سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۷:۵۵May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای ملیت 24 آبان 1397 - meliyat.com

ملیت 29 اسفند 1394 ملیت 1 فروردین 1395 ملیت 29 اسفند 1396 ملیت 31 فروردین 1397 ملیت 31 اردیبهشت 1397 ملیت 31 خرداد 1397 ملیت 1 تیر 1397 ملیت 1 مرداد 1397 ملیت 1 شهریور 1397 ملیت 30 مهر 1397 ملیت 1 آذر 1397 ملیت 30 دی 1397 ملیت 1 بهمن 1397 ملیت 2 اسفند 1397 ملیت 1 آبان 1397 ملیت 2 آبان 1397 ملیت 3 آبان 1397 ملیت 4 آبان 1397 ملیت 5 آبان 1397 ملیت 6 آبان 1397 ملیت 7 آبان 1397 ملیت 8 آبان 1397 ملیت 9 آبان 1397 ملیت 10 آبان 1397 ملیت 11 آبان 1397 ملیت 12 آبان 1397 ملیت 13 آبان 1397 ملیت 14 آبان 1397 ملیت 15 آبان 1397 ملیت 16 آبان 1397 ملیت 17 آبان 1397 ملیت 18 آبان 1397 ملیت 19 آبان 1397 ملیت 20 آبان 1397 ملیت 21 آبان 1397 ملیت 22 آبان 1397 ملیت 23 آبان 1397 ملیت 24 آبان 1397 ملیت 25 آبان 1397 ملیت 26 آبان 1397 ملیت 27 آبان 1397 ملیت 28 آبان 1397 ملیت 29 آبان 1397 ملیت 30 آبان 1397 
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۴:۳۶    
شهردار منتخب تهران گفت: یکی از وظایف شورای شهر و شهرداری این است که فراموشی مردم تهران نسبت به تاریخچه این شهر را از بین ببرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۲:۲۱    
سالن هنر و زندگی موزه ملک، دو گلدان بزرگ معروف به گلدان سِور فرانسه را در خود جای داده که هدیه ناپلئون برای فتحعلی شاه قاجار بوده است ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۲:۱۰    
یک جوان وبلاگ نویس در مسکو با 350 کیلوگرم سکه به مرکز فروش اپل رفت و یکی از آخرین مدل های گوشی آیفون را خریداری کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۲:۰۰    
باهماهنگی فرماندهان انتظامی، فرمانداران، رؤسای دادگستری، دادستان ها و مدیران محیط زیست سرخرود، فریدونکنار، محمودآباد و بابلسر ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۱:۳۵    
چین زمانی سرزمینی پر رمز و راز بود، اما امروزه فرهنگ، غذا، پوشش و ایدئولوژی هایش در سراسر جهان شناخته شده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۹:۴۵    
اگر می خواهید طول عمر دوربین عکاسی خود را افزایش دهید، باید از آن به خوبی مراقبت کنید. در ادامه 8 توصیه مربوط به این موضوع را مطرح می کنیم.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۹:۳۰    
یک عضو هیات علمی مرکز تحقیقات سازمان پزشکی قانونی کشور نسبت به ورود و شیوع مصرف نوع جدیدی از روان گردان های خطرناک در کشور هشدار داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۹:۲۵    
رییس پلیس راه شرق استان تهران از بارش باران و مه غلیظ در محور هراز خبر داد و گفت: ترافیک در این محور پرحجم، اما روان است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۶:۱۰    
دیروز آخرین روز کاری هفته در حالی به پایان رسید که قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی نسبت به اولین روز هفته کاهشی در حدود 700 هزار تومان را پذیرا شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۵:۵۰    
دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور درپیامی جان باختن آقایان نوربخش رئیس سازمان تامین اجتماعی و تاج الدین معاون حقوقی این سازمان را در تصادف عصر دیروز در گلستان تسلیت گفت.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۱:۳۰    
رئیس کل دادگستری گلستان با انتشار پیامی جان باختن آقایان نوربخش رئیس سازمان تامین اجتماعی و تاج الدین معاون حقوقی این سازمان را در تصادف عصر امروز در گلستان تسلیت گفت.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۵:۵۵    
با مرگ صد ها پرنده در هلند بر اثر امواج اینترنت، نگرانی ها درباره تاثیرات مخرب این امواج بر سلامت انسان ها و حیوانات افزایش یافته است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۵:۵۵    
رئیس کمیته ملی المپیک گفت: در پی جلسات فشرده ای که با وزیر ورزش و جوانان و ریاست فدراسیون فوتبال داشتیم قرار شد تا تاج به خدمت خود در فدراسیون فوتبال ادامه دهند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۵:۵۰    
در کشور ایران در 15 استان کشور 33 پیامبر و انبیای الهی مدفون هستند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۵:۵۰    
روند نزولی نرخ ارز در بازار باعث شد تا قیمت انواع سکه بهار آزادی امروز نیز افت داشته باشد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۵:۵۰    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت انواع تلویزیون های زیر 4میلیون تومان در سطح بازار تهران است؛ شایان ذکر است که این نرخ ها ممکن است بر اساس برخی امکانات جانبی و خدمات پس از فروش در مناطق مختلف شهر تا 10 ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۵:۱۵    
رئیس جمهوری آمریکا مدعی شد نامزدهای جمهوری خواه در رقابت های کلیدی در انتخابات اخیر کنگره شکست خوردند چون رای دهندگان با تغییر پوشش چندین بار به صورت غیر قانونی رای دادند!
