یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۰۷:۰۷May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 14 اسفند 1393 - namehnews.ir

نامه نیوز 30 دی 1393 نامه نیوز 30 بهمن 1393 نامه نیوز 1 اسفند 1393 نامه نیوز 2 اسفند 1393 نامه نیوز 3 اسفند 1393 نامه نیوز 4 اسفند 1393 نامه نیوز 5 اسفند 1393 نامه نیوز 6 اسفند 1393 نامه نیوز 7 اسفند 1393 نامه نیوز 10 اسفند 1393 نامه نیوز 11 اسفند 1393 نامه نیوز 12 اسفند 1393 نامه نیوز 13 اسفند 1393 نامه نیوز 14 اسفند 1393 نامه نیوز 15 اسفند 1393 نامه نیوز 16 اسفند 1393 نامه نیوز 17 اسفند 1393 نامه نیوز 18 اسفند 1393 نامه نیوز 19 اسفند 1393 نامه نیوز 20 اسفند 1393 نامه نیوز 21 اسفند 1393 نامه نیوز 22 اسفند 1393 نامه نیوز 23 اسفند 1393 نامه نیوز 24 اسفند 1393 نامه نیوز 25 اسفند 1393 نامه نیوز 26 اسفند 1393 نامه نیوز 27 اسفند 1393 نامه نیوز 28 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1393 
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۲۱:۴۹    
احزاب مختلف سیاسی یمن امروز درباره تشکیل شورای ریاستی و مرحله انتقالی و تعداد وزرای دولت موقت بحث و گفت و گو کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۲۱:۴۳    
نشست عمومی معاونان وزیران خارجه ایران و 1+5 پایان یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۲۱:۳۱    
به تولید و انتشار نور توسط موجودات زنده که در اثر واکنش های شیمیایی در بدن آن ها صورت گرفته باشد، زیست تابی (bioluminescence) گفته می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۲۱:۳۱    
رییس جمهوری سوریه، غربی ها را فاقد هرگونه اراده ای برای مبارزه با ترویسم دانست و گفت: نظام بین الملل که شورای امنیت و سازمان ملل متحد نماینده آن هستند و باید مشکلات را حل و از استقلال کشور ها دفاع و ...
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۲۱:۱۹    
وزیر خارجه کشورمان گفت: اگر می خواهند ایران یک برنامه زمان بندی شده و محدود داشته باشد و خودش ظرفیت های علمی موجود خودش را محدود کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۲۰:۵۹    
نماینده مردم شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 6 هزار میلیارد تومان اعتبار از سوی کمیسیون تلفیق و بودجه مجلس شورای اسلامی به آموزش و پرورش برای پرداخت مطالبات فرهنگیان ...
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۲۰:۵۶    
معاونان وزیر خارجه ایران با نمایندگان روسیه و چین در گروه 1+5 در شهر مونترو سوئیس به گفت وگو درباره راه حل جامع هسته ای پرداختند و با پایان رایزنی ها قرار است تیم مذاکره کننده ایران امشب به تهران ...
