سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۶:۳۵May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 22 مهر 1395 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 31 فروردین 1395 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 31 خرداد 1395 نامه نیوز 31 تیر 1395 نامه نیوز 31 مرداد 1395 نامه نیوز 31 شهریور 1395 نامه نیوز 30 آبان 1395 نامه نیوز 30 آذر 1395 نامه نیوز 30 دی 1395 نامه نیوز 30 بهمن 1395 نامه نیوز 1 اسفند 1395 نامه نیوز 1 مهر 1395 نامه نیوز 2 مهر 1395 نامه نیوز 3 مهر 1395 نامه نیوز 4 مهر 1395 نامه نیوز 5 مهر 1395 نامه نیوز 6 مهر 1395 نامه نیوز 7 مهر 1395 نامه نیوز 8 مهر 1395 نامه نیوز 9 مهر 1395 نامه نیوز 10 مهر 1395 نامه نیوز 11 مهر 1395 نامه نیوز 12 مهر 1395 نامه نیوز 13 مهر 1395 نامه نیوز 14 مهر 1395 نامه نیوز 15 مهر 1395 نامه نیوز 16 مهر 1395 نامه نیوز 17 مهر 1395 نامه نیوز 18 مهر 1395 نامه نیوز 19 مهر 1395 نامه نیوز 20 مهر 1395 نامه نیوز 21 مهر 1395 نامه نیوز 22 مهر 1395 نامه نیوز 23 مهر 1395 نامه نیوز 24 مهر 1395 نامه نیوز 25 مهر 1395 نامه نیوز 26 مهر 1395 نامه نیوز 27 مهر 1395 نامه نیوز 28 مهر 1395 نامه نیوز 29 مهر 1395 نامه نیوز 30 مهر 1395 
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۲۲:۲۴    
مانوئل والس نخست وزیر فرانسه امروز (پنجشنبه) بصراحت اعلام کرد که کشورش از انتخاب هیلاری کلینتون به عنوان رئیس جمهوری آمریکا حمایت خواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۲۲:۰۳    
جنبش انصارالله یمن امروز (پنجشنبه) به آمریکا در مورد خودداری از حملات بیشتر این کشور به خاک یمن هشدار داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۲۲:۰۰    
دبیرکل آینده سازمان ملل متحد گفت که همه تلاش خود را به عنوان یک اولویت، صرف حل بحران سوریه و یمن خواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۲۱:۱۵    
آخرین شب از مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) هم زمان با شب شهادت حضرت زین العابدین امام سجاد (علیه السلام) با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، رؤسای قوای مجریه و مقننه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۹:۴۲    
مهاجم تیم ملی کره جنوبی پس از بازگشت به سئول از خجالت زدگی بازیکنان این تیم صحبت کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۹:۰۰    
منابع خبری از تهدید به بمب گذاری در هواپیمای روسیه و تخلیه مسافران در فرودگاه ژنو، سوئیس خبر دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۸:۵۷    
مجمع عمومی سازمان ملل آنتونیو گوترس را به عنوان دبیر کل جدید سازمان ملل انتخاب کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۸:۳۳    
سایت فدراسیون فوتبال نوشت:سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران معتقد است که تیمش بازی های سختی در پیش دارد و با این حال هدف ترسیم شده حضور در رقابت های جام جهانی خواهد بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۸:۳۰    
رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: نیازهای داعش از محل دلارهای سعودی، قطر و اموال مردم مسلمان کشورهای عربی تأمین می شود، البته تأمین کننده اصلی داعش، آمریکا است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۸:۱۸    
نائب رئیس مجلس با اشاره به لغو کنسرت ها گفت: باید با افراد درست صحبت کرد و نباید در جامعه بگیر و ببند راه انداخت. اگر مشکلات ما با بگیر و ببند حل می گشت، باید تا کنون حل می شدند .
