پنجشنبه ۱۳ اردیبهشتساعت ۰۸:۳۹May 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای نسیم آنلاین 17 فروردین 1396 - nasimonline.ir

نسیم آنلاین 29 اسفند 1393 نسیم آنلاین 7 دی 1394 نسیم آنلاین 1 فروردین 1395 نسیم آنلاین 1 اردیبهشت 1396 نسیم آنلاین 1 خرداد 1396 نسیم آنلاین 31 تیر 1396 نسیم آنلاین 31 مرداد 1396 نسیم آنلاین 1 شهریور 1396 نسیم آنلاین 30 مهر 1396 نسیم آنلاین 30 آبان 1396 نسیم آنلاین 30 آذر 1396 نسیم آنلاین 1 دی 1396 نسیم آنلاین 30 بهمن 1396 نسیم آنلاین 29 اسفند 1396 نسیم آنلاین 1 فروردین 1396 نسیم آنلاین 2 فروردین 1396 نسیم آنلاین 3 فروردین 1396 نسیم آنلاین 4 فروردین 1396 نسیم آنلاین 5 فروردین 1396 نسیم آنلاین 6 فروردین 1396 نسیم آنلاین 7 فروردین 1396 نسیم آنلاین 8 فروردین 1396 نسیم آنلاین 9 فروردین 1396 نسیم آنلاین 10 فروردین 1396 نسیم آنلاین 11 فروردین 1396 نسیم آنلاین 12 فروردین 1396 نسیم آنلاین 13 فروردین 1396 نسیم آنلاین 14 فروردین 1396 نسیم آنلاین 15 فروردین 1396 نسیم آنلاین 16 فروردین 1396 نسیم آنلاین 17 فروردین 1396 نسیم آنلاین 18 فروردین 1396 نسیم آنلاین 19 فروردین 1396 نسیم آنلاین 20 فروردین 1396 نسیم آنلاین 21 فروردین 1396 نسیم آنلاین 22 فروردین 1396 نسیم آنلاین 23 فروردین 1396 نسیم آنلاین 24 فروردین 1396 نسیم آنلاین 25 فروردین 1396 نسیم آنلاین 26 فروردین 1396 نسیم آنلاین 27 فروردین 1396 نسیم آنلاین 28 فروردین 1396 نسیم آنلاین 29 فروردین 1396 نسیم آنلاین 30 فروردین 1396 نسیم آنلاین 31 فروردین 1396 
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۴:۰۴    
بنا بر اعلام دبیرخانه جشنواره سراسری پویاگران انقلاب اسلامی، برگزیدگان این جشنواره هفته اول اردیبهشت ماه معرفی و تجلیل میشوند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۱:۴۹    
اگرچه زنگنه اعلام کرده است که در مدت زمان 8 ساله استفاده از کارت سوخت از اطلاعات به دست آمده آن هیچ استفاده ای نشده است ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۰:۵۱    
فرهنگ و هنر کشور در هفته ای که گذشت با خبرهای متنوعی همراه بود، از درگذشت همسر افشین یداللهی تا توضیحات الهام غفوری درباره دلیل فیلمبرداری "پایتخت 5" در قبرس.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۰:۴۴    
رئیس رسانه ملی از عوامل سه سریال علی البدل، مرز خوشبختی و دیوار به دیوار تجلیل کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۰:۳۸    
مدیر کل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری البرز از تعطیلی خط پنج مترو تهران - کرج در روز جمعه جاری خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۰:۰۴    
رئیس سازمان امدادو نجات هلال احمر گفت: از 5 استان کشور به وسیله بالگرد اقلام زیستی برای زلزله زدگان خراسان رضوی ارسال شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۳:۳۲    
کمیته امداد در اطلاعیه ای اعلام کرد: "پرویز فتاح" هیچگونه قصد و برنامه ای برای نامزدی در انتخابات نداشته و نخواهد داشت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۳:۱۶    
محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برای بازدید و نظارت بر کیفیت خدمات رسانی به زلزله زدگان به سفید سنگ خراسان رضوی سفر کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۲:۵۷    
یک شبکه خبری نزدیک به دولت آمریکا اعلام کرد دو ناو جنگی این کشور در شرق سواحل مدیترانه به حالت آماده باش هستند تا در صورت لزوم به سوریه حمله کنند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۲:۳۴    
رحمانی فضلی با بیان اینکه مردم باید از مسؤولان مطالبه گر بوده و از لحاظ معیشتی نیز در رفاه باشند، تاکید کرد ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۲:۲۸    
اداره حقوقی و امور مجلس ستاد کل نیروهای مسلح، اظهارت اخیر یکی از نمایندگان مجلس درخصوص هدیه خارجی به نمایندگان را "نسنجیده" و "خلاف واقع" عنوان کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۲:۲۵    
رئیس مجلس با بیان اینکه مسئله انتخابات دارای اهمیت بسیاری برای کشور است، گفت: به طور حتم حضور جدی و گسترده مردم در این عرصه عامل بازدارنده ای در برابر تحرکات و اقدامات دشمنان علیه جمهوری اسلامی خواهد ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۲:۱۰    
