یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۱۱:۳۳May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت کشور 18 آبان 1395 - moi.ir

وزارت کشور 29 اسفند 1393 وزارت کشور 26 اسفند 1394 وزارت کشور 31 فروردین 1395 وزارت کشور 31 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 31 خرداد 1395 وزارت کشور 2 تیر 1395 وزارت کشور 24 مرداد 1395 وزارت کشور 31 شهریور 1395 وزارت کشور 29 مهر 1395 وزارت کشور 30 آذر 1395 وزارت کشور 7 دی 1395 وزارت کشور 30 بهمن 1395 وزارت کشور 1 آبان 1395 وزارت کشور 2 آبان 1395 وزارت کشور 3 آبان 1395 وزارت کشور 4 آبان 1395 وزارت کشور 5 آبان 1395 وزارت کشور 6 آبان 1395 وزارت کشور 8 آبان 1395 وزارت کشور 9 آبان 1395 وزارت کشور 10 آبان 1395 وزارت کشور 11 آبان 1395 وزارت کشور 12 آبان 1395 وزارت کشور 13 آبان 1395 وزارت کشور 15 آبان 1395 وزارت کشور 16 آبان 1395 وزارت کشور 17 آبان 1395 وزارت کشور 18 آبان 1395 وزارت کشور 19 آبان 1395 وزارت کشور 20 آبان 1395 وزارت کشور 21 آبان 1395 وزارت کشور 22 آبان 1395 وزارت کشور 23 آبان 1395 وزارت کشور 24 آبان 1395 وزارت کشور 25 آبان 1395 وزارت کشور 26 آبان 1395 وزارت کشور 27 آبان 1395 وزارت کشور 28 آبان 1395 وزارت کشور 29 آبان 1395 وزارت کشور 30 آبان 1395 
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۵:۵۶    
وزیر کشور در حکمی علی نواداد را به سمت معاون هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه منابع استانداری آذربایجان شرقی منصوب کرد .
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۵:۵۶    
وزیر کشور بنا به پیشنهاد استاندار فارس حسین آرگیو را به سمت فرماندار شهرستان خرامه منصوب کرد .
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۵:۴۱    
استاندار زنجان با تاکید بر ضرورت حمایت از خانواده بزرگ کشاورزان در کشور اظهار داشت: کشاورزان با مصرف آب و هزینه سرمایه ملی، محصولات کشاورزی تولید می کنند ...
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۵:۱۱    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم در جلسه کارگروه زنان و خانواده با اشاره به شیوع پدیده طلاق در جامعه گفت: مقابله با این آسیب ، نیاز به عزم و جزم کلیه دستگاه ها و نهادها دارد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۴:۵۶    
با حضور استاندار یزد، یادمان و آیین گرامی داشت جایگاه علمی شادروان محمدحسین جزیره ای صبح سه شنبه 18 آبان ماه سال جاری در تالار دکتر جزیره ای دانشگاه یزد برگزار شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۴:۱۱    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم با تاکید بر اهمیت پرداختن به کارهای فرهنگی در جامعه گفت: نسخه فرهنگی، درمانگر بسیاری از مشکلات جامعه است.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۴:۱۱    
استاندار زنجان گفت: افتتاح 714 واحد تک نفره زایمان طبیعی، مجهز به امکانات بسیار مدرن در بیمارستان های سراسر کشور ...