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۲۰:۴۱    
وزیر نیرو گفت:مطالعه طرح انتقال آب از دریای عمان و خلیج فارس توسط وزارت نیرو آغاز شده است که درصورت اجرای آن، 16 استان کشور واقع در فلات مرکزی با جمعیتی افزون بر 47 میلیون نفر از آن منتفع می شوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۲۰:۳۳    
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: اعمال تبعیض در پرداخت حقوق پرستاران به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۲۰:۳۰    
دادگاه شهر مسکو افسر پلیس روسیه را در پرونده جاسوسی برای آمریکا متهم شناخت و به 15 سال زندان محکوم کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۲۰:۱۵    
معاون فرهنگی وزیر ارشاد گفت: فیلم شیار 143 گوشه ای از زندگی و زوایای پنهان خانواده شهدای مفقود است که بخوبی این موضوع را به نمایش گذاشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۲۰:۱۵    
تکفیری های داعش با چندین بلدوزر آثار باستانی منطقه النمرود موصل را تخریب کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۲۰:۱۲    
عضو جامعه دامپزشکی ایران گفت: نیاز است جایگاه بخش خصوصی روز به روز تقویت شود، بخش خصوصی قدرت یابد اقتصاد استان نیز تقویت می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۲۰:۱۰    
وزیر کشور دولت اصلاحات گفت: اصلاح طلبان معتقدند انتخابات سال 94 معبر اصلی ورود به حوزه مدیریت است.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۹:۴۳    
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر نقش روحانیت در دفاع از دین و آرمانهای نظام اسلامی گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۹:۴۳    
برخورد قطار مسافربری با عابر پیاده در شهرستان شریف آباد قزوین سبب مرگ یک جوان شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۹:۳۲    
نماینده رئیس جمهور آمریکا در ائتلاف بین المللی مبارزه با داعش گفت از نقش سازنده تمامی کشورها از جمله ایران در مبارزه با داعش استقبال می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۹:۲۹    
گردهمایی بزرگ اصلاح طلبان استان کرمان با حاشیه های قابل توجهی از جمله ضرب و شتم پیرمرد معترض به فتنه تا تلاش برای گرفتن ضبط صوت خبرنگار فارس همراه بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۹:۲۶    
وزیر خارجه آمریکا در دیدار با مقامات عربستان به آنها اطمینان داده است که در مذاکرات با ایران منافع ریاض را نیز در نظر دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۹:۲۶    
به گزارش نامه نیوز، دادگاهی در لندن روز پنجشنبه یک معلم شیمی در انگلیس را به اتهام تلاش برای رفتن به سوریه و پیوستن به گروه تروریستی داعش، به شش سال زندان محکوم کرد. ...
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۹:۲۰    
امام جمعه شفت گفت: رسانه ملی به جای پرداختن به افسانه های شرقی و غربی ظرفیت فرهنگی جامعه را برجسته و معرفی کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۹:۲۳    
هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه سابق آمریکا در واکنش به اتهام علیه وی مبنی بر اینکه قوانین فدرال در زمینه مکاتبات دولتی را نقض کرده است، گفت: مطالب ادعایی خود را نشان دهید.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۹:۲۰    
به دنبال آزادی و بازگشت دیپلمات کشورمان در یمن وزیر خارجه پیامی به شرح ذیل خطاب به وزیر اطلاعات وزیر امورخارجه ارسال نمود.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۸:۵۶    
شهردار قم با اشاره به اینکه هیچ مصوبه ای در سفر هیئت دولت مختص شهرداری نبوده است گفت: به دلیل مشکلات مالی دولت مصوبات شهری مورد قبول واقع نشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۸:۵۶    
لونا نام سگی است که فک پایین آن حالتی غیر عادی داشته و دندان هایش هم به تیزی دندان های یک سگ معمولی نیست. همین امر از وی یک چهره خاص و البته احمقانه ساخته که باعث شده در دنیای مجازی به شهرت برسد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۸:۴۱    
سفر فائزه هاشمی به بجنورد در اعتراض های جمعی از دانشجویان دانشگاههای خراسان شمالی لغو شد .
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۸:۳۸    
وزیر فرهنگ و ارشاد گفت: کسی نمی تواند ابن سینا را متعلق به یک ملت دیگر بداند و این امر اثبات شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۸:۳۲    
مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی ضمن تشریح آخرین پیش بینی ها از وضعیت هوای کشور در سه روز آینده از بارش باران در بخش هایی از غرب کشور ، سواحل دریای خزر ...
