پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۳:۱۸May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای ملیت 31 فروردین 1395 - meliyat.com

ملیت 29 اسفند 1394 ملیت 31 اردیبهشت 1395 ملیت 31 خرداد 1395 ملیت 31 تیر 1395 ملیت 31 مرداد 1395 ملیت 31 شهریور 1395 ملیت 30 مهر 1395 ملیت 30 آبان 1395 ملیت 30 آذر 1395 ملیت 30 دی 1395 ملیت 1 بهمن 1395 ملیت 1 اسفند 1395 ملیت 1 فروردین 1395 ملیت 2 فروردین 1395 ملیت 3 فروردین 1395 ملیت 4 فروردین 1395 ملیت 5 فروردین 1395 ملیت 6 فروردین 1395 ملیت 7 فروردین 1395 ملیت 8 فروردین 1395 ملیت 9 فروردین 1395 ملیت 10 فروردین 1395 ملیت 11 فروردین 1395 ملیت 12 فروردین 1395 ملیت 13 فروردین 1395 ملیت 14 فروردین 1395 ملیت 15 فروردین 1395 ملیت 16 فروردین 1395 ملیت 17 فروردین 1395 ملیت 18 فروردین 1395 ملیت 19 فروردین 1395 ملیت 20 فروردین 1395 ملیت 21 فروردین 1395 ملیت 22 فروردین 1395 ملیت 23 فروردین 1395 ملیت 24 فروردین 1395 ملیت 25 فروردین 1395 ملیت 26 فروردین 1395 ملیت 27 فروردین 1395 ملیت 28 فروردین 1395 ملیت 29 فروردین 1395 ملیت 30 فروردین 1395 ملیت 31 فروردین 1395 
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۱    
مهرداد اولادی روز گذشته در آخرین پست اینستاگرامی خود عکسی از خودش در کنار بهداد سلیمی منتشر کرد و و نوشت..
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۶    
درگذشت مهرداد اولادی خبر شوک آوری برای بازیکنان و کادرفنی این تیم بود.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۶    
طی تماسی که با بیمارستان شهدای تجریش برقرار کردیم مشخص شد مهرداد اولادی در ساعت 14:56 به بیمارستان منتقل شده و تلاش پزشکان برای CPR (احیای قلبی ریه) تلاش پزشکان به نتیجه نرسیده است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۶    
عکسی دیده نشده از هادی نوروزی و مهرداد اولادی در پرسپولیس قائمشهر
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۱    
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با بیان اینکه اصلاحات اساسنامه این فدراسیون بعد از انتخابات لحاظ خواهد شد، گفت: علی کفاشیان به دنبال مدل پوتین - مدودوف در انتخابات پیش رو نیست.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۱    
لیگ برتر فوتبال ایران به سرعت در حال برگزاری است و هر کدام از پنج تیم پرسپولیس، استقلال خوزستان، استقلال تهران، تراکتورسازی و نفت تهران چهار بازی دیگر تا قهرمانی در پیش دارند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۶    
بلک بری بدون قفل که با همه اپراتورها کار می کند 200 دلار دیگر ارزان شد تا جلوی بحران فروش گرفته شود.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۶    
کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال اروپا، بار دیگر باشگاه لیورپول را به خاطر بی نظمی و تخلفات هوادارانش توبیخ کرد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۶    
تمرین امروز استقلال با حضور جواد زرینچه برگزار شد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۶    
رئیس سابق اتاق بازرگانی گفت: بیش ترین دارایی های توقیف شده ما به صورت دلار است و اگر اجازه نقل و انتقالات دلاری به ایران داده نشود ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۱    
وزیر نفت پذیرش نشدن بانوان را در دانشگاه صنعت نفت در دولت دهم تاسف آور دانست و گفت: خانمها نسب به آقایان وظایف خود را در شرائط برابر دقیق تر، مسئولانه تر و سالمتر انجام می دهند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۴۶    
مهاجم تیم فوتبال ملوان دار فانی را وداع گفت.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۱۶    
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۱۱    
سازمان هواشناسی کشور از بارش های باران در مناطق شمال شرق و شرق کشور طی 24 ساعت آینده خبر داد و اعلام کرد که سامانه بارشی که روزهای گذشته از سمت غرب وارد کشور شده بود رفته رفته از کشور خارج می شود.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۱۱    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بازی در کشور ثالث تصمیم خوبی نبود اما امیدوارم بازیکنان ما فردا کیفیت خوب خود را به نمایش بگذارند و در پایان با پیروزی و کسب 3 امتیاز از زمین بازی خارج شویم.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۱۱    
