سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۲۱:۵۲May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای ملیت 24 فروردین 1395 - meliyat.com

ملیت 29 اسفند 1394 ملیت 31 اردیبهشت 1395 ملیت 31 خرداد 1395 ملیت 31 تیر 1395 ملیت 31 مرداد 1395 ملیت 31 شهریور 1395 ملیت 30 مهر 1395 ملیت 30 آبان 1395 ملیت 30 آذر 1395 ملیت 30 دی 1395 ملیت 1 بهمن 1395 ملیت 1 اسفند 1395 ملیت 1 فروردین 1395 ملیت 2 فروردین 1395 ملیت 3 فروردین 1395 ملیت 4 فروردین 1395 ملیت 5 فروردین 1395 ملیت 6 فروردین 1395 ملیت 7 فروردین 1395 ملیت 8 فروردین 1395 ملیت 9 فروردین 1395 ملیت 10 فروردین 1395 ملیت 11 فروردین 1395 ملیت 12 فروردین 1395 ملیت 13 فروردین 1395 ملیت 14 فروردین 1395 ملیت 15 فروردین 1395 ملیت 16 فروردین 1395 ملیت 17 فروردین 1395 ملیت 18 فروردین 1395 ملیت 19 فروردین 1395 ملیت 20 فروردین 1395 ملیت 21 فروردین 1395 ملیت 22 فروردین 1395 ملیت 23 فروردین 1395 ملیت 24 فروردین 1395 ملیت 25 فروردین 1395 ملیت 26 فروردین 1395 ملیت 27 فروردین 1395 ملیت 28 فروردین 1395 ملیت 29 فروردین 1395 ملیت 30 فروردین 1395 ملیت 31 فروردین 1395 
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۲۳:۴۳    
بابک حمیدیان و مینا ساداتی, روز گذشته در سینما فرهنگ حضور داشتند. این تازه عروس و داماد برای اکران فیلم نیمرخ ها به سینما فرهنگ آمده بودند ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۲۳:۳۸    
سازمان هدفمندسازی یارانه ها اعلام کرد: یارانه فروردین ماه 95 پنج شنبه ساعت 24 به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۲۳:۳۸    
فرزند فرج الله سلحشور گفت: به هیچ عنوان کسی ترور بیولوژیک پدرم را به صورت قطعی تأیید نمی کند ولی این احتمال وجود دارد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۲۳:۳۸    
دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی دهم اردیبهشت ماه برگزار می شود و در این مرحله نیز انتشار فهرست ها همچنان بازارگرمی دارد، تا برخی کاندیداها در فهرست های انتخاباتی تغییر رنگ دهند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۲۳:۳۸    
مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی از آغاز پرداخت تسهیلات خرد از هفته آینده با ارایه شیوه نامه به بانک ها خبر داد و گفت: نرخ سود تسهیلات خرد برای دوره سه تا پنج سال 21درصد است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۲۳:۳۳    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه ای به منظور حمایت از ازدواج جوانان بانک مرکزی را موظف کرده اند تا کلیه بانک ها را ملزم کند تا تسهیلات قرض الحسنه ازدواج را در اولویت نخست قرار دهند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۲۳:۳۳    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (سه شنبه) در دیدار آقای متئو رنتزی نخست وزیر ایتالیا با اشاره به روابط خوب دو کشور در گذشته و استقبال از افزایش همکاریها ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۲۳:۳۳    
مدیرکل مبارزه با قاچاق فراورده های نفتی درباره الزام استفاده از کارت سوخت گفت: اگر مصوبه مجلس به تصویب نهایی برسد و به قانون تبدیل شود، دولت موظف به اجرای آن است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۶:۰۰    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در نخستین جلسه شورای مدیران این معاونت در سال جدید با استناد به تأکیدات اخیر شهردار تهران در همایش مدیران شهری پایتخت گفت: در سال 95 ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۵:۵۵    
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد در راستای نظم دهی بیشتر به شهر و مقابله با تخلفات ترافیکی، تجهیزات هوشمند ترافیکی در تهران دو برابر خواهند شد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۵:۵۵    
سرهنگ "علی راقی" به سمت فرمانده جدید یگان انتظامی مترو تهران منصوب شد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۵:۵۰    
بعد از رقابت های قهرمانی جهان و انتخابی قاره های آسیا، آمریکا و آفریقا 204 سهمیه المپیک 2016 ریو در رشته کشتی آزاد، فرنگی و زنان بین 44 کشور توزیع شد و روسیه و ایران با 13 و 10 سهمیه ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۵:۵۰    
رئیس جمهور سوریه، نسبت به تکه تکه شدن خاورمیانه و تشکیل دولت های تندروی کوچک و نا امن شدن تمامی جهان هشدار داد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۵:۵۰    
