جمعه ۰۴ خردادساعت ۰۳:۵۵May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای نسیم آنلاین 27 دی 1397 - nasimonline.ir

نسیم آنلاین 29 اسفند 1393 نسیم آنلاین 7 دی 1394 نسیم آنلاین 1 فروردین 1395 نسیم آنلاین 1 فروردین 1396 نسیم آنلاین 31 فروردین 1397 نسیم آنلاین 31 اردیبهشت 1397 نسیم آنلاین 31 خرداد 1397 نسیم آنلاین 31 تیر 1397 نسیم آنلاین 1 مرداد 1397 نسیم آنلاین 31 شهریور 1397 نسیم آنلاین 1 مهر 1397 نسیم آنلاین 30 آبان 1397 نسیم آنلاین 30 آذر 1397 نسیم آنلاین 30 بهمن 1397 نسیم آنلاین 1 اسفند 1397 نسیم آنلاین 1 دی 1397 نسیم آنلاین 2 دی 1397 نسیم آنلاین 3 دی 1397 نسیم آنلاین 4 دی 1397 نسیم آنلاین 5 دی 1397 نسیم آنلاین 6 دی 1397 نسیم آنلاین 7 دی 1397 نسیم آنلاین 8 دی 1397 نسیم آنلاین 9 دی 1397 نسیم آنلاین 10 دی 1397 نسیم آنلاین 11 دی 1397 نسیم آنلاین 12 دی 1397 نسیم آنلاین 13 دی 1397 نسیم آنلاین 14 دی 1397 نسیم آنلاین 15 دی 1397 نسیم آنلاین 16 دی 1397 نسیم آنلاین 17 دی 1397 نسیم آنلاین 18 دی 1397 نسیم آنلاین 19 دی 1397 نسیم آنلاین 20 دی 1397 نسیم آنلاین 21 دی 1397 نسیم آنلاین 22 دی 1397 نسیم آنلاین 23 دی 1397 نسیم آنلاین 24 دی 1397 نسیم آنلاین 25 دی 1397 نسیم آنلاین 26 دی 1397 نسیم آنلاین 27 دی 1397 نسیم آنلاین 28 دی 1397 نسیم آنلاین 29 دی 1397 نسیم آنلاین 30 دی 1397 
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۰:۰۲    
مرکز پژوهش های مجلس با اشاره به ایرادات تبصره ای از لایحه بودجه 98 اعلام کرد: این لایحه با اعطای اختیار به استانداران در شناسایی و حذف یارانه دهک های بالا عملا به موازی کاری درون مجموعه دولت دامن زده ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۹:۰۴    
تهران - ایرنا- روابط عمومی مرکز تئاتر مولوی اعلام کرد که این مرکز روز یکشنبه 30 دی به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) تعطیل است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۴:۵۸    
ستاد باسازی عتبات عالیات استان کرمان از ارسال 83 تخته قالی دستباف کرمانی برای صحن حضرت زهرا (س) در حرم مطهر حضرت علی (ع) در نجف اشرف خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۱:۱۹    
رئیس سازمان برنامه و بودجه به مشکلاتی که کشور با تحریم ها دست و پنجه نرم می کند اشاره کرد و گفت: در حوزه صادرات نفتی به شدت دچار مشکل هستیم به گونه ای که از 2 میلیون و 410 هزار بشکه نفت که برای هر ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۱:۱۶    
رئیس اتاق ایران خطاب به بخش خصوصی گفت: آیا منطقی است که مساله حمایت از بخش اقتصادی مادام العمر باشد؟ آیا منطقی است که ما کودکی را بزرگ کنیم و زمانی که به راه افتاد آن را به حال خود واگذار کنیم؟ ما ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۱:۰۷    
دهقانی نیا گفت: مصوبه استانداری درباره طرح جلوگیری از عرضه پوشاک قاچاق، باعث برداشت های متفاوتی مثل مانع تراشی شده بود که این امر برداشت درستی نیست و طرح به حرکت خود ادامه می دهد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۱:۰۷    
مدیرکل نظارت بر سامانه های الکترونیکی و هوشمند ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: میزان قاچاق دام به دلایلی از جمله نبودن ضوابط مشخص و نوسانات نرخ ارز بیشتر شده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۱:۰۷    
رئیس انجمن تولیدکنندگان مرغ گوشتی گفت: در سه هفته گذشته به دلیل تامین نشدن دان مورد نیاز برای مرغداران، برخی از تولیدکنندگان مرغ، نان خشک و سیب زمینی به مرغ ها داده اند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۰۵:۳۷    
مرحله گروهی جام ملت های آسیا با مشخص شدتن چهره تیم های صعود کننده به مرحله یک هشتم به پایان رسید.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۳:۰۹    
گلزن تیم ملی قطر تنها یک گل با رکورد علی دایی در جام ملت های آسیا فاصله دارد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۲:۵۹    