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۳:۵۶    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: وعده ایجاد 21 هزار تخت بیمارستانی تا پایان کار دولت یازدهم محقق می شود.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۳:۵۶    
نقش مسئولان در اداره شهر و استان تهران موضوع برنامه شب گذشته تهران 20 بود و از استاندار تهران دعوت شد تا با حضور در استودیوی برنامه پاسخگوی سوال مخاطبان نیز باشد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۳:۴۱    
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل در دیدار دیروز استاندار اردبیل دستور انتشار آگهی مناقصه ماده 56 راه آهن میانه – اردبیل را صادر کرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۳:۴۱    
همزمان با برپایی نمایشگاه مطبوعات تهران، نخستین نشست خبری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار خراسان رضوی با موضوع مشهد 2017، برگزار شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۳:۴۱    
بنا به پیشنهاد استاندار اردبیل، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، در حکمی فریدون بابائی اواشانق را به سمت فرماندار شهرستان خلخال منصوب کرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۳:۴۱    
استاندار اردبیل از مسوولان ذی ربط خواست به منظور جلوگیری از پدیده قاچاق، نظارت خود را بر فعالیت های گمرکات استان به ویژه در مرز بیله سوار افزایش دهند.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۳:۴۱    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به شهرستان های واقع در شرق و جنوب شرق خراسان رضوی بیمارستان 22 بهمن خواف را مورد بازدید قرار داد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۳:۴۱    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به شمال خراسان رضوی از چند طرح درمانی و پزشکی و نحوه خدمات رسانی این حوزه در شهرستان کلات بازدید کرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۳:۴۱    
استاندار خراسان رضوی که به منظور حضور در نخستین نشست خبری مشترک با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با موضوع مشهد 2017 در تهران حضور یافته است؛ از بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات، بازدید کرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۱:۵۶    
استاندار خوزستان با بیان اینکه وضعیت نخاله های ساختمانی در اهواز وحشتناک است، گفت: نخاله های بسیار زیادی بدون برنامه و حساب و کتاب در اهواز پخش می شود و متاسفانه شاهد شیوع بیماری سالک هستیم که عامل ...
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۱:۵۶    
شرکت تعاونی پسته به منظور تسریع و تثبیت قیمت خرید محصول پسته کشاورزان، در چند روز آینده تسهیلات بانک کشاورزی دریافت خواهد کرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۱:۵۶    
شریعتی در گفت و گوی زنده با شبکه خبر با اشاره به تمهیدات انجام شده جهت زیارت اربعین حسینی، اظهار کرد: امکانات لازم به طور قابل قبول آماده است در مرز شلمچه و خدمات خوبی به زائرین ارائه می دهیم.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۱:۴۱    
استاندار خوزستان گفت: دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان هفته آینده به منظور افتتاح چندین طرح بزرگ و نیز کلنگ زنی چند طرح جدید به استان خوزستان سفر می کند.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۱:۴۱    
استاندار هرمزگان گفت: قطعا مردم حماسه ای پرشور و باشکوه و رستاخیزی عظیم در زیارت اربعین در سال جاری رقم خواهند زد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۱:۴۱    
شریعتی در مراسم آغاز عملیات اجرایی زیرگذر سرداران شهید محمود و ابوالقاسم خادم سیدالشهدا در شوشتر گفت: این پروژه در شورای ترافیک استان خوزستان به تصویب رسیده است ...
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۱:۴۱    
فلاح طی این بازدید به سئوالات خبرنگاران نیز در زمینه های مختلف پاسخ داد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۱:۴۱    
مشاور رسانه و روابط عمومی استاندار کرمان از بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها در تهران بازدید کرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۱:۴۱    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان با اشاره به بررسی مشکلات لیچینگ مس و همچنین مسائل بخش خصوصی در زمینه معادن سرب و روی در منطقه راور ...
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۱:۴۱    
بهره برداری از پنج پروژه عمران شهری در شوشتر و کلنگ زنی پروژه زیر گذر این شهر صبح روز دوشنبه در آیینی با حضور استاندار خوزستان آغاز شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۱:۴۱    
شریعتی با اشاره به اینکه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان خوزستان سفر خواهد کرد گفت: در تلاش هستیم با انعقاد تفاهم نامه هایی مشترک در راستای ارتقای سطح خدمات الکترونیک و هوشمند و زیرساخت های ...
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۱:۲۶    
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی در حکمی مروارید استاندار ایلام را به عنوان مسئول قرارگاه استانی اربعین حسینی تعیین کرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۰:۵۶    
صبح امروز استاندار خوزستان به همراه معاون فرماندار اهواز، فرماندار کارون شهرداران اهواز و کارون، اعضای شورای دو شهرستان و مدیران عامل آبفا اهواز و مدیرعامل شرکت گاز خوزستان از منطقه مهدیس اهواز ...