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۵:۱۰    
این فرد در استان بوشهر در قید حیات است ولی سنگ قبر برای خودش درست کرده و گفته است چون اقوام همه پرسپولیسی اند، می ترسم بعد از مرگم لوگو استقلال روی قبرم نزنند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۵:۰۵    
معاون سیاسی وزارت امور خارجه ایران روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران ایتالیایی تاکید کرد: تهران به تعهداتش در چارچوب برجام عمل کرده و متقابلا از اتحادیه اروپا انتظار داریم در کنارعمل به تعهدات سیاسی ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۵:۰۰    
ناصر سراج، رئیس سازمان بازرسی کل کشور، به تهدید فیفا و AFC درخصوص احتمال تعلیق فوتبال ایران با اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگی واکنش نشان داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۴:۵۵    
دادستانی عربستان سعودی در اعترافی جدید در پرونده قتل خاشقچی اذعان کرد که او در کنسولگری عربستان تکه تکه سپس به بیرون انتقال داده شده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۴:۱۵    
سخنگوی سپاه گفت: آنچه درخصوص آزادی 5 تن از مرزبانان ایرانی منتشر شده، بر مبنای اطلاعاتی است که طرف پاکستانی در جریان تعاملات و مراودات برای آزادی مرزبانان ما گفته اند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۴:۱۰    
قیمت اوراق تسهیلات مسکن در این روزها حدود 60 هزار تومان است در نتیجه تهرانی ها برای اخذ وام مسکن 100 میلیون تومانی به علاوه وام جعاله باید حدود 14.5 میلیون تومان هزینه کنند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۴:۰۵    
شهردار منتخب تهران یکی از وظایف شورا و شهرداری را توجه به تاریخ و پیشینه شهر دانست و گفت: در مدیریت شهری باید کاری کنیم که آلزایمر را از مردم بگیریم.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۴:۰۰    
رئیس شورای شهر تهران گفت: قرارمان با افشانی این بوده که به محض صدور حکم شهرداری حناچی از جایگاه شهرداری تهران کناره گیری کند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۴:۰۰    
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: اقتدار و هیمنه آمریکا در دنیا، رو به افول و زوال بوده و آمریکای امروز ضعیف تر از چهار دهه قبل است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۳:۵۵    
سرلشکر جعفری با اشاره به سرنوشت گروگان های ایرانی در اختیار گروهک تروریستی جیش الظلم، گفت: 5 نفر از مرزبانان آزاد شده و هم اکنون در اختیار دولت پاکستان هستند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۳:۵۵    
خواندن قرآن و دادن صدقه برای اموات در بسیاری از روایات پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) تاکید شده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۳:۵۵    
بررسی وضعیت بازار نشان می دهد که با کاهش تقاضا و التهابات، قیمت سکه و طلا روند کاهشی در پیش گرفته و 16 درصد ارزان شده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۳:۵۵    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان دو خوابه در مناطق مختلف شهری تهران در آبان ماه 97 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران می باشد:
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۳:۵۵    
یک طوفان سریع السیر از ماده تاریک با سرعت 500 کیلومتر برثانیه به سمت زمین در حال حرکت است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۳:۵۰    
دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و ونزوئلا به میزبانی ورزشگاه حمد بن خلیفه در قطر برگزار می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۲:۵۰    
کمک داور ویدئویی در جام ملت های آسیا هم به کار گرفته خواهد شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۲:۵۰    
بیماری سرکرده فعلی القاعده، این گروه را در آستانه بحرانی بزرگ و سرنوشتی نامعلوم قرار داده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۲:۵۰    
علی انصاریان، بازیکن پیشکسوت پرسپولیس با فیلم بلند کاپیتان امیر به کارگردانی سعید چاری در جشنواره جهانی فیلم های ورزشی 2018 در شهر میلان ایتالیا حضور دارد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۲:۵۰    
رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه خدمت سربازی برای فارغ التحصیلان رشته حقوق حذف نمی شود ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۲:۴۵    
