پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۷:۰۴May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای ملیت 18 فروردین 1395 - meliyat.com

ملیت 29 اسفند 1394 ملیت 31 اردیبهشت 1395 ملیت 31 خرداد 1395 ملیت 31 تیر 1395 ملیت 31 مرداد 1395 ملیت 31 شهریور 1395 ملیت 30 مهر 1395 ملیت 30 آبان 1395 ملیت 30 آذر 1395 ملیت 30 دی 1395 ملیت 1 بهمن 1395 ملیت 1 اسفند 1395 ملیت 1 فروردین 1395 ملیت 2 فروردین 1395 ملیت 3 فروردین 1395 ملیت 4 فروردین 1395 ملیت 5 فروردین 1395 ملیت 6 فروردین 1395 ملیت 7 فروردین 1395 ملیت 8 فروردین 1395 ملیت 9 فروردین 1395 ملیت 10 فروردین 1395 ملیت 11 فروردین 1395 ملیت 12 فروردین 1395 ملیت 13 فروردین 1395 ملیت 14 فروردین 1395 ملیت 15 فروردین 1395 ملیت 16 فروردین 1395 ملیت 17 فروردین 1395 ملیت 18 فروردین 1395 ملیت 19 فروردین 1395 ملیت 20 فروردین 1395 ملیت 21 فروردین 1395 ملیت 22 فروردین 1395 ملیت 23 فروردین 1395 ملیت 24 فروردین 1395 ملیت 25 فروردین 1395 ملیت 26 فروردین 1395 ملیت 27 فروردین 1395 ملیت 28 فروردین 1395 ملیت 29 فروردین 1395 ملیت 30 فروردین 1395 ملیت 31 فروردین 1395 
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۲۲:۱۴    
رهبرانقلاب دردیدار عیدانه جمعی از مسئولان: قرارگاه مرکزی اقتصاد مقاومتی باید بافرماندهی دولت و معاون اول رئیس جمهور، با جلب همکاری همه دستگاهها و رصد عملکرد بخشها و حمایت جدی از تولید ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۲۲:۱۴    
دیدار دیدار حساس تراکتورسازی و پاختاکور با نتیجه پیروزی دو بر صفر به نفع تراکتورسازی به پایان رسید.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۲۲:۰۹    
رییس جمهور در گفتگوی تلفنی با روسای جمهور آذربایجان و ارمنستان، ضمن دعوت طرفین به خویشتنداری، تاکید کرد که تهران خواهان بازگشت آرامش و ثبات به منطقه است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۲۲:۰۹    
رهبرانقلاب با بیان اینکه مسئولان قوا و مسئولان اصلی نظام در جهت اهداف اصلی انقلاب همفکر و هم نظرند، تاکید کردند: از هر اقدام مفید و لازم در جهت منافع ملی و حل مشکلات مردم جداً حمایت می کنم.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۲۲:۰۹    
رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه اگر طرف مقابل در انجام وظایف خود در برجام سستی کند، واکنش مناسبی نشان خواهیم داد ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۲۲:۰۴    
رئیس فدراسیون فوتبال درباره انتقال مطالبات فدراسیون فوتبال از فیفا توضیحاتی را عنوان کرد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۶:۱۰    
پخت نان فرانسوی همراه با آقای حسن پژوهش
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۶:۰۵    
معاون بیمه مرکزی به دارندگان وسایل نقلیه هشدار داد برای خرید الحاقیه بیمه شخص ثالث هر چه سریعتر اقدام کنند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۶:۰۵    
رتبه بندی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران، براساس امتیاز کسب شده از نظر کیفیت افشا و اطلاع رسانی مناسب منتشر شد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۶:۰۰    
عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ گفت: کارلوس کی روش فکر می کند خدای فوتبال است و هر چه می گوید ما باید چشم بسته قبول کنیم.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۶:۰۰    
گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران در نظارت بر عرضه مواد غذایی در رستوران های کن سولقان، مقدار زیادی گوشت، مرغ و مواد غذایی یخ زده و فاسد کشف و معدوم کرد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۶:۰۰    
مونا مجتهدی فرزند ثریا حکمت گفت: امروز با لباس مخصوص به اتاق مراقبت های ویژه رفتم، برای مادرم دعا کنید.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۵:۰۵    
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 از اجرای دوره های آموزشی و غربالگری به مناسبت فرارسیدن هفته آسم و آلرژی در خانه های سلامت منطقه خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۵:۰۵    
قائم مقام شهردار منطقه 12 از کشف بقایای سنگ فرش های خیابان تاریخی سی تیر و جمهوری از دوره پهلوی اول در جریان کف سازی این محور خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۵:۰۵    
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در دیدار با مدیر کل حمل ونقل کمیسیون اتحادیه اروپا ضمن بحث درباره راهکارهای بهبود وضعیت حمل ونقل شهری بر این نکته تاکید کرد که حمل و نقل پاک و انسان محور هدف اصلی ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۵:۰۵    
مدیر عامل امداد خودرو سایپا ازپایان موفقیت آمیز طرح خدمات و امداد نوروزی سال 1395 در گروه خودروسازی سایپا خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۵:۰۰    
منصور لشکری قوچانی با اشاره به نوع انتخاب آثار اکران شده در نوروز سال جاری گفت: آیا این درست است همزمان دو فیلم کمدی با هم اکران شوند که با عبور از خطوط قرمز اخلاقی جذب مخاطب می کنند؟!
