جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۷:۰۸Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای ملیت 10 آبان 1397 - meliyat.com

ملیت 29 اسفند 1394 ملیت 1 فروردین 1395 ملیت 29 اسفند 1396 ملیت 31 فروردین 1397 ملیت 31 اردیبهشت 1397 ملیت 31 خرداد 1397 ملیت 1 تیر 1397 ملیت 1 مرداد 1397 ملیت 1 شهریور 1397 ملیت 30 مهر 1397 ملیت 1 آذر 1397 ملیت 30 دی 1397 ملیت 1 بهمن 1397 ملیت 2 اسفند 1397 ملیت 1 آبان 1397 ملیت 2 آبان 1397 ملیت 3 آبان 1397 ملیت 4 آبان 1397 ملیت 5 آبان 1397 ملیت 6 آبان 1397 ملیت 7 آبان 1397 ملیت 8 آبان 1397 ملیت 9 آبان 1397 ملیت 10 آبان 1397 ملیت 11 آبان 1397 ملیت 12 آبان 1397 ملیت 13 آبان 1397 ملیت 14 آبان 1397 ملیت 15 آبان 1397 ملیت 16 آبان 1397 ملیت 17 آبان 1397 ملیت 18 آبان 1397 ملیت 19 آبان 1397 ملیت 20 آبان 1397 ملیت 21 آبان 1397 ملیت 22 آبان 1397 ملیت 23 آبان 1397 ملیت 24 آبان 1397 ملیت 25 آبان 1397 ملیت 26 آبان 1397 ملیت 27 آبان 1397 ملیت 28 آبان 1397 ملیت 29 آبان 1397 ملیت 30 آبان 1397 
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۹:۲۵    
برخی دولت های اروپایی به دلیل مواجهه با بحران پیری و رشد منفی جمعیت، سیاست ها و اقدامات خاصی را از تبلیغات تلویزیونی تا در نظر گرفتن مزایای تشویقی برای بالا بردن نرخ باروری در میان شهروندان خود در ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۰:۵۰    
این روزها کسب و کار جدید و البته عجیبی در برخی بوستان های تهران شکل گرفته؛ حیوان گردانی که ساعتی 100 هزار تومان هم درآمد دارد. ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۰:۴۰    
شاهرخ خان این روز ها به عنوان پردرآمد ترین بازیگر بالییود شناخته می شود و لاکچری ترین خودرو های دنیا را می توانید در کلکسیون خودرو های وی پیدا کنید.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۰:۲۰    
ملانیا ترامپ بانوی اول آمریکا در مورد ازدواجش با دونالد ترامپ خیلی رویایی فکر می کرد اما به هیچ کدام از رویاهایش نرسید.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۹:۵۵    
با توجه به از دست رفتن خون در الگو های رژیم غذایی ضعیف، برخی از ما ممکن است کمبود آهن را تجربه کرده باشیم.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۹:۲۵    
رسانه های آمریکا اعلام کردند، پایگاه بعدی داعش پس از سوریه و عراق کشور اردن خواهد بود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۶:۰۶    
تصویری زیرخاکی از برانکو ایوانکوویچ در کنار ژرژ وه آ رئیس جمهور لیبریا (بازیکن سابق تیم فوتبال این کشور) را ببینید:
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۶:۰۱    
شخصی که کشتی و جت شخصی و ماشینشو ست کرده است. منبع: نامه نیوز
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۵:۵۱    
گزراشگر بازی پرسپولیس و کاشیما در کنار پرسپولیسی ها حضور دارد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۵:۵۱    
همتی در بخشنامه ای، خواستار پایبندی بانک ها و موسسات اعتباری به دستورالعمل نظام های پرداخت به ویژه سقف عمومی تراکنش ها شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۵:۵۱    
همه خواص کاهو کاهو انواع مختلفی دارد اما در هر حال این سبزی خوشمزه حاوی میزان زیادی آب، ویتامین و مواد معدنی مختلفی مانند کلسیم، ویتامین K، آهن، ویتامین C، ویتامین A و پروتئین است ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۵:۲۶    
در این مقاله قصد داریم تا به شما آموزش دهیم که چگونه سرعت گوشی خود را چند برابر کنید. این موضوع می تواند برای شما عزیزان کاربردی باشد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۵:۲۱    
امروز سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم و طرح جدید هردو با قیمت چهار میلیون و 300 هزار تومان معامله شدند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۵:۲۱    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن پیش بینی شرایط جوی شهرهای زیارتی عراق، از کاهش دما و وزش باد در مریوان و کرمانشاه خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۵:۱۶    
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه ، اورامانات را منطقه ای بی نظیر برای گردشگری توصیف کرد و گفت: هرچقدر که مردم را از نظر اقتصادی توانمند کنیم میزان بروز آسیب های اجتماعی کاهش پیدا خواهد کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۴:۵۱    
رئیس پلیس راه کشور از بازگشت 90 درصد زوار به کشورمان خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۴:۵۱    
