سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۱۹:۵۵May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای نصر نیوز 12 دی 1395 - nasrnews.ir

نصر نیوز 29 اسفند 1393 نصر نیوز 29 اسفند 1394 نصر نیوز 31 فروردین 1395 نصر نیوز 31 اردیبهشت 1395 نصر نیوز 31 خرداد 1395 نصر نیوز 31 تیر 1395 نصر نیوز 31 مرداد 1395 نصر نیوز 31 شهریور 1395 نصر نیوز 30 مهر 1395 نصر نیوز 30 آبان 1395 نصر نیوز 30 آذر 1395 نصر نیوز 30 بهمن 1395 نصر نیوز 30 اسفند 1395 نصر نیوز 1 دی 1395 نصر نیوز 2 دی 1395 نصر نیوز 3 دی 1395 نصر نیوز 4 دی 1395 نصر نیوز 5 دی 1395 نصر نیوز 6 دی 1395 نصر نیوز 7 دی 1395 نصر نیوز 8 دی 1395 نصر نیوز 9 دی 1395 نصر نیوز 10 دی 1395 نصر نیوز 11 دی 1395 نصر نیوز 12 دی 1395 نصر نیوز 13 دی 1395 نصر نیوز 14 دی 1395 نصر نیوز 15 دی 1395 نصر نیوز 16 دی 1395 نصر نیوز 17 دی 1395 نصر نیوز 18 دی 1395 نصر نیوز 19 دی 1395 نصر نیوز 20 دی 1395 نصر نیوز 21 دی 1395 نصر نیوز 22 دی 1395 نصر نیوز 23 دی 1395 نصر نیوز 24 دی 1395 نصر نیوز 25 دی 1395 نصر نیوز 26 دی 1395 نصر نیوز 27 دی 1395 نصر نیوز 28 دی 1395 نصر نیوز 29 دی 1395 نصر نیوز 30 دی 1395 
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۴:۱۴    
نصر: فرماندار شهرستان ملکان از نبود پایگاه امداد بین جاده ای در این شهرستان ملکان انتقاد کرد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۲:۳۱    
نصر: همزمان با برگزاری سی و پنجمین جشنواره بین المللی فجر دومین جشنواره تئاتر فجر استانی در تبریز برگزار می شود.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۱:۴۴    
نصر: رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی گفت: بر اثر برخورد خودروی گشت پلیس راه پاسگاه سرای با یک دستگاه خودرو سواری پی کی، در محور تبریز ارومیه ستوان دوم وظیفه حسین حیاتی در دم فوت و سه نفر دیگر مصدوم شدند.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۰:۲۸    
نصر: گلاب آدینه با بیوه های غمگین سالار جنگ به تئاتر شهر تبریز می آید.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۰:۱۷    
نصر: مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی گفت: عمده علت معلولیت در مناطق روستایی ناشی از ازدواج های فامیلی بوده و پیشگیری از آسیب های اجتماعی از فعالیت های محوری بهزیستی در شهرستان ها است.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۹:۴۷    
نصر: نمایش عروسکی موزیکال سلطان و تولکی در تبریز اجرا می شود.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۹:۱۵    
نصر: تعداد و ملیت کشته شدگان حملۀ تروریستی استانبول مشخص شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۹:۰۲    
نصر: صدای ناشی از انفجار مهمات جنگی در اندیمشک موجب ترس شهروندان شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۸:۴۱    
نصر: دو تبعه ایرانی تنها به واسطه آنکه در شب سال نو میلادی، کمپ پناهجویان را ترک کرده بودند، به شدت توسط مأموران امور مهاجرت پاپوآ گینه نو مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و زخمی شدند.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۸:۳۲    
نصر: رسانه های خبری در تازه ترین گمانه زنی های خود درباره حملات تروریستی اخیر ترکیه نوشتند که این حملات تروریستی شباهتی عجیب و باورنکردنی به صحنه هایی از یک سریال تلویزیونی در ترکیه دارد
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۰:۰۸    
نصر: رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد که این نهاد پولی کشور با هدف کنترل بیشتر بازار ارز و جلوگیری از نوسانات ...
