه ای دارد واگر این موارد دست به دست هم دهند، می توانند یک مجموعه را احیا و توانمند کند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۶:۱۵    
همزمان با شروع فصل پاییز شرکت پارس خودرو پیش فروش محصول جدید ساندرو استِپ وی را آغاز خواهد کرد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۶:۱۰    
عوامل تولید موزیک ویدیوی حریم در سخنان خود تاکید کردند که مدافعان حرم و شهدای این عرصه در جامعه ما مظلوم مانده اند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۵    
جرج کلونی مثل بقیه مردم دنیا از جدایی دوستانش برد پیت و آنجلینا جولی توسط رسانه های خبری باخبر شد و گفت از این خبر دچار شوک شده است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۵    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ما وارد جنگ نمی شویم چون سیاست ما سیاست صبر و تحمل است و تلاش می کنیم با این صبر سیاسی سیلی محکمی به آل سعود وارد کنیم.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۵    
مراسم نکوداشت پرویز پرستویی در ونکوور کانادا با نامه خوش آمدگویی رسمی دولت کانادا به افتخار حضور این بازیگر برگزار شد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۵    
در آخرین روز از تابستان خندوانه میزبان ملیکا زارعی خاله شادونه خواهد بود. خندوانه امشب ساعت 11 از شبکه نسیم پخش خواهد شد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۵    
بر اساس گزارش جزئیات بودجه خانوار در سال 1394، مجموع هزینه ناخالص یک خانوار شهری در سال گذشته، 35 میلیون و 265 هزار تومان و درآمد ناخالص 35 میلیون و 258 هزار تومان بوده است ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۰    
اجرای درست نظارت بانکی در سطوح مختلف، به ویژه نظارت بانک مرکزی بر بانک ها و موسسات اعتباری، موجب تقویت عملکرد شبکه بانکی و حفظ اعتماد عمومی می شود.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۰    
در این مطلب می توانید تصاویری که با دوربین های آیفون 7 و 7 پلاس گرفته شده اند را مشاهده و مقایسه کنید.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۰    
سید عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه دوران ریاست ایران بر جنبش عدم تعهد را ' یکی ازدوره های سخت این جنبش ' توصیف کرد و گفت ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۰    
مرکز پایش آلودگی هوای محیط زیست استان تهران شاخص آلودگی هوای پایتخت را 85 و در شرایط سالم اعلام کرد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۵:۲۰    
شاخص کل بازده نقدی و قیمتی بورس اوراق بهادار پس از 178 واحد رشد دوباره در نیمه کانال 76 هزار واحدی قرار گرفت. همچنین آیفکس توانست با پنج واحد رشد در تراز 816 واحدی بایستد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۵:۰۰    
سرپرست اورژانس کشور علت سقوط مرگبار بالگرد 115 را در جاده هراز تشریح کرد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۵:۰۰    
وزارت راه و شهرسازی جزییات محدودیت های ترافیکی جاده های کشور تا روز یکشنبه چهارم مهرماه را اعلام کرد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۴:۵۵    
دبیرکل اوپک گفت: بیژن نامدار زنگنه، وزیر نفت ایران و رئیس جمهور حسن روحانی به من اطمینان داده اند که هر کاری ممکن باشد در پیوند دادن اعضای اوپک و کشورهای خارج از اوپک به یکدیگر انجام خواهند داد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۴:۵۵    
رژه بزرگ 31 شهریور نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با حضور سرلشکر محمد حسین باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۴:۵۰    
مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ از نامه نگاری با باشگاه های استقلال و پرسپولیس در خصوص جریمه این دو باشگاه خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۴:۵۰    
برد موشک بالستیک ذوالفقار 750 کیلومتر اعلام شد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۴:۵۰    
یک فروند بالگرد اورژانس در جاده هراز صبح امروز دچار حادثه شد و سقوط کرد که در اثر آن یک نفر جان خود را از دست داد و 3 سرنشین دیگر نیز مصدوم شدند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۴:۵۰    
شبکه خبری یورو نیوز عربی از درگذشت ژاک شیراک، رئیس جمهوری پیشین فرانسه خبر داد. اما یک وب سایت فرانسوی اعلام کرد که خانواده وی این خبر را تکذیب کرده اند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۴:۵۰    
آلبوم طریق عشق به آهنگسازی روانشاد پرویز مشکاتیان و با صدای محمدرضا شجریان دوشنبه پنجم مهر منتشر می شود.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۵    
تیم داوری ژاپنی قضاوت دیدار ایران و کره جنوبی را بر عهده گرفتند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۵    
در صرافی ها امروز هر دلار آمریکا را با قیمت 3هزارو 564 تومان و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی به قیمت یک میلیون و 115هزار و 800 تومان به فروش می رسد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۵    
رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به مناسبت 31 شهریور امسال شاهد برگزاری دو مراسم مجزا در تهران و بندرعباس بود.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۰    
مجرد ماندن میلیون ها جوان ایرانی یکی از مهم ترین مشکلات جامعه امروز ایران به شمار می رود. این تعداد قابل توجه نیازمند برنامه ریزی های مختلف هستند ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۰    
آیا فولکس واگن در نظر شما خودرویی معمولی است اگر چنین نگاهی به یک بیتل فولکس واگن دارید، بهتر است به بررسی مدل LSR آن بپردازید ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۳:۳۶    
امروزه هزینه تهیه جهیزیه و برگزاری مراسم ازدواج به طرز چشمگیری افزایش یافته است بطوریکه ازدواج با حداقل امکانات نیز گران تمام خواهد شد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۳:۳۶    
قیمت انواع خودروی مدل 2017 در بازار ایران منتشر گردید.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۳:۳۱    
جاش ارنست، سخنگوی کاخ سفید روز سه شنبه به خبرنگاران در نیویورک گفت، به نظر می رسد این بمبگذاری ها، اقدام تروریستی بود.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۳:۳۱    
رئیس اتحادیه گوشت گفت: هم اکنون قیمت هرکیلوگرم شقه بدون دنبه عرضه به مغازه دار بین 31 تا 32 هزار تومان و عرضه به مشتری بین 35 تا 36 هزار تومان است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۳:۳۱    
وزارت خارجه سوریه به سخنان بان کی مون در جلسه افتتاحیه مجمع عمومی سازمان ملل علیه دولت سوریه واکنش نشان داده و اعلام کرد: مردم سوریه به موعظه های وی نیازی ندارند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۳:۲۶    
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی با تاکید بر اینکه زائران اربعین حسینی امسال باید حتماً ویزا داشته باشند ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۳:۲۶    
طبق دستور بانک مرکزی بناست از ابتدای مهر ماه توزیع دور جدید کارت های اعتباری آغاز شود و در همین راستا تعدادی از بانک ها پیشتاز شده اند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۳:۲۶    
جزئیات ثبت نام قبولی های صرفاً با سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) که در کدرشته محل های کنکور 95 پذیرفته شده اند، اعلام شد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۳:۲۶    
اصلاحات و رشته های حذف شده دفترچه انتخاب رشته کنکور 95 اعلام شد و بر این اساس پذیرش در 9 موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی صفر و رشته علوم اقتصادی از 12 دانشگاه و 20 کدرشته پیام نور حذف شد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۳:۲۶    
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از اعطای کارت هدیه هوشمند به دانشجویان خبر داد و گفت: این کارت شامل36 نوع خدمت به دانشجویان است و تا بهمن ماه سال جاری عملیاتی می شود.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۳:۲۶    
معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: کشور ما دشمنان شروری دارد که لازمه مقابله با آن ها قدرتمند بودن است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۶    
در حالی که 47 روز تا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی است تبلیغات انتخاباتی نامزدها همچنان ادامه دارد ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۶    
با ابلاغ دستورالعمل اجرایی تاسیس، فعالیت و نظارت بر موسسات پس انداز و تسهیلات مسکن، پرداخت وام منطقه ای مسکن وارد فاز اجرایی شد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۶    
کارنامه علمی و نهایی داوطلبان کنکور سراسری 95 حاوی رتبه و نمره کل داوطلب چهارشنبه 7 مهرماه در سایت سازمان سنجش منتشر می شود.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۶    
هواداران روستوف در نظرسنجی رسمی این باشگاه بهترین بازیکن بازی برابر کراسنودار را انتخاب کردند که مهاجم ملی پوش کشورمان جایی در میان پنج بازیکن برگزیده نداشت.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۶    
شامگاه سه شنبه، 30 شهریور، رضا صادقی، خواننده مشکی پوش پاپ، مهمان برنامه خندوانه شد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۶    
بازیگری که این روزها حسابی با برنامه دورهمی شناخته شده و طرفداران زیادی را هم پیدا کرده است به گفته خودش دلیل مشکلات و بیماری ریوی چند روزی هست در بیمارستان بستری گردیده است ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۶    
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: توانایی دریایی نیروهای مسلح ایران برای تعقیب دیگران نیست و بلکه برای دفاع از سرزمین مان است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۶    
عفاف، حجاب و تفکیک جنسیتی در دانشگاه ها هیچ کدام بحث های جدیدی نیستند و هریک، تاریخچه جداگانه ای در دولت های نهم و دهم داشته اند اما حالا وزارت علوم در سال پایانی استقرار دولت یازدهم طرح عفاف و حجاب ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۱    
