جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۱:۰۲Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای نصر نیوز 29 دی 1395 - nasrnews.ir

نصر نیوز 29 اسفند 1393 نصر نیوز 29 اسفند 1394 نصر نیوز 31 فروردین 1395 نصر نیوز 31 اردیبهشت 1395 نصر نیوز 31 خرداد 1395 نصر نیوز 31 تیر 1395 نصر نیوز 31 مرداد 1395 نصر نیوز 31 شهریور 1395 نصر نیوز 30 مهر 1395 نصر نیوز 30 آبان 1395 نصر نیوز 30 آذر 1395 نصر نیوز 30 بهمن 1395 نصر نیوز 30 اسفند 1395 نصر نیوز 1 دی 1395 نصر نیوز 2 دی 1395 نصر نیوز 3 دی 1395 نصر نیوز 4 دی 1395 نصر نیوز 5 دی 1395 نصر نیوز 6 دی 1395 نصر نیوز 7 دی 1395 نصر نیوز 8 دی 1395 نصر نیوز 9 دی 1395 نصر نیوز 10 دی 1395 نصر نیوز 11 دی 1395 نصر نیوز 12 دی 1395 نصر نیوز 13 دی 1395 نصر نیوز 14 دی 1395 نصر نیوز 15 دی 1395 نصر نیوز 16 دی 1395 نصر نیوز 17 دی 1395 نصر نیوز 18 دی 1395 نصر نیوز 19 دی 1395 نصر نیوز 20 دی 1395 نصر نیوز 21 دی 1395 نصر نیوز 22 دی 1395 نصر نیوز 23 دی 1395 نصر نیوز 24 دی 1395 نصر نیوز 25 دی 1395 نصر نیوز 26 دی 1395 نصر نیوز 27 دی 1395 نصر نیوز 28 دی 1395 نصر نیوز 29 دی 1395 نصر نیوز 30 دی 1395 
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۶:۵۳    
نصر: مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره بانک توسعه تعاون انتخاب شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۵:۳۷    
نصر: نخستین شهر شناور جهان تا 2019 میلادی در اقیانوس آرام و نزدیک تاهیتی ساخته خواهد شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۴:۴۱    
نصر: ثبت نام برای عودت وجوه داوطلبان آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی سال 96 دانشگاه آزاد اسلامی که از روز چهارشنبه 29 دی ماه آغاز شده، تا پایان روز سه شنبه 5 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۱:۴۷    
نصر: وزیر بهداشت ضمن اشاره به نرخ بالای مرگ های قابل پیش بینی در کشور علت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تشریح کرد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۹    
نصر: نمایشگاه سالانه فناوری و تکنولوژی در شهر توکیو آغاز به کار کرد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۶:۱۷    
نصر: بهزاد بشتایم، آنالیزور تیم فوتبال ماشین سازی تبریز که فصل گذشته و با حضور رسول خطیبی به این تیم اضافه شده بود، بعد از گذشت یک فصل از این تیم جدا شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۲:۱۲    
نصر: مدیرکل ثبت احوال آذربایجان شرقی گفت: میانگین نسبت طلاق به ازدواج در آذربایجان شرقی چهار به یک است.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۵۱    
نصر: در حالی که فرش دستباف ایران یکی از مشهورترین کالاهای سنتی صادراتی است، تحریم ها سبب شد بخش مهمی از این بازار از سال 1391 به بعد از دست برود.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۳    
نصر: معاون نظارت مالی و خزانه داری با اشاره به پرداخت مستقیم حقوق کارکنان از بانک مرکزی از ابتدای سال آینده می گوید از مزایای این روش این است که دیگر دستگاه های اجرایی نمی توانند علی رغم کسر مالیات و ...