خبرگزاری فرانسه از افنجار بمبی در سومالی خبر داد که بر اثر آن 14 نفر کشته شده اند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۲:۰۸    
وزرای خارجه آمریکا و روسیه دیروز تلفنی در مورد وضعیت سوریه گفت وگو کرده اند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۲:۰۸    
رئیس پلیس فتای خراسان رضوی با تأکید بر برخورد جدی پلیس فتا با عاملان پخش شایعات دردسرساز در فضای مجازی از شناسایی و دستگیری تعدادی از مظنونین انتشار شایعات اخیر مرتبط با زلزله در مشهد خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۲۰:۱۹    
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: باتیستا می خواست خودش را به تماشاگران نشان بدهد و بی جهت با توپ بازی می کرد. ملکی دروازه بانمان در این بازی ما را مسخره خودش کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۲۰:۰۰    
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: فریادهای منصوریان خطاب به من بود و خطاب به داور و مربی حریف نبود. ما یک مجموعه هستیم و در راس مجموعه ما منصوریان است و نبود او در روند تیمی ما اثر گذار بود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۹:۵۰    
ادامه رقابت های هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با توقف ذوب آهن برابر صنعت نفت همراه بود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۹:۲۶    
ادامه رقابت های هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با توقف استقلال تهران برابر گسترش فولاد در تبریز همراه بود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۹:۰۳    
سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: ما به بازیکنان در تعطیلات برنامه می دهیم اما 80،90 درصد آنها طبق این برنامه جلو نمی روند و اکثرشان چاق می شوند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۸:۴۶    
ادامه رقابت های هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با تساوی ذوب آهن و صنعت نفت در پایان نیمه اول همراه بود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۸:۱۹    
ادامه رقابت های هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با توقف یک نیمه ای استقلال تهران برابر گسترش فولاد همراه بود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۷:۴۳    
رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب از تعیین کاندیدای نهایی این جبهه در روزهای آخر منتهی به انتخابات خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۷:۳۳    
با موافقت و رأی اکثریت اعضای مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، وکالت انتخاب نامزد نهایی از میان پنج کاندیدای این جبهه به شورای مرکزی تفویض شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۷:۱۹    
با پایان مرحله شمارش آرا دومین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، اسامی پنج نامزده نهایی این جبهه که از میان 10 کاندیدا انتخاب شده اند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۷:۱۹    
رئیس اسبق صدا و سیما نوشت: از منتخبین می خواهم با رعایت اخلاق اسلامی و با همه قوت وارد مبارزه انتخاباتی شوند و روی همفکری و کمک من حساب باز کنند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۷:۱۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط کنونی بر اساس آمارها، حجم و جمعیت روستاها 25 درصد از کل جمعیت کشور است که این آمار پایین تر از میانگین جهانی است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۷:۰۷    
سخنگوی شورای نگهبان از اعلام نتایج بررسی ها درباره داوطلبین انتخابات میان دوره ای مجلس در پایان روز اداری شنبه هفته آینده خبر داد
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۷:۰۷    
یک منبع آگاه از دفتر حجت الاسلام رئیسی اعلام کرد که وی سخنگویی برای اعلام نامزدی انتخاباتی در همایش امروز جبهه مردمی نداشته است و تصمیم خود درباره شرکت در انتخابات را در وقت مقتضی بی واسطه با مردم در ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۷:۰۷    
آخوندی روز گذشته در واکنش به سئوال یک خبرنگار درباره هواپیماهای خریداری شده،با عصبانیت میکروفن را از دست وی گرفت!
