شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۱۱:۰۶May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت ورزش و جوانان 30 مهر 1397 - msy.gov.ir

وزارت ورزش و جوانان 29 اسفند 1396 وزارت ورزش و جوانان 31 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 مرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 شهریور 1397 وزارت ورزش و جوانان 1 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 29 آذر 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 دی 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 بهمن 1397 وزارت ورزش و جوانان 28 اسفند 1397 وزارت ورزش و جوانان 1 مهر 1397 وزارت ورزش و جوانان 2 مهر 1397 وزارت ورزش و جوانان 3 مهر 1397 وزارت ورزش و جوانان 4 مهر 1397 وزارت ورزش و جوانان 5 مهر 1397 وزارت ورزش و جوانان 6 مهر 1397 وزارت ورزش و جوانان 7 مهر 1397 وزارت ورزش و جوانان 8 مهر 1397 وزارت ورزش و جوانان 9 مهر 1397 وزارت ورزش و جوانان 10 مهر 1397 وزارت ورزش و جوانان 11 مهر 1397 وزارت ورزش و جوانان 12 مهر 1397 وزارت ورزش و جوانان 13 مهر 1397 وزارت ورزش و جوانان 14 مهر 1397 وزارت ورزش و جوانان 15 مهر 1397 وزارت ورزش و جوانان 16 مهر 1397 وزارت ورزش و جوانان 17 مهر 1397 وزارت ورزش و جوانان 18 مهر 1397 وزارت ورزش و جوانان 19 مهر 1397 وزارت ورزش و جوانان 20 مهر 1397 وزارت ورزش و جوانان 21 مهر 1397 وزارت ورزش و جوانان 22 مهر 1397 وزارت ورزش و جوانان 23 مهر 1397 وزارت ورزش و جوانان 24 مهر 1397 وزارت ورزش و جوانان 25 مهر 1397 وزارت ورزش و جوانان 26 مهر 1397 وزارت ورزش و جوانان 27 مهر 1397 وزارت ورزش و جوانان 28 مهر 1397 وزارت ورزش و جوانان 29 مهر 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 مهر 1397 
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۴:۵۶    
از سوی انجمن اسکی روی آب کشور و با همکاری کمیته اسکی روی آب استان مازندران یک دوره مربیگری درجه 3 این رشته در شهرستان نوشهر برگزار شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۴:۴۶    
دومین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون آقایان رده سنی بزرگسالان ( گرامیداشت هفته تربیت بدنی )در سالن اختصاصی بدمینتون شهرستان زنجان در قسمت یک نفره و دونفره ( تیمی ) برگزار شد و در پایان این رقابتها ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۲:۲۸    
وزیر ورزش و جوانان با قدردانی از حضور بخش خصوصی در ورزش، ظرفیت های البرز در بخش ورزش قهرمانی را قابل توجه دانست.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۹:۳۸    
سومین شورای عمومی کنفرانس جوانان اسلامی وابسته به سازمان همکاری اسلامی، امروز با حضور محمدمهدی تندگویان در استانبول ترکیه آغاز شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۹:۳۸    
اولین روز از شورای عمومی کنفرانس جوانان اسلامی به بررسی و تصمیم گیری پیرامون پاره ای از موضوعات مرتبط با کنفرانس جوانان اسلامی در 4 بخش و در 2 جلسه برگزار شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۹:۱۸    
مدیرکل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان ذر اولین روز شورای عمومی کنفرانس جوانان اسلامی، از معرفی ایران به عنوان کشور پیشرو درحوزه وحدت جوانان جهان اسلام خبر داد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۹:۱۸    
وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد : با وجود تنگناهای اقتصادی که از سوی دشمنان ایران اسلامی تحمیل شده ، مردم و مسئولین با همگرایی خوبی مسیر رشد ، توسعه و سازندگی را با قوت و قدرت ادامه می دهند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۳۸    
وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد : با وجود تنگناهای اقتصادی که از سوی دشمنان ایران اسلامی تحمیل شده ، مردم و مسئولین با همگرایی خوبی مسیر رشد ، توسعه و سازندگی را با قوت و قدرت ادامه می دهند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۴۸    
اعضا هیات رییسه فدراسیون ژیمناستیک عصر امروز با وزیر ورزش و جوانان دیدار و راهکارهای توسعه این رشته را مورد بررسی قرار دادند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۴۸    
پارک آبی پرشین فردیس با حضور دکتر مسعود سلطانی فر افتتاح و به بهره برداری رسید.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۱۸    
معاون وزیر ورزش و جوانان در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم نوید صفری در خصوص شهدای ورزشکار اظهار داشت: دوره دفاع مقدس بیش از پنج هزار شهید ورزشکار تقدیم کشور کرده است ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۰۸    
معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه در اسنوکر حرفهای زیادی در جهان داریم اظهارداشت :وزارت ورزش از برنامه های اسکندری حمایت و بر اجرای آنها نیز نظارت می کند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۵:۴۸    
رییس انجمن اسپوکس کشور گفت:اشاعه و پیشرفت اسپوکس در کشور با سرعت چشمگیری در حال انجام است و رشد روز افزون این رشته فراتر از حد تصورنشان می دهد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۵:۲۸    