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۰۰    
نصر: فرماندار بناب گفت: افزایش طلاق در این شهرستان ریشه در اعتیاد دارد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۰:۲۱    
نصر: رئیس انجمن موسیقی آذربایجان شرقی از برگزاری سومین جشنواره موسیقی عاشیقلار یادبود زنده یاد عاشیق رسول قربانی در اسفند سال جاری خبر داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۹:۴۲    
نصر: سفیر کشورمان در لندن با انتشار عکسی از ساختمان صندوق بازنشستگی وزارت نفت در لندن در رابطه با این محل نوشت.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۹:۲۱    
نصر: معاون وزیر بهداشت، نان "سنگک" را از سایر انواع نان ها سالم تر دانست و با اشاره به ارزش غذایی "سبوس"، از بازنگری استانداردهای سبوس آرد خبر داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۸:۴۸    
نصر: مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: ظهر دیروز (چهارشنبه) بر اثر انفجار گاز شهری در شهرک ارم تبریز، زن و شوهر راهی بیمارستان شدند.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۸:۳۳    
نصر: حجت السلام حسن روحانی رئیس جمهور و اعضای هیات دولت در حاشیه جلسه هیات دولت صبح امروز چهارشنبه از خودروهای برقی ساخت داخل بازدید کردند. عکس ها از محمدرضا عباسی/مهر
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۰:۵۷    
نصر: ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در مذاکره تلفنی با آنگلا مرکل صدراعظم آلمان و فرانسوا اولاند رئیس جمهوری فرانسه، نتایج اجرای توافق های روسیه با ایران و ترکیه در باره سوریه را تشریح کرد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۰:۴۵    
نصر: وزیر امور خارجه ایران در نشست مجمع جهانی اقتصاد در داووس سوئیس با تاکید بر اینکه عقب نشینی آمریکا از توافق هسته ای پایان دنیا نیست گفت که اگر ترامپ بخواهد مفاد برجام را مورد بازنگری قرار دهد ...
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۰:۳۶    
نصر: گزارش تازه وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران درباره اجرای توافق هسته ای (برجام) نشان می دهد پارسال 9 میلیارد و 900 میلیون دلار از دارایی های مسدود شده ایران در بانک های خارجی هنگام تحریم ها ...
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۰:۳۶    
نصر: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: برای راه اندازی یک واحد تولیدی نیاز به 72 مکاتبه است که حداقل 254 روز کاری طول می کشد، تا این نامه نگاری ها انجام شود.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۰:۲۴    
نصر: دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی گفت: برای مبارزه وعدم گرایش جوانان و دانش آموزان به مواد مخدر، دستگاه های مسئول باید برای اوقات فراغت جوانان برنامه ریزی کنند.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۰:۱۸    
نصر: سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: از زمان حضورم در این تیم فرصت مناسب و کافی برای تمرین بازیکنان و انجام برنامه های تاکتیکی نداشته و بعد از هر بازی باید دوباره برای بازی بعد آماده شویم.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۰:۱۵    
نصر: معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی اعلام کرد: از اول بهمن ماه / جمعه/ کاهش دما و بارش برف در سراسر استان حاکم می شود.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۹:۵۷    
نصر: فضای کار اشتراکی یک دستاورد و تغییراجتماعی مثبت برای مشاغل جدید است که در سراسر دنیا و ایران راهکاری برای پیشرفت استارت آپ ها یا آزادکار است و با راه اندازی این فضا در تبریز این شهر هم به جمع ...
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۹:۴۵    
نصر: تیم والیبال شهرداری تبریز از هفته نوزدهم لیگ برتر باشگاه های کشور مقابل تیم کاله مازندران به برتری سه بر یک رسید.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۸:۳۶    
نصر: مرکز بهداشت و درمان شبانه روزی منطقه مهربان با 3 شهر و 34 روستای تابعه و مراجعه کنندگان فراوان از شهرها و روستاهای همجوار ، فاقد امکانات رادیولوژی و خدمات سونوگرافی است .
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۸:۱۲    
نصر: با تحقق 112 درصدی بودجه تا پایان آذرماه شهرداری منطقه پنج تبریز رتبه اول را در بین مناطق شهرداری به خود اختصاص داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۸:۱۲    
نصر: مدیرعامل سازمان توسعه ی گردشگری شهرداری تبریز گفت: دفتر نمایندگی انجمن علمی گردشگری ایران در شمالغرب در تبریز گشایش یافت.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۷:۵۷    
نصر: شماره بدهید اسم و تصویر بگیرید! با رعایت اصول حریم شخصی شما در چند ثانیه صاحبان شماره های ناشناس یا مزاحم را شناسایی کنید! تبلیغ وسوسه انگیزی است، اینطور نیست؟
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۷:۳۶    
نصر: گسترش با پنالتی 2+90 مسعود ابراهیم زاده حریف سرسخت خود را شکست داد تا به روند موفقیت آمیز خود ادامه دهد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۷:۲۷    
نصر: مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: کارگاه های فعال و کشاورزی مشمول بخشودگی بیمه می شوند.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۷:۰۶    
نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با بیان اینکه امروز غیر از ماهواره ها شبکه های مجازی هم شبهات و مطالب مبتذل و انحرافی زیادی را رواج می دهند ...
