جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۰:۰۴May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای مرور نیوز 1 فروردین 1396 - moroornews.com

مرور نیوز 30 اسفند 1395 مرور نیوز 1 اردیبهشت 1396 مرور نیوز 31 خرداد 1396 مرور نیوز 31 تیر 1396 مرور نیوز 31 مرداد 1396 مرور نیوز 31 شهریور 1396 مرور نیوز 30 مهر 1396 مرور نیوز 30 آبان 1396 مرور نیوز 30 آذر 1396 مرور نیوز 30 دی 1396 مرور نیوز 30 بهمن 1396 مرور نیوز 1 اسفند 1396 مرور نیوز 1 فروردین 1396 مرور نیوز 2 فروردین 1396 مرور نیوز 3 فروردین 1396 مرور نیوز 4 فروردین 1396 مرور نیوز 5 فروردین 1396 مرور نیوز 6 فروردین 1396 مرور نیوز 7 فروردین 1396 مرور نیوز 8 فروردین 1396 مرور نیوز 9 فروردین 1396 مرور نیوز 10 فروردین 1396 مرور نیوز 11 فروردین 1396 مرور نیوز 12 فروردین 1396 مرور نیوز 13 فروردین 1396 مرور نیوز 14 فروردین 1396 مرور نیوز 15 فروردین 1396 مرور نیوز 16 فروردین 1396 مرور نیوز 17 فروردین 1396 مرور نیوز 18 فروردین 1396 مرور نیوز 19 فروردین 1396 مرور نیوز 20 فروردین 1396 مرور نیوز 21 فروردین 1396 مرور نیوز 22 فروردین 1396 مرور نیوز 23 فروردین 1396 مرور نیوز 24 فروردین 1396 مرور نیوز 25 فروردین 1396 مرور نیوز 26 فروردین 1396 مرور نیوز 27 فروردین 1396 مرور نیوز 28 فروردین 1396 مرور نیوز 29 فروردین 1396 مرور نیوز 30 فروردین 1396 مرور نیوز 31 فروردین 1396 
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۲:۲۲    
ژاله علو بازیگر سینما تئاتر و تلویزیون و همچنین پیشکسوت عرصه دوبله اول فرودین 1396 وارد 90 سالگی می شود.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۷ - ۱۰:۵۹    
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: 10 هزار و 883 نفر برای ورود به شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان اصفهان نام نویسی کردند.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۵:۰۵    
نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رهبری توجه و تاکید زیادی بر اقتصاد مقاومتی دارد گفت ...
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۳:۲۳    
سرپرست اورژانس کشور با بیان اینکه اورژانس به صورت شبانه روزی در کنار مردم است، گفت: از آغاز طرح نوروزی، بیش از 77 هزار ماموریت توسط اورژانس در سطح کشور انجام شده است.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۲۱:۰۹    
گرگان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: با توجه به وقوع برف و کولاک در جاده های گلستان 272 نفر در قالب 73 خودرو امدادرسانی و رهاسازی شدند.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۹:۱۸    
جانشین فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به بارش باران و برف در تمامی محورهای استان، اظهار کرد: این امر موجب لغزندگی تمامی محورهای استان شده است.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۲:۵۴    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: امدادگران هلال احمر در یک هزار و 480 ماموریت امدادی خدمات لازم را به 16 هزار و 300 تن از هموطنان ارائه داده و چهار هزار و 600 تن از مسافران نوروزی نیز به ...
