چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۶:۵۰May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای ملیت 14 فروردین 1395 - meliyat.com

ملیت 29 اسفند 1394 ملیت 31 اردیبهشت 1395 ملیت 31 خرداد 1395 ملیت 31 تیر 1395 ملیت 31 مرداد 1395 ملیت 31 شهریور 1395 ملیت 30 مهر 1395 ملیت 30 آبان 1395 ملیت 30 آذر 1395 ملیت 30 دی 1395 ملیت 1 بهمن 1395 ملیت 1 اسفند 1395 ملیت 1 فروردین 1395 ملیت 2 فروردین 1395 ملیت 3 فروردین 1395 ملیت 4 فروردین 1395 ملیت 5 فروردین 1395 ملیت 6 فروردین 1395 ملیت 7 فروردین 1395 ملیت 8 فروردین 1395 ملیت 9 فروردین 1395 ملیت 10 فروردین 1395 ملیت 11 فروردین 1395 ملیت 12 فروردین 1395 ملیت 13 فروردین 1395 ملیت 14 فروردین 1395 ملیت 15 فروردین 1395 ملیت 16 فروردین 1395 ملیت 17 فروردین 1395 ملیت 18 فروردین 1395 ملیت 19 فروردین 1395 ملیت 20 فروردین 1395 ملیت 21 فروردین 1395 ملیت 22 فروردین 1395 ملیت 23 فروردین 1395 ملیت 24 فروردین 1395 ملیت 25 فروردین 1395 ملیت 26 فروردین 1395 ملیت 27 فروردین 1395 ملیت 28 فروردین 1395 ملیت 29 فروردین 1395 ملیت 30 فروردین 1395 ملیت 31 فروردین 1395 
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۶:۰۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هیچکدام از موشک های بالستیک تولید شده از سوی ایران، برای حمل کلاهک هسته ای طراحی نشده اند ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۶:۰۴    
حق پخش یکی از بزرگ ترین بازی های باشگاهی در جهان به بیش از 40 کشور دنیا و حداقل 350 شبکه تلویزیونی به صورت مستقیم و غیرمستقیم فروخته شده است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۶:۰۴    
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی از تلاش بی ثمر نیروهای ائتلاف برای بازدید از نفتکش ایرانی در خلیج عدن خبر داد و گفت: صلابت و اقتدار ناوگروه نداجا سبب ترک ناو رسمی نیروهای ائتلاف از منطقه شد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۵:۵۹    
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران منتقدان کی روش را زیر سوال برد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۵:۵۹    
صید یک کوسه نادر و عجیب از نژاد آلبینو در مکزیک ، این ماهی که نام او را بیگانه گذاشته اند فاقد رنگدانه های معمولی است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۵:۳۰    
فرزاد طالبی با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به سمت مدیر کل دفتر موسیقی منصوب شد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۵:۳۰    
مدیر نظارت ارز بانک مرکزی با بیان اینکه در گذشته تعداد زیادی از تولیدکنندگان در صف انتظار دریافت ارز قرار می گرفتند، گفت: اما در حال حاضردرخواست کنندگان ارز هیچ مشکلی برای تخصیص ارز ندارند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۵:۳۰    
یک شعبه از مشهورترین رستوران های زنجیره ای تهران به دلیل استفاده از رنگ های مصنوعی تعطیل شد. آیا واقعا این رنگ ها تا این حد خطرناکند؟
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۵:۲۵    
شرکت الکترونیکی سامسونگ تلفن هوشمندی در دست تولید دارد که شبیه به یک کتاب و یا کنسول بازی (Nintendo DS) مجهز به دو صفحه نمایش است و قابلیت تا شدن دارد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۵:۲۵    
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرده است که در اغلب نقاط کشور طی دو روز آینده به تدریح افزایش دما رخ خواهد داد و یک سامانه بارشی فردا از غرب به کشور وارد می شود.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۵:۲۰    
سخنگوی کرملین می گوید رئیس جمهوری این کشور توقف فوری تبادل آتش در منطقه مرزی قره باغ بین ارمنستان و آذربایجان را خواستار است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۴:۴۵    
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه طرح مالیات خانه های خالی از سکنه امسال اجرایی می شود، گفت: بازار مسکن آماده خروج از رکود است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۴:۴۵    
رئیس سازمان بورس در بازدید نوروزی خود از شرکت بورس اوراق بهادار تهران از پذیرش عضویت سازمان بورس ایران در فدراسیون بورس های بین المللی (ISCO) خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۴:۴۵    
قربانی دومین پرونده جنجالی اسیدپاشی که به تازگی از قصاص متهم پرونده رضایت داده است، جزئیات مختومه شدن این پرونده را تشریح کرد و گفت: به حرمت ایام ولادت حضرت فاطمه(س) از اجرای حکم قصاص گذشتم.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۴:۴۰    