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۶:۵۱    
نصر: تاکنون ارتباط سیم کارت های بی هویت یک طرفه شده است و از فردا با پایان مهلت تمدید شده 10 روزه ارتباط این سیم کارت ها به طور دوطرفه قطع می شود.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۶:۳۳    
نصر: معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی با تاکید بر این که شرایط ناپایدار جوی از جمعه در استان حاکم می شود گفت: این شرایط ناپایدار تا روز یکشنه ادامه خواهد داشت.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۶:۰۶    
نصر: ثبت نام و انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت رشته های با آزمون سراسری 1395دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت 14 امروز چهارشنبه 29 دی ماه آغاز شد و تا ساعت 24 روز سه شنبه 5 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۵:۵۴    
نصر: رئیس سازمان تأمین اجتماعی از طلب 130 هزار میلیارد تومانی این سازمان از دولت خبر داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۵:۴۲    
نصر: یک مقام مسئول در وزارت رفاه، از قطع یارانه حدود یکصد هزار نفر در دی ماه خبر داد و گفت: حذف یارانه اقشار پردرآمد طبق قانون تا حداکثر 24 میلیون نفر ادامه می یابد
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۵:۲۷    
نصر: نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به حادثه روز دوشنبه و شلیک های ممتد در آسمان تهران که به خاطر ورود یک فروند کوادکوپتر به منطقه ممنوعه صورت گرفته بود،
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۵:۱۸    
نصر: موسس نخستین مدرسه طبیعت آذربایجان شرقی گفت: مفاهیم زیست محیطی از طریق آموزش های عملی در مدرسه طبیعت برای کودکان نهادینه می شود.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۵:۱۲    
نصر: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دستاوردهای بسیار اجرای برجام را متعلق به همه مردم ایران دانست و گفت: کسانی که با اهداف و اغراض سیاسی ...
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۵۴    
نصر: مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی گفت: در 9 ماه سال جاری 190مورد مجوز سقط درمانی در استان صادر شده است.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۳:۵۷    
نصر: مدیرکل امور اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به آمار رو به رشد طلاق گفت: برای پیشگیری از این امر ضروری است مشاوره های قبل از ازدواج مورد توجه جدی قرار گیرد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۳:۵۱    
نصر: مدیرکل ثبت احوال آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه تنها در 9 ماه نخست سال جاری بیش از 545 هزار کارت هوشمند ملی در استان صادر شده است ...
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۳:۳۳    
نصر: مدیرشعب بانک کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: در راستای حمایت از این بخش در 9ماه سالجاری افزون بر 7 هزار و 443 میلیارد ریال تسهیلات بانکی توسط شعب این بانک در استان پرداخت شده است.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۲:۵۱    
نصر: باشگاه ماشین سازی تبریز به پرداخت جریمه نقدی محکوم شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۲:۴۵    
نصر: مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری تبریز و حومه گفت : سیستم سیگنالینگ از ارکان اساسی در بهره برداری از مترو بوده و نقش مهمی را در ایمنی حرکت قطارها ایفا می کند.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۲:۴۲    
نصر: حامد نجفی فرزند شهردار تبریز رسما به عنوان معاون ورزشی باشگاه تراکتورسازی معرفی شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۲:۳۹    
نصر: رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تبریز گفت: به منظور کاهش مشکلات و دغدغه مالی هنرمندان تئاتر در بودجه شهر ردیف بودجه ی در 17 محور تدوین و سعی شده از سال بعد حمایتهای مالی از هنرمندان بیشتر شود.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۲:۳۶    
نصر: رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، مشارکت و همکاری مردم در بحث کاهش آلودگی هوا را امری کلیدی دانست و گفت: امیدواریم این همکاری ها گسترش پیدا کند.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۲:۳۰    
نصر: اینتربرند یکی از برترین مراکز مشاوره بین المللی در امور مربوط به "برندینگ" است.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۲:۲۷    
نصر: مدیر عامل شهر کتاب از برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان در این مجموعه خبر داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۲:۱۵    
نصر: قائم مقام باشگاه ماشین سازی تبریز به عنوان معاون ورزشی باشگاه تراکتورسازی منصوب شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۲:۰۹    
نصر: سایپا 111، سایپا 132، سایپا 131، تیبا، تیبا هاچ بک، ام وی ام S 110، پژو پارس، سمند، پژو 405، لیفان X60 و ام وی ام 550 در پایین ترین سطح کیفی قرار دارند.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۱:۵۷    
نصر: یک مربی مهدکودک تبریزی با بهره گیری از آموزه های قرآنی و معصومین، مهدکودکی راه اندازی کرده و تربیت دینی و قرآنی کودکان و نوجوانان را مورد توجه قرار داده است.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۱:۳۹    
نصر: شهردار تبریز گفت: هنرمندان تئاتر تبریز به عنوان میراث داران پیشینه پرافتخار تئاتر کشور با قدمتی نزدیک به 120 سال لایق بهترین امکانات و بهترین مکان ها هستند.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۱:۱۲    
نصر: رئیس انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان شرقی گفت: به عنوان دبیر دومین جشنواره تئاتر استانی فجر آذربایجان شرقی ...