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۵:۰۰    
یک کشتی گیر داغستانی به جرم لگد زدن به مجسمه بودا و انجام عملی قبیح، با مجازات حبس روبه رو شد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۵:۰۰    
زنده یاد سلحشور در سخنرانی گفته است: اگر در بین شما جوانان انقلابی، مؤمن و متعهد کسانی هستند که استعداد نوشتن دارند، لازم است شروع به کار کنند ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۵:۰۰    
معاون حمل ونقل وترافیک منطقه 5 گفت: به منظور تسهیل درتردد معلولین وجانبازان وتامین رفاه آنها با همسطح سازی تقاطع ها ،معابر سطح محلات مناسب سازی شد
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۵:۰۰    
با راه اندازی ایستگاه تاکسی در منطقه یک دسترسی گردشگران در ایام تعطیل و روزهای پایانی هفته به تفرجگاه ها و نقاط گردشگری شمال تهران تسهیل شد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۵:۰۰    
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 9 از اجرای طرح ضربتی برخورد با نمایشگاه داران خودرو و ساماندهی این صنف در منطقه خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۴:۵۵    
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با بیان اینکه صدرنشینی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا نباید این تیم را گول بزند، گفت: بازی با تیم های عربستانی جنگ حیثیتی است و باید جواب توهین آنها را در زمین بدهیم.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۴:۵۰    
خودرو برلیانس جز گرانترین خودرو کمتر از 50 میلیون تومان است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۴:۵۰    
جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم از ابلاغ پرداخت جرایم معوقه خودروها به صورت موردی و یا انتخابی خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۴:۵۰    
مسئول روابط عمومی کل سپاه با تاکید بر اینکه ایران اسلامی امروز امن ترین کشور منطقه است گفت: سرمایه گذاران در جغرافیای امن سرمایه گذاری می کنند و جمهوری اسلامی ایران امروز در حوزه های دفاعی ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۴:۳۰    
لیونل مسی ستاره بارسلونا با لباسی وارد نوکمپ شد که باعث تمسخر کاربران شبکه های اجتماعی شد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۴:۳۰    
وکیل مدافع تعدادی از کارگران در پرونده مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی به تشریح آخرین وضعیت این پرونده پرداخت.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۴:۳۰    
مدیر عامل اسبق پرسپولیس برای ادای پاره ای از توضیحات باید راهی دادسرا شود.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۴:۳۰    
اختلافات ایران و عربستان بیش از آنکه ماهیتی ایدئولوژیک داشته باشند، ماهیتی ژئوپلیتیکی دارند. در این میان پایگاه خبری تحلیلی فرانسوی ایران کارتو با انتشار نقشه ای ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۴:۳۰    
رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به دعوت سعودی ها از هیأت ایرانی برای مذاکرات جهت عقد قرارداد حج 95 گفت: سرنوشت حج تمتع امسال 26 فرودین مشخص می شود.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۴:۲۵    
رییس ستاد انتخابات کشور گفت: آرای منتخب سوم اصفهان ابطال نشده است، بلکه با استناد به نامه ارسالی از شورای نگهبان به وزارت کشور، انتخابات نفر سوم منتخب شهرستان اصفهان ابطال شده است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۴:۲۰    
فردا برای خواندن دیر است... شعار بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۴:۲۰    
نیروهای جدایی طلب در منطقه ناگورنو-قره باغ (قره باغ علیا) اعلام کردند، آتش بسی که با نیروهای جمهوری آذربایجان مورد توافق قرار گرفت، سه شنبه شب عمدتا برقرار بود.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۳:۴۰    