فیزیوتراپیست درباره تاثیر مدل خوابیدن افراد بر سلامت ستون فقرات و انتخاب بهترین روش قرارگیری بدن هنگام خواب توضیح داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۲:۵۵    
رئیس جمهور سوریه در دیدار با هیئتی روسی بر ادامه همکاری میان دمشق و مسکو در مبارزه با تروریسم و عرصه های سیاسی و اقتصادی تاکید کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۲:۵۵    
لندن – ایرنا – درحالی که روند خروج انگلیس از اتحادیه اروپا با رأی مخالف پارلمان به طرح برگزیت دولت به بن بست خورده است ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۲:۵۵    
مسکو - ایرنا - نماینده رئیس جمهوری روسیه در امور خاورمیانه و آفریقا و رئیس دفتر جنبش حماس در گفت وگوی تلفنی بر سر وحدت نیروهای فلسطینی و اوضاع در نوار غزه تبادل نظر کردند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۲:۵۵    
لندن - ایرنا - 'حمید بعیدی نژاد' سفیر ایران در انگلیس روز پنجشنبه با انتشار پیامی در توییتر، تصویر (نامه) پاسخ همسر نازنین زاغری به سفارت درباره پیشنهاد سفر او به ایران برای ملاقات با خانواده اش را ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۲:۵۵    
تهران- ایرنا- وبگاه خبری - تحلیلی اکسپرس انگلیس نوشت : پلیس صربستان یک نیروی وابسته به داعش را به ظن برنامه ریزی برای ترور ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه که در بلگرد بسر می برد، دستگیر کرده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۲:۴۹    
کمیته شورای عالی انقلاب یمن ادعاهای ائتلاف سعودی مبنی بر ترور یکی از فرماندهان ارشد نیروی هوایی ارتش یمن را تکذیب و اعلام کرد که ایشان به مرگ طبیعی از دنیا رفته اند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۲:۴۹    
نیروهای یمنی یک فروند موشک زلزال 1 به سمت مواضع نیروهای متجاوز سعودی در نجران شلیک کردند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۲:۴۵    
در پی اعتصاب سراسری در تونس، حرکت هواپیماها، قطارها و اتوبوس ها و اکثر خدمات عمومی متوقف شده و هزاران نفر در اعتراض به پایین بودن دستمزدها دست به اعتراض زده اند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۲:۴۵    
تهران-ایرنا- تارنمای سرویس اقدام خارجی اروپا گزارش داد، هیاتی از نمایندگان اتحادیه اروپا با مشاهده وضعیت اسفبار عدن و حجم جنایت ها علیه مردم غیرمسلح یمنی خواستار پایان یافتن خونریزی ها در این کشور شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۲:۴۵    
سفیر سوریه در لبنان از عدم مشارکت کشورش در کنفرانس اقتصادی بیروت خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۲:۴۵    
سازمان دیده بان حقوق بشر اعلام کرد که جنایت قتل جمال خاشقجی آسیب زیادی به وجهه عربستان و ولیعهد این کشور وارد کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۲:۴۵    
خلبانان و مهمانداران آمریکایی به اعتراضات مقابل فرودگاه بین المللی دالاس فورت ورث پیوستند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۲:۴۵    
ارتش لبنان اعلام کرد یک شهروند آمریکایی را که به صورت غیرقانونی از فلسطین اشغالی وارد لبنان شده بود بازداشت کرده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۲:۴۵    
مایکل کوهن در توئیتی با اشاره به دستکاری دو نظرسنجی به نفع ترامپ از وفاداری کورکورانه به او ابراز تاسف کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۲:۴۵    
کمبود شدید سوخت ارائه خدمات درمانی در 6 بیمارستان غزه را متوقف کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۲:۳۸    
بر اساس جدیدترین نظرسنجی 57 درصد از رأی دهندگان علیه رئیس جمهور فعلی آمریکا رأی می دهند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۲:۳۸    
تهران - ایرنا - سازمان ملل متحد پنجشنبه شب پس از انتشار خبرهایی مبنی بر تیراندازی در الحدیده یمن، اعلام کرد پاتریک کامائرت رئیس تیم ناظر آتش بس در این شهر سالم و هیچ آسیبی ندیده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۲:۳۸    