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۱:۰۶    
نصر: دبیر اجرایی سومین جشنواره مطبوعات آذربایجان شرقی از ارسال 775 اثر به دبیرخانه این جشنواره از سوی 199 شرکت کننده خبر داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۰:۵۷    
نصر: همایش بزرگ دوچرخه سواری همگانی به مناسبت گرامیداشت روز هوای پاک با حضور پر شور شهروندان تبریزی برپا شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۰:۴۸    
نصر: زنگ هوای پاک با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست و مسئولان اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در مدرسه امام علی(ع) تبریز نواخته شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۰:۴۲    
نصر: با برگزاری مراسمی ویژه د تالار اصلی تئاتر شهر تبریز، دومین جشنواره تئاتر فجر استانی آذربایجان شرقی به کار خود پایان داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۰:۳۹    
نصر: میزان کل برداشت منابع انرژی فسیلی به صورت نفت و گاز در کشور معادل 9 میلیون بشکه نفت خام در روز است؛
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۰:۳۶    
نصر: کریم انصاری فرد به تازگی به بزرگ ترین تیم یونان یعنی المپیاکوس پیوسته است. اما او نیامده سکونشین شده است.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۰:۰۶    
نصر: معاون وزیر نیرو با تشریح توافق جدید برقی ایران و روسیه، از اجرای دو طرح افزایش و بهبود ظرفیت تولید در دو نیروگاه برق جنوب کشور از سوی شرکت های روسی خبر داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۰۹:۳۶    
نصر: پلیس پاپوا گینه نو بار دیگر دو مرد ایرانی را که در شب اول ژانویه بازداشت و مورد ضرب و شتم قرار داد و سپس آنها را آزاد کرد، دستگیر کرد تا محاکمه شوند.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۰۹:۲۴    
نصر: شورای اتحادیه اروپا در جدیدترین تصمیم گیری خود درخصوص تحریم های اعمال شده علیه ایران و در تازه ترین دستاوردهای برجام، تعدادی شرکت ها و اشخاص ایرانی را از فهرست تحریم ها خارج کرد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۰۸:۴۵    
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۰۸:۳۹    
نصر: سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: گیتی پسند ، مس و دبیری شرایط بهتری نسبت به دیگر تیم ها دارند.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۰۸:۳۳    
نصر:" تبریز هم شهری هنرمند پرور و هم شهری هنرمندگریز است.چنان که در شهر های دیگر هنر موسیقی از طرف مردم و مسئولان استقبال می شود متاسفانه در تبریز اینگونه نیست و هنرمندان حمایت لازم را دریافت نمی ...
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۰۸:۲۴    
نصر: دومین جشنواره تئاتر فجر استانی آذربایجان شرقی روز گذشته با برگزاری اختتامیه به کار خود پایان داد. محمد حسین عبدالله زاده؛سرویس عکس نصر
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۰۰:۴۲    
نصر: فرماندار شهرستان تبریز از اهتمام دولت تدبیر و امید برای اتمام پروژه های نیمه تمام خبر داد و گفت: در دهه فجر امسال حدود دو هزار میلیارد ریال پروژه عمرانی در این شهرستان قابل افتتاح است.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۰۰:۳۹    
نصر: معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه برای افرادی که از هر وسیله ای برای تخریب دولت دولت استفاده می کنند متاسفم، گفت : اگر هدف خدمت به مردم است باید دست در دست هم دهیم.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۰۰:۳۶    
نصر: در پایان کلاس مربی گری درجه 3 بسکتبال آقایان که به میزبانی هیات بسکتبال شهرستان تبریز برگزار شد، از مهران حاتمی تجلیل بعمل آمد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۰۰:۱۸    
طی حکمی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، حبیب مقصودی به سمت رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز منصوب شد.