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۰:۵۶    
به رسانه ها علاقمندیم و به نقش مهم رسانه در توسعه و پیشرفت جامعه اعتقاد داریم.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۰:۴۱    
استاندار هرمزگان گفت: هرمزگان در مباحث دریایی باید به عنوان اول در این حوزه معرفی و شناسانده شود و در این راه باید به سمت حرکت های علمی و عملی رفت تا هرمزگان پرچمدار اقتصاد دریامحور باشد
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۰:۴۱    
جادری با بیان اینکه مزیت های خوبی در کشور برای صادرات داریم، گفت: استان هرمزگان از موقعیت های بسیار خوبی از جمله بنادر بزرگ و چهار بخش حمل و نقلی برخوردار است که باید از این فرصت برای دسترسی به ...
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۰:۴۱    
استاندار هرمزگان گفت: هرمزگان به لحاظ کشاورزی، ظرفیت و توانمندی بسیاری دارد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۰:۲۶    
همتی استاندار قزوین خبر داد: با راه اندازی 8 بنگاه بزرگ اقتصادی در قزوین 3 هزار اشتغال جدید ایجاد می شود.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۰:۱۱    
استاندار همدان گفت: باید در انتخاب سه وزیر پیشنهادی دولت از مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد چرا که مجلس توسعه و آرامش کشور را با رای اعتماد خود به وزرا در اولویت قرار دادند.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۰:۱۱    
استاندار گیلان با اشاره به نقش رسانه ها در توسعه گفت: توسعه بدون حضور رسانه ها امکانپذیر نیست.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۰:۱۱    
معاون پارلمانی رئیس جمهور عبور ایران اسلامی از یک شرایط دشوار و دستیابی به یک وضعیت پایدار را از دست آوردهای بزرگ برجام دانست.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۰۹:۵۶    
استاندار کرمانشاه گفت: امیدواریم تا طی یکسال آینده شاهد کارهای مهمی در شهر کرمانشاه باشیم.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۰۹:۵۶    
استاندار همدان گفت: بازدید از نمایشگاه مطبوعات احترام به مطبوعات و اصحاب رسانه استان است که تلاش زیادی در توسعه و پیشبرد استان دارند.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۰۹:۵۶    
استاندار کرمانشاه گفت: اجرای طرح سردسیری یک فرصت تاریخی برای کرمانشاه محسوب می شود و اجرای آن می تواند به توسعه استان بسیار کمک کند.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۰۸:۵۶    
نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی در نشست مشترک مسئولان، علما، معتمدان و جوانان در جریان سفر استاندار به شهرستان دلگان بیان کرد ...
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۰۸:۵۶    
درویش امیری گفت: باید تلاش کنیم که خرید کتاب به یک ارزش ملی تبدیل شود برای این منظور باید از تولید کنندگان و ناشرین حمایت به عمل آید.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۰۸:۴۱    
استاندار آذربایجان شرقی از افتتاح چهارمین نمایشگاه و جشنواره فناوری های نو و پیشرفته ربع رشیدی با حضور وزیر کشور خبر داد و گفت ...
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۰۸:۲۶    
هاشمی با خانواده شهید نظر محمد بامری از شهدای مدافع حرم در روستای گز شاهان شهرستان دلگان دیدار کرد. هاشمی را در این دیدار نماینده مردم ایرانشهر و شماری از مسئولان محلی همراهی کردند.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۰۸:۲۶    
استاندار بوشهر گفت: طبق سیاست گذاری های دولت با همکاری بانک ها و دستگاه های ذیربط واحدهای راکد و نیمه فعال استان بوشهر که امکان راه اندازی دارند احیا می شوند.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۰۸:۲۶    
هاشمی در نشست مشترک مسئولان، علما، معتمدان و جوانان شهرستان دلگان با بیان اینکه باید صدای مردم باشیم و مطالبات آنان را از طریق صحیح آن بیان کنیم ...