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۸:۲۹    
وزرای خارجه آلمان و لهستان در کنفرانس خبری مشترک در شهر برلین پیرامون بحران اوکراین گفت وگو کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۸:۲۶    
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: رتبه بندی معلمان طرح بسیار خوب در راستای اجرای عدالت است.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۸:۲۶    
فرمانده پلیس فدرال عراق امروز همزمان با پنجمین روز آغاز عملیات آزادسازی استان صلاح الدین از موفقیت آمیز بودن مرحله سوم عملیات پاکسازی تکریت از داعش خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۷:۵۴    
نماینده چین در مذاکرات هسته ای گفت: توقع داریم توافقنامه جامع به زودی امضا شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۷:۴۲    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: پیش بینی می کنیم صادرات غیرنفتی کشور در سال آینده بین 15 تا 20 درصد افزایش یابد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۷:۳۹    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: هر چند امروز گرفتار بلندمرتبه سازی شده ایم اما بهتر است فراموش نکنیم در معماری سنتی و اصیل ایرانی دو اصل اساسی 'احترام به طبیعت' و 'حداقل مصرف انرژی' وجود داشت که خود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۷:۳۶    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در اجلاس بین المللی روز جهانی زن پیرامون نقش صلح درون، توازن و نگاه جامع نگر در مدیریت نوین جهان که لازمه اصلی آن جهانی همراه با صلح، ثبات و امنیت است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۷:۳۰    
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در گفتگو با برنا علت اقدام به خودکشی دختررا اختلافات خانوادگی عنوان کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۷:۲۲    
رئیس شورای هماهنگی اصلاح طلبان کرمان گفت: با دوستان اعتدال گرا هماهنگی کردیم تا در شورای اصلاح طلبان کرمان برای انتخابات مجلس حضور داشته باشند اما آنها امروز تصمیم گرفتند در رای گیری شرکت نکنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۷:۱۹    
نماینده ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی، اعلام کرد:که موضوع ایجاد خاورمیانه عاری از سلاح های هسته ای را در کنفرانس بازنگری معاهده منع اشاعه هسته ای که در اردیبهشت ماه سال آینده در نیویورک برگزار ...
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۷:۱۶    
تکانه های قیمت خودرو در بازار به دلیل نزدیک شدن به شب عید، افزایش یافته و بالاخره مشتریان تصمیم گرفتند که وارد بازار شوند؛ اما همین ورود سبب بالا رفتن قیمت خودروها از 300 تا 700 هزار تومان شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۷:۰۷    
شهروند 40 ساله مشهدی که قصد خودکشی از طبقه هشتم موسسه اعتباری آرمان در بلوار جانباز را داشت با تلاش مامورین سازمان و عوامل اورژانس اجتماعی از این اقدام منصرف شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۷:۰۴    
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در جنگ تحمیلی دشمن با 67 روش در جنگ نظامی، فرهنگی و اقتصادی با انقلاب اسلامی ایران درگیر شد که با منطق شهدا با آنها مقابله کردیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۶:۵۹    
نشست خبری مشترک جان کری وزیر خارجه آمریکا و سعود الفیصل همتای عربستانی اش در ریاض برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۶:۵۶    
یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در صورتی که به اقتصاد مقاومتی تکیه کنیم می توانیم بر تمامی مشکلات اقتصادی خود فائق آییم.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۶:۵۳    
یک روزنامه لبنانی در درباره بررسی سفر هیات فرانسوی و اروپایی به بیروت گزارش داد که این هیات از نقش مقاومت در سوریه تمجید و فضای مثبتی برای حزب الله و نقش آن در مبارزه با تروریسم ایجاد کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۶:۵۰    
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)، گفت: اجرای برنامه ها در حرم مطهر با کم ترین هزینه ها و بهترین عملکردها از ارکان اقتصاد مقاومتی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۶:۴۵    
رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) گفت: یارانه با فرهنگ دینی ما سازگار نیست و زمانی که اسلام می گوید مال باید منشاء قوام جامعه باشد مساله یارانه از نظر علمی با اقتصاد مقاومتی سازگاری ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۶:۴۵    
وزیر خارجه آلمان در مصاحبه با یک روزنامه آلمانی تاکید کرد که اعمال تحریم های بیشتر علیه روسیه راه حل بحران اوکراین نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۶:۴۲    
پدر محمد باباخانی نگران وضعیت ترکشی است که در چشم راست پسرش پنهان شده. بعد از انفجار خمپاره در عصر دهم اسفند امسال در نزدیکی سیاه چادر عشایری شان، محمد، مهدی (برادر محمد) و سه هم بازی شان مجروح شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۶:۳۹    
معاون سیاسی انتظامی فرمانداری تهران با تاکید بر مردم سالاری دینی نظام جمهودی اسلامی ایران گفت: این مردم سالاری دینی تا به امروز از طریق برگزاری انتخابات های مختلف در کشور رخ داده است و برگزاری ...