عماد طالبزاده و حسین سلیمانی در بیمارستان قبل از عمل جراحی عماد خان
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۳:۳۵    
کارخانه تولید مواد منفجره نسل جدید (اکتوژن) با حضور وزیر دفاع افتتاح شد
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۳:۳۵    
وزیر دفاع گفت: وزارت دفاع همزمان با تلاش برای افزایش دقت سامانه های تسلیحاتی، افزایش قدرت و نفوذ سرجنگی سلاح های مختلف را مورد توجه قرار داده است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۳:۳۵    
سخنگوی وزارت کشور با بیان اینکه همه تمهیدات لازم برای برگزاری مرحله دوم انتخابات اتخاذ شده است، گفت: تعرفه های جدید نیز به چاپ رسید.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۳:۳۰    
ابهام در زمان وقوع زلزله باعث شده است که هر از گاهی توجه کمتری به مبحث مقاومسازی شود، اما پس از هر زلزله مجددا برای ما یادآوری می شود که این خطر ممکن است هر لحظه ای رخ دهد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۳:۲۵    
قیمت سکه طرح قدیم به نرخ یک میلیون و 27 هزار تومان به فروش می رسد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۳:۲۵    
عناصر گروه تکفیری داعش در حمله به خودروی حامل رئیس اداره آگاهی منطقه القویعیه در غرب ریاض وی را کشتند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۳:۲۵    
شاخص جینی یا ضریب جینی شاخصی اقتصادی برای محاسبهٔ توزیع ثروت در میان مردم است و بالا بودن این ضریب در یک کشور معمولاً به عنوان شاخصی از بالا بودن اختلاف طبقاتی و نابرابری درآمدی در این کشور در نظر ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۳:۲۰    
عضو هیأت مدیره انجمن صنایع لبنی از احتمال افزایش 5 درصدی قیمت لبنیات در سال جاری خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۳:۲۰    
قیمت برخی از زمین های فروشی درتهران
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۳:۲۰    
یک دادگاه عمومی در استان اردبیل، متهم پرونده معروف سگ کشی را به 74 ضربه شلاق و هفته ای یک جلسه آموزش نحوه برخورد با حیوانات به مدت یک سال محکوم کرد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۳:۲۰    
الکساندر لوبانف در اولین تمرین پرسپولیس برای تقابل با ملوان کاملا زیر فشار کادرفنی و دروازه بانی قرار گرفت تا با آمادگی کامل مهیای این بازی حساس شود.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۳:۲۰    
اکبر میثاقیان در دو هفته اخیر لیگ یک نتوانست از روی نیمکت تیم مس کرمان را هدایت کند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۳:۲۰    
برتری پرگل مقابل حریف ازبک و صدرنشینی گروه تحت الشعاع حرف های کاپیتان دوم ذوب و قهر او از این تیم قرار گرفت تا اصفهانی ها با یک چالش جدی دیگر مواجه شوند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۳:۲۰    
پرتاب نارنجک در استادیوم فولادشهر یکی از اتفاقات تلخ دیدار ذوب با بنیادکار بود.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۳:۲۰    
حسنی گفت: در حال حاضر انواع بیسکوئیت آلمانی وشکلات و بیسکوئیت سوئدی به بازار آمده و قطعا بعد از موضوع برجام تمایلشان برای واردات از این نیز بیشتر خواهد شد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۳:۱۵    
سدی که قرار است آب شرب جمعیتی چند هزار نفری را تأمین کند جایی آبگیری می شود که 20 سال محل رهاسازی زباله بوده است. محیط زیست می گوید به این سد مجوز نداده و مسئولیتی نیز درقبال آن نمی پذیرد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۳:۱۵    
در حالی که جلسه اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با کی روش روز شنبه ده صبح فیکس شده است سرمربی تیم ملی با بارگزاری یک مطلب در فیس بوک و هم چنین مصاحبه علیه دبیر کل موضوع را به چالش کشیده است!