وزیر امور اقتصادی و دارایی بزرگ ترین مشکلات بنگاه های تولیدی را منابع مالی دانست و تاکید کرد: 70 درصد تسهیلات سیستم بانکی از جنس استمهال بوده و منابع کنونی بانک ها با توجه به سال اقتصاد مقاومتی ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۵:۱۵    
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۵:۱۰    
رییس جایگاه داران سوخت کشور با اعلام اینکه در پیگیری انجام شده فهمیدیم دولت مخالف مصوبه امروز مجلس است،گفت: اگر دولت یا مجلس می خواهد بنزین را گران کند بیاید یک قیمت مشخص اعلام کند ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۵:۱۰    
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۵:۰۵    
سخنگوی رزمایش امنیتی پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم نیروی زمینی سپاه به تشریح اهداف رزمایش پیامبر عظم صلی الله علیه و آله و سلم پرداخت.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۵:۰۵    
مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت گفت: هیئت ایرانی مذاکره کننده با عربستان پیش از ظهر امروز، ایران را به مقصد دبی ترک کرد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۵:۰۵    
پروفسور مجید سمیعی با تاسف از فقر محققان ایرانی و تشریح داشتن یک مغز استثنایی و سالم، گفت: بدترین چیز برای یک محقق و افراد لایق این است که مدیر و رئیس آنان فرد پایین تر و نالایق تر باشد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۵:۰۵    
اولین مرحله از رزمایش بزرگ امنیتی نیروی زمینی سپاه پاسداران با نام پیامبر اعظم (ص) با حضور جمعی از فرماندهان عالی رتبه نیروهای مسلح صبح بیست و چهارم فروردین در منطقه جالق از توابع شهرستان سروان در ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۵:۰۵    
نمایندگان مردم در خانه ملت با بخشودگی دیرکرد جرایم رانندگی توسط مالکان خودرو در صورت پرداخت تا پایان آذرماه سال 95 موافقت کردند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۴:۵۵    
دولت تایلند طرحی را اجرا کرده که به موجب آن رانندگان متخلف به عنوان جریمه وادار به کار کردن در سردخانه بیمارستان ها می شوند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۴:۵۵    
قیمت انواع خودرو وارداتی در بازار منتشر شد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۴:۵۵    
نخست وزیر ایتالیا، اعتماد متقابل در جامعه بین المللی را به معنای ایجاد فضای لازم برای گسترش و ارتقاء همکاری ها در سطوح مختلف توصیف کرد و گفت: توافق هسته ای نیز حول همین محور شکل گرفته است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۴:۵۰    
سخنگوی دولت گفت: پیشنهاد کمیسیون تلفیق و مصوبه مجلس شورای اسلامی در حذف سه دهک بالای جامعه از دریافت یارانه خواست دولت را درباره پرداخت یارانه های نقدی برآورده نمی کند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۴:۴۵    
روسیه اعلام کرد اولین بخش از موشک های اس 300 را تحویل ایران داد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۴:۰۷    
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۴:۰۲    
مرکز مطالعاتی "پِنشِن پارتنِرز" به ریشه یابی دلایل سقوط بهای نفت پرداخت و به نتایج قابل تاملی رسید.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۴:۰۲    
حضور هومن سیدی و اجرای ایستاده با طنز علی مسعودی ضمن تعریف خاطره تفنگ، از رویدادهای خندوانه دیشب بود.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۴:۰۲    
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان تهران می گوید قیمت هایی که بر روی کالاها درج می شود واقعی نیست و مردم برای خرید مایحتاج خود بسیار بیشتر از قیمت واقعی پرداخت می کنند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۴:۰۲    
رئیس پلیس فتا با اشاره به نقش برجسته بانک ها در قربانی شدن صاحبان حساب بانکی توسط کلاهبرداران و هکرها ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۳:۵۷    
سکه تمام طرح جدید همچنان در بازار آزاد در روند صعودی قرار دارد و امروز - سه شنبه - نیز از مرز یک میلیون و 43 هزار تومان گذشت.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۳:۵۷    
کابینه بحرین لیستی از گروه های تروریستی در این کشور را که حزب الله لبنان نیز در بین آن ها قرار دارد، تهیه کرده است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۳:۵۲    
رژیم صهیونیستی کوچکترین دختر اسیر فلسطینی را آزاد می کند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۳:۵۲    
ایران و ایتالیا در جریان سفر ماتئو رنتزی نخست وزیر ایتالیا به تهران 7 سند همکاری در زمینه های مختلف امضا کردند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۳:۴۷    