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۰:۰۸    
نصر: شرکت ملی گاز ایران شامگاه یکشنبه با انتشار بیانیه ای رسمی، با اعلام اینکه جریان گاز وارداتی از ترکمنستان به دلیل کارشکنی این کشور قطع شده است ...
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۰:۰۱    
نصر: یک مقام وزارت نفت اعلام کرد که ترکمنستان از صبح امروز(یکشنبه) صادرات گاز به ایران را قطع کرده است.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۳:۵۸    
نصر: معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه تاکید کرد: اگر مهلت ثبت نام برای اهدای سند املاک هبه مقام معظم رهبری به پایان برسد مردم باید هزینه زیادی را متقبل شوند.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۳:۲۲    
نصر: رئیس جمهوری با بیان اینکه به شرایط اقتصادی آینده کشور بسیار خوشبین هستم، مساله اشتغال را مهمترین مساله کشور برشمرد و گفت: با تلاش دولت یازدهم در دو سال گذشته ...
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۹:۳۸    
نصر: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات تروریستی در کشور همسایه ترکیه، به هیچ عنوان به نقع منطقه حساس غرب آسیا نیست.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۹:۳۵    
نصر: فرماندار تبریز از تعطیلی برخی مقاطع تحصیلی نوبت صبح تبریز ؛ فردا دوشنبه 13 دی ماه خبر داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۸:۲۵    
نصر: 2و نیم درصد از تسهیلات بانکی کارگروه های رفع موانع تولید درآذربایجان رقمی صرف شده است.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۸:۱۱    
نصر: در پی انتشار شایعاتی مبنی بر تذکر رهبر انقلاب به وزیر خارجه برای استفاده از زبان فارسی در مذاکرات، یک منبع مطلع این خبر را تکذیب کرد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۸:۰۲    
نصر: نماینده اطلاع رسانی گردشگری ایران دراسپانیا گفت: هیاهوی رسانه ای ایجاد شده درباره نام ایران در اسپانیا باعث شده تا به غرفه ایران در نمایشگاه گردشگری فیتور توجه ویژه شود.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۷:۵۱    
نصر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز و سرپرست دانشکده علوم پزشکی سراب گفت: نگاه هنرمندانه به حوزه سلامت تاثیر مهمی در ارتقا فرهنگ سلامتی دارد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۷:۳۷    
نصر: در عصر اطلاعات و با تلاش روزافزون دولت و تمام افراد جامعه برای شکل گیری جامعه اطلاعاتی، به سمت کشوری حرکت می کنیم که در آن ...
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۷:۲۸    
نصر: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به پایان ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد سال 96 گفت: به منظور مساعدت و همراهی با داوطلبانی که در مهلت مقرر نسبت به ثبت نام خود درآزمون کارشناسی ارشد سال ...
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۶:۵۹    
نصر: یک زوج اهل تگزاس به دلیل مرگ دخترشان در یک تصادف از اپل شکایت کردند.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۶:۵۰    
نصر: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه درصد عدم شفافیت در بورس بالا رفته است، گفت: افزایش تعداد نمادهای متوقف شده در بورس به نفع بازار نیست و باید نظارت های مؤثر و سریع در این رابطه ...
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۶:۳۴    
نصر: عضو شورای اسلامی شهر تبریز به دلیل آلودگی هوا خواستار ایجاد محدودیت تردد خودروها شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۶:۲۲    
نصر: رئیس انجمن صنفی روزنامه نگاران آذربایجان شرقی گفت: جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری آذربایجان شرقی باید به تقویم فرهنگی و رسانه ای استان اضافه شده و همه ساله به صورت مرتب برگزار ...
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۶:۱۰    
نصر: معاون اول رییس جمهوری در ابلاغیه ای به منظور تحقق دستور رییس جمهوری مبنی بر ساماندهی بازار ارز و حمایت از تولید داخلی، دستورالعملی برای اجرا به همه دستگاه های اجرایی و بانک ها و موسسات اعتباری ...
