پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۰:۰۱May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای ملیت 23 فروردین 1395 - meliyat.com

ملیت 29 اسفند 1394 ملیت 31 اردیبهشت 1395 ملیت 31 خرداد 1395 ملیت 31 تیر 1395 ملیت 31 مرداد 1395 ملیت 31 شهریور 1395 ملیت 30 مهر 1395 ملیت 30 آبان 1395 ملیت 30 آذر 1395 ملیت 30 دی 1395 ملیت 1 بهمن 1395 ملیت 1 اسفند 1395 ملیت 1 فروردین 1395 ملیت 2 فروردین 1395 ملیت 3 فروردین 1395 ملیت 4 فروردین 1395 ملیت 5 فروردین 1395 ملیت 6 فروردین 1395 ملیت 7 فروردین 1395 ملیت 8 فروردین 1395 ملیت 9 فروردین 1395 ملیت 10 فروردین 1395 ملیت 11 فروردین 1395 ملیت 12 فروردین 1395 ملیت 13 فروردین 1395 ملیت 14 فروردین 1395 ملیت 15 فروردین 1395 ملیت 16 فروردین 1395 ملیت 17 فروردین 1395 ملیت 18 فروردین 1395 ملیت 19 فروردین 1395 ملیت 20 فروردین 1395 ملیت 21 فروردین 1395 ملیت 22 فروردین 1395 ملیت 23 فروردین 1395 ملیت 24 فروردین 1395 ملیت 25 فروردین 1395 ملیت 26 فروردین 1395 ملیت 27 فروردین 1395 ملیت 28 فروردین 1395 ملیت 29 فروردین 1395 ملیت 30 فروردین 1395 ملیت 31 فروردین 1395 
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۲۳:۱۶    
تعداد چهره های سرشناسی که از عمل زیبایی کمک گرفته اند و گویی روزها را به عقب بازگردانده اند کم نیست. چهره آنها نسبت به گذشته تغییرات شاخصی را تجربه کرده که البته این تحولات در مسیری مثبت پیش رفته است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۲۳:۱۲    
نمایندگان مجلس در ادامه بررسی لایحه بودجه سال 1395 به دولت اجازه دادند تا کلیه مشمولان خدمت وظیفه عمومی را که بیش از 8 سال غیبت دارند با پرداخت جریمه مدت زمان غیبت ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۲۳:۱۲    
مدت اجرای آزمایشی قانون اصلاح بیمه اجباری مسئولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیه موتوری زمینی در مقابل شخص ثالث تا زمان لازم الاجراء شدن قانون جدید تمدید می شود.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۲۳:۱۲    
آقای نورسلطان نظربایف رئیس جمهور قزاقستان و هیأت همراه، عصر امرور (دوشنبه) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۲۳:۰۷    
گوشتی که در این واحد صنفی به مردم عرضه می شود، خوراک حیوانات باغ وحش است ؛ اینها جملاتی است که کارشناس اتحادیه گوشت گوسفندی تهران در بازرسی از یکی از قصابی های سطح شهر در قالب گشت مشترک تعزیرات به ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۲۳:۰۷    
نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با اشاره به این که برجام از آفتاب تابان به ابر شتابان تبدیل شده است،گفت: امروز با برجام و با رفع تحریم ها ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۲۳:۰۷    
نمایندگان مجلس مقرر کردند نقل و انتقال قطعی املاک به مأخذ ارزش معاملاتی به نرخ پنج درصد و مالیات نقل و انتقال حق واگذاری محل به مأخذ ده برابر ارزش معاملاتی ملک مربوطه به نرخ 30 درصد است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۲۳:۰۷    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (دوشنبه) در دیدار آقای نورسلطان نظربایف رئیس جمهوری قزاقستان با اشاره به ضرورت افزایش همکاریهای دو کشور در زمینه های مختلف سیاسی، اقتصادی ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۲۳:۰۷    
نیروهای ارتش سوریه با کمک نیروهای مقاومت موفق شدند اختیار منطقه مهم و راهبردی جبل القلعه واقع در شمال شرق لاذقیه را از دست عناصر تروریستی خارج کنند و کنترل آن را در دست خود بگیرند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۲۳:۰۷    
آیت الله صادق آملی لاریجانی در جلسه امروز مسئولان عالی قضایی با تبریک حلول ماه رجب و اعیاد شریف این ماه ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۲۳:۰۲    
سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: با توجه به تقارن امتحانات نیم سال دوم دانش آموزان با ماه رمضان زمان برگزاری امتحانات تغییر کرد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۲۳:۰۲    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب بندی از بخش درآمدی لایحه بودجه، سقف معافیت مالیاتی حقوق و دستمزد در سال 95 را دریافت سالانه 15 میلیون و 600 هزار تومان حقوق تعیین کردند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۶:۰۳    