تیم ملی فوتبال ایران در گروه a مسابقات مقدماتی جام جهانی قرار گرفت. امروز و دقایقی پیش قرعه کشی مسابقات مقدماتی جام جهانی در آسیا انجام شد و طبق آن هم گروهان تیم ملی ایران در مسابقات مشخص شدند ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۳:۴۷    
رییس جمهور گفت: اگرچه ایتالیا عضو 5+1 نبود، اظهار داشت: با انتخاب خانم موگرینی، ایتالیا نقش خود را در این مذاکرات ایفا کرد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۳:۴۷    
حسین جابری انصاری سخنگوی وزارت امور خارجه بار دیگر تاکید کرد که محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه صفحه ای در اینستاگرام ندارد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۳:۴۷    
'لورا بوش' همسر جورج دابیلو. بوش رئیس جمهوری سابق آمریکا، با انتقاد از اظهارات 'دونالد ترامپ' درباره سقط جنین گفت 'هیلاری کلینتون' را به ترامپ ترجیح می دهد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۳:۰۷    
این روزها هزینه و بهای بازی با جان مردم بسیار ناچیز شده است؛ خوراک حیوانات باغ وحش، گوشت های فاسد، تجهیزات پزشکی قاچاق و بی کیفیت ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۳:۰۷    
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۳:۰۲    
طبق لایحه مجلس مبنی بر لزوم دریافت عوارض از پرمصرفان بنزین، قیمت هر لیتر بنزین مازاد بر سقف تعیین شده شامل پرداخت عواض خواهد شد و این بدان معنی است که بنزین برای پرمصرف ها گران خواهد شد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۲:۵۷    
هفته گذشته مقامات آمریکایی اعلام کرده بودند در صورت اقدام روسیه برای فروش تسلیحات پیشرفته نظامی به ایران، در شورای امنیت مانع این اقدام خواهند شد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۲:۵۷    
وزیر ارتباطات در پاسخ به فارس درباره نحوه ارتباط و تعامل مسئولان وزارت ارتباطات و مدیران تلگرام گفت: از طریق ایمیل با آنها مکاتبه می کنیم و برای مثال از همین طریق لیست کانال های مستهجن برای مسدود شدن ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۲:۵۲    
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از ابتکار عمل خلاقانه برای فرهنگ سازی در مجموعه ورزشی آزادی تهران خبر داد و گفت ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۲:۵۲    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با تشریح مزایای قانون جدید مالیات بر ارث که برای وراث متوفیان سال1395 به بعد اجرایی می شود، گفت: قانون جدید کار وراث را راحت می کند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۲:۵۲    
ستاد کل ارتش روسیه اعلام کرد گروه تروریستی جبهه النصره حدود 10 هزار نفر را برای حمله به حلب در اطراف این شهر مستقر کرده است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۲:۴۷    
مدیرکل سلامت شهرداری تهران گفت: به مناسبت هفته سلامت تور سلامت ویژه شهروندان تهرانی برپا می شود.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۲:۴۷    
شهردار منطقه 12 گفت: برنامه های اجتماعی و فرهنگی در محله هرندی متوقف نخواهد شد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۲:۴۷    
رئیس کمیسون معماری و شهر سازی شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد که دیوان عدالت اداری با در خواست سازمان نظام مهندسی مبنی بر دستور موقت برای توقف اقدام شهرداری موافقت نکرده است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۲:۴۲    
حسین محب اهری که این روزها با دو نمایش ننه دلاور و فرزندانش و شاهزاده خانم بدترکیب روی صحنه است درباره ویژگی نقش هایی که در این دو اثر نمایشی برعهده دارد، سخن گفت.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۲:۴۲    
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من درباره اعداد 4و6 نظری ندارم اما جای شماره 24 در دربی خالی است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۲:۳۷    
مرکز مبادلات ارزی این روزها نفس های آخر خود را می کشد و با تحقق وعده رئیس کل بانک مرکزی مبنی بر اجرای ارز تک نرخی در نیمه دوم امسال، این مرکز هم عملا تعطیل خواهدشد و به کار خود پایان می دهد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۲:۳۳    
قرار است اردوغان و بن عبدالعزیز در کاخ بزرگ ریاست جمهوری در آنکارا دیدار کوتاهی با یکدیگر داشته باشند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۲:۳۳    
رییس انجمن دندان پزشکان عمومی ایران با اشاره به اینکه در هر منطقه ای که امکان هزینه کردن برای دندانپزشکی کمتر است میزان پوسیدگی نیز بالا می رود ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۲:۳۳    