اوباما از جامعه جهانی خواستار تلاش بیشتر برای کمک به پناهندگان فراری از نزاع در سوریه و دیگر کشورهای جنگ زده شد اما هرگز به نقش کشورش در این نزاع ها و ناکام کردن راه حل ها برای این نزاع ها و بستن ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۱    
شب گذشته مرد جوانی به دلیلی نامعلوم دختر جوانی را مورد اسیدپاشی قرار داد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۱    
دورهمی امشب با حضور یک بازیگر و یک خواننده از شبکه نسیم پخش خواهد شد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۱    
خرید آپارتمان های نقلی نسبت به واحدهای بزرگتر به دلیل قیمت مناسب در کلان شهرها از رونق خوبی برخوردار است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۱    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی از کاهش 300 تومانی قیمت مرغ در بازار خبر داد و گفت: نرخ این کالا در مراکز خرده فروشی به 7300 تومان رسیده است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۱    
معاون مشمولان و امور معافیت های سازمان وظیفه عمومی ناجا، شرایط برخورداری مشمولان غایب از معافیت کفالت را اعلام کرد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۱    
آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید گفت: عربستان سعودی خبیث درآمدهای نفتی را صرف ویرانی کشورها می کند و هر جایی که قتل و ویرانی باشد عربستان نیز هست.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۱    
فرمانده کل سپاه با تأکید براینکه امریکایی ها بیش از این سرمایه و ثروت مردم امریکا را با حضور شرارت آمیز خود در خلیج فارس ضایع نکند، گفت: اینجا خانه ماست ونسبت به پرسه زدن دشمن حساس هستیم.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۱    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان تصریح کرد آزمایش ها و رزمایش های نظامی طبق زمان بندی ادامه خواهد یافت/هر تلاش و اظهارنظری برای تضعیف توان دفاعی ایران بازی در زمین دشمن است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۱    
وزرت علوم فهرست 133 رشته-گرایش جدید مقطع دکتری دانشگاه آزاد را که به تصویب این وزارتخانه رسیده است، منحصرا برای ورودی های سال تحصیلی 96-95 و پس از آن مجاز اعلام کرد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۶    
رئیس جمهور بهره مندی ایران از فضای مثبت اقتصادی را جزو تعهدات برجام برشمرد و گفت: تا مشکلات فنی در زمینه بانک و بیمه حل نشود ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۶    
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اعلام آغاز طرح ترافیکی ویژه پلیس راهور پایتخت از صبح امروز ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۶    
ارزش 28 ارز در بازار بین بانکی که دلار و درهم در این مسیر قرار گرفته اند، روند صعودی را در معاملات روزجاری برای خود انتخاب کرده اند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۶    
مراسم جشن شکوفه ها به صورت نمادین با حضور وزیر آموزش و پرورش در دبستان دخترانه حضرت فاطمه زهرا (س) در مهرشهر کرج و همزمان در سراسر کشور آغاز شد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۶    
امروز شهر کرد با 9 درجه خنک ترین و اهواز با 41 درجه گرم ترین استان کشور بوده است .
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۶    
دو روز به شروع سال تحصیلی مانده و خانوارهای زیادی برای خرید لوازم التحریر این روزها را انتخاب کرده اند تا در حراجی ها با استفاده از تخفیف ، مایحتاج فرزندان خود را تهیه کنند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۱    
در آستانه آغاز مهر ماه سه بخش از یادداشت های روزانه جلال آل احمد را که مربوط به اول مهر ماه است را برای اولین منتشر کرد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۱    
گرچه مسئولان وزارت راه و شهرسازی همواره بر تحویل واحدهای مسکن مهر با امکانات زیربنایی و روبنایی تأکید کرده اند ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۱    
رئیس مرکز اورژانس اجتماعی بهزیستی کشور با اشاره به اینکه اورژانس اجتماعی در 190 شهرستان کشور فعالیت می کند، گفت: در سال جاری تعدادی از شهرستانهای فاقد اورژانس، مجهز می شوند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۱    
خودرو پژو پارس LX با موتور 16 سوپاپ 40میلیون و 800 میلیون هزار تومان در بازار به فروش می رسد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۱    
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه ایران از هیچ جنگی استقبال نخواهد کرد گفت: پاسخ نیروهای مسلح ما در بیرون از سرزمین خود چنان است که از نتایج آن هیچ منفعتی برای دشمن حاصل نخواهد شد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۱    