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۷:۳۷    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ظهر امروز در جریان سفر هیئت دولت به خراسان جنوبی از خانه فرهنگ بیرجند بازدید کرد و در ادامه به افتتاح مجتمع فرهنگی هنری فردوس پرداخت.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۴:۵۹    
دادستان عمومی و انقلاب استان مازندران خواستار حمایت و پشتیبانی بیشتر از راهیان نور شد.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۲:۲۴    
ساری - مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از خدمت رسانی این جمعیت به یش از 100 هزار گردشگر نوروزی در استان خبر داد.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۲:۲۴    
شبکه های تلویزیونی امروز علاوه بر برنامه ها و سریالها، 7 فیلم سینمایی را به روی آنتن می برند.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۲:۰۹    
بندرعباس - فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: از آغاز اردوی راهیان نور دریایی در هرمزگان تاکنون دو هزار و 600 نفر از مناطق عملیاتی دریایی خلیج فارس بازدید کردند.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۰۲:۵۷    
سال 1395 سالی ویژه در اقتصاد ایران بود؛ در این سال به مدد اجرای برجام و نتایج حاصل از آن که بیشتر در افزایش تولید و صادرات نفت ایران موثر بود، اقتصاد ایران با رشد جهشی ، رکورد بی سابقه ای را ثبت کرد.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۰۲:۱۵    
رئیس کل بانک مرکزی در راستای عمل به منویات رهبر انقلاب به نظام بانکی توصیه کرد اولویت را در هدایت منابع تسهیلاتی به سمت فعالیتهای مولد و اشتغالزای دارای توجیه فنی و اقتصادی قرار دهند.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۰۲:۰۹    
سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای جزئیات ممنوعیت و محدودیت تردد وسایل نقلیه در 30 محور مواصلاتی کشور تا 14 فروردین 96 را اعلام کرد.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۰۲:۰۳    
رهبر معظم انقلاب با اشاره به اینکه اولویت دشمن برای مقابله با نظام مسائل اقتصادی است، گفتند: مهمترین اولویت برای حل این مشکلات، تکیه بر تولید ملی و تولید داخلی است.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۰۱:۴۸    
معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: گره ترافیکی در محور سوادکوه و شیرگاه باز شده است.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۰۱:۴۸    
مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از استفاده 2 میلیون نفرروز از مراکز اسکان فرهنگیان خبر داد.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۰۱:۴۵    
مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت:بر اساس مدل های هواشناسی، سامانه بارشی خوبی از پنجشنبه سوم فروردین ماه 96 وارد استان شده و بیشتر نقاط استان را تحت پوشش خود قرار می دهد.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۰۱:۴۵    
وزیر خارجه آمریکا در پیامی فرا رسیدن نوروز را به همه کسانی که این عید را در سراسر جهان جشن می گیرند، تبریک گفت.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۱:۱۱    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر سه شنبه در نخستین روز فروردین ماه 1396 در اجتماع زائران و مجاوران در رواق امام خمینی (ره) حرم امام رضا (ع) سخنرانی کردند.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
شرکت حمل ونقل ریلی رجاء برای دومین بار در هفته جاری آتش سوزی در قطارهای تهران-مشهد خود را تکذیب و اعلام کرد: دود گرفتگی در قطارها بعضا عادی است.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۳:۳۴    
افرادی که در طرح سهام عدالت ثبت نام نکرده اند برایشان این سوال پیش آمده که آیا در حال حاضر می توانند در این طرح ثبت نام کنند یا خیر ...
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۳:۲۵    
فرمانده پلیس راه استان مازندران با اشاره به لغزنده بودن محورهای کوهستانی استان گفت: ترافیک در محور هراز سنگین است.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۳:۲۲    
امروز ضمن کاهش شدت فعالیت سامانه، بارش در شمال غرب، غرب، دامنه های جنوبی البرز، شمال شرق کشور ادامه خواهد داشت.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۳:۱۶    
مرکز فرهنگی گلزار شهدای تهران در ایام نوروز آماده ارائه خدمات به زائران شهدا از سراسر کشور است.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۳:۱۳    
طرح نوروزی آرامش بهاری در آستان مقدس امامزاده حسن (ع) یکی از این دو هزار بقاع متبرکه اجرا شد.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۳:۱۳    
مسئول روبط عمومی جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: در ایام نوروز 16 پایگاه ثابت و سیار هلال احمر در سطح جاده های استان آماده خدمات دهی به مسافران و گردشگران استان هسنند.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۳:۰۷    
صد درصد مطالبات چایکاران پرداخت شد.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۲:۵۸    
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: یک فقره زمین خواری بزرگ با پیگیری و جدیت پلیس آگاهی استان بوشهر کشف شد.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۲:۵۲    
عضو هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهاگفت: ما عمدتا شهرهای دارای 7 تا 9 نفر عضو شورای شهر را برای برگزاری انتخابات بصورت الکترونیکی مدنظر داریم.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۲:۴۹    
بازار چهارسوق اردکان، هنری از معماری کویر در دوران صفوی و بازاری مسقف با طولی نزدیک به یک کیلومتر بوده که شهر را زینت داده و زمانی بزرگ ترین چار سوق جنوب کشور محسوب می شده است.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۲:۴۰    