چهل و ششمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان اصفهان با حضور مدیرکل درسالن جلسات استانداری برگزارشد
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۵:۲۸    
هاشم اسکندری برای 4 سال دیگر در سمت ریاست فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس ابقا شد. هاشم اسکندری، صمد ولی زاده و چیت سازان از کاندیداهای ریاست این فدراسیون بودند که چیت سازان حتی برای حضور در ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۵:۲۸    
مرحله پنجم رقابت های آزاد تیراندازی به اهداف پروازی گرامیداشت هفته تربیت بدنی دوم آبان ماه در میدان مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۵:۱۸    
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان گفت : توجه به طرحهای اشتغال زایی و پیشبرد مسایل اجتماعی به منظور ایجاد نشاط و سلامتی افراد جامعه از اهداف وزارت ورزش و جوانان است.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۵:۱۸    
رییس هیات انجمنهای ورزشی استان آذربایجان شرقی گفت: به غیر از رشته های کریکت، بیس بال و موج سواری مابقی رشته های تحت پوشش در 15 شهرستان تابعه فعالیت مستمری دارند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۴۸    
در ششمین روز هفته ی تربیت بدنی و ورزش ،برنامه ورزش صبحگاهی با حضور استاندار و مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد در ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج برگزار شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۳۸    
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: باید کارهای بسیاری بر روی تربیت بدنی، ورزش های همگانی و سنتی انجام شود، همچنین لازم است تقویت جسم و روح در تمامی عرصه های ورزش وجود داشته باشد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۳۸    
به مناسبت هفته تربیت بدنی وبا حضور معاون وزیر ورزش و جوانان دو سالن ورزشی در روستاهای شهرستان خرامه از توابع استان فارس به بهره برداری رسید.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۱۸    
حرکت ارزشمند بانوی زنجانی قابل تقدیر است
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۰۸    
جامعه ورزشکاران هیأت های جانبازان و معلولین، نابینایان و کم بینایان و هیأت ناشنوایان با برگزاری همایش ویلچررانی و پیاده روی هفته پاراالمپیک را گرامی داشتند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۳:۴۸    
در مراسمی به مناسبت هفته تربیت بدنی وورزش با حضور جمعی از مسئولین استانی در اداره کل ورزش وجوانان لرستان از فروشگاه اینترنتی " با ایران کالا " رونمایی شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۳:۴۸    
علی یاور عزیزپور گفت : در هفته تربیت بدنی و ورزش بیش از 325 برنامه در سطح استان اجرا می شود. او همچنین از افتتاح سالن چند منظوره سرپوشیده طالقان ، خانه جوان شهرستان پلدختر ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۳:۲۸    
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: این استان در 12 رشته ورزشی از ظرفیت لازم برای میزبانی رقابت های بین المللی برخوردار است.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۱:۳۸    
مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری از اماکن ورزشی گفت: برای داشتن جامعه ای شادتر می توانیم از ورزش به عنوان ابزاری مفید، بهره مند شویم.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۱:۱۸    
در چهارمین روز هفته ی تربیت بدنی و ورزش و با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان ، سالن ورزشی جلیل یاسوج افتتاح شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۱:۰۸    
همایش ورزش صبحگاهی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار شد. ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۰:۱۸    
روز یکشنبه 29 مهرماه در چهارمین روز از هفته تربیت بدنی و ورزش در قم شاهد حضور مدیر کل، معاونین و جمعی از کارشناسان اداره کل در سازمان انتقال خون ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۰:۱۸    
مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت : بیستون نماد استقامت و پایداری مردم کرمانشاه است.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۹:۵۸    
وزیر ورزش و جوانان باتاکید بر اجرای قانون منع به کار گیری بازنشستگان اظهار داشت : اهداف استرتژیکی داریم که با بهره مندی از نیرو های جوان، باانگیزه و بااراده قانون را به طور کامل اجرا خواهیم کرد .
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۷:۴۸    
چهارمین جلسه ضرورت تشکیل نظام تخصصی ورزش با حضور معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان ها در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۷:۴۸    
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در خصوص اهداف سفر خود به استانبول گفت: بنا داریم از تمام کشورهای اسلامی دعوت کنیم وارد شبکه ملی گردشگری جوانان در ایران شوند تا مقدمه ای برای تشکیل یک ...