پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۷:۲۵May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای ملیت 15 فروردین 1395 - meliyat.com

ملیت 29 اسفند 1394 ملیت 31 اردیبهشت 1395 ملیت 31 خرداد 1395 ملیت 31 تیر 1395 ملیت 31 مرداد 1395 ملیت 31 شهریور 1395 ملیت 30 مهر 1395 ملیت 30 آبان 1395 ملیت 30 آذر 1395 ملیت 30 دی 1395 ملیت 1 بهمن 1395 ملیت 1 اسفند 1395 ملیت 1 فروردین 1395 ملیت 2 فروردین 1395 ملیت 3 فروردین 1395 ملیت 4 فروردین 1395 ملیت 5 فروردین 1395 ملیت 6 فروردین 1395 ملیت 7 فروردین 1395 ملیت 8 فروردین 1395 ملیت 9 فروردین 1395 ملیت 10 فروردین 1395 ملیت 11 فروردین 1395 ملیت 12 فروردین 1395 ملیت 13 فروردین 1395 ملیت 14 فروردین 1395 ملیت 15 فروردین 1395 ملیت 16 فروردین 1395 ملیت 17 فروردین 1395 ملیت 18 فروردین 1395 ملیت 19 فروردین 1395 ملیت 20 فروردین 1395 ملیت 21 فروردین 1395 ملیت 22 فروردین 1395 ملیت 23 فروردین 1395 ملیت 24 فروردین 1395 ملیت 25 فروردین 1395 ملیت 26 فروردین 1395 ملیت 27 فروردین 1395 ملیت 28 فروردین 1395 ملیت 29 فروردین 1395 ملیت 30 فروردین 1395 ملیت 31 فروردین 1395 
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۲۳:۱۸    
تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی برابر سیاه جامگان یک گام دیگر خود را به صدر جدول نزدیکتر کرد. این پیروزی در شرایطی به دست آمد که شاگردان برانکو اکثر دقایق نیمه دوم را 10 نفره بازی کردند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۲۳:۱۸    
تیم فوتبال استقلال در حساس ترین بازی هفته بیست و چهارم لیگ برتر مقابل استقلال خوزستان متوقف شد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۲۳:۱۸    
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۲۳:۱۳    
مسوول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برخلاف تبلیغات دشمنان توسعه توانمندی موشکی تضمین کننده امنیت و جغرافیا و به تبع آن موجب ایجاد سرمایه گذاری هرچه بیشتر درکشور است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۲۳:۱۳    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: وزیر نفت با اشاره به فاصله اندک قیمت بنزین در داخل و خارج از کشور عنوان داشت به علت کاهش قاچاق سوخت ناشی از این موضوع دیگر کارت سوخت برای بنزین محلی از اعراب ندارد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۲۳:۱۳    
آیت الله آملی لاریجانی با صدور حکمی حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری رئیس شعبه اول و رئیس کل دیوان عدالت اداری را به عنوان دادستان کل کشور منصوب کرد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۲۳:۱۳    
سعید شبستری یکشنبه با اشاره به آغاز درگیری نظامی بین نیروهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان در منطقه مورد مناقشه دو طرف از بامداد 14 فروردین ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۶:۰۹    
نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه صحبت اوباما درباره روح برجام غیرمنطقی و نامتعارف است، گفت: دولت باید از نظر حقوقی با این رویه برخورد کند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۶:۰۹    
دیگر رفته رفته حیوانات در سیرک های ایران حضور ندارند و به جایگاه واقعی خود سپرده می شوند چرا که از ابتدای سال جاری نام ایران در فهرست کشورهای بدون سیرک حیوانات جهان ثبت شد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۶:۰۴    
توزیع 43 هزار تن پرتقال و 19 هزار تن سیب در ایام نوروز سفره های نوروزی مردم را با میوه های داخلی رنگین کرد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۵:۴۰    
رهبر سابق حزب ساماجوادی هند اعلام کرد نخست وزیر این کشور قصد دارد آمیتا باچان، بازیگر سرشناس بالیوود را برای سمت رییس جمهوری آتی هند معرفی کند ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۵:۳۵    
تکان خوردن پرچم ایران در آل کلاسیکوی دیشب جلوی چشم میلیونها بییننده تلویزیونی در سراسر جهان یکی از حاشیه های جذاب این مسابقه پر هیجان و حساس برای هواداران فوتبال در ایران بود.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۵:۳۵    
