شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۰۴:۳۱May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 22 آبان 1397 - moghym.com

پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 فروردین 1395 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 فروردین 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 31 فروردین 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 31 خرداد 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 31 تیر 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 31 مرداد 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 31 شهریور 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 مهر 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 آذر 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 30 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 30 بهمن 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 28 اسفند 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 2 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 3 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 4 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 5 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 6 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 7 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 8 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 9 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 10 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 11 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 12 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 13 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 14 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 15 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 16 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 17 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 18 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 19 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 20 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 21 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 22 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 23 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 24 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 25 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 26 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 27 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 28 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 29 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 30 آبان 1397 
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۲:۳۱    
مقیم/معاون عملیات ارتش گفت: امنیت مستمر با تجهیزات عاریه ای قابل تأمین نیست چون هر زمانی که ما به آن تجهیزات نیاز پیدا کنیم، دشمنان ما از واگذاری و پشتیبانی آن تجهیزات خودداری خواهند کرد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۳:۰۸    
مقیم/با همکاری بنیاد ملی بازی های رایانه ای ، شتاب دهنده آواگیمز ، موسسه ملی توسعه تحقیقات پزشکی ایران (نیماد) و دانشگاه صداوسیما ...
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۳:۳۰    
مقیم/معاون سیاسی وزارت امور خارجه گفت: آمریکا با اقدام یکجانبه و غیرقانونی خود در خروج از برجام هم قطعنامه شورای امنیت را نقض کرده و هم دیگران را به نقض آن تشویق یا حتی مجبور می کند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۳:۲۰    
مقیم/حسین جابری انصاری با ولید المعلم وزیر خارجه سوریه در دمشق دیدار و گفتگو کرد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۸:۳۵    
مقیم/ معاون اول رئیس جمهور گفت: سیاست های کلی اصل 44، قانون اساسی و سیاست های دولت در این راستا است تا بخش خصوصی میدان دار اقتصاد کشور باشد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۷:۲۵    
مقیم/جشنواره بین المللی فیلم قرطاج با نمایش سه اثر سینمایی و مستند از ایران، از 12 تا 19 آبان ماه در تونس برگزار شد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۷:۰۰    
مقیم/نمایندگان دفتر یونسکو در یونان در دیدار با رایزن فرهنگی ایران در این کشور، خواستار ایجاد ارتباط ویژه با دفتر یونسکو در ایران برای انجام همکاری های تحقیقاتی و برگزاری نشست های علمی مشترک شدند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۶:۴۵    
مقیم/از سوی وابستگی فرهنگی ایران در نخجوان، تندیس و لوح سپاس هنرمندان نخجوانی حائز رتبه در سومین جشنواره بین المللی نقاشی نوروزی در منطقه آزاد بین المللی تجاری و اقتصادی ارس ایران، اهدا شد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۶:۳۵    
مقیم/مسئولین شبکه یک تلویزیون ارمنستان با همکاری رایزنی فرهنگی ایران در این کشور برنامه ای در خصوص معرفی ایران و ایرانیان موفق حاضر در ارمنستان تهیه می کنند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۶:۲۵    
مقیم/اولین همایش بین المللی مانگای اسلامی به همت رایزنی فرهنگی ایران در ژاپن و با شرکت آثار هنرمندانی از کشورهای ژاپن، ایران، فیلیپین، آمریکا، آلمان، مالزی و اندونزی در توکیو برگزار شد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۵:۵۴    
مقیم/به مناسبت سالروز تولد علامه اقبال و با همکاری خانه فرهنگ ایران در کویته پاکستان، مراسم بزرگداشتی با عنوان روز اقبال در کالج اسلامی پسران شهر کویته برگزار شد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۵:۴۴    
مقیم/با همکاری خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در کویته، نمایشگاه عکس و هنر خوشنویسی با موضوع حرم مطهر رضوی در حسینیه مرکزی امام حسن مجتبی (ع) شهر جیکب آباد برپا شد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۵:۳۹    
مقیم/رایزنی فرهنگی ایران در زیمبابوه، نشست تخصصی میلاد النبی(ص) با موضوع اسلام رحمانی و همزیستی مسالمت آمیز ادیان و مذاهب را برگزار می کند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۵:۲۴    
مقیم/رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با تأکید بر اهمیت تقویت تعاملات و ارتباطات با نمایندگان مجلس، گفت: تعامل با نمایندگان مجلس با هدف همفکری و استفاده از ظرفیت های موجود فرهنگی ضروری است.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۵:۰۹    
مقیم/موسیقی ایران با همکاری رایزنی فرهنگی کشورمان در شبکه آرم نیوز ارمنستان معرفی شد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۴:۴۴    
مقیم/دبیرخانه واتیکان طی نامه ای رسمی از سوی پاپ فرانسیس از اهدای تابلوهای خوشنویسی سوره حضرت مریم (س) به ایشان توسط بانوی خوشنویس ایرانی، قدردانی کرد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۸:۵۷    
مقیم/یک کارشناس مسائل بین الملل گفت: آقای ظریف یا راست می گوید یا دروغ؛ اگر راست می گوید که عده ای در داخل کشور مشغول پولشویی هستند، همین امروز مجموعه اطلاعات خود را در رسانه ها منتشر کند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۳:۱۸    
مقیم/برنامه این هفته پرس بعلاوه (Press plus) به بررسی ابعاد و اشکال مختلف نژادپرستی در دنیای اینترنت و فضای مجازی می پردازد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۳:۰۸    
مقیم/برنامه هنری ایران شبکه پرس تی وی، مخاطبان این شبکه را به تماشای اماکن و بناهای تاریخی استان ایلام دعوت می کند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۳:۰۳    
مقیم/سوژه مهاجرت و چالش هایی که برای مهاجران در پی دارد همیشه برای مستدسازان جذابیت داشته است. هیسپان تی وی به سراغ یکی از این مستندها رفته تا داستان چند جوان افغانستانی را به تصویر کشد که رویای ...