رئیس جمهور آمریکا در مراسم رونمایی از استراتژی جدید دفاع موشکی آمریکا مدعی شد ایران خواستار مذاکره با کشورش است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۲:۳۸    
تهران-ایرنا- وبگاه روزنامه پرتیراژ انگلیسی ایندیپندنت با اشاره به گسترش محدودیت ها در عربستان به نقل از کریسپین بلانت عضو محافظه کار مجلس عوام انگلیس گزارش داد که ریاض با خطر انقلابی تکان دهنده روبه ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۲:۳۸    
یک شهروند انگلیسی که در امارات به اتهام جاسوسی زندانی شده بود، از شکنجه خود و بازجویی های طولانی در مدت بازداشتش در این کشور خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۲:۳۲    
تهران-ایرنا-دیده بان حقوق بشر در گزارش سالانه خود به وضعیت حقوق بشری در امارات و عربستان و نقش دو کشور در عملیات نظامی ائتلاف ضد یمن و جنایات جنگی آنها در این کشور بشدت انتقاد کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۲:۳۲    
نیروهای یمنی در پاسخ به ادامه حملات عربستان مواضع متجاوزان سعودی را با موشک زلزال 1 هدف قرار دادند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۲:۳۲    
نیویورک- ایرنا- سرپرست وزارت دفاع آمریکا، ایران، روسیه و کره شمالی را مایه نگرانی دانست و گفت راهبرد جدید موشکی ما برای ردگیری تهدیدهای تازه و بهبود بخشیدن محدوده تحت پوشش آن، تمرکز دارد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۲:۲۹    
دولت سودان یک ماه بعد از آغاز اعتراضات، فرمانی برای افزایش حقوق کارکنان دولت صادر کرد و هم زمان اعتراضات امروز نیز ادامه یافت و برخی معترضان به سوی کاخ ریاست جمهوری حرکت کردند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۲:۲۹    
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان ، گزیده ای از اخبار جالب و خواندنی سراسر جهان در تاریخ بیست و هفتم دی ماه را با کلیک بر روی لینک خبر بخوانید. محمد بن سلمان برادرش را بازداشت کرد! ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۲:۲۶    
مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر از برگزاری هفتمین جشنواره بین المللی شعر غدیر در اسفند ماه سال جاری خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۲:۲۶    
پکن- ایرنا- سخنگوی وزارت خارجه چین اظهار داشت کشورش با هر اقدام غیرقانونی و تخطی از توافقنامه بسیار مهم هسته ای سال 2015 ایران موسوم به برجام مخالف است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۲:۲۶    
خبرنگار وال استریت ژورنال در توئیتی به نقل از یک مقام ارشد اروپایی نوشت موگرینی در نشست ضدایرانی آمریکا در لهستان شرکت نخواهد کرد و درباره حضور سایر وزرای اروپایی نیز تردید جدی وجود دارد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۲:۲۶    
دستیار سابق مکرون به اتهام استفاده از گذرنامه های دیپلماتیک پس از اخراجش از الیزه، بازداشت شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۲:۲۳    
قدیری گفت: دولت باید برای رفع مشکل انتقال پول اهتمام جدی داشته باشد تا بخش محصولات پروتئینی که دومین صنعت اشتغالزای کشور است و سال گذشته ارزش آن به 15 میلیارد دلار رسیده، در ورطه نابودی قرار نگیرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۲:۲۳    
هشدار سازمان هواشناسی در خصوص برف و کولاک،چه خودرو هایی ارزان شدند؟ و تحولات بازار مرغ از اخبار اقتصادی امروز است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۲:۲۰    
فرودگاه مهرآباد با صدور اطلاعیه از بازگشت پروازهای این فرودگاه به شرایط عادی خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۲:۲۰    
وزیر راه و شهرسازی با بیان این که اولویت وزارتخانه، اتمام مسکن های مهر باقیمانده ای است که مشکلات حقوقی و قضایی ندارند ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۲:۲۰    
تهران- ایرنا- آمار تولید 9 ماهه سنگ آهن هفت مجتمع شاخص که از سوی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) منتشر شده حاکی از دستیابی به رقم بیش از 27 میلیون تن است که گل گهر (کرمان) ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۲:۲۰    