کارلوس کروش در این گفت و گو از جزئیات خواندنی پشت پرده فوتبال در دنیا و آسیا که فوتبال ایران بخشی از آن است ،سخن گفته است. ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۴:۴۰    
یک مقام در وزارت خارجه عراق اظهارات اخیر رئیس جمهور ترکیه و غیرعادل دانستن نظام بغداد، دخالت آشکار در امور داخلی عراق است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۴:۳۵    
برخلاف رکود بازار موبایل در روزهای پایانی سال گذشته ،بازار گوشی تلفن همراه در ایام نوروز با تقاضای مشتریان روزهای پرجنب و جوشی را سپری کرد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۴:۳۵    
دستمزد زنان خیلی کمتر از مردان است. نام هوپ سولو، دروازه بان و کارلی لوید، هافبک تیم ملی آمریکا در میان شاکیان است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۴:۳۵    
جزئیات مرگ یک مادر و مجروح شدن کودک چهارساله اش پس از سقوط از چرخ و فلک شهربازی برازجان مشخص شد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۴:۰۲    
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۴:۰۲    
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۳:۵۷    
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: شهریه مدارس غیردولتی پایتخت با توجه به هزینه هایی که موسسان این مدارس انجام می دهند، زیاد نیست.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۳:۵۷    
به تازگی عکسی از دوران کودکی و جوانی ابراهیم حاتمی کیا کارگردان فیلم سینمایی "بادیگارد" که این روزها فروش خوبی دارد ، منتشر شده است که در ادامه می بینید:
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۳:۵۷    
وزیر نفت با تاکید بر اینکه افزایش تولید و صادرات نفت ایران فعلا متوقف نمی شود، گفت: اگر وقت کنم حتما در نشست نفتی دوحه شرکت می کنم.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۳:۵۲    
دستیار اول برانکو ایوانکوویچ که در نیم فصل به دلیل مشکلات خانوادگی از پرسپولیس جدا شد و به زاگرب بازگشته از احتمال شکایت از سرخپوشان صحبت کرده است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۳:۵۲    
حمیدرضا آصفی، دیپلمات باسابقه کشورمان و سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه در گفت گو با آنا به بررسی اوضاع دیپلماسی کشورمان در سال 94 از برجام تا قطع روابط عربستان با ایران و همچنین دلایل خانه نشینی این ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۳:۴۷    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 95 در روز دوشنبه 16 فروردین ماه خبر داد ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۳:۴۷    
دو روزنامه نگار ترکیه ای که به جاسوسی متهم اند، در روز دوم محاکمه همچنان در مقام دفاع از خود برآمدند. این پرونده محکی برای سنجش میزان آزادی مطبوعات در دوران رجب طیب اردوغان است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۳:۴۷    
یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال فاش کرد انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال در مهلت از پیش تعیین شده برگزار نخواهد شد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۳:۴۷    
سرپرست کاروان المپیکی ایران با اشاره به 36 سهمیه به دست آمده، گفت: منتظر کسب سهمیه در 10 رشته هستیم و این شانس را داریم از نظر تعداد سهمیه به حد نصابی بالاتر از المپیک لندن برسیم.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۳:۰۸    
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۳:۰۸    
نرخ ها هر روز بالا می رود کس نداند تا کجاها می رود؟ استخوان کارمندان را شکست دادشان تا عرش اعلا می رود همسر م گوید به من: بی عرضه ای ظلم، از دست تو بر ما می رود ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۲:۵۸    
فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران از تهدید یک نفتکش ایرانی توسط یکی از ناوهای ائتلاف خبر داد و گفت: این اقدام توسط ناوگروه نداجا قاطعانه پاسخ داده شد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۲:۵۳    
ال کلاسیکو و کلی هیجان. فقط حیف که اردوی تیم ملی تعطیل شد تا کلی سوژه خوب قبل و بعد از این بازی از دست بدهیم ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۲:۵۳    
در تعطیلات نوروز رکورد مصرف بنزین چندین بار جابه جا شد به طوری که در 12 فروردین ماه مصرف بنزین در کل کشور به حدود 106 میلیون لیتر رسید.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۲:۵۳    
دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: 5 حوزه انتخابیه ماکو، کهنوج، بویراحمد، دهلران و پاکدشت در انتظار تایید انتخابات توسط شورای نگهبان هستند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۲:۴۹    
پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری به سوالی در خصوص حکم اطاعت از دستورات نماینده ولی فقیه در مواردی که داخل در قلمرو نمایندگی اوست پاسخ داد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۲:۴۹    
آخرین تحولات بازار، از کاهش قیمت سکه و افزایش قیمت دلار حکایت دارد.قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار تهران 2 هزار تومان کاهش و دلار 8 تومان افزایش یافت.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۲:۴۹    
محسن چاوشی پس از مدت ها سکوت، از راه سختی که پیموده تا موقعیت کنونی اش را داشته باشد سخن به میان آورد؛ گفته هایی که مسیر غیرطبیعی برای رشد در موسیقی ایران را نشان می دهد و ناخواسته ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۲:۴۹    
در سالی که نرخ تورم از سوی مرکز آمار ایران 11.3درصد اعلام شد، آب، برق و سوخت با تورم 34.7درصد رکورد گرانی را در سال 94 شکست.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۲:۱۵    
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۲:۱۰    
عضو شورای فقهی بانک مرکزی با بیان اینکه فرمایش آیت الله جوادی آملی یک هشدار به نظام بانکی است، گفت: نباید این مساله خلط شود، زیرا منظور ایشان قطعا این نیست که دستمزد کارمندان بانک های ایرانی حرام است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۲:۰۵    
شهردار منطقه 12 استقبال از جشنواره سه روزه قلب طهران در میدان مشق را بی نظیر و بیشتر از میزان هدف گذاری شده عنوان کرده و تعداد حضار را در این سه روزحدود 15هزار نفر تخمین زد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۲:۰۵    
معاون مطالعاتی سازمان حمل ونقل ترافیک با اعلام اینکه در سال گذشته 300 طرح مطالعاتی وپژوهشی انجام شده است ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۲:۰۰    
معاون امور فرهنگی و اجتماعی سازمان بهشت زهرا و شهرداری حرم امام خمینی (ره) از بازدید روزانه 5 تا 10 هزار مسافر نوروزی از نمایشگاه عطر یاس خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۱:۵۵    
رسول کوهپایه زاده گفت: قرار است رأیی که در 230 صفحه برای بابک زنجانی صادر شده است روز 16 فروردین ماه از طرف دادگاه به متهم ابلاغ شود.برخی دوست دارند که زنجانی هیچ وقت از وضعیت فعلی رهایی پیدا نکند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۱:۵۵    
مدیر تیم ملی فوتبال ایران پس از دیدار با عمان در جمع مسئولان فدراسیون سخنرانی انتقادآمیزی را انجام داد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۱:۵۵    
مدیر کل حوزه ریاست دیوان عدالت اداری از رد شدن درخواست توقف موقت مصوبه جدید افزایش جرایم رانندگی خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۱:۴۵    
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به اعزام زائران کشورمان در ایام نوروز به عتبات عالیات،گفت: در حدود 123 هزار نفر در ایام نوروز به عتبات عالیات رهسپار شدند که این میزان نسبت به قبل افزایش داشت.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۱:۴۵    
بنیانگذار انجمن بیوتکنولوژی ایران تراریخته ها را ابزار راهبردی در دست صهیونیستها برای کنترل جهان دانست، و از اقدام هماهنگ عناصر نفوذی داخلی و صهیونیسم جهانی ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۱:۴۰    
مدیرعامل باشگاه استقلال با تاکید بر اینکه امتیازی بابت شکایت توزی از استقلال کسر نشده و این مسئله صحت ندارد گفت: بازی فردا برای ما مهم خواهد بود.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۱:۴۰    
وزیر خارجه بحرین مدعی شد که کشورهای عربی حوزه خلیج فارس برای مقابله با ایران جدی هستند و تهران باید تغییری اساسی در سیاست خارجی خود ایجاد کند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۱:۴۰    
سرپرست کمیته اخلاق درباره مصاحبه سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز علیه رئیس فدراسیون فوتبال گفت: پس از تشکیل پرونده، به این موضوع رسیدگی می کنیم.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۰:۵۷    
لیونل مسی ستاره آرژانتینی تیم بارسلونا وقتی متوجه شد دختران باراک اوباما رییس جمهور آمریکا از هوادارانش هستند و می خواهند با او ملاقات کنند ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۰:۵۷    
بیماری عباس کیارستمی کارگردان نام آشنای سینمای ایران در شرایط بیماری سختی به سر می رود و همزمان وزارت بهداشت تیم درمانی مجربی از دانشگاه علوم پزشکی ایران را برای ادامه روند درمانی او مستقر کرده است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۰:۵۷    