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۵:۵۳    
نصر: دبیر هیئت منصفه دادگاه مطبوعات از مجرم شناخته شدن روزنامه آفتاب یزد به اتهام تبلیغ علیه نظام خبرداد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۵:۴۴    
نصر: در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران قیمت هر دلار آمریکا با 82 تومان کاهش به 3855تومان رسید و این در حالی است که سکه طرح قدیم هم 25 هزار تومان ارزان شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۵:۴۴    
نصر: استاندار آذربایجان شرقی گفت: مصمم هستیم رفت و آمد اتباع جمهوری آذربایجان به استان و بالعکس را در بهترین شرایط ممکن تسهیل کنیم و در این رابطه هیچ مانعی وجود ندارد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۵:۳۴    
نصر: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در شرایطی که کمتر از 6 ماه به پایان دولت باقی مانده است استیضاح وزیر راه را کار مناسبی نمی بینم.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۵:۰۸    
نصر: معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری ارس گفت: موسسه فناوری و نوآوری ارس، با مشارکت دانشگاه تهران و منطقه آزاد ارس تاسیس شده و با اهداف ملی و بین المللی در ارس فعالیت خواهد کرد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۴:۴۷    
نصر: رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت : برای رسیدن به اهداف توسعه صادرات غیر نفتی توانمند سازی تولیدات صادرات محور ضروری است .
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۴:۲۲    
نصر:در حالی که طبق اعلام قبلی شنبه صبح باید برنامه صبحگاهی حالا خورشید با اجرای رضا رشید پور از شبکه3 سیما پخش می شد ...
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۴:۱۹    
نصر: نام رئیس مرکز پزشکی ایفمارک کشورمان در بین متخصصان برجسته پزشکی فوتبال فیفا قرار گرفت.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۴:۰۷    
نصر: رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: مهم ترین موضوع در سه ماه آخر سال بررسی و تصویب بودجه سالانه شهرداری و تعرفه عوارض محلی است که مجموعه شهرداری در یک سال آینده با این برنامه و بودجه کار می کند.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۴:۰۴    
نصر: با وجود اما و اگرهایی که در مدت اخیر برای عملیاتی شدن وعده رئیس کل بانک مرکزی برای یکسان سازی نرخ ارز تا پایان سال 95 مطرح شد ...
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۳:۴۵    
نصر: شهردار تبریز، سوخت مازوت نیروگاه را از عوامل اصلی شاخص آلودگی هوای تبریز دانست و بر لزوم نقش آفرینی شورای اسلامی شهر تبریز در ریشه یابی و پیگیری این معضل تاکید کرد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۳:۲۱    
نصر: مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی گفت: در 9 ماه سال جاری 555 مورد همسر آزاری به اورژانس اجتماعی بهزیستی در استان گزارش داده شده است.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۳:۱۱    
نصر: مرکز بهداشت شهرستان تبریز با صدور اطلاعیه ای بایدها و نبایدهای مواجهه با آلودگی هوا را تشریح کرد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۲:۵۶    
نصر: قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: شهرک های صنعتی تخصصی دورنمای درخشانی داشته و باید توجه ویژه ای به آن ها داشته باشیم.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۲:۴۳    
نصر: رای بدوی پرونده موسوم به جهانگیر در دادگاه انقلاب کرج صادر و بر اساس آن متهم ردیف اول به اتهام افساد فی الارض و تشکیل شبکه کلاهبرداری به اعدام محکوم شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۲:۳۱    
نصر: مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مراغه گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون، 28 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد با حمایت خیران این شهرستان آزاد شدند.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۲:۱۶    
نصر: شورای شهر تبریز در حالی امروز (یکشنبه) تشکیل جلسه داد که این بار نیز فضای برگزاری جلسه به موضوعی بحث برانگیز در میان خبرنگاران تبدیل شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۲:۱۰    
نصر: علی عبد پروردگار که همسر و فرزندش را در سانحه برخورد اخیر دو قطار از دست داده، هنوز نتوانسته مرگ فرزندش را باور کند ...