بسته نبض بازار امروز به بررسی نرخ طلا و سکه در آخرین روز هفته پرداخته است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۲:۱۷    
تهران - ایرنا - با توجه به آغاز موج جدید بارش ها در کشور و شرایط نامساعد جوی در فرودگاه مهرآباد، سه پرواز به فرودگاه بین المللی امام (ره) تغییر مسیر دادند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۲:۱۷    
پوریان گفت: قاچاق دام نتیجه ممنوعیت صادرات دام زنده است که باید هر چه سریع تر از سوی مسئولان ذی ربط آزاد شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۲:۱۷    
امسال با ضعف تقاضای داخلی و صادراتی که با تعرفه های آمریکا آسیب دیده اند، انتظار می رود رشد اقتصادی چین کندتر شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۲:۱۴    
وزیر انرژی عربستان سعودی، خالد الفالح، گفت: عربستان سعودی در حال بررسی امکان احداث یک شبکه به هم متصل خط لوله گاز برای تبادل و صادرات گاز عربستان به امارات، کویت و عمان است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۲:۱۴    
رحمانی با بیان اینکه بیش از 400 هزار نفر در صنعت قطعه سازی اشتغال دارند از پرداخت 4 هزار میلیارد تومان برای تامین سرمایه در گردش این واحد ها خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۲:۱۱    
مطاعی گفت: با توجه به شرایط فعلی بارش ها، از مسافران تقاضا می شود حتما با تجهیزات زمستانی و به ویژه زنجیر چرخ در جاده ها تردد کنند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۲:۱۱    
پس از اعلام این که تولید نفت خام آمریکا به رقم بی سابقه 12 میلیون بشکه در روز نزدیک شده است، با نگرانی از تضعیف تقاضا به ویژه با اختلافات تجاری آمریکا و چین، قیمت نفت حدود 2 درصد سقوط کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۲:۱۱    
رییس کل بانک مرکزی گفت: حسب دستور رییس جمهوری و به منظور مقابله با یکی از گلوگاه های فساد و آسیب در فرآیند تجارت خارجی کشور و براساس اقدامات بانک مرکزی برای آماده سازی سامانه رفع تعهد ارزی ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۲:۱۱    
تهران- ایرنا- گمرک ایران در بخشنامه ای اعلام کرد: گمرکات اجرایی کشور از صدور هرگونه مجوز ترانزیت و ورود کالاهای گروه 4 به مناطق آزاد تجاری– صنعتی و ویژۀ اقتصادی فعلا خودداری کنند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۲:۱۱    
یک هفته پس از این که نیکولاس مادورو، رییس جمهور ونزوئلا برای دور دوم ریاست جمهوری سوگند ادا کرد، گزینه تحریم نفتی کامل علیه ونزوئلا روی میز دولت دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا قرار گرفت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۲:۰۷    
شهرکرد- ایرنا- وزیر جهاد کشاورزی گفت: تولید محصولات کشاورزی کشور از 25 میلیون تن در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به 122 میلیون تن افزایش یافته است و 4 برابر شده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۲:۰۷    
تعداد بازنشستگان در معرض خطر فقر در اتحادیه اروپا تا پایان سال 2017 به 14.2 درصد افزایش یافت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۲:۰۷    
جیرفت - ایرنا - معاون رئیس جمهوری ر سفر یکروزه خود به جنوب کرمان از طرح های اقتصاد مقاومتی قلعه گنج، شهر نمونه اقتصاد مقاومتی بازدید و طرح آبرسانی به این شهر را افتتاح کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۲:۰۷    
خبرهای جدیدی از دو میان رده جدید سامسونگ، گلکسی A40 و A50 در فضای مجازی منتشر شده که اطلاعات جدیدی به ما می دهد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۲:۰۷    
حزب الله لبنان در حال آموزش گروه جدیدی تحت عنوان خواهران زینب در الحدیده یمن است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۲:۰۷    
رئیس بنیاد توانمندسازی گندمکاران از پایان کشت گندم طی ده روز گذشته برای سال زراعی جدید خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۲:۰۱    