نتایج ضعیف استقلال در بازی های گذشته و شکست این تیم در دربی تهران موجی از ناامیدی در بین هواداران این تیم ایجاد کرده است و به نظر می رسد نقش بازیکنان باتجربه این تیم در راه خروج استقلال از بحران بیش ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۰۶    
سازمان مالیاتی کشور در اطلاعیه ای خطاب به صاحبان مشاغل، وظایف و تکالیف مودیان درباره نوع دفاتر و اسناد و مدارک و روش های نگهداری آنها را اعلام کرد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۰۶    
ملکی گفت: باز شدن مرزها و خروج دام از کشور لطمه بزرگی به دامداران وارد خواهد کرد که به نظر می رسد این خروج با مجوز و علنی در مرزها صورت می گیرد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۰۱    
پرواز تهران- نجف هواپیمایی قشم به علت نقص فنی و ترکیدگی لاستیک به تهران بازگشته و دقایقی قبل به زمین نشست.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۰۱    
محمد جواد سجادی که قرار است نمایش هفت خوان هملت را از 12 اردیبهشت ماه در تئاتر باران روی صحنه اجرا کند گفت ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۰۱    
مصوبه هیات حل اختلاف درباره میزان افزایش نرخ کرایه های حمل و نقل عمومی پایتخت که محل اختلاف بین دولت با مجموعه مدیریت شهری نیز بود، هنوز به طور رسمی اعلام نشده است ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۰۱    
بخشی از فیلم قاتل اهلی در مشهد می گذرد و کیمیایی طی چندین سفر به مشهد لوکیشن هایی را در این شهر مد نظر قرار داده است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۴:۵۶    
در برد شیرین 5-1 برابر زوله در هفته سی و یکم لیگ برتر هلند ملی پوش ایرانی آلکمار بار دیگر توانایی هایش را به رخ کشید تا با تعریف و تمجید سایت این باشگاه روبرو شود. جهانبخش با 30 پاس تهاجمی رکورد زد
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۴:۵۱    
شرکت خودروسازی سوبارو از محصول جدید خود،"XV 2016" رونمایی کرد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۴:۵۱    
قیمت انواع خودروهای داخلی به شرح جدول زیر است:
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۴:۵۱    
خودروهای بی ام و همگی ظاهری اسپرت و زیبا دارند. در صورتی که تیونری مطرح همچون هامان بر روی خودروهای این شرکت کار کند، نتیجه بسیار مطلوبی حاصل می شود.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۴:۴۱    
معاون رئیس جمهوری آمریکا تاکید کرد: اعمال تحریم علیه ایران در مقطع زمانی فعلی، غیرسازنده است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۴:۴۱    
رییس مجلس شورای اسلامی در نشست سران مجالس اورآسیا در مسکو تاکید کرد: نظام تک قطبی ادعایی آمریکا برای مدیریت جهان شکست خورده است .
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۴:۰۱    
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۵۶    
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۵۶    
مدیرعامل فروشگاه زنجیره ای شرکت شهروند با اشاره به بهره برداری از فروشگاه شهروند شهر آفتاب در زمان برپایی نمایشگاه بین المللی کتاب، افزود: بالغ بر هزار بار کد کالا در این فروشگاه عرضه می شود.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۵۱    
معاون شهرسازی و معماری منطقه 7 گفت: بیش از 40 درصد بافت فرسوده سطح منطقه با ارائه طرح های تشویقی در حال نوسازی است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۵۱    
به مناسبت ولادت باشکوه حضرت امیر المومنین (ع) با مشارکت هیئأت مذهبی متقدمین شهر تهران ،مجتمع فرهنگی الغدیر ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۵۱    
مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران اعلام کرد: 60 هکتار فضای سبز با گونه های گیاهی سازگار، ماندگار و مقاوم با شرایط اقلیمی شهر تهران در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب اجرا شده است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۵۱    
مدیر زیرساخت های مدیریتی و توسعه شهری مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران از تدوین نظام برون سپاری برنامه ها، فعالیت های شهرداری تهران خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۴۶    
نخستین تصویری رنگی شده در ایران مربوط به 154 سال پیش توسط لوئیجی مونتابونه .