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۶:۵۰    
آموس نیوسام، نماینده دولتی ایالات آلاباما در آمریکا به خاطر این رفتار خصمانه علیه خبرنگار، دستگیر و به حبس و جزای نقدی محکوم شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۶:۴۱    
نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی در اعتراض به عدم تحقق وعده های رئیس جمهور در سفر به استان سمنان، روحانی را همراهی نکرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۶:۳۸    
نوروزِ رهبر انقلاب، امسال نیز مانند سال های گذشته بدون دیدار با خانواده شهیدان سرافراز به پایان نرسید.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۶:۳۴    
یکی از نزدیکان سعید جلیلی گفت: تصمیم قطعی برای حضور جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری ان شاءالله تا هفته آینده مشخص می شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۶:۲۸    
رئیس ستاد جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: این جبهه برای دفاع از دستاوردها و حفظ نظام جمهوری اسلامی و آرمان هایی که در معرض آسیب است، شکل گرفت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۶:۲۸    
تیم فوتبال پرسپولیس تمرینات ریکاوری پس از دیدار برابر پیکان را امروز پنجشنبه برگزار کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۶:۲۸    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان حضور نیافت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۶:۱۸    
وزیر کشور قطع 75 درصد درآمدهای کشور از وابستگی به نفت را جزو افتخارات انقلاب اسلامی دانست و گفت: با تلاش، جدیت و پشتکار جوانان برومند این مرز و بوم ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۶:۱۴    
کاندیداهای جبهه مردمی نیروهای انقلاب در گفتگو با نسیم آنلاین پاسخ دادند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۶:۱۴    
پورابراهیمی با بیان اینکه اگر دولت برای ممنوعیت واردات کالاهای مشابه داخلی اقدام نکند، مجلس وارد می شود، گفت: طی دو هفته آینده با وزرای صنعت و اقتصاد ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۶:۰۸    
وزیر خارجه سوریه با تاکید بر اینکه ارتش سوریه حتی علیه تروریست ها نیز از مواد شیمیایی استفاده نکرده و نخواهد کرد، گفت: اولین اخبار از حمله شیمیایی به خان شیخون در ساعت 9 مخابره شد ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۶:۰۵    
دبیر کل جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه قبل از هرچیز باید دعا کنیم خدایا مارا هدایت کن به اصلح خدایا بما توفیق بده اصلح را بشناسیم و به اصلح رای بدهیم اظهار داشت ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۵:۴۹    
اصرار بر نشان دادن رئیسی در چارچوب جمنا در عین انکار او و نیز القاء بقای نامزدی قالیباف در عین بیانیه انصرافش و فشار بر فتاح برای به رسمیت شناختن جمنا علی رغم معذوریتش ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۵:۴۳    
عزت الله ضرغامی رئیس سابق سازمان صدا و سیما در پاسخ به خبرنگار نسیم آنلاین ، نظرات جالبی درباره وزارت خارجه و محمدجواد ظریف مطرح کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۵:۴۰    
مهدی چمران عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اساسنامه را به منظور تصویب نهایی قرائت کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۵:۳۴    
نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: بر خلاف اعلام مسئولان محلی ستاد احیا دریاچه ارومیه ارتفاع آب این دریاچه در یک سال احیر 2 سانتی متر پایین تر آمده و افزایشی نداشته است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۵:۳۴    
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت روحانی ظرفیت های نظام را هدر داده و استفاده نکرده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۵:۳۱    
