سه شنبه ۰۱ خردادساعت ۲۰:۵۴May 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای نسیم آنلاین 6 اسفند 1396 - nasimonline.ir

نسیم آنلاین 29 اسفند 1393 نسیم آنلاین 7 دی 1394 نسیم آنلاین 1 فروردین 1395 نسیم آنلاین 31 فروردین 1396 نسیم آنلاین 1 اردیبهشت 1396 نسیم آنلاین 1 خرداد 1396 نسیم آنلاین 31 تیر 1396 نسیم آنلاین 31 مرداد 1396 نسیم آنلاین 1 شهریور 1396 نسیم آنلاین 30 مهر 1396 نسیم آنلاین 30 آبان 1396 نسیم آنلاین 30 آذر 1396 نسیم آنلاین 1 دی 1396 نسیم آنلاین 30 بهمن 1396 نسیم آنلاین 1 اسفند 1396 نسیم آنلاین 2 اسفند 1396 نسیم آنلاین 3 اسفند 1396 نسیم آنلاین 4 اسفند 1396 نسیم آنلاین 5 اسفند 1396 نسیم آنلاین 6 اسفند 1396 نسیم آنلاین 7 اسفند 1396 نسیم آنلاین 8 اسفند 1396 نسیم آنلاین 9 اسفند 1396 نسیم آنلاین 10 اسفند 1396 نسیم آنلاین 11 اسفند 1396 نسیم آنلاین 12 اسفند 1396 نسیم آنلاین 13 اسفند 1396 نسیم آنلاین 14 اسفند 1396 نسیم آنلاین 15 اسفند 1396 نسیم آنلاین 16 اسفند 1396 نسیم آنلاین 17 اسفند 1396 نسیم آنلاین 18 اسفند 1396 نسیم آنلاین 19 اسفند 1396 نسیم آنلاین 20 اسفند 1396 نسیم آنلاین 21 اسفند 1396 نسیم آنلاین 22 اسفند 1396 نسیم آنلاین 23 اسفند 1396 نسیم آنلاین 24 اسفند 1396 نسیم آنلاین 25 اسفند 1396 نسیم آنلاین 26 اسفند 1396 نسیم آنلاین 27 اسفند 1396 نسیم آنلاین 28 اسفند 1396 نسیم آنلاین 29 اسفند 1396 
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۶:۰۰    
تا پایان دی ماه سال جاری به ترتیب در استان های خراسان رضوی، یزد و فارس بیشترین و در استان های کرمان، خراسان شمالی و کهگیلویه و بویراحمد کمترین میزان جواز تاسیس صنعتی صادر شده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۳:۲۵    
گروه موسیقی سرودستان با هدف آشنایی کودکان با چهارده معصوم، نماهنگ چهارده ماه را با صدای امیرحسین کاکازاده و همخوانی محمد میثم عظیمی منتشر کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۶:۰۵    
مهلت ثبت نام در رویداد شتاب در حوزه علوم و معارف اسلامی تا پایان اسفندماه اعلام شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۵:۲۸    
باقی مانده سود سهام عدالت عملکرد سال مالی 1395 شرکتهای سرمایه پذیر مربوط به روستاییان و عشایر از امروز 5شنبه، 17 اسفندماه 96 به تدریج واریز می شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۰:۰۲    
جمعی از ناظران محصولات کشاورزی در اعتراض به وضعیت استخدامی شان مقابل مجلس تجمع کردند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۲:۲۰    
منابع محلی در کشور پاپوا گینه نو واقع در اقیانوس آرام و قاره اقیانوسیه، از افزایش آمار قربانیان زلزله 7.3 ریشتری آن به 31 نفر خبر دادند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۱:۲۳    
ایران عزیز در هفته ای که گذشت در سوگ جوانان و شهیدان امنیت خود است؛ همانان که با معرفت و بصیرت خود، به استقبال شهادت رفتند و جاودانه شدند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۹:۲۹    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اسدآباد گفت: تأیید کوچ و بازگشت میش مرغ به دشت اسدآباد در انتظار جواب آزمایشات و بررسی های DNA در رابطه با این پرنده کمیاب است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۷:۴۵    
محققان موسسه تحقیقات علوم دامی کشور، در طی 14 نسل موفق به بومی سازی و بهبود بچه دهی و کنترل رفتار تهاجمی زنبورهای عسل نژاد ایرانی شدند و به گفته آنها با این روش میزان تولید عسل کلونی های اصلاح نژاد ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۳:۰۱    
کپچر به معنای تسخیر و گرفتن است و با توجه به کسب عنوان پرفروشترین کراس اوور Sub-Compact در اروپا، می تواند به ربودن گوی رقابت نیز تعبیر شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۳:۴۵    