رییس جمهور گفت: موضوع افراطی گری، اختلاف بین فرق و مذاهب، و تروریسم، سه خطر عمده ای است که جهان اسلام و منطقه را تهدید می کند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۶:۰۳    
یکی از مراجع تقلید گفت: دریافت دیرکرد از سوی بانک ها و موسسات اعتباری جایز نیست و این مسئله به منزله دام پیش روی بانک ها قرار دارد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۵:۵۸    
سخنگوی وزارت ارشاد گفت: حوادث تلخ و دلخراش حج پارسال و قطع روابط سیاسی و دیپلماتیک عربستان و ایران ، حج تمتع امسال را تحت الشعاع قرار داده است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۵:۵۸    
وزارت دفاع یمن اعلام کرد عربستان آتش بس در یمن را با حمله شبه نظامیان وابسته به این کشور به شمال تعز نقض کرد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۵:۲۵    
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۵:۲۰    
مشاور وزیر نیرو با اعلام اینکه طرحی برای توزیع عادلانه آب در دست بررسی است گفت: این طرح با تعریف الگوی دقیق مصرف آب برای هر فرد ساکن در اشتراک آب، جدول مصرف جدیدی را ارائه خواهد کرد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۵:۲۰    
شاخص کل بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با 18 واحد کاهش به ارتفاع 80 هزار و 262 واحدی عقب نشینی کرد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۵:۲۰    
گروه تروریستی داعش کنترل منطقه ای در شمال استان حلب را از پیکارجویانِ معارض دولت سوریه پس گرفته است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۵:۲۰    
منتخب مردم تهران در مجلس دهم یکی از اولویت های مجلس آینده را توجه به اقتصاد دانست و گفت: آنچه که امروز باعث شده مشکلات فرهنگی و سیاسی به وجود آید مسئله رکود همچنین تغییر و تحول شرایط اقتصادی کشور است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۵:۱۵    
محققان چینی تلاش می کنند تا انسانها را از همان دوران جنینی نسبت به ویروس HIV مصون کنند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۵:۱۵    
قیمت انواع خودروی دست دوم در بازار منتشر شد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۵:۱۵    
این قبر متعلق به یک میلیاردر روسی می باشد که در قبرستان مسکو واقع شده است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۵:۱۵    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از ایجاد 8500 یونیت دندانپزشکی برای پوشش 25 درصد خدمات دندانپزشکی طی سال جاری در کشور خبر داد و گفت: بیمه تکمیلی دندانپزشکی برای افراد 6 تا 18 ساله ایجاد می شود.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۵:۱۵    
در دیدار نوروزی با مقام معظم رهبری، مسئولان و از جمله خانم ها از معظم له درخواست عیدی کردند که ایشان فرمودند به هر کدام از مهمانان هزار تومان عیدی داده شود.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۵:۱۰    
علاقه مندان می توانند در سراسر کشور قسمت جدید را از فروشگاه های عرضه محصولات فرهنگی و سوپرمارکتها تهیه کنند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۵:۱۰    
با ورود شبکه های مجازی و استفاده بیش از حد از آنها هر روز شاهد انتشار خبرهای ضد و نقیض هستیم که در زندگی مردم بی تاثیر نیست.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۵:۰۵    
در حالی که برای نخستین بار فروش ساعت های مچی هوشمند از ساعت های سوئیسی بیشتر شد و اپل بیشترین تاثیر را در این زمینه برجا گذاشت، اما این گجت پوشیدنی در بازار ایران با تقاضای چندانی همراه نشد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۴:۲۵    
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۴:۲۰    
تساوی مقابل سپاهان میانه جدولی در ورزشگاه آزادی هرچند شاگردان مظلومی را به رتبه دوم جدول و یک قدمی همنام خوزستانی رساند اما کار قهرمانی آبی های پایتخت را سخت تر و پیچیده تر از چند هفته گذشته کرد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۴:۲۰    
منابع خبری از وقوع 5 انفجار در جنوب روسیه خبر دادند که 3 مورد انتحاری بودند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۴:۲۰    