پس از برد شب گذشته تیم رئال مادرید برابر بارسلونا در ال کلاسیکو، کاربران ایرانی با هجوم به صفحه شخصی شکیرا در اینستاگرام، کامنت های توهین آمیزی روانه وی کردند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۵:۳۵    
اتاق اصناف ایران اعلام کرد که رستوان ها نباید مبلغی از مشتریان به عنوان حق سرویس دریافت کنند، در غیر این صورت تخلف کرده اند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۵:۳۰    
عضو هیات نظارت بر انتخابات تهران می گوید تا زمان تشکیل مجلس دهم، شورای نگهبان حق رد صلاحیت منتخبین مجلس دهم را دارد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۵:۳۰    
واحدهایی از نیروهای مسلح جمهوری آذربایجان روز گذشته (شنبه) با حمله به مقرهای ارتش ارمنستان، اقدام به آزادسازی برخی اراضی اشغال شده از سوی نیروهای مسلح ارمنستان واقع در اقلیم قره باغ کوهستانی کردند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۵:۳۰    
قیمت انواع خودروی دست دوم در بازار منتشر شد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۵:۳۰    
شبکه خبری روسی راشاتودی گزارش داد وزارت دفاع جمهوری آذربایجان با اعلام آتش بس یکطرفه تمامی عملیات نظامی را درمورد مناقشه قره باغ متوقف کرد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۵:۲۵    
مدیر مسئول هفته نامه یالثارات از انتشار موقت هفته نامه یالثارات در چهارشنبه این هفته خبر داد و گفت: بنابر رأی دادگاه مجوز انتشار موقت را دریافت کرده ایم.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۵:۲۵    
سودهای بانکی که به وسیله عقود اسلامی به دست می آید هم برای مردم و هم برای بانک حلال است؛ آنچه معظم له در آن اشکال کرده اند جریمه دیرکرد است
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۵:۲۵    
10فرودگاه مجهز و با کیفیت جهان را ببینید.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۴:۴۵    
اسپایکر کمپانی هلندی تولیدکننده خودروهای خاص است که در محصولات خود از انواع آلیاژهای کمیاب و قطعات مرتبط با صنعت هوانوردی استفاده می کند ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۴:۴۰    
شهردار منطقه 10 از تمدید مهلت پرداخت عوارض ارزش بهینه ناشی از اجرای طرح های جامع و تفضیلی و اصلاحیه ضرایب k به منظور ساماندهی ارزش واگذاری امتیاز تغییر کاربری تجاری طبق تعرفه قبلی تا پایان اردیبهشت ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۴:۴۰    
مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران اعلام کرد: حفظ انضباط اجتماعی در شهر به مصدوم شدن و آسیب دیدن 14 نیرو در ایام نوروز منجر شد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۴:۴۰    
شهردار منطقه 20 گفت: در ایام نوروز امسال یک میلیون و 245 هزار نفر گردشگر از آثار باستانی و مذهبی منطقه 20 بازدید کردند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۴:۴۰    
شهردار منطقه 9 با اشاره به اقدامات انجام شده جهت احداث زیرگذر استاد معین – آزادی از مناسب سازی ترافیکی در حریم این پروژه فرامنطقه ای خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۴:۴۰    
شهردار منطقه 13 از استقبال پرشور گردشگران از جاذبه های گردشگری شرق پایتخت خبر داد و گفت : میلیون ها گردشگر نوروزی از قطب گردشگری شرق تهران و جاذبه های این منطقه در ایام نوروز بازدید کردند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۴:۴۰    
بیش از 26 هزار پیاز لاله که اواخر سال گذشته در میادین و بوستان های سطح منطقه یک کاشته شده بود به گل نشست.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۴:۳۵    
مدیرکل برنامه ریزی و توسعه بیمه مرکزی با رد شایعه منتفی شدن الزام دریافت الحاقیه بیمه شخص ثالث تا چند روز آینده، گفت: دارندگان خودرو تا قبل از آغاز ماه حرام (ماه رجب) الحاقیه دریافت کنند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۴:۳۵    
معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کرد: از 25 اسفند تا 14 فرودین ماه ، روزانه 50 آتش نشان در قالب هشت تیم عملیاتی و با برخورداری از 13خودرو عملیاتی در هشت نقطه اصلی مبادی ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۴:۳۰    
در پی اظهارات شب گذشته آقای عراقچی معاون وزیر امور خارجه مبنی بر اینکه خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در وین نظر خود را درباره سوئیفت به رئیس جمهور اتریش القا کرده است ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۴:۳۰    
چه کسی می تواند خانه ای را که همه چیز آن از طلا ساخته شده بخرد؟ یا اصلا مردم علاقه ای به زندگی در چنین خانه ای دارند؟
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۴:۲۰    
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه 684 واحد کاهش را به ثبت رساند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۴:۲۰    
با توجه به معرفی حجت الاسلام رئیسی به عنوان تولیت آستان قدس رضوی حجت الاسلام محمدجعفر منتظری روز سه شنبه به عنوان دادستان کل کشور معارفه می شود.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۴:۱۶    
وزیر دادگستری تاکید کرد: منشور حقوق شهروندی را رئیس جمهور در شکل گسترده و جامع اعلام کردند و متن آن نیز آماده شده اما آنچه تهیه شده تاکنون مطلوب نظر ایشان نبوده و برای همین رئیس جمهور آن را انتشار ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۳:۴۱    
مهاجران گفت: قیمت هر کیلو گوجه سبز نوبرانه گرمسار بین 40 تا 45 هزار تومان و گوجه سبز کاشان بین 10 تا 12 هزار تومان است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۳:۴۱    
قیمت سکه طرح قدیم به نرخ یک میلیون و 17 هزار تومان به فروش می رسد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۳:۳۶    
در حالی برخی مقامات دولتی، رونق اقتصادی در سال جاری را پیش بینی کرده اند که برخی کارشناسان اقتصادی معتقدند رکودی فراگیرتر همراه با تورم در انتظار اقتصاد کشور خواهد بود.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۳:۳۶    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی، نرخ جدید مرغ و انواع ماهی را در بازار اعلام کرد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۳:۳۶    
پسر کاپیتان مرحوم پرسپولیس از مسئولان کمیته استیناف بابت اینکه کمک کردند تا او نبودن پدرش را باور کند تشکر کرد!
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۳:۳۶    
سردار آزمون با دو گلی که در بازی آخر برابر عمان به ثمررساند توانست بهترین گلزن ایران در مرحله اول مقدماتی لقب گرفته و به جایگاه چهارمین گلزن برتر آسیا صعود کند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۳:۳۶    
تصویر محمدعلی شاه قاجار و همسرش ملکه جهان در اودسای روسیه به هنگام تبعید را در زیر مشاهده می کنید.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۳:۳۱    
قیمت برخی مغازه ها در مناطق مختلف تهران منتشر شد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۳:۳۱    
معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی کشور گفت: مؤدیان مالیات بر ارزش افزوده برای ارائه اظهارنامه و پرداخت مالیات بر ارزش افزوده فصل زمستان سال 1394 تا پایان 31 فروردین 1395 فرصت دارند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۳:۳۱    
قائم مقام وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی از تشکیل کمیته پیشگیری از خطاهای پزشکی در بیمارستانها به دستور وزیر بهداشت خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۳:۳۱    
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: در بعد فنی برجام بنده مسئولیت کار را می پذیرم. اگر خطایی شده باشد مسئولیتش را می پذیرم و هیچ کس دیگر مسئول نیست. چون با اطمینان خاطر می دانیم چه کرده ایم.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۳:۱۱    
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 7 گفت: خط ویژه گردشی اتوبوس در خیابان های شریعتی، بهشتی و مطهری با هدف ترغیب شهروندان به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و تسهیل تردد آنها راه اندازی شد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۳:۰۲    