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۶:۳۳    
یک پایگاه خبری ترکیه مدعی شد، سلاح هایی که تروریست های گروه داعش در حمله ای به شهر نیده در خاک ترکیه به کار بردند، بخشی از همان سلاحهایی است که پیشتر از ترکیه به سوریه فرستاده شده بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۶:۳۰    
کرانه باختری و قدس اشغالی طی شبانه روز گذشته باز هم شاهد تعرض های صهیونیستی مانند هتک حرمت مسجدالاقصی بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۶:۲۷    
نماینده مردم رزن در مجلس با بیان اینکه ایران اسلامی هم اکنون حرف اول و آخر را در منطقه می زند، گفت: انقلاب اسلامی ایران در حال فتح سنگرها یکی پس از دیگری در منطقه و در دنیاست.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۶:۲۷    
معاون ریاست جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس اعلام کرد این جنبش از هر تلاشی در راستای بهبود روابطش با قاهره استقبال می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۶:۲۴    
رئیس جمهور کره جنوبی در تماس تلفنی ضمن جویا شدن حال سفیر زخمی آمریکا در این کشور، بابت حمله یک کره ای به وی دلداری داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۶:۲۱    
نخست وزیر ترکیه تاکید کرد، که آنکارا در جنگ علیه گروه تروریستی داعش در عراق مشارکت نخواهد کرد، اما از بغداد در مبارزه با این تروریست ها حمایت می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۶:۱۸    
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: باید احزاب را کمک کنیم که وارد برنامه های سیاسی شوند و نشاط سیاسی را در جامعه ایجاد کنیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۶:۱۲    
استاندار کرمان با بیان این که یکی از اهداف دولت کاهش تورم بوده است، اظهار کرد: بر اساس کنترل در حوزه ی اقتصادی، دولت توانست آن را به کمتر از 15 درصد برساند و این کاهش تورم اتفاق بی نظیری بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۶:۱۲    
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: چینی ها بخشی زیادی از بازار فرش ایران را گرفته اند و برای برون رفت از این مشکلات، چاره ای به غیر از صادرات فرش وجود ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۶:۰۷    
نماینده ایران در آژانس با بیان اینکه بارها گفته ایم قصه مریوان دروغ است، گفت: آن دسته از اعضایی که اطلاعات کذب را در اختیار آژانس قرار داده اند قادر نخواهند بود محل دقیق بازدید احتمالی را مشخص کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۶:۰۴    
سفیر آمریکا در عراق که روز گذشته به شهر نجف رفته بود، در مسجد امام علی (ع) این شهر مقدس حاضر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۶:۰۴    
در دنیای دیجیتال امروز بسیار مهم است که مراقب اطلاعات شخصی خود باشیم امری که اغلب اوقات متاسفانه جدی گرفته نمی شود و یکی از دستگاه های الکترونیکی که از مدت ها پیش مورد هدف کلاهبرداران قرار گرفته ...
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۶:۰۱    
معاون اول رئیس جمهور ظهر امروز با استقبال استاندار خراسان رضوی وارد فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۵:۲۶    
نشست رسمی ایران و کشورهای 1+5 در سطح معاونان بعد از ظهر امروز به وقت محلی در مونترو سوئیس برگزار خواهد شد .