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۴۶    
سکه تمام طرح جدید با کاهش قیمت نسبت به روز قبل یک میلیون و 28 هزار تومان عرضه می شود و دلار آمریکا 3459 تومان قیمت دارد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۳۶    
براساس مصوبه نمایندگان مجلس، بنزین در سال 95 دو نرخی می شود.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۳۶    
قیمت انواع خودرو در مناطق آزاد به شرح جدول زیر است:
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۳۱    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی با بیان اینکه دولت با قانون حذف 24 میلیون نفر از دریافت یارانه مخالف است گفت: قطع یارانه 24 میلیون نفر برای دولت اجرایی نیست.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۵۳    
رئیس جمهور در جمع مردم سمنان گفت: بازگشت به خانه، دیار امن و امان، لذت خاص خود را دارد و یادآور دوران کودکی، نوجوانی و جوانی است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۴۸    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: پیامکهای ارسالی بانکها در خصوص اطلاعات حساب بانکی و اطلاع از تراکنش بانکی مشترکان موبایل، مشمول طرح قطع پیامکهای تبلیغاتی نشده و قطع نمی شود.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۴۸    
قیمت رهن و اجاره مغازه در تهران منتشر شد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۴۸    
14 نفر از مجموع 34 کاندیدای ثبت نا می برای احراز پست های مدیریتی مختلف فدراسیون فو تبا ل از سوی کمیته 3 نفره تایید صلاحیت این فدراسیون، واجد شرایط حضور در انتخابات شناخته نشدند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۴۸    
بازیگر نقش نصرت در "شهرزاد" گفت: به نظر من هیچ اشکالی ندارد برای یک سریال خوب هزینه زیادی شود، زیرا آدم های متخصص پول خوبی می گیرند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۴۳    
روزنامه همشهری از نیروی انتظامی شش سوال درباره پلیس نامحسوس پرسید که ظاهرا باوجود پیگیری های این رسانه بی پاسخ مانده است؛
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۴۳    
با حکم فرمانده کل سپاه، اولین فرمانده هوانیروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب شد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۴۳    
رئیس جمهوری آمریکا در گفتگو با شبکه "سی بی اس" از آزادی قریب الوقوع موصل خبر داده است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۸    
در ادامه اقدامات برخی کشورهای عربی و ادعاهایی در مورد آنچه مداخله ایران در امور کشورهای عربی خوانده می شود، اردن در یک اقدام ناگهانی، سفیر خود را از تهران برای پاره ای از مشورت ها فراخواند ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۳    
دونالد ترامپ در ادامه رفتارهای غیر عادی خود، این بار در یک سخنرانی تاریخ یکی از مهم ترین وقایع کشور آمریکا را فراموش کرد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۳    
یکی از سایت های کشور کرواسی مطلبی را راجع به برانکو ، مربی کروات تیم فوتبال پرسپولیس منتشر و اعلام کرده است که برانکو در حال ستاره شدن در کشور ایران است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۳    
آمارها گویای آن است که هزینه های پهن باند سیار نسبت به ثابت گرایش بیشتری به ارزان شدن دارند، بر همین اساس هزینه های پهن باند سیار به طور چشمگیری سقوط داشته و انتظار می رود این کاهش در آینده بیشتر ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۲۹    
نمایندگان مجلس با تصویب ماده واحده لایحه بودجه سال 1395 کل کشور، بودجه 998 هزار میلیارد تومانی سال آینده را برای بررسی به شورای نگهبان ارسال کردند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۲۹    
براساس مصوبه نمایندگان مجلس در قالب لایحه بودجه 95، هر نخ سیگار تولید داخل 100 ریال و هر نخ سیگار وارداتی مبلغ 500 ریال گران شد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۵۹    
حیدر کرار یکی از القاب حضرت امیرالمؤمنین، علی(ع) است که پیامبر اکرم(ص) در جنگ خیبر ایشان را بدین نام خواند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۵۹    
رئیس هیات مدیره پرسپولیس با اشاره به تمدید قرارداد سرمربی سرخپوشان گفت: از برانکو تنها در تیم اصلی استفاده نخواهیم کرد و از دانش او برای داشتن آکادمی قوی کمک خواهیم گرفت.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۵۹    
پاداش ارزی ملی پوشان فوتبال ایران تسویه شد و قرار است تسویه حساب پاداش ریالی آنها نیز به زودی انجام شود.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۵۹    
افشین پیروانی، مدیر ورزشی تیم ملی که در پایان بازی با عمان با ملی پوشان خداحافظی کرده بود با ادامه حضور کی روش به فعالیت خود در تیم ملی ادامه می دهد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۵۹    