رییس کمیته انتقال محکومان وزارت دادگستری از انتقال 43 محکوم ایرانی از تایلند خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۴:۴۱    
سازمان ملل از آمادگی خود برای تشکیل یک تیم بین المللی جهت انجام تحقیقات درباره قتل جمال خاشقجی خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۴:۴۱    
پلیس نیویورک برای کشف معمای قتل دو خواهر 16 و 22 ساله عربستانی که جسد آنها هفته گذشته به صورت نوارپیچ شده در حاشیه رودخانه هادسون کشف شد، از مردم درخواست کمک کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۴:۴۱    
یک مطالعه جدید نشان می دهد، مردانی که در سنین بالا، پدر می شوند فرزندان آنها در آینده مشکلات پزشکی بیشتری دارند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۴:۱۱    
گارد ساحلی ژاپن می گوید یک جزیره خالی از سکنه کوچک در نزدیکی استان شمالی هوکایدو در اثر فرسایش ناشی از امواج و یخ های شناور ناپدید شده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۳:۴۶    
سرپرست سازمان اورژانس کشور گفت: از 15 شهریورماه تا 9 آبان ماه، 974 نفر در کشور به دلیل مصرف مشروبات الکلی دست ساز غیر استاندارد در 9 استان کشور، دچار مسمومیت شدند و از این تعداد ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۳:۴۶    
رئیس ستاد مرکزی اربعین با بیان اینکه 4500 دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران از مرزها به داخل کشور به پایانه های مرزی اعزام شده اند، گفت: بیشتر اتوبوس ها به سمت مرز مهران رفته اند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۳:۴۶    
بهترین سرمربی تاریخ جام ملت های آسیا، با بیان این مطلب که از این که با رای مردم به عنوان سرمربی برتر تمامی ادوار مسابقات جام ملت های آسیا انتخاب شده خوشحال است و به آن افتخار می کند ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۳:۴۶    
یک مسئول بلندپایه ترکیه گفت که براساس قویترین فرضیه، جسد جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد رژیم سعودی در اسید حل شده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۳:۱۶    
فرمانده مرزبانی ناجا درباره باز نشدن مرز خسروی جهت تردد زائران در ایام اربعین امسال، توضیح داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۳:۰۶    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: دولت و بانک مرکزی برای کاهش تاثیر نرخ آزاد ارز بر اقتصاد ملی در تلاشند با اقدام های مناسب فاصله قیمت در بازار ثانویه با ارز نیمایی را کاهش دهند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۳:۰۶    
طی ماه های اخیر همزمان با نوسان نرخ دلار، قیمت پسته به عنوان یکی از اقلام عمده صادراتی بر مبنای نرخ دلار در بازار داخل عرضه می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۳:۰۰    
جانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال، می گوید احتمال دارد تعداد تیم های حاضر در جام جهانی از 32 به 48 بجای جام جهانی 2026، از رقابت های قطر در سال 2022 انجام شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۳:۰۰    
سه مرد معلول که انتظار داشتند باقی عمر را در صندلی چرخدار سپری کنند، اکنون به لطف پزشکان در سوئیس موفق شده اند حداقل به طور محدود دوباره راه بروند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۲:۵۵    
تحلیلگران و اقتصاددانان پیش بینی کردند قیمت نفت به دلیل اختلالات عرضه که با تحریم های آمریکا علیه ایران تشدید می شود، بالای 75 دلار در هر بشکه خواهد ماند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۲:۵۵    
دیدار نخست وزیر پاکستان با فرمانده ستاد ارتش این کشور که بلافاصله پس از درخواست وزیر امور خارجه کشورمان مبنی بر جدیت برای آزادسازی مرزبانان ربوده شده انجام شد، موجی از گمانه زنی ها را به وجود آورد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۲:۵۰    
رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به روند بازگشت زائران اربعین به کشور، گفت: شب گذشته اختلال کوچکی را در روند ترددها به دلیل عدم ظرفیت کافی اتوبوس ها برای جابجایی زوار شاهد بودیم که بلافاصله در این ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۲:۵۰    
بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا بین تیم های کاشیما آنتلرز ژاپن و پرسپولیس ایران، شنبه (12 آبان) از ساعت9:30 دقیقه به صورت زنده روی آنتن می رود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۲:۵۰    