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۷:۴۸    
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: ما از انتقاد سازنده و سالم که همراه با راه حل باشد استقبال می کنیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۷:۴۲    
سرمربی آلمانی کره ای ها با علم به این موضوع که باید خود را آماده انتقادات ویرانگر رسانه های این کشور کند با لشگر شکست خورده تیمش به اینچئون بازگشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۷:۳۶    
اسناد منتشر شده اخیر از سوی وب سایت ویکی لیکس نشان می دهد که هیلاری کلینتون برخلاف بیانیه های اخیرش طی سال های 2013 تا 2014 نسبت به روسیه و رئیس جمهور این کشور از کلمات و رویکرد مثبتی استفاده می کرده ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۷:۱۵    
آژانس صادرات تسلیحات روسیه اعلام کرد: مسکو فرایند تحویل سامانه های دفاع موشکی اس-300 رابه تهران تکمیل کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۷:۰۹    
آخرین شب مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، امشب در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۷:۰۶    
طبق اعلام تلویزیون تایلند، پادشاه این کشور در سن 88 سالگی درگذشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۵:۲۴    
مشاور فرهنگی رییس جمهور در پاسخ به این سوال که گفته شده است متن استعفای آقای جنتی بر روی میز رئیس جمهور گذاشته شده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۵:۲۱    
شانزدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت بر مطبوعات به صورت الکترونیکی برگزار می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۵:۲۱    
کمیسیون های آموزش، اجتماعی، شوراها، انرژی، صنایع، حقوقی و کشاورزی هفته آتی میزبان فرهادی، رحمانی فضلی، چیت چیان، نعمت زاده و پورمحمدی جهت پاسخ گویی به سوالات هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۲:۳۶    
رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران از توقف پروژه ساخت مترو قیام تا تحکیم سازی سطح خیابان خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۲:۳۳    
دونالد ترامپ در جدیدترین سخنرانی خود اظهار کرده کلینتون به دلیل رسوایی ایمیل هایش باید زندانی شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۲:۳۳    
تمامی داوطلبان شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد سال 95 که در جلسه آزمون حاضر بوده اند می توانند در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد شرکت کنند و 20 کدرشته را انتخاب کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۲:۳۳    
سفیر عربستان سعودی در مصر، روز چهارشنبه به صورت غیرمنتظره قاهره را به مقصد ریاض ترک کرد. برخی منابع، بروز تنش در روابط میان این دو کشور را علت احضار این سفیر از قاهره اعلام کرده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۲:۳۳    
عضوهیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: هرچند مجلس می تواند برجام را لغو کند اما به عنوان یک مخالف برجام می گویم لغو این قرارداد و بازگشت به عقب به مصلحت نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۲:۳۳    
تازه ترین گزارش های رسانه ای حاکی است که در راستای فرار مقام های مسئول کره شمالی به کره جنوبی یک مسئول ارشد سازمان امنیت این کشور نیز به سئول گریخته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۲:۳۳    
دفتر حیدر العبادی با صدور بیانیه ای و با رد سخنان مسئولان ترکیه درخصوص حضور نیروهای این کشور در عراق تاکید کرد که آنکارا باید نیروهایش را از عراق خارج کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۲:۳۰    
پس از جراحت وارد آمده به هریسون فورد سر صحنه فیلمبرداری جنگ ستارگان ، کمپانی تولیدکننده این فیلم به پرداخت دو میلیون دلار محکوم شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۲:۳۰    
عضو شورای مرکزی فراکسیون امید در مجلس در رابطه با FATF گفت: برخی بدنبال جناحی کردن این موضوع هستند و این درحالی است که پیوستن به FATF موضوع جناحی نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۲:۳۰    
مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق خطاب به اردوغان گفت که نظامیان خود را با حفظ شأنشان از عراق خارج کند و در غیر اینصورت به زور از خاک عراق بیرون خواهند شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۲:۲۷    
وزارت دفاع روسیه از رزمایش مشترک این کشور با ارتش مصر که طی نیمه ماه اکتبر جاری برگزار خواهد شد، خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۲:۲۷    
مقام های نظامی آمریکایی مدعی شده اند که یک ناوشکن این کشور در دریای سرخ روز چهارشنبه برای بار دوم طی چند روز اخیر هدف پرتاب موشک قرار گرفته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۲:۲۷    
یک هفته بعد از افشای فیلم اظهارات رکیک دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان در انتخابات آمریکا، رسانه های آمریکایی اظهارات زنانی را منتشر کرده اند که می گویند توسط ترامپ مورد مزاحمت جنسی قرار گرفته اند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۲:۲۷    