اشرف بروجردی رئیس تازه منصوب شده کتابخانه ملی در توئیت تازه خود پیرامون عوامل حذف کتاب از سبد خرید خانواده ایرانی اینگونه واکنش نشان داد: نسبت نامتوازن قیمت کتاب و درآمد ماهیانه ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۵:۳۱    
علیرضا زاکانی با تأکید بر این که دولت به بهانه کاهش تورم کشور را به رکود و مرگ مغزی فرو برده است، گفت: چرا دولت یک میلیون تن کاهش تولید در حوزه پتروشیمی داشته است؟
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۵:۳۱    
سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: به دنبال این نیستیم که به هر طریقی ببریم و مخالف این گونه کارها هستیم.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۵:۳۱    
رئیس پلیس راه استان البرز از یکطرفه شدن محور کرج - چالوس در عصر جمعه 18 فروردین ماه خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۵:۳۱    
قائم مقام مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: خط 5 مترو تهران روز جمعه 18 فروردین حد فاصل ایستگاه ورزشگاه آزادی تا گلشهر پذیرش مسافر ندارد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۵:۳۱    
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در پیامی به دومین مجمع جبهه مردمی انقلاب اسلامی گفت: به علت معذوراتی که شورای مرکزی از آن مطلع هستند از حضور در دومین مجمع جبهه مردمی انقلاب اسلامی عذرخواهی می کنم اما ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۵:۳۱    
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: کشور به همت دولت پیر به جایی رسیده که کشور تعطیل شده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۵:۳۱    
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: بنده سه گروه از مطمئن ترین دوستانم را به عنوان مشاور برای بررسی برنامه ها به کار گرفته ام که تا امروز هم نتیجه خوبی داده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۵:۳۱    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: تا ساعت 8:47 امروز صبح براساس آمارها، 269 مورد پس لرزه در مناطق زلزله زده خراسان رضوی به ثبت رسیده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۵:۳۱    
براساس مصوبه 18/12/1395 هیات وزیران، سقف حداکثر امتیازات مواد 65، 66، 68 و 71 قانون مدیریت خدمات کشوری (مربوط به محاسبه حقوق کارمندان ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۵:۳۱    
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: کشور فقط کیش نیست، کیش رفتن و ماشین فلان قیمت سوار شدن ایرادی ندارد ولی برای مسئول ایراد دارد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۵:۳۱    
رئیس جمهور گفت: سال 96، سال افزایش تولید ملی است و در همه زمینه ها باید تولیدات ملی خودمان را افزایش دهیم.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۵:۳۱    
دیدار تیم های ملی عراق و ژاپن از سری مسابقات نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه، 23 خرداد برگزار می شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۵:۳۱    
در ژاپن همگام وقوع زلزله 10 تا 15 ثانیه قبل از وقوع زلزله، همه گوشی های تلفن همراه اعلام خطر می کنند و همین زمان کوتاه می تواند جان صدها یا هزاران تن را نجات بدهد ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۵:۳۱    
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما امروز گرد هم آمده ایم تا از میراث با ارزش انقلاب اسلامی نگهداری کنیم گفت: امروز برای ایران در تهران تصمیم گرفته می شود نه در واشنگتن.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۵:۳۱    
آنچه امروز میان عباس آخوندی و خبرنگار باشگاه خبرنگاران گذشت نه جدید بود، نه استثنا و نه حتی عجیب...چندسال پیش تر زمانیکه یک خبرنگار در سوال پرسیدن از مربی یکی از سرخآبی های پایتخت زیاده روی کرد او هم ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۵:۳۱    
تیم ملی فوتبال ایران با پنج پله صعود در رده بندی فیفا در رده 28 جهان قرار گرفت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۵:۳۱    