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۳:۱۵    
مشترکان موبایل در نوروز امسال 7 میلیارد پیامک مبادله کردند که این آمار در مقایسه با نوروز 94 کاهش حدود 12 میلیارد پیامک را نشان می دهد. درحالیکه میزان استفاده از اینترنت موبایل 3.5 برابر شد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۳:۱۰    
فرزندان و اعضای خانواده یک مرد که در نخستین روز سال نو پس از مراجعه به پزشک و تزریق آمپول جان باخته است خواستار رسیدگی فوری مسولان وزارت بهداشت و پزشکی قانونی به این ماجرا شدند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۳:۱۰    
سومین ازدواج هنرپیشه زن سرشناس سینمای هالیوود نیز به جدایی انجامید.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۳:۱۰    
بر اساس اسناد پاناما، لیونل مسی، ستاره فوتبال آرژانتینی، جکی چان و آمیتا باچان ستارگان سینمای هالیوود و بالیوود نیز در فهرست افرادی هستند که متهم به پولشویی و فرار مالیاتی هستند ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۳:۰۵    
ظاهرا حسن روحانی تنها کسی است که می تواند مشکلات تیم ملی را حل کند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۳:۰۰    
به تازگی کادیلاک برند لوکس آمریکایی که چندی پیش لوگوی خود را تغییر داد و دست به دگردیسی تازه ای در طراحی و شیوه ساخت محصولاتش زد ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۲:۱۱    
پویا امینی : در کنار کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران آندرانیک تیموریان عزیز و دوست داشتنی در کلینیک استقلال
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۲:۰۱    
"علی اکبر صالحی" رییس سازمان انرژی اتمی کشورمان (17 فروردین ماه) از باشگاه خبرنگاران جوان بازدید کرد. ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۱:۵۶    
مدیرعامل شرکت سرمایه داری و مشارکت مردمی شهرداری تهران از تحویل مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب طبق برنامه ریزی انجام شده در هفته آینده به برگزارکنندگان بیست ونهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۱:۵۶    
قیمت سرسام آور املاک در قاهره و برخی دیگر از استان های مصر و فقر شدید ، موجب شده است دو میلیون مصری در گورستان ها و در کنار مرده ها زندگی کنند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۱:۵۶    
شرف الشمس شروطی دارد. اینکه در ساعات مشخصی از روز نوزدهم برج حمل نوشته شود و به نام کسی باشد که قرار است از آن دائما استفاده کند ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۱:۵۶    
مدیر کل امور هویتی ایرانیان خارج از کشور گفت: حذف پیشوند یا پسوند نام خانوادگی با رعایت شرایطی امکان پذیر است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۱:۵۱    
در اولین روز از هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا نتایجی رقم خورد که باعث تعجب همه طرفداران شد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۱:۵۱    
بررسی نتایج نشان می دهد در تمامی 5 حوزه ای که نتایج انتخابات در آن تایید نشده است، نامزد اصلاح طلبان رای اول را آورده است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۱:۵۱    
فوتبالیست جوان به اتهام قتل همسرش در محله نظام آباد تهران تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۱:۴۶    
در نخستین روز از هفته بیست وپنجم لیگ برتر تیم های پایین جدولی کار دشواری در مصاف با حریفان خود خواهند داشت.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۱:۴۶    
انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال باید به زودی برگزار شود تا فوتبال ایران رئیس جدید خود را بشناسد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۱:۴۶    
آنها گفتند که حاضرند در صورت ازدواج به فراخوان اردوغان برای داشتن دستکم 5 فرزند جامه عمل بپوشانند ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۱:۴۱    
مجله آمریکایی "منابع مالی جهانی" به تازگی رتبه بندی ثروتمندترین و فقیر ترین کشورهای جهان را منتشر کرده است ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۱:۴۱    
فعالیت های دسته جمعی ای چینی ها با نظم و ترتیب خاصی انجام می شود. این فعالیت ها شامل رژه های نظامی، تلاش برای شکستن رکوردهای جهانی یا امتحان های دسته جمعی هستند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۱:۳۶    
یونان و اتحادیه اروپا به پناهجویان آواره همچون زباله که باید از آنها خلاص شد، می نگرند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۱:۳۱    
پتانسیل سرمایه گذاری خارجی که تاکنون در گروه سایپا در مراحل نهایی می باشد حداقل 500 میلیون یورو سرمایه گذاری خارجی خواهد بود که به طور واقعی موجب تحول صنعت خودروی کشور و ارتقا جایگاه سایپا در بازار ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۰:۵۱    
در حالی نوبخت سخنگوی دولت دیروز اعلام کرد، از 827 هزار نفر نیروی جویای کار در سال گذشته حدود 600 هزار نفر مشغول کار شدند که طبق آمار وزارت کار ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۰:۵۱    