رییس سازمان انرژی اتمی با اشاره به محبوبیت امام موسی صدر در بین لبنانی ها حتی مسیحیان، گفت: امام موسی صدر به گونه ای عمل کرد که شیخ الشیوخ طوائف لبنان شد و این یک حرکت بسیار عجیبی بود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۰:۴۸    
سرپرست معاونت محیط زیست طبیعی سازمان محیط زیست گفت: مجموع مساحت بازنگری های مناطق حفاظت شده، مصوب نشست اخیر شورای عالی محیط زیست حدود چهاردهم درصد مساحت مناطق حفاظت شده در کل کشور است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۰:۳۶    
سرپرست معاونت محیط زیست طبیعی سازمان محیط زیست گفت: به منظور برخورد کارآمد با متخلفان و مجرمان، جرایم نقدی موضوع مواد 10 تا 13 قانون شکار و صید اصلاح و بازنگری شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۰:۳۶    
طرح نخستین منطقه فوق کم انتشار (ULEZ) برای مقابله با آلودگی هوا از آوریل 2019 در مرکز لندن عملیاتی خواهد شد. پیش از این در سال2009 طرح منطقه کم انتشار در این شهر به اجرا در آمده بود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۰:۳۰    
رئیس کمیته امداد گفت: با ایجاد اشتغال و توانمندسازی طی 2 تا 3 سال آتی مددجویان می توانند از تحت پوشش کمیته امداد خارج شوند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۰:۱۵    
رئیس کمیته دستگاهی دبیرخانه هیأت حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره شورای عالی انقلاب فرهنگی به برگزاری کرسی های ترویجی با رویکرد علمی در دانشگاه ها تاکید کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۶:۱۲    
جلسه سرمایه گذاری و توسعه استان هرمزگان روز یکشنبه به ریاست رئیس دفتر رئیس جمهور برگزار شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۳:۳۸    
دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی گفت: موفقیت های علمی کشور ریشه در حماسه دفاع مقدس دارد و یک دانشمند را نمی توانید در عرصه های گوناگون فناوری های پیشرفته در کشور بیابید که تفکر او ریشه در آرمان های دفاع ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۳:۳۲    
معاون فرهنگی دانشگاه تهران گفت: اگر امروز در ذهن جوانان ما درباره مسئله حجاب تشکیک به وجود می آید برای این است که ما به بدترین شکل ممکن حجاب را در حوزه فرهنگ و هنر مطرح کرده ایم.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۳:۱۱    
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: امروز آخرین فرصت ثبت نام دوره های کاردانی دانشگاه جامع علمی کاربردی است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۳:۰۶    
جزئیات بیست و سومین المپیاد علمی دانشجویی کشور اعلام شد و دانشجویان برای اولین بار می توانند در رشته های روانشناسی و مهندسی صنایع این دوره از المپیاد شرکت کنند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۳:۰۲    
یک منبع نظامی وابسته به ارتش یمن از شلیک موشک زلزال 2 به مواضع نظامیان سعودی در نجران خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۲:۴۱    
همایش ملی اخلاق کاربردی در سیره ائمه اطهار(ع) با تأکید بر آموزه های رضوی، هفتم و هشتم اسفندماه 1396 در دانشگاه اصفهان برگزار می گردد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۲:۳۸    
سیاسی جلوه دادن این دیدگاه و مهمتر از آن ابعاد سیاسی دادن به آن هم برای مصارف جناحی و حتی لیبرالیسم دولتی کاری شتابزده و نادرست و ناپخته است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۰:۵۷    
برگزیدگان دومین جشنواره فیلم 180 ثانیه ای بانک پاسارگاد با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار تهران، چهره های برجسته علمی و هنری، مدیرعامل و مسئولان عالی رتبه این بانک معرفی شدند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۰    
به مناسبت انتشار تقریظ حضرت آیت الله خامنه ای بر کتاب سرباز کوچک امام ، نسیم آنلاین، نماهنگ های تصویری در مورد تفریظ مقام معظم رهبری و گوشه هایی از دلدادگی اسرای سرافراز جنگ تحمیلی با حضرت امام خمینی ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۴:۵۷    
