پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۱۷:۰۶May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای مرور نیوز 1 اردیبهشت 1396 - moroornews.com

مرور نیوز 30 اسفند 1395 مرور نیوز 1 فروردین 1396 مرور نیوز 31 خرداد 1396 مرور نیوز 31 تیر 1396 مرور نیوز 31 مرداد 1396 مرور نیوز 31 شهریور 1396 مرور نیوز 30 مهر 1396 مرور نیوز 30 آبان 1396 مرور نیوز 30 آذر 1396 مرور نیوز 30 دی 1396 مرور نیوز 30 بهمن 1396 مرور نیوز 1 اسفند 1396 مرور نیوز 1 اردیبهشت 1396 مرور نیوز 2 اردیبهشت 1396 مرور نیوز 3 اردیبهشت 1396 مرور نیوز 4 اردیبهشت 1396 مرور نیوز 5 اردیبهشت 1396 مرور نیوز 6 اردیبهشت 1396 مرور نیوز 7 اردیبهشت 1396 مرور نیوز 8 اردیبهشت 1396 مرور نیوز 9 اردیبهشت 1396 مرور نیوز 10 اردیبهشت 1396 مرور نیوز 11 اردیبهشت 1396 مرور نیوز 12 اردیبهشت 1396 مرور نیوز 13 اردیبهشت 1396 مرور نیوز 14 اردیبهشت 1396 مرور نیوز 15 اردیبهشت 1396 مرور نیوز 16 اردیبهشت 1396 مرور نیوز 17 اردیبهشت 1396 مرور نیوز 18 اردیبهشت 1396 مرور نیوز 19 اردیبهشت 1396 مرور نیوز 20 اردیبهشت 1396 مرور نیوز 21 اردیبهشت 1396 مرور نیوز 22 اردیبهشت 1396 مرور نیوز 23 اردیبهشت 1396 مرور نیوز 24 اردیبهشت 1396 مرور نیوز 25 اردیبهشت 1396 مرور نیوز 26 اردیبهشت 1396 مرور نیوز 27 اردیبهشت 1396 مرور نیوز 28 اردیبهشت 1396 مرور نیوز 29 اردیبهشت 1396 مرور نیوز 30 اردیبهشت 1396 مرور نیوز 31 اردیبهشت 1396 
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۹:۴۲    
تیم بسکتبال کلیولند کاوالیرز با پیروزی مقابل ایندیانا پیسرز به مرحله نیمه نهایی کنفرانس شرق NBA رسید.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۹:۵۳    
کاپیتان سرخپوشان علیرغم محرومیت از جدال برابر الهلال عربستان تیمش را در عمان تنها نگذاشت.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۹:۳۵    
محسن رهامی داوطلب انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری که پیش از اعلام نتیجه بررسی صلاحیت ها، انصراف خود را به شورای نگهبان تقدیم کرده بود، در اطلاعیه ای اعلام کرد: توان خود و هوادارانم را در حمایت ...
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۸:۱۷    
محمد انصاری که به دلیل مصدومیت در دیدار برابر پدیده مشهد از زمین خارج شد احتمالا مشکلی برای جدال حساس برابر الهلال نخواهد داشت.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۸:۱۷    
کرج - ایرنا - رئیس مرکز فرماندهی کنترل و ترافیک پلیس راه البرز گفت که هم اکنون ترافیک در راه های این استان سنگین است.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۸:۱۴    
کاپیتان پیشین سپاهان اصفهان با انتشار بیانیه ای از فوتبال خداحافظی کرد.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۸:۱۱    
وزیر امور خارجه کشورمان در حساب توئیتری خود به اظهارات رئیس جمهور آمریکا علیه برجام واکنش نشان داد.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۷:۵۶    
مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور در اطلاعیه ای در خصوص فضاسازی سیاسی برخی رسانه ها پیرامون مناظره های ریاست جمهوری اعلام کرد: از پنج عضو کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری ...