رئیس خانه صنعت و معدن ایران گفت: تحریم های داخل برای کارآفرینان به مراتب بدتر از تحریم های خارجی اثر می کند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۲:۰۱    
رئیس مؤسسه پژوهش های اقتصاد کشاورزی در هم اندیشی تحریم ها با رسانه ها گفت: در حال حاضر 20 کشتی در سواحل اطراف کشور بار وارداتی داریم که حتی پول 15 کشتی هم پرداخت شده، اما اجازه تخلیه نمی دهند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۱:۵۸    
دادگاه عالی هند از بانک مرکزی این کشور خواست که امکان استفاده نابینایان از اسکناس ها و خدمات بانکی این کشور را با تغییرات مقتضی فراهم کند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۱:۵۸    
مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات کشور گفت: فاصله بین عرضه و تقاضا را در صنعت تنها باید از طریق بازارهای بین المللی پوشش دهیم و برای حمایت از کالای ایرانی هیچ راهی موثرتر از صادرات نیست.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۱:۵۸    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: در آستانه خودکفایی شکر قرار داریم و در تولید گندم نیز با توجه به استفاده از آبیاری سبز، تولید این محصول افزایش خواهد یافت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۱:۵۸    
معاون صنایع وزیر صمت ضمن بررسی چالش ها و مشکلات پیش روی صنعت کاغذ و کارتن از اتخاذ تمهیداتی برای رفع ممنوعیت صادرات این محصول خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۱:۵۵    
برنامه دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی رقابت های فوتبال جام ملت های آسیا 2019 مشخص شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۱:۵۵    
تیم های ملی قطر و لبنان در آخرین بازی مرحله گروهی به ترتیب از سد عربستان و کره شمالی گذشتند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۱:۵۲    
تیم ملی فوتبال ایران پس از اتمام مسابقه های مرحله گروهی جام ملت های آسیا پاداش قابل توجهی از سوی دولت و وزارت ورزش وجوانان دریافت کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۱:۵۲    
سرمربی تیم ملی فوتبال امید معتقد است دیدار این تیم با کویت برای هر دو تیم اهمیت ویژه ای دارد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۱:۵۲    
تیم فوتبال پدیده شهر خودرو اولین تمرین خود را در آنتالیای ترکیه برگزار کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۱:۵۲    
مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر از سمت خود در این باشگاه کناره گیری کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۰:۲۳    
راننده قطری تیم تویوتا برای سومین بار قهرمان مسابقات رالی اتومبیلرانی داکار شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۹:۵۳    
سرمربی استقلال از نمایش تیمش مقابل تیم اسپرتیو رومانی تمجید کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۹:۵۳    
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به عنوان سرمربی جدید تیم ملی دانشجویان انتخاب شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۹:۵۰    
تیم ملی فوتبال فلسطین از راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا بازماند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۹:۱۰    
پس از برگزاری دو دیدار پایانی گروه F در مرحله گروهی ژاپن بر ازبکستان غلبه کرد و به عنوان صدرنشین صعود کرد عمان بر ترکمنستان غلبه کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۸:۵۴    
در آغاز دور برگشت لیگ برتر بسکتبال، تیم های پتروشیمی بندر امام، شیمیدر تهران و نفت آبادان بر حریفان خود غلبه کردند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۸:۵۱    
تیم فوتسال پارسیان شهر قدس با تساوی مقابل سوهان محمدسیمای قم به لیگ دسته اول فوتسال سقوط کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۸:۴۸    
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی از اعلام فراخوان این مرکز جهت جذب پزشکان متخصص برای اعزام به حج تمتع سال 1398 خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۸:۳۹    
