شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۸:۳۱Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت ورزش و جوانان 18 مهر 1397 - msy.gov.ir

وزارت ورزش و جوانان 29 اسفند 1396 وزارت ورزش و جوانان 31 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 مرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 شهریور 1397 وزارت ورزش و جوانان 1 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 29 آذر 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 دی 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 بهمن 1397 وزارت ورزش و جوانان 28 اسفند 1397 وزارت ورزش و جوانان 1 مهر 1397 وزارت ورزش و جوانان 2 مهر 1397 وزارت ورزش و جوانان 3 مهر 1397 وزارت ورزش و جوانان 4 مهر 1397 وزارت ورزش و جوانان 5 مهر 1397 وزارت ورزش و جوانان 6 مهر 1397 وزارت ورزش و جوانان 7 مهر 1397 وزارت ورزش و جوانان 8 مهر 1397 وزارت ورزش و جوانان 9 مهر 1397 وزارت ورزش و جوانان 10 مهر 1397 وزارت ورزش و جوانان 11 مهر 1397 وزارت ورزش و جوانان 12 مهر 1397 وزارت ورزش و جوانان 13 مهر 1397 وزارت ورزش و جوانان 14 مهر 1397 وزارت ورزش و جوانان 15 مهر 1397 وزارت ورزش و جوانان 16 مهر 1397 وزارت ورزش و جوانان 17 مهر 1397 وزارت ورزش و جوانان 18 مهر 1397 وزارت ورزش و جوانان 19 مهر 1397 وزارت ورزش و جوانان 20 مهر 1397 وزارت ورزش و جوانان 21 مهر 1397 وزارت ورزش و جوانان 22 مهر 1397 وزارت ورزش و جوانان 23 مهر 1397 وزارت ورزش و جوانان 24 مهر 1397 وزارت ورزش و جوانان 25 مهر 1397 وزارت ورزش و جوانان 26 مهر 1397 وزارت ورزش و جوانان 27 مهر 1397 وزارت ورزش و جوانان 28 مهر 1397 وزارت ورزش و جوانان 29 مهر 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 مهر 1397 
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۴:۱۸    
"عبدالله عزیزپور" از افزایش سمن های حوزه جوانان لرستان درسه ماهه دوم سال خبرداد. به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان لرستان ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۳:۵۹    
زهرا نعمتی، کماندار کرمانی در فینال رقابت های انفرادی ریکرو مسابقات تیروکمان، به مدال نقره و در بخش تیمی میکس ریکرو ایران به نشان طلای بازی های پاراآسیایی 2018 جاکارتا دست یافت.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۵:۰۶    
نماینده پرتاب وزنه بانوان کشورمان مدال طلای بازی های پاراآسیایی را به ارمغان آورد. مدال آوران کاروان ایران در بازی های پاراآسیایی به این شرح هستند: طلا: 1- شاهین ایزدیار - شنا ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۷:۲۶    
مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: توسعه فعالیت های قرآنی در وزارت ورزش و جوانان به صورت هدفمند و با محوریت ترویج فرهنگ قرآن در میان جوانان و ورزش کاران با استفاده از راهبردهای نوین و ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۵:۵۵    
دارنده مدال طلای انفرادی و تیمی b2 و b3 بانوان گفت: با تجربه زیادی که داشتیم، توانستیم شطرنج ایران را به آسیا نشان دهیم.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۵:۵۵    
مربی مشهدی تیم ملی شنای جانبازان و معلولین کشورمان تاکید کرد: پس از آن که مسابقات پاراآسیایی شنا شروع شد، هر روز یک طلا می گیریم و البته این روند باید ادامه داشته باشد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۵:۵۵    
پرتابگر وزنه کشورمان علاوه بر کسب مدال طلای رقابت های این رشته، رکورد بازی های پاراآسیایی 2018 اندونزی را شکست.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۵:۴۵    
مریم بخشی گفت : درنمایشگاه علمی و آموزشی دستاوردهای ورزش وجوانان گیلان برای اولین بار استعدادیابی ،آموزش و ثبت نام ماه اول علاقه مندان رایگان و بیمه ورزشی با تخفیف ویژه انجام می شود.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۵:۴۵    
جلسه شورای مدیران حوزه معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی ظهر امروز با محوریت ساماندهی نیروی انسانی، در دفتر این معاونت برگزار شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۵:۴۵    
رییس فدراسیون تنیس با تأکید بر اجرای طرح استعدادیابی تنیس در استان ها، از دومین دوره ی رقابت های استعدادیابی تنیس طی ماه آینده در تهران خبر داد و گفت: اولین دوره ی این رقابت ها ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۵:۴۵    
مراسم تودیع و معارفه سرپرست نائب رئیسی بانوان فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی روز گذشته برگزار شد. ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۵:۴۵    
فدراسیون نجات غریق و غواصی به مناسبت هفته تربیت بدنی اولین سمینار دانش افزایی غواصان و مدرسان کشور را دوم الی چهارم آبان در تهران برگزار می کند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۵:۴۵    
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان روند برگزاری انتخابات فدراسیون گلف را نمادی از دموکراسی دانست و از این رشته ورزش ی به عنوان رشته ای که در ایران با برنامه ریزی می تواند سهمیه ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۵:۴۵    