محمد علیزاده، سیمین غانم، محمد قلی پور، گروه لیان، حمید عسکری، علی عبدالمالکی و... در روزهای آغازین سال 95 در تهران روی صحنه خواهند رفت.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۴:۲۰    
نوش آبادی درباره محمدرضا شجریان گفت: خود محمدرضا شجریان هم می توانند نقش مهمی برای بازگشت به عرصه موسیقی کشور ایفا کنند
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۴:۲۰    
معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به "امضای پروتکل های بهداشتی در بخش دامپزشکی میان ایران و آلمان" گفت: براساس مذاکراتی که با آلمانی ها انجام شد، درصدد تولید لبنیات ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۴:۱۵    
فدراسیون فوتبال عربستان پس از بازی های باشگاهی، جوسازی خود را برای عدم سفر تیم ملی فوتبال این کشور به ایران تشدید کرده است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۴:۱۵    
بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال روز گذشته خیلی ضعیف بازی کرد چون این تیم هم استرس رسیدن رقبا را داشت و هم به فکر دربی بود.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۴:۱۵    
سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا به تمجید از عملکرد تیم ملی کشورمان در مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2018 پرداخت.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۴:۱۵    
خبر مهاجرتم جوک و شوخی است و امکان ندارد این اتفاق بیفتد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۴:۱۰    
فاجعه چرنوبیل یک حادثه هسته ای بود که در 26 آوریل 1986 در نیروگاه چرنوبیل اوکراین رخ داد. انفجار رآکتور شماره 4 این نیروگاه سبب پخش مواد رادیواکتیو در شوروی و بخش بزرگی از اروپا شد ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۳:۴۶    
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۳:۴۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: در 26 فروردین ماه هیأتی از سازمان حج و زیارت برای پیگیری موضوع حج تمتع به عربستان سعودی سفر خواهند کرد و تاکنون به 5 نفر از این هیأت 8 نفره از سوی عربستان روادید داده شده ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۳:۳۶    
رئیس هیأت پارلمانی اعزامی ایران به سوریه و لبنان با اشاره به اینکه ایران در بحث بازسازی برای مقامات سوری اولویت دارد ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۳:۳۶    
یک فعال حوزه ساخت و ساز با ابراز نارضایتی از ساختار پیشین سازمان نظام مهندسی در ارجاع مهندس ناظر گفت ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۳:۳۶    
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره آنکه چه میزان سرمایه برای ساخت دو زباله سوز 1600تنی نیاز است ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۳:۳۱    
مدیر مرکز خدمات اجتماعی منطقه 13 از توزیع 1200 سبد کالا و پوشاک بین نیاز مندان این منطقه همزمان با طرح استقبال از بهار خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۳:۲۶    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه دو تهران از بهبود تردد خودروها در این منطقه با اصلاح هندسی معابر پر ترافیک خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۳:۲۶    
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی با اعلام این خبر که این سازمان برای افزایش نرخ کرایه تاکسی تابع قانون است گفت: با توجه به هزینه های رانندگان تاکسی افزایش نرخ کرایه تاکسی طبیعی است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۳:۲۶    
شهردار منطقه 21 از بهره برداری کامل سه طرح مهم و حیاتی در جهت بازشدن گره ترافیکی در شاهراه های ارتباطی غرب تهران تا پایان خرداد ماه سال جاری خبر داد .
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۳:۲۱    
در طول برگزاری بازی های المپیک ریو 2016، قیمت هتل های شهر میزبان نسبت به سال گذشته 3 برابر شده است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۳:۲۱    
کی روش تا پیش از برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال به ایران برنمی گردد و به نظر می رسد او به بهانه استعفایی که داده به مرخصی رفته است!
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۳:۲۱    
کمیته انضباطی هم چنان اصرار بی تماشاگر کردن برخی از بازی های مهم و حساس دارد!