حمید بهمنی از کارگردانان سینما نسبت به حضور تهیه کننده فیلم ضدایرانی یک خانواده محترم در مقام داور جشنواره فیلم فجر اعتراض کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۸:۳۹    
نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال امروز به پایان رسید و با مشخص شدن رده بندی تیم های راه یافته به مرحله پلی آف، برنامه این مسابقات نیز اعلام شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۸:۳۹    
جشن صدسالگی هنرستان موسیقی با تقدیر از بزرگان و مدیران هنرستان برگزار شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۸:۳۵    
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: تنها راه مبارزه با آمریکا رونق تولید داخلی و اشتغال است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۸:۳۵    
تهران- ایرنا- فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند که تسلیحات دفاعی جدید جمهوری اسلامی ایران زمستان امسال رونمایی می شوند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۸:۳۵    
روابط عمومی دادگستری استان هرمزگان از محکومیت پدر یسنا کودک دو ساله حاجی آبادی به اتهام کودک آزاری و جرح عمدی با چاقو خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۸:۳۵    
چهار فقره پرونده با موضوع مطالبه وجه به ارزش 990 میلیون ریال در شعب اول و ششم شورای حل اختلاف شهرستان پردیس به صلح و سازش رسید.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۸:۳۵    
باشگاه پرسپولیس بعد از اظهارت امروز کی روش اطلاعیه ای را منتشر کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۸:۳۵    
تیم فوتبال استقلال در اولین دیدار خود در اردوی ترکیه مقابل نماینده رومانی شکست خورد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۸:۲۹    
فرمانده ارتش گفت: دشمنان می خواهند بین ارتش و سپاه تفرقه بیاندازند اما ارتش و سپاه دست از دست همدیگر بردارند تا زمانی که توطئه های آمریکا را سرکوب کنند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۸:۲۹    
نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی گفت: استانی شدن انتخابات باعث نادیده گرفته شدن حق و حقوق مردم روستاها و شهرستان های کوچک می شود و از سوی دیگر افزایش هزینه های مالی در این نوع انتخابات فساد ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۸:۲۹    
در بیانیه پایانی نشست هیأت رئیسه و کمیسیون های داخلی مجلس خبرگان آمده است: میزان حمایت دولت از پیام رسان های داخلی باید به میزان حمایت از یک پروژه ملی باشد؛ از این رو ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۸:۲۶    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: من آینده روابط اقتصادی و سیاسی ایران و عراق را بسیار درخشان می بینم و امیدوارم که هر روز رابطه مان بهتر از روز قبل شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۸:۲۶    
رئیس پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران گفت: 60 درصد پایان نامه ها و رساله های وزارت علوم در ایرانداک ثبت می شوند. این آمار برای وزارت بهداشت 5 درصد و برای دانشگاه آزاد 10 درصد است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۸:۲۳    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: قرار است جلسه دیگری برای بررسی حادثه علوم و تحقیقات در این کمیسیون برگزار شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۸:۲۳    
وزیر امور خارجه گفت: ما و عراق قبل از این که آمریکا بوجود بیاید روابط داشتیم و از این پس هم خواهیم داشت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۸:۲۳    
فرمانده کل ارتش گفت: امروز در عرصه فضای مجازی، سومارها، خرمشهر ها و مهران ها در محاصره است و حتی بیم سقوط می رود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۸:۲۰    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگ گفت: در فضای مجازی اخباری بدون نام و جعلی تولید می شود و درباره بنده نیز تمام اخبار تولید شده در این فضا اخبار جعلی است.
  • ۱