رئیس جمهوری فرانسه به دو نفر از نویسندگان کتابی که به تازگی چاپ شده است، اظهاراتی علیه اسلام مطرح کرده و مدعی شده که فرانسه با اسلام مشکل دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۲:۲۷    
معاون سازمان حج و زیارت گفت: از اولین روز هفته بعد از تاسوعا و عاشورا، 12 استان دیگر به جمع چهار استان صادر کننده ویزای زائران اربعین حسینی اضافه می شوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۲:۲۴    
یک مهاجر سوری مظنون به طرح ریزی برای حمله تروریستی در برلین که پیش از این توسط پلیس آلمان دستگیر شده بود اقدام به خودکشی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۰:۴۲    
تیم ملی فوتبال کشورمان در تازه ترین رده بندی جدید فیفا 10 پله صعود کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۰:۳۹    
امیرعبداللهیان با بیان اینکه ایران با قدرت در کنار محور مقاومت ایستاده و خواهد ایستاد، افزود: ما با قدرت و با صدای بلند به حمایت خود از سوریه در محور مقاومت ادامه می دهیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۰:۳۳    
کرج - رئیس پلیس راه استان البرز محدودیت های ترافیکی روزهای پایانی هفته در محور کرج - چالوس را اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۰:۳۰    
یک پایگاه انگلیسی با اشاره به اختلافات قاهره و ریاض بر سر مسائل منطقه ای بویژه سوریه گزارش داده که عربستان سعودی توقف کمک های مالی به مصر را آغاز کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۰:۳۰    
مقامات نظامی آمریکایی از شلیک موشک های کروز به سمت مراکز راداری ارتش یمن در سواحل دریای سرخ و نابودی 3 مرکز راداری خبر دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۰:۲۷    
عضو کمیسیون قضایی مجلس با تأکید بر اینکه کاملاً تخلفات صندوق ذخیره فرهنگیان را تأیید می کنم،گفت: وزیر آموزش و پرورش انسان خوبی است، اما اینکه بتواند وزارتخانه را راهبری کند، توانایی اش را ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۰:۲۷    
نیروی هوایی انگلیس که تعدادی جنگنده در سوریه و عراق دارد با تجهیز جنگنده های انگلیسی به موشک های پیشرفته هوا به هوا اجازه شلیک به جنگنده های روسی را به خلبانان خود داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۰:۲۴    
جمعی از سناتورهای آمریکایی با ارسال نامه ای به وزیر دفاع و رئیس ستاد مشترک ارتش در خصوص پرداخت 1.7 میلیارد دلاری بدهی واشنگتن به تهران ابراز نگرانی کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۰:۲۱    
مرکز هماهنگ کننده تلاشهای آشتی میان سوری ها در حمیمیم از پیوستن یازده منطقه دیگر در سوریه به روند آشتی خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۰:۱۸    
سازمان هواشنایی کشور اعلام کرد: از روز جمعه افزایش نسبی دما در استانهای ساحلی خزر و وزش باد نسبتا شدید در گیلان و اردبیل رخ خواهد داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۰:۰۶    
روز یازدهم محرم پس از دستور بریدن سرها، بر سر تقسیم آنها در بین سپاه جدال شد
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۰:۰۶    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از تکمیل گزارش نظارتی برجام درکمیسیون متبوع خود خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۰۹:۵۴    
جمعه گذشته بود که خبری از مصدومیت یک نماینده مجلس در یک سانحه رانندگی منتشر شد؛ تصادفی که در آن دو سرنشین خودروی مقابل در دم جان باختند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۰۹:۵۱    
از مبلغ قرارداد جدید قهرمان اروپا با ستاره پرتغالی رونمایی شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۰۹:۴۸    
معاون حقوقی رییس جمهور در واکنش به اظهارات یکی از مداحان گفت: این تهمت و معصیتی بسیار بزرگ است که بگوییم امام حسین (ع) نیز فحاشی می کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۰۹:۴۲    
یک هفته پس از انتشار فیلم اظهارات رکیک ترامپ، ادعاهای تازه ای در مورد وی منتشر شده که سلامت اخلاقی وی را بیش از پیش زیر سوال می برد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۰۹:۴۲    
وزیر خارجه روسیه می گوید اقدامات آمریکا این گمانه زنی ها را ایجاد می کند که واشنگتن جبهه النصره را ابزاری یدکی می داند که در صورت نیاز می توان از آن استفاده کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۰۹:۴۲    
نیروهای یمنی عملیات مزدوران سعودی برای نفوذ به منطقه مرزی البقع در استان صعده را ناکام گذاشتند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۰۹:۳۹    
علیرغم اعلام خبر حضور ظریف در نشست لوزان به منظور بررسی اوضاع سوریه، با توجه به مواضع روشن ایران در خصوص بحران سوریه، تحلیل گران و کارشناسان حضور جمهوری اسلامی در این نشست را بعید می دانند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۰۹:۳۶    
هر دو روزنامه نیویورک تایمز و واشنگتن پست در سرمقاله خود ضمن انتقاد از تداوم مشارکت آمریکا در حمله به یمن، خواستار توقف عملیات عربستان شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۰۹:۲۷    
غلام کویتی پور در برنامه اینترنتی 35 آنلاین گفت: بهروز وثوقی چه گناهی کرده است که باید پشت مرز ترکیه بایستد، پدر مریض اش را که در حال احتضار است، ببیند و خداحافظی کند؟!