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۳:۲۱    
قرعه کشی مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2018 فردا در کوالالامپور برگزار خواهد شد و تیم ملی کشورمان پنج حریف نهایی خود از بین یازده تیم دیگر حاضر در این مرحله را خواهد شناخت.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۳:۲۱    
در روزهای آتی با توجه به اتمام شماره گذاری خودروهای تهرانی با شماره 99، عدد 10 جایگزین این عدد شده و بر روی پلاک خودروها خودنمایی خواهد کرد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۳:۲۱    
قیمت سکه طرح قدیم به نرخ یک میلیون و 37 هزار تومان به فروش می رسد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۳:۱۱    
درحالی که پادشاه سعودی امروز دوشنبه وارد پایتخت ترکیه می شود، مقامات سعودی برای جابجایی شاه و همراهانش درخواست 500 خودروی مرسدس بنز لوکس کردند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۳:۱۱    
با تصمیم جدید تامین اجتماعی برای دریافت حق بیمه از بن نقدی 110 هزار تومانی سال 95 کارگران، مبلغ بن امسال به ماهیانه 102300 تومان کاهش یافت و هزینه بیمه کارفرمایان هم 25300 تومان بالا رفت.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۳:۱۱    
اقتصادنیو در گفت و گو با یک کارشناس مسکن به پرداخت تسهیلات مسکن (کاهش نرخ سود و افزایش مدت اقساط) توسط دولت پرداخت.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۳:۱۱    
آرش آشاداد می گوید طرحی که ارشا اقدسی در مسابقه لباهنگ در برنامه خندوانه اجرا کرد، طرح او بوده است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۳:۰۶    
با فرارسیدن فصل گرما، باز هم موضوع طغیان مگس سفید یا عسلک پنبه در تهران مطرح می شود. یک عضو شورای شهر می گوید اقدامات شهرداری در این باره فایده ای نداشته.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۳:۰۱    
سرپرست باشگاه استقلال با بیان اینکه حضور این تیم در بالای جدول از ابتدای فصل قابل تقدیر است، گفت: ما برای دربی پاداش ویژه ای در نظر می گیریم تا بازیکنان انگیزه بالایی داشته باشند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۳:۰۱    
به دنبال رفع تحریم ها و گسترش بیش از پیش روابط تجاری و بازرگانی ایران با سایر کشورها، یکی از مهمترین و سریع ترین نتایج آن روانه شدن سیل گردشگران خارجی به ویژه گردشگران تجاری به ایران است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۲:۱۲    
دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری گفت: موضعی که رهبر انقلاب درباره برخی از مسائل اخیر اتخاذ نمودند، موضع رهبری است که عادل و آگاه به زمان است و موضوع خیانت موضوع بسیار مهمی است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۲:۰۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: در 26 فروردین ماه هیأتی از سازمان حج و زیارت برای پیگیری موضوع حج تمتع به عربستان سعودی سفر خواهند کرد و تاکنون به 5 نفر از این هیأت 8 نفره از سوی عربستان روادید داده شده ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۲:۰۲    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه برنامه های هسته ای ایران نه تنها متوقف نشده بلکه شتاب یافته و به حوزه های مختلف گسترش یافته است، گفت: با جدیت بیشتری بر روی برنامه های هسته ای کار می کنیم.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۲:۰۲    
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی زمینی در سال 95، چهار رزمایش بزرگ و 17 رزمایش تخصصی برگزار می کند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۱:۵۷    
سوت آغاز دربی 82 ساعت 17 روز جمعه 27 فروردین ماه زده خواهد شد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۱:۵۷    
در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر تیم فوتبال تراکتورسازی به عنوان تیم برتر هفته انتخاب شد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۱:۵۲    
فروش الحاقیه بیمه شخص ثالث توسط شرکت های بیمه، سودهای میلیاردی را نصیب آنها می کند و بیمه گران با فروش الحاقیه سودهای کلان به جیب می زنند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۱:۵۲    
قربان محمدپور گفت: در سینمای ایران به دلیل محدودیت نمایش در سالن ها نسخه 110 دقیقه ای آماده می کنیم و برای هند نسخه 120دقیقه ای اما سکانس های خاصی در نسخه هند وجود ندارد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۱:۴۷    
بازیگر بادیگارد درباره نوشته هایی که در صفحه اینستاگرام خود منتشر می کند، توضیحاتی ارائه کرد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۱:۴۷    
سرانجام پس از 9 سال از امضای قرارداد فروش سامانه موشکی اس 300 بین ایران و روسیه این محموله از طریق راه انزلی وارد ایران شد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۱:۴۷    
فصل آتی لیگ برتر دست کم چهار بار به بهانه برگزاری دیدارهای تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی تعطیل خواهد شد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۱:۴۷    