رئیس انستیتو تغذیه و صنایع غذایی کشور گفت: موضوع استانداردسازی برنج های تولید داخل در حال انجام است و امسال روند آن بهتر خواهد شد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۵۹    
نزدیک به دو دهه پیش تر، تعداد ماشین های شاسی بلند در خیابان های جهان قابل مقایسه با تراکم فعلی آنها نبود درحالیکه امروزه در ایران و همه جای جهان ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۵۹    
دیروز شاخص کل بورس تهران با رشد 919 واحدی همراه شد. در حالی که ابتدای هفته، فشار فروش سنگینی در کل بازار مشاهده می شد؛ اما با جمع شدن صف های فروش در معاملات دیروز ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۴۴    
سناریو افزایش قیمت بنزین این روزها بین دولت و مجلس دست به دست می شود و تنها چیزی که در این بین مهم است جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی سود جویان است که باید در راس همه تصمیمات باشد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۳۹    
هکرها بازهم نشان دادند با وجود تدابیر امنیتی متعدد در گوشی های هوشمند امروزی، فقط چیزی که برای تشخیص مکان و استراق سمع مکالمات تلفنی و پیام های کاربران نیاز دارند، شماره تلفن همراه آنان است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۳۹    
کمک هزینه ازدواج، هدیه ای است که از سوی سازمان تامین اجتماعی به بیمه شدگان واجد شرایطی که تشکیل خانواده جدید می دهند، پرداخت می شود.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۳۹    
کارشناس مسائل سیاسی گفت: رفتار متناقض آمریکا پس از برجام در سه ماه اخیر آشکار شد و اظهارات آقای سیف نشان داد که دولتمردان و شخص رئیس جمهور باید رویکرد خود را درباره برجام اصلاح کنند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۳۹    
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: انتقاد از AFC ممکن است باعث شود که مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال نامه ما را به کمیته اخلاق بفرستد چرا که از AFC انتقاد کردیم و او منتظر است تا ما را به ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۵۵    
برای نخستین بار از سال 2008 میلادی، هواپیمای ایرفرانس، در تهران به زمین نشست. در سال 1979 میلادی، نیز هواپیمای شرکت هواپیمایی فرانسه امام خمینی را به کشورش بازگرداند و انقلاب اسلامی به راه افتاد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۵۰    
سعید طلایی در مطلب طنزی در مهر نوشت: فرض کنید که قرار است امروز یک نفر برایتان مبلغ صدهزار تومان واریز کند. توجه بفرمایید که فرض محال محال نیست ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۵۰    
پرونده قتل دختر افغان در ورامین بزودی برای محاکمه به دادگاه کیفری استان تهران ارسال می شود. تیم جنایی ورامین در حال حاضر منتظر گزارش پزشکی قانونی درباره علت مرگ ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۵۰    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا ادعا کرد: نگرانی آمریکا در زمینه فعالیت های بی ثبات کننده ایران در منطقه، موضوع حقوق بشر و موشک های بالستیک هیچگاه از بین نمی رود.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۴۵    
روحانی در آن روزی که از ایجاد اشتغال میلیونی در دولت یازدهم خبر می داد هرگز فکرش را هم نمی کرد چند ماه بعد آمارها از بدتر شدن اوضاع اشتغال خبر بدهد!
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۴۵    
مشاور وزیر صنعت با اشاره به حذف تدریجی ارز مبادلاتی از چرخه تولید کشور، گفت: نرخ ارز در شرایط تک نرخی باید به گونه ای تعیین شود که محصولات همچنان رقابت پذیر باشند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۴۰    
بر اساس اظهار نظر تازه ای که سخنگوی کمیسیون تلفیق انجام داده است، وام 20 میلیون تومانی ازدواج، شامل کسانی که قبلا پرونده تشکیل داده اند اما هنوز وام دریافت نکرده اند نیز می شود ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۴۰    
وزیر نفت برگزاری نشست دوحه را آغاز همکاری میان تولیدکنندگان نفت عضو و غیرعضو اوپک برای بازگرداندن ثبات به بازار نفت دانست و تاکید کرد: ایران نقشی در بی ثباتی بازار نفت نداشته است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۵    
روزنامه های دو تیم پر طرفدار پایتخت بعد از دربی سعی خود را بر این گذاشته اند تا از نماد خود که برای کری خوانی از آن استفاده می کنند دفاع کنند و اجازه ندهند تیم دیگر این نماد را از آن خود کند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۵    
نیما رییسی بازیگر و گوینده که به تازگی فعالیت هایش در موسیقی را در حوزه خوانندگی نیز آغاز کرده است، با سینا ذکایی سرپرست ارکستر سازهای بادی تهران همکاری خواهد کرد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۵    