مشهور ترین چهره های تاریخ هم از این قاعده مستثنی نیستند؛ هرچند در آن زمان، پیش بینی آن ها بسیار معقول و متفکرانه به نظر می رسید، نهایتاً آنچه به حقیقت پیوست با پیش بینی ها فاصله بسیاری داشت.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۲:۵۷    
مزدا سی ایکس 5 مدل 2015 اولین شاسی بلند مزداست . این خودرو در منطقه آزاد در حال تردد است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۲:۵۲    
رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با جمع بندی آمار حوادث طرح نوروزی گفت: تصادفات فوتی در نوروز 5 درصد کاهش، جرحی 5 درصد افزایش و خسارتی 11 درصد کاهش یافت.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۲:۵۲    
سه روز از پنج شنبه ها، سه روز از شنبه ها و دو روز از چهارشنبه ها؛ امسال سالی پر از تعطیلات است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۲:۴۷    
فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: با تعامل سپاه و مردم سیستان و بلوچستان، یک گروهک تروریستی مرتبط با گروهک منافقین در جنوب سیستان و بلوچستان منهدم شد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۲:۴۷    
عادل فردوسی پور بازی دو تیم بارسلونا و رئال مادرید از هفته 31 لالیگا را گزارش کرد که این بازی با نتیجه 2 بر 1 به سود کهکشانی ها به پایان رسید.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۲:۴۷    
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: با رصد و بررسی کشتارگاه ها باید گفت که تقاضا در بازار نسبت به سال گذشته از کاهش 30 درصدی برخوردار بوده است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۲:۴۷    
تا اطلاع ثانوی وحید طالب لو، خسرو حیدری، آرش برهانی، امید ابراهیمی و حنیف عمران زاده حق گفت و گو با رسانه ها را ندارند!
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۲:۴۲    
فدارسیون فوتبال نمی تواند از AFC به خاطر اینکه تصمیم گرفته دیدار تیم های ایرانی با عربستانی را در کشور ثالث برگزار کند، شکایت کند!
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۲:۴۲    
حسام نواب صفوی در صفحه اینستاگرام خود دو نکته مهم از سلفی خنده دار با رباینده هواپیما گفت.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۲:۴۲    
رئیس کل بانک مرکزی با اعلام اینکه در نیمه دوم امسال موضوع یکسان سازی نرخ ارز را اجرایی می کنیم، تداوم کاهش نرخ سود بانکی و تورم تک نرخی در سال 95 را وعده داد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۲:۴۲    
مدتی است که گفته می شود مردم ایران به خریدن جنس تقلبی اما ارزان عادت کرده اند. این مساله را می توان از برند سازی های نزدیک به نام اصلی در بازار لوازم خانگی و حتی تلفن همراه و خرید پوشاک و کیف و کفش ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۲:۲۸    
شماره هشت سابق استقلال این روزها در آن سوی آب های خلیج فارس هنر فوتبالی خود را به رخ می کشد تا حسرت غیبت او در تیم پایتخت بیش از پیش به چشم بیاید.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۲:۲۸    
فدراسیون جهانی تنیس روی میز رده بندی جدید برترین تیم ها و ورزشکاران این رشته را اعلام شد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۲:۲۳    
در صورت ماندن کی روش در تهران و ادامه حضور در راس کادر فنی تیم ملی افشین پیروانی بار دیگر فعالیت های خود را از سر خواهد گرفت.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۲:۲۳    
سخنگوی تیم پزشکی عباس کیارستمی اعلام کرد برخلاف پیش بینی های قبلی نیازی به جراحی جدید نیست و ادامه روند درمان با دارو امکان پذیر است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۲:۲۳    
قرآنی در عربستان به زبان اسپانیولی چاپ شده که در ترجمه آیه آخر سوره مبارکه "حمد" توهین بسیار بزرگی به ایرانی ها شده است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۲:۱۸    