رئیس جمهور آمریکا در ادامه مانورهای تبلیغاتی خود علیه تهران در یادداشتی خطاب به اعضای دولت این کشور بر عزم خود برای اجرای تحریم های نفتی علیه ایران تاکید کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۲:۴۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: مسئولان اتحادیه اروپا و سران کشورهای اروپایی نباید دچار فریب دغل کارانی نشود که دشمن روابط ایران و اتحادیه اروپا بوده و می خواهند ایران را به جای دیگرانی قرار دهند ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۲:۱۴    
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: قیمت بلیت هواپیما برای مسیر نجف-تهران یک میلیون و 100 هزار تومان است و فروش بلیت با قیمت بالاتر جرم محسوب می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۲:۰۸    
به نظر می رسد گاز هلیوم سبب می شود آیفون ها و ساعت های هوشمند اپل از کار بیافتند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۱:۴۷    
گزارش های مردمی از مرز مهران، از بروز مشکلاتی در حمل و نقل زائران اربعین به شهرهای مختلف کشورمان حکایت دارد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۱:۴۷    
ستاره سابق بارسلونا به ستایش از مسی پرداخت و او را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال دانست.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۱:۴۲    
یک فوق تخصص بیماری های کلیه گفت: سرما به عنوان یک استرس فیزیکی موجب افزایش فشارخون در بیماران می شود؛ بنابراین بیماران مبتلا به فشارخون بالا باید کمتر در معرض هوای سرد قرار گیرند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۱:۴۲    
در پنجمین روز هفته، دلار از حبس بازه ای خارج شد. روز چهارشنبه، شاخص ارزی 400 تومان افزایش را به ثبت رساند تا پس از حدود یک ماه در مرزی بالاتر از 15 هزار تومان نوسان کند
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۱:۳۷    
مشاوران املاک در مناطق مختلف شهر تهران عنوان می کنند حجم معاملات خرید و فروش طی چند روز ابتدایی آبان ماه نسبت به ماه گذشته با کاهش مواجه شده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۱:۲۲    
خط سیر بازار مسکن پایتخت طی پنج سال گذشته نشان می دهد در شرایطی که تا قبل از سال 1393 آپارتمان های کمتر از پنج سال ساخت همواره رتبه اول را در معاملات به خود اختصاص می دادند ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۱:۲۲    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از نفوذ هوای سرد به استان های گیلان، اردبیل و مازندران خبر داد و افزود: فردا بارش در ارتفاعات تهران، البرز، مازندران و سمنان به شکل برف خواهد بود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۱:۱۷    
قیمت 12 ارز امروز در بازار بین بانکی در حالی کاهش یافت که قیمت یورو با رشد مواجه شده است.به گزارش ملیت به نقل از میزان ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۱:۱۲    
بررسی ها حاکی از آن است که با افزایش تعداد مهاجران در سراسر جهان، آمار تلفات آنها نیز بیشتر شده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۰:۵۷    
رئیس اتحادیه املاک استان تهران گفت: طبق اعلام سامانه کد رهگیری قیمت مسکن ارزان تر از قیمت های اعلام شده در مرکز آمار است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۰:۵۲    
کارشناسان سلامت اطفال تاکید دارند که باید از درمان کودکان مبتلا به سرماخوردگی با داروی ضد احتقان پرهیز شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۰:۴۷    
وزیر آموزش و پرورش در اینستاگرامش نوشت که امکان تعطیلی شنبه به دلیل بازی پرسپولیس نیست اما از مدیران مدارس خواسته در صورت امکان این بازی را پخش کند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۰:۳۷    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور، ضمن تشریح وضعیت جوی و ترافیکی جاده ها، از کاهش حجم ترافیکی بازگشت زائرین اربعین در محورهای ایلام خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۰:۳۷    
جوکو ویدودو، نخست وزیر اندونزی نسبت به اعدام شهروندان این کشور در عربستان سعودی ابراز تاسف کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۰:۳۷    
خط سیر بازار مسکن پایتخت طی پنج سال گذشته نشان می دهد در شرایطی که تا قبل از سال 1393 آپارتمان های کمتر از پنج سال ساخت همواره رتبه اول را در معاملات به خود اختصاص می دادند ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۰:۳۲    