ارزش 20 ارز در دومین روز کاری بازارهای جهانی با افزایش روبرو بوده است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۵    
وزیرخارجه کشورمان گفت که در حاشیه نشست های سازمان ملل در نیویورک در دیدار با جان کری، اجرای جدی برجام از سوی واشنگتن و جلوگیری از مداخلات آمریکا در ممانعت از ارتباطات موسسات بانکی و مالی سایر کشورها ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۰    
روزنامه های پیروزی و استقلال جوان قبل و پس از دربی حسابی از خجالت یکدیگر درآمده اند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۲۵    
معاون رئیس جمهور آمریکا بامداد سه شنبه مدعی شد فعالیت های موشکی ایران، مانع تجارت این کشور می شود نه مانع تراشی های واشنگتن.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۲۵    
سحر زکریا هم جزو همین دسته افراد بوده است. او با عشق و تعلق خاطر به حرفه بازیگری روی آورده و با صرف نهایت انرژی و سعی و تلاش فراوان توانسته در این حیطه تا سرحدامکان از نردبان کامیابی بالا برود.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۲۰    
مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران درباره جزئیات قتل دختر بچه افغان، گفت: آزمایش های اولیه در این زمینه انجام شده است و کمیسیون جسمانی و روانی قاتل آن نیز در پزشکی قانونی تشکیل می شود.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۱۵    
قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار منتشر شد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۱۵    
رئیس دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به رفتار جناحی صداوسیما ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۱۰    
مهر در گفت و گو با مدیر امور بین الملل شرکت نفت جزییات فروش نفت به 7 شرکت اروپایی را مورد بررسی قرار داد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۱۰    
به دلیل خرابی برخی از راه ها و ویرانی پل ها امدادگران امکان دسترسی به مناطق زلزله زده را نداشته اند و بسیاری از بازماندگان بدون تجهیزات در جستجوی اعضای خانواده خود هستند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۱۰    
مدیرعامل مجتمع پتروشیمی آبادان گفت: یک شرکت معتبر آمریکایی از طریق شعبه اروپایی خود، خواستار خرید محصولات پتروشیمی ایران شده است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۰۰    
در لیگ قهرمانان آسیا این هفته، سپاهان و ذوب آهن به دیدار دو تیم از عربستان سعودی می روند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۵    
هر نوبت که یک سرمربی غیر ایرانی در ورزش ایران، موفق به کسب نتیجه می شود یا یک سرمربی ایرانی در کسب نتیجه موفق نمی گردد گروهی از هم میهمانمان به طرح این ذهنیت که مربیان ایرانی ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۰    
قدرت نظامی ایران و اسرائیل از چند جهت قابل بررسی است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۹:۴۵    
رهبر انقلاب در پاسخ به ابهام خانواده شهید درباره قرائت قرآن می فرمایند: صدق الله العلی العظیم با صدق الله العظیم یکی است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۹:۴۵    
به اعتقاد کارشناسان بازار کار هر چقدر آمار اشتغال در بخش خدمات در کشور بالاتر رود، مشاغل کاذب بیشتر می شود، در حال حاضر که بازار کار با رکود همراه است ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۹:۴۰    
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۹:۲۵    
رایانه های گیمینگ در اندازه ها، اشکال و پیکربندی های مختلف در بازار وجود دارند و از این رو پیش از خرید باید این نکته را در نظر بگیرید که چه نوع گیمری محسوب می شوید.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۹:۲۵    
هدفون جدید مونیتیو با الهام از گلوله 9 میلیمتری شکل گرفته و محصولی با کیفیت ساخت بالا است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۹:۲۵    
با اینکه اجرای بسته جدید دستمزد شاغلان از امروز آغاز می شود اما آنها امسال تغییرات چندانی را در فیش های حقوق خود احساس نخواهند کرد و حداقل بگیران برای هر ساعت کار نهایتا 3693تومان می گیرند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۹:۱۱    
منبع: دنیای اقتصاد برچسب ها: آپارتمان منبع: دنیای اقتصاد
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۹:۰۶    
وزیر امور خارجه جان کری در نشست آنچه حامیان صهیونیسم خوانده شده اظهار داشت که ایران از زمان توافق هسته ای در ماه ژانویه گذشته به 3 میلیارد دلار از دارایی هایش دست یافته است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۹:۰۶    
گوشی های هوشمند اگرچه امکانات متعددی در اختیار کاربران خود قرار می دهند اما نگهداری از آنها و در عین حال مواجه شدن آنها با ویروس یا هنگ کردن گوشی مشکلاتی را هم برای کاربران به دنبال دارد.
  • ۱