بانک مرکزی در سال جدید نیز به تقویت نرخ رسمی دلار ادامه داد و امروز با 5 ریال قیمت افزایش این ارز را به 3026 تومان 5ریال رساند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۰:۵۲    
شما می توانید در Windows Maps به سادگی نقشه های آفلاین موردنظر خود را دانلود کنید.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۰:۵۲    
دابسمش های تکراری، تغییر عکس پروفایل به سوژه های داغ روز، عکس قهوه و چای، تصویر سگ و گربه های خانگی، نمایش میزهای کار با آن چیدمان تصنعی شان و همراهی با ده ها کمپین و چالش مجازی ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۰:۵۲    
کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا بابت حضور در تیزر تبلیغی یک شرکت مخابراتی در ترکیه 2.5 میلیون یورو دستمزد دریافت کرده است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۰:۴۷    
سفر در ایام نوروز برای خانواده های ایرانی نه یک رسم و برنامه بلکه تقریبا یک نیاز است؛ چراکه بسیاری از خانواده ها تنها در تعطیلات طولانی نوروز فرصت سفر به شهرهای خود و دید و بازدید را پیدا می کنند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۰:۴۷    
نشنال جئوگرافی تصاویری منتخب از شکوفه های بهاری منتشر کرده است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۰:۴۷    
سوال اینجاست که آیا "جنگ هسته ای" در شبه جزیره کره رخ می دهد؟
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۰:۴۲    
برنامه دورهمی واکنش های تندی از سوی مردم در شبکه های اجتماعی داشت که سحر ولدبیگی به آنها پاسخ داد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۰:۴۲    
رضا قوچان نژاد می گوید افتخاری بزرگتر از جاری شدن صیغه عقدش در حرم رضوی ، برایش وجود ندارد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۰:۴۲    
مأمون عبدالکریم مدیرکل آثار باستانی و موزه های سوریه در گفتگو با خبرگزاری فرانسه اعلام کرد که ترمیم آثار باستانی خسارت دیده و ویران شده در شهر تدمر، به پنج سال زمان نیاز دارد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۰:۳۷    
کریستیانو رونالدوی پدر و پسر در فاصله یک روز به ال کلاسیکو به تفریح پرداختند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۰:۲۲    
مصوبه افزایش کرایه تاکسی ها که باید از روز یکشنبه 15 فروردین اجرایی می شد با اعتراض فرمانداری تهران به زمان دیگری موکول شد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۰:۱۷    
این حادثه در پارک بازی میدان شهید گنجی برازجان اتفاق افتاد که واگن های این چرخ و فلک در هنگام حرکت رو به جلو به حالت اولیه برنگشت و سبب سقوط مادر 35 ساله و فرزند 4 ساله اش به پایین شد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۰:۱۳    
اسامی کشورهای نامزد میزبانی مسابقات جام جهانی فوتسال در سال 2020 مشخص شد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۰:۱۳    
براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، هوای پایتخت در شرایط پاک قرار دارد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۰:۱۳    
همزمان با افزایش تولید نفت ایران و عراق در ماه گذشته میلادی، تولید نفت اوپک با افزایش روبرو شد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۰:۱۳    
مردم می گویند عابر بانک های خالی از وجه نقد در نوروز به ویژه در شهرستان ها از دغدغه های آنها بوده تا جایی که در مواردی مجبور شده اند برای دریافت پول مورد نیاز خود به چندین خودپرداز سر بزنند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۰:۰۸    
مجموع فروش اکران نوروزی سال 95 تا سیزدهم فروردین بالغ بر 14میلیارد تومان بوده و این آمار فصلی نو در سینما را نوید می دهد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۰:۰۸    
در حالی حداقل مزد سال 95 کارگران 812 هزارتومان تعیین شده که این رقم بدون توجه به قدرت خرید آن برای خانوار 4 نفره و تنها بر مبنای نرخ تورم اعلامی بانک مرکزی، 166 هزار و 500 تومان کسری دارد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۰:۰۳    
سرمربی اکسین البرز در جدیدترین خاطره گویی خود در برنامه دورهمی گفت: به این عشق می میرم که بروم یقه آن داور را در آن دنیا بگیرم.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۰:۰۳    
مسافرت های هوایی ایرانیان، طی سال های گذشته فراز و فرودهای بسیاری داشته است. هر چند در سال های گذشته، کهنگی ناوگان هوایی حجم مسافرت های هوایی ایرانیان را کاهش داده بوده است ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۰۹:۵۸    