دیدار دوستانه تیم ملی و ترینیداد توباگو هفته آینده برگزار خواهد شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۲:۴۵    
رئیس مرکز تحقیقات سیاستگذاری سلامت، نسبت به عوارض آسیب زای مصرف برخی موادغذایی بر سلامت زنان هشدار داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۲:۴۵    
هواداران پرسپولیس مورد توجه سایت اسپانیایی قرار گرفته اند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۲:۴۰    
امید نورافکن اعلام کرده فعلا تمرکزش روی کار برای باشگاه جدید است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۲:۴۰    
معاون ورزشی باشگاه استقلال اظهارنظر جالبی درباره اهدای جام قهرمانی سوپرکاپ به پرسپولیس داشته.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۲:۴۰    
بازار مسکن سردرگم است این را فعالان بازار مسکن در پاسخ به سئوالات متعدد در خصوص وضعیت بازار بر زبان می آورند و معتقدند هنوز در شرایط تازه بازار خود را پیدا نکرده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۲:۳۵    
رئیس دادگستری کل استان تهران با اشاره به فعالیت دستگاه قضا حول محور عدالت بدون هیچ گونه تبعیضی گفت: ورود دستگاه قضایی به مسائل مفسدان اخلاقی رضایت مردم را از دستگاه قضا دوچندان ساخته است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۲:۳۵    
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: اقتدار و هیمنه آمریکا در دنیا، رو به افول و زوال بوده و آمریکای امروز ضعیف تر از چهار دهه قبل است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۲:۳۰    
فصل سرما برای خیلی از دانش آموزان و معلمان مناطق سردسیر یادآور خاطرات تلخ مدارسی است که قربانی آتش سوزی بخاری های چکه ای شده اند ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۲:۳۰    
بررسی فایل های آماده فروش در بازار آپارتمان های مسکونی مناطق مختلف شهر تهران نشان می دهد: مشاوران املاک به ویژه در مناطق مصرفی شهر تهران برای گرم نگه داشتن بازار معاملات در آگهی های خود به ترغیب ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۱:۵۰    
رئیس مرکز کنترل ترافیک و راهور ناجا ضمن تشریح آخرین وضعیت جاده های کشور به رانندگان توصیه کرد برای تردد در برخی مناطق تجهیزات زمستانی و زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۱:۴۵    
رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: قاتل ملیکا دختر 5 ساله فلاورجانی به قصاص محکوم شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۱:۴۵    
یک مقام مسئول گفت:با توجه به خنک شدن هوا و راندمان بالای کامپوست ها پیش بینی می شود که روزانه 500 تا 600 تن قارچ در کشور تولید شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۱:۴۵    
فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران را از زبان دیگران از جمله ترامپ بشنوید.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۱:۴۰    
سرمربی سابق استقلال هدایت تیم فوتبال ذوب آهن را بر عهده گرفت.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۱:۴۰    
مدیرکل بهزیستی استان تهران گفت: سامانه تصمیم (مرکز جامع مراقبت از خانواده) به منظور پیشگیری از طلاق در استان تهران راه اندازی می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۱:۴۰    
نماینده کانون عالی انجمن های صنفی کارگری در شورای عالی کار با اشاره به آخرین جلسه شورا، تاکید کرد که کمتیه مزدِ شورا به زودی گزارشی مبسوط از کاهش قدرت خرید کارگران از شهریور ماه تاکنون به وزیر کار ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۱:۴۰    
بانک مرکزی امروز نرخ 39 ارز عمده در برابر ریال را اعلام کرد که بر این اساس نرخ 12 ارز کاهش، 21 ارز افزایش و 6 ارز ثابت مانده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۱:۱۵    
با توجه به شرایط پایدار تولید و توزیع مرغ در فروشگاه ها،جای هیچ گونه نگرانی مبنی بر کمبود عرضه در بازار وجود ندارد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۱:۱۰    
در حالی که طی ماه های اخیر هزینه های ساخت مسکن ناشی از جهش قیمت زمین و همچنین رشد شدید قیمت مصالح و تجهیزات ساختمانی تحت تاثیر نوسانات اقتصادی اخیر ناشی از شوک های ارزی تغییر کرد و با افزایش شدید ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۱:۱۰    
فرماندهی کل ارتش با بیان اینکه رژیم صهیونیستی از عدم کارایی گنبد پنبه ای، سرخورده است گفت: این رژیم نامشروع از دسترسی زمینی ایران به مناطق اشغالی هراسناک است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۱:۰۵    