با پایان سخنرانی نامزدها، و توضیحات مهدی چمران درباره نحوه انتخابات در مجمع ملی، فرآیند رای گیری برای انتخاب 5 نامزد منتخب جبهه مردمی از بین 10 کاندیدای معرفی شده آغاز شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۵:۳۱    
سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: با استعفای آیت الله رئیسی موافقت شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۵:۳۱    
معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: وضعیت کیفی هوای تهران با شاخص کیفی 67 در وضعیت سالم است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۵:۳۱    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان از دستگیری یکی از عناصر گروهک جیش الظلم در سیستان و بلوچستان خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۵:۳۱    
19 طرح و پروژه در استان سمنان با اعتبار یک هزار و 170 میلیارد تومان و اشتغالزایی 885 نفری در راستای منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری درباره سیاست های اقتصاد مقاومتی ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۵:۳۱    
ترکیب تیم استقلال برای دیدار مقابل گسترش فولاد در هفته بیست وششم لیگ برتر اعلام شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۵:۳۱    
سخنگوی نیروی انتظامی گفت: معاونت حقوقی پلیس راهور، از بازپرس پرونده تصادف در آزاد راه شهید شوشتری مشهد به علت رفتار و قضاوت شتابزده و اظهارات خارج از دایره عرف و قانون، شکایت کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۵:۳۱    
معاون فرهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد گفت: خوشبختانه امسال در طرح پیوند مسجد و مدرسه، 94 مسجد اعتکاف دانش آموزی را در استان تهران برگزار می کنند ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۵:۳۱    
با اعلام کمیته بین المللی المپیک نمونه های تست دوپینگ 3 کشتی گیر و وزنه بردار از المپیک پکن و لندن مثبت شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۵:۳۱    
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: من نمی دانم اظهارنظرات مدیرعامل باشگاه در چه زمینه ای بوده است و توجهی هم به حاشیه ها ندارم. مطمئن باشید این حاشیه ها آرامش ما را به هم نمی زند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۵:۳۱    
وزیر آموزش وپروش دولت دهم بزرگ ترین مشکل کشور اشتغال و تولید عنوان کرد و گفت: درباره این موضوعات و رونق دادن به فضای اقتصادی کار کارشناسی شده است که باید چطور سرمایه گذاری و منابع را از تامین کنیم.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۵:۳۱    
عضو هیأت رئیسه مجلس نهم شورای اسلامی گفت: وحدت به این خوبی اتفاق افتاده است و همه آمده اند، انشالله پیروزی با جریان انقلاب خواهد بود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۵:۳۱    
سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: به نظر می رسد دستگاه اجرایی کشور ناکارآمد است که این ناکارآمدی را در جنبه های مختلف زندگی مردم می بینیم.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۵:۳۱    
وزارت خارجه روسیه در واکنش به ادعاهای اخیر مقامات آمریکایی خواستار تحقیقاتی جامع درباره استفاده از تسلیحات شیمیایی در سوریه شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۵:۳۱    
نشست عصر دومین مجمع ملی جبه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برای تصویب اساسنامه این جبهه آغاز شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۵:۳۱    
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: آرای کمیته انضباطی ضمانت اجرایی ندارد. پنج سال قبل حکم داده اند ولی به جایی نرسیده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۵:۳۱    
دبیرکل سابق جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی اظهار داشت: کسی که از سوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب، نامزد نهایی شد از لحاظ عقلی، تعهد به پیمان و اعتقادی باید توسط دیگران حمایت و کمک شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۵:۳۱    