معاون فناوری پارک علم و فناوری کرمانشاه گفت: 65 طرح با اعتبار250 میلیارد ریال از طرح های واحدهای فناور پارک علم و فناوری به کمیته فنی کارگروه توسعه و اشتغال سرمایه گذاری استان معرفی شده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۴:۵۷    
پربازدیدترین و پربحث ترین اخبار سرویس اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ششم اسفندماه را می توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۴:۵۴    
جمعی از خانواده شهدای منا با مراجعه به سازمان حج و زیارت، خواستار پیگیری وضعیت شهدای فاجعه منا و تعیین تکلیف در این رابطه شدند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۴:۵۴    
به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید. ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۴:۵۴    
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه21 از پاکسازی و لایروبی کامل مسیل ها و کانال های غرب پایتخت همزمان با نفوذ سامانه بارشی جدید به کشور خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۴:۵۴    
رئیس دانشگاه تهران گفت: افزایش ظرفیت پذیرش دانشجویان استعداد درخشان دانشگاه های برتر در انتظار تایید وزارت علوم است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۴:۵۰    
طی ماه های اخیر گزارش های متعددی از ضرب و شتم پزشکان و کادر درمان از مناطق مختلف کشور به گوش می رسد؛ پزشکانی که می خواهند جان بیماران و مصدومان را نجات دهند ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۴:۵۰    
معاون اجتماعی وزارت بهداشت گفت: 243 گروه داوطلب سلامت، 775 خیریه و 620 سازمان مردم نهاد در حوزه سلامت فعالیت می کنند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۴:۵۰    
دبیر ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی معاونت علمی گفت:مدل های کسب و کار نوآورانه فعالیت ها در حوزه انرژی را متحول کرده است و در این راستا توسعه زیست بوم کسب و کارهای انرژی یکی از فعالیت های اصلی ستاد است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۴:۵۰    
رئیس دانشگاه صنعتی همدان با بیان این که هم اکنون 400 هزار مهندس در همدان پروانه اشتغال دارند، گفت: با وجود مشکلات فراوان جامعه همچون ریزگردها ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۴:۵۰    
گویا از انجام عملیات ایمن سازی تکمیلی فلج اطفال از پنجم تا هشت اسفندماه خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۴:۴۴    
دوستی اینستاگرامی موجب شد زن جوان با همدستی مرد دیگری همسرش را به قتل برساند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۴:۴۴    
افراد دارای اضافه وزن می توانند مانند دیگران از یک زندگی شاد و سالم بهره مند شوند که با رعایت رژیم غذایی مناسب و ورزش به حفظ سلامت خود کمک می کنند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۴:۴۴    
مدیرکل دفتر ارتباط با صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: زنجیره اتصال فارغ التحصیلان دانشگاهی در ایران با امکانات و منابع وجود ندارد و این مانع باعث افزایش بیکاری در جامعه شده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۴:۴۱    
عضو شورای عالی فضای مجازی با انتشار مطلبی در کانال تلگرامی خود، به اظهارات اخیر رئیس جمهور و بازیگر زن سینمای ایران واکنش نشان داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۴:۳۵    
نایب رئیس مجلس گفت: خانم های ما خودشان حجاب را انتخاب کرده اند و اجبار جدی راجع به حجاب در کشور ما نیست.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۴:۳۲    
ایروان مسعودی اصل با بیان اینکه درباره ممنوعیت ازدواج، تا این لحظه مرکز پژوهش ها اساساً گزارشی منتشر نکرده است، گفت: بخشی از نمایندگان پس از استماع نتایج گزارش اولیه از پیگیری طرح منصرف شده اند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۴:۲۹    