میلیاردر روس، پرهزینه ترین مراسم عروسی تاریخ را برای پسرش برگزار کرد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۲:۱۸    
کارت مربیگری سرمربی جدید تیم فوتبال مس کرمان صادر شد و او می تواند در بازی فردا روی نیمکت بنشیند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۲:۱۸    
رونالدو شب گذشته بازی خوبی را مقابل بارسلونا انجام داد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۲:۱۸    
مصطفی و مجتبی بلال حبشی دوقلوهایی که نقش رحمان و رحیم را در مجموعه پایتخت ایفا کردند در تدارک اولین آلبومشان هستند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۲:۱۸    
نشریه فرانسوی اکیپ تیتر اصلی اش را به پیروزی رئال مادرید مقابل بارسا در ال کلاسیکو اختصاص داده است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۲:۱۳    
در این گزارش می توانید اطلاعات فردی اپل آیدی آیفونتان را تغییر دهید.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۲:۱۳    
چزاره مالدینی، پدر پائولو مالدینی و اسطوره باشگاه آث میلان در سن 84 سالگی درگذشت.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۲:۱۳    
ناتالیا پله وین، شخصِ پوتین را عامل توطئه انتشار فیلم روابط غیراخلاقی خود با میخاییل کاسیانوف دانست.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۲:۱۳    
مدیرکل دفتر موسیقی اعلام کرد؛ تمام تلاش خود را برای برداشتن موانع فعالیت محمدرضا شجریان می کند تا آثار او به دست مخاطبانش برسد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۲:۰۸    
تصویری از گوشی هوشمندی منتسب به این شرکت با نام Nokia A1 به بیرون درز کرده است که ما را به بازگشت نوکیا به بازار گوشی های موبایل در سال 2016 بیش از پیش امیدوار می کند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۱:۲۸    
علی کریمی مدت هاست با همین چهره شناخته می شود. او اما در طول یک ماه اخیر تغییر قیافه داده و محاسنش را بلند کرده بود ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۱:۲۳    
مرحله پایانی مسابقه لباهنگ شب یکشنبه در حالی به روی آنتن می رود که امیرعلی نبویان، ارشا اقدسی و اشکان خطیبی به عنوان فینالیست های لباهنگ سری سوم خندوانه معرفی می شوند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۱:۲۳    
افراد زیادی وجود دارند که به جای حمل دو گوشی متفاوت با هم، طرفدار گوشی های هوشمندی هستند که قابلیت استفاده از دو سیمکارت را داشته باشند ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۱:۱۸    
شرکت لکسوس که یکی از زیر شاخه های کمپانی بزرگ تویوتا است از خودروی جدید خود با نام Lexus LC500h پرده برداشت. از نظر ظاهری، LC 500h هیچ تفاوتی با مدل معمولی اش ندارد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۱:۱۳    
یک مقام مسئول در میدان مرکزی میوه و تره بار گفت: برای میوه های قاچاق موجود در مغازه ها که ارزش مالی آنهاکمتر از یک میلیون تومان است، پرونده قضایی تشکیل نمی شود.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۱:۱۳    
خیلی از کاربرها از اینکه شارژ سیکارت هدر میرفت یاقبض هایی با مبالغ بیشتر از گذشته برایشان ارسال میشد، شکایت داشتند ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۱:۰۸    
در روزهای آغازین بهار حفظ روحیه تعاون و دلبستگی در بین اعضای خانواده باعث می شود تا زندگی افراد با هماهنگی خاصی پیش برود و برنامه های خانوادگی شان یک نظم و سروسامان به خود بگیرد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۱:۰۸    
گذشت سال ها، چشم اندازهای شهری پاریس را چندان تغییر نداده است. در این گزارش منظر شهری گذشته پاریس با چشم انداز امروز آن مقایسه می شود.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۰:۵۳    
این روزها شرط بندی از هیبت برگه های کاغذی که در برخی قهوه خانه ها و محله ها پخش می شدند خارج شده است و قدم به فضای مجازی نهاده و بیش از هر جایی هم دنیای فوتبال را نشانه گرفته است ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۰:۴۸    