دیپلماسی رستورانی یکی از ترفندهای سیاستمداران آمریکایی برای جلب نظر مردم و آراء مردم آمریکا می باشد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۰:۳۷    
نماینده کویت در اوپک گفت: همه شواهد حکایت از آن دارد که در نشست تولید کنندگان عضو و غیر عضو اوپک در 17 آوریل، توافقی اولیه بر سر فریز تولید نفت حاصل خواهد شد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۰:۳۷    
محمدرضا غیاث آبادی بازیگر سینما و تلویزیون شب گذشته بر اثر سکته قلبی درگذشت.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۰:۳۷    
رئیس جمهوری آمریکا در جریان دیدار با ژنرال های ارشد ارتش این کشور به بررسی مساله اصلی و اولویت اول دولتش که مقابله با گروه تروریستی داعش است، اشاره کرده و گفت: ما این گروه را شکست می دهیم.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۰:۳۲    
قره باغ نام منطقه ای در همسایگی ایران در ناحیه شمالی است که به دلایل مختلف از دیرباز تاکنون همواره مورد توجه بوده است ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۰:۲۷    
رئیس انجمن جراحان دهان، فک و صورت گفت: 90 سال از فعالیت دندانپزشکی مدرن در ایران می گذرد اما شاخص سلامت دندان در کشور بهتر نشده است و هر ایرانی 12 ساله چهار دندان خراب دارد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۰:۲۲    
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با ابراز تعجب از صحبت های سرمربی تیم ملی علیه دبیر فدراسیون، خواسته های کی روش را منطقی دانست و گفت: علیرضا اسدی آن اوایل به صورت علنی با کی روش مخالفت می کرد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۰:۲۲    
اختلالی که در کشور ما نیز در حال افزایش است، شب گذشته با هدف حمایت از مبتلایان آن؛ دستمایه خندوانه شده بود.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۰:۲۲    
روز جهانی بهداشت فرصت خوبی است تا بتوانیم نگاهی هر چند کوتاه به اهمیت بهداشت و پیشگیری در دنیا بیندازیم و وضعیت کشور خودمان را در مقایسه با جوامع توسعه یافته ارزیابی کنیم ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۰:۲۲    
فریبا متخصص بازیگر سریال شهرزاد با اشاره به یکی از خاطرات خود از این سریال بیان کرد که یک بار ساعت دو و نیم شب پزشک او تماس گرفته و درباره این مجموعه صحبت کرده است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۰:۲۲    
یک مقام مسئول در میدان مرکزی میوه وتره بار تهران از افزایش قیمت موز در این میدان در پی تصمیم اخیر دولت مبنی بر افزایش 22 درصدی تعرفه واردات این محصول خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۰:۲۲    
براساس پیش بینی سازمان هواشناسی طی دو روز آینده در برخی مناطق نیمه شرقی کشور وزش باد همراه با گرد و خاک و رگبار پراکنده و گاهی رعد و برق رخ خواهد داد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۰:۰۸    
داعش با تنوع بخشیدن به منابع مختلف بودجه خود را تامین کند و همچنان می تواند با وجود مبارزه جهانی خارج از مرز های خود گردش مالی و رشد پولی داشته باشد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۰:۰۸    
در نظرسنجی برنامه این هفته نود، علی پروین با 64 درصد آرا به عنوان بهترین مربی ایرانی پس از انقلاب انتخاب شد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۰:۰۳    
قیمت انواع خودروی داخلی در بازار منتشر شد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۰۹:۵۸    
صرف نظر از خبرسازی ها و هیجانات رسانه ای که در سرتاسر دنیا برسر افشای " اسناد پانامایی" شکل گرفته است بد نیست پس از توضیحی مختصر درمورد ماهیت این اسناد به نکته ای پیرامون سیاست ها و عملکرد مالیاتی ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۰۹:۴۸    
فاصله نرخ تورم و سود سپرده های بانکی هر روز بیشتر می شود و برخی مراکز پژوهشی نسبت به اینکه نرخ سود بانکی به چالشی برای اقتصاد ایران تبدیل شود، هشدار می دهند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۰۹:۴۳    
اگر در تلگرام خود نمی توانید به کسی پیام بفرستید و در کنار متن پیام شما علامت تعجب قرمز ایجاد می شود، یعنی شما بعنوان اسپم یا مزاحم شناخته شده اید.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۰۹:۴۳    
آمارها می گوید روزانه پنج ازدواج میان اتباع خارجی با ایرانی ثبت قانونی می شود اما آمارهای غیررسمی عددی بیش از این را نشان می دهد که متاسفانه فرزندان حاصل از این ازدواج قربانیان این اتفاق هستند ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۰۹:۳۳    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز (چهارشنبه، 18فروردین) در قسمت پایین، قابل مشاهده است:
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۰۹:۰۹    
برنامه ارتقا جی-پاور قدرت خروجی و گشتاور M6 گرن کوپه را در قدرتمندترین کیت از 560 اسب بخار و 501 پوندفوت مدل پایه به 740 اسب بخار و 719 پوندفوت رسانده است ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۰۹:۰۹    
منصوری در جدیدترین پروژه خود یک جت اسکی لوکس به نام بلک مارلین 550 را با بدنه ای فیبر کربنی معرفی کرده است.
  • ۱