سخنگوی شورای نگهبان یادداشتی با عنوان "مجلس چهاردهم اولین مجلس بعد از رضا خان!" را در کانال تلگرامی خود قرار داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۴:۲۹    
رئیس جمهور کشورمان در پیامی انتخاب ماتاملا سیریل رامافوزا به عنوان رییس جمهوری آفریقای جنوبی را به وی تبریک گفت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۴:۲۶    
با حکم استاندار تهران علی اصغر ناصربخت به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان قدس منصوب شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۴:۲۶    
بدعهدی آمریکا و سرانجام برجام در برنامه گفتگوی ویژه خبری امشب بررسی شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۴:۲۲    
دبیرخانه دائمی کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی اقدام تحریک آمیز آمریکا در ادعای تعیین موعد مقرر برای انتقال سفارت این کشور به شهر قدس را محکوم کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۴:۲۲    
هیئت وزیران عصر یکشنبه به ریاست حجت الاسلام روحانی نشکیل جلسه داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۴:۱۶    
وزیر اطلاعات در پیامی شهادت سه تن از نیروهای ناجا و یک تن از نیروهای بسیج در قائله خیابان پاسداران تهران را تسلیت گفت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۴:۱۶    
وزیر خارجه قطر گفت: به منظور بهره برداری از میدان گازی ارتباط بسیار خوبی با ایران داریم و همه چیز خوب پیش می رود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۴:۱۲    
معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی پیش بینی کرد تا پایان امسال 10 ملیون تن شیر و نزدیک به یک میلیون انواع لبنیات صادر شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۴:۱۲    
رئیس کمیته امام خمینی (ره) از ایجاد دفتر تعاون در کمیته امداد امام خمینی (ره) با همکاری اتاق تعاون ایران خبرداد و گفت ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۴:۱۲    
تجمع مزدوران سعودی در استان مأرب با موشک بالستیک قاهر M2 نیروهای یمنی هدف قرار گرفت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۴:۰۶    
رئیس اتاق تعاون ایران با بیان اینکه وجود 110 هزاز تعاونی در کشور ظرفیت بسیار بالایی برای پیگیری برنامه های اشتغال زایی کمیته امداد امام خمینی ره است ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۴:۰۶    
بسته نبض بازار امروز به بررسی آخرین تغییرات قیمت نهاده های دامی و گوشی های Huawei در بازار پرداخته است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۴:۰۳    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حکمی عضو جدید غیرموظف هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات را منصوب کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۴:۰۳    
معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی پیش بینی کرد: در سال زراعی جاری، ضریب خوداتکایی تولید دانه های روغنی، دو رقمی شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۴:۰۰    
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی اعلام کرد: گوشی های برند نوکیا و هوآوی از شنبه 19 اسفند و برند سونی و تکنو از شنبه 26 اسفند مشمول طرح احراز اصالت (رجیستری) می شوند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۴:۰۰    
مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی با اشاره به پیشرفت 73 درصدی مصلی تهران گفت: اتمام طرح کاملا وابسته به اعتباراتی است که در اختیار سازمان قرار می گیرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۳:۵۸    
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس خبر داد: تا پایان سال افتتاح سه مدرسه، آغاز عملیات اجرایی مراکز محله در فازهای 8 و 11 و دو مرکز تجاری را در فاز 2 انجام خواهیم داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۳:۵۸    