در دوره 3 ساله 722 هزار خانوار شهری شاغلان خود را از دست دادند و حالا تقریبا 26 درصد خانوارهای ساکن شهرها با جمعیت 13.8 میلیون نفر بدون فرد شاغل اداره می شوند و مشخص نیست دقیقا منبع درآمدی آنها چیست.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۰:۴۸    
میزبانی باشگاه های ایرانی مقابل عربستانی ها در لیگ قهرمانان آسیا در حالی از کشورمان گرفته شده است که گفته می شود فدراسیون فوتبال با شکایت به دادگاه عالی ورزش می تواند میزبانی را به ایران برگرداند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۰:۴۴    
با تصمیم شورای عالی فضای مجازی شوراهای عالی انفورماتیک، اطلاع رسانی و امنیت فضای تبادل اطلاعات (افتا)، منحل و وظایف راهبردی شورای عالی فناوری اطلاعات نیز در سطح ملی به شورای عالی فضای مجازی سپرده شد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۰:۴۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: فجایع تروریستی اخیر، نتیجه جهالت و نااهلی و شقاوت بسیاری از کشورهای غربی و عربی منطقه است که در سال های گذشته به طمع استفاده ابزاری از تروریست ها و ایجاد و تقویت آنها ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۰:۳۹    
در صورتی که جزو اشخاصی باشید که هنگام سفر با هواپیما ترجیح می دهید صندلی شما در کناریکی از پنجره ها باشد، احتمالا تا کنون متوجه سوراخ کوچکی در قسمت تحتانی پنجره های هواپیما شده اید ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۰:۳۹    
آمارها نشان می دهد در 9 ماه اول سال گذشته 900 ولادت و فرزندآوری در میان مردان بالای 70 سال رخ داده و همچنین 8 هزار ازدواج درزنان و مردان بالای 60 سال نیز به ثبت رسیده است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۰:۲۵    
با رشد جمعیت در کلان شهرها و ساخت و ساز آپارتمان های نقلی به جای خانه های بزرگ و حیاط دار قدیمی، فاصله همسایه ها نسبت به گذشته، به همدیگر نزدیک تر شده است ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۰:۲۵    
آنطور که به تازگی یک مقام مسئول در وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی اعلام کرده است بنا بر مصوبه شورای عالی کار درباره حداقل دستمزد در سال جاری ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۰:۲۰    
در روز پانزدهم نیز هوا برای تهرانی ها همچنان پاک است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۰:۲۰    
قیمت چند مدل خودروی داخلی در بازار در سال جدید کاهش یافته است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۰:۱۵    
قیمت هر کیلو باقلا سبز درجه یک 1400 تومان در بازار میوه و تره بار می باشد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۰:۰۱    
محسن چاووشی با کجایی نشان داد که همچنان نبض موسیقایی و عاطفی عموم مردم را خوب می شناسد و هر وقت اراده کند می تواند باز آن را به دست بگیرد و حتی کسانی که آنچنان علاقه ای به او ندارند را هم مجبور به ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۰۹:۵۶    
در واپسین ایّام سالی که پشت سرگذاشتیم، خبری روی خروجی خبرگزاری ها قرارگرفت که در هیاهوی چهارشنبه سوری و نوروز و فضای سیاسی و انفجارهای اخیر بروکسل، آنطور که باید مورد توجه قرار نگرفت ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۰۹:۲۱    
این دوربین به حسگر 20 مگاپیکسلی CMOS و پردازنده BIONZ X برای تولید عکس های با کیفیت بالا مجهز شده است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۰۹:۲۱    
مدیر کل دفتر موسیقی وزارت ارشاد گفت: موسیقی نواحی اولویت اصلی دفتر موسیقی در سال 95 است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۰۹:۲۱    
تیم ملی بوکس ایران درحالی رقابت های انتخابی المپیک در سطح قاره آسیا را در روزهای آغازین سال 95 با شکست پشت سرگذاشت که ناکامی رقم خورده ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۰۹:۰۶    
با توجه به سابقه روابط حسنه دیلماتیک ایران و عمان در چندسال اخیر و البته نتیجه جلسات برگزار شده در فدراسیون فوتبال به نظر می رسد که تصمیم میزبانی عمان در هماهنگی کامل با دستگاه دیپلماسی گرفته شده ...
  • ۱