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد که فدراسیون والیبال در خصوص قانون منع به کارگیری بازنشستگان با فدراسیون جهانی مکاتبه نداشته و فقط در حد یک سوال بصورت تلفنی استعلام ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۵:۲۵    
دوندگان کشورمان موفق به کسب 3 مدال نقره و برنز در رقابت های دوی 400متر بازی های پارآسیایی 2018 شدند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۵:۱۵    
روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزش ی کشور در اطلاعیه ای، اخبار منتشره پیرامون لزوم تامین هزینه بازسازی استادیوم آزادی توسط باشگاه پرسپولیس را تکذیب کرد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۴:۵۵    
شناگر طلایی کاروان ایران توانست چهارمین مدال طلای خود را بدست بیاورد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۴:۰۵    
ملی پوش پارا وزنه برداری کشورمان موفق به کسب مدال نقره مسابقات شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۴:۰۵    
کاکوش عنوان سوم رقابت های W1 تیروکمان سومین دوره بازی های پارآسیایی را کسب کرد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۴:۰۵    
کماندار کشورمان در فینال رقابت های تیروکمان W1 با شکست نماینده چین به عنوان قهرمانی رسید.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۴:۰۵    
وحید نوری جودوکار نابینای وزن منهای 90 کیلو کشورمان با غلبه بر حریف ازبکستانی خود به مدال طلای بازی های پاراآسیایی 2018 جاکارتا دست یافت.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۲:۳۵    
ملی پوش خراسانی جودوی نابینایان کشورمان گفت: قبل از بازی های پاراآسیایی جاکارتا رنکینگ ام در جهان 12 بود اما بعد از کسب مدال به رده هفتم صعود کردم.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۲:۲۴    
مجمع انتخابات رییس فدراسیون گلف حمید عزیزی را با 21 رای به عنوان رئیس جدید این فدراسیون انتخاب کرد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۲:۰۴    
مجمع انتخابات فدراسیون گلف با تساوی آرای دو کاندیدا به دور دوم کشیده شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۱:۴۴    
روز گذشته با حضور رئیس فدراسیون و برگزاری مجمع انتخابات، سید جلال حسینی، به مدت چهار سال بر صندلی ریاست هیات سوارکاری چهارمحال و بختیاری نشست.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۱:۴۴    
بانوی پرافتخار تیراندازی باکمان ایران پس از کسب مدال نقره بازی های پاراآسیایی جاکارتا گفت: رقابت تنگاتنگی با حریف چینی را پشت سرگذاشتم و هنوز رقابت من تمام نشده است.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۱:۴۴    
مسابقات استاندارد شطرنج نابینایان در 2 بخش مردان و زنان و در کلاس های مختلف به پایان رسید و تیم ایران موفق به کسب 8 مدال رنگارنگ شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۱:۱۴    
نسرین فرهادی پس از کسب دومین پیروزی در رقابت های پاراآسیایی جاکارتا گفت: با توجه به اردوها و بازی های که برای آمادگی حضور در بازی های 2018 داشته ایم ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۱:۰۴    
نشست هم اندیشی مسئولان ورزش بانوان منطقه 5 کشور ونواب رئیس هیئت های ورزشی با مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری به منظور تبیین برنامه های عملیاتی و ابلاغی وزارت ورزش و جوانان در شهرکرد برگزار شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۵۴    
رویداد (مسیر کسب و کار من ) طرح توان افزایی زنان و دختران با رویکرد کارآفرینی در یزد با حضور معاون استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان آغاز شد. ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۵۴    
هاشمیه متقیان پرتابگر بانوی کشورمان به مدال طلای پرتاب دیسک بانوان کلاس F56/57 بازی های پاراآسیایی 2018 جاکارتا رسید.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۱۳    
پرتابگران وزنه کشورمان به مدال های طلا و نقره پرتاب وزنه کلاس F53 بازی های پاراآسیایی 2018 دست یافتند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۵۳    
امید اول مدال طلای ایران در مسابقات تیراندازی با کمان ریکرو بازی های پاراآسیایی 2018 در فینال شکست خورد و از رسیدن به نشان زرین بازماند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۵۳    
نماینده ایران روز چهارشنبه و در ادامه رقابت های دوومیدانی بازی های پاراآسیایی 2018 در ماده پرتاپ وزنه با ثبت رکورد 11 متر و 44 سانتی متر به مدال نقره بسنده کرد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۵۳    
مهدی اولاد نماینده ایران در ماده پرتاب دیسک بازی های پاراآسیایی 2018 مدال طلای این ماده را از آن خود کرد و رکورد آسیا را هم شکست.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۲۳    
بیست و هفتمین دوره رقابت های تیراندازی قهرمانی کشور گرامیداشت هفته تربیت بدنی با کسب عنوان قهرمانی تهران در بخش تیمی و کسب جایگاه نخست نرجس امام قلی نژاد در بخش انفرادی در تفنگ همراه بود.