نتایج یک تحقیق دانشگاهی درباره اوقات فراغت 2 گروه دانشجویی نشان می دهد با میانگین مدت فراغت 4 ساعت در روز، 31 درصد هیچ رضایتی از نحوه گذران اوقات فراغت خود ندارند.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۲:۴۰    
شاهرود - یک منبع آگاه در راه آهن شمالشرق(1) از آتش سوزی واگن مسافربری قطار 6:40 تهران-مشهد در سمنان خبر داد و گفت: جزئیات بیشتری از این حادثه در دست نیست.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۲:۳۷    
محمدرضا یار این روزها نامی شناخته شده در عرصه شعر و ترانه است اما او روزگاری در چارچوب شهرستانی مانند شاهرود به دنبال شکوفایی می گشت اما امروز از همه 33سالگی اش می نویسد.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۲:۲۲    
بامداد امروز (سه شنبه) هفت بازی در لیگ NBA انجام شد که در مهم ترین این بازی ها گلدن استیت وریرز و بوستون سلتیکس به پبروزی رسیدند.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۲:۱۶    
معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر از آبگیری هفت میلیون متر مکعبی سازه های آبخیزداری استان بوشهر به دنبال فعالیت توده بارشی اخیر خبر داد.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۲:۱۶    
یک شرکت متقلب در توزیع میوه شب عید، توسط شعب کشیک نوروزی تعزیرات حکومتی تهران به پرداخت 3 میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۲:۱۳    
شهرستان کویری آران و بیدگل به عنوان حصارکی از چهل حصارک تمدن 9 هزار ساله سیلک همواره به عنوان شهری دارای پتانسیل های بالای گردشگری شهرت دارد.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۲:۰۸    
رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراها گفت: بررسی صلاحیت های نامزدها از لحظه ای که ثبت نام آن ها تمام شود توسط مراجع چهارگانه به صورت شکلی انجام می شود و سپس سوابق نیز مورد بررسی قرار می گیرد.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۲:۰۵    
رئیس سازمان امور دانشجویان از پیش بینی ارایه تسهیلات به بخش خصوصی برای ساخت خوابگاه در بودجه خبر داد و گفت: امیدواریم در سال 96 شاهد تحولی در ساخت خوابگاه توسط بخش خصوصی باشیم.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۲:۰۲    
حاجی آباد شمالی ترین نقطه استان هرمزگان به شمار می آید که به دلیل واقع شدن در راه ارتباطی کرمان به فارس و همچنین بندرعباس به سیرجان و نیریز و فسا و داراب از اهمیت جغرافیایی فراوانی برخوردار است.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۱:۵۰    
طبق اخبار منتشر شده، قرار بود در ایام نوروز شاهد جنگ شبانه دورهمی باشیم؛ اما امشب این اتفاق نیفتاد.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۱:۵۰    
نوروز امسال با داشتن چند اپلیکیشن کاربردی روی موبایلتان می توانید به تمام اطلاعاتی که در یک سفر به آن نیاز دارید، دست پیدا کنید.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۱:۲۹    
آیین تحویل سال نو به طور همزمان در بیش از 2000 امامزاده و بقعه متبرکه باحضور گسترده اقشار مختلف مردم همراه با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی وقرآنی برگزار شد.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۱:۲۳    
در نخستین روز از مسابقات بین المللی دو و میدانی فزاع، امیر رحمتی به مدال طلا دست یافت.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۱:۲۰    
محمد اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان در پیام نوروزی خود در سال 1396 از مردم خواست این سال را به سالی متفاوت تبدیل کنند و به تلاش های خود و مسئولان باورمند باشند.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۱:۱۷    
شاهرود-مردم خونگرم و مهمان نواز شاهرود برای سومین سال متوالی و با هدف میزبانی از مسافران نوروزی، عرضه محصولات، تولیدات و صنایع دستی خود در میدان الغدیر این شهراقدام به برپایی نمایشگاه کردند.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۱:۱۴    
رژیم صهیونیستی در تلاش برای اعمال سیطره خود بر مناطق دریایی مقابل مرزهای این رژیم و لبنان است که بخشی از آن مقابل سواحل لبنان قرار دارد ...
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۱:۰۸    
مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس آذربایجان شرقی از برخورد یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور مرند - خوی با خودروی ون خبر داد و گفت: این سانحه 6 کشته و 7 مصدوم برجای گذاشت.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۱:۰۸    
رباط کریم- جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان رباط کریم در بیانیه ای مطرح کرد: انتصاب اعضا هیات اجرایی و نظارت رباط کریم را نمایش جناحی می دانیم.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۱:۰۵    
رئیس جمهور به صورت پیامک فرا رسیدن عید نوروز را به ملت ایران تبریک گفت.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۰:۵۳    
مردم در ایام نوروز 96 در حالی در تکاپوی خرید اقلام نو و سوغات هستند که تقابل کالای ایرانی با برندهای خارجی به یک دغدغه جدی در بازار تبدیل شده و بهبود اقتصادی و اشتغال جوانان کشور در گرو مشخص شدن ...
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۰:۵۰    
در سال پایانی دولت یازدهم، وزیر بهداشت ضمن تشریح اقدامات انجام شده در حوزه سلامت و مشکلات این حوزه، بی رودربایستی با مردم صحبت کرد و از دغدغه هایش سخن گفت.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۰:۴۷    
خانه طراحان انقلاب اسلامی ایران در آستانه بهار 96 از وضعیت امنیتی جهان در سالی که گذشت می گوید.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۰:۴۴    
خرم آباد- شهردار خرم آباد از راه اندازی اتوبوس های گردشگری در ایام عید نوروز در این شهر خبر داد.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۰:۴۱    
مردم بحرین به دنبال تغییر در فضای سیاسی و اجتماعی بحرین، راهپیمایی های گسترده خود را در سال 1395 نیز ادامه دادند.