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۵:۱۷    
نیروهای عراقی هم اکنون در حال جنگ برای پس گرفتن شهر تکریت از داعش هستند. تکریت 140 کیلومتر با بغداد فاصله دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۵:۱۴    
روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی نوشت که استراتژی آمریکا در عراق برای مقابله با تکفیری های داعش تا حد زیادی به ایران وابسته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۵:۱۱    
قیمت سکه تمام 979 هزار و 500 تومان و هر دلار آمریکا 3420 تومان داد و ستد می شود که روند کاهشی قیمت خود را ادامه داده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۵:۰۸    
رئیس یکی از شعب سازمان تعزیرات تهران اعلام کرد در حین نظارت بازار مرغ، متوجه گران فروشی نارنگی با سود کیلویی 9 هزار تومان شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۵:۰۸    
جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا از تمدید مهلت ثبت نام برای طرح پرداخت جریمه به جای انجام خدمت سربازی برای مشمولان دارای هشت سال غیبت و بیشتر از آن خبرداد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۵:۰۵    
رئیس قوه قضائیه با تاکید بر لزوم کار در معارف دینی گفت: در دنیا این نیاز وجود دارد که به شکل جهادگونه در علوم دینی کار کنیم و در دنیا نیز آثار را ارائه دهیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۵:۰۲    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی با مدیریت جهادی محقق می شود، گفت: اقتصاد مقاومتی نقشه راهی برای عبور از تورم، رکود و بیکاری در جامعه است.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۴:۱۵    
سر مربی تیم استقلال گفت: هرگز جسارت نمی کنم با افشارزاده اختلافی داشته باشم و از هیات مدیره هم توقع ندارم از من حمایت کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۳:۵۸    
عکس: برنا قاسمی
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۳:۳۴    
سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا درخصوص وضعیت ترافیکی جاده های کشور گفت: در محورهای مواصلاتی 4 استان کشور و همچنین شرق استان تهران برف می بارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۳:۳۱    
یک شبکه تلویزیونی ترکیه در گزارشی اعلام کرد: یک فروند جنگنده نیروی هوایی ترکیه در اطراف شهر قونیه در بخش مرکزی ترکیه سقوط کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۳:۲۸    
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی خصوصیات مرحوم حبیب الله عسگراولادی را تشریح کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۳:۲۵    
مدیرکل وزارت خارجه انگلیس به تهران سفر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۳:۲۵    
وزیر صنعت، معدن و تجارت از به بهره برداری رسیدن چندین طرح بزرگ صنعتی در دولت یازدهم خبر داد گفت: مبارزه با تورم اولویت نخست دولت است.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۳:۲۲    
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید بر لزوم ارائه گزارش قوه قضاییه از پرونده صرافان متخلف در نوسانات ارز از نقش آفرینی مجدد مدیران متخلف در نوسات اخیر ارز در بانک مرکزی خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۲:۴۷    
این روزها اگر در پاسخ به تماس تلفنی که با شما برقرار شده صدای گوینده نام آشنایی را شنیدید تعجب نکنید.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۲:۲۹    
رخشان بنی اعتماد، ایرج طهماسب، داریوش فرهنگ، رابرت ردفورد و ... از جمله کارگردانانی هستند که آثارشان در روزهای تعطیل آخر این هفته نمایش داده می شوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۲:۲۳    
رئیس شورای مرکزی، معاونت های اجرایی و سیاسی، رؤسای کمیته ها و دفا تر حزب ندای ایرانیان انتخاب شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۲:۱۷    
عملیات آزادسازی استان صلاح الدین عراق امروز وارد پنجمین روز خود شد. تاکنون شمار زیادی از تروریست ها به استان های نینوا و کرکوک گریخته اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۲:۰۲    
در محفل شعرخوانی شعر فجر با بیان اینکه شاعران باید خطوط قرمز شعر آیینی را بشناسند، گفته شد کتاب های شعر آیینی بسیاری منتشر شده که باید توقیف ...