قیمت برخی از آپارتمان های کلنگی فروشی در تهران منتشر شد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۱:۴۷    
بار دیگر بحث در مورد سرنوشت کادر فنی تیم ملی فوتبال به موضوع اول رسانه های ورزشی تبدیل شده است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۱:۴۲    
علی لاریجانی و محمدرضا عارف دو چهره ای هستند که بیش از سایر منتخبان مجلس دهم شانس نشستن بر صندلی ریاست را دارند اما بین این دو نفر، شانس کدامیک بیشتر است؟
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۱:۳۷    
وزرای خارجه هفت کشور صنعتی برتر جهان، با شرکت در مراسمی نمادین در پارک و موزه یادبود صلح هیروشیما، خاطره قربانیان بمباران اتمی این شهر را گرامی داشتند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۱:۳۷    
نماینده ویژه رئیس جمهور ایران در امور ترکیه و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ایران قصد دارد در عرض 5 سال 20میلیارد دلار در زمینه فناوری ارتباطات سرمایه گذاری کند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۱:۳۷    
اخیرا اندیشکده "استراتفور" مطلبی را درباره تصمیم جدید حزب الله مطرح کرده است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۱:۳۷    
جادوگر از همین حالا پیش بینی کرده که پرسپولیس برنده دربی پایتخت است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۰:۵۲    
با گرم شدن تدریجی هوا، بار دیگر بازار کوهنوردی در کوهستان های شمال تهران رونق گرفت.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۰:۵۲    
برخی کارشناسان معتقدند که اگر جلوی واردات کالاهای لوکس از طریق قانونی گرفته شود، این کالاها از راه های ممنوعه وارد کشور می شود.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۰:۳۸    
گروه صنعتی ایران خودرو به مناسبت نامگذاری سال 95 به عنوان سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل بیانه ای صادر کرد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۰:۳۳    
براساس پیش بینی سازمان هواشناسی سامانه بارشی از غرب و شمال غرب وارد کشور شده و باعث افزایش ابرهمراه با رگبار و رعد و برق در برخی از مناطق کشور خواهد شد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۰:۳۳    
شیخ عبدالعزیز بن عبدالله آل الشیخ مفتی کل سعودی باردیگر با رانندگی زنان مخالفت کرد و گفت:رانندگی خودرو دروازه شر را به روی زنان می گشاید.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۰:۳۳    
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه تا روز برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال در سمت خود باقی خواهد ماند، گفت: من با نظر وزیر ورزش درباره اینکه رئیس فدراسیون فقط دو دوره بماند مخالف هستم.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۰:۳۳    
دبیر انجمن برنج با بیان اینکه فروشندگان و بنکداران مقصر گرانی ناگهانی این محصول در تهران هستند، گفت: سازمان حمایت باید این مساله را کنترل می کرد که این کار را انجام نداد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۰:۳۳    
طراح و مدیر پروژه نرم افزار موبایلی سلام گفت: این نرم افزار تلفیقی از تلگرام و اینستاگرام است؛ طراحی این نرم افزار از سال 87 کلید خورد و قبل از اینکه نرم افزارهای پیام رسان بیگانه وارد کشور شوند ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۰:۳۳    
مدیرکل دفتر میوه های سردسیری و نیمه سردسیری وزارت جهاد کشاورزی با تأکید بر اینکه پسته ایران مشکل آفلاتوکسین ندارد، گفت: پسته ایران از استاندارد لازم برای صادرات به اتحادیه اروپا برخوردار است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۰:۱۸    
گردن گوسفندی با استخوان منجمد وارداتی به مبلغ 23 هزار و 500 تومان در بازار به فروش می رسد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۰۹:۴۴    
80 درصد قلیان سراها، حتی از اتحادیه صنفی مربوطه نیز مجوز ندارند. این اظهارنظر روز گذشته یک مقام مسئول در وزارت بهداشت در حالی انجام می گیرد که برخورد با توزیع قلیان در قلیان سراها و رستوران های سنتی ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۰۹:۱۹    
کیت بدنه جدید میشا دیزاینز قابلیت استفاده با چرخ های استاندارد فراری 458 ایتالیا و همچنین رینگ های سفارشی مانند رینگ های قرمز رنگ 21 اینچی ساوینی دیرکشنال SV62 را دارد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۰۹:۱۹    
تختخواب انقلابی آینیکس در دو سبک مختلف عرضه می شود که هر دو آنها بسیار مدرن، دارای یک سقف و پرده های اتوماتیک هستند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۰۹:۱۹    
فدراسیون فوتبال عربستان 24 ساعت پیش از قرعه کشی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی فوتبال تاکید کرد که در صورت همگروه شدن نه تنها با تیم ملی ایران بلکه با تیم عراق هم در خاک ایران به میدان نخواهد رفت.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۰۹:۰۵    
رئیس اتحادیه فروشندگاه پرنده و ماهی گفت: از ابتدای فروردین شاهد کاهش قیمت در ماهی و ثبات در قیمت مرغ هستیم.
  • ۱