رهبر کره شمالی در واکنشی سرسختانه به تحریم های آمریکا، آن را نشانه ای از اقدامات خصمانه واشنگتن علیه کشورش دانست.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۰:۰۷    
ویتامین D به ایجاد استخوان های قوی، تنظیم سیستم ایمنی و پیشگیری از بیماری کمک می کند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۰:۰۷    
وزیر امور خارجه ایران طی پیامی در توئیتر نوشت که تلاش های لجوجانه موساد برای پرونده سازی ، تنها عزم ما را برای ارتباط سازنده با جهان راسخ تر می کند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۰:۰۲    
مهم ترین عناوین خبرهای این هفته حوزه کار و تعاون به اختصاص کمک خرجی دولت به حقوق بگیران زیر سه میلیون تومان، بهبود وضع معیشت بازنشستگان ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۹:۵۲    
با توجه به افزایش تقاضای سفر هوایی به مشهد مقدس برای روز های پایانی ماه صفر، برخی شرکت های هواپیمایی به افزایش قیمت بلیت پرواز های صرفا رفت این مسیر تا نزدیک یک میلیون تومان اقدام کرده اند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۹:۳۷    
زوج های تهرانی با پرداخت حدود 14 میلیون و 400 هزار تومان می توانند 100 میلیون تومان وام مسکن و 20 میلیون تومان وام جعاله بگیرند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۹:۳۷    
محققان پروتئینی را شناسایی کرده اند که تنظیم کننده قوی متابولیسم بوده و ممکن است به کاهش وزن کمک کند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۹:۳۷    
دبیر سندیکای صنایع کنسرو ایران در ارتباط با آخرین وضعیت قیمت رب گوجه فرنگی پس از افزایش شدید قیمت این محصول در یک ماهه اخیر، اظهار کرد: در حال حاضر قیمت رب گوجه فرنگی پس از رشد سرسام آور ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۹:۳۲    
تیم های فوتبال استقلال و سایپا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف هم می روند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۹:۳۲    
عضو کمیته فنی استقلال گفت: جام حذفی کوتاه ترین راه برای رسیدن به آسیا است و استقلال نباید اشتباهی انجام دهد که باعث حذفش شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۹:۲۷    
مدیرعامل شرکت آمازون که هم اکنون پولدارترین فرد جهان از نظر نشریه بلومبرگ محسوب می شود با سقوط بازارهای سهام در آمریکا تنها در 2 روز 19 میلیارد دلار از ثروت خود را از دست داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۹:۲۱    
مدیر اجرایی نمایندگی بیمه ایران در عراق از درگذشت 46 زائر ایرانی در آیین اربعین حسینی خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۹:۲۱    
رژیم های غذایی روش های دائمی برای کاهش یا حفظ وزن نیستند. دلیل آن هم این است که آنها تنها سبب ایجاد الگوهای غذایی موقت می شوند و در نتیجه، نتایج این رژیم های غذایی نیز موقتی خواهد بود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۹:۲۱    
مرکز تحقیقات مهاجرتی ایالات متحده آمریکا اعلام کرد در سال 2016 حدود دو میلیون مهاجر وارد این کشور شده اند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۹:۲۱    
نامزد جمال خاشقجی نویسنده منتقد سعودی با طرح این پرسش که جسد جمال کجاست از رئیس جمهور آمریکا خواست که به این موضوع از بعد انسانی نگاه کند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۹:۲۱    
رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه گفت فکر نمی کند سعودی ها در ماجرای قتل جمال خاشقچی ، روزنامه نگار منتقد سعودی به او خیانت کرده باشند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۹:۲۱    
سرمربی پرتغالی با وجود اینکه در رئال مادرید موفق نبود و دورانش به عنوان یکی از بدترین های تاریخ باشگاه محسوب می شود توانست در تیم ملی ایران موفق عمل کند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۹:۲۱    
ایران از نظر تقسیم بندی حوضه های اصلی آبریز، شامل 6 حوضه اصلی است که در میان این 6 حوضه آبریز، تنها میزان بارش ها در حوضه آبریز دریای خزر نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۹:۲۱    
کار بازسازی ورزشگاه آزادی برای برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا بین دو تیم پرسپولیس و کاشیمای ژاپن تا 70 درصد انجام شده و به گفته ی مدیر ورزشگاه آزادی با اعتباری که از سوی وزارت ورزش و جوانان برای این ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۹:۲۱    
بوی بد دهان از آن دسته مشکلاتی است که نه تنها برای خود بلکه بیشتر برای دیگران آزاردهنده است. این مشکل ممکن است با چند روش ساده قابل برطرف کردن باشد ...