سید صولت مرتضوی در گفتگو با نسیم آنلاین توضیحاتی را درخصوص پیام حجت الاسلام رئیسی به دومین نشست جمنا بیان کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۵:۳۱    
عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب با بیان اینکه مدیران اجرایی کشور باید هم انگیزه و هم اعتقاد داشته باشند، گفت: با وجود نیروهای انقلابی مشکلات حل می شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۵:۳۱    
سفیر ایران در لندن نوشت: ما همواره به مقام های اروپایی نسبت به خطرات داعش و خطر حمایت از گروه های تروریستی هشدار داده و می گفتیم که حتی اگر از بشاراسد هم خوشتان نمی آید از تروریسم علیه او حمایت ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۵:۳۱    
دبیر کمیته انتخابات شوراهای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: از این که روحانی توانست شرایطی را ایجاد کند که اصلاح طلبان بتوانند با رده های بالای نظام گفتگو کنند خوشحالم ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۵:۳۱    
رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب از فرآیند رأی گیری به منظور تعیین 5 نامزد نهایی آن جبهه در دومین مجمع ملی بازدید کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۵:۳۱    
فیلم 'فروشنده' اثر اصغر فرهادی برنده جایزه بخش خارجی اسکار سال 2017 و جشنواره کن 2016، از روز 11 فروردین (31 مارس سال جاری میلادی) در سینماهای دو شهر بزرگ اکوادور یعنی کیتو و گوآیاکیل به نمایش گذاشته ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۵:۳۱    
جزئیات خدمات رسانی به حجاج ایرانی از جمله چگونگی صدور ویزای الکترونیکی، انتقال حجاج، تامین و انتقال مواد غذایی و داروهای مورد نیاز حجاج از ایران ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۵:۲۸    
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه پنج نامزد جمنا وقتی به گزینه نهایی رسیدند از فرد نهایی حمایت خواهند کرد ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۵:۱۰    
سید صولت مرتضوی در گفتگو با نسیم آنلاین توضیحاتی را درخصوص پیام حجت الاسلام رئیسی به دومین نشست جمنا بیان کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۱:۵۸    
رسانه های روسی از وقوع انفجار در شهر روستوف در جنوب این کشور خبر دادند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۱:۱۵    
علیرضا زاکانی با تأکید بر این که دولت به بهانه کاهش تورم کشور را به رکود و مرگ مغزی فرو برده است، گفت: چرا دولت یک میلیون تن کاهش تولید در حوزه پتروشیمی داشته است؟
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۱:۰۹    
فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی گفت: امنیت پایدار در راستای شکوفایی اقتصادی شکل می گیرد و ما به عنوان مرزبان قطعا وظیفه صیانتی در این رابطه داریم؛ حفظ و حراست از مرزها در جلوگیری از قاچاق ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۰:۵۰    
رئیس جمهور روسیه با اشاره به عدم بهبود وضعیت امنیتی در کشورهای شوروی سابق گفت: هر یک از کشورهای مشترک المنافع می توانند هدف بالقوه حملات ترویستی باشند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۰:۴۴    
در این پیام آمده است: اگر دیروز و امروز من و آقای رئیسی و دیگر نیروهای انقلاب را تخریب می کنند حق دارند چرا که تروریست های آن زمان را سرکوب کردیم.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۰:۳۵    
رئیس جمهور سوریه با اشاره به حمایت های تهران، مسکو و حزب الله از ارتش سوریه، اظهار داشت که کشورهای غربی هیچ گاه در سوریه علیه تروریسم نجنگیدند و همچنان حامی آن هستند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۰:۳۲    
ملی پوشان زیر 20 سال فوتسال ایران مقابل فرانسه به دومین پیروزی دست یافتند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۰:۳۲    
مسابقات 10 جانبه کشتی به یاد هادی نوروزی کاپیتان فقید تیم پرسپولیس روز 24 فروردین ماه در شهر بابل برگزار می شود.
  • ۱