توسعه یک خط لوله صادراتی سبب شد روسیه جایگاه خود را به عنوان بزرگ ترین تأمین کننده نفت چین حفظ کند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۳:۵۲    
با امضای تفاهمنامه بین اتاق تعاون ایران و کمیته امداد امام خمینی(ره)،معیشت مددجویان به لحاظ اشتغال و مسکن بهبود می یابد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۳:۵۲    
دو نشست تخصصی با موضوع اینترنت اشیاء روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری (7 و 8 اسفندماه ) در مرکز پژوهشی آرا برگزار می شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۳:۴۹    
سخنگوی دولت ترکیه امروز (یک شنبه) تأکید کرد که قطعنامه شورای امنیت پیرامون آتش بس در سوریه بر عملیات ارتش ترکیه در منطقه عفرین سوریه تأثیر نخواهد گذاشت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۳:۴۹    
دادستانی کل مصر از توقیف موقت دارایی های عبد المنعم ابو الفتوح، از مخالفان مصری و منتقد حکومت عبدالفتاح السیسی خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۳:۴۶    
ستادکل ارتش ترکیه بدون اشاره به تداوم عملیات نظامی آنکارا در خاک سوریه بر خلاف موازین بین المللی، اعلام کرد که دو هزار و 21 تروریست را کشته است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۳:۴۶    
مسکو پیش نویس قطعنامه ای را در خصوص تحریم تسلیحاتی یمن به شورای امنیت ارائه کرده که برخلاف پیش نویس ارائه شده توسط انگلیس، اشاره ای به ایران ندارد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۳:۴۶    
رئیس جمهوری سوریه در حکمی استاندارهای جدیدی برای استان های دیرالزور در شمال و القنیطره در جنوب تعیین کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۳:۴۳    
دبیرکل اتحادیه عرب تصویب قطعنامه آتش بس 30 روزه در سوریه واکنش نشان داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۳:۴۳    
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنگنده های ائتلاف بین المللی آمریکا اردوگاه آورارگان سوری را در شرق سوریه هدف حملات هوایی خود قرار دادند. در حال تکمیل ... ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۳:۴۰    
یک منبع نظامی از شلیک یک فروند موشک بالستیک قاهر ام 2 به پادگان مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در مارب خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۳:۴۰    
دو فروند ناو جنگی انگلیس روز یکشنبه برای برگزاری رزمایش مشترک با قطر، در آب های ساحلی این کشور پهلو گرفتند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۳:۳۶    
یک شناور جنگی رژیم صهیونیستی با نقض قلمروی لبنان وارد آب های منطقه این کشور شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۳:۳۶    
یک منبع در وزارت خارجه سوریه به تصمیم آمریکا برای انتقال سفارت خود به قدس اشغالی در اردیبهشت ماه آینده، واکنش نشان داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۳:۳۶    
ارتش صهیونیستی روز یکشنبه اعلام کرد که خطای حرفه ای ازسوی خدمه پرواز سبب حمله جنگنده اف-16 و سرنگونی آن حین حمله به اهدافی در سوریه شده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۳:۳۶    
روسیه پیش نویس قطعنامه ای را درباره یمن به شورای امنیت ارائه کرده است که از آن به عنوان رقیب پیش نویس قطعنامه ضد ایرانی در این خصوص یاد می شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۳:۳۶    
دبیرکل اتحادیه جهانی علمای اسلام خواستار خیزش محافل مردمی و رسمی عربی و اسلامی علیه تصمیم واشنگتن مبنی بر انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس در چهاردهم ماه مه آینده شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۳:۳۰    