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۰۹:۱۸    
وزیر اطلاعات از دستگیری تعدادی از تروریست های تکفیری غیرایرانی در داخل کشور خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۰۹:۱۵    
سروش رفیعی روز گذشته عکسی در کنار کاپیتان استقلال گرفت که حواشی و شایعات زیادی درست کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۰۶:۳۰    
پوتین ادعای غرب در مورد بمباران حلب را لفاظی خواند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۰۶:۰۰    
شرکت سعودی آرامکو قصد دارد در 10 سال آینده، صدها میلیارد دلار در بخش گاز جهان سرمایه گذاری کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۰۵:۳۰    
رویترز اعلام کرد که مقامات امریکا بار دیگر از حمله نافرجام موشکی به یک ناوشکن امریکا از داخل خاک یمن خبر دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۰۵:۰۰    
وزیر اطلاعات از کشف و خنثی سازی عملیات تروریستی گروه های تکفیری خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۰۴:۳۰    
قائم مقام و معاون کل وزارت بهداشت چهارشنبه شب با حضور در بیمارستانی که پدر، مادر و برادر دکتر صلحی بستری هستند از آنان عیادت کرد و در جریان روند درمان آنها قرار گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۰۴:۰۰    
استاندار سابق نینوا با بیان این که نام گروه مقاومت الحشد الوطنی' به 'سپاه نینوا' تغییر کرد، گفت که این سپاه آماده نبرد با گروه تروریستی داعش در موصل است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۰۳:۳۰    
قیمت طلا روز سه شنبه به دلیل بالا رفتن ارزش دلار و انتظارها برای افزایش نرخ بهره آمریکا در ماه آتی میلادی، کاهش یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۰۳:۰۰    
سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: با وجود اینکه در عرصه مبارزه با مواد مخدر جزو اولین کشورهایی هستیم که 4 هزار شهید و 12 هزار جانباز داریم اما به نظر می رسد راهکارها در رابطه با مبارزه و پیشگیری و ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۰۲:۳۰    
سخنگوی نظامی قاهره روز چهارشنبه اعلام کرد : نیروهای ارتش این کشور برای نخستین بار با همتاهای روس خود در خاک مصر رزمایش های مشترک برگزار خواهد کرد و این رزمایش ها از تاریخ 15 تا 26 اکتبر انجام خواهد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۰۲:۰۰    
خبرجنوب نوشت: عامل جنایت آتشسوزی در شوش که مادرش را کشت دستگیر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۰۱:۵۷    
سرمربی تیم استقلال به خاطر انتقادات از عکس گرفتن بر بالین منصور پورحیدری خودداری کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۰۱:۴۵    
در تیم کی روش 6 مثلث یک ارابه جنگی می سازند که یک شبکه به هم متصل است و به هنگام داشتن توپ و از دست دادن در زمین جایگیری می کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۰۱:۰۰    
در پنج ماهه نخست امسال، بیش از 686 تن لوبیا قرمز وارد کشور شده است.