همه برای پیدا کردن شغلی خوب به مرکز کاریابی رفته اند.وقتی شنیده اند که با پرداخت پول اندکی می توانند صاحب شغل رویایی شوند لحظه ای درنگ نکرده و پول را به حساب شرکت ریخته اند ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۵۶    
تناسب و هماهنگی بین زن و مرد برای سازگاری در زندگی زناشویی امری اجتناب ناپذیر است. تناسب و هماهنگی در ازدواج در ابعاد مختلفی باید مد نظر باشد، نظیر تناسب در سطح تحصیلات، تناسب خانوادگی، تناسب سنی ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۵۶    
زیاد شدن طلاق توافقی و رشد روزافزون آن، علل و عوامل مختلفی دارد؛ علل و عواملی که شاید به دوران کودکی افراد و نوع تربیتشان در خانواده بازگردد ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۵۶    
متن فرمان قتل میرزا تقی خان فراهانی امیرکبیر از شاه به حاج علی خان مقدم مراغه ای (حاجب الدوله و اعتمادالسلطنه بعدی) محفوظ در باغ موزه فین کاشان.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۵۱    
یک جفت چشم سبز روشن، میان انبوهی از گل و گیاه، نخستین تصویری است که از نمایشگاه نهال مهر در نگاه می نشیند. میدان شهدای هفتم تیر، ابتدای مفتح جنوبی، نرسیده به ورزشگاه شهید شیرودی، نبش کوچه نامدار ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۵۱    
معاون دادستان عمومی و انقلاب مشهد گفت: کسانی که به بهانه های مختلف برای افراد و به ویژه بانوان مزاحمت ایجاد میکنند بدانند مدعی العموم به سادگی از آنها نخواهد گذشت.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۵۱    
پرداخت بدهی و صورتحساب صادر شده از سوی اپراتور فرستنده یکی از الزامات مهم ترابرد شماره است اما در عین حال برخی بدهکاران می توانند ترابرد کنند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۰۶    
رئیس جمهور با تأکید بر اینکه برای حفظ منافع مسلمانان، باید روی اشتراکات تمرکز کرد، گفت: جمهوری اسلامی ایران به هر کشور اسلامی و دولتی که در برابر تروریست ها خواهان کمک بوده ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۰۱    
ایرانی ها روزانه معادل 10 تا 15 میلیارد تومان سیگار می کشند و دولت دو برابر این هزینه سیگار را خرج بیماری ها می کند ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۰۱    
شهر ممنوعه از زمان سلسله ی مینگ تا پایان سلسله ی کینگ مقر امپراطورها، کارکنان و مقامات دولتی بوده است. شهر ممنوعه یکی از نمادهای شاخص دولت باستانی چین به شمار می رود ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۵۶    
چاپ امروز 31 شهریور به مسائل مختلف ورزشی به خصوص فوتبال اختصاص دارد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۳۶    
امین تارخ، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در برنامه دورهمی حضور پیدا کرد و از تجربیات دوران بازیگری و تدریس این رشته گفت.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۳۶    
بهمن کیارستمی، فرزند مرحوم کیارستمی، به ایرج خسرونیا، ریاست دادگاه بدوی رسیدگی به پرونده پزشکی این کارگردان فقید، نامه ای نوشت. متن این نامه که در اختیار روزنامه شرق قرار گرفته، به این شرح است:
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۳۶    
سازمان غذا و داروی آمریکا اعلام کرد برخی مواد خوراکی و افزودنی برای بدن خطرناک بوده و منجر به بیماری می شوند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۳۶    
شبکه سومریه نیوز اعلام کرد، با نزدیک شدن به زمان آغاز عملیات موصل ابوبکر البغدادی ناگزیر شد برای عادی جلوه دادن اوضاع روز سه شنبه برای اولین بار در یکی از محله های موصل آفتابی شود.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۳۶    
آخرین گروه از کاروان ورزش ایران در بازیهای پارالمپیک در شرایطی بامداد امروز به ایران بازگشت که بهمن گلبارنژاد همراه آنها نبود.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۲۱    
کارلوس کی روش به پست اینستاگرامی تند علی کریمی پاسخی نرم و غیرمستقیم داد. سرمربی تیم ملی با انتشار بیانیه از طریق کانال تیم ملی هدفش از برگزاری اردوها را رسیدن به یک غیرممکن در فوتبال ایران اعلام کرد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۲۱    
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۲۱    
رییس جمهوری اسلامی ایران در دیدار "رجب طیب اردوغان" رییس جمهوری ترکیه با تاکید بر اینکه ایران در همه مراحل دوست و برادر و کنار ترکیه خواهد بود ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۲۱    
وزیران خارجه ایران و کانادا روز سه شنبه برای اولین بار از زمان قطع روابط دو کشور، دیدار کردند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۱۶    
بانکها به دلیل هزینه کرد سپرده های جدید برای پرداخت سود سپرده های قبلی،قادر نیستند منابع را صرف اعطای تسهیلات به بنگاههای اقتصادی کنند و مشکل تامین مالی بنگاهها ناشی از خشکی اعتبار بانکهاست.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۱۶    
رژه 31 شهریور نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با حضور سرلشکر باقری و فرماندهان عالی رتبه نظامی آغاز شد.
  • ۱