ماتئو رنتزی نخست وزیر ایتالیا که بامداد امروز - سه شنبه -به تهران آمده است، در مجموعه تاریخی - فرهنگی سعدآباد مورد استقبال رسمی حسن روحانی قرار گرفت.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۲:۳۳    
همزمان با آغاز دور جدید مذاکرات صلح سوریه در ژنو مردم سوریه فردا (چهارشنبه) برای شرکت در دومین انتخابات پارلمانی سوریه پس از بحران این کشور به پای صندوق های رای می روند ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۲:۳۳    
کفاشیان گفت: قرار است کی روش برای شرکت در مراسم قرعه کشی جام جهانی به مالزی برود. سپس برای چند روز استراحت راهی پرتغال می شود.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۲:۳۳    
قیمت رهن و اجاره واحد های تجاری در مناطق مختلف تهران منشر شد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۲:۲۸    
رسانه های ترکیه روز سه شنبه از انفجار یک خودرو بمب گذاری شده در مقابل پایگاه ژاندارمری در جنوب شرق ترکیه و کشته شدن یک نظامی و زخمی شدن 37 نظامی و غیرنظامی خبر دادند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۲:۲۸    
به گزارش ملی به نقل از عصر ایران، کریستین اشمیت، وزیر تغذیه و کشاورزی آلمان که به تهران سفر کرده بود، از بازار تهران دیدن کرد. ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۱:۵۸    
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۱:۵۸    
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۱:۵۳    
وزیر امورخارجه کشورمان عنوان کرد: تقویت محور مقاومت با من است و باور نظری من این است که باید محور مقاومت را به عنوان یک ابزار قدرت جمهوری اسلامی تقویت کرد. ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۱:۵۳    
شرکت توانیر با اعلام اینکه اخذ هزینه صدور اخطاریه قطع و وصل مشترکان برق قانونی است، تاکید کرد: هزینه صدور این اخطاریه ها به حساب های غیردولتی واریز می شود.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۱:۴۸    
قائم مقام مدیرعامل موسسه تبیان با ابراز آمادگی نسبت به دریافت نظرات و کمک های دستگاه های مسئول در توسعه سامانه همسان یابی، خواستار تشکیل شبکه مشاوران از سوی وزارت ورزش و جوانان شد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۱:۴۸    
اولین جلسه شورای معاونان دادسرای عمومی و انقلاب تهران با موضوع سیاست ها و برنامه های دادسرای تهران در سال 1395 برگزار شد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۱:۴۳    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی مبلغ 200 میلیون ریال جهت واریز به حساب 100 امام متعلق به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اهداء کردند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۱:۴۳    
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۱:۴۳    
نمایندگان مجلس در بودجه 95 مقرر کردند در صورت پرداخت و تسویه حساب قبوض جریمه های رانندگی تا پایان آذرماه 95، جریمه دیرکرد ناشی از پرداخت نشدن آن تا پایان 1394 بخشیده می شود.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۱:۴۳    
مدیر کل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش از اختصاص بُن 50 هزار تومانی خرید کتاب برای 80 هزار دانش آموز 4 استان کشور خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۱:۴۳    
رئیس پلیس پیشگیری ناجا با تأکید بر تشدید مقابله با پدیده زمین خواری گفت: تعامل قوه قضائیه و پلیس در این راستا یک ضرورت است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۱:۳۸    
براساس آمارها شهرهای اروپایی به دلیل رشد بیشتر قیمت دلار به جایگاه پایین تری سقوط کردند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۱:۳۳    
وکلای ملت عرضه هرگونه سوخت به کلیه وسایل نقلیه را صرفا با استفاده از کارت هوشمند سوخت مجاز کردند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۱:۲۸    
نامزد پیشتاز و جنجالی جمهوریخواه انتخابات آمریکا در اظهاراتی نظام انتخاباتی و شیوه انتخابات درون حزبی ریاست جمهوری این کشور را فاسد، منزجرکننده و کثیف خواند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۱:۲۸    
آنتی راکو راننده 72 ساله فنلاندی ست که در سال 1984 به امریکا مهاجرت کرد، به مدت ده سال است که قطعات اتومبیل های مختلف را جمع آوری کرده و روی ماشینش نصب می کند. او نام این ماشین را فاین جت گذاشته است ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۱:۲۳    