امروز در شمال شرق برخی مناطق شرق کشور بارش باران و برف پیش بینی شده واین سامانه بتدریج از کشور خارج می شود.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۰۹:۵۸    
گروه تروریستی داعش با انتشار بیانیه ای از طرفداران خود خواسته تا سرکرده النصرة را به قتل برسانند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۰۹:۵۳    
معاون وزیر صنعت با بیان اینکه سیاست دولت کاهش فهرست کالاهای مشمول دریافت ارز مبادلاتی است، گفت: البته تا این لحظه از سال 95 تغییری در فهرست کالاهای مشمول دریافت ارز دولتی ایجاد نشده است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۰۹:۴۸    
رئیس پلیس فتا ناجا با اشاره به آزادی جوان موسوم به پسر جنجالی تلگرام با قرار وثیقه، آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده وی و انگیزه او از اقدام دردسرسازش را تشریح کرد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۰۹:۴۸    
هفته بیست و چهارم لیگ برتر با انجام چهار بازی به پایان می رسد. شاید دیدار استقلال خوزستان و استقلال تهران را بتوانیم حساس ترین بازی لیگ پانزدهم بنامیم که در این هفته برگزار می شود.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۰۹:۴۸    
رئیس جمهور آمریکا در کنفرانس خبری بامداد شنبه گفت ایران برای پایبندی به روح توافق هسته ای باید آنچه به گفته وی اقدامات تحریک آمیز است را متوقف کند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۰۹:۴۸    
دو سناریوی جدید در دولت یازدهم برای تغییر نرخ بنزین مطرح شده که نهایی شدن هر کدام از این دو سناریو به افزایش نرخ بنزین در سال 95 منتهی خواهد شد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۰۹:۴۳    
علی اکبر طاهری علیه علی دایی موضع گرفته است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۰۹:۳۸    
وابستگی به نقشه های اینترنتی و آنلاین به خصوص نقشه های گوگل این روزها و با توجه به وفور دسترسی به اینترنت از طریق گوشی های هوشمند بسیار زیاد شده است ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۰۹:۳۳    
امیر قلعه نویی مصاحبه مفصلی در شبکه ورزش انجام داد مصاحبه ای که درآن تقریبا راجع به همه چیز صحبت کرد ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۰۹:۳۳    
افسانه بایگان برای نخستین بار در سال 1351 با فیلم کوتاه بوق فیلمی از علی علیزاده بازی جلو دوربین را تجربه کرد ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۰۹:۳۳    
شما می توانید تنها با این "سه ترفند" تغییر میزان ویبره گوشی را به دست بگیرید.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۰۹:۲۸    
در نیم قرن اخیر، بی تردید رشد بالای نقدینگی یکی از مهم ترین معضلات اقتصادی و عامل اصلی ایجاد تورم بوده است ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۰۹:۲۳    
گشایش اقتصادی مورد نظر دولت نیز که رئیس جمهور محترم آدرس آن را در توافق هسته ای می داد و به زبان حال و قال، این گشایش را در کنار آمدن با آمریکا تلقی می کرد، به بن بست رسیده است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۰۹:۱۸    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های سیاسی کشور که صبح امروز در پیشخوان مطبوعات عرضه می شود، به شرح ذیل است؛
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۰۹:۱۴    
در تعطیلات نوروز هرکس دوست دارد بیشترین استفاده را برای تفریح و استراحت داشته باشد. با درنظرگرفتن شرایط اقتصادی کشور، سفر به یکی از تفریحات لوکس تبدیل شده است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۰۹:۰۹    
در اتاق های پشتی موزه ملی تاریخ طبیعی اسمیتسونین واقع در واشنگتن کشوهایی وجود دارند که میزبان جسد پرندگان، مصنوعات فرهنگی، سنگ های مختلف و بسیاری چیزهای دیگر هستند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۰۹:۰۹    
محصول جدید اپل ترکیبی از آی فون 5S و آی فون 6S را ارائه می کند. آی فون SE در چهار رنگ نقره ای، خاکستری، طلایی و طلای سرخ با دو ظرفیت ذخیره سازی 16 گیگابایت و 64 گیگابایت در دسترس است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۰۹:۰۹    
روز پنجشنبه انفجار یک خودرو بمب گذاری شده در شهر دیاربکر به کشته شدن هفت تن از نیروهای پلیس ترکیه و زخمی شدن 27 تن دیگر انجامید.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۰۹:۰۴    
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی بعد از نشست سران و نمایندگان 1+5 با حضور فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا در بیانیه ای اعلام کرد ...
  • ۱