عشق منوچهر معروف به منوچ جیور قناری است تا جایی که حتی حاضر است هرچه دارد و ندارد، بفروشد و جایش قناری بخرد آن هم قناری نژاددار و دهان دار. منوچهر 50 سال دارد و خیلی وقت است سفیدی در سر و ریشش دویده ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۱:۰۵    
رئیس پلیس راه البرز اعلام کرد که بارش برف و باران سبب ریزش سنگ درجاده کرج - چالوس شد لیکن خسارتی در پی نداشت.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۰:۵۵    
سخنگوی اورژانس کشور از واژگونی اتوبوس حامل بانوان ورزشکار استان فارس خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۰:۵۵    
ماجرای زندگی شهید مولتی میلیاردر ایتالیایی را بخوانید که برای اسلام به ثروتش پشت کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۰:۵۵    
شواهد نشان می دهند که اپل و دو شرکت که روی سیستم قفل و رمزگذاری آیفون کار کرده اند، تلاش های خود را در پشت صحنه جهت ارتقای دستگاه های امنیتی این شرکت ادامه می دهند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۰:۵۵    
حسین انتظامی دستیار ارشد وزیر ارشاد به عنوان سرپرست سازمان سینمایی منصوب شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۰:۴۵    
نوع نشستن و پا روی پا انداختن دریادار خانزادی در دیدار جانشین فرمانده نیروی دریایی ایتالیا در هند یک واکنش دیپلماتیک به طرف مقابل است!
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۰:۴۵    
در جدیدترین دستورالعمل نظام سلامت آمریکا بر سه اصل مهم شامل تحرک بیشتر، نشستن کمتر و آغاز فعالیت بدنی کودکان از سن سه سالگی تاکید شده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۰:۴۵    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس میزان افزایش حقوق کارگران و کارمندان در سال آینده را اعلام کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۰:۴۰    
در روز طلاقش با منفجرکردن لباس عروس خود جشن گرفت.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۰:۴۰    
قیمت سکه تمام بهار آزادی، سکه امامی، نیم سکه و ربع سکه و طلا امروز 24 آبان را مشاهده می نمایید.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۰:۳۵    
خودرو های موجود در این بازه قیمتی به شرح زیر است:
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۰:۰۵    
جگر مرغ (بسته 400 گرمی) با مبلغ 4 هزار و 700 تومان در میادین میویه تره بار عرضه می شود. قیمت مرغ و انواع آلایش آن در غرفه تره بار با کاهش همراه شده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۹:۵۰    
در فهرست 10 بازیکن برتر نیم فصل نخست لیگ ستارگان قطر نامی از بازیکنان ایرانی به چشم نمی آید.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۹:۵۰    
بر اساس اعلام مدیرعامل انجمن حمایت بیماران کلیوی قیمت داروهای این بیماران که با افزایش قیمت چند برابری همراه بود به روال گذشته بازگشت و مسئولان وزارت بهداشت وعده بازگشت قیمت داروی سلسپت به روال سابق ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۹:۵۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در پی آتش سوزی اخیر در ایالت کالیفرنیا با مردم آمریکا و خانواده های مصیبت زده ابراز همدردی کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۹:۳۵    
تعداد قربانیان آتش سوزی جنگل های ایالت کالیفرنیا به دلیل ناتوانی دولت آمریکا در مهار آن به 59 نفر رسیده است و بیش از 130 تن نیز مفقود شدند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۹:۳۵    
گاهی اوقات روند بهبود زخم ها و بریدگی ها کند می شود که ما باید با انجام برخی کارها این روند را سرعت بخشیم.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۹:۳۵    
یکی از معاونان بلندپایه در کاخ سفید پس از زورآزمایی با بانوی اول آمریکا از مقام خود برکنار شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۹:۳۰    
پنیر لبنه منبع خوبی برای پروبیوتیک ها است که از باکتری های مفید و پشتیبان سلامت روده هستند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۹:۳۰    
جشن رنگ میراث کشور هند است. با این حال چند وقتی است به جمع جشن های بیگانه در ایران اضافه شده و پای ثابت تورهای آخر زمستان شده است ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۹:۲۰    
سهمیه فوتبال باشگاهی ایران در لیگ قهرمانان 2019 آسیا مشخص شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۹:۱۵    
بالاترین نرخ بیکاری در سال 97 متعلق به کرمانشاه با نرخ 16.4 درصد و پایین ترین نرخ بیکاری در سال 97 متعلق به همدان با 6.5 درصد است.