لیست 10 گوشی برتر سه ماهه اول سال 2016 بر اساس بررسی سایت antutu منتشر شد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۱:۲۳    
نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا اعلام کرده در صدد است طی نامه ای، مخالفت رسمی خود با فروش هواپیمای بوئینگ به ایران به باراک اوباما را اعلام کند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۱:۱۸    
عضو هیات علمی پژوهشکده پولی و بانکی با اشاره به نرخ تورم نقطه به نقطه 8 درصد و میانگین 11.9 درصد گفت: پیش بینی می شود که تا اواخر بهار نرخ تورم میانگین به کمتر از 10 درصد برسد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۱:۱۸    
با الحاق بندی به تبصره هدفمندی مقرر شد: کارت هوشمند سوخت الزامی شده و پرمصرف ها به صورت پله کانی عوارض بپردازند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۰:۳۴    
علیرغم مخالفت شدید دولت با حذف 24 میلیون پردرآمد از دریافت یارانه نقدی، مجلس شورای اسلامی با این تبصره و در راستای کمک به اشتغال و تولید موافقت کرد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۰:۳۴    
سامانه فعال بارشی تا روز جمعه به تناوب سبب بارش باران یا رگبار و رعد و برق در غرب، جنوب غرب، شمال غرب، دامنه البرز مرکزی، مناطق مرکزی می شود.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۰:۲۹    
شادمهر راستین با اشاره به جزییات تهیه بلیت های جشنواره جهانی فیلم فجر بیان کرد که این بلیت ها قرار است بیشتر برای مخاطبان خاص سینما، محققان و سینماروها باشد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۰:۲۹    
شرکت تویوتا به تازگی خودروی مفهومی جدیدی را به نمایش گذاشته است که بیشتر به یک ماشین اسباب بازی شباهت دارد. این خودرو که از چوب ساخته شده است ستسونا نام دارد و تا 45 کیلومتر بر ساعت سرعت می گیرد ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۰:۲۴    
دارنده دو مدال طلای جهان گفت:با بررسی دقیق تر پزشکان از وضعیت آسیب دیدگی ام صحبت های امیدوارکننده ای شنیدم.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۰:۲۴    
رئیس صندوق رفاه دانشجویان از کاهش 45 درصدی وام شهریه در لایحه بودجه سال 95 خبر داد و گفت: این کاهش اعتبار در ارائه وام شهریه به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی و غیرانتفاعی تاثیرگذارخواهد بود.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۰:۲۰    
ماه سخت ایرانی ها به لحاظ هزینه ای در شرایطی رو به پایان است که تورم قیمتی سبد مصرفی خانوار از همین نخستین ماه سال خود را نشان داده و قیمت انواع لبنیات، برنج و قند و شکر افزایش یافته است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۰:۰۰    
قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار منتشر شد.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۰:۰۰    
دستخط منسوب به شیخ بهائی سال 979 شمسی
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۰۹:۵۰    
بازیگر نقش مل مل در"شهرزاد" گفت: فصل دوم سریال شهرزاد در مرحله پیش تولید است و در اردیبهشت ماه ضبط می شود.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۰۹:۵۰    
این تصویر شاید شادترین تصویر برای هواداران استقلال از دربی در یک دهه گذشته است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۰۹:۴۰    
پادشاه اردن و جانشین ولیعهد سعودی با طرح ادعاهایی تکراری علیه ایران، تهران را به مداخله در منطقه و تلاش برای شعله ور کردن فتنه های طایفه ای متهم کردند.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۰۹:۳۵    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های سیاسی کشور که صبح امروز در پیشخوان مطبوعات عرضه می شود.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۰۹:۳۵    
تیتر نیم صفحه نخست روزنامه های ورزشی سه شنبه 24 فروردین 95 به مسائل مهم روز ورزش از جمله فوتبال پرداخته است.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۰۹:۱۵    
این حقیقت که تقریبا هر کاری را به صورت آنلاین انجام می دهیم ردیابی و ثبت می شود، تقریبا انکارناپذیر است ...
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۰۹:۱۵    
شرکت اپل امسال، همان طور که شایعات از مدت ها پیش خبر داده بودند، از محصولی جدید و در عین حال تکراری رونمایی کرد: آیفون SE که می توان آن را همان بدنه آیفون 5 با تجهیزات آیفون 6S دانست.
ملیت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۰۹:۰۵    
مسئولان این شرکت هواپیماسازی در سفر به ایران درباره فروش هواپیماهای جدید از نوع 737 ، 777 و 787 گفتگو کردند.
  • ۱