دبیر کمیته اجرائی سازمان آزادیبخش فلسطین تأکید کرد دولت آمریکا با جانبداری از رژیم اشغالگر صهیونیستی در مسئله قدس، به خطری واقعی برای امنیت و ثبات منطقه و ملت های آن تبدیل شده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۳:۳۰    
کاخ سفید در جدیدترین موضع گیری علیه پیونگ یانگ، از تداوم فشارهای اقتصادی بر کره شمالی خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۳:۳۰    
یک هیأت رسمی از عربستان سعودی به ریاست مشاور دفتر پادشاهی این کشور دوشنبه به بیروت سفر می کند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۳:۲۱    
دستگاه قضایی عراق اعلام کرد 16 زن در عراق به اتهام عضویت در گروه وهابی صهیونیستی داعش به مجازات اعدام با چوبه دار محکوم شده اند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۳:۱۸    
هواداران تیم صدرنشین سوپر لیگ یونان به سرمربی اسپانیایی المپیاکوس حمله کردند و باعث مصدومیتش شدند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۳:۱۸    
ساموئل. ال. جکسون بازیگر معروف آمریکایی از پیشنهاد دونالد ترامپ، درباره مسلح کردن معلمان برای محافظت از دانش آموزان در مدارس به شدت انتقاد کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۳:۱۵    
تیم های آرسنال و منچسترسیتی به مصاف هم رفتند که در پایان سیتیزن ها پیروز شدند و جام قهرمانی را بالای سر بردند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۳:۱۲    
سرمربی منچستریونایتد پس از پیروزی دو بر یک برابر چلسی، از هر دو تیم تمجید کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۳:۱۲    
در فینال رقابت های جام اتحادیه انگلیس، منچسترسیتی با نتیجه 3-0 آرسنال را شکست داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۳:۰۹    
سرمربی منچسترسیتی قهرمانی در جام اتحادیه انگلیس را از آن شاگردانش می داند، نه خودش.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۳:۰۶    
خفاش های فوتبال اسپانیا 3 امتیاز شیرین به اندوخته هایشان اضافه کردند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۳:۰۶    
در ادامه رقابتهای هفته بیست و پنجم لالیگا، تیم والنسیا در ورزشگاه مستایا به مصاف رئال سوسیداد رفت که این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود خفاش ها خاتمه یافت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۳:۰۳    
کاپیتان تیم ملی بسکتبال با اشاره به حضور تماشاگران در سالن آزادی امروز را روز آشتی آنها با بسکتبال خواند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۳:۰۰    
منچسترسیتی توانست قهرمان جام اتحادیه انگلیس شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۲:۵۷    
والنسیا با گلزنی مهاجم اسپانیایی اش توانست رئال سوسیداد را در لالیگا شکست دهد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۲:۵۴    
بوکسور های کشورمان با 2 نقره و یک برنز در تورنمنت بلغارستان به کار خود خاتمه دادند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۲:۵۱    
دو دیدار برگزار شده هفته بیست و هفتم لوشامپیونه به تساوی انجامید.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۲:۵۱    
سرمربی تیم شکست خورده لندنی، قهرمانی در جام اتحادیه انگلیس را حق منچسترسیتی دانست.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۲:۵۱    
ارمان کانتر علی رغم شکست تیم بسکتبال عراق برابر ایران از عملکرد بازیکنانش راضی است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۲:۴۸    
آخرین بازی شب سوم هفته بیست و چهارم رقابت های بوندس لیگای آلمان با برتری دو بر یک تیم کلن در خانه راسنبال لایپزیش به پایان رسید.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۲:۴۵    
سرمربیان تیم های رم و میلان ترکیب اصلی تیم هایشان را اعلام کردند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۲:۴۵    
تیم فوتبال منچستر سیتی با پیروزی قاطعانه مقابل آرسنال فاتح رقابتهای جام اتحادیه باشگاه های انگلیس شد.