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۲:۱۰    
نصر: آیین پاسداشت از فعالیت هنری شاعر و مترجم "فواد نظیری" با حضور نامداران عرصه فرهنگ و هنر برگزار شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۱:۵۷    
نصر: اولین گونه بومی قارچ رشته ای متعلق به خانواده (پلئوسپوراسه) به نام دریاچه ارومیه توسط محققان مرکز ملی ذخایر ژنتیکی نامگذاری شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۱:۳۶    
نصر: منابع امنیتی عراق از انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در استان نجف خبر دادند.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۱:۳۳    
نصر: با توجه به تصمیم کمیته اضطرار شهرستان تبریز (با توجه به آلودگی و وارونگی هوا) مدارس کلیه مقاطع تحصیلی در مناطق شهری شهرستان تبریز در شیفت بعداز ظهر امروز یکشنبه 12 دی ماه تعطیل اعلام شد
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۱:۳۰    
نصر: منابع مطلع در وزارت امور خارجه اعلام کرده اند که هنوز هیچ اطلاعی درباره وجود شهروندان ایرانی در میان قربانیان و زخمی های شب گذشته در استانبول در دست نیست، با وجود این موضوع در دست بررسی است.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۱:۰۷    
نصر: سلیمان سویلو وزیر کشور ترکیه اعلم کرد: عامل حمله تروریستی بامداد امروز در کلوپ شبانه رینا در استانبول یک تروریست بود که پس از حمله فرار کرده و پلیس در جسجوی وی است.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۰:۵۱    
نصر: سایت فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان عملکرد کماندار ایرانی حاضر در بازی های پارالمپیک را در جایگاه دوم برترین عملکردها قرار داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۰:۳۱    
نصر: مدیر کل استاندارد آذربایجان شرقی گفت: اولین پروانه نشان استاندارد غذای حلال در آذربایجان شرقی صادر شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۰:۲۱    
نصر: رئیس مرکز مدیریت راه های آذربایجان شرقی گفت: با تلاش راهداران، راه ارتباطی 175 روستای بسته شده در اثر بارش برف و کولاک استان بازگشایی شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۰:۰۵    
نصر: مراسم تشییع پیکر پوران فرخزاد بدون انجام سخنرانی برگزار شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۰:۰۲    
نصر: در میان چهره های ادبی که سال 2016 درگذشتند شماری از مهمترین چهره های ادبی جهان جای داشتند.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۹:۴۷    
نصر: سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان انفجارهای انتحاری در بغداد و حمله مسلحانه به مردم در استانبول را به شدت محکوم کرد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۹:۴۰    
نصر: وزیر حج عربستان گفته از ایران برای حضور در حج آینده دعوت کرده اما سازمان حج ایران می گوید؛ هیچ دعوتنامه رسمی از عربستان دریافت نکرده است.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۹:۳۱    
نصر: طبق آخرین برآوردهای صورت گرفته از سوی وزارت راه و شهرسازی در حال حاضر ایرلاین ها ایرانی رقمی نزدیک به 250 فروند هواپیما ملکی به نام خود دارند ...
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۹:۲۲    
نصر: دیروز جشن ورود به سال جدید میلادی نخست از شهرهای استرالیا و شرق آسیا آغاز و در نهایت در ایالت های غربی ایالات متحده آمریکا به پایان رسید.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۸:۵۷    
نصر: مدیرعامل هلدینگ انرژی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: به رغم مشکلات در یکسال گذشته در پرداخت هزینه های جاری اما نسبت به سال های گذشته میزان پرداختی مستمری بگیران را تا 2 برابر افزایش دادیم.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۸:۲۱    
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۷:۴۷    
نصر: به دنبال وقوع گروگانگیری و درگیری مسلحانه در کلوپی شبانه در استانبول فضای امنیتی در نخستین روز سال نو میلادی بر این شهر حاکم شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۷:۲۲    
نصر: شاهدان می گویند، فرد مهاجم در حمله بامداد امروز به باشگاه شبانه استانبول که تاکنون 35 کشته و 40 زخمی برجای گذاشت به زبان عربی سخن می گفت و با لباس بابانوئل وارد مکان اقدام تروریستی شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۷:۱۸    
نصر: دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) با قربانیان حمله به کلوب شبانه در استانبول ابراز همدردی کرد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۷:۰۹    
نصر: بر اثر حمله تروریستی به یک کلوپ شبانه در استانبول، دست کم 35 تن به ضرب گلوله کشته شدند و 46 تن دیگر زخمی شدند.