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۲:۵۸    
مقیم/شبکه آی فیلم فارسی فیلم سینمایی نفس را پنجشنبه شب ساعت 21:00 به نمایش می گذارد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۲:۳۳    
مقیم/فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: عناصر خارجی نمی توانند تامین کننده امنیت مطلوب در اقیانوس هند باشند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۲:۲۸    
مقیم/رئیس مجلس شورای اسلامی اسلامی کسب مقام علمی و پرافتخار قهرمانی جهان در المپیاد دانش آموزی نجوم و اختر فیزیک توسط فرزندان ملت را تبریک گفت.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۲:۲۳    
مقیم/دستیار ویژه رئیس مجلس درامور بین الملل با اشاره به اقدامات خصمانه آمریکا علیه ایران، آن را اثبات کننده اقتدار ایران خواند و گفت: دشمنان منطقه، نقش سازنده ایران در منطقه را هدف گرفته اند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۲:۲۳    
مقیم/رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت جایگاه معاونت نظارت مجلس، گفت: این معاونت یکی از خلأهای مجلس را جبران کرد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۲:۱۸    
مقیم/رئیس مجلس گفت: در زمان جنگ سختی هایی برای دولت و مردم سوریه وجود داشت و امروز از لحاظ سیاسی سختی های جدیدی وجود دارد اما همانطورکه مقاومت در زمان جنگ جواب داد، در این مرحله نیز نتیجه می دهد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۲:۱۳    
مقیم/سخنگوی شورای نگهبان با تاکید بر سیاسی نبودن تصمیمات این شورا، گفت: شورای نگهبان نگرانی در مورد قضاوت ها ندارد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۲:۰۸    
مقیم/نائب رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و سوریه گفت: جمهوری اسلامی ایران حامی سوریه در مقابله با تروریسم بوده و در مسیر کمک به امنیت و ثبات منطقه همواره در کنار سوریه خواهد بود.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۱:۳۸    
مقیم/رئیس دفتر رئیس جمهور طی حکمی علی اکبر اسماعیل آبادی را به عنوان سرپرست معاونت پشتیبانی و تحول اداری نهاد ریاست جمهوری منصوب کرد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۱:۳۳    
مقیم/وزیر کشور گفت: تمامی مصوبات جلسه قبلی شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور اجرا شد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۱:۲۸    
مقیم/معاون حقوقی رئیس جمهور با تاکید بر لزوم رصد و تهیه گزارش از آثار بازگشت تحریم ها، گفت: ثبت دقیق آثار بازگشت تحریم ها به یافتن راهکارهای مقابله با آنها و ثبت برای آیندگان کمک می کند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۱:۲۳    
مقیم/ معاون اول رئیس جمهور گفت: امسال 100 میلیون دلار برای مهار ریزگردهای خوزستان اختصاص داده شده تا هرچه سریعتر شاهد حل این معضل باشیم.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۱:۱۸    
مقیم/با حضور معاون اول رئیس جمهور، فاز اول طرح احیای 550 هزار هکتاری زمین های کشاورزی استان خوزستان با حضور معاون رئیس جمهور افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۱:۱۳    
مقیم/کنفدراسیون فوتبال آسیا با اشاره به اجرای قانون عدم به کارگیری بازنشستگان تاکید کرد که فدراسیون فوتبال یک نهاد غیر دولتی است و دولت و مجلس نباید دخالتی در امور این فدراسیون داشته باشند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۰:۱۸    
مقیم/سفیر اسبق ایران در رومانی گفت: اگر ایران به این نتیجه برسد که تعلل اروپا بیشتر از حد معمول شده است، قطعا راه های دیگری را دنبال خواهد کرد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۸:۱۱    
مقیم/رئیس جمهور در جلسه شورای عالی اجتماعی کشور، تقویت امید به آینده و تلاش برای تحکیم و تقویت اطمینان و امنیت خاطر برای مردم را در حوزه رفع نگرانی ها از آسیب های اجتماعی، مورد تأکید قرار داد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۸:۰۱    
مقیم/معاون اول رئیس جمهور گفت: شرکت های بزرگی مثل فولاد خوزستان تنها تحمیل کننده عوارض نباشند و باید به محیط پیرامون خود نیز رسیدگی کنند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۷:۵۶    
معاون اول رئیس جمهور گفت: خوشبختانه استان خوزستان و اهواز یکی از کانون های امن منطقه و از مناطق در حال توسعه است.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۵:۱۵    
مقیم/ورزشگاه اختصاصی باشگاه فولاد خوزستان با نام فولاد آره نا با حضور معاون اول رئیس جمهور افتتاح شد.