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۱:۵۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی شب گذشته با حضور در منزل مرحوم سید صادق طباطبایی، ضایعه درگذشت وی را به یادگار گرامی امام حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی تسلیت گفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۱:۵۶    
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: استفاده نامزدهای انتخاباتی از یک حساب بانکی نیازمند مصوبه مجلس است.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۱:۵۳    
فائزه هاشمی از سفر به بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی، و شرکت در نشست محفلی اصلاح طلبان، که قرار بود با محوریت انتخابات صورت گیرد، انصراف داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۱:۵۰    
وزیر کشور با تاکید بر اینکه راه ورود پول کثیف به قدرت باید بسته شود، اعلام آمادگی کرد: در یک جلسه یک ساعته در صحن غیرعلنی مجلس فرایند پول های کثیف را در اقتصاد برای نمایندگان توضیح دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۱:۱۸    
نوراحمد نیکبخت دیپلمات آزاده شده کشورمان در یمن که لحظاتی پیش وارد فرودگاه مهرآباد شد، گفت: آزادی و خاک وطن قابل خرید و فروش نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۱:۱۵    
رئیس فرماندهی ارتش آمریکا در حوزه اقیانوس آرام (پاسفیک)، دیروز- چهارشنبه- اعلام کرد که ایالات متحده در حال بررسی موضوع استقرار سامانه دفاع موشکی تاد در خاورمیانه است.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۱:۱۰    
وزیر امور خارجه ایران روز چهارشنبه گفت ایران و گروه 1+5 به اتخاذ تصمیم سیاسی بسیار نزدیک هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۱:۰۴    
رئیس جمهوری سوریه تاکید کرد که علی رغم صف بندی غرب و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و حمایت مالی و تسلیحاتی آنها از تروریست ها اما موفقیت همراه وی بوده است چراکه او از حمایت مردم خود برخوردار است.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۱:۰۱    
رییس جمهور گفت: می توانیم با برنامه ریزی دولتی و مردمی تلاش کنیم تا محیط زیست، آب و هوای سالم و محیط زندگی بهتر داشته باشیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۰:۴۲    
کارهای باورنکردنی فوتبالیست دست کج؛ ستاره لیگ برتر دزدی می کند! (جراید)
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۰:۳۱    
دبیرکل جبهه پیروان تأکید کرد: در انتخابات آینده مجلس و خبرگان رهبری زیر سایه جامعتین حرکت خواهیم کرد و به دنبال ائتلاف صد در صدی اصولگرایان هستیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۰:۲۸    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن اشاره به اینکه از این پس حق بیمه و مستمری زنان سرپرست خانواری که مجددا ازدواج کنند قطع نخواهد شد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۰:۲۳    
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با اشاره به نقش برجسته مسئولان و خواص در جامعه گفت: مسئولان وظیفه دارند که مردم را به زور به بهشت ببرند و راه های جهنم را با قدرت مسدود کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۹:۵۹    
وزیر اطلاعات گفت: وظیفه همه ما تامین سلامت و امنیت فرزندان مان است و با تمام توان به عنوان خدمتگزاران ملت و نظام از آن ها دفاع می کنیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۹:۵۳    
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: مذاکرات ما بر اعتماد استوار نیست بلکه گامی برای حصول اعتماد است.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۹:۴۵    
سفیر آمریکا در کره جنوبی در حمله یک فرد ناشناس که گفته می شود از مخالفان جنگ است، زخمی شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۹:۴۲    
معاون عربی و آفریقایی وزیر امور خارجه از آزادی مقتدرانه دیپلمات ربوده شده ایرانی در صنعا توسط یک کمیته ویژه خبر داد.
  • ۱