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۷:۵۶    
عصر امروز جمعه اول اردیبهشت مراسم رونمایی فیلم کوتاه درخت زیتون سعد و مستند بابایی با حضور محمدمهدی حیدریان رییس سازمان سینمایی در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۷:۴۷    
رئیس پلیس آگاهی گیلان از دستگیری قاتل هفت زن میانسال که پس از سرقت زیورآلات زنان را به قتل می رساند در رشت خبر داد.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۷:۴۷    
جلسه کمیته تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز در دفتر وزیر کشور آغاز به کار کرد.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۷:۴۷    
مسعود زریبافان از داوطلبین کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری با صدور بیانیه ای اعلام کرد: کلیه ستادها و تشکیلات منسجم شکل گرفته در تهران و استان ها در جهت حمایت از حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید ...
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۷:۴۴    
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: برگزاری انتخابات پرشور و گسترده در ایران همواره برای نظام استکبار و دشمنان سخت و آزار دهنده بوده است و آنان برای مقابله با این حرکت مردمی هزینه های سنگینی انجام می دهند.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۷:۴۴    
گمرک ایران اعلام کرد با هدف حمایت از تولید داخلی سفارش ساخت 5 دستگاه ایکس ری کامیونی را به وزارت دفاع داده است.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۷:۴۱    
مهدی شفیعی مدیر کل هنرهای نمایشی در این مراسم ، افتتاح پردیس تئاتر مستقل مشهد را اتفاقی خجسته خواند و تأکید کرد مقوله اقتصاد فرهنگ و هنر باید به ادبیات مسئولان سیاسی و اقتصادی راه یابد.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۷:۴۱    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: ظرف سه ماه آینده، سند همکاری های هوایی ایران و اوکراین امضا می شود.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۷:۳۸    
رییس بنیاد شعر وادبیات داستانی ایرانیان گفت: با بررسی مستندات و سندهای بالادستی به منظور حل مسایل و بی سامانی انجمن ها دریافتیم که انجمن های ادبی دچار خلاء قانونی و تشکیلاتی هستند.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۷:۳۸    
بر اساس آمار نهایی تجارت خارجی کشور در سال 95، واردات موز به حدود 470 میلیون دلار رسید.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۷:۳۵    
سرمربی استقلال در آستانه بازی با حساس برابر الاهلی در هفته بیست باید تصمیم مهمی برای مدافع راست پای تیمش بگیرد، تصمیمی که می تواند در نتیجه این بازی بسیار مهم باشد.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۷:۳۲    
اولین جلسه تمرینی آبی ها با آرامش و در حضور نزدیک به 100 تماشاگر برگزار شد.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۷:۲۹    
تونی فریکسا، مدیر سابق بارسلونا ابراز امیدواری کرد که تا رئال مادرید یک قهرمانی دیگر در چمپیونزلیگ کسب نکند.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۷:۲۹    
مریم محبی که این روزها نام وی به عنوان نوجوان دونده ای که مجوز حضور در ماده 400 متر مسابقات جهانی کنیا در بیشتر رسانه ها دیده و شنیده می شود ...
