دوشنبه ۱۷ اردیبهشتساعت ۰۹:۴۳May 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای ملیت 9 آبان 1397 - meliyat.com

ملیت 29 اسفند 1394 ملیت 1 فروردین 1395 ملیت 29 اسفند 1396 ملیت 31 فروردین 1397 ملیت 31 اردیبهشت 1397 ملیت 31 خرداد 1397 ملیت 1 تیر 1397 ملیت 1 مرداد 1397 ملیت 1 شهریور 1397 ملیت 30 مهر 1397 ملیت 1 آذر 1397 ملیت 30 دی 1397 ملیت 1 بهمن 1397 ملیت 2 اسفند 1397 ملیت 1 آبان 1397 ملیت 2 آبان 1397 ملیت 3 آبان 1397 ملیت 4 آبان 1397 ملیت 5 آبان 1397 ملیت 6 آبان 1397 ملیت 7 آبان 1397 ملیت 8 آبان 1397 ملیت 9 آبان 1397 ملیت 10 آبان 1397 ملیت 11 آبان 1397 ملیت 12 آبان 1397 ملیت 13 آبان 1397 ملیت 14 آبان 1397 ملیت 15 آبان 1397 ملیت 16 آبان 1397 ملیت 17 آبان 1397 ملیت 18 آبان 1397 ملیت 19 آبان 1397 ملیت 20 آبان 1397 ملیت 21 آبان 1397 ملیت 22 آبان 1397 ملیت 23 آبان 1397 ملیت 24 آبان 1397 ملیت 25 آبان 1397 ملیت 26 آبان 1397 ملیت 27 آبان 1397 ملیت 28 آبان 1397 ملیت 29 آبان 1397 ملیت 30 آبان 1397 
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۹:۲۵    
تازه ترین پرچم دار هوآوی به خاطر ویژگی های بسیار عالی دوربینش می تواند کیفیتی بی نظیر را در خصوص عکس برداری در شرایط مختلف ارائه دهد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۰:۲۵    
یکی از رایج ترین ادویه هایی است که در خانه هندی ها یافت می شود و در اغلب موارد به آن ملکه ادویه ها نیز گفته می شود، اما این ادویه در سایر کشور های جهان نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۰:۲۵    
یک متخصص طب سنتی گفت: شست و شوی پا ها با آبگرم و نمک کاری بسیار مفید است، اما اصطلاح سم زدایی درباره این موضوع صحیح نیست.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۰:۲۰    
از دهه چهل میلادی تاکنون دلار مهم ترین ارز در سراسر جهان است. روند سلطه دلار بر جهان بیش از اینکه دلایل اقتصادی داشته باشد دلایل سیاسی داشته است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۹:۵۵    
دبیر علمی هجدهمین کنگره گوارش و کبد ایران با اشاره به دلایل ابتلا به یبوست گفت: برای پیشگیری و مبارزه با این بیماری باید فعالیت فیزیکی روزانه سرعتی داشت.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۴:۵۱    
محققان موفق به کشف دو پروتئین شده اند که فشار خون را حس کرده و با هدایت یک فرآیند غیر ارادی، افزایش و کاهش فشار خون را کنترل می کند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۴:۰۶    
عضو شورای شهر تهران گفت: هزار پاکبان در کربلا و 500 نفر در نجف در حال خدمت رسانی به زائران زیر نظر شهرداری این دو شهر هستند و این تنها گوشه ای از خدمات شهرداری تهران در مراسم اربعین است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۴:۰۶    
زهرا نژادبهرام، پیشنهاد تعیین ساعات مشخصی برای دستفروشی را مطرح کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۴:۰۱    
رییس شورای اسلامی شهر تهران در بازدیدی سرزده از فازهای مختلف باغ پرندگان در منطقه 4 تهران دیدن کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۳:۵۱    
هیئت وزیران ، با اجرای محدودیت ها و ممنوعیت های کشت برنج در خارج از استان های گیلان و مازندران موافقت کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۲:۵۰    
عدم نظارت صحیح بر فضای مجازی باعث شده تا بسیاری از سودجویان به اسم روانشناس برای مشکلات مخاطبان صفحه اینستاگرام خود راه حل ارائه دهند و این در حالی است که نه تنها مشکل او را حل نمی کنند بلکه با ارائه ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۱:۱۲    
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۰:۳۷    
خبرگزاری فرانسه گزارش داده اخبار منتشرشده از سوی یک شبکه تلویزیونی کامرونی درباره مرگ رئیس جمهور گابن، نادرست است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۰:۰۷    
این روزها خبرهایی می رسد که برخی مدارس دولتی کمک هزینه را به صورت اجباری از والدین درخواست می کنند و یا اینکه وجوهی را به صورت دستی دریافت می کنند که هر دوی این موارد ممنوع است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۰:۰۲    
رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد که تابعیت دهی به کودکان خارجی متولد شده در ایالات متحده میلیاردها دلار هزینه به بار خواهد آورد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۰:۰۲    
دیلی میل 10 ماده غذایی را به عنوان سالم ترین خوراکی ها در سیاره زمین معرفی کرده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۰:۰۲    
در روزهای پایانی هفته فیلم های سینمایی و تلویزیونی مختلفی نظیر غول پول به کارگردانی جودی فاستر از تلویزیون پخش خواهد شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۹:۵۷    
سرمربی تیم ملی ایران در جام ملت های 1976 که به همراه این تیم توانست عنوان قهرمانی این رقابت ها را کسب کند، به عنوان بهترین سرمربی تاریخ جام ملت ها انتخاب شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۹:۵۷    
انفجار مخزن آمونیاک کشتارگاه صنعتی شهرستان بابل 11 زخمی بر جای گذاشت.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۹:۵۲    
فرمانده انتظامی استان با اشاره به شکایت فردی که پس از خرید پنج کیلوگرم هویج 32 میلیون و 300 هزار تومان وجه از حسابش کسر شده بود، گفت: مشتریان از همه جا بی خبر پیامک برداشت وجه را مشاهده می کردند ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۹:۴۷    
رئیس اتحادیه تجهیزات مخابراتی البرز در واکنش به خبر مربوط به جیره بندی موبایل و محدودیت در فروش تلفن همراه گفت ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۹:۳۲    
وزرای خارجه 5 کشور حوزه اروپای شمال غربی، بیانیه ای مشترک صادر کرده و ضمن تکرار اتهامات ضدایرانی دانمارکی ها، از همبستگی با کوپنهاگ در مقابله با تهدیدات سخن گفته اند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۹:۳۲    
رئیس جمهور سوریه گفت که آمریکا از دهه هشتاد تاکنون تندروی را برای گسترش جهل و فقر ترویج می کند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۹:۳۲    
عضو تیم قهرمان جام جهانی 2006 به جرم همکاری در قاچاق اسلحه در آستانه زندانی شدن قرار گرفت.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۹:۲۱    
دادستان استانبول روز چهارشنبه قطعه قطعه شدن جسد جمال خاشقچی، روزنامه نگار منتقد سعودی را تأیید کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۹:۲۱    
اخبار ضدونقیض از ناپدیدشدن رئیس جمهور یک کشور آفریقایی در عربستان حکایت دارد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۹:۲۱    
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری عامل سوءاستفاده از اطلاعات دارندگان محصولات اپل خبر داد و هشدارهایی را درمورد استفاده از آیفون و آپید ارائه کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۹:۲۱    
رئیس گروه جستجوی هواپیمای مسافربری شماره JT610 شرکت لاین ایر اندونزی که روز دوشنبه درآبهای دریای جاوه با 189 مسافر سقوط کرد خبر از ردیابی جعبه سیاه این هواپیما در اعماق این دریا داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۹:۲۱    
رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت گفت: تاکنون هیچ مورد مرگ ناشی از بیماری های واگیر در بین زائران اربعین حسینی ثبت نشده و نظام مراقبت های بهداشتی ویژه زائران تا پایان ماه صفر ادامه خواهد ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۹:۲۱    
باز شدن مجدد پرونده انتقال نیمار مهاجم برزیلی کنونی باشگاه پاری سن ژرمن از باشگاه دوران کودکیش یعنی سانتوس برزیل به بارسلونا، این ستاره را در معرض خطر 6 سال حبس قرار داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۶:۰۲    
ترابزون اسپور در حالی توانست بوگساس اسپور را شکست دهد که یکی از گل ها را بازیکن ایرانی اش به ثمر رساند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۵:۵۱    
شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز چهارشنبه نهم آبان ماه 97، با افزایش 147 واحدی معادل 0.08 درصد به رقم 183 هزار و 367 واحد رسید ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۵:۳۵    
در ادامه برگزاری دادگاه های ویژه رسیدگی به اتهامات اخلالگران نظام اقتصادی، صبح امروز دادگاه رسیدگی به اتهامات 5 مدیر صرافی آغاز شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۵:۲۹    
رئیس سازمان اداری و استخدامی اظهارکرد: بازنشستگان و کارمندان دولت نیز از بسته حمایتی که برای افرادی که کمتر از سه میلیون تومان درآمد ماهانه دارند ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۵:۲۴    
قرار است تصمیم گیری نهایی درباره ی قیمت بلیت های فینال پس از بازگشت مدیرعامل پرسپولیس که همراه این تیم به ژاپن رفته، انجام شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۵:۲۴    
چندین مطالعه ی دیگر هم نشان داده اند که مصرف متعادل فرآورده های لبنی تخمیری علیرغم بالا بودن میزان چربی های اشباع در آن ها می تواند برای سلامت شما مفید باشند ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۵:۱۹    
وزیر خارجه فرانسه امروز (چهارشنبه) اعلام کرد، اگر تحقیقات دست داشتن مقامات عربستان در قتل خاشقجی را اثبات کند، فرانسه اعمال تحریم علیه عربستان را منتفی نمی داند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۵:۱۹    
به دلیل انجام عملیات کابل برگردان 10 پیش شماره شهر تهران از فردا به مدت 3 روز قطع می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۵:۰۴    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: موضوع اربعین مساله ای فراجناحی و فراحزبی و مساله دینی و ملی جمهوری اسلامی ایران بوده و هست.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۵۹    
در جلسه هیات وزیران مصوب شد با توجه به محدودیت های منابع آبی در حوضه های آبریز، کشت برنج در خارج از استان های گیلان و مازندران با محدودیت روبرو شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۵۹    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان از حضور سفیر دانمارک در وزارت امور خارجه خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۵۴    
کنسرت کاوه آفاق روز شنبه 18 آبان ماه 97 ساعت 19:30 و 22:00 در سالن میلاد محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۴۸    
چلوکوبیده گوزن با دورچین 40 هزار تومان، چلوبرگ گوزن با دورچین 80 هزار تومان، چلوکوبیده آهو 75 هزار تومان و چلوبرگ آهو با دورچین 100 هزار تومان! ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۲۸    
دو تیم پرسپولیس و کاشیما آنتلرز فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال 2018 را برگزار خواهند کرد. چندین شرکت تجاری معروف مثل نایک و سونی و ... از حامیان مالی پرافتخارترین تیم جی لیگ ژاپن به شمار می روند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۱۸    
بررسی بازار مسکن حاکی از آن است که یک واحد مسکونی در حکیمیه با قیمت یک میلیارد و 40 میلیون تومان و آپارتمان 50 متری در بریانک با قیمت 90 میلیون تومان معامله شده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۱۳    
رئیس اتحادیه پزشکان رقه سوریه از کشف یک گور دسته جمعی با یک هزار و500 جنازه باقی مانده از بمباران ائتلاف آمریکایی در این شهر خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۱۳    
یک روانشناس گفت: تفکر منفی به سایر نشانه های افسردگی، مانند اندوه، رفتار انفعالی، خودخوری، بی نشاطی و میل به خودکشی، کمک می کند؛ در نتیجه دایره بسته ای ایجاد می شود و تفکر منفی ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۱۳    
رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به این که تصمیم جدیدی برای قیمت گذاری خودرو انجام نشده است ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۵۲    
رئیس جمهور ، حضور مردم در راهپیمایی اربعین حسینی را یک قدرت نمایی در برابر دشمنان اسلام دانست و تاکید کرد: فواید معنوی، روحی، سیاسی ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۴۷    
رئیس دفتر رئیس جمهور در خصوص 13 آبان و فضاسازی آمریکایی ها برای اعمال تحریم های بیشتر علیه ایران گفت: تلاش آمریکا فشار به ایران مردم و نظام است اما برای مقابله با آن ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۴۷    
وزیر کشور گفت: ما امسال 13 آبان را با شکوه تر برگزار خواهیم کرد و این روز را با صدای بلندتری به جهانیان اعلام می کنیم.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۴۲    
آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع خودروهای کارکرده و دست دوم بازار تهران طی آبان ماه 97 است که با 100میلیون تومان می توان خرید ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۳۷    
آمار کشتیرانی نشان داد واردات نفت ایران از سوی خریداران بزرگ آسیا در سپتامبر به 1.13 میلیون بشکه در روز رسید.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۱۲    
متهم ردیف اول پرونده اخلالگران ارزی گفت: سرمایه صراف ارز است؛ چه دارای سود یا بدون سود و ما باید روزانه 100 تا 200 هزار دلار ارز برای تنظیم بازار به فروش می رساندیم.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۱۲    
حضور تیم فوتبال پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا را باید غنیمتی برای فوتبال ایران بر شمرد و آن را توفیقی اجباری برای ورزشگاه بزرگ آزادی دانست.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۱۲    
بدنبال استعفای رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی، اعضای شورای فنی کشتی آزاد نیز از سمت خود استعفا دادند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۱۲    
وزیر دفاع با بیان اینکه جنگنده کوثر بزودی تحویل نیروی هوایی ارتش خواهد شد، گفت: کارهای مقدماتی خط تولید انبوه این جنگنده به اتمام رسیده است و بزودی افتتاح می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۰۷    
رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران از مسکوت ماندن بندهایی از لایحه مالیات بر ارزش افزوده که تاثیر منفی بر عملکرد شهرداری ها داشت، خبرداد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۰۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با بیان این که مذاکرات ایران و دیگر اعضای باقی مانده در برجام و مجموعه اتحادیه اروبا به نقاط خوبی رسیده است و گام های بلندی در این زمینه برداشته شده است ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۵۷    
برنامه حالا خورشید با اجرای رضا رشید پور که در روزهای اخیر با دعوت علی فروغی مدیر شبکه سوم سیما، گفت وگو عادل فردوسی پور و شوخی با گروه خبر شبانگاهی شبکه سوم جنجال برانگیز شده بود تا روز 13 آبان پخش ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۵۷    
معاون تربیت و آموزش نیروی انتظامی (ناجا) از برگزاری اولین کارگاه آموزشی آشنایی با زبان اشاره ویژه نیروهای پلیس خبر داد و گفت: این کارگاه ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۵۲    
کاروان پرسپولیس وارد فرودگاه توکیو شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۲۷    
وزیر نفت موضوع فروش نفت ایران توسط روسیه را تکذیب کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۲۲    
قیمت نفت روز سه شنبه برای نخستین بار در سه روز گذشته افزایش یافت اما عرضه فزاینده و نگرانی ها نسبت به دورنمای تقاضا در بحبوحه جنگ تجاری آمریکا و چین، رشد قیمت ها را محدود کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۲۲    
معاون سیاسی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی گفت: صهیونیست ها فکر کردند، می توانند از این کشور به عنوان یک واسطه برای پیشبرد اهداف خودشان استفاده کنند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۰۲    
رسول خادم رئیس فدراسیون با ارسال نامه ای به اعضای مجمع عمومی فدراسیون کشتی از سمت خود استعفاء کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۰۲    
وزیر دفاع آمریکا در اندیشکده آمریکایی صلح درباره موضوعاتی چون بحران سوریه، بحران یمن و راهبرد جدید واشنگتن در قبال افغانستان سخنرانی کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۰۲    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: بررسی CFT در شورای نگهبان هنوز به اتمام نرسیده است در این مورد در حال جمع بندی نهایی هستیم.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۰۲    
رسانه ها از اعتراف پرستار آلمانی به قتل 100 بیمار خبر دادند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۱:۲۷    
شرکت گوگل یک ویژگی جدید به کیبورد مخصوص خود موسوم به "جی برد"(Gboard) افزوده است که می تواند ایموجی هایی شبیه به کاربر بسازد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۱:۲۷    
رسانه بلژیکی به ادامه روند گل نزنی های کاوه رضایی در تیم جدیدش پرداخت.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۱:۲۷    
کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: شهر زنجان در 24 ساعت گذشته با دمای منفی 3 درجه سردترین مرکز استان کشور بود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۱:۲۲    
اپل مدعی شده است که تراشه امنیتی که در نسل جدید رایانه های مک بوک 2018 بکار برده است، شنود مکالمات را از طریق میکروفون لپ تاپ ناممکن می سازد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۱:۲۲    
وزیر امور خارجه دانمارک با ادعای تلاش جمهوری اسلامی برای انجام یک حمله در این کشور از اتحادیه اروپا خواهد خواست تا تحریم هایی جدیدی علیه ایران اعمال کند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۱:۲۲    
پولیپ بینی یکی از بیماری های شایع تنفسی است که اغلب بیماران با وجود داشتن علائم آن تا مدت ها از وجود آن بی اطلاع اند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۰:۴۷    
وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد سرگرم بررسی معافیت های احتمالی از تحریم های نفتی ایران برای برخی از کشورها است که وارداتشان را به میزان قابل توجهی کاهش داده اند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۰:۴۷    
رژیم غذایی سالم یکی از ارکان اصلی حفظ سلامت بدن انسان محسوب می شود. بدن ما برای تامین بسیاری از مواد مغذی مورد نیاز خود به وعده های غذایی روزانه وابسته است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۰:۴۷    
رییس پلیس راه استان کرمانشاه از ترافیک سنگین در محورهای مسیر بازگشت زوار خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۰:۴۲    
رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع سیل و آب گرفتگی در 19 استان کشور، گفت: بیش از 1300 نفر به دلیل این حادثه امدارسانی شده اند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۰:۴۲    
از مجموع 20.3 میلیمتر بارش های سال آبی جاری، 10.1 میلیمتر در 7 روز ابتدایی آبان ماه به ثبت رسیده که این میزان بارش در یک هفته، آبان را تا امروز به ماهی پرباران تبدیل کرده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۰:۴۲    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به کاهش دمای 5 تا 10 درجه ای در شمال کشور طی فردا و پس فردا (10 و 11 آبان ماه) از بارش برف در ارتفاعات کشور خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۰:۳۲    
چند سالی می شود، دیگر سوغاتی ها خاص یک شهر یا استان نیستند و می توان آنها را همه جا پیدا کرد. از ترشی آناناس با رنگ های خوراکی متنوع و کوکی داغ آمریکا در شهرهای شمالی کشور گرفته تا قهوه های بی کیفتی ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۰:۲۲    
فیفا از حمله سایبری به کامپیوترهای مقر مرکزی خود در سوئیس خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۰:۲۲    
مدیرکل فرآورده های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو درباره وضعیت سلامت برنج های وارداتی توضیح داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۰:۲۲    
معاون اول رئیس جمهور، مصوبه هیئت وزیران در خصوص بسته حمایت غذایی دولت از گروه های کم درآمد را ابلاغ کرد که بر اساس آن ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۰:۰۷    
وزیر خارجه ایران در بدو ورود به اسلام آباد در خصوص پیگیری آزادی مرزبانان ربوده شده ایرانی در میرجاوه گفت مقام های پاکستانی تعهد داده اند که همه تلاش خود را برای این موضوع به کار گیرند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۹:۵۷    
اگر می خواهید با روش افزایش وزن، راهکارهای چاق شدن در طب سنتی، راه های افزایش وزن کودک، مکمل افزایش وزن و روش های ساده برای افزایش وزن آشنا شوید با ما همراه شوید.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۹:۵۷    
بررسی داده های آماری بانک مرکزی ایران حاکی از افزایش چشمگیر نابرابری یا فاصله طبقاتی در 6 سال اخیر است، به طوری که میزان ضریب جینی از 0.375 در سال 90 به 0.3952 در سال 92، به 0 ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۹:۴۷    
ستاره سابق آلبی سلسته به این دلیل که مسی آرژانتینی است او را به کریستیانو رونالدو ترجیح داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۹:۴۷    
یک متخصص جراحی لثه و ایمپلنت گفت: دندان عقل همیشه کشیدنی نیست و حتی نگهداری آن مفید است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۹:۳۲    
گاهی اوقات کاهش وزن طاقت فرسا به نظر می رسد اما برخی مواد غذایی هستند که در عین سالم بودن مواد خوشمزه ای برای کاهش وزن هستند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۹:۲۷    
با انصراف شش فدراسیون از کنفدراسیون جعلی که عربستان در آسیا تشکیل داده بود، شکستی تلخ برای سعودی ها رقم خورد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۹:۲۷    
روزنامه دنیای اقتصاد با انتشار جدول زیر، قیمت برخی از خودروهای وارداتی را در بازار منتشر کرده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۹:۲۷    
هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال روز جمعه آغاز می شود و در این هفته پرسپولیس به دلیل حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا در این مسابقات به میدان نمی رود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۹:۲۷    
فدراسیون جهانی فوتبال پول پروپئیچ را می دهد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۹:۱۲    
پس از انتشار داستان مردی که در پی مصرف کپسول های مکمل چای سبز به پیوند کبد نیاز پیدا کرد، موضوع مکمل های غذایی و مضرات و مزایای آن ها توجه بسیاری از رسانه ها را به خود جلب کرده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۹:۱۲    
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه حقوق و مزایا و دریافتی های فرهنگیان باید کاملا منطبق با قانون باشد گفت ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۹:۱۲    
داعش مسئولیت حمله روز اربعین به زائران شیعه در عراق را برعهده گرفت.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۹:۰۷    
خبر بد این است که در کنار غذاهای فرآوری شده، پیتزاهای منجمد، بیسکوئیت ها و مارگارین، روغن نخل محصولی با تنوع استفاده زیاد است و می توان ردپای آن را در کرم ها، صابون ها، لوازم آرایش ...
  • ۱