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۷:۲۹    
در جالی که دختران نوجوان تکواندو کار ایران برای نخستین بار عنوان قهرمانی آسیا را کسب کردند، کمیته فنی مسابقات در قزاقستان اعظم درستی را نیز به عنوان بهترین مربی آسیا معرفی کرد.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۷:۲۹    
استقلال خوزستان و تراکتورسازی تبریز دو تیمی بودند که توانستند در لیگ شانزدهم هم در دیدار رفت و هم در دیدار برگشت در برابر استقلالی های تهران به پیروزی برسند.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۷:۲۶    
گفته می شود که به دلیل انتقادات غیرمنتظره وریا غفوری از سیدرضا افتخاری مدیرعامل استقلال، باشگاه قصد تمدید قرارداد او را ندارد
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۷:۲۶    
قرعه کشی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا عصر امروز (جمعه) در نیون سوییس برگزار شد و چهار تیم حاضر در این مرحله حریفان خود را شناختند.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۷:۲۶    
با وجود اعلام کناره گیری از لیگ یک تمرینات تیم فوتبال خونه به خونه به طور منظم برگزار می شود.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۷:۲۳    
نمایش آدم آدم است نوشته برتولت برشت وکارگردانی حبیب الله دانش به دلیل استقبال تماشاگران شنبه دوم اردیبهشت ساعت 18 نیز به روی صحنه می رود.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۷:۲۳    
در آستانه مبعث پیامبر اسلام(ص) کتاب نردبان آسمان (نگاهی به سیرۀ نبوی و اصول عملی زندگی رسول مهربانی(ص) در نماز جمعه های کشور معرفی شد.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۷:۲۰    
علی لهراسبی: باید به جایی برسیم که دیگر عنوان ها و تیترها برایمان مهم نباشد و بیشتر به محتوا توجه کنیم. مهم این است که کاری که ما انجام داده ایم چیست.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۷:۱۴    
با پایان یافتن هشتمین جشنواره فرهنگی هنری دانشگاههای علوم پزشکی در پردیس تئاتر تهران این مجموعه از روز یکشنبه 3 اردیبهشت پذیرای مخاطبان خواهد بود.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۷:۰۸    
خواهر شهید هادی در سالگرد تولد شهید ابراهیم هادی ماجرای آخرین خواسته شهید ابراهیم هادی از خانواده اش را بیان کرد.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۷:۰۵    
اسماعیل حاکمی والا، استاد زبان و ادبیات فارسی و چهره ماندگار درگذشت.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۷:۰۵    
در دیدار مهدی سنایی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه با شیخ راویل عین الدین رئیس شورای مفتیان این کشور، مسائل مختلف پیرامون توسعه همکاری های فرهنگی فی مابین ...
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۷:۰۵    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به ضرورت نظارت مستمر بر سازمان حیاتی میراث فرهنگی، تصریح کرد: نمایندگان با نگرش های سیاسی متفاوت با تبدیل سازمان مذکور به وزاراتخانه موافق هستند.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۷:۰۲    
نایب رییس مجمع نمایندگان استان تهران با انتقاد از مسامحه کاری ها در ایجاد سازمان مدیریت بحران کارآمد، تاکید کرد: متاسفانه برخی دستگاه ها به انجام وظایف خود درافزایش ایمنی شهر پایبند نیستند.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۷:۰۲    
در حالی که مسئولان صندوق ذخیره فرهنگیان معتقدند تخلفات صورت گرفته در بانک سرمایه ارتباطی به این صندوق ندارد ...
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۶:۵۶    
زاهدی گفت: قطعاً تغییر و تحول برخی مدیران دانشگاه های دولتی و دانشگاه آزاد ضروری است.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۶:۵۳    
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: رعایت قانون و موازین شرعی و عقلی از سوی نامزدهای انتخاباتی ضروری است.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۶:۵۰    
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس با تاکید بر ساماندهی ساخت و سازهای شهری در شورای پنجم، گفت: در انتخاب اعضای شورای شهر باید از توجه به معیارهای سیاسی پرهیز کرد.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۶:۴۷    
وزیر دفاع ترکیه اعلام کرد، مذاکرات آنکارا با مسکو درباره خرید سیستم موشکی هوایی اس 400 به آخرین مرحله رسیده است اما این بدان معنی نیست که بلافاصله توافقی در این زمینه امضا شود.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۵:۲۶    
امام جمعه موقت تهران گفت: مناظره های انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری باید زنده پخش شود.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۵:۱۴    
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی "حسن روحانی" را گزینه اصلی اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری می داند و می گوید که پروژه ای برای عبور از روحانی وجود ندارد و حضور محمد هاشمی و اسحاق جهانگیری در ...
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۵:۰۸    
مدیرکل دفتر ستاد ملی بازآفرینی شهری وزارت راه و شهرسازی گفت: طرح تحقیقاتی سکونتگاه های غیررسمی به صورت آزمایشی در کشور در شهرستان بوکان اجرا می شود.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۵:۰۵    
ولیعهد ابوظبی که به مسکو سفر کرده است با رئیس جمهور روسیه دیدار و گفت وگو کرد.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۵:۰۵    
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با حضور در محل شهادت شهدای هفتم تیر فعالیت انتخاباتی خود را آغاز کرد.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۵:۰۵    
زنده بودن پخش مناظره های انتخاباتی تلویزیون در حالی همچنان در کمیته تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری در حال بررسی است که تا این لحظه هم مدیران ارشد صداوسیما و هم نامزدهای انتخاباتی از برگزاری زنده آن که ...
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۵:۰۲    
وزرای امور اقتصادی و دارایی و بهداشت و درمان هفته جاری برای پاسخگویی به سؤالات نمایندگان سقز و طرقبه و چناران در صحن علنی مجلس حضور می یابند.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۵:۰۲    
مهاجم تراکتورسازی اعلام کرد امید ابراهیمی به خاطر کارت زردی که گرفته بود، عصبانی بوده است.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۴:۵۹    
معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت: مسکو برای پیشبرد اجرای برنامه اقدام مشترک با جدیت تلاش می کند و امیدوار است که واشنگتن دریابد این توافق کاملا ضروری است.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۴:۵۹    
روز پنجشنبه شورای نگهبان صلاحیت 6 نفر از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ایران را تأیید کرد که اعلام اسامی این 6 نامزد انتخاباتی بازتاب گسترده ای را در رسانه هی جهان داشته است.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۴:۵۹    
نماینده استان نینوا تأکید کرد: کسی که به رفتارهای اردوغان و عملکرد بسیج مردمی عراق نگاهی بیندازد ، متوجه می شود که لقب تروریست شایستۀ کدامیک از این دو طرف است.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۴:۵۶    
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: در تحقیق و تفحصی که در سال های گذشته از دانشگاه آزاد داشتیم، نتیجه این بود که در حوزه مالی این دانشگاه انحرافاتی وجود داشت.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۴:۵۶    
کانون دانشگاهیان در خصوص لغو مناظره زنده نامزدهای ریاست جمهوری اعلام کرد: چنین مصوبه ای یک پسرفت معنادار در کاهش مشارکت عمومی که اصلی ترین پشتوانه نظام اسلامی است و امتیاز شناخت و انتخاب اصلح را از ...
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۴:۵۰    
رییس کمیسون حقوقی و نظارت شورای شهر تهران گفت: بزودی گفتمان، راهبردها، برنامه های اجرایی و جزئیات بیشتری از شاخصه های لیست خدمت در نشست خبری برای مردم تهران تشریح می شود.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۴:۴۷    
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: رهبری معظم انقلاب اسلامی می خواهند به لحاظ اقتصادی نیز به جایگاه توان دفاعی دست یابیم که به طور قطع این مساله ممکن است.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۴:۴۷    
قیمت نفت در بازارهای جهانی به علت نگرانی در مورد عدم توازن بازار به 52.90 دلار رسید و در آستانه ثبت کاهش هفتگی 5 درصدی قرار دارد.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۴:۴۷    
متقاضیان نقل و انتقالات دانشجویی از امروز به مدت یک ماه فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه نقل و انتقال در خواست خود را ارائه دهند.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۴:۴۴    
عضو هیات رئیسه مجلس معتقد است نامزدهای ردصلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری باید با تکمین از قانون مردم را به مشارکت حداکثری دعوت کنند.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۴:۴۱    
شورای نگهبان تنها مرجع تشخیص صلاحیت داوطلبان ریاست جمهوری است. بند 9 اصل 110 قانون اساسی تصریح کرده است که صلاحیت داوطلبان ریاست جمهوری از جهت دارا بودن شرایطی که در قانون اساسی (اصل 115) می آید ...
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۴:۴۱    
معاون وزیر خارجه روسیه تاکید کرد با روشی که آمریکا در قبال تهران پیش گرفته مخالف هستند و امیدوارند واشنگتن موفقیت و دوام برجام را دریابد.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۴:۳۸    
هافبک استقلال در بازی با تراکتورسازی خالق صحنه های عجیبی در اواخر بازی بود.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۴:۳۸    
شمار قربانیان متروی سن پترزبورگ به 16 نفر رسید.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۴:۳۸    
وزیردفاع آمریکا در حالی ساعاتی پیش وارد اراضی اشغالی فلسطین شد که گفته می شود، ایران یکی از اصلی ترین محورهای گفت وگوهای وی با مقامات صهیونیستی خواهد بود.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۴:۳۵    
عضو هیئت رئیسه فراکسیون ولایی مجلس با هشدار نسبت به اینکه پخش غیرزنده مناظره های انتخاباتی سردی تنور انتخابات را به دنبال دارد، گفت: انتخاب اصلح کاندیداها نیازمند پخش زنده مناظره ها از رسانه ملی است.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۴:۳۵    
استادیار گروه حقوق و علوم سیاسی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: اولویت احزاب، جناح ها و جریانهای سیاسی باید جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باشد.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۴:۲۹    
این شاخص مبتنی بر رتبه بندی سالانه کشورهای مختلف جهان می باشد که توسط صندوق صلح منتشر می شود و در آخرین گزارش منتشر شده 178 کشور جهان را در برگرفته است ...
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۴:۲۶    
بیمارستان 600 تختخوابی آموزشی، پژوهشی و درمانی ابوعلی سینا که با خدمات تخصصی و فوق تخصصی پیوند اعضا در شیراز افتتاح شد بزرگترین طرح حوزه سلامت است که در سفر رییس جمهوری به بهره برداری رسید.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۴:۲۶    
معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه سرمازدگی جزئی در محصولات باغی داشته ایم گفت: وضع تولید میوه در سالجاری بسیار خوب و سال ارزانی آن است.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۴:۱۷    
رئیس جمهوری آمریکا، کره شمالی را یک تهدید خواند و از دولت چین خواست تا تمام تلاش خود را برای نفوذ بر پیونگ یانگ به کار بگیرد.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۴:۱۷    
شهردار سابق نیویورک که توسط رضا ضراب برای یافتن راه حلی دیپلماتیک برای اتهامات مطروحه علیه خودش استخدام شده گفت، مقامات ارشد آمریکایی برای انجام توافقی که به موکلش کمک می کند آمادگی دارند.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۴:۱۴    
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس بر این باور است که پخش غیرمستقیم مناظرات انتخاباتی بی اعتمادی به کسانی است که در آینده عالی ترین مقام اجرایی کشور را خواهند داشت.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۴:۱۴    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و وزیر دفاع آمریکا در دیدار دوجانبه در سرزمین اشغالی اظهارات ضد ایرانی خود را تکرار کردند.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۴:۱۱    
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس افزایش هزینه دادرسی را راهکاری تحقق سیاست تامین منابع مالی قوه قضاییه دانست.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۴:۰۸    
عضو فراکسیون امید مجلس معتقد است حامیان احمدی نژاد با حمایت از او هزینه های کلانی را به ملت و کشور تحمیل کردند.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۴:۰۸    
پالایشگاه نفتی 'ساراس' ایتالیا بدهی 400 میلیون یورویی خود را برای خرید نفت از ایران بطور کامل پرداخت کرد.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۴:۰۸    
نایب رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها گفت: هیات های نظارت نتیجه بررسی صلاحیت داوطلبان شوراها را به فرمانداری ها و بخشداری ها منتقل کرده اند و داوطلبان از سوم اردیبهشت به مدت 4 روز فرصت اعتراض ...
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۴:۰۲    
اعطای اقامت دائم مالزی به یک رهبر سلفی هند که تاکنون بیش از 10 سخنرانی با موضوعات چالش برانگیز در مالزی داشته است، واکنش های مختلفی از سوی دولتمردان و فعالان مالزیایی به همراه داشت.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۴:۰۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران حمله تروریستی شب گذشته در پاریس را محکوم و با مردم فرانسه ابراز همدردی کرد.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۳:۵۹    
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از وقوع پدیده گرد و خاک در برخی نقاط استان خبر داد و بیان کرد: تا بعد از ظهر فردا تلاطم و مواج بودن دریا ادامه خواهد داشت.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۳:۵۹    
امروزه چهره تروریسم تغییر کرده و رنگ و بوی مرگبارتر و غیرملموس تری به خود گرفته است. حالا دیگر با غرش تفنگ ها یا برق خنجرها که به قصد ترور فرود می آیند روبرو نیستیم ...
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۳:۵۶    
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حفظ وحدت تمام گروه ها در عراق از ضروریات انکارناپذیر برای مقابله با توطئه گروه های تروریستی و افراطی و تکفیری است.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۳:۵۳    
یک متخصص پوست و مو گفت: لکه های دوران پیری نتیجه تماس زیاد با آفتاب است و افرادی که در گذشته تماس مداوم با آفتاب داشته اند، زودتر دچار این لکه ها می شوند.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۳:۵۳    
مدیرکل دفتر امور آسیبهای اجتماعی وزارت رفاه با اشاره به اینکه در دولت تدبیر بدلیل توجه ویژه ای که به مقوله کنترل و کاهش آسیبهای اجتماعی صورت گرفته است و همچنین به دلیل ورود دغدغه مندانه رهبری نظام به ...
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۳:۵۰    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حضور مردم در انتخابات با هر نوع تفکر سیاسی موجب تحکیم نظام مقدس جمهوری اسلامی و مایه هراس دشمنان است.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۳:۵۰    
پلیس آلمان تایید کرد که مردی 28 ساله در رابطه با پرونده انفجار در نزدیکی اتوبوس باشگاه دورتموند دستگیر شده است.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۳:۴۷    
عضو مجمع نمایندگان استان تهران با بیان اینکه رد صلاحیت شدگان ریاست جمهوری باید به قانون تمکین کنند، گفت: تایید و رد صلاحیت نامزدها وظیفه ذاتی شورای نگهبان است.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۳:۴۷    
یک روزنامه انگلیسی به نقل از مسئولان فلسطینی هشدار داد درصورتی که اسرای فلسطینیِ اعتصاب غذا کرده جان خود را از دست بدهند، انتفاضه جدیدی علیه اسرائیل شکل خواهد گرفت.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۳:۴۷    
سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز از تایید صلاحیت 635 نفر برای انتخابات پنجمین دوره شورای شهر اهواز خبر داد.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۳:۴۷    
محمدباقر قالیباف گفت: هیچ اختلاف نظری میان کاندیداهای جبهه مردمی نیروهای انقلاب وجود ندارد.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۳:۴۴    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:اخذ مالیات از سود سپرده های بانکی از راهکارهای مناسب برای سوق منابع مالی به بخش تولید است.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۳:۴۱    
عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اعتقاد دارد تعطیلی مدارس در روز پنج شنبه قانونی نیست و در این میان مسئولان نیز شهامت ندارند جلوی چنین خطایی را بگیرند.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۳:۴۱    
رئیس کمیته بین الملل کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان این که ترامپ نیازمند وقوع جنگ در خاوردور یا خاورمیانه است ...
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۳:۳۸    
یک عضو هیات نظارت بر صدا و سیما گفت: عدم پخش زنده مناظره ها پیشنهاد وزیر کشور و دولت نبوده و او هم تنها یک عضو از کمیته تبلیغات است.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۳:۳۸    
برادر مرحوم آیت الله هاشمی به عدم احراز صلاحیتش برای دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری واکنش نشان داد.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۳:۳۵    
یکم اردیبهشت ماه به نام روز سعدی، شاعر بزرگ پارسی نام گذاری شده است.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۳:۲۹    
کارشناس سازمان هواشناسی از وزش باد شدید در بیشتر استان های کشور خبر داد.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۳:۲۶    
وکیل بابک زنجانی گفت: برای اولین بار در روز چهارشنبه گذشته درخواست اعاده دادرسی موکلم به دیوان عالی کشور ارائه شد.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۳:۲۶    
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور از یکطرفه شدن محور کرج - چالوس خبر داد.
مرور نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۳:۲۳    
حسن بیت سعید روز گذشته در بازی برابر صنعت نفت یک نمایش بسیار خوب از خود نشان داد و مورد تشویق تمام تماشاگران